Noha én már lejöttem az X-ről a v3.x miatt, de ha ezt megjelenteted, mindenképpen elolvasom!
Eszméletlen egy pali vagy! Nagyon KARAJ amit csinálsz! Grat és kitartást hozzá!
Höh, asszem én a leírás megjelenéséhez kötöm az X-Rebirth elkezdését :)
Manapság már vhogy nincs kedvem 0-ról egyedül felfedezni egy játékot, sokszor inkább előveszek vmt amit már ismerek minthogy újoncként belevessem magam vmibe.
Persze, hogy nem az lesz, egyébként van egy programom, amivel csinálom a céges termék katalógusokat is és abban lehet nagyítani,stb a flash-t, de nem az lesz.A pdf a teljesen hétköznapi bevált dolog, ráadásul linkek is vannak benne, megy minden ilyesmi.
Tényleg nagy meló. de miért is ne?Másoknak örömet okozok vele, és ez jól esik
Ha kész van, akkor inkább majd valamelyikőtöket megkérem, aki rendelkezik honlappal,stb-vel, hogy oda tegye ki, mert ezek a megaupload és társai nem túl megbízhatók és idegesítőek a reklámok miatt. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.01.08. 09:52:43
Mások szerint meg egyáltalán nincs holtjátéka most nézegetem. No majd kiderül mi lesz.
Szép munka valóban. Várjuk.
Köszönöm a joystick tippet. Átgondolom. Csak azt írják nagy a holtjátéka a hotas-x-nek és harcban a pontosság többet ér. A 16000m pedig pontosabb. De van aki meg azt írja a holtjáték megszokható. Hát nem tudom.
Nagyon várjuk!
Csak kérlek ha egy mód van rá, ne Flash legyen! Vagy ha megoldható, lehetne mellé egy sima PDF verzió is. A Flash-ben nem lehet nagyítani a tartalmat, betűket, nekem pedig a nem 100-as szemem miatt ez létkérdés, különben nem tudom elolvasni.
A képek alaján komolyabb lesz mint gondoltam, ezer köszönet már előre is! Nagyon nagy munka egy ilyet összehozni.
Itt is az van, ezt azzal magyarázzák, hogy egyfajta japán-angol meg minden egyéb nyelvezet maradt fent az X univerzumban.Azért látjuk a "Red Dragon" nevű kocsmát, a mangára hasonlító nőket és a Spacefuel japán-szerű feliratát is.
Nem kell megijedni, ez a játék belső sztorijára vonatkozik, tehát nem japánból fordítok én sem :)
Idézet a "The X Encyclopedia"-ból:
"A simplified dialect of Japanese. Jap-pidgin, quickly spread across the planet, swiftly replacing Latin, French and English as the universal scientific language. Anyone who wanted to study science now had no choice but to study Japanese as well."
"The official language of the Argon Federation is a simplified of Japanese known as "Neo-Ancient Japanese"; it is also commonly used as a trading tongue by non-Argon members of the Federation. In addition, most Argon still speak English, many natively." Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.01.07. 18:02:56
A nyelvről "eszembe" jutott, az X3 idején a játékban japán volt a világnyelv, a feliratok, az X történelemben is le volt írva (már nem találom a linket).
egy ideig nem volt időm csinálni, aztán megjelent a 2.51 és a 3-as verzió.Ezekben meg annyi mindent változtattak, meg annyi új hajó jelent meg, hogy mire összegyűjtöm minden adatát, összefoglalom, plusz képeket is mellékelek, ez sok idő.Csomó új küldetéstípus van, pici türelmet kérek.De jó lesz, sokkal több, mint amit anno az XTM-ről írtam.
Most is ez van előttem, mindjárt mutatok pár screenshotot
Ja, akit érdekel, Indesign CS6-ban készül, de úgyis pdf lesz a végeredmény vagy interaktív lapozós flash :D
Anno a "hidegháborús" időszakban főleg az ellenség fegyvereinek adtak a beceneveket, a könnyebb azonosíthatóság, a nyilvánosság, sajtó miatt, hogy a hülye újságíró is felfogja és le is tudja írni mivel lőttek.
De sajátjaikat is elnevezték, főként NATO-s körökben volt divatos, a más nyelvet beszélő sok nemzetiségű csapatok miatt.
A keleti blokkban ugye kötelező volt az orosz, meg úgy is elmagyarázták mi mire való, és nem volt akkora választék mint a másik oldalon.
A kézikönyvet, nagyon várjuk! :-)
Nekem anno X3 Reunionhoz is RJoco kolléga hozta meg a kedvet a leírásaival.
:-D, emellett, mivel mi egy olyan játékkal játszunk, melynek a tanulási görbéje meglehetősen hosszú, mai nyelven "Hardcore Gamereknek" számítunk. :-) Az ne zavarjon senkit, hogy 10-15éve még ez volt a normális és senki nem esett kétségbe attól, ha a játék használatához 4 gombnál többre volt szükség. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.01.07. 15:56:04
Igen, a nosztalgkus évek. Pont az ünnepek alatti pakolás közben botlottam bele a régi számtech magazin gyűjteményembe a pincében. A jó öreg CoV-ból is van számos példány, plusz Computer Panoráma, 576kbyte, Pc Guru stb. Tonnányi van, előfizetésem volt a legtöbbre. A mi generációnk kockább egyedei valószínűleg mind ezeken nőttek fel.
Nem a nyelv a probléma, ez kétségtelen. Elnevezések tekintetében a nyersfordítások általában helyesek, tehát eleve így hívják angolul is. Sőt, pl. a Silkworm missile (selyemhernyó rakéta), egy létező és rendszeresített fegyver ezen a néven, in real world. Magánvéleményem szerint ez meglehetősen szánalmas. Eleve nem értem, minek ezeknek név? Bőven elég lenne egy típusjel, mely betűkből és számokból áll (pl. LR-65 Long Range Missile).
Bár sok esetben így is használják, de találkozhatunk számos ostoba elnevezéssel is. Ráadásul nem egy játékban, hanem a valós életben. Pedig a techno bla-bla lehetőséget adna rá, hogy ilyen kínosan vicces elnevezések nélkül is meglegyünk.
Szerintem semmi gond nincs egy 'Tricobalt Bomb", vagy "Tetryon Particle Beam" (by Star Trek). elnevezéssel. :-)
Nagyon sokat jelent a HOTAS, elsősorban a külön gázkar miatt. A legolcsóbb és jól használható rendszer ma a Thrustmaster T-Flight Hotas X, olyan 13k körül már megvehető. Mivel az 1600M is kb. csak 1-2ezerrel olcsóbb, én erősen meggondolnám a helyedben. Azt persze nem tudom, hogy balkezesség esetén gondot jelent-e a külön gázkar, de élmény és precíz vezérlés szempontjából sokkal előnyösebb választás.
Bele a google fordítóba. Hej micsoda szép eredmény születne!
De bírtam én is anno a CoV-okat. Élmény volt olvasni őket :) Bele kell írni CoV-os beszólásokat a könyvbe. Vagy majd mi is teszünk bele ha jut eszünkbe :)
Persze, hogy nem a mi nyelvünkkel van hiba, nagyon jól megfogalmaztad, vannak hülyébbek.
Jó, ez egy sci-fi játék, tehát ne várjunk csodát.Ha leírnák egy valós hajtómű receptjét, akkor nem azzal pöcsölnénk, hogy a Holdra eljutunk-e, hanem, hogy melyik másik bolygóra. De kétségtelen, hogy elég idétlenül hangzik egyik-másik leírás.
Most gondold el, István, hogy azok hogy röhöghettek, akiknek ezt ki kellett találni! :)
Tudom, hogy a fordítás példáim, nem teljesen megegyezőek az eredetivel, de muszáj volt magyarítani, azaz magyarrá tenni, nem csak átfordítani. Ezt nem értik sokan, nem elég lefordítani, hanem át kell fogalmazni a mi észjárásunkra, a mi agyunk működésére, a mi logikánkra. Azzal is egyetértek, amit sugallsz, hogy előbb magyarul kell(ene) megtanulni egy honfitársunknak, mielőtt más nyelvhez nyúlna.
Elképzelhető hogy nagyon szépen is meg lehetne ezt magyarra írni, de kell-e?Igaz, hogy ha valamit már lefordítanak, akkor azt nem lehet megcsinálni, hogy csak bizonyos részeit fordítják. Vagy semmit vagy az egészet meg kell írni.
Én a C&C3-ban mosolyogtam utoljára nagyon sokat a magyar fordításokon:
" Ehh, haver, nem túl jó dolog most nodosnak lenni" -lehet, hogy nem pontos az idézet, de szánalmas.
De vissza a Rebirth-re: tudom, hogy sokak nem beszélnek idegen nyelvet, szerintem az informatikához elengedhetetlen az angol minimális tudása. Mint anno az X3-as témakörben is hangoztattam, egy fórum arra hivatott, hogy egymásnak segítsenek az érintettek.Az egy dolog, hogy nagyon sok helyen ez az alapelv már rég elveszett, és egymást kiröhögve, kigúnyolva,lehülyézve,lenézve vagy csak simán provokálva ba*ogatják egymást a fórumozók. S sajnos ez komoly programozói oldalakon is előfordul.
Én szívesen segítek mindenkinek, teljes fordítás azonban nem feltétlenül kell a játékról.
Többek között ezért írok könyvet/leírást, mert én még a CoV-on nőttem fel a 80-as, 90-es években és ott ez egy népszerű, működő dolog volt. Ma már ilyeneket nem csinálnak.
A végigjátszást valószínűleg én sem fogom beleírni, mert ezzel elvész a kutatás-felfedezés öröme, amit mai nyelven "szpojlerezés"-nek hívnak.
Ja hogy az az egér probléma?!?!? Azt én teljesen figyelmen kívül hagytam. Olyan és kész! De sokat javult az is! (Azt hittem a repkedés közben akadt gondod az egérrel.)
Magyarítás borzasztóságában nem a magyar nyelv a hibás! Hanem, hogy nálunk sokkal ostobább népek is léteznek. Legalább is bizonyos szemszögből. A kultúra különbözőségét már nem is említeném. Sok olyan eltérés lehet két csoport között, ami kiküszöbölhetetlen. Itt a legjobb példa! Viku lefordított pár mondatot, amin mosolyogtok. Pedig a fordítás szerintem hibátlan! (Én meg is vettem.) Mégis butaságnak hangzik. Most akkor ki a hülye? Ez "játékmagyarítás" téma csak egy kis szeletke a tortából.
Sajnos még mindig életben van egy jelenség, miszerint: ami "nyugati", az csak jó lehet! Ennek következtében ájtatosan szopunk be minden ostobaságot.
Képzeljétek el, hogy mindenki Magyarországon tudna angolul. Szerintetek mennyire lenne telehányva a közterület java része az angol daloktól? Persze nem kell feltétlen angolnak lennie, de ezzel a nyelvel szembesülünk legtöbbször.
Fel kellene már nőnie ennek a népnek! Esetleg el lehetne sajátítani a racionális gondolkodásmódot!
Jó hír az oktatókönyv. Úgyse tudok annyira gyorsan haladni, hogy ne legyen rá szükségem. Nem gondoltam, hogy ennyi játékbeli módosítás történt. Mármint ilyen nagyok.
Én joystick-nak egy Thrustmaster 16000m-et készülök venni. Vackiláltam a Hotas X vagy Saitek FLY 5 és e között, de mivel bal kezes vagyok jobb a 16000m bár lehet megszoknám a jobb kezet is, de nem hiszem, hogy ér annyit a Hotas rendszer pluszba. Utoljára szerkesztette: Andar, 2015.01.07. 07:32:11
Igen, emlékszem :) azóta ez csak több-kevesebb lett.
Valóban, a párbeszédeket lenne érdemes, meg a szektor/rendszer leírásokat, állomásinfót, de a termékeket...láthatjátok
Még X3-ban is voltak csodák. Pl. selyemhernyó rakéta, Mennydörgés rakéta, megrázó impulzus generátor, Légvédelmi nyaláb sor
Ezzel együtt, van létjogosultsága a magyarításnak, csak meg kell válogatni, mit érdemes fordítani és mit kell eredetiben hagyni. Küldetések szövegeit pl. le lehet fordítani, small talk is mehetne stb.
Én jelenleg egyfajta hobbiként a Star Ruler nevezetű 4x space strategy játékot fordítom, de az is legalább ilyen vicces. Rengeteg a tech, és tele van techno bla-blaval. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.01.06. 19:51:46
Én egy Thrustmaster Hotas Warthoggal tolom, az egérkezelés csődjét a GUI-ra értettem. Nehézkes, kicsit laggol, de ez valószínűleg a konzolport miatt lehet (bár minden más portolt játékban jól működik, tehát ez is csak mondvacsinált feltételezés részemről.)
1. Ígérték, hogy majd a Skunk-ra is lehet pakolni.Hát nem.Sem hajóról, sem állomásról.
2. Ígérték, hogy mindenre lehet pakolni, persze hogy nem:
Van egy CV-m, ami épít egy kajagyárat a Teladinál.A Construction Drónjait kilőtték, ergo sokkal lassabban épít.Persze hogy nem engedi kiválasztani, mint végcélt, hogy átrakjak egy másik hajóból neki.Sem a listában, sem a térképen kiválasztva nem engedi.
Megint a fránya xml fog segíteni egyedül...
Mikor megláttam először egy magyarított játékot én is ugyanezt tettem.
Ez olyan mint a csípős paprika: tudjuk hogy finom, szeretjük is mi magyarok, de azért mindenbe ne rakjuk már bele! :)
Az oktatókönyvet én írom, haladok is vele,, haladtam a szünetben is, csak a sok változás miatt egy csomó dolgot át kellett fogalmaznom, meg újraértelmeztem, mint pl a highway-ben történő utazás, ami korábban úgy ment, hogy 3x3-as, illetve a kék highway-ben 4x4-es "csövek" voltak, ahol úgy tudtál repkedni, hogy abba mentél át, amelyikben az előtted haladó gyorsabban ment és annak a sebességét vetted fel. Ez ma már (asszem a 2.00/2.50 óta) úgy megy, hogy belépsz, majd elkezdesz gyorsulni és kerülgetned kell a forgalmat.
No, ez csak egy példa a sok közül.
Szílicum Ostya és Bio Elektromos Neuron Zselé :) Majdnem felröhögtem. De végül is angolul sem komolyabb. De tényleg viccesebbnek tűnik magyarul.
Oktató könyv halad vagy nem volt rá idő? Már nem tudom ki említette, hogy készít egyet.
Örülök, hogy tetszik, abszolúte egyetértünk. Ezt mondtam, ennyi hülyeség olvasata után ki játszana? :)) Mellesleg a Podkletnov az egy létező dolog
Szóval nem csak hülyeségeket írnak, bár a Zoltek Storage-re kíváncsi lennék.Magyarul kábé "Zoli bá' raktára" lehetne...
Egyébként a forrás a játék enciklopédiájában és hát Roguey-nál található. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2015.01.06. 14:29:18
Az Elektromágneses Spektrométer elengedhetetlen része a navigációs és vezérlő egységeknek, amelyek leginkább a rakétákban, drónokban és űrjárművekben található.
Előállításukhoz jelentős mennyiségű Szilícium Ostyára, Vágott Kristályra és Kvantum Csövekre van szükség.
Bio Elektromos Neuron Zselé - Bio Electric Neuron Gel
Elengedhetetlen alkotóeleme a Fúziós Reaktoroknak, Plazma Áramlás Szabályozóknak, Drónoknak és számos más űrhajózási alkatrész előállításához. Rendkívül kis mennyiségben, néhány pikogrammban használják. Szilícium Ostyákon készítik víz és karbon Kvantum Csövek felhasználásával.
Bio Optikai Kábelezés - Bio Optic Wiring
Önfejlődő kristályszerkezete szükséges az optikai adattovábbításhoz nanotechnológiás miniatürizált Mesterséges Intelligenciák készítéséhez. A Bio Optikai Kábelezés megtalálható mindenfajta vezérlőrendszerben, mint például irányított rakétákban, üzenetküldő drónokban, hajókon és űrállomásokon. Plazma Cellákból készül bizonyos vegyi anyagok hozzáadásával.
A Csillagméh Kilövő nem csak egy szabvány rakétakilövő, hanem egy rendkívül fejlett és technikailag komplex fegyverrendszer, amely Csillagméh Gyilkos raj-rakéták indítására való. Vitathatóan alacsony tűzgyorsaságát a Csillagméh raj-rakéta Mesterséges Általános Intelligencia általi vezérlése egyensúlyozza ki. (hú vazze,mennyire idióta fordítás) Figyelemre méltó hatótávolsága és pontossága nem lebecsülendő. Leghatékonyabban drónok és vadászgépek ellen lehet felhasználni.
Nivídium Kocka
A Nivídium Kockák tiszta, finomított Nivídiumból (közismert nevén Platina) készülnek, amelyeket a Teladik egy életre szóló emléktárgyként ajándékoznak frissen kikelt (született, de ezek gyíkok,valszeg' tojásból kelnek ki - kisviku) utódaiknak. A Nivídium Kocka töretlen népszerűségnek örvendő nemesfém, amely az iparban bizonyos termékek előállításánál vegyi katalizátorként is funkcionál. Meglehetősen értékes és jól tárolható ezért több faj használja barterezéshez, valamint nagy mennyiségben csempészik elkerülvén a szállítási és tárolási díjakat.
Podkletnov Generátorok
A Podkletnov Generátorok, közismertebb nevükön "tehetetlenség elfojtók" nélkülözhetetlen részei a nagy sebességre és gyorsulásra képes űrjárművek gyártásához. Általánosságban megtalálható a fénysebességet megközelítő gyorsaságú üzenő-drónokban, illetve minden olyan űrjárműben, amely organikus/élő lényeket szállít.
A Bofu a Boron nemzetség rendkívül tápláló és egészséges ételeként ismert a galaxisban, meglepő módon az emberek között is bizonyos mértékig Íze leginkább a rothadó halra emlékeztet, de ennek ellenére Omicron Lyare emberi lakossága is nemzeti ételüknek nevezte ki. Egyesek szerint egy kötelezően megkóstolandó és élvezhető, mások szerint viszont csak az Albionban illegálisan beszerezhető Spacefuel (Űr Whiskey/Űr-skey -ötlet by kisviku) leöblítésével együtt, kellő undorral elfogyasztható nem túl ízletes étel.
Food Rations - Étel pakk
Többnyire búzából és fagyasztva szárított húsfélékből készülő, az emberi ízlésnek megfelelően fűszerezett vitamin és ásványi anyagokkal dúsított étel fejadag.
Erőmező Projektor - Force Field Projector
Az Erőmező Projektor közismertebb nevén "Pajzsgenerátor" ultraerős gravito-mágneses mezőt generál, amely képes sokféle anyag, anyag-folyam és energia alapú sérülés visszaverésére.
A mező intenzitása (sűrűsége) a távolsághoz mérten akár harmadára is lecsökkenhet, ezért a kibocsátott mező energia alapú, amelynek mágneses fókuszpontja egy bizonyos távolsághoz mérten helyezkedik el. Az Erőmező Projektorok célobjektumhoz közeli felszerelése nemcsak praktikus, de csökkenti az energiaszükségletet is, viszont a felszerelt rendszer gyenge pontja lesz.
Jégvihar Tömeggyorsító Löveg - Hailstorm/MA
A Jégvihar Tömeggyorsító Löveg a legfejlettebb katonai támaszpontokon és járműveken található fegyverrendszer. A rendszer sörétszerű kinetikus lövedékeket bocsájt ki rövid hatótávon, viszont elképesztő torkolattűzi sebességgel. Igazán félelmetessé a nagy területre szétszóródó ú.n. "Jégvihar-Sörét" teszi ezt a fegyverrendszert, amely könnyedén lő le drónokat, rakétákat, gyors vadászgépeket. Meglehetősen pontos, még akkor is, ha nem minden "sörét" talál célba.
Folytassam még az ezekhez hasonló magyarításokat?
Magyarosítás: ez egy örök kérdés. Ki(k) venné(k) a fáradságot, hogy mindent lefordítson/lefordítsanak, ráadásul úgy, hogy az magyarul is hangozzék?
Mert inkább ez utóbbi, ami nehezebb. Lenne-e értelme, meg lehet-e oldani, akár feliratozással is? Van egy jó pár játék, ami sajnos nagyon rosszul hangzik magyarul. Kétségtelen, hogy van ebben is szöveg bőven, de nem tudom, hogy a Plazma Áramlás Generátor vagy a Nagy Teljesítményű Tömeggyorsító Löveg, esetleg a Megerősített Fém Burkolat jó választás lenne-e.
De sorolhatnám még:
Plazma Tömeggyorsító Löveg:
Annak ellenére, hogy ez a fegyver túlhevített plazmát lövell ki, technikai és fizikai szemszögből nézve, ez is csak egy tömeggyorsító. Szemben a többi Tömeggyorsítóval, a Plazma Tömeggyorsító nem sörétszerű lövedéket lő, hanem porlasztott ionizált anyagrészecskéket von ki egyesével egy mágneses tárolóból eszközből. Hátrányai ellenére (lassú torkolati tűz gyorsulás, gyenge lő sebesség és pontatlanság) a Plazma Tömeggyorsító meglehetősen nagy sérülést okoz. Becsapódáskor a kinetikus energiának köszönhetően a túlhevített plazmarészecskék nagy területre szétterjedve komoly sérülést okoznak. Fürge célpontok ellen hatástalan,mivel a lassú plazmagömböket kikerülik, ezért elsősorban a nagy méretű űrjárművek kedvelt fegyverrendszere nagy és lassú célpontok ellen
Na, kábé ennyi a Plasma/MA löveg magyar fordítása. Lehet röhögni .
Jó reggelt mindenkinek!
Olyanoknak, akik most kezdik nem fog semmi sem feltűnni.Ez már nem alfás, de még csak nem is bétás.Egy teljesen működő játék.Hasonlót egyelőre nem találsz.Az Elite biztos hogy jó, de sok mindent nem lehet benne, amit itt igen. A Star Citizen meg egyszer majd biztos világsiker lesz, de az sincs kész még.
Marad ez és előző részei.Az a tény, hogy itt mi néhányan tavaly november óta nyomjuk vele az ipart és ugatunk sok mindenre, az a csalódottság, meg értetlenkedésünkből fakad/ered, hogy miért így lett megcsinálva, miért ennyivel később,stb. Én már kimondhatom, hogy nem volt pénzkidobás, de mindezt kábé egy évvel a megjelenés után tehetem csak meg.
Mára egy teljesen jól játszható és garantáltan sok időt felemésztő élvezet lett a Rebirth..
Istvánnak igaza van, elsősorban a procit terheli, mint szinte minden mai játék, mert megvetetik a 50-150 ezres VGA-kat a néppel, aztán basznak úgy megcsinálni, hogy ki is használja a vasat.A legegyszerűbb nekik az, ha mindent a CPU csinál...
Sok olyan játék van, amiből időnként ki kell lépni egy-egy huzamosabb játék után.Tekintettel arra, hogy itt valós időben mi mindenre kell figyelnie, érthető, amiért ki kell lépni. Na most ez a kilépkedés nálam 5-6 óra folyamatos játékot jelent.
Kezdetben a játékot érdekes módon fejlesztették: kötelező volt a 64 bites oprendszer megléte, ám maga a játék nem volt az, ergo soha nem használta ki a ram mennyiséget, csak kb 3Gb-ig, ami folyamatos fagyást és akadozást eredményezett. A multicore (több cpu mag dolgoztatása) sem igazán volt kihasználva. A 2.0-ás frissítés óta valóban 64 bites a játék, ami rendkívüli teljesítménynövekedést és ezáltal élvezhetőséget eredményezett.
A multiplayernek itt nem sok értelme lenne vagy csak minimális élvezeti értéket adna hozzá. Multiplayernek ez a játéktér kicsi. Az egész univerzum sokkal kisebb, hiába működik máshogyan, sokkal kisebb minden és sokkal gyorsabban be lehet járni.Mint korábban utaltam rá, én amolyan explorer típus vagyok, azaz szépen lassan csepegtetve az élvezeteket és meglepetéseket játszom. Hogy mindig legyen valami, ami meglepjen.
Azt a hasonlatot tudom mondani, hogy olyan ez, mint amikor a rágóguminak 20 mp után elmegy az íze, amennyiben gyorsan rágod. Ha lassan, élvezettel teszed, akkor akár 2-3 percig is megmaradhat a bevételkori íz.
Lehet, hogy én őrült vagyok, mint a korábbi részeknél is, de engem egy éve leköt, még akkor is, ha manapság néhány naponta közlöm, hogy már unom. Igen, tényleg unalmas már számomra, egyfajta megszokásból tolom még. Tehát nyugodtan bele lehet vágni, építkezni, kereskedni, felfedezni, pénzt termelni.
Egy-két bölcsességet én is idevetnék:
A játék processzor igényes elsősorban. Amikor optimalizálnak valamit, akkor mindig kicsit jobban ráterhelnek a VGA-ra.
Soha nem volt egér gondom. Egy M705-öt használok (rádiós, usb porton)
Az X3-at dzsojjal nyomtam végig, el sem tudtam volna képzelni, hogy egeret vegyek a kezembe. A Ribörszöt is azzal kezdtem, de be kellett látnom, hogy nem kényelmes a menü miatt (ez már sokat változott) és sokkal könnyebb is egérrel.
Az én gépem játékra "termett". Fogalmam sincs mi az, hogy akadás.
Az ellenség kérdése hozzáállás függvénye. Nem vagyok harcos típus. De zavar, hogy gépiesen keletkeznek. Mint amit Viku is irt, " fél óránként meg is támad egy I"
Nem mondom, hogy könnyű lenne egy algoritmust írni hozzá, de ez a félórás időzítő férc munka.
Valahogy legyen már nyoma tevékenységünknek!
A gazdaság sem sokkal különb. Jól indult a történet: Építs egy URV gyárat, hogy ... És mi lett belőle? Majdnem ott rohadt el az űrben, mire nagykegyesen átalakították, hogy valamit gyártson is.
Panaszkodni lehet napestig. Minden esetre a számok magukért beszélnek. Ha valakinek megéri az árát az a néhány száz óra, amit eltölthet vele, akkor uccu!
Én is automatikusan vettem meg a megjelenés napján, pedig nem vagyok fanatikus. Fájt is amit kaptam, de mégsem mondhatom, hogy sajnálom a tíz rongyot. Ezer óra után nem is lenne illendő!
Akit érdekel, vegye meg. Kap majd hideget meleget, mint az életben, de egy darabig biztos leköti majd! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2015.01.06. 07:36:38
Határeset a gép a játékhoz ahogy nézem, de akár mehet is rajta. Valahogy jó lenne ha ki tudnád próbálni mielőtt megveszed. Ha nem megy akkor marad az x3 széria.
Régi joystick lehet, hogy működni fog. Nekem is volt itthon egy és gond nélkül felismerte. Csak nekem rossz volt a joy és nehezen működött ezért majd veszek egyet. Úgy biztos jobb az élmény miatt, de persze nem létszükséglet.
Magyarosítás felejtős szerintem. Én is pause-olok és szótárazok legtöbbször :)
Ha már gépigény:
nekem Intel Core I5-750-em van, 16 Gb rammal és egy 3Gb-os Sapphire R9 280X DualX-es vga.A procim szar 5 éves, a vga jó, de elfut rajta.Jó, nem maxon, meg amúgy is időnként ki kell lépni a játékból, hogy simán menjen, de teljesen élvezhető.
A Joystick az opcionális, nézz körül, melyeket támogatja, mert bizonyos típusokkal baja van.
Jajj, ez nem fért bele a 7+1 éves fejlesztésbe,szegényeknek nem volt rá idejük!
Hónapokig a hajók lőni sem tudtak, ma meg ezért panaszkodunk? :) Egyébként egyetértek.
Én mindenképpen azt tanácsolnám, hogy először próbáld ki, fut-e normális minőségben, mielőtt pénzt adsz ki érte, a videókártyád és a processzorod sem játékra lett kitalálva. Ha nem titok, hogy-hogy egy ilyen gépbe 16 GB ram került?
Tudtok ajánlani magyar videót? Mert az igazság az az, hogy mály ínglis iz ö verí tárzán stályl . Még nem találtam a lyútúbon.
A játtékkal a látotttak alapján nincs bajom. Mondjuk ennyi erővel mmo is lehetne a játékmenet hasonló.
Akkor ezek szerint keressem elő anyáméknál a régi dzsolysztikot?
Kibirom e reggelig vagy steam?
A játékot? Jó kérdés. Én nem mondok véleményt, mert én a kiadás előtt előrendeltem és vadul pofára estem, sajnos valójában még most sem vagyok hanyatt esve, 3.x ide vagy oda, pedig próbálom szeretni. De van itt több kolléga, akik nagyon régóta nyomják és a hibái ellenére szeretik a játékot. Nézz meg minél több videót, leginkább az segíthet a döntésben. A hardver szerintem vinni fogja. Nekem i5+GTX 660-al jóln megy, leszámítva az egeret ami brutálsz*r, de az szerintem programozási hiba.
Ezt azért megoldhatták volna elegánsabban is. Egyetértek abban, hogy folyamatos ellenségnek lennie kell, különben unalmas lesz az egész. De az is kicsit kiábrándító, hogy nem lehet teljesen kiszorítani, kiirtani egy fajt. Valami olyat tudtam volna elképzelni, hogy ha likvidálunk egy fajt, akkor egy másikat megerősít az AI, így fenntartva az egyensúlyt. Idővel, ha azt is meggyengítjük vagy lapátoljuk, akkor mehet a következőre, de csak addig, amíg nem lesz már 4 fajnál kevesebb. Ekkor lehetett volna respawn-olni a korábban már kiirtott fajokat úgy, hogy a még létező 4 faj szektorait foglalják el. Tehát szép lassan adagolva őket mintha egy általunk nem ismert szektorból érkeznének a megerősödésük után. A mellé pakolt story már csak fantázia kérdése lett volna (pl. páran túlélték és egy elhagyatott helyen újraépítették magukat). Ez esetben meg lett volna a fajok végső likvidálásának élménye, meg az, hogy ily módon is terjeszkedik a birodalmunk, miközben azt soha nem lehetett volna elérni, hogy ne legyen enemy. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.01.05. 18:58:56
Köszönöm a tájékoztatás! (Ideje utána olvasnom a kerettörténeteknek.Eddig nem nagyon érdekelt a story, csak úgy elvoltam a játékkal, de most elkezdet érdekelni ez az egész x világ)
Hát igen a nyílt világot fent kell tudni tartani, ehhez meg enemy kell. Elvégre ez nem egy akció játék amit 8-12 óra alatt kilehet játszani.
(Látom mást is idegesített a lasertower) :D
Ellenségnek pedig kell lennie, különben egy kib*ottul unalmas játék lenne.S azért kell újratermelődniük, mert mindenkire gondolni kell.
Sajna a mai világban is a háború működteti a gazdaságot.Ez itt is így van.A végtermék a hajó.A hajóhoz pedig fegyver, építőanyag és alkatrész kell. Az építőanyaghoz, alkatrészhez nyersanyag, vegyszer, kaja, áram kell.
Ha nincs hajóépítés, ezek nem kellenek.Ha nincs ellenfél, ami kilövi a "jókat", akkor nem épül hajó, bedugul a piac, dobhatod ki a játékot a pi*ába kb 200-300 óra játék után.
Nekem ami borzasztóan pozitív, hogy az állomásoknak van saját fegyverzete, ráadásul változatos és nem azzal kell pöcsölnöm napokig, hogy a Lasertowereket egyesével beforgatva (!) kidobjam, hogy aztán két vadászgép kilője őket.
Vagy ott voltak az irtózatos harci űrbázisok, amik csak bizonyos területeket védtek, de annyi fegyvert soha nem tudtál összeszedni, amennyi azokhoz kellett volna.
Nnna, a történet annyi, hogy az a világ, ami még az Albion Prelude-ben is meg volt, annak vége, mert a szektorokat összekötő kapuk leálltak/elromlottak/elpusztultak/stb, így aztán, a galaxisok, amik között az utazás korábban fél pillanat volt, az itt több ezer fényév lett, ezt hívják "Fall of the Gates" eseménynek.Az a világ, amit korábban megszoktunk, eltűnt.
Az Albion Prelude-del nem játszottam, de ott már megvoltak ezek a nagyvállalatok és azok kezdték el uralni a galaxist a kormányok, nemzetek helyett. A Khaak eltűnt, nem tudni róla.
Lehetne filózni, de hagyjuk meg eme szerepet a forgatókönyvíróknak.
Az biztos, hogy lesz itt még galaxisbővítés, mert van még egy kapu, ami nem működik (én már megtaláltam), de érdemes lenne a történetet is melléhúzni, nem csak úgy "nesztek vazze'" felkiáltással odalökni.
A korábbi részekben nekem az nem tetszett, végig azon voltunk, hogy megtaláljuk a Földre vezető hazautat, erre a Terran Conflict-ban kiderül, hogy milyen köcsögök az "eredeti emberek" és ahelyett hogy évtizedek/századok után újraegyesülve ünnepelnék egymást, háborút indítanak...
Mivel indul az X-Beyond the Frontier? A történetben mi egy tesztpilóta voltunk a Földről, egy új, egészen különleges és fejlett hajónak a prototípusában, amit éppen teszteltek, miután a Földről előreküldött Terraformálók (mai nevükön a Xenon) nem válaszoltak, nem történt meg az, amiért előreküldték őket.
Az egyedileg kifejlesztett Jumpdrive beindult és elrepített minket az X univerzumba, ahol persze az ottani fajok még életükben ilyen szerkezetről és technológiáról nem hallottak. A verseny és a harc értünk beindult, a Teladi fajnál kötöttünk ki, majd asszem a Boron-ok és a Splitek is beszálltak.
Akkor mi értelme az ellenségnek a játékban, ha nem lehet kiirtani, eltaposni, leigázni...stb? Csupán annyi, hogy egy ideig lekösse kis Pistikét?
( Igaz az x3-ban se lehetett végleg kiirtani a Xenonokat, mert egy másik szektorban újra termelődtek)
Apropó mi a helyzet a Khaakokal? Lesz, nem lesz, vannak még vagy elmentek, elpusztultak ? Most akkor győztünk ? :D
Valóban jó lenne, mert így legalább újjáépülne, nem pedig úgy, ahogy most van. A múltkor szétlövettem egy PMC-s fegyvergyárat egy ellenséges I-vel.Illetve csak egy részét lőtte ki, utána elment onnan, majd elfoglaltam :)
Már kezdtem örülni, hogy legalább egy konkurenciával kevesebb, de nem, pár óra elteltével "regenerálódott", s mintha mi sem történt volna.
Ha nekem kell CV, kelljen az AI-nak is.Ha az enyémet CV javítja, javítsa az AI állomást is.
Vagy akár be is épülhetne a CV a kész állomásba, amikor teljesen készen van minden modullal.Mert ez az első amit célba vesznek.
Már 3 ellenséges szektorban van űrállomásom, így kábé ötpercenként jön az üzenet, hogy "Lost reputation HV/Xenon/UA/CAR". Ez azt jelenti, hogy ő jönne, támadna, vagy csak átvonulna, de útban van az állomásom és annak járőrhajói...
Én is szólóban foglaltam, máshogy nem is megy a foglalás.Haltam már meg úgy, hogy elfoglaltam, de valamelyik hajóm tovább lőtte, amíg én is rajta voltam, sokszor kilőtték, mielőtt elfoglaltam.Fogaláshoz a legjobb, ha egyedül mész.Ma már úgysem javít meg a saját mérnököd a saját hajódon.Én ezt tartom a legnagyobb szemétségnek, hogy ezt is elvették.
Engem ez mindig bosszantott, hogy nem lehet teljesen szétlőni, a bazi nagy üreges PMC tepsi ami Devries-ben az albán kapunál van nem is állomás, csak platform féleség, ott eszi meg a űrrozsda. Ráállítottam eleinte két rombolót, hogy folyamatosan amortizálják, ne tudjon újjáépülni, kis idő elteltével az egyiket kivettem, ha már egyszer ártalmatlanná tettem utána könnyű "halott" szinten tartani.
Szerintem sokat használna a gazdaságnak, ha az állomásokat is le lehetne zúzni, persze a saját gyáraink is elhamvadnának néha , de mindig szükség lenne alapanyagokra az egész univerzumban.
Viku, sokszor kóricáltam egyedül arrafelé, jóformán az összes Xenon hajómat szólóban foglaltam, segítség nélkül, persze ez már régen volt, lehet most kihívás lenne újratanulni. A játék borzalmas debütálása után a hajófoglalás ami nálam életben tartotta a reményt, és kitartást adott. Mellesleg talán ez az egyetlen dolog ami "hiba" nélkül működött.
El kell, hogy szomorítsalak: nem lehet kisöpörni őket. Az állomásaikat nem tudod teljesen szétlőni, ez már nem X2-X3!
Max. egy időre kivonhatod a nagy forgalmat, de semmi egyéb.Én 8-12 XL-es hadihajóval mentem mindig be, lövik is szépen, órákon át, amíg be nem lassul a játék, de más nem lesz.
Xenon mindig lesz.Ha még többet akarsz, menj a Teladi galaxisba.Korábbi képeimen már mutattam.
Ha a lóvé nem számít építs te is poénból Shattered-be valamit, de készülj fel hogy onnantól a végtelenségig fog ordítani az állomás, hogy megtámadták.
Nekem 81% alá nem lőtték még szét, nem is lehet.Viszont mindig a CV az első, amit kilőnek, így aztán nem tudod megjavítani sem a sérült részeket. Viszont nagyon jó hely, ha Xenon I-t akarsz foglalni.Csak készülj fel derekasan, mert a legerősebb hajó a játékban.Én már ezt sem foglalok, mert van 18-20 darabom, már csak lövetem a flottával.
No, mesélek neked Sable Vortex-ről.
Ez a legbelső rendszer Maelstrom-ban. Első szektorában, Shattered Singularity-ben MINDIG van Xenon I, meg 2-3 db K+vadászok. Ide építettem két állomást, amiket durván fél óránként meg is támad egy I. Mivel az állomások elpusztíthatatlanok, ezért a csata örökké tart. De tök mindegy, hogy kilövöd az I-t, mindig jön új.
Viszont cserében itt lehet Silicon-t és Ore-t bányászni, beljebb meg gázokat. Sable Vortex ellenséges, egyedül soha ne gyere ide. Venturous Profit-ban egy az ősök által otthagyott állomást látsz, amit a Xenon megszálláskor elhagytak.Értelme nincs, fegyvere nagyon minimális, inkább egyfajta rossz emlék arról, mi volt ott valaha.
Beljebb repülve üres szektorok vannak, ellenség közepes-minimális. Xenon I-vel nagyon ritkán találkozol, de a többivel igen.
A legbelső és legutolsó szektor Cryptic Heart. Itt vannak a Xenon állomások, melyeket a sztori legvégén fogsz megtalálni. Itt készülj fel sok K-ra és vadászgépre, plusz az állomás is felfegyverzett.
A külső rendszerek (Blurred Reflection,Sigma Sector) viszonylag nyugalmasak, én teljesen beépítettem az egyiket, a másikat meg félig. Azért Xenon vadászokra itt is számíts, de itt már találkozol Split rombolókkal és Split vadászokkal is.
Ez az, végre megtaláltam a Xenonok fő zónáját! (Cryptic Hearth)
Ki van ez dolgozva rendesen srácok, csak eddig nem tudtam róla. Először jött 3db K + vadászok (Shattered S. ), majd Cryptic Heartban rátaláltam a bázisaikra (3db). Sikerült megúsznom a kamikaze felderítő küldetés, igaz ráfér egy újrafestés a járgányra.
(45%-ra leamortizálódott közben a hajó.) Alig bírok magammal, hogy össze jöjjön végre annyi dollárt amiből tudok venni egy ütőképes flottát. (szerintem 3Olmekron vagy 3Alarwn elég lesz ahhoz, hogy szakaszosan kisöpörjem a Xenon zónákat.)
Nos az én célom már meg van: Total war a Xenonok ellen. :)
Bevallom nem nagyon ismerem az X rebirth történetét, így lehet, hogy nagy hülyeséget kérdezek, de szerintetek a Khaak-ok kapnak majd helyet a bővítések során? (Az lenne csak az igazi, újra harcolni ellenük. Ez a sok üres zóna megmozgatta a fantáziámat)
A villanykörtés küldetéseket elég sűrűn adja a "gép" nem nagyon lehet lemaradni róla.
Vajon egy friss játékosnak is lehet MK5-ös hajtóműve és MK3-as cséjngánja? (MK5-ös pajzsa csak azért nem, mert ahhoz be kell járni a világot) Hogy kincsvadász küldetésekkel lehessen elérni a fejlesztéseket kiváló ötlet volt! De szerintem nem gondolták végig.
Saját dzsámpdrájv? Hmmm. Tud még valami újat nyújtani ez a játék? (Azzal közlekedek másfél hónapja)
Eszembe jutott, hogy elölről kezdem az egészet... Aztán végiggondolva, hogy az új szabályokkal újra felépítsem a birodalmamat, sikongató lábrázást kaptam!
A két szektor helyett inkább egy jó plotot adtak volna...
Azért jó olvasni, hogy egyre többen játszanak vele.
Még egy furcsa gondolat motoszkál a fejemben: Ha elkészülne a magyarítása harmadszor is végig játszanám a Fallout New Vegas-t. Vessetek a mókusok elé!
Én is köszönöm az infókat. Kipróbálom őket.
A 100 db azért egy kicsit túlzás volt részemről. :( sry!
Igen 3.0-ás (a 3.1-et még nem mertem rá telepíteni, úgy tudom gond van vele).
Időközben már találtam még ötöt egy másik zónában, így már több is van mint ami kell. :)
Viszont a gondom most meg az, hogy hol lehet felvenni a légypetés mini küldetést? Van valami specko hely, vagy menet közben valamelyik gyárnál majd felvehető?
Dimre nagyon köszi, majd kipróbálom. (Ez a része tuti,hogy életszerű.)
MÁS: Sable Vortex nagyon bejön, ha majd lesz megfelelő számú csatahajóm, remélhetőleg itt lehet majd nagyokat vívni :) Bár kicsit keveslem a Xenon hajókat.Valami olyat vártam mit az X3R-XTM-es Xenon sectorok, Ott hemzsegtek a gépek.
Remélem ezt a szektort majd a jövőben bővíteni fogják a srácok! Venturous Profitban találtam valami Xenon bázisfélét, olyan mint ha roncs lenne. Remélem ezt a szektort majd a jövőben bővíteni fogják a srácok!
Nekem van pár bányászati állomásom Devries-->Sparse Warmth-ban, s mivel maximumon van a Nvidium kitermelése, gondolom ott kéne körülnézni, mert ott aztán van szikla bőven.Na, jól van, megnézem má' én is, mi ez az egész.
Arra viszont kíváncsi lennék, hogy miért találtam Rare Jump Drive Component-et...csak nem kaphatok egy saját dzsámpdrájvot?
Betyár! 3.0-s a játékod?
Csak mert igen rendesen átszabták az aszteroidákat benne, pont azért, hogy nehezebb legyen megtalálni a petéket. Ennek eredményeképp nagyon ritkák a nividium aszteroidák. Olyannyira, hogy én megbíztam egy bányászhajót, hogy kutassa fel őket.
Ha te százat szétkaptál, akkor vagy baromi szerencsés vagy, vagy nálad nincs rendben valami. Az is súlyosbítja a helyzetet, hogy én mindegyikben találtam petét! Rend szerint kettőt.
Telepítsd újra!
Nem kell cseverészni, ezzel "megvásárolod" az ügynököt, aki súgja az árakat, elsőre drágának tűnik a 80k (tiszta maffia ) TAF !
Látod, én még arra is lusta voltam, hogy elkezdjem.Neked legalább már egy van!
Én még mindig a Welding Laser-rel tolom, mert mindig akad javítani való.
Igen, erről szól.Miért ÁFA-s számlát is szeretnél kiállítani, meg fuvarlevelet?
Ennyi a kereskedelem, olcsón megveszed, drágán eladod, hasznot bezsebeled. Persze számos más módon is tudsz pénzt szerezni, ami nem illegális.
Annyit még könnyítettek, hogy most már a kereskedelemmel is nő a reputációd, nem csak ha harcolsz értük vagy küldetést teljesítesz nekik
De tényleg ennyi.Ez így volt korábban is.A gyár meg arra jó, hogy nem kell megvenned, hanem magad legyártod.Így a haszon még nagyobb.Főleg ha kialakítod a saját ellátókörödet, azaz minél több dolgot gyártasz, a végén oda jutsz, ahová én is.
Én azért gyártok hajókat is, kicsit/nagyot, mert az pörgeti a gyáraimat és különben is ingyen gyártok már, mert egyik zsebemből a másikba rakom át a lóvét.
Azokat a hajókat, amiket meg nem lehet gyártani, korábban már elfoglaltam.
Jajj, nem kell leírnod semmit, erre való a Trading Software és az, hogy Smalltalk-ozol a karakterekkel az állomásokon.Ha megnyerted, akkor annak az állomásnak a kereslet/kínálat tábláját berakja neked a trade menübe.Csak hát végig kell repülni azt a többszáz állomást és mindenhol eljátszani ezt egyesével.
Hát azért az Egoék-nál van egy-két pihent arc az tutit! Már órák óta vadászom a Spacefly Egg-t, szerintem közel 100 Nvidium aszteroidát szétkaptam darabokra és még csak egy nyavalyás dögöt találtam. Gratulálok dugj egy-két darabot egy több száz aszteroidából álló mezőbe, had keresgélje a banánt a maki. Így tényleg kilehet húzni a játékidőt. Találok sok felé cuccot bennük.,de légypetét az nem. Ez is olyan elmebeteg dolog mint a smalltalk. Annál is ott ácsoroghat az ember percekig, mire hajlandó kinyitni a szájacskáját a nyavalyás. ( nem lett volna egyszerűbb, ha a játékos kezdeményezhetné ? ) Na húzok el Last Standból, át nézek egy másik zónába.
Ugye milyen jó volna ha azt a pénzt amit a játékban keresel be lehetne váltani valódi pénzre :D Sokkal lelkesebb lennél és még mindig gyűjtögetnél az 5 milliárdodhoz még pár milliárdot :)
Egyébként a kereskedelem nekem még mindig homályos kicsit. Csak úgy megy a dolog, hogy megveszem valahol -40-on mondjuk majd elkezdek vándorolni állomásról állomásra és ahol megéri ott eladom majd elölről az egész? Bár még nem nagyon kezdtem bele a nagy kereskedelembe, de kicsit macerásan hangzik. Vagy szépen leirkálom valahova melyik állomáson mi mennyi és úgy már egyszerűbb? De gondolom a változó kereskedelemnek köszönhetően hiába irkálom le mindig változik.
Én is már csak az állomás vs hajók csaták miatt lépek be.5 milliárd 400 millió a vagyonom, van vagy 30+ állomás, franc tudja mennyi hajó.Már én sem nagyon tolom, inkább El Presidente vagyok (Tropico 5) vagy kicsit vonatozok...vagy lassan már azt sem, ideje visszamenni a magánéletbe is :), ja, meg jön a meló! Hát persze! A hétköznapi stressz, napi 3 presszó, az átlag júzerek utáni romeltakarítás,pislogva nézés a főnökre az érthetetlen és értelmetlen ötleteire válaszolván, satöbbi,satöbbi
Ha igazán nagyot akarnának itt csinálni, akkor nem két rendszerrel szúrják ki a szemünket, pedig direkt jó lassan fedeztem fel mindent, hogy ne egyszerre "lepődjek meg", hanem mindig apránként legyen valami kicsi.Mint például ez is,ami egy (h)ősi szovjet emlékműre emlékeztet:
Vagy a Titanic űrbéli változata, csak nem jégheggyel, hanem aszteroidával:
Minden véget ér egyszer. Egy darabig lekötött az a lényeg.
A relikviákat nehéz volt megtalálni? Használtál hozzá segítséget netről vagy ráakadtál küldetések közben? Az egyiket már én is megleltem küldi közben.
Én már le is vásároltam. A kedvenc fegyverem márk hármas verzióját kaptam érte.
Kicsit felcsillant a szemem, amikor újra felvehettem a küldetést, (össze is szedtem a hozzávalókat,) hogy talán a többi fegyvert is felújítja, de nem.
Nálam ez a játék, már lélegeztetőn van. Semmi késztetést nem érzek, hogy elindítsam. Sajnálom, de valószínűleg ki fogom húzni a dugót.
Én meg azért csak építettem egy harmadik fegyvergyárat is...nem azért mert kell a fegyver, hanem hogy a rengeteg kalózt a Teladi szektorokban odavonzza és szétlője :)
Ahogy elkezdek szállítani/bányászni akármit a Teladiknál, jönnek a szánalmas Phoenix és Condor gépek, no meg a sok vadász az UA és Cartel frakcióktól.Ez arra kiváló, hogy egyrészt mozgásban tartja a hajógyáraimat (ja, azt is építettem hozzájuk), másrészt folyamatosan szétlövünk itt mindenkit.Rengeteg a roncs, hegyekben áll és én meg lazán begyűjtöm az elejtett rakományukat.Majd elfoglalok egy párat, mert ilyenem még úgysincs.
No, a spéci Spacefly Egg-et pedig Nvidium aszteroidákból lehet kibányászni/kiszedni. Persze én még nem cseréltem vissza bányászlézerre a fegyveremet,de olvastam, hogy ott vannak.
Én most Khaak relikviák után nyomozok.
Még annó mi (az SG-s X3 közösség csapata) kezdtünk el dolgozni rajta, de rájöttünk, hogy koordinálatlanok vagyunk, és túl sok volt a lefordítandó szöveg.
Aztán valaki ha jól emlékszem felvette a félbehagyott munkát, de hogy befejezte-e, kérdéses.
Itt egy újévi kép.Elég jó reflex kellett hozzá, ugyanis egy ilyen lövéstől a vadászgépek 95%-a megsemmisül...
Még egyszer bódog' új évet!
Nyelvvizsgához én inkább egy angol anyanyelvűt ajánlok, mint amilyen a barátnőm is :), bár ezekből is sokat lehet tanulni vagy ott vannak még az rpg-k, amikben általában egy két-három kötetes könyv van beleírva...mármint a jobbakba.
Nem is tudom, milyen lenne magyarul..hmm érdekes lenne itt is egy-két dolgot áthonosítani, mert azért hülyeségek itt is vannak.Egyszer én elgondoltam, milyen lenne lefordítanom a teljes könyvét, azt a kábé 400 oldalnyi történetet...elvégre elég sokat fordítok munkám során,igaz azok műszaki-orvosi témák. Nem olyan vészes, csak közben még stilizálni is kell, tehát nem gúgli fordítóval csinálni, mint a klasszikus DVD-Játékos használatit
Hello, magyarosítást egyszer elkezdtem de mivel egyedül maradtam vele, nem sok kedvem volt folytatni. Csak akkor van értelme belevágni ha be is lesz fejezve. Ami nem egyszerű nem 2 sorról van szó.
Buék mindenkinek sziasztok
X3 Reunion hoz is van magyaritás vagy magyarosítást de csak félig. legalább is így olvastam sajna
Hali!
1: Már egész jól játszható, azért nekem van 1-2 hely, ahol beszaggat, de a VGA-m nem épp a legkorszerűbb.
2: Jó kérdés, nem tudom lesz-e fordítás hozá. Ha ki lehet szedni valahogy belőle a szöveget és át lehet írni, lehet én belevágok, úgy is nyelvvizsgázni akarok áprilisban, nem ártana a gyakorlás. :)
3: szerintem nem jobb, nekem az volt a kedvencem. :D
De komolyan, most már érdemes játszani az X rebirth-el, már látszik rajta a "törődés", ok van még mit rajta csiszolni. még 50-60 szektort belepakolhatnának pl. stb. stb.