??? Igen, az, hogy végre lehet parancsokat osztogatni nem squadban lévő hajóknak, nagyon is üdvözlendő módosítás. Vagy te milyen égető problémát szeretnél kijavítva látni? Tudod ha van valami ötleted, azt leírhatod a hivatalos fórumra is...
linolafett EGOSOFT Posts: 1248 on topic Location: EGOSOFT HQ
We had a quick meeting just now. Conclusion:
We remove the restriction, that you can only give orders to ships in your squad.
You can only give direct orders to ships, if they do not have a superior other than the skunk. (Ships assigned to stations first have to be added to your squad to clear the superior)
The "come back on board" option will be moved from the converation menu to the captain details/info menu. This is because we want to avoid people using shortcuts to accidentialy recall their capatin (c->4). We hope that this is a option, which is only needed in rare situations (when you want to recover a captain before selling a ship at a shipyard) and that the player has enough time to do this action.
These changes will be hopefully avaliable in an upcoming 3.50 beta build.
Én eddig azt hittem, hogy ez egyértelmű... Elég, ha kicsit figyelsz utazás közben, főleg amikor superhighwayben mész. Devriesben és Maelstromban a legegyszerűbb megfigyelni, ahogy elhaladsz a bolygók mellett.
Pl.: Egész Maelstrom egy Jupiter-szerű gázóirás szomszédságában van, az összes többi bolygó a gázóriás holdja (azt is meg lehet figyelni, ahogy lassan keringenek körülötte):
A többi naprendszer is hasonlóan van felépítve. Egyértelmű, hogy AL, DV, OL, MA és FO egy-egy naprendszer, amik egy (kis) részét a highwayek segítségével bejárhatjuk.
Hoppá, 300 órányi játék után csak annyit kérdeznék tisztelettel, most akkor hogy van ? Pares válasz logikus, Omricont rendszernek írja. Basszus lehet, hogy eddig én is benéztem? (jó pap is holtig tanul)
Ahogy a Király Visszatér-ben mondotta Theodenne Trufának:" Nem vitázom" Válasz elfogadva,irány vissza a galaxisokba...LOL No, de tényleg, vissza a játékba. :)
Nem kötekedésképp, csak konstruktív kritika, mert rosszul tudod vagy rossz megnevezést használsz. Egy galaxis több milliárd csillagból áll, amire te gondolsz, az a naprendszer. A játékon belül is így van, megnézheted:
Egy darab galaxison belül játszódik a játék (a Tejút), nincs "feljebb", nincs több galaxis. Albion, Devries, Omicron Lyrae, Maelstrom és Fields of Opportunity naprendszerek (system) ezen belül a galaxison belül, mint a mi Naprendszerünk (Solar System) is. Ez az öt naprendszer kapukkal (amik valójában féreglyukak) vannak összekötve:
A naprendszereken belül vannak a szektorok, amik, ha utazás közben megfigyeled, az adott naprendszer különböző bolygóinak vagy kisbolygóöveinek közelében vannak. A bolygóközi űrt a superhighway (kék) hidalja át:
A szektorokon belül pedig vannak a zónák, ezek már sokkal kisebb távolságokra vannak egymástól és a highway (sárga) köti össze őket.
A legkisebb egység ebben a térképrendszerben a zóna, ennél "lejjebb" nincs:
Tehát pl Albion az galaxis, Far Out az egy albion rendszer, Big Empty az meg egy, az Albion galaxis, Far Out rendszerén belül lévő szektor. A galaxisok összekötése a kapukkal megy, a rendszerek és a szektorok pedig highway-jel. A zónák engem nem érdekelnek. Irány olvasni, azért dolgoztam vele annyit, hogy minél kevesebbet kelljen itt magyarázni...
Én mielőtt befejeztem a főküldiket, az összes lóvém a Skunk fejlesztésébe forgattam, így az állomás védő küldiket könnyen meg lehet csinálni és jól lehet keresni velük (500k+ credit). Ha csinálod a küldiket, akkor a Rahanas (container+energy) mellé kapsz egy Gigurum-ot is (bulk) , ezzel a kettővel meg jó csinálni az "xyz shortage" küldiket, ahol pár száz valamilyen árut kell az állomásra vinni, ezekkel is annyikat lehet keresni, mint az állomásvédő küldikkel. És még a reputációd is nő. A plot után kezdtem fejleszteni az URV gyárat, a Rahanas mellé vettem hozzá egy Fedhelmet ásvány utánpótlásra, meg egy Lyraneát, amivel jó pízír adom el a gyár termékeit...
Más: ha mondjuk sikerült összekaparonm az első 10 millámat, érdemes beforgatni egy bányászhajóba? A kerskedőhajó egyelőre még nem tűnik ngy üzletnek (nem deritettem még fel az egész galaxist, ezért kevés az olyan kereskedelmi lehetőség ami profitot termel)
Bocs, de ki kell, hogy javítsalak: rendszerek, tehát pl. Albion és Devries vagy Devries és Omicron Lyrae között minden hajó, a nagyok is és a kicsik is, a kapukat (Jumpgate) használják. A rendszereken belüli szektorok közt ugrálnak a nagy hajók a jump drive segítségével. És végül a szektorokon belüli zónák közt boostolnak. Röviden a nagy hajók a Superhighway (kék) helyett ugranak, a sima Highway (sárga) helyett meg boostert használnak.
A jumpdrive-ot rendszerek közti ugrásnál használja, ha egyik szektorból kell a másikba átmennie, akkor csak a booster-t használja. Ha nem akar megindulni, add ki a Follow me parancsot újra, ekkor ugyan törlődik az összes addigi kereskedelmi parancsa, de segít. Ha nincs kereskedelmi feladata, akkor csak simán kiadod újra, hogy hová menjen.Nekem is szokott szüttyögni néha, főleg, amikor taxizok vele. Ekkor odamegyek a kapitányhoz és eljátszom az említett dolgot.
Kozben bejott par zsiros melo Vettem is egy Les szallitot, toltam ra legenyseget, elkudtem aruert es elkezdett a highway mellett vanszorogni, ez vmi bug hogy nem hasznalja a jumpdriveot?
Eleve hülyeség is volt, hogy ellenségek maradjunk a PMC-vel, mert a sztori szerint lebuktatjuk a felső vezetést, akiket letartóztatnak vagy valami ilyesmi történt. Magyarán, kezdhetnénk tiszta lappal is...nekem sokkal nehezebb és sokkal több idő volt anno kibékülni velük, de megérte, most is tervezek építeni hozzájuk, de az már tényleg az utolsó lesz azt hiszem...
Jó reggelt! Gyűjtögess még mellé egy keveset küldetésekből, majd építs fel egy Hardware Supplier-t Omicron-ba, mert az egyáltalán nincs. Vagy nyiss farmot, esetleg vaskohót. De mindezek előtt tájékozódj, hogy mire vagy nagy szükség. Devries tök üres, de a hajógyára szokott anyagokat kérni, néha tetemes mennyiségben. Esetleg gyűjts egy jobb kereskedőhajóra és fejlődj tovább, majd vegyél még egyet,stb.
Én először végigjátszottam a fő küldetéseket, csak az után kezdtem foglalkozni a plot URV gyárral meg a kereskedéssel. PMC-vel ki lehet békülni, én a főküldik befejezése után Albionban mászkáltam, és láttam, hogy a Sovereign Syndicate eszeveszettül támadja a Badlands Mining Colonyt (az első állomás, amire leszállsz a játékban), volt ott legalább egy-két tucat vadász, szépen egyenként kilődöztem őket, és -17-ről rögtön +6-ra felugrott a repum a PMC-vel, onnan meg már gyerekjáték tovább növelni. Vicces volt ez a pálfordulás. :D
bár a leírásban nem láttam a bányászatnál a Hymirt, nameg érdekelt az is mennyibe fájna nekem ez a történet
most van 5 misim, érdemes sztetek bele fektetni, még rosszban vagyok a plutarchal, korlátozottak a lehetőségeim Utoljára szerkesztette: Micsu, 2015.03.05. 23:40:24
Nem érdekes, azért írtam, hogy két típus van: az egyik ötféle szilárd anyagot, a másik meg meg háromféle gázt tud bányászni.Ennyi. A Scaldis-t meg még nem próbáltam ki bányászatra, de tényleg lehet vele, ráadásul univerzális.Amikor megveszed a hajógyárban, kapásól rak is bele mindkét drónból.
Megtévesztett a hajó leírása, mert azt sugallja, hogy az egyik jégre, a másik ásványokra, a harmadik meg gázokra van, amikor valójában csak bulk és liquid kategória van. Szóval elméletileg a Hymir is jó akár milyen bányászatra, kivéve a liquid kategóriát. A Dwalin meg ugyan az, csak olcsóbb és gyengébbek adatokkal rendelkezik. Én is csak az után gondolkoztam, miután már leírtam... Utoljára szerkesztette: Pares, 2015.03.05. 23:26:52
A Fedhelm egyel nagyobb kategória, van rajta dokk is, nem Highwayekben mozog, hanem ugrik/boostol, mint a nagy hajók, kell bele Cargolifter URV, ami kipakolja a szajrét. A raktér bulk, szóval azon a kategórián belül tud szállítani, bányászat esetén Ore, Silicon, Crystal, Nividium, Ice. Kb. 4-5 millió kell hozzá, persze attól függ, hogy mennyire szereled fel, és mennyi drónt pakolsz bele.
Ui.: Habár a leírás azt sugallja, hogy a Hymir jeget bányászik, a Dwalin meg ásványokat, ugyan úgy bulk a raktere mind a kettőnek, szóval elméletileg mind a kettő jó mindenféle ásvány bányászatra (csak felszerelésben és árban különböznek), kivéve gázokéra és folyadékokra (liquid kategória). Mondjuk én ezeket a kisebbeket sose próbáltam, majd kisiku felvilágosít és kijavít, ha jónak látja.
Mondhatnám, olvasd el a leírásomat, de megválaszolom, mert azóta sokat írtunk ide. Szóval a Fedhelm és a Sequana szilárd bányász, azaz: Ore, Ice, Nividium, Silicon, Crystal -t tud bányászni. Ezekhez Surface Miner Mk1 vagy Mk2 kell+Cargolifter+némi harci drón A Midir és a Boann gázbányászok, azokba Scoop Collector Mk1/Mk2 kell+Cargolifter+harci drón. Ez a négy hajó legénységet is igényel.Amit Pares mondott, azok a kicsik, azokhoz nem kell legénység, viszont sokkal kisebbek,nincs fegyverük, de olcsóbbak is. Az univerzális rakterű teherhajók: -Lyranea -Lyramekron -Scaldis (ezzel bányászni is lehet) -Styrvok Bulk&Liquid -Styrvok Energy&Container Ha valamit kihagytam, szorri. Attól függően hogy mit akarsz bányászni, veszed a bányászhajót és bele a bányász drónt.
azt mennyiből lehet felpimpelni? ez ilyen vegyes konténeres hogy szállíthat több féle cuccot vagy itt is úgy kell megvennem hogy én mit akarok bányászni, pl én szerintem ércet Utoljára szerkesztette: Micsu, 2015.03.05. 21:49:16
Igen, drón kell bele. Gáz begyűjtésére Scoop Collector URV Mk1/Mk2 kell, ásványok/jég begyűjtéséhez meg Surface Miner URV Mk1/Mk2 drón kell. A Hymir a jeget, a Nudung gázt, a Dwalin meg ásványokat bányászik, ha minden igaz. De én nem szarakodtam ezekkel a kis hajókkal, inkább vettem egy Fedhelmet :)
úgy döntöttem a claimelt vadászokat inkább eladom, jó pénzszerzési lehetőség volt anno az x3ban is, egy egy raid során +1 millát szoktak hozni
vettem egy ilyen bányász hajót, de mikor bányászni akarok azt mondja nincs olyan hajóm amivel tudnék? mi lehet a gond? dronet kellne rá venni? mining laser az van rajta ez a kis hajó is tud automatan bányászni?
Erről a kohóról beszéltem.Ezt egy aszteroidamező közepébe építettem, de képtelenek a hajói közvetlenül az állomás mellett bányászni:
Én anno Istvánnak mondtam, legyen ő a kóstoló Ha rossz szájízzel jön vissza, akkor tudom, hogy megint eb*ott valamit az Ego. Én a bétát azért sem szeretem, mert vettem pár olyan játékot a Steamen, amit már 1-2 éve csinálnak, de még mindig nincs kész, én meg kiadtam érte 15-30 eurót, aztán fogalmam nincs, hogy bétából átmegy-e egyáltalán véglegesbe. Off: ilyen pl a War for the Overworld, ami egy az egyben egy Dungeon Keeper, még harmadik rész is lehetne.Kb két éve vettem meg, készül, fejlesztik, de még mindig nincs kész, igaz, jól játszható. Off vége.
Hopp, az előző üzentem ment Istvánnak, ez a tied :) Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.03.05. 19:02:11
Olyan őrületesen én sem gyűjtöm már a hajókat, egy jó párat ki is lőttek már. Amióta lehet kicsiket is venni, azóta azt csinálom, hogy egyfajta kiegészítésként veszek 4-6 darab kicsi szállítót, 8-10 kicsi bányászt, ha olyan az állomás, és 2-3 nagyot. Ahol eddig rendszeresen kilőtték, ott most csend van, mert vagy 10 hadihajó vigyázza a környéket, na azóta megy is a bányászat zavartalanul. Ha egyre gondolunk és a Restrict Trade-re gondolsz, én szoktam kapcsolgatni és hatásos is.Pl, ha magamnak szeretnék valamit előállítani, akkor megtiltom, hogy bármit is vegyenek tőle és/vagy vigyenek oda.Pl. így vagyok egy kohóval és egy Distillery-vel.Okosan kitaláltam anno, hogy építettem egy gigantikus szeszfőzdét a sűrű albion zónák egyikébe, egyszerűen teljesen mindegy hová emelem az árakat, mindig üres a raktára, annyit visznek.Aztán építettem még egyet, na ezt lezártam, így nekem is jut. Ugyanez igaz másra is. Legutolsó álllomásom egy TechnoCore Parts, amit az egyik Teladi kalózszektorban húztam fel, azzal a céllal, hogy a hihetetlenül megnövekedett EM Spectrometer igényt kielégítsem.Eddig is gyártottam, de mindig elfogyott. Na, ennek is adtam két Styrvok-ot, hogy legyen valamije, erre elkezdték elhordani az említett terméket a saját hajógyáramba, ami nem rossz, de nem ezt akartam :)
Én azt nem tudom beadni, hogy ne nagyon menjen el a világ végére bányászni, amikor egy aszteroidamező kellős közepébe építettem a Metalframes Fab-ot, de Empty Space-ben nem nagyon akar bányászni, pedig az állomás és a sziklák között van akár 200 méter is... Állítgattam a radarnál, de hiába, csak elmegy a francba.A gázbányászoknál még megértem, mert nem minden szektorban van az a gázfajta, de a sziklák végtelen mennyiségben vannak.
Sok kicsi, sokra megy.A kis bányászok olcsóbbak, de ha úgy gondolkodsz, mint a hangyák, akkor sok kicsi, sokat hord be, ráadásul nem kell állandóan idegeskedni, hogy 8-9 millát+legénységet buksz a nagy elvesztésén. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.03.05. 18:55:28
"De azt tudd, hogy annyi előnnyel nem jár, mint amennyi fejfájást tud okozni. Nálam mindig elbarkácsolódik valami, akár hányszor kijönnek egy bétával!" - ezek otán azért még átgondolom ezt a bétásdit
Gyorsító mod-ok nélkül én is az Olmekron-t javasolnám, vagy a Taranist.
Viku. Én ugyan nem vagyok hadihajó gyűjtő, de ott parkolt pőrén néhány. A problémásabb helyekre szoktam kiosztani őket, hogy legyen hasznuk. Ráadásul most elhatároztam, hogy minden pangó hajót szétszórok háziállatként.
Plusz minden gyárnak biztosítok annyi teherhajót, hogy fel sem merülhessen a gyanú, hogy nem tud kiszállítani. Furcsa volt, hogy a Teladi szektorban, amikor építkeztem, senki nem akart anyagot szállítani a CV-nek, Pedig a Galaxy... még mindig működik nálam.
Szoktátok piszkálgatni az idegen-barát kapcsolót a gyárak kereskedési menüjében? Nálam mintha értelmét vesztette volna!
Aztán innen kimásolod a jelszót amit a gőzben meg kell adni A gőzben játékon jobb klikk, tulajdonságok, béták, Legördülőben kiválasztod az éppen aktuális verziót, majd az előbb emlegetett jelszót megadod, azt' dzsassz! Innentől kezdve mindig megkapod az aktuális béta frissítést, amíg ugyanígy vissza nem állítod a gőzben legacy-ra!
De azt tudd, hogy annyi előnnyel nem jár, mint amennyi fejfájást tud okozni. Nálam mindig elbarkácsolódik valami, akár hányszor kijönnek egy bétával! (Most sem jók a menünk!) Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2015.03.05. 17:27:09
urak , a beta patch-et hogyan kell felrakni a játékra? ha szájbarágósan leírná valaki , azt megköszönném.
Egyetértek.Egyrészt kicsit luxus egy Fulmekit berakni egy bányászhoz, bár ha van 10-20 darabod, akkor érdemes :) De nem csak luxus, hanem minél nagyobb valami, annál lassabb.Én nem használok gyorsító modot, helyette inkább kisebb hajókat is alkalmazok, mint pl a Lepton Armadillo, Stromvok Arbalest, Sul Typhoon és társai. Az Olmekron nagyon jó sebességű a méretéhez és a tűzerejéhez képest. A Taranis a legjobb ebből a szempontból.Erős, kellően gyors és mindenféle fegyvere van. Nekem két új szerelmem van: a Xenon K, mert amilyen sz*r volt, olyan jó lett és a Sul Mobile Weapons Platform.Ez utóbbi egy nagyon picivel lehetne gyorsabb, de így is isteni. Egyébként meg amíg ki nem javítják (várhatóan a következő patch-ben) a távoli harc kalkulációt, addig szerintem tök mindegy mit rendelsz a bányászok védelmére. Mindig elfelejtem beszerezni a Fraps-ot hogy rögzítsek videót, de meg fogom mutatni, milyen szemét módon megy jelenleg.Tegnap Verdant Profit-ba úgy "jött be" 200 km-ről egy Phoenix, hogy a Skunk-ot megszégyenítő sebességgel "odakerült" a célpontja mellé kábé 5-10 km-re, majd onnan beállt az ő normál sebességére.Magyarán, ha le akarja lőni, le is fogja, mert becsalja a gép a célpont mellé.
Nagyon nem mindegy milyen tohonya batárt rendelsz a bányás mellé. Plusz nálam fenn van a szpídi deliveri. Így a fulmeki egy pillanat alatt terem ott, ahol baj van. A kishajók eleve "benne sem voltak" a játékban. Épphogy egy hajítófát érnek. Bár a Devríben levő két lelenc egész kitartó tud lenni. Valamelyik nap is találkoztam néhánnyal, ahogy a nagy hajó után kocognak a kerülőutakon.
Localisations for texts that are new in 3.50 may not yet be present
• Added new Onil mining ships to Canteran shipyard in DeVries. • Beta 2 Added "Container Magnet" which attracts nearby collectables to the player ship (now with key for activation). • Added several new generic missions and mission variants. • Beta 2 Added new generic mission for clearing explosives or rigged asteroids. • Beta 2 Added upkeep missions for assigning ships to stations and acquiring drones. • Beta 2 Added voice notification for incoming missile on player ship. • Beta 2 Added hint display to loading screen. • Added hotkey to toggle sound on/off (not mapped by default). • Added text search field to map. • Added FXAA to graphics options. • Improved station manager and station owned ship trade behaviour. • Beta 3 Improved balancing and accuracy of combat calculations when player is not present. • Beta 3 Improved collision handling so that small collisions don't cause damage. • Improved response of player owned stations to nearby player ships being attacked. • Improved relation change behaviour on accidental hits, preventing friendly factions from attacking each others so fast. • Improved capital ship collision avoidance with other capital ships. • Improved police mass-traffic scan reaction to collision. • Improved missile turret target selection. • Improved stability of in-game map. • Improved Russian localisation. • Fixed multiple problems with capital ship shields and engines. • Fixed escort ships respawning when loading a savegame. • Fixed ships still attacking targets after the pilot bails, or ship is captured or claimed. • Fixed several cases of turrets still shooting when there is no line-of-sight. • Fixed capital ships not attacking after commander was destroyed on 'Withdraw from Battle' order. • Fixed autopilot causing loss of control if it auto-deactivates while a menu is open. • Fixed add/remove ships from squad while player is docked resulting in wrong commands. • Fixed player ships with command action 'Waiting for drones' instead of 'Standing by' in some stations. • Fixed one ship being able to be selected for modification at two different ship traders at the same time. • Fixed planned trade trips not being cleared when assigning a squad ship to work for a station/ship. • Fixed map not displaying objects around player property in some situations. • Fixed menu issue allowing pilots to be sent to stations and capships. • Fixed remote transfer selling all player drones of a type regardless of specified amount. • Fixed fighter drones not changing their flight behaviour in some situations. • Fixed several issues resulting in unit storage calculations to become incorrect. • Fixed some specialist NPCs being incorrect types of characters. • Fixed case where player could be asked to talk to someone who did not exist. • Fixed positions of Construction Vessels which were pushed away from their stations. • Fixed several problems with superhighway flight and exit. • Fixed case of peculiar player movement when ending communication with an NPC while on a platform. • Fixed trade offer target elements being displayed for invalid/outdated trade offers. • Fixed plot course button being available in map modes. • Fixed detail monitor not folding away under certain circumstances. • Fixed map zoom being disabled for ware exchange partner selection. • Fixed incorrect count of known systems in encyclopedia. • Fixed several menu scrolling issues. • Fixed several cases of plot ships being destroyed and left-over plot objects. • Beta 3 Fixed duplicate NPC stations built during the plot. • Beta 3 Fixed "lost" storage on previously-hacked ships. • Beta 3 Fixed station managers stuck "executing trade" when loading older savegames. • Beta 3 Fixed engineers sometimes trying to repair items that are not damaged. • Beta 3 Fixed NPCs not responding to enemies of their commander's other subordinates. • Beta 3 Fixed mass traffic police attacking too far away from their home-base station.. • Beta 3 Fixed infopoints and platforms on player stations being flagged as "undiscovered" until they have been scanned. • Beta 3 Fixed various trade computer errors (e.g 64). • Beta 3 Fixed lost Construction URVs or with Command Explore. • Beta 3 Fixed excessively loud highway entry sound. • Beta 3 Fixed broken pre-selection of menu rows in several cases. • Beta 3 Fixed incorrect credits due value on player menu. • Beta 3 Fixed several causes of menu crashes. • Beta 2 Fixed player ship not being able to launch Constrictor missiles when loading older savegames. • Beta 2 Fixed cases with repair drones not returning after they finish. • Beta 2 Fixed several plot-stopping errors. • Beta 2 Fixed Protection Detail mission problem resulting in player not being able to finish it. • Beta 2 Fixed upkeep missions suggesting incorrect credit transfers. • Beta 2 Fixed ship-to-ship trades finishing instantly. • Beta 2 Fixed jerky movement of trade mass traffic. • Beta 2 Fixed boarding pods avoiding the ship when flying to it. • Beta 2 Fixed incorrect surface element on Onil (feature introduced in 3.50) • Beta 2 Fixed UI mod files failing to load from catalogs. • Beta 2 Fixed several more causes of common crashes.
Nekem egy bányászhajóm van (Fedhelm, egyelőre), az táplálja a plot URV gyárat, egész Devriesben mozog, szóval hozzárendeltem a Taranisomat, és eddig egyszer se volt problémám vele. Időnként kapom a hírt, hogy lecsökkent a repum a Rieverekkel, de ennyi, épségben van mind a kettő. Vadászokat nem próbáltam eddig, nem volt rájuk szükségem.
"A skunk meg magában harmatgyenge.2-3 vadász megfingat.Fél óráig kell lőnöm,hogy leszedjem a páncélját,mert még mindig nem akarnak adni normális fegyókat."
Nem mondanám, hogy harmat gyenge, sőt... De milyen nehézségi szinten? A fő küldiket csinálod, hol tartasz? Szerintem, ha van elég pénzed, ne várd meg, míg a plotban kapsz olcsóért fegyvert meg pajzsot, én legalább is nem vártam meg. A Pulsed Maser és a Plasma Cannon szerintem finoman szólva redundáns a Particle Repeater és főleg az Inertial Hammer mellett. Ez utóbbit mindenképpen ajánlom, hogy szerezd be, amint tudod, nagyon jó a vadászok ellen. Nekem nincs is más a Skunkon, csak a PR és az IH (amint az alábbi képen is látható). Más nem is kell. Autoaimet se felejtsd bekapcsolni, na meg kijelölni az ellenfelet, amire lősz, sokkal könnyebb a célzás.
Nekem elég sok gondom van. Én is rendeltem védelmet a bányász mellé.de olyan messziről követte,hogy simán lelőtték,mire méltóztatott odacammogni. Kicsit az intelligencián csiszolhatnának.Azt sem értem,miért nem lehet megoldani,ha megtámadják a kereskedő-bányászhajókat,hogy elugorjanak,mikor az x-ben ezt megcsinálták. A vadászok használhatósága meg kritikán aluli.Nem szóltak nekik,ha már betették a játékba,legyen is hasznuk,járőrözésen kívül? Berendeltem nagy hajó mellé,gondoltam felfejlődnek alakzatba körülötte,és őket is magyával húza,mint engem.Legalábbis logikusnak tűnt. De úgy otthagyta őket,mint a szél. A skunkot meg nem tudják követni,mivel utánégetővel közlekedek,mert nincs kedvem órákig utazni.Alapból is félnek közel jönni,mert vagy 2 km-ről követnek. A skunk meg magában harmatgyenge.2-3 vadász megfingat.Fél óráig kell lőnöm,hogy leszedjem a páncélját,mert még mindig nem akarnak adni normális fegyókat.
Én meg asszem tőled fogom átvenni az ötletet és átköltöztetem az ATF-et (Arms Tech Fab) Verdant Profit-ba. Tényleg nagyon jól használható az állomás elbontó mod.Jó hogy újra, az elejétől fel kell húznom, de az is élvezet, ráadásul alig kerül valamibe, mert az elbontott állomás anyagainak 70-80%-a visszakerül a CV-be, plusz az összes drónja, hajója, stb. Nem fegyvert akarok gyártani, hanem erődítményt építeni a sok kis genyó gyík ellen.
Egy Sequana-m bányászik verdant profitban, csak a hecc kedvéért, meg mert kell a Tillárom gyárnak a sok érc. De hozzá is rendeltem egy Fulmekit, így rend van! A gyári bányászokhoz is fogok társítani valami ütőset mielőtt a gyárnak adom. Azt majd kettecskén éneklik, hogy Hejjjjhóóóóóóóó hejjhó hejjhó (kopirájt)
Tegnapi üzletem.Ki mondta, hogy nem lehet kereskedéssel pénzt keresni?
Számoljunk csak: mivel saját gyáramból, saját anyagokból gyártottam le a 2200 Podkletnov-ot, így a 9 milliós profitot adjuk hozzá a 72 millióhoz, így mindjárt 81 millát kerestem azon az egy fuvaron.Na, ez kb. egy kompletten felépített Technocore Hi-E ára, ami már sokkal többször behozta az árát.
Itt még csak épült a Technocore Parts, de máris jöttek a kalózok szimatolni.Többé nem hallott róluk senki...
Én úgy vettem észre, hogy nem nagyon tankolnak a Stelázsi hajók.Az én kutam Sea Green Oasis-ban van,a kapu mellett jó ha egy-két hajó bement oda már, a legjövedelmezőbb kutam viszont Omicron-ban van, ott használják is. Azért tegnap szétlőtték a CV-met Verdant-ban, majd viszek egy másikat.Építettem kalóz szektorba is, legalább azt a pár kalózt és Xenon K-t feltartóztatja. A teladianium gyárakat nem tudod semmire sem használni, én még kajagyárat, hajógyárakat,egy Cellfab Matrix-ot, egy Construction Shop-ot, és Metalframes Fab-ot raktam, ja meg High-Tech Fab-ot és egy Technocore Parts-ot is a stelázsikhoz, az említett URV gyáron kívül.Jaj tényleg, nekem is van egy fegyvergyáram (ATF), de azt is igazából azért építettem Postern Gate-be, hogy az ottani ellenséges aktivitást tizedelje. Szépen irtja is őket, mert van bőven fegyvere.Venni csak én veszek tőle fegyvert, de ahogy nézem, elég 2 max. 3 fegyvergyár, mert ugyan sokkal nagyobb a kereslet, de még mindig bőven túltermelem a piacot. Nálam most valamiért az Escape Velocity hagyta abba a rakéták kérését, de lehet, hogy csak oda kéne mennem. Arra figyelj, hogy a Marauder Phoenix-ek abban a pillanatban megjelennek, ahogy valami hajód elkezd bányászni a szektoraikban, bár nekem a teherhajókat is előszeretettel levadásszák. Tök mindegy, hogy a szektor üres volt, rögtön jönnek.Először a TU hajókat lövik, amik úgyszintén azonnal jönnek, amint megépült a gyárad és pénzt adtál a Manager-nek.Ők ugyanis azonnal jönnek neked eladni. Xenon I csak Biting Steel-ben van, de oda nem is építkezik senki.
Még egy gondolat: Ha Empty Space-be építkezel, a bányászhajóid, akkor is "neves" szektorba mennek, ha gyakorlatilag a sziklákba építkezel, tök mindegy, hogy beállítottad-e a radarnál vagy sem. Ha építesz Cellfab-ot, akkor a TU Hydrogen Harvesterek is előszeretettel fognak eladni neked, legalább az Antianyag cellák meglesznek, a többit te is kibányászod.De ismétlem, sok hajót vigyél szektor patrolra, meg az állomáshoz is rendelj, mert rögtön levadásszák a bányászaidat. Ezért mondtam a múltkor, hogy nekem már 50 nagy bányászt, meg vagy 100 kicsit is kilőttek, de lesz*rom, mert ingyen van már minden.
Pont azt építek én is. Mondjuk nem volt nehéz egyezni, mert a sugallat is tőled származott. Ugyanott nekem van egy milhitek kézművesség és egy benzinkút is. Most azon agyalok, hogy hogyan lehetne automatikusan kiaknázni a szomszéd zónában levő Tillalillárium gyárat! (Imádtam amikor az X3-ban Betty kimondta. Fel is vettem) Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2015.03.02. 16:38:02
Hehe, nem mindig játszom vele ittasan, mert a teljesen térbeli játékoknál beleszédül az ember és akár a sárgarépa főzelék is napvilágot láthat. Off: hamarosan úgyis megjelenik a Cities Skylines és akkor eltávozok az űrből egy időre. Off vége.
Más. A vadászgépek közül szerintem a Mobius és a Golem ami igazán használható. Azok kb olyan erősek, mint a Skunk.De a legnagyobb baj mindegyikkel, hogy hagyják magukat szétlövetni, amennyiben a Skunk-ot követik. Ugyanis csak akkor lendülnek támadásba, ha minket ér találat.Ha őket, az nem számít.Örülnék ha ezt is kijavítanák hamarosan. Egyedül akkor támadnak, ha valami alá be vannak osztva védelemre/kíséretre.A hétvégén nagyon sok Falcon-t lőttem ki a szokásos Phoenix-ek mellett és volt alkalmam még mélyebben tesztelni a viselkedésüket.Ha követnek, azaz én repülök valahová, jönnek, még úgy is, hogy őket megtámadták.Nevetséges.Amíg engem el nem találnak, ők simán megállnak és nem zavartatják magukat, ha lövik.
Összeszámoltam, 47 űrállomásom van... van még pár darab, amit nem építettem, de csak azért mert nincs rá szükségem.A URV Parts Supply gyönyörűen teszi a dolgát Verdant Profit-ban. Nemcsak eladja a sok kicsi drónt, de távol is tartja/szűri a sok-sok ellenséget.Már egy egész roncstemető van körülötte.
Nem is gondoltam, hogy a zónányi legyen a hatótávolsága, az 1 km az nagyon is jól hangzik. Általában a vadászgépek 1-3 darab konténert hagynak maguk után, na most ha van 8-10 vadász, az rögtön legalább egy tucat konténer, szóval nagyon jól jön, ha nem kell mindegyiket külön-külön felvenni. Amúgy nem hiszem, hogy sokat vacakoltak vele, főleg nem, ha már létező modot implementáltak. Egyébként ez utóbbi gyakorlat az előző X-eknél is jellemző volt.
Viszont tényleg létezik ilyen mod, szoval rebirthék csak megint beraktak vmit amit a plebsz feltalált... mondjuk asszem annak nagyobb a hatótávolsága is.
Akkor ideje frissítenem 3.5-re. Nem szoktam egyből felrakni az új frissítéseket, inkább megvárom hogy a fórumon mit írnak róla.
A mágnes nem módosítás, hanem a 3.50 ficsőrje! Meg kell követnem magam, mert egy záras konténer kinyitása után lehet létjogosultsága, de ne úgy képzeljétek el, hogy megálltok a zóna közepén és odavonzzátok az összes zsákmányt, hanem, mikor már azonosítani lehet, kb 1km belül működik. De az ésszerűtlenséget a játék egyéb hibáihoz és rosszul optimalizáltságához viszonyítva, azt kell mondjam, hogy ezt az időt fordíthatták volna okosabb dolgokra is!
Viku! Ha már unod az ittasan ribörszözést, akkor próbáld ki a downhill-t ugyan olyan állapotban! (csak óvatosan, mert utána el is kell mesélned!) Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2015.03.01. 16:30:30
OFF Pedig a mai FPS között már van néhány. pl. Valamelyik Far Cry játékban (2 vagy 3) pl. nem bekapni kell az elsősegély csomagot hanem a bekapott töltényeket egy késel kilehet szedni. A kisebb sérüléseknél meg bead magának egy injekciót, vagy bekötözi a sebet és máris újra mehet a csépelés. Valamint a lőszerfelvételt is már több játékban megoldották életszerűbben. (tárazás+csúzli felhúzása, rakéta betöltés...stb.) (Talán a legnagyobb fejődésen az elmúlt 10évben az FPS játékok mentek át.Az agyatlan shooterek mellet ma már komoly taktikai FPS is vannak, ahol nem csak a reflex számít, de kell némi taktikai érzék is a jó eredményhez. )
Nem nekirepülni, hanem bekapni! Uramisten, ezt a kifejezést még a C64-es időkben kezdtem el használni. Kapj be egy kis elsősegély csomagot, stb :))
Aki játszott a Descent 1-2-3-mal, az tudja, hogy ott is be kellett kapni a lőszert, meg az "életerőt" és a pajzsot is Maj'nem minden FPS-ben be kell kapni. Még soha nem láttam olyat, hogy bekötözi a sebét vagy ebben az esetben betölti a rakétát, stb.
Kipróbáltam a mágnest. A Ribörsz fejlesztéseinek legostobábbja. Most és mindörökké! Fel nem foghatom mi szükségem lenne egy ilyenre. Látótávolságon belül "működik". Valójában még közelebbről. Nem tudom pontosan hány száz méterről érzékelhető a konténer, de onnan már mindegy, hogy értemegyek, vagy behúzom! Ugyan nem hallottam, de a figyelmeztető hanggal kapcsolatban is vannak kétségeim. De mivel nem hallottam így nem tudok érdemben nyilatkozni.
Az épülő gyáramhoz az egyik feladatom, hogy küldjek neki egy bányász hajót. A bökkenő, hogy semmilyen nyersanyagot nem használ és nem is fog hoha. Mil HI Tech Kézművesség.
Jól hangzik, főleg ezek: -Beta 2 Added "Container Magnet" which attracts nearby collectables to the player ship (now with key for activation). -Beta 2 Added voice notification for incoming missile on player ship. -Improved station manager and station owned ship trade behaviour. -Improved balancing and accuracy of combat calculations when player is not present. -Improved relation change behaviour on accidental hits, preventing friendly factions from attacking each others so fast.
Amúgy vicces, hogy milyen gyorsan felejtenek Plutarchéknál, eddig kinyírtam már több mint száz hajójukat, de ahhoz, hogy a viszonyunk -20-ról +6-ra változzon, elég volt annyi, hogy kinyírtam a Badlands Mining Colony-t támadó Sovereign Syndicate vadászait... mondjuk igaz, hogy több tucat volt belőlük, de akkor is :D Most már legalább nyugodtan közlekedhetek Albionban is, anélkül, hogy szarrá lőnék a hajóimat, és egy csomó új állomás lett elérhető.
Localisations for texts that are new in 3.50 may not yet be present
• Added new Onil mining ships to Canteran shipyard in DeVries. • Beta 2 Added "Container Magnet" which attracts nearby collectables to the player ship (now with key for activation). • Added several new generic missions and mission variants. • Beta 2 Added new generic mission for clearing explosives or rigged asteroids. • Beta 2 Added upkeep missions for assigning ships to stations and acquiring drones. • Beta 2 Added voice notification for incoming missile on player ship. • Beta 2 Added hint display to loading screen. • Added hotkey to toggle sound on/off (not mapped by default). • Added text search field to map. • Added FXAA to graphics options. • Improved station manager and station owned ship trade behaviour. • Improved balancing and accuracy of combat calculations when player is not present. • Improved response of player owned stations to nearby player ships being attacked. • Improved relation change behaviour on accidental hits, preventing friendly factions from attacking each others so fast. • Improved capital ship collision avoidance with other capital ships. • Improved police mass-traffic scan reaction to collision. • Improved missile turret target selection. • Improved stability of in-game map. • Improved Russian localisation. • Fixed multiple problems with capital ship shields and engines. • Fixed escort ships respawning when loading a savegame. • Fixed ships still attacking targets after the pilot bails, or ship is captured or claimed. • Fixed several cases of turrets still shooting when there is no line-of-sight. • Fixed capital ships not attacking after commander was destroyed on 'Withdraw from Battle' order. • Fixed autopilot causing loss of control if it auto-deactivates while a menu is open. • Fixed add/remove ships from squad while player is docked resulting in wrong commands. • Fixed player ships with command action 'Waiting for drones' instead of 'Standing by' in some stations. • Fixed one ship being able to be selected for modification at two different ship traders at the same time. • Fixed planned trade trips not being cleared when assigning a squad ship to work for a station/ship. • Fixed map not displaying objects around player property in some situations. • Fixed menu issue allowing pilots to be sent to stations and capships. • Fixed remote transfer selling all player drones of a type regardless of specified amount. • Fixed fighter drones not changing their flight behaviour in some situations. • Fixed several issues resulting in unit storage calculations to become incorrect. • Fixed some specialist NPCs being incorrect types of characters. • Fixed case where player could be asked to talk to someone who did not exist. • Fixed positions of Construction Vessels which were pushed away from their stations. • Fixed several problems with superhighway flight and exit. • Fixed case of peculiar player movement when ending communication with an NPC while on a platform. • Fixed trade offer target elements being displayed for invalid/outdated trade offers. • Fixed plot course button being available in map modes. • Fixed detail monitor not folding away under certain circumstances. • Fixed map zoom being disabled for ware exchange partner selection. • Fixed incorrect count of known systems in encyclopedia. • Fixed several menu scrolling issues. • Fixed several cases of plot ships being destroyed and left-over plot objects. • Beta 2 Fixed player ship not being able to launch Constrictor missiles when loading older savegames. • Beta 2 Fixed cases with repair drones not returning after they finish. • Beta 2 Fixed several plot-stopping errors. • Beta 2 Fixed Protection Detail mission problem resulting in player not being able to finish it. • Beta 2 Fixed upkeep missions suggesting incorrect credit transfers. • Beta 2 Fixed ship-to-ship trades finishing instantly. • Beta 2 Fixed jerky movement of trade mass traffic. • Beta 2 Fixed boarding pods avoiding the ship when flying to it. • Beta 2 Fixed incorrect surface element on Onil (feature introduced in 3.50) • Beta 2 Fixed UI mod files failing to load from catalogs. • Beta 2 Fixed several more causes of common crashes.
Úgy tűnik, megértjük egymást. De mindig is csodálkoztam rajtad, hogy milyen időpontokban válaszolsz: hajnali fél ötkör...hahahah mit csinálsz te akkor?! Alszol egyáltalán, István? Vagy ahogy a mondás is tartja: szarul nézel ki, iszol te rendesen?
Ebben a játékban ez egy kötelező elem. Talán plotot is készítenek hozzá. "Hagyd, hogy felbosszantsanak és lőj porrá egy tetszőleges zónát" Nálam mindkét Óvervaccs megjárta már egyszer!!! (A Stelázsi csalta orcámra a nagyobb vigyort!)
Kitűnő agressziókezelő ez a játék!
Építettem egy teherhajót, majd kábé 10 perc múlva kilőtték, elég értékes rakományával. Olyan ideges lettem, hogy elkezdtem törni-zúzni Verdant Profit környékén.Összehívtam a flottát és elmentem Hissed Syllable-ba. Aki fel akarja fedezni a stelázsi galaxist, az most ne figyeljen.
Kb.30 hajóval megtámadtam a Haunt nevű központi kalózállomást és olyan pusztítást vittem véghez, hogy az elképesztő.Odavittem vagy 5 I-t, meg vagy 15 Fulmekront, és a jó ég tudja ki mindent Jó, persze ettől kábé 20 fps-re esett vissza a játék de megérte.Kiirtottam mindenkit, még a menekülőket is.Elmentettem előtte, hogy holnap újra szétb*hassam a fejüket. De az is lehet, hogy mindenkit kiirtok... egy fél órás vicsorgó és üvöltöző öldöklés után megnyugodtam Itt még nem tudják mi vár rájuk:
Itt meg elszabadult a pokol:
Nem kell aggódni, jól vagyok, de élvezet volt leölni őket virtuálisan Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.02.27. 23:52:05
Már akinek nincs ugróhajtóműve! A baj az, hogy akik sírtak azok CV-k voltak. De mondom, hogy amikor ott vagyok én is velük, akkor érdekes módon senki nem támadja őket.A gyárak amiket építenek, már valamennyire készen vannak, így van védő hajójuk is. Az egyiknek egy Ilus, a másiknak egy fulmeki.
Ja el is feledtem. Feltettem azt a gyorsító módosítást, amit itt ajánlottak az ifjonti kollégák. Már nem tudom mi volt a neve. (dehogynem supertransport) Ez is pont olyan hülyén mozgatja a hajókat, bár túlfutásokat nem láttam, de az Ilonák olyannyira megtáltosodtak, hogy így már simán lehet őket zónavédelemre használni.
Jó pár napja tettem közzé azt, hogy elköltöztem Shattered Singularity-ből, mert nem bírtam tovább az üvöltést. Átlag 15-30 percenként jelentkezett a Def Officer, hogy megtámadták. Ez eleinte nem zavart, de egy idő után idegesítővé vált. Amióta saját hajógyáraim vannak, nem érdekel hányat vesztek és miből. Már az sem érdekel, ha egy Tarhonyát kilőnek, majd építek másikat, legalább fogy az anyag. Szóval a lényeg, hogy egy űrállomásnak egyedül a Xenon I az ellenfele.A többit simán szétba*a. A stelázisknál is nagyon gyakran termelődnek (ellenséges és baráti) hajók, én részben örülök neki, mert ritmusban tartja a hajógyártást.
Mire odaérsz a rinyálóhoz vagy már őt lőtték le vagy ő lőtte le azt, aki támadta.Mivel nincs skunk jumpdrive, ezért eltart egy darabig, amíg odaér az ember. A logbook-ot meglehetősen gyakran használom emiatt.Ott biztos bejegyezi, ha valamim eltávozott az élők közül.
Viku! Olybá tűnik, hogy nem jártunk jól ezzel a segélykérő üzenetekkel! Elindítottam minap és a junoszty használhatatlan volt, mert folyamatosan sírt valaki rajta. Amikor elmentem abba zónába (Stelázsi) akkor meg megszűntek a visítások. Pedig azok rinyáltak (két cv az óvervaccs mellett)
Felesleges is csalni.Már túl vagyok a 10 milliárdon is... meg lehet ennyit simán keresni.Persze hogy ekkora összeg már felesleges.Na megyek és építek még egy gyárat
Kicsit utánanéztem ennek mentés szerkesztésnek. Sikerült megtalálnom a hajóra, dealerre és hajódokkra vonatkozó bejegyzéseket, végül sikerült kitörölnöm teljesen a dokkból meg a dealertől is, aztán újra megpróbáltam ugyan annál a dealernél ugyan abban a dokkban, és tökéletesen megépítette! Most már csak a pénzt kell visszahackelnem, és mintha mindez meg se történt volna...
" kiválasztod a show resources pontot."
ez nem működik, nincs ilyen csak ha én gyártók hajót. de itt a roc épít valamit, nem én. így semmit nem tudok kiválasztani a dilernel, csak hogy miket tudna építeni... drón is van, ezt látom a skenneles után, de hogy mennyi anyag kell, azt nem tudom.
Azért áll 0%-on, mert valami hiányzik:
- alkatrész a hajóhoz, erről tudsz kérni infót, ha újra meghívod a hajó eladóját és kiválasztod a show resources pontot. Ott ki fogja írni, ha anyaghiány van, asszem pirossal jelzi a hiányzó tételeket. - elképzelhető, hogy nincs egyáltalán/szabadon Construction drónja a hajógyárnak. Nézd meg, nem kér-e (Trade menü,To Offers, Construction Drone), ha látod, hogy kell neki akár To Equip, akár csak simán, szállítsd le.
Nekem is hasonló problémám van. Pár napja foglaltam egy bányászhajót, de a shipyard ahol a drónokat el tudnám adni nem elérhető, mert az Npc egy hajót gyárt. Illetve gyártana, mert napok óta 0%-on... Nyersanyag bőven van a gyárban, de hogy elég-e azt nem tudom. De ez mindegy is, nem érdekel, h felépül-e a hajó. Dronokkal akarok csak kereskedni....
Este kísérleteztem a mentéssel, próbáltam rájönni, hogy miért nem gyártja a megsérült meg nem épített hajót, de eddig semmi. A hull-t visszaállítottam fullra, semmi. Néztem pár tippet fórumokon, semmi, vagy én csinálok valamit rosszul... nem indul el a gyártás. Szerintem törlöm a gyártást, visszacsalom magamhoz a kreditet, és annyi.
Van egy tippem, hogy miért... az állomások rettentő érzékenyek a baráti tűzre, nekem is nagyon kell vigyáznom amkikor ellenséges vadászokat tisztogatok az állomások közelében, az AI meg nem vigyáz... szerintem valahol, valamikor véletlenül meglőtték egymást, és azóta háborúznak... Albionban is totális háború van, ott a PMC randalírozik... a fő küldetéseken kívül van még valamilyen küldetés sorozat? Mert amióta megcsináltam a fő küldiket, csend van...
Viccet félretéve, nem értem, miért ellenségesek egymással, amikor a Johnferson Space System és az Argon Government szövetségesek. Engem az ilyen apróságok, hogy az állomáson keresztül noclip módban átrepülnek a hajó, már nem érdekelnek, csak találjon oda. Nekem hál'Istennek nincsenek ilyen gondjaim, régen a RoC gyár volt, ami be-be akadt, meg előtte a PMC-é, de már nincs ilyen gond.Igaz, nem is gyártatok velük hajókat, csak szállítom a háborúhoz szükséges anyagokat. A legnagyobb anyaghiány nálam a Teladi hajógyárban van, ezért amikor szállítok, mindig megyek a teherhajókkal védeni őket.Aztán beindul a termelés, nekem is lesz esélyem egy-két Teladi hajót venni.
Előfordul.Főleg, ha Fields of Opportunity-n keresztül haladnak. Nekem ott már vagy 20 nagy bányászt és vagy 50 kicsit lőttek le eddig. Immár nem csak az állomásaim kapnak védőhajót, hanem beállítottam szektor járőrözésre is párat, így már biztonságosabb.
A fent említett Teladi galaxisban az UA és a Cartel Phoenix-ei vadásznak le mindent.Meg én őket.Ha eddig vagy 150-et nem lőttem ki, akkor egyet sem. Építettem egy URV Parts Supply-t Verdant Profit-ba, mert egyrészt a Teladi főállomásnak óriási igénye van URV-re, másrészt ez egy elég ütőképes állomás, úgy megfingatja a rengeteg ellenséget, hogy én csak röhögök. Tele lett a tököm azzal, hogy szállítok a Teladi Overwatch-nak, majd mindig a közvetlen közelében megtámadják a teherhajóimat kis szar vadászok, amik nem érdekesek, de, amikor visszalő egy Lyramekron a maga 122 lövegével és eltalálja az állomást, mehet a bocsánatért esedezés...
Az UA és Cartel hajók is az Overwatch-on "termelődnek" és azok mindenkit támadnak. Az elején jóban voltam velük, de ez csak azt eredményezte, hogy ők úgy lőtték ki a hajóimat, hogy az enyémek nem is védekeztek. Aztán meguntam...
Ha jóban vagy mindenkivel, akkor nem kell tartani attól, hogy lelövik a hajóidat, max.a Kalózok és a Xenon.
Nekem is volt ilyen beragadt hajóm. Bukta nélkül nem tudtam megoldani. Ha nem akarsz visszatölteni, akkor először a hajó kapcsolatát kell megváltoztatni. Régen ugyan úgy az űrben voltak, mint a kész hajók. ezt valamikor megváltoztatták. Most már a dokk része. Hiába lövöd, nem sérül. Tehát először ezt kell átírni a mentésben. (connection space) Aztáán kilövöd, megvárod, hogy eltakarítsa a program, majd megrendeled újra és imádkozol.
Ez az új törvény: Kishajók koppannak, a nagyok diffundálnak!
Na, most alaposan felcseszett a játék... Venni akartam végre egy Fedhelmet Eternal Dawnban, megvettem, de hiányoztak nyersanyagok a hajógyárból. Rahanast elküldtem, visszajött mindennel, ami kell, erre megjelent egy Argon Government Fulmekron és szanaszét lövi a JSS állomást, köztük az én 0%-on csücsülő Fedhelmemet is a dokkban. Mire odébbállt és kilőtték, a Fedhelmemem maradt kb. 15% HP. Azóta két hajót is épített a hajógyár, kétszer is feltöltöttem mindennel, ami hiányzott, abban a reményben, hogy elkezdi építeni, de nem kezdi el, hiába van minden, ami kell... Szóval gondolom most jön az .xml-el való szarakodás, ha egyáltalán lehet valamit csinálni... Szóval mit is csináljak most?
Azért vannak érdekes dolgok... Az Argon Government valamiért háborúban áll a JSS-el (és még talán pár másik céggel) OL-ben... És amint már többször is tapasztaltam, sajnos a pathfinding még mindig elég bugos, van, hogy az XL hajók simán átboostolnak az állomáson, máskor Gigurum egy modulon keresztül akar célba érni, de neki még nem megy úgy, mint a nagyobbik testvéreinek. A vadászok is képesek beszorulni az állomáson belülre... Még jó, hogy itt is van OoZ, az eddig mindig segített.