Nem valami izmos a gép, amin játszok, de így is elég jól fut a játék, viszont van néhány hely, ahol a köd/felhő megzabálja az fps-t, mint például Auspicious Excavation és The Sixth Scripture. Előbbi még nem annyira vészes, de amikor megérkeztem az utóbbiba, kicsit ledöbbentem a 8-10fps-en. Úgyhogy megnéztem a hivatalos fórumot, és találtam egy modot, ami törli a ködök/felhők vizuális effektusait, de nem törli őket teljesen, szóval a hajók ki tudják bányászni őket:
De xml-ben lehet állítani a köd sűrűségének értékét, 0.5:
0.9
1.5
1.9
Gondolom Ti már olyan gépen játszotok, aminek ez nem okoz gondot, de akinek hasonló problémája van, az próbálja ki. Ahogy a képen is látható, az eredetihez képest minimum +30fps , bár nyilván a látvány kárára. A köd "határai" sajnos eltűnnek, szóval messziről nem látni a ködöt, csak amikor már elkezdünk belemenni, akkor kezd sűrűsödni. Utoljára szerkesztette: Pares, 2015.02.20. 18:26:56
Nekem is azt volt a legproblémásabb összeszedni, de azért meg lehetett csinálni. Gyorsan elkapkodják, úgyhogy két állomást kell figyelni:
Ascendancy-n belül Buried Treasure és Forge-Welded Mail zónákban van egy-egy Ship Tech Fab, azok többek közt Fusion Reactort is gyártanak.
Itt nem építhetsz bányát, itt az aszteroidákból szedik ki (mint vízbű a zoxigént :) ) az érceket, majd elviszik egy komplex bányászati-vaskohó (dunaferr) feldolgozóba a nyers ércet.
Az a két bányászati állomás, ami van, bocsánat három, mert van egy amit hidrogént termel, szóval ezek egyediek, nem tudod megépíteni őket.
Ha végigolvasod a leírásomat, elég szájbarágósan taglalom a bányászatot benne.
Most már értem, köszi, szóval itt a bányászat kicsit máshogy működik, mint az előző X-ekben, ahol a temérdek Ore/Silicon Mineból lehetett vásárolni (kivéve nividiumot). Úgy néz ki, hogy mindenképp kell egy bányászhajó. A többi mechanizmusra már rájöttem magamtól is. :)
Sajnos a PMC engem terroristaként kezel, szóval Albionban az állomások fele kiesik, így a Badlands Colony is... Köszi még egyszer!
Ore, Nividium és Silicon hatalmas mennyiségben van Bleak Pebble rendszer szektoraiban. Glaring Truth mellett Magma Pool-ban és Forty Two-ban is vannak bányászati lehetőségek.Ha megépíted a radart, az azt eredményezi, hogy a hajód egész Devries-ben elmehet bárhová, ahol talál Ore-t, Silicon-t, Nividium-ot.
A hajód soha nem fog átmenni OL-ba vagy Albion-ba vagy a többi galaxisba függetlenül attól, hogy van-e radarod vagy nincs.
Úgy kerülnek anyagok a gyáradba, hogy ha adsz pénzt a Manager-nek, akkor onnantól az AI hajók is eladnak neked.Tehát lehet, hogy egy Devries-i bányászhajó vitt oda neked ércet.
Az Ore/Silicon és Nvidium nem nagyon "vehető", mert azt bányásszák.Venni két helyen lehet:
1. Omicron Lyrae--> Commerce Core--->Last Stand-->Core Dig - nyers nividium-ot árul, tehát nem Nividium Cubes-t
2. Albion--> Lookout Alpha--->Dormant Bear--> Badlands Colony - nyers Ore-t árul
Így néz ki a termelési lánc:
Ore/Silicon: Integrative URV Forge-ban/Metalworks Yard/Metalframes Fab-ban Refined Metal készül az Ore-ból és Silicon Wafers a Silicon-ból
Crystal/Nividium: Crystal Supplier/Crystal Refinery-ben Cut Crystals készül a Crystal-ból és Nividium Cubes a Nividium-ból.
Az Int.URV Forge-nak nyers Nividium,nyers Ore és nyers Silicon kell, amit a Fedhelm/Sequana/Hymir/stb bányászhajókkal tudsz bányásztatni.
Tehát, veszel a fenti hajókból és az Assign-olod az Integrative URV forge Manager-éhez.Majd ő elküldi bányászni őket, többé nem kell velük foglalkoznod. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.02.20. 13:41:08
Kész az URV Wharf, már Omikron Lűrében meg Mélsztromban csatangolok és csinálom a fő küldetéseket, de a gyáram nem csinál semmit mert nagyon kevés az Ore, Nividium és Silicon a gyárban, az a kevés is nem tudom honnan került oda, mert a Trade Offersben egyetlen ajánlat sincs rá, pedig egész Albion és Devries fel van térképezve, minden egyes állomás, de egyetlen helyet se láttam, ahonnan lehetne ezt a hármat venni. OL-ben viszont már láttam pár bányát, tényleg csak onnan lehet ezt a három nyersanyagot megszerezni?
A másik kérdésem, hogy jelenleg a gyár csak Glaring Truth szektoron belül tud kereskedni, de ha megépítem hozzá a radart, akkor ez kibővül egész Devries-re (sokra nem megyek vele, Glaring Truthban van az összes valamit érő állomás), vagy az egész Galaxisra, szóval Albionban és OL-ben is fog tudni kereskedni?
Na, erre baromi kíváncsi leszek:
"• Improved balancing and accuracy of combat calculations when player is not present. "
Ez az, amit már többször is ecseteltem.A legjobb játszótér erre Shattered Singularity.Asszem hamarosan elbontom onnan azt a két állomást, mert baromi idegesítő a félóránkénti nyavalygása a Def.Officer-nek, hogy megtámadták.
Ráadásul simán ki tudná lőni a 20-25 percenként "megjelenő" Xenon I-t egy Metalworks Yard vagy egy Construction Shop,csak aljas és szemét módon kalkulál a gép.Milyen az,amikor azt az üzenetet kapom, hogy "Taranis was destroyed by Drostan in Ascendancy" Namost a Drostan az egyetlen bombázó a játékban, oké hogy novadrone-nal lő, de azonkívül más nincs neki.Egy Tarhonya meg azért "kicsit" erős.
Érdekes, ha velem van, esélye nincs semminek, hogy megközelítse, nem hogy kilője...
" Improved response of player owned stations to nearby player ships being attacked. " - ez viszont most is jól működik.Megtámadnak engem vagy valamelyik hajómat egy saját állomásom közelében, akkor az állomás is támadásba lendül.De csak javítsák, hajrá!
" Improved relation change behaviour on accidental hits, preventing friendly factions from attacking each others so fast. " - ez jó, legalább nem kell annyit aggódnom a hajóim kicsit idétlen félrelövései miatt.
Version 3.50 Beta 1 (191742)
Localisations for texts that are new in 3.50 may not yet be present
• Added new Onil mining ships to Canteran shipyard in DeVries.
• Added "Loot Magnet" which attracts nearby collectables to the player ship (feature subject to change).
• Added several new generic missions and mission variants.
• Added hotkey to toggle sound on/off (not mapped by default).
• Added text search field to map.
• Added FXAA to graphics options.
• Improved station manager and station owned ship trade behaviour.
• Improved balancing and accuracy of combat calculations when player is not present.
• Improved response of player owned stations to nearby player ships being attacked.
• Improved relation change behaviour on accidental hits, preventing friendly factions from attacking each others so fast.
• Improved capital ship collision avoidance with other capital ships.
• Improved police mass-traffic scan reaction to collision.
• Improved missile turret target selection.
• Improved stability of in-game map.
• Improved Russian localisation.
• Fixed multiple problems with capital ship shields and engines.
• Fixed escort ships respawning when loading a savegame.
• Fixed ships still attacking targets after the pilot bails, or ship is captured or claimed.
• Fixed several cases of turrets still shooting when there is no line-of-sight.
• Fixed capital ships not attacking after commander was destroyed on 'Withdraw from Battle' order.
• Fixed autopilot causing loss of control if it auto-deactivates while a menu is open.
• Fixed add/remove ships from squad while player is docked resulting in wrong commands.
• Fixed player ships with command action 'Waiting for drones' instead of 'Standing by' in some stations.
• Fixed one ship being able to be selected for modification at two different ship traders at the same time.
• Fixed planned trade trips not being cleared when assigning a squad ship to work for a station/ship.
• Fixed map not displaying objects around player property in some situations.
• Fixed menu issue allowing pilots to be sent to stations and capships.
• Fixed remote transfer selling all player drones of a type regardless of specified amount.
• Fixed fighter drones not changing their flight behaviour in some situations.
• Fixed several issues resulting in unit storage calculations to become incorrect.
• Fixed some specialist NPCs being incorrect types of characters.
• Fixed case where player could be asked to talk to someone who did not exist.
• Fixed positions of Construction Vessels which were pushed away from their stations.
• Fixed several problems with superhighway flight and exit.
• Fixed case of peculiar player movement when ending communication with an NPC while on a platform.
• Fixed trade offer target elements being displayed for invalid/outdated trade offers.
• Fixed plot course button being available in map modes.
• Fixed detail monitor not folding away under certain circumstances.
• Fixed map zoom being disabled for ware exchange partner selection.
• Fixed incorrect count of known systems in encyclopedia.
• Fixed several menu scrolling issues.
• Fixed several cases of plot ships being destroyed and left-over plot objects.
• Fixed several causes of common crashes.
Én nem használtam ez.Ahogy írtam a könyvben is, kétféleképpen érdemes/lehet a modokat telepíteni.Vagy manuálisan létrehozol egy "Extensions" könyvtárat és oda bemásolod, majd a játékból bekapcsolod vagy a Steam Műhely/Workshop-on keresztül feliratkozol/Subscribe rá és a játék automatikusan telepíti még az elindulás előtt.
Vigyázni kell a modokkal, nagyon bétás alfás sza*okat ne nagyon rakj fel.
Nézd meg, van-e elég építőanyag a hajógyárban.Ezt le tudod kérni, ha újrahívod a Ship Dealer-t, utána ott lesz egy olyan, hogy "Show available resources" vagy ilyesmi és akkor láthatod, ha valami hiányzik neki. Egyébként régebben is volt olyan hogy beragadt, de ma már nem jellemző.
Amit a hadjárat során kapsz...őszintén megmondom, amikor én utoljára a sztorit toltam, még egyáltalán nem lőtt semmilyen hajó . Nem hiszem el hogy nem javították ki.
A Taranis-t lehet hogy el kéne adnod, ez egy csomó lóvét hoz neked a konyhára. Vannak/lesznek olyan hajók a játékban, főleg a hadjárat során, amelyekkel többé nem tudsz mit kezdeni.Nem akarom lelőni a poént, de ilyen lesz például 2 Arawn, amik a Devries-Omicron kapu mellett majd örökre leparkolnak.
volt telepítve egy nexus mod manager nevű progi,amit egy másik játékhoz szedtem le,de érzékelte az x-et is.Most uninsta,és eltűntek a félkész hajók a gyárból.
Köszi, jó tudni! A "Legacy MM"-re rájöttem én is, a MSM-et láttam, de nem tudtam értelmezni, azt hagytam annyiban, de azt hiszem bekapcsolom, mert elég idegesítő, hogy mindig megáll a hajó.
Még valami.Glaring truth-ben beragad a hajógyártás.Bármit indítok el,0%-nál beragad(építő hajót akartam gyártani).
A másik dokkbanpedig valaki elkezdett építeni,de az is 0%-on stagnál.Lehet is látni a hajó kezdeti darabjait.
Másik állomáson gond nélül megy.
Sziasztok.
Kapott hajó alatt azokat értem,amiket a fő küldetésben adott.Az építő hajó,illetve a tarantis.Amelyekre én teszek védelmi tisztet,azok nem lőnek.Amúgy még nem jutottam odáig,hogy modokkal foglalkozzak.Megvettem a lemezt,és steamről feltelepített automatikusan frissítéseket.
Még most foglaltam el életem első hajóját is élesben,egy titurelt,ami elég nehéz volt.
Vannak érdekes dolgok.Időnként a trojan drón is megbolondul,és megy össze-vissza,nem tudok vele megállni.Az autopilot gombja is
időnként nem működik(shift+a),amúgy meg elég idióta időnként,mert alig,vagy shogy sem tud rámenni a sztrádákra.
Lehet,hogy újrakéne telepítsem?
No lám.
Arra figyelj, hogy van pár ilyen beépítve az opciók között.Pl a "Legacy Main Menu" vagy a Maintain Speed in Menus.
Előbbivel az oldalsó/alsó menük közül lehet választani, utóbbival pedig azt tudjuk meghatározni, hogy mozogjon a hajó akkor is, ha a menükben bóklászol.
Nekem valamiért a középeső információs képernyőn nem működik a 3D térkép. Hiába nyomom a Shift+R-t, Shift+M, vagy ha átteszem más billentyűre (G, Shift+G), egyszerűen semmi nem történik. Ha nincs semmi kijelölve, akkor a kis képernyőn a fölső sávban a zóna nevét mutatja, és a maradék képernő üres (kék). Kell valami szoftver hozzá? Van Trading System Extension MK1 meg Targeting Software MK2 (ha jól emlékszem ez a nevük), van Police Scanner is.
Az valami bug lesz vagy nézd meg, nem zavar-e be valami mod.
Mi az, hogy kapott hajó?Vetted vagy foglaltad?Egyébként mindegy, mert működni kell.Ha fent van esetleg az UFO vagy MCE mod, akkor kapcsold ki azokat, mert nincs rájuk szükség már.
Sziasztok.
Elolvastam a kézikönyvet,és szerintem vmi bug lehet,vagy vmi elkerülte a figyelmem.
Írtam,hogy a csatahajóim nem lőnek,csak köröznek az ellenség körül,hiába állítgatom a védelmi tisztet.
A kapott hajók meg mindig támadnak,akármit állítok be.És itt van egy olyan furcsaság,ha dokkolok rajtuk,
akkor láthatatlan a védelmi tiszt.De kintről kommunikálok vele.He lecserélem,onnantók kezdve nem működnek az ágyuk.
Én meg elkezdtem térképet rajzolni, mert amik fent vannak nagyon jók, csak nincsen bennük Fields of Opportunity.Meg aztán javítgatom a könyvet is.
Folytatom: ráadásul olyanokat gyárt/termel, amire nagy szükség van.
Én azt nem értem, eredetileg turtorial-nak találták ki ezt a gyárat, hogy rávezesse a játékost kampány módban, hogyan kell építkezni és beüzemelni.Én még az 1.12-ben építettem fel (igen, volt olyan is ), de akkor még a URV része nem ment.Aztán kijavították valamelyest, de továbbra sem akart.Majd jóval később asszem a 2.0 előtt lett üzemképes.Miért nem mindjárt úgy csinálták meg, mint az Albion-os URV gyárakat?
A lényeg, hogy rendelj mellé (Assign new superior) 2-3 bányászt (Fedhelm/Sequana vagy Scaldis) és akkor mindig lesz szilícium, érc, nvidíum és kristály benne.Lehet kicsi bányászt is. Nálam fullra ki van használva, nem győz termelni. Ja, mehet mellé egy kohász is (Metallurgical Engineer), de a URV gyártást nem tudod specialistával megdobni.
Elmondom, mit gyárt:
Silcion, Refined Metal, Interceptor URV Mk1
S ezek kellenek az Interceptor 1-es gyártásához, de csak itt. Egy normál URV BTO Line-ban sokkal több és más kell:
Urak, a 3.00 felett a plotos URV gyárat most se érdemes az alap-tól továbbfejleszteni, termelni vele? A kiadáskor ezzel nem érte meg foglalkozni. Fog ez gyártani ha megtömöm alapanyaggal?
köszi
Szerintem tökéletesen jó egér + billentyűzet kombóval is.
"Azért szerkesztettem, mert majd' 8 órát vártam arra, hogy megbocsásson és a tököm tele lett már az egésszel. "
Egyébként nagyon jó az ötlet és a megvalósítás is, nekem X3-ban is az agyamra megy ez a dolog a repuval és az állomásokkal. Ott is kéne valami ilyesmi.
Sziasztok.Csak most ismerkedek a játékkal,mivel most vettem olyan gépet,ami bírja is.
Eddig úgy ahogy megyeget is.Sikeült vennem egy light sul-t,aztán odalett az örömöm,mikor simán lelőtték,mert nem volt hajlandó tüzelni.Pedig mindent megvettem rá.
Látszólag az...de miután vagyonom amúgy is elérte a 8 milliárdot, amit mint láthatjátok a könyvben is kb 53-54 napnyi (53 napx24 óra) játék után, így én akár abba is hagyhatnám az egészet nyugodt szívvel.A valós életben ettől jóval többet lopnak és csalnak... :)
Mellesleg sokkal könnyebb pénzt szerezni, mint a korábbi részekben ezért nem is éri meg csalni sem.
Írtam a könyvben is, hogy teljesen békés módszerekkel is meggazdagodhatunk. Elsőre szereljük fel a Skunk-ot csutkáig, majd vállaljunk el jól fizető, de nem nagy tűzerőt igénylő küldetéseket, ilyen pl. a "Protection Detail" is, ahol mindjárt egy teherhajó árát bezsebelhetjük. Vagy gyűjtsünk saját űrállomásra és lássuk el a piacot.Vagy kotorásszunk az űrben a Long Range Scanner-rel értékes cuccokért.Vagy foglaljunk hajókat és adjuk el vagy használjuk sajátként...Rengeteg lehetőség van.
Tegnap említettem, hogy megharagudott rám az Argon megafarm Alpha Quadrant-ban.Ezt úgy sikerült elérni, hogy a flottám tök véletlenül belelőtt. Sajnos - de így realisztikus - akkor is ellenségek leszünk, ha a hajóink lőnek bele állomásokba.
Na most ez normál esetben 30-40 perc játék után visszaáll, azaz "megbocsátanak" nekünk. Én a magam részéről ugyan beraknék egy opciót, melyben lehetne az adott állomás Def.Officerével beszélni vagy netán lefizetni, hogy ne legyen többé ellenséges velünk, de mivel ilyen nincs, ezért vagy kivárunk és addig be sem tesszük oda a lábunkat vagy szerkesztünk:
Szóval van a játék legnagyobb űrállomása a Sky Meadows, ami egy a normál farmokat 10-szer leköröző giga létesítmény. Az xml-ben a "haragudást" jelző sorok ezek:
Először gondoltam, törlöm ezeket a sorokat.Mivel ez egy giga állomás és minden része haragszik ránk, ez kábé 1600 sorban van meg.Töröltem, nem változott.
Akkor inkább átírtam, hogy kire haragudjon és így ez lett belőle:
<event event="relationrangechanged" time="4638356.937" faction="hereticvanguards"/>
Kimentettem, visszatöltöttem és vége a háborúnak.
Nekem ez azért volt kritikus, mert minden egyes alkalommal, amikor a kapun átléptek teherhajóim, elkezdték lőni ezt a szerencsétlen megafarmot.Ez a szektor vezet ugyanis Maelstrom-ba. ahol sok gyáram van.
Bárkivel elő fog fordulni olyan, hogy a flottájából valaki(k) belelő(nek) egy állomásba, ami egy idő után ellenséggé válik. Utána meg már nem tudod olyan gyorsan orvosolni, azaz nem tudsz "tüzet szüntess" parancsot kiadni, illetve komplikált.
Ilyenkor a Skunk-kal azonnal ki kell menni a szektorból és békén hagyni őket egy darabig, amíg megbocsájtanak. Természetesen a flottának is ki kell takarodni onnan.
Azért szerkesztettem, mert majd' 8 órát vártam arra, hogy megbocsásson és a tököm tele lett már az egésszel. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.02.15. 10:03:25
Köszönöm. Nagyon jó leírás.
Igen, kevesen vagyunk már.Jó, ilyet senki nem csinál már...
Én meg megtanulom nem elrontani többé, mint ahogyan most szívok vele, mert Alpha Quadrant-ban nagyon haragszik rám az Argon mega farmja, mert a hülye hajóim belelőttek egyszer...
Höjjdemá' Ember! Ez nagyon KARAJ!
És ezt így most hogy? Csak így önzetlenül egy ilyen melót?
Komolyan mondom, csoda, hogy még vannak ilyen emberek. Köszönöm!!
(Noha a 2.5-nél én abbahagytam -a sok idióta patchelgetés és a steam kikapcsolhatatlan frissítgetése miatt-, de nem kizárt, hogy most újra belekapok a leírásod olvasgatásának hatására :) )
Maximal RESPECT!! Fantasztikus lett a kézikönyv! Ezer hála!!!! Meg sem érdemli a játék. :-D
Ez sokkal jobb, mint egy gyári kézikönyv (bár olyan már egyre kevésbé létezik).
Annyira jó, hogy kedvet kaptam megint, pedig már vagy háromszor töröltem szegényt a gépemről.
Adott a hétvégi program... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.02.13. 16:15:44
Köszönöm!
Mondom, én nem játszottam az AP-vel csak a Terran Conflict-tal, de igazán nem is nagyon számít itt nekünk, mivel a sztori is újjáéledt, azt csak úgy melléírtam, hogy ne legyen nagyon meglepő, miért nem fajok, hanem cégek vannak a játékban.
Kiadok majd egy frissített javított változatot is, mert sajna még benne van néhány hülyeség :)
Az igazán nehéz ebben a leírásban az adatlapok-táblázatok voltak, mire mindent egyesével bepötyögtem, mert ugye sehol nem állt rendelkezésre semmi. Tartozom még egy térképpel is, ezért mondom, hogy fogok belőle egy frissített verziót is kiadni.Csak pici türelmet kérek, addig ez bőven jó. Rövidebbre sem tudtam venni.
Egészségetekre!
Hálás köszönet! Elkezdtem olvasni, viszont nekem néhány dolog nem stimmel így az elején:
-Az Albion Prelude azzal kezdődik, hogy Saya Kho (*) felrobbantja a Torus-t, és ezzel kirobbantja a Terran-Argon háborút, a játék már ezen események után és a háború alatt játszódik.
*röviden Kho Beryll-ékkel (Yaki szervezet, ami az AGI-val kisíréletezik) van kapcsolatban, az Argonnok, mivel Terran kapcsolataik nagyon megromlottak, és flottájuk nem vetekedhet a Terranokéval, titokban felbérlik Berylléket, hogy indítsanak AGI támadásokat (amikkel az Argonokat nem tudják kapcsolatba hozni) a Terranok ellen. Kho-t, mint titkos ügynököt, elküldik a Naprendszerbe, hogy szabotálja a Föld utolsó védelmi vonalát, hogy az védtelen maradjon az AGI támadások ellen. Kho a végén megbánja a tettét, mert maga is félig Terran anyja lévén (Elena Kho), szóval öngyilkos lesz.
-Albion, Devries, Omicron Lyrae, és Maelstrom szerintem nem "Galaxisok", hanem Naprendszerek. Ezeket ugyebár Jump Gate-ek kötik össze. Aztán ezeken a Naprendszereken belüli szektorokat (mint az Inner World vagy Ascendancy) a Super Highwayek kötik össze, és a szektorokon belüli zónákat (mint Waterworld vagy Frozen Curcuit) meg a sima Highway-ek kötik össze. Ha kizoomolsz a térképen, akkor is egy darab nagy Galaxist látni (Tejút), amin belül ezek a Naprendszerek vannak:
Egyébként szerintem a korábbi részek is nagy részt a Tejúton belül játszódtak, ott is a szektorok Naprendszereket képviseltek (bár lehet, hogy néhány szektor ugyan azon a Naprendszeren belül volt, vagy néhány a Galaxison kívül vagy más Galaxisban, ez a korábbi játékokban nem volt olyan nyilvánvaló, mint a Rebirthben), csak ott sokkal kisebbek voltak és sokkal több volt belőlük, a Rebirth esetében meg fordítva.
-Szóval a térkép felépítése, ahogy itt is megtekinthető:
Galaxis (Tejút) - Naprendszerek [Jump Gate] (Albion) - Szektorok [Super Highway] (Inner World) - Zónák [Highway] (Frozen Curcuit)
Szép írás, grat hozzá!
Máris van 1-2 új dolog, mely a megjelenésnél még nem volt benne. Érdekes.
Fú, még mindig vannak benne hibák...szorri, először is van külső nézet :), csak én akkor kezdtem el írni, amikor még nem volt.Ebből látszik, hogy fáradtam...
Örülök, hogy tetszik.
Remélem, segít.A visszajelzéseitekből pedig úgy érzem örömet okoztam másoknak, és ez jól esik.
Örömmel tájékoztatok mindenkit, hogy elkészültem a könyvvel.
Végül is 82 oldal lett, a végére már nagyon elfáradtam ezért szorri, ha valami kimaradt vagy pontatlan.
Felraktam Google Drive-ra, remélem eléritek, én most teszteltem.
A pilótája meg megy rabszolgának a hajókereskedéshez, vagy befogják valami huncut játékba
Hm, akkor csak nem vártam meg mig rám lőnek azért nem vettem észre hogy támadnak. De ha meg hagyom, hogy kövessenek úgy lemaradnak, hogy végzek a küldetéssel, mire megjelennek. Ez igy sz....t se ér. Eladom őket a fenébe. köszi, a könyvet várom, ne sokat simogasd már :-)
A kishajók, ha nem nyomsz Assign to parancsot, alapból téged követnek-védenek.De ez alatt azt kell érteni, hogy csak akkor támadják meg az ellenséget, ha már rádlőttek, addig csak veled repülnek. Túl sokat ne várj tőlük, max más vadászok ellen jók, esetleg ha 10-20 darab követ, de azért a pénzért vegyél egy rombolót vagy cirkálót.
A könyv az utolsó simításokon megy át, hamarosan kiküldöm.
Pár napja újrakezdtem majdnem 1 év kihagyás után és tényleg teljesen játszható. Van pár érdekesség azért. Nálam néha előfordul, hogy megáll a kép és ujratölti a játékot attól a pillanattól ahol megállt. Ezt még ki lehet birni, mert ritkán csinálja. Apró hiba, hogy pl amikor elfogadok egy taxizós küldit, és a csókáért nem landolok, csak odaszolok rádión , hogy gyere öcsi megyünk, az szépen felballag a skunk rámpán, az űrben. Na mindegy, kemény csávó, birja a hideget. A plot elején a taranisom hullja lement 4%-ra valamitől. Ez rejtély volt számomra.
Kérdés. Van pár kishajóm, amiből kiugrottak. Ezeket nem lehet saját escort-ra használni? Mi a ráknak ezek a kishajók, ha se nem tudnak engem védeni, se nem tudnak landolni a böszme nagy hajókra. Ha a nagy hajókra nem landolnak, az meg elugrik, akkor mennek utána gyalok. Ez azért kicsit necces. Rákényszerűl az ember a nagy hajókkal csatázni, (meg a dronokkal). Itt azért van hova fejlődni.
Mindegy egyenlőre leköt a játék.
Csak azt a nyomorult egérkezelést oldanák már meg. Rettenetesen nehézkesen mozog a kurzor, ezt eddig semmilyen más programnál nem tapasztaltam. Pedig profi gamer egerem van, magas DPI-vel. Ahova lehet, hotkey-t rendeltem, hogy minimálisan kelljen csak egeret használni, de mindenre nem konfigurálható sajnos. Egyszerűen nem értem, miért ilyen lomha az egér. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.02.10. 19:45:00
Amennyire fél szemmel követtem az eseményeket már igen játszható a játék (novemberben az ilyen kérdésemre azt mondták várjam meg a 3.0-t, mostmár 3.2-néál jár a termék szóval biztos tuti), nekem is egyre erősebben viszket a tenyerem hogy belecsapjak a lecsóba. De most épp tanult Xes fórumtársunk remekbeszabott kézikönyvét várom, hogy rögtön minden tudással a fejemben kezdjek bele a játékba. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.02.10. 09:08:16
Milyen állapotban van jelenleg a játék? Már hiányzik az X :)
Időközben újabb csalásra jöttem rá, már ami a felénk irányuló csalást illeti. Lehet hogy csak programhiba, de az is lehet hogy nem.
Beálltam Schrödinger's Drift-be "parkolni", miután egymás után kiirtottam 4 Xenon I-t meg vagy 3 K-t. Ez egy üres nem túl mozgalmas szektor, néha néha jön egy K. Most is jött.Legközelebbi hajóm hozzá egy I volt, ráküldtem.Lőtték egymást. Az ellenséges K háromszor lőtt az enyém felé, mielőtt meghalt, de a második találatánál a saját Xenon I-m 85%-os pajzsa egyik pillanatról a másikra lement 0-ra!! A ku** anyját!
Bezzeg ha én lövök/lövetek I-t, nekem át kell törni a pajzson is, ami nem egyszerű.A gépnek nem kell, ő elcsalja velünk szemben.
Érdekes hogy csata közben előszeretettel nuillázgatja a hajóim pajzsait, gondolom számol, hogy azért ne legyen Flawless Victory a részemről...
OFF: Igen, én is olvastam és féltem is ettől, de nem vettem meg, hiába van meg az összes előző része és kapnám meg az 50%-os kedvezményt (nem tudom hogyan), de ezek szerint te már kipróbáltad.Én már a multi-core-ral is kiegyeztem volna, még ha semmi más nem is változik rajta, de ahogy soraidat is olvasom, megint nem jött össze. Különben ott az ellenlábasa a Cities Skylines.
Szégyelljék magukat a fejlesztők, miközben nyavalyog az összes, hogy mindenki torrentezi a játékaikat.Csodálkoznak?
Nem ez fog eltántorítani, amúgy már a legvégén járok.Nem, sajnos a CTB locker elleni harc fogja az idei évemet meghatározni, mert sajna megint újra eljött, de már nem az egész hálózatunkat érinti.Ez ügyben viszont tényleg kétségbeejtő a helyzet, ezért nem győzöm hangsúlyozni, hogy vigyázzatok.
OFF vége.
OFF
Viszont az XXXL nem fogja lekötni az idődet, csak meg kell nézni a Steam kommenteket. Kvázi kiadták ugyanazt a játékot már HARMADSZORRA. Ilyen felháborodást pont a Rebirth-nél tapasztaltam legutóbb (meg még a StarDrive-nál anno). Úgy tűnik, ma divat lett a játékkiadók részéről ez az átverős mentalitás, ennek áldásos hatásait sajnos ebben a topikban azt hiszem, nem kell ecsetelnem.
Tehát nagyon úgy néz ki, ez a játék nem fogja az idődet rabolni a kézikönyv írásától. :-) :-( (nem tudom sírjak-e vagy nevessek már ezen)
ON Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.02.06. 03:06:58
Jó reggelt!
Muszáj, mert különben eltéved az ember vagy zavarba kerül, ha olyat olvas, ami már nincs.
Most néztem bele, hogy eredetileg mikor is kezdtem el írni... atyaég, mennyi minden változott azóta.
Pár nap tényleg, és készen vagyok vele.
Igen, az X3-hoz nem adtak ki ennyi patchet és nem ilyen sűrűn, de emlékszem ott is volt bőven.
Minden tiszteletem, hogy ennyire precíz vagy! Ezzel együtt, ha egy újabb peccs változtat is itt-ott a játékon, azt már lehet majd később javítani a leírásban is. Az X3 Pilots Handbook (vagy valami ilyesmi néven ment), szintén így fejlődött, ahogy jöttek a peccsek.
Többnyire már csak tördelek, meg a képeket rendezgetem/cserélem, a szöveg kész, még írok egy tartalomjegyzéket is. Csak pl amikor átváltoztatták a Highway-ben való közlekedést vagy a kommunikációt, át kellett írnom egy csomó helyen.
Kezdetben a highway-ekben "csövek" voltak, a kicsiben 3x3-as, a nagyban 5x5-ös, ezekben lehetett haladni, nem pedig úgy,mint most.Amikor ez megváltozott, több helyen átírtam, mert több helyen is utaltam rá.
Aztán amikor az ember ír/gépel 100 oldalnyi szöveget, akkor oda kell figyelni. Így is van, hogy több dolgot megismétlek a könyvben, bár nem mindenütt zavaró.
• Added fuel info and planned trips to property owned menu.
• Added build progress info to architect order.
• Added credits due from trades to player status menu.
• Added boarding attack strength to player ship info menu.
• Added crafting progress info to event monitor when collecting crafting items.
• Added logbook entry for captured ships.
• Added killer information to logbook entry when player-owned objects are killed.
• Improved player station defence behaviour to include defence of ships.
• Improved guided missile flight behaviour when launching them.
• Improved Transfer Wares flight movement when docking and undocking.
• Improved price info in menus for ships at shipyards.
• Improved accuracy of click-recognition in mini-game.
• Improved ambient sounds.
• Fixed a case resulting in non-working highway entry gates.
• Fixed several cases where crafting wares were destroyed unexpectedly.
• Fixed cases of ships full of wares not performing correct behaviour if assigned to a station.
• Fixed ships assigned to stations not using all relevant wares when station extensions introduce new products.
• Fixed lockboxes ejecting wares when destroyed.
• Fixed rare case of missing specialists on stations in some newly-started games.
• Fixed player-owned ships reporting attacks by player.
• Fixed reputation not being lost when player-owned ships destroy objects.
• Fixed several issues with crafting missions.
• Fixed ship damage not being taken into account when selling ships.
• Fixed stuck production in some production modules in certain older savegames.
• Fixed incorrect boarding pod position when claiming an ownerless ship.
• Fixed case where damaged ships could become stuck when sold due to missing Engineer.
• Fixed command info incorrectly displaying 'Undocking' in several cases.
• Fixes clicks on zone map on objects in zones other than the current one.
• Fixed stuck holomap zoom if changing zoom direction under certain conditions.
• Fixed inconsistent behaviour when selecting gates on the holomap.
• Fixed rare case where map failed to display proper object.
• Fixed info locations not being visible while in Scanner/Hacker drone if Skunk is too far away.
• Fixed stations attacking objects that are too far away when player is not present.
• Fixed discount from "unknown faction" in certain gamestarts.
• Fixed unnecessary reputation loss events in some cases.
• Fixed some instances of overlapping text in menus.
• Fixed secondary resources usage.
• Fixed player-owned ships not reacting to neutral ships attacks.
• Fixed incorrect behaviour of ships escorting other ships when the escorted ship is destroyed.
• Fixed certain shipyards not having miner or collector drones in their inventory.
• Fixed weapon panel not showing the correct weapon for the Heavy Laser MK1.
• Fixed reversed buy/sell text in planned trips info in some cases.
• Fixed overlapping menu elements in equip drones menu.
• Fixed not being able to deploy a CV to a station which already finished construction.
• Fixed inconsistencies in ware exchange info between different UI displays.
• Fixed some cases where UI was not visible when it should have been.
• Fixed case where player could be locked out of mission offer due to UI issues.
• Fixed case where game stops accepting any input.
• Fixed UI crash in encyclopedia with very long descriptions.
• Fixed some cases of employee skills not being visible.
• Fixed mission timer not showing up in menus under certain circumstances.
• Fixed upkeep mission category being displayed if there are no upkeep missions.
• Fixed missing sound when clicking on menu close button.
• Fixed missing shield generators on Teladi Phoenix.
• Fixed missing fuel storage on Teladi Albatross (Liquid).
• Fixed problems caused by the game being installed in folders with names containing Unicode characters.
• Fixed some minor memory leaks.
• Fixed various crashes caused by issues introduced by mods.
• Fixed several causes of common crashes and improved crash reporting.
Furcsa, mert nekem úgy rémlik, hogy a hárompontnullában elnézőbbek lettek volna a baráti tűzzel szemben. Mármint elnézőbbek, mint régebben!
Sebesség gondok is vannak ebben a 3.2-ben. Újra építem Mátészalkán a Lúrés kohómat, és rendre beesik 20-25 fps-re a sebesség. Pedig csak az én és a gyári, összesen hat-hét hajó van jelen!
Másnak is szúrja szemét!:
In prior releases (3.10 and earlier), one can just disable guns on 2 sides of the target ship, and would generally guarantee the safety of the marines during EVA, 90% of the time.
In 3.20, may be due to the Hard Difficulty, the flight path of marines during EVA is more erratic. If I disable the bottom and left hand side turrets of a Titurel, then fly downwards and to the left of a Titurel, marines would flight to the top and the RHS of the ship to get shot down by the turrets. In a typical boarding op with 10 Vets and 40 recruits, I got 8 vets and 12 recruits shot down, so the experience of the marines do not come into play, IMHO, one would expect experienced marines to fly straight to the target ship, not wandering around to get shot down.
IMHO, there are more ways to get boarding more challenging, but introducing random behavior is not the way to do it. In My Humble Opinion, of course. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2015.01.29. 18:50:46
Ez egyébként gond volt a korábbi X-ekben is. Nagy hajókkal bemenni friendly rendszerekbe X3-ban is életveszélyes, rendre belelődöztek az állomásokba, aztán csak nézhettem a nehezen megszerzett reput. Ki kéne találni erre valami mod-ot, mert eléggé idegesítő.