find yoola nevü küldit hogy csináltátok meg, mert hackeltem az energy array 1et amire a küldetés mutat de semmi Utoljára szerkesztette: Micsu, 2015.02.25. 16:40:07
5km scan range mod helyett inkább ezt meg ezt próbáld ki.:) Előbbi a discount és a commission megszerzésének távolságát is növeli, hisz ez a kettő a szkennelés értelme. Utóbbi meg egy info pont szkenneléssel leszkenneli az egész állomást. Elméletileg jól működnek együtt, de ki kell próbálni. Ja, és utóbbi modnál amíg szkenneli az állomást, nem szabad leszállni az állomáson, mert akkor félbeszakad a szkennelés, amit aztán nem lehet folytatni. Én mondjuk modok nélkül is élvezem, csak annyit tudok mondani én is, hogy kitartás :)
A basic/advanced/police scanner közötti különbség mindössze a station/ship scanner-en látszik meg. A részletesség foka a különbség. A Long range állandó, nincs hatótáv. Ne add fel. Én kétezer órája tolom és még élvezem, pedig már csak annyi az értelme, hogy szétlövetek mindent :) De jó érzéssel tölt el az is hogy munkát adok/életet viszek az üres, távoli galaxisok szegmenseibe.
azoknak aki rühellik a smalltalk-ot:TAF! ezzel a moddal ki lehet kerülni a smalltalk-ot. be sem kell dokkolni az állomásra . kiválasztunk egy tetszőleges kereskedőt, majd a felugró menüben ráklikkelünk az: ask for trades offer updates - lehetőségre. annyi hátránya van,hogy 80 ezer kreditbe kerül. ezt minden sector minden állomásán el kell játszanunk egy emberrel.
Ez a small talk nekem is az agyamra megy. Ha lenne rá időm (sajnos játszani is alig van hetente 2-3 óra) az xmlben mindenhova betennék egy spant :-) Amugy én úgy döntöttem, hogy nem békülök ki a PMC-vel. igy izgalmasabb. Este csináltam () pár elite katonát (gyorsan nőnek ezek a gyereket.) elfoglaltam azt a nyavaláys fedhelmet, de nem tudtam megvárni mire bezöldül, mert megjelent a semmi közepén (értsd szektorok között) egy nagyobb csónak, és pont felém jött, közben köpködte ki a kis genyókat. El is húztam onnan, mielőtt rámegy a szerzeményem. Gondoltam elcsalom őket. Mire másik szektorban voltam akkor szolj a kemény csaj (mariska főnök) hogy mienk a hajó. Kiváncsi leszek, hogy nekiugrik-e annak az a nagy böhöm, vagy otthagyja, mivel én voltam az eredeti célja. Utoljára szerkesztette: goyo2, 2015.02.25. 08:38:51
Van egy 5kmes scanner mod, az elfogadhatóvá teszi a scannelést, de sokkal egyszerűbb ha leszállsz és az első tradert aki hajlandó beszélni veled a minijátékban a kémeddé teszed (trade updates-t ad).
Bár én már hajlok a játék feladására, ez az egyesével derítsek fel mindent és repetitive csináljam 100x ugyanazt minden állomáson nem az én játékom lesz.. talán a kampányt még tologatom, hátha.... sajnos... mert nagyon készültem rá (itt lebzseltem állandóan várva hogy mikor lesz jó stabil a játék) de őszintén szólva több területen is csalódtam. Vhogy olyan érzésem van hogy megcsináltak egy jó keretet, de már nem volt kapacitásuk feltölteni jó tartalommal, maradtak az egy kaptafa generált dolgok. De ez egyéni szoc probléma, nem kell védeni a játékot mert nem mondom hogy rossz :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.02.24. 22:53:47
most a kampányt tolom de jó hülye voltam mert átmentem az ugrókapunk és ment a levesbe a transporterem :P most hogy visszatértem evickélnem kell mert ellenség szinte mindenki gondolom toljam a kampányt addig még lenyugszanak a kedélyek mert így nem lehet normálisan kereskedni meg hasonlók
Station scan mode tudtommal csak annyiban segít, hogy látod melyik részét nem szkennelted még be az állomásnak. Albiont és Devriest kb. 85-100%-ra leszkenneltem, de OL-en már csak Trade Offer Updatekért győzködöm az embereket (egyelőre). Egyébként ha jól tudom, a szkennelés csak arra jó, hogy árkedvezményeket szerezz az adott állomáson, de ezek is csak egy bizonyos ideig-órái tartanak (legalábbis én így tudom, de kisiku kijavít, ha nem). Egyébként nem felkiáltó jel, hanem kis i betű :D És van már egy pár mod, ami leegyszerűsíti a folyamatot... Utoljára szerkesztette: Pares, 2015.02.24. 19:44:43
Üdv, a klubban ! :) Egyébként, ha nem kapcsolod be a station scanert akkor is és bekerül az adatbázisba a már felfedezett objektum. Én személy szerint semmi különbséget nem láttam a két scenelés között. Ha trade infót akarsz az adott gyárról úgy is landolni kell, és szerezni egy spant. ( small talk )
most komolyan az összes állomáson lévő felkiáltó jelet úgy tudom scannelni hogy a közelébe repülök station scan módban mert az így rohadt pöcsölős és unalmas
Alien: Isolationből vagy Mass Effect trilógiából vehetnének példákat :D
Néhány (számomra) érdekes részlet: Elméletileg itt szállunk le az állomásokra, és ezekben az (állomásokhoz képest) aprócska modulokban mászkálunk:
Azon keresztül a ketté nyíló bejáraton keresztül szállunk le:
Egy érdekes mechanizmus, mintha az egész platformot, amin a Skunk csücsül, tudná mozgatni, talán a nyílás alá teszi, arra száll le a Skunk, aztán az egész platform elmozdul arra a helyre, ahol mi látjuk:
Érdekes... :)
Továbbá szerintem az ilyen és ehhez hasonló teljesen felesleges és üres folyosókat kéne törölni/redukálni:
Az NPC-k számát is meg lehetne növelni, és lehetne olyan háttérhangokat is beletenni, mint amit egy zajos embertömeg csinál... Sok mindent el tudok képzelni, ami nagyon sokat javítana az állomások hangulatán, ablakok, kilátók...
kisiku: Igen, az lenne az ideális alternatíva, hogy kibővítjük, de amilyen állapota és hangulata van a jelenlegi állomásoknak, én inkább az egyszerűsítést és kisebbítést preferálom. A nagyobb bejárható területhez sokkal több fajta modul (mint az említett gyártósorok) és sokkal több NPC kell. Nem beszélve az interakciós lehetőségekről, ami nem szűkül le a beszélgetésre, dobozok nyitogatására meg hackelésre, különben ugyan olyan érdektelen lenne az egész, mint amilyen most. A jelenlegi méreteknél is szinte üresek az állomások és az útvesztő, üres folyosók teszik ki a bejárható terület nagy részét...
Én pont az ellenkezőjét csinálnám.Kibővíteném a bejárható helyeket, sokkal több interakciós lehetőséget helyeznék el, sokkal emberibbé tenném. Az tök jó, hogy egyes gyártóegységeket kívülről az űrből látjuk, pl, hogyan készül a Reinforced Metal Plating vagy belátunk a mesterségesen megvilágított "űrtehenészetbe", no ezeket kellene belülről is megcsinálni. Nézzük meg a sci-fi filmekben fellelhető űrállomásokat, pl az Alien 2 elején a kórházállomást.Kicsivel többen vannak rajta, mint itt. Vagy említhetném a Starship Troopers-ben az előretolt állást/katonai bázist, ahová a dropshipek és a hadihajók beállnak.
Ha itt van lakónegyed (Caliba Access/Apartment block), akkor el tudnám képzelni, hogy néhány százan/ezren azért vannak rajta. Nézzük meg az Amigáról ismert Alien Breed-et, ott is egy k*va nagy űrállomáson bolyongunk órákon át. De lehetne sorolni bőven. Mellesleg már korábban is eszembe jutott, csinálnék új űrállomást: oxigén/levegő "gyárat", ami mindenhová kellene és jégaszteroidából bányásznák ki/termelnék ki az oxigént, teccikééteni? . A vizzbű veszik ki aaa zoxigént...
"Nekem még mindig óriási negatívum és értetlenség, hogy egy 2 km hosszú hajót hárman vezetnek.Igaz a korábbi részekben egy ember sem vezette, na de három?Egy akkora űrállomáson, mint egy város, van 4 ember?"
Hát pedig elnézve az új univerzumot, valószínű, hogy rengeteg dolog automatizált és a munkát a drónok végzik el. Persze ahová mi leszállunk, az csak egy apró bejárható része a hajónak/állomásnak. Én el tudom képzelni, hogy amikor megvesszük/megépítjük az állomást, akkor a működtetéséhez szükséges legénységet is megkapjuk hozzá, és nekünk tényleg csak azokat kell felbérelnünk, akik irányítják az egészet. Az állomásokhoz visszatérve: szerintem túl sok az üres és fölösleges hely és túl nagyok az állomások. Sokszor tényleg alig van ember rajtuk, és úgy kell őket keresni. Én személy szerint lecsökkenteném a bejárható területet 75%-al, a sok üres folyosó meg helység helyett nekem egy sokkal kompaktabb dokk rész is megfelelne, azokat sokkal könnyebben lehetne változatosra csinálni és az NPC-k se lennének úgy szétszóródva.
Minden fegyver és felszerelés megvásárolható, akár sandbox módban tolod, akár a történet szerint.Csak a történetes verzióban magán a sztorin keresztül adják oda fokozatosan. Megvenni mindent lehet, az Mk5-ös pajzsok/fegyverek/hajtóművek meg csak különleges küldetések teljesítése után.
A másik: szerintem csak szimplán elrontották ezt a foglalásos dolgot vagy még az új koncepció csak kezdeti stádiumban van.
Ez komoly? Bocs, nem emlékszem mindenre amit itt irtatok, probálom követni, de nekem is már takarit az agyam néha és nem kérdezi meg mi kell mi nem :-) Tehát ha jól értem nem fog fejlődni a recruit. Nem is jó semmire. Marad az xml szerkesztlés? köszi
sziasztok. Lehet hogy én nem értettem vmt.a leírásból,de hogy van az,hogy szabad módban mindenből tudok venni mk4-ig,küldiben meg csak piskóta mk1-ek vehetőek fegyverből?
Jó estét.Kicsit elvoltam én a játékkal ma este, no meg mással is foglalkoztam, de mindezeket, amiket írtok, már többször említettem itt is.Persze én is örülnék, ha még emberibb lenne, no meg összekötve egy FPS és RPG párossal, de ezt is 7, azaz hét évig fejlesztették. Én manapság már egyfajta nagyon komplex "tamagocsinak" látom :) Megetetem a gyáraimat, még több pénzt keresek, ami már tök felesleges, de elsősorban én a nagy hajók miatt játszom vele és emiatt szerettem az előző részeket.Én olyanokon nevelkedtem fel, mint az Elite C64-en, a Wing Commander, a Tie Fighter és a Freespace. Egyikben sem lehetett még egy rohadt parancsot sem kiadni egy nagy hadihajónak, mindig csak valami kis fos vadászgépes voltam, aki ugyan egymaga megmenti a világot, de akkor sem vihettem többre. Itt ugyan sok lehetőséget elvettek, csomót adtak, valóra váltak álmaim, másokat meg elvettek.
A foglalást elba*ták, nem tudom miért.Én még arra gondolok, hogy majd egyszer csak a Recruit-ból lesz a Veteran és az Elite, de nem hiszem.Túl nagy a csend e téren.Amit a könyvben írtam hajófoglalásról szóló részt, meg hogy hogyan foglaljunk el különböző típusokat, az még akkor íródott, amikor tök jól ment az egész.Aztán kiadták az utolsó 2-3 patchet és elba*ódott...
Ez az Excel táblás dolog tényleg elsőre komplikált, de jobb ,mint egy csili-vili menü.Ilyenre sikerült. A szkennelés...hmm egészen a 3.0-ig nem volt használható a scanner drón sem, nem tudom miért.Most már mindegyik jól működik, épp egy pár órája telepítettem bombákat a Traitor drónnal és robbantottam le 50% alá egy Phoenix-et néhány villogó kis ketyerével. Először én sem értettem, mire jó a szkennelés, de igazándiból statisztikai adatokra vagy foglalás/támadás előtt jó, ha tudunk ilyesmit. Attól azért több lett a kommunikáció, hogy immár nem csak az "add meg magad köcsög!" és a "megtudná mondani, hol találom a melegszendvics sütödét" mondatok hangoznak el. Mert amikor tök egyedül bóklásztam az isten háta mögötti szektorokban és senkivel egy értelmes szót nem tudtam beszélni a korábbi részekben, olyan szar érzés volt. Nekem még mindig óriási negatívum és értetlenség, hogy egy 2 km hosszú hajót hárman vezetnek.Igaz a korábbi részekben egy ember sem vezette, na de három?Egy akkora űrállomáson, mint egy város, van 4 ember?Oké, hogy van AGI meg AI, de azért nem ennyire... S akkor sorolhatnám még, de nem akarom huszadszor is ugyanazt leírni. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.02.23. 23:29:20
Na igen, több játékból kellene egy jót összerakni. Pl. a Starpoint Gemini 2-nél a GUI egészen jól használható, csakúgy, ahogy a térkép is. Az árakat össze lehet hasonlítani, pl. a hajó rakterében lévőknél kiírja, mennyiért vettem, majd megnézi, hogy az ismert rendszerekben hol/mennyiért lehet eladni. Hajóvásárlásnál is nagyon jó a GUI, ott eleve kép van minden hajóról, és egymás mellé lehet tenni azt a hajót amiben vagyunk, és amit venni kívánunk. Minden lényeges adat egymás mellé kerül, így egyszerűen összehasonlítható, hogy miben jobb/rosszabb... Korábbi X3-makból a landolást tenném vissza, mert ezt az ikonos rendszert képtelen vagyok megszeretni, rettetnetesen illúzióromboló. Az univerzum leképezés Elite-ből kéne, állomások, hajók belső kidolgozása, karakterek Mass Effectből...(utóbbit egyébként szerintem onnan merítették, meglehetősen hasonló a talk rendszer). Zene, hangok és az állomások kidolgozásában pedig a Rebirth is kiváló. De olyan game nincs, amiben minden ott van a szeren...sajna... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.02.23. 22:37:11
Hát jah, lehet az X3nál még fiatalabb és türelmesebb voltam, esetleg jobban tűrtem a monotonitást. Mostanában azért már irritál ha szándékos timesinkeket építenek a játékba, hogy azzal tolják ki a játék élettartamát (repetitív dolgok jó hosszan).
"Négy féle módon tudunk szkennelni, de hál’Istennek nem kell négyféle szkennert venni ehhez. Különbség csak árban és szkennelési részletességben van közöttük. Basic, Advanced és Police Scanner van 1-es, 2-es és 3-as szkennelési mélységgel."
Ezt ki tudná vki fejteni bővebben? Azt jelenteni hogy pl long range scanner esetében az advanced messzebbre pingel mint a basic, a police meg még messzebbre mint az advanced? Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.02.23. 21:57:02
Sajnos az X világ ( alap ) mindig is fapados volt. Nem véletlenül készült annyi script a játékokhoz. Valamiért a készítők úgy gondolják attól lesz realisztikus a világ ,ha mindennel szöszmötölni kell. (Pl X3 Neked kellett minden egyes aszteroidát manuálisan leszkennelni. Mekkora hülyeség ez ?Szerencsére lett rá script. vagy X Rebirth : Nincs egy nyavalyás vonósugár amivel az űrben lebegő cuccokat belehetne vontatni. Minden egyes darabnak neki kell repülni hogy felvegye. Ez is gyatra megoldás, már a freelancernél is megoldották. Bár lehet hogy ott a csillagidő 3425 volt :D )
Én .xml megszerkesztéssel oldottam meg, nálam működik. Ahol jegyzi a recuit marine készletet oda kell beírni: <item macro="character_argon_male_marine_mk2_macro" amount="40"/> ( a 40 helyére értelem szerűen a db számot kell megadni. ) vagy <item macro="character_argon_male_marine_mk3_macro" amount="40"/>
tényleg nem ér semmit 20+ recruit? még egy fedhelm ellen se?
De jó olvasni, hogy ilyen jól elvagytok vele! Kicsit olyan mint gyerekeket figyelni, akik a sarokban csendben alkotnak.
Köszi vartyogi :) fel is tettem....
@Pares: tagadhatatlan hogy a kereskedést - legalábbis ami a hajós részt illeti - tényleg felhasználóbarátabbra csinálták, az kb tényleg olyan amit az X3ban modokkal hozott össze a community. Cserébe most ugye kétszintű kereskedés van, és az aprócikkes (amivel sztem a kezdő kereskedőknek muszáj foglalkoznia) az vérprimitív és kissé idegesítőre sikeredett. Kb olyan fapados mint régen a hajós rész volt (viszont modot nem találtam hozzá).
A dokkolással kapcsolatos repetitív agyrémre (emberke ki-beszáll a kabinba) viszont végül találtam modot, szintúgy a nagyívű beszélgetésekre. Szóval szép lassan összeáll a játék nekem is. Még a küldetésezésre keresek vmi gyógyírt, mert az számomra totálisan elfogadhatatlan hogy a csilivili űrkorszakban egyesével kell végigjárni az állomásokat hogy küldetéseket adjanak, nincsen Zinternet...
Urak, Az URV gyáramat tömögetem, közben elmentem Albionba beszerző körútra. Találtam a semmi közepén egy Fedhelmet, tele jó cuccal. Lestoppoltam. Könnyű préda, de úgy néz ki nem elég neki egy nagy rakat marine (igez csak recruit), nem sikerült a foglalás. Azért gondoltam ahol 26 vagy 28 volt az ellenállás mértéke ott azért ennek elégnek kellene lenni. Mi a fenén képezzem ki ezeket a piskótákat, ha nem ilyen könnyű célponton? 20 feletti volt a marine, vagy 40 nem is tudom, de dugig volt velük a csomagtartó. Agyrém.
Bocs,hogy bele vartyogok, de létezik mod arra, hogy messzebbről szkenneljen. (5kn scenne range) Ez se egy nagy táv, de arra jó, hogy az ember ne csókolja meg az állomást.
Hááát... TC-t és AP-t is úgy játszottam mindig, hogy egy halom kereskedést kibővítő script meg mod volt feltelepítve, az alap játék kereskedése szerintem nem volt jobb, max. másabb. Így, hogy nagyjából kiismertem és belejöttem ennek az új rendszernek a használatába, úgy tűnik, hogy most sokkal automatizáltabb az egész és mintha a korábbi játékokhoz készült modokból és scriptekből is beépítettek volna funkciókat. Persze ez az állomás szkennelés meg beszélgetés olyan dolog, ami eddig nem volt, de szerintem alapjába véve nem rossz ötlet, csak eléggé repetitív lett, nyilván a pénz és időhiány miatt. Jó lenne, ha a jövőben jönnének ki olyan javítások is, amik kibővítik ezt a részét is a játéknak. Az állomások hangulatát is fel lehetne dobni néhány ablakkal vagy kilátóval (jelenleg csak egy dokk, a villáskulcsosból lehet kilátni, ha minden igaz, abból is azért, mert az állomás felszínén van, és nem benne), és az NPC-knek sem ártana a nagyobb változatosság a ruhák és arcok terén. A megjelenési állapotához képest fényévekkel jobb lett a játék, de még mindig hatalmas potenciál van benne a fejlődésre.
Utóirat: Persze az UI folytatja az elődei hagyományát. Első látásra szörnyű és átláthatatlan, de minél többet használja az ember, annál átláthatóbb és felhasználó barátabb lesz, legalábbis az én esetemben. Emlékszem, amikor először leültem az X3 elé, undorodva léptem ki, és egy hétig rá se néztem :D Aztán mégis csak az egyik kedvencem lett :D
Ez már ugyan dedó, amit írok, de kalkulálni meg úgy kell, hogy ez a gyár 12319/darab áron vesz meg tőled Scanning Array-t. Ha te mondjuk 10000/darabért vetted, akkor darabonként 2319-et keresel, ezt szorozd meg 2385 darabbal és egyből szép summa jön ki...
Az állomások keresleti/kínálati adatait "ömlesztve" jeleníti meg a trade menüben, viszont ha ráállítod a kurzort, akkor kiírja, hogy melyik állomásét mutatja éppen.Ha egy terméket több hely is kínál, azt a "+" gombbal tudod lehívni a trade táblázatban, ugyanúgy, mint egy legördülő menüt. Egyébként ha szkennelted az állomást, akkor a térképen nézelődve tudsz a 4-es gombbal (Details) részletes infót kérni az állomásról.Ha bejön az állomás adatlapja, lesz ott olyan gomb az ablakban alul, hogy Trade Offers. Ezt ha kapcsolgatod, akkor To Offers vagy To Sales-re változik. Az Offer, az amit az állomás kér (megvesz tőled) , a To Sales pedig, hogy a gyár mit kínál (azaz mit ad el neked). De egyszerűbb a Trade menüt használni.
Az alábbi kép a PMC Five Ways-ben lévő URV gyárának a vételi adatlapját mutatja, azaz, hogy ezekre az anyagokra van szüksége, ezt tudod neki eladni.
Jól látszik, hogy Scanning Array-ből kell neki, ezért +6%-ot is fizet neked, csak vigyed.Viszont Energy Cells-ből sok van neki, ezért ugyan kér, de azt csak -60%-kal olcsóbban tudja átvenni. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.02.23. 15:42:30
Van valami menü ahol X3 jelleggel át tudom tekinteni hogy egy bizonyos állomáson miből mennyi van és milyen keresleti/kínálati áron? Senki más, csak az az 1 állomás. Spanom természetesen van.
Vagy ez csak a guide 22. oldalán látható Trade panelen található meg, beleszuszakolva az összes állomás adatai mellé?
(őszintén szólva a nagyon repetitív dolgokhoz már nincs türelmem. Hogy repüljek körbe minden egyes állomást és scanneljek végig minden egyes modult az nekem már sok, pláne hogy az ultimate űrtechnológia nem képes 1 km-nél messzebb scannelni. Az még csak-csak belefér hogy minden állomásra 1x be kell dokkolni és megkorrumpálni vkit hogy közvetítsen. Bár már az is kissé unalmas hogy minden állomás ugyanúgy néz ki belülről, max apróbb difik vannak - itt 4 szekrény van, ott 5.... nagyon mesterséges timesinknek tűnik ez a rész). Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.02.23. 15:30:42
A szkenneléssel megtudhatod, hogy hogyan működnek a gyáregységek, mi van raktáron, stb, tehát részletes állomásinfót kapsz. No, akkor el tudod képzelni mennyit szívtunk vele, amíg mindenhová le kellett szállni. Mellesleg ez is a játék része.Mire megcsinálod, megértesz mindent. Persze unalmas az AI-AGI összehasonlítás, az Argon rasszizmus vagy a hiperhajtóművekről szóló eszmecsere, de pl, ha kibővíted a smalltalk-ot hard fokozatra, akkor további témákat is találsz :)
A spanod azt fogja folyamatosan közvetíteni, hogy az adott gyár, amin ő ott van mit kér, mennyit, mennyit fizet érte, illetve mit ad el, mennyi van neki, milyen áron.Mindez bekerül a Trade menüdbe. Ergo ha ellépsz a szektorból akkor is látni fogod, ráadásul folyamatosan. Magáról az állomásról nem ad infót, azt végig kell szkennelni vagy drónnal vagy a Skunk-kal.
Jaja, M6 volt a favorit nekem is (ilyen papucs alakú telepakolva PSG turretekkel :), hadd hulljon a férgese)
@Kisiku: hát a gyárépítéssel még odébb vagyok, sztem egy jódarabig a kereskedés esetleg a bányászat lesz a kenyerem amíg képbe kerülök, meg esetleg a békésebb küldetések. Ja meg a felfedezés, mert akkor ezek szerint mindenhová be kell dokkolnom és lejátszani egy minigame partit (már nézegettem modok után, mert 3 órányi játék után már kihullik a hajam az elnyomhatatlan dialógusok miatt, már kivülről fújom hogy "az AGI abban különbözi az AItől hogy képes határait áttörve továbbfejlődni" és hogy a "capital ship boosterek hatékonysága sokszorosára növekedett az elmúlt pár évben". A sztereotipia definiciójáról nem is beszélve... :)
Meg már attól is tengeribeteg vagyok amikor visszatérek a hajómba és behullámzok a pilótaülésbe (ejj, erre nem csináltak modot hogy ezek a sallangok kimaradjanak). Mondjuk ahogy olvastam, kezdeti időkben nem volt rendes com és mindenkivel személyesen kellett beszélgetni, na az lehetett az agyrohasztó játékélmény. Azon is csodálokzom hogy arra sincs mod hogy a comon szereplő 30 drone dealerből vhogy kikeresse nekem hogy melyik veszi meg legdrágábban / adja legolcsóbban az X terméket. Cserébe lassan beég az agyamba a hotkey-e a különöző dealereknek, meg hogy 4-1 az hogy hívom és mutassa a listát :) ) Amúgy X3 után meglepően kevés modot találtam ehhez a játékhoz a steamen meg a nexuson.
Ja még 1 gyors kérdés: ha megcsinálom a "Trade offer updates" minijátékot egy állomáson, akkor felesleges a részegységek szkennelése, semmi hasznom nem lesz belőle mert az csak olyan infót árul el amit úgyis megtudok a spantól, igaz?
Igen, van "Collision avoidance", ami "megvéd" az ütközésektől (erre gondoltál?), de a nagy hajóknak tényleg van gravitációs vonzása, arra gondolok, hogy amikor közel mész hozzájuk, és leállítod a motort, akkor magukkal visznek.
Jó, persze türelemmel ki lehet nyírni, de én azért írtam, hogy hangsúlyozzam, ez a legnagyobb és legerősebb, ami most van a játékban. Nekem van 20 darabom, amiből kb 3-at használok, a többi áll. Egy I-vel kinyíratok 3 Fulmekron-t is, anélkül, hogy 50%-nál jobban megsérülne. Ha okosan megy, akkor egy űrállomást úgy amortizál le teljesen, hogy meg sem sérül. Egy Fulmekronnak kb akkor van esélye legyőzni egy I-t, ha a fegyvereinek a 75-85%-át lelőttem. A Xenon Plasma és HIT/MA, ahogy írtam a könyvben is, erősebb és gyorsabb, mint amit mi rakunk a hajókra. Ráadásul ott van a 2x2-es kilőhetetlen torpedóvető és a 2x4-es Sunstalker kilövője is, ha esetleg kicsi lenne a tűzerő :)
Jópofa megfogalmazás a gravitációs tér, ám nem erről van szó, hanem a beállítások között van olyan, hogy automatikus szintezés, stb, emiatt van ez.Meg nem is üt el...illetve néhány esetben igen, de nem halsz meg.
Nekem a Skunk-kal kapcsolatban az volt a hiányom, hogy amikor fejlesztették a játékot, azt ígérték, hogy bővítheted.Tehát mondjuk bővítgetem egyre nagyobbra a rakteret, majd esetleg egy-két automata löveget is rakni rá, míg a végén lesz belőle mondjuk egy kis fregatt vagy kis cirkáló. Nekem is az M7 volt a kedvencem az X3-ban, az gyors is volt, erős is volt, biztonságos is, meg jól is lehetett irányítani.
már sokszor írtátok , hogy xenon I -t nem lehet a skunk-kal kipunnyasztani . nos ez nem teljesen igaz . igaz nem 10 perces procedúra , de meg lehet csinálni. leírom , hogy én hogyan szoktam : kell kb 30-40 novadrones rakéta , plusz 20 tristar , meg 50-60 sunstalker . keresel egy I-t . kb 15 km-re megállsz mögötte úgy , hogy lásd az egyik hajtóművét . elkezded lőni novadrones-al, hajtóművenként 3-4 találat kell . ha megvan mindkettő , akkor többet nem mozog a dög xD . utána az egyik oldalától legyél kb 15 km-re . onnan mehet a novázás , mégpedig úgy , hogy a force field projektor-okat kell kilőni , ami ilyen kis kék biz-baz . ezek mellett vannak a lövegei , kb 2-5 db . egy nova a projektorra és a mellette lévő lövegek is felrobbannak . a nova irányításánál az a legoptimálisabb , ha kb félgőzzel haladtok vele . nem jó ha túl gyors , vagy ha túl lassú a sebessége , irányíthatatlan lesz bizonyos távolság után . ha kész az egyik oldal lebontása , akkor jöhet a túloldal . ha ez is megvan akkor az elején és a hátulján is alul vannak lövegei , azokat is lehet novázni . a 30-40 db kb elég is lesz . ha úgy gondolod , hogy nagyon kevés lövege lehet , akkor mehetsz hozzá közel . na itt jön a képbe a tristar rakéta . ami maradt fegyverzete azt szétkapod vele . persze a kék követő rakétáit kerülgetni kell , de ki lehet őket lőni is . ha minden fegyverzetét lebontottad , akkor jöhet a hack-elés . a trojan drónt nem érzékeli a követőrakétája . egy kör hack-elés , és már a követőrakétái sem fognak működni, tehát teljesen le lesz fegyverezve. az elején írtam , hogy nem árt jópár sunstalker rakéta sem . nos ez akkor kell a ha az I kieregeti a harci drónjait . eleinte nekem ezt nem csinálta , de aztán - egy patch , vagy mod miatt- elkezdte küldeni rám a drónokat . 50-60 db-ot tuti . na ezekre jó a sunstalker , 10km-ről már simán le lehet őket szedni , vagy kozelebbről bármivel ki lehet lőni őket .
Az előző X-ek ben is az M6-M7 volt a legoptimálisabb player ship osztály. Nyilvánvaló, hogy ez az "újjászületés" nagy részben az Albion Prideról is szól, de azért én sem bánnám, ha a jövőben, ha nem is olyan mértékben, mint az X3-ban, de több hajó közül választhatnánk. Mondjuk capshipek irányítását hagynám úgy ahogy van, a Rebirth rendszere és koncepciója jobban tetszik, mint ahogy az X3-ban volt.
Nem, visszatértek a gyökerekhez (X-BTF) :). Egyébként nekem bejön ez az új rendszer, hogy a hajóidra legénység kell, és nekik kell parancsokat osztogatni. Jobban bele tudom magam élni :) Mint ahogy az is immerzívebb számomra, hogy leszállok a csatahajómra, és onnan parancsolgatok meg figyelem, ahogy szarrá lövi az ellenséget, vagy hogy a capshipet használom buszozásra a naprendszerek/szektorok/zónák közt :) Apropó, egyébként nem tudom, hogy észrevetted-e, de a nagy hajóknak van "gravitációs tere" is, szóval ha elég közel mész hozzájuk, akkor magukkal visznek a nélkül, hogy leszállnál rájuk :)
Ugrálhatsz itt is, de hajóstul :) Magyarán, nem vezethetsz más hajókat, csak a Skunk-ot. De elég jól meg van már oldva, hogy ne is kelljen.Jó persze, leszámítva a néha előforduló idétlen mozgást-táncikálást, elég hatásosan szétlőnek mindent a hadihajók.
Fegyvergyárat csak a legvégén építs, mert nagyon drága és nagyon drága alkatrészek kellenek hozzá. Eladni is csak akkor fogod tudni, ha folyamatos a hajógyártás, mert állandóan harcolnak. A URV gyár már megfontolandó, de ez is drága. Nézd meg a leírásomat, ott leírtam ezeket is, valamint ott van az állomástáblázatban, hogy minek mi kell a működéshez. Pl, amíg nincs sok pénzed, ne építs olyat, amibe Fusion Reactor vagy Podkletnov kell, mert azoknak darabja 30-35 ezer credit. Nézz körül, ezért nagyon fontos - nem győzöm hangsúlyozni a Trade offer updates-et - hogy minden állomásnak tudd az aktuális igényét.Mérd fel, hogy megéri-e majd egy külön gyárat emiatt felhúznod.
Ha azt látod, hogy hatalmas igény van kajára vagy közép termékekre, akkor érdemes elgondolkodni. Nekem hál'Istennek nincs veszteséges gyáram, mert én már magamnak termelek hosszú ideje elsősorban és azzal (is) keresek, hogy nem vásárolok a többitől. A végső termék a hajó.Mikor kell hajó?Ha fogy.Mikor fogy?Ha háborúznak...és így tovább. A hajóhoz építőanyag kell meg csomó high-tech cucc, meg fegyverek,rakéták.Ezek előállításához rengeteg középszintű termék, azokhoz meg alaptermék, nyersanyag,stb.Így épül fel, ugyanúgy, mint a korábbi részekben. Itt ami nagy okosság, hogy egy gyár akár 20 féle terméket is elő tud állítani.Nem kell külön gyár, te döntöd el, hogy mikor bővítesz, mit gyártasz, az adott gyár keretein belül.
Én úgy veszem észre hogy gyakoriak a támadások a kalózok és a Xenonok részéről is.De turbózhatod, ha elfogadsz olyan küldetéseket, amiben mondjuk Xenon I is jön, mert az garantáltan le fog mindent amortizálni egy szektorban. Te úgysem tudod kilőni, de elég ha besegítesz a helyieknek. Ergo fogy a hajó, stb és termelik újra a dolgokat. Az elhullajtott rakományt meg az egyik teherhajóddal összeszedeted. Amíg az apróságoknál tartasz, addig küldetéseken keresztül keress pénzt. Lehet civil is, nem kell feltétlenül ölni.Szállíts, kereskedj,kutass, fedezz fel mindent.Mint a korábbi részekben, csak ott nehezebb volt. Itt nincs Advanced Satellite, meg ilyenek, ezért kell a Trade Offer-es minigame minden állomáson. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.02.23. 11:13:05
Minél többet kereskedsz, annál jobban nő a repud is. Ezt a 3.0-ban vezették be ha jól emlékszem, előtte csak küldetéseken keresztül tudtál népszerűséget növelni. Egy darab hajó is hajó.Fedezz fel minden állomást és játszd le a Trade Offer Updates minigame-et mindenhol.Ez hosszú lesz, de megéri. Vegyél Trading system extension-t, ha lehet akkor Mk2-est. Kezdd az elején.Nézd meg, hogy a Trade menüben az Offer kapcsol utáni táblázatban mit mennyiért tudsz eladni. Nézd meg, hogy pl a +50% azt jelenti, hogy a normál ártól 50%-kal többet fizetnek érte. Vegyél olyan terméket, ahol az ár pl -30-50%. A mennyiségekből is kiderül: - ha valamiből nagyon sok van (tehát a gyár nem képes eladni), akkor nagyon olcsó lesz. - ha valami iszonyúan hiányzik, akkor azt még drágán is átveszik, csak vigyed.
Nem tudok konkrét dolgokat mondani, mert mindenkinél más és máshogy megy. Nekem az a nagy szerencsém, hogy folyamatos igény van hajóalkatrészekre, és most is van olyan megrendelés, amit ha leszállítanék, akkor 100 milliót kereshetnék vele egy fuvar alatt...Azért ennyit, mert én már a saját gyáramból viszem, nem pedig a konkurensét adom el.De akkor is sokat lehet kaszálni, amíg nincs saját gyárad. Én a helyedben küldetéseket vállalnék, a befolyt összegből először a Skunk-ot csutkára húznám, majd venni pár teherhajót. Aztán jöhet egy mondjuk kajagyár (Foodstuffs Supply), ez potom 10-12 millából felépül, elkezdenék kaját gyártani, mert arra nagy szükség van. Aztán jöhet a vaskohó (Metalworks Yard) és amivel majd nagyot spórolsz+nyersz a Hardware Supplier vagy Construction Shop, ezek ugyanis építőanyagot gyártanak. Folyt köv, dolgoznom kell.
Inertial Hammert mindenképp vedd meg, én 90%-ban azzal lövöldözök, nagyon OP, minden ellen jó :). A beállításokban hagyd bekapcsolva az Autoaim-et, játék közben meg mindig jelöld ki az ellent, akire támadsz, legegyszerűbb, ha átállítod a "Nearest Enemy" billentyűt valami olyanra, ami kéznél van (nálam Ctrl), megnyomod, kiválasztja a legközelebbi ellent, és gyakorlatilag csak az ellenfél felé kell nézned meg mutatnod a célzóval. Az alatta lévő "Next Object" (vagy mi) is hasznos, főleg ha modulokat célzol, felé mutatsz, megnyomod a hozzárendelt gombot (nekem Alt), és kijelöli a pajzsgenerátort/lövegtornyot/stb., az autoaim meg még rá is segít, szóval így baromi könnyű a célzás.
Sima kereskedés nem profitál valami jól, legalább is elején, de vannak olyan küldik (táska ikon), ahol az a feladat, hogy valamiből hiány van és vigyél az állomásra belőle x mennyiséget. Elég könnyűek szoktak lenni, "vigyél 200 EC-t" és kapsz 600k kreditet. Aztán amint írtam, ott a "Cartel Raid", az is hasonlóan hozza a kreditet, és csak annyit kell csinálni, hogy az adott állomást megvéded néhány vadásztól (persze a küldetés nehézségétől függően egyre nehezebb ellenfelek jönnek, de semmi veszélyes, ráadásul az állomás is meg a környező járőrözők is lövik).
Hát, jelenleg úgy néz ki hogy az aprócikkek/fegyverek/droneok kereskedelmével gyorsabban és többet kaszálok mint azzal hogy az egyszem trader hajómat küldözgetem jobbra balra. Egyelőre nincsenek nagyon jól fizető fuvarok, gondolom még sok állomást fel kel fedeznem + megminigémelni egy "ipari kémet" hogy sok helyről legyen infó az árakról.
Lövöldözés még nem nagyon megy, szoknom kell ezt az egerezést... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.02.22. 23:59:04
A nehéz, jól fizető küldetésekhez a 4-es pajzs tökéletes, jó fegyverzet kell, a rakéta opcionális.A Protection Detail elég jól fizet, és nem is megerőltető, mert tulajdonképpen vadászokat kell szektorokban levadászni, majd valakit felvenni és átvinni máshová. Van hogy ellenfél sem jön, aztán megkapod a milliókat.
Az aprócikkeket én soha nem vettem, inkább találtam.Nagyon sokat lehet a Long Range Scanner-rel is találni, lockbox-okban is van, ráadásul azok elég értékesek és harc közben is találni egy csomót. De ha leszállsz az állomásokra, akkor a szekrényekben/ládákban (kicsi narancssárga kocka) és a titkos helyeken is fellelhető. Vásárlási kedvezményt akkor kapsz, ha jó a repud a fajjal/céggel vagy személyesen a kereskedővel.Ezt minigame-mel is lehet növelni vagy meghackeled az állomást Magas repu mellett általában 10-15% kedvezményt is kapsz. Ha meg még be is nyalsz (értsd:minigame) a kereskedőnek akkor plusz 5-10% jár, de csak rövid ideig. A kereskedők mindig változnak az állomáson, ahogy ki és belépsz a szektorba.Ugyanígy a felvehető emberkék is.
Aprócik kereskedelemmel kapcsolatban kérdezném (hogy jól fogtam e fel - jól látom-e a dolgokat)
- eladni comon keresztül felár nélkül lehet, de ha comon keresztül veszek akkor van extra költség - egyesével kell végignézni az embereket, nincs olyan keresőmechanizmus mint a transport hajókkal történő kereskedésnél - csak azok a kereskedők látszanak akik olyan állomáson vannak ahol már jártam
Ez meg a beszorult Xenon I esete, amiről az xml szerkesztésben írtam:
Ilyen nem biztos hogy másnál is elő fog fordulni, mert szerintem ma képtelenség elfoglalni egyet...
S így néznek ki harc közben az említett Teladi hajók:
A fölső a Condor, az alsó a Phoenix, épp egy ellenséges Phoenix-et támadnak.De ha nem megyek oda és nem lassítom le a célpontot, akkor ezek utol nem érik. Néha hihetetlen "táncköröket" vernek le a hajók.Van hogy turbóval nem érem utol. De a legjobb a pattogás. Megpróbálok majd valami videót is összehozni, nevetséges, ahogy egymásról lepattannak a hajók.
A legjobb a tepsi vadászat, hajó+rakomány
Ja hogy úgy. Eddig nem nagyon kereskedtem még, de küldikből is simán össze lehet hozni milliókat.
Kereskedek veluk.pl.intrepid 2-t veszek 8-at kb 3.2 milláért,eladom 3.6-ért egy leszállóhellyel odább.az 400k haszon.Lehet van jobb is,de így kezdetnek ez is jó.
Ajánlhatom a drónokat.pár perc alatt 200k-600k-ig lehet vele szakítani.És ha egy szektorban van mondjuk 10,akkor az nem rossz.
10 milliárd... nem semmi. Ahogy elnézem, a legkönnyebben eddig a Cartel raid incoming meg a nyersanyag szállítós küldikből lehet legjobban keresni, 400-900 ezreket lehet úgy keresni, hogy meg se erőltetem magam. Persze ilyen küldik nincsenek minden sarkon...
No, megoldódott a Phoenix/Condor rejtély.Ki is fogom javítani a könyvben:
Szóval, az a Phoneix ami ránk támad az Uguras Armaments vagy a The cartel színeiben, más, mint amit közel 60 millióért megveszünk. A különbség a Condor és a Phoenix között az a mindössze 100 ezernyi Hull a Phoenix javára. Fegyverzet ugyanaz mindkettőnél, az ár viszont brutálisan nagy különbséget mutat. Vettem egy Condor-t felszerelve némi drónnal kb. 20 milláért és vettem egy Phoenix-et kb. 60 millióért. Tehát, amiket látunk a Teladi galaxisban ellenséges Főnixeket, azok fegyverzetileg mások. Ezért a pénzért inkább tényleg vegyünk Olmekron-t vagy Arawn-t, mert azok sokkal jobbak.Én csak azért vettem, mert szerintem még ma eléri a vagyonom a 10 milliárdot és már úgysem számít A Phoenix:
és kisöccse a Condor:
Minden állomáson Van kb. 3-4 dokk (kör alakú ikon), amire csak te tudsz leszállni. Boros pohár, villáskulcs, puskagolyó meg kredit jel. Mindegyikben más eséllyel találhatsz bizonyos típusú embereket.
Hm, ez valóban érdekes.Legalább az egyiknek kell hogy legyen.Arra figyelj, hogy az állomásnak Equip-pelni kell, azaz NEM a rakterében kell lenni, hanem felszerelve.Ugyanez a teherhajónak is. A teherhajót beküldöd a Shipyard-ba és Modify Ship-->Equip drones parancsot válassz, az állomásnál pedig CV/Architect-->Equip Drones parancs kell. Mást jelent, ha raktérben van és mást, ha felszerelve. Construction Drone-t az állomások közül egyedül a saját hajógyárnak kell adni (mod telepítés kell), mármint felszerelni (Equip), de ott is csak a nagy hajógyárnak kell. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.02.22. 09:11:52
Lehet trécselni velük rádión keresztül is az űrben, de a minigame-eket csak személyesen tudod. A minigame az opcionális, de a Trade Offer Updates miatt érdemes megcsinálni.Ez egy ember/állomást jelent.Trade offer updates a kereskedelemhez elengedhetetlen.
Ugyanakkor ha fejleszteni is akarod a karaktereidet (a felvett dolgozókat), akkor is érdemes leszállni. Ehhez az kell, hogy Craft-olsz valami "ajándékot" például Paranaid Jewellery (ékszer) / Haze (ez valami ütős drog) vagy Red Water (ez meg valami pia), majd leszállsz, keresel egy olyan karaktert, akit nem tudsz felvenni, elkezdesz vele trécselni.Ha kész vagy a normál trécseléssel és van nálad az előbb említett "ajándékokból", akkor kiválaszthatod, hogy "Give item", majd ezután Hard fokozaton tovább dumálhatsz vele. ha ezt is sikeresen megcsináltad, akkor lehet választani olyat pl hogy "Employee Training". Az hogy milyen skill-nek a "tanfolyamát" kapod meg, amit aztán használhatsz a karaktereken, ez változó. Egy tanfolyam 1 csillagot jelent a fejlesztésben.
Leszállni az állomásra csak a kocsmákon, vállalati leszállókon, szervizdokkon és kereskedelmi részen tudsz.A leírásban ezeket is szépen taglaltam, ott vannak az ikonok hozzá, hogy hová tudsz leszállni. Nem tudsz bemenni azokok a lukakon, ahol a kis teherhajók mennek, azokba meg pláne nem, amihez a nagyon csatlakoznak. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.02.22. 08:06:01
Elfelejtettem mondani,de a constuctionnak is van 1 rakat(állomás bővítés alatt van).
Azt megmondaná vki,hogy ha az állomásom megtömtem cargolifterrel,miért írja ki,hogy egyik félnek sincs elég belőle? Egy darab rakétakilővőt akarok betenni.
EGy kérdés: ez az állomáson való rohangászás meg az emberek egyenkénti megkeresése beszélgetésre mennyire muszáj? Ha jól láttam tán még dokkolás nélkül is tudok rádión trécselni az emberekkel.... nagyon nem szimpi nekem ez az űrállomáson meg hajókon rohangászás, és még a dokkolással se tudtam kibékülni (ott egy nagy állomás ezernyi részegyéggel én meg keresem meg azt az egyet amivel dokkolni lehet? Vagy csak pont kifogtam valami monstrum állomást?)
Bocs... még jó hogy nem Mass Effect kaliberű a történet. Egyébként végül is sikerült a küldi. Mint kiderült, a probléma nem az volt, hogy bugos, csak az Arawn úgy döntött, hogy a 2 zóna közti kb. 200 kilométeres távot 216km/h-val (60m/s) teszi meg booster nélkül...
Megpróbálok visszatölteni egy még régebbi mentést, bár nagyon régi már nincs, remélem működni fog...
De értsétek meg, hogy azt a küldit megcsináltam. Igen, megkaptam a Split álcázó hülyeséget, az összes Xenon barát lett, elmentem Cryptic Heartba, meghackeltem két állomást, leszálltam arra a két állomásra, körbejártam és leraktam a bombát az egyik dobozba mind a két állomáson, majd ahogy a küldetés szólt, elpucoltam onnan, és az után kaptam a küldit, hogy kövessem azokat a vadászgépeket vissza, hogy részt vegyek a végső támadásban. Amikor megérkezek, közlik, hogy a bombák valamiért nem robbantak fel, valószínűleg mert valami zavarja a jelet, ezért Yisha szó szerint azt mondja, hogy lőjek ki egy-két modult az állomáson. Szarrá lövök mindent, háromnegyed órát aprítom a Xenonokat, és abszolút semmi. Amint írtam, már lenyomoztam, hármonegyed óra után elkezdtem keresni az Arawnt, és meg is találtam, Shattered Singularityből Cryptic Heartba araszol 60m/s-el, megtaláltam az üres űrben... Utoljára szerkesztette: Pares, 2015.02.21. 19:04:28
Az már megvan, az azt követő küldiben akadtam el, ahol vissza kell repülni, de nem robbannak fel a lerakott bombák, ezért szét kell lőni pár állomás modult, és elméletileg egy idő után az Arawn meg a többiek berepülnek és szétcsapnak a Xenonok közt aztán a bázisok is felrobbannak, de ez pont hogy nem történik meg, mondom, azt írja küldinek, hogy Patrol: Cryptic Heart, és ennyi. Közben visszamentem abba a zónába, ahol előtte az Arawnnal találkoztam és megkaptam a küldit, és valamiért teljesen szarrá van lőve, 100+ lövegéből csak 10-15 van épségben és 60m/s-al araszol a Cryptic Heart zóna felé... így persze, hogy háromnegyed óra, míg odaér... nem értem én ezt...
Imrének igaza van, ha jól emlékszem nem kell ott semmit csinálni, majd adják. Lesz ott 2-3 platform, amire le tudsz szállni, majd besétálsz a Xenon gyár belsejébe és ott elrejted a bombákat.Vagy valami ilyesmi van... :)
Kösz, és fogom még javítani, mert utólag láttam, jó pár hibát hagytam még benne.Egyébként neked is köszönet, mert anno baromi sok mindent megbeszéltünk, s azok a "szösszenetek" is bele vannak építve. De el tudod képzelni mennyire tele volt már a tököm a végén, amikor huszadszor is átolvastam.Arról nem beszélve, hogy a nem magyar nyelvű Indesign az elválasztásokat borzalmasan kezeli... Emlékszem próbáltam megérteni, hogy miért van rosszul írva és használva a Teladi Phoenix és Condor. A Phoenix-nek 8 db PlasmaJet-je van, de ha venni akarsz, akkor csak 3-at enged rászerelni, ráadásul azt írja az enciklopédia is, hogy van plazmaágyúja is, ami persze nem igaz... Ezzel több órát szórakoztam, aztán úgy írtam be a táblázatba, ahogy én láttam :)
Tudom, pl hogy a hajófoglalást is nagyon elszúrták, tehát már az sem feltétlenül igaz, amit ott írtam.Én pl nem tudok beszerezni még mindig,csak Recruit katonát. Nem tudom, hogy a "Boarding score"-t hogyan számolja vagy mit kell figyelni. Tényleg marha jó, hogy annyi I-t és K-t foglaltam anno, mert most egyet sem tudnék.Ezt is elb*ták, mint az Engineer javítását.Most ugyan nem 75%-ig, hanem 90-ig javít, de mennyi idő alatt? Várok egy fél órát és akkor baromi lassan elkezdi.Na persze, az ellenfélnél nem, ott azonnali a javítás. Ezért javítok én Welding Laser-rel.Menjenek a búsba...a működő, bevált dolgokat megint elállítgatták.
Ne lőjél semmit csak repkedj a zónában, ha jól emlékszem rövid idő elteltével le kell szállnod lerakni a bombákat. Gondolom az álcázó (camuflage device ,remélem jól írtam) már a borzon van. Utána rombolhatsz kedvedre.
Feladom, már négyszer megpróbáltam megcsinálni, visszatöltöttem korábbi mentést, de semmi se történik. Belépek a Xenon zónába, küldinek kiírja, hogy Patrol: Cryptic Heart, szétlövök mindent, de az égvilágon semmi nem történik, az Arawn és az erősítés sose jön meg... mi a f*sz. Kezdek nagyon kiábrándulni. Eddig minden szinte tökéletesen működött, erre a vége előtt elakadok.
Szerintem nekem bebugzott a küldi, vagy nem tudom, hogy mi van:
Utolsó küldi, a zínon bázist kell megsemmisíteni, a bombák ugye nem robbanak fel és azt mondja a csajszi, hogy lőjek ki pár modult az állomáson, blablalba. A küldetés csak annyit jelez, hogy Patrol: Cryptic Heart. Több mint fél órát lőttem az állomásokat, az egyik fel is robbant, de abszolút semmi nem történik. Utána olvastam, és állítólag 5-10 percig kell lőni valamelyik állomást, és tovább megy a küldi, de semmi ilyen nem történik... Mit csinálok rosszul?
Én is örömmel jelentem, hogy van egy egész jó és működő mod, amivel el lehet bontani az űrállomásainkat, Elegem lett Shattered Singularity-ből, így "elköltöztettem" onnan a Metalworks Yard-ot és a Construction Shop-ot. Az a lényeg, hogy kell egy CV, ami normál esetben ott áll az állomásnál, nálam nem normális a helyzet, mert mindig kilőtték. Szóval felhívjuk a Manager-t és kiválasztjuk a menüből a Recycle/Destroy Station parancsot, majd kiválasztjuk, ami nekünk tetszik: vagy "visszabontjuk" vagy Self Destruct, azaz mint az Űrgolyhókban, beindítjuk az önmegsemmisítőt. Visszabontásnál, visszakapjuk az állomás építőanyagának (lövegek,rakkéták,drónok,stb) 80%-át, ezért ÜRES CV a legjobb.A személyzetet evakuálja a Skunk-ra, ha nincs hely a Skunkon, akkor másik hajónkra, majd beindul a lebontás. Gyönyörűen, MARADÉKTALANUL és HIBAMENTESEN eltünteti, úgy hogy a helyére akár építhetünk is.Nem marad törmelék sem, ha mégis, csak kirepülünk a szektorból és vissza, majd eltűnik.
Küld üzenetet az állomásnak, hanggal (!), hogy evakuáljanak, mert beindult az önmegsemmisítés.Beindul egy visszaszámláló is, mely mutatja, hogy mennyi időnk van eltűnni onnan, ha az állomáson dokkoltunk előtte.De én az űrből csináltam és teljesen jó. Akkor megyek és felépítem máshová ezeket.