Ez is egy jópofa megoldás, bár szerintem szükségtelen.A piros mező mutatja az éppen épülő/bövülő állomás azon részeit, amelyeket ki kell üríteni ahhoz, hogy elkezdje az építkezést.Emlékszünk, ugye? Obstruction...azaz akadályozza valami útban lévő objektum az építést.
Itt már elkezdtem örülni:
Na, jó napokat!
Szóval pár apró hibától eltekintve, nekem tetszik.Nálam van kincsvadász küldetés is, bár nem fogadtam még el, sőt van, hogy másokat kell levadásznom.
Nem tudom, hogy új sztori jár-e ehhez, de én még nem találtam.Egyszerűen átmentem hozzájuk, s el is kezdtem örülni, hogy végre látok másmilyen állomásbelsőt, mint az első szembetűnő állomásukon, sajnos csalatkoznom kellett.Hogy kerül pl. ember a Teladi állomásokra, mint "dísz-biztonsági őr"?
Kapunk pár új zeneszámot is, meg némi kreativitást felvonultató szektort, habár még nem jártam mindent körbe.
Az új Trading Software tetszik, tehát már 3-nál több parancsot is ki lehet adni, asszem 7 a maximum.Találtam új fegyvert és rakétát is,de tegnap elhamarkodottan mondtam, hogy meggyógyult a hajók idétlen mozgása.Az ugyanúgy megvan, meg az egymás felöklelése és pattogás, de legalább harc közben normális a fegyverzet használatuk, viszont sokkal lassabb lett a taxizás.
Tetszik, hogy normálisan megfizetnek mindenért, Hard fokozatú Xenon támadásért majd' 1 millát kaptam.Természetesen flottával mentem át, mindenhol felbukkannak ellenségek, végre!Már halálra untam magam.
Az állomásokon beállítható a beszerzési/eladási ár, persze minimum mindenhol van, nem adhatom ingyé' a dolgokat.
Az űrállomások nagyobb és érthetőbb raktárakat kaptak, végre a URV gyáram is termel folyamatosan, nem kell félpercenként feltöltenem valamivel.
Craft-olás: tudom, hogy ma ez a trendi, időtöltésre nem rossz.Hajót még nem foglaltam el, mondjuk nem is csinálom egy ideje, erről még nem tudok nyilatkozni.Az összes mod-om működik, nincs akadály sehol, egyelőre.
A Danger Zone is tetszik,meg a nebula-k is.
A Teladi hajókat nem tudom, komolyan gondolták-e, még nem vettem, de ahogy a Phoenix és Condor fegyverzetét nézem, eléggé alulmaradnak.
Valami okból kifolyólag a Welding Laser-em sokkal jobban javít, szinte szükségtelenné téve a hajógyárakat.
Folyt.köv., de nem rossz.Picit lehettek volna még kreatívabbak, és bánom, hogy abbahagyták a többi állomás belsejének rendbetételét.
Tul konnyu volt a foglalas lassuk be. Gyakorlatilag minimapis gyakorlattal elsore siman elfoglahato volt barmilyen hajo. Vagy a foglalast kellet nehezebbe tenni vagy pedig a lopott hajok eladasat. A regi formaban megolte a jatekot emlekszem egyszer 20 perc alatt haracsoltam ossze 5 hajot tele aruval.
Reggelt!
Nos felpislantottam mostan a steamre, és lám-lám, megjelent a 3.0
Automata downloaddal már le is jött, persze, most indulnom kell a dolgomra, tehát nem tudom kipróbálni, de este rálesek, ideje azt a 4 óra játékidőt kicsit feltornázni amit az elmúlt 1 év során sikerült a játékba beleölnöm. :D
Apró hiba: El akartam foglalni egy Taranist. Mondjuk ez az én hibám! Miért gondoltam, hogy harminc teljesen átlagos tengerészgyalogossal és a rima összes utasítását végrehajtva sikerülhet.
Végre megoldották a pajzs erősítőket is, csak épp hajítófát sem érnek!
Ezzel a két dologgal engem a kisebbségbe taszítottak, mert ezentúl sem harcba nem bocsátkozom, se hajót nem foglalok.
Ha jó l értelmezem, akkor kaptunk két szektort néhány hajót, pár fejlesztést amiért meg is küzdhetek (nálam még mindig nincsenek kincsvadász küldetések)
De ha még alaposabban végiggondolom, akkor egy dolgot kaptam: XML szerkesztést orrba, szájba!
After comparing defense values across a range of ships without drones onboard (and shooting up a Balor and a Titurel without drones) last night, it looks like Defense Value (for ships without drones) can be approximated by:
((2/3*hull cost*hull %)+(1/3*hull cost))/100)+(number of surface elements*0.75)
Which basically means that the Defense Value decreases with hull damage by an increasingly small amount, the lower the hull value becomes. This also implies that it's potentially not worth trying to get down to a dangerously-low hull % since it won't be that much better than stopping at, for example, 20% hull.
Interestingly, when I sequentially shot HIT/AM turrets, the reduction in Defense Value was initially about 5 from the first one and then it reduced down to less than 1 after about 6 of the 8 destroyed. Then shooting a 1st FFP dropped it by a few and the last one again by little. So it looks quite nuanced, with variety of distractions valued such that we might be able to cherry pick targets to optimise boarding time.
Drones were more complicated and i had to go to bed. Something a bit like 0.5*total drone count was added but the contribution probably varies across drone types.
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2014.12.12. 06:57:24
Mivel fáradt vagyok ,majd reggel írok review-t, egyébként tetszik, de részletesen később.
Kellemesre sikerült, pár apró és még fennálló hibával.
Nekem meg közben elgurult a gyógyszerem.
Tetves rühes kis férgek majd megtanulják kinek hisztizzenek:
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2014.12.11. 21:36:12
Ismerős ez az építészeti megoldás régebbről, újra meg újra előjönnek a régi jól bevált dolgok.
Új csúzlik (ennél rondább gyík feje nem is lehetne valakinek ), amire kinyögik mondandójukat, kétszer felkel a nap.
Benéztem a gyíkokhoz, közben meg hümmögök, elcseszték a pajzs gyors töltőt, most ahelyett, hogy töltené a pajzsot előbújik egy dron.
Már elvették a kedvem, betévedtem a villám zónába, mondom akkor shield drone go, csak egy füstbe ment ötlet volt.
Na, tíz perc után:
- új főmenü, új zene
- végre megint van ellenfelem!
- végre normálisan támadnak a hajók, nincs idétlen mozgás, a nagy hajók használják a Plasmajet-et a kicsik ellen, egyszóval egyelőre okés.
Valami Omikron szektorban hagytam abba, rögtön megjelent egy Marauder Titurel, amit lezúztam, megyek vissza.
Most vagy én vagyok hülye, vagy az ego kiadta a hivatalos hárompontnullát, úgy, hogy ők sem tudnak róla! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2014.12.11. 18:32:01
• RC 3 Fixed shield support drones not recharging shields (problem introduced in 3.0). (nyugtával a napot...)
• RC 3 Fixed several issues with ware transfer (improves feature introduced in 3.0).
• RC3 Performance improvements (correcting issues introduced in 3.0 RC1).
Ma reggel csak úgy próbaképpen elindítottam, hogy legyen már valami bosszankodni valóm. Két kutyaharcban fél óra alatt négy vadászt ugrasztottam ki. Valamit nagyon eloptimizáltak.
Legyen nálatok pilóta rendesen.
Más személyzet amúgy sem kell, mert a foglalást úgy megszigorították, hogy csak a helyet foglalnák.
Áhh, én már két dologgal boldog lennék: (sokkal) nagyobb galaxis és folyamatos igény a termékekre.
Egyéb kívánságaimat már korábban megírtam többször, talán egyszer azok is teljesülnek.
Kb 8 hónapja ki sem vettem a zenéit a kocsimból, minden nap többször is meghallgatom Zakharov mester dallamait, s mindig eszembe jut, mennyivel nagyobb univerzum állt rendelkezésünkre a korábbi részekben.Elbújhattam bárhová, titokzatos, misztikus szektorok, kalózokat állandóan kiirthattam, stb,stb...jó, tudom, itt más a sztori, megszakadt a kapcsolat, megsemmisültek/megálltak a kapuk, mindenki eltávolodott mindenkitől,de nekem pl a Split kolónia mindig egy meglepetés.A semmi közepén egy veszélyes galaxisban, távol minden civilizációtól, nehezen megtalálhatóak, de mégis van ott élet.Illetve én vittem köré a környező szektorokba.
Valami ilyen hiányzik nekem.
Büszke lehet magára az illető, hogy elsőként INFORMÁLTA a közönséget a fícsörökről. Vajon a többiek miért nem töltöttek fel videókat a Stelázsiról??!?
Na sebaj!
Az RC2 nem nagy eresztés: • RC 2 Performance improvements (correcting issues introduced in 3.0 RC1).
Már várom.De már azt is tudom, miből koppintották az új űrállomást :)
Az Elysium c. filmből
Ja, egyébként a pár napja említett hangkimaradás megoldódott, mégpedig az említett módon.
Azaz: bárkinek elmegy a zene a szektorokban, irány a savegame xml és keresse ezt:
<music locked="1"/>.
, majd szimplán törölje ki és voilá, újra zenél a játék!
Most találtam rá, hátha másnak is hasznos lehet
Nem tudok róla. A Stelázsik eleve nem árulnak CV-t. De nem kizárt, hogy a véglegesben lesz.
Most már ezt a kis időt várd meg, hátha stratégiailag bejön. Én sem építettem semmit a teszt alatt.
Benzinkút?! Hmm.
• RC 1 Added ability to hack shield generators resulting in shields being drained immediately.
• RC 1 Added boarding resistance display to ship info menu.
• RC 1 Added estimated total price per build stage to station build cost in encyclopedia.
• RC 1 Removed Attack action from asteroids (improves feature introduced in 3.0).
• RC 1 Improved engineer repair behaviour allowing higher-skilled engineers to repair to a higher level.
• RC 1 Improved balancing of station component prices to better reflect their contribution to profitability.
• RC 1 Improved balancing of chance for NPC pilots to bail out when attacked.
• RC 1 Improved default follow flight behaviour for player owned ships.
• RC 1 Improved 'Fly to my Current Position' flight behaviour.
• RC 1 Improved feedback from player-owned ships when under attack.
• RC 1 Improved audio feedback for hacking gameplay.
• RC 1 Fixed PageUp/PageDown cycling through surface elements (improves feature introduced in 3.0).
• RC 1 Fixed Shift-F targeting surface elements instead of ships for distant large ships (improves feature introduced in 3.0).
• RC 1 Fixed Shift-F not targeting some surface elements on very large stations (improves feature introduced in 3.0).
• RC 1 Fixed multiple cases where interact menu did not show certain actions if an object changed ownership (e.g. when the player claimed/boarded/sold a ship).
• RC 1 Fixed price being included in notification for successful ware exchange (improves feature introduced in 3.0).
• RC 1 Fixed several issues with build locations in Empty Space (improves feature introduced in 3.0).
• RC 1 Fixed various issues with employee training using virtual seminars (improves feature introduced in 3.0).
• RC 1 Fixed gates to Teladi space not being active under certain circumstances with DLC installed (problem introduced in 3.0).
• RC 1 Fixed Smart Defence button being available even if you had no drones.
• RC 1 Fixed victims of attacks being excessively tolerant when the player is not present.
• RC 1 Fixed rare issue with displaying hull values in the drone HUD.
• RC 1 Fixed drone hacking of ships.
• RC 1 Fixed several more causes of crashes and UI freezes, and improved crash reporting.
• Optimisations resulting in performance improvements, especially in busy areas.
Tartottam egy szinten tartó edzést, rögtön belecsaptam a lecsóba
Utána elmentem kukázni, de nem találtam semmi újdonságot (régebben kicsit másak voltak ezek a konténerek), olyan sebészi pontossággal lőttem szét a zárat mint Bruce Willis a rossz fiúkat
Na, ezért nem bétázok...mennyire szar...megkapni azt extraként, aminek már egy éve benne kéne lenni a játékban?
31 katona most sem elég, én 44-gyel tolom a foglalást, ennyi a maximum.Xenon I-nél nálam is meg szoktak halni, ha véletlenül sokat vesztek vagy kimarad egy hekkelés.A hekkelést ellehetetlenítették, szinte azonnal megsemmisül a drónod és nem tudsz magaddal vinni tízet.
De igazándiból már ez sem érdekel.Amióta megépítettem a Hajógyári Szigeteket, az összes Cartel Boss és Catch Dangerous Criminal küldetésben szétlövöm a célpontot.Tegnap is foglaltam még I-t, de már nem kéne több, mert egyáltalán nem használom ki.
Inkább azt csinálom manapság, hogy elfogadom a küldetést és megvárom, amíg egy kicsit vagy teljesen szétlövi a konkurens állomást és hajókat, majd lezúzatom a flottával.Így biztosított a hajógyártás az AI-nál és termelés visszaesés a konkurenciánál.
Mellesleg a tegnap említett "csendes" szektor hibasora az én mentésemben is benne volt.Kitöröltem, de nem próbáltam még ki, mert inkább orosz balesetvideókon röhögtem egész este
Elvállaltam egy K -s boss megbüntetését, csak mert kíváncsi voltam a hajófoglalásra. Szokásom szerint épségben feljuttattam a hajóra mind a 31-2 elit katonámat, majd otthagytam őket küzdeni.
A foglalás kimenetele: "Ó ne! Az összes katonánk odaveszett!"
Ennyit erről. Aki hajót akar foglalni, az tegye meg 3.00 előtt!
A másik mozgató rugóm is eltörött. Van akinek sikerült már beváltani a ritkamotort és a khaak relikvia gyűjteményt.:
Azokat a motorokat és pajzsokat kapták amiket én már fél évvel ezelőtt becsaltam magamnak!
Köszönöm szépen!
Jól kibabráltam magammal. Várhatom a 4.00-át, hogy valami meglepetés érjen!
Engem is elért a 2.51 egyik sajátossága, azaz megszűnt a zene a szektorokban.Tegnap még zenélt, ma már harc és highwayen kívül nincs zenem viszont megoldás van, amit még nem próbáltam ki:
"I had this after the update to v2.5 on my recent saves. Changing the game settings didn't bring the sector music back. As I'm using four mods I can't say if this would have happened (probably not) on a vanilla game. In my case, I did manage to cure it in the end though. I found it eventually by doing a search for the phrase music in the save. I found the entry <music locked="1"/>. This entry didn't exist in earlier saves. Deleting the line entry <music locked="1"/> restored the sector music."
Nu a helyzet az, hogy ami nálam rossz volt, az rossz is maradt.
Újabb csapás az egótól, (még nem próbáltam, mert mindenféle elfoglaltság távol tartott. Az ego fórumon olvasgatom épp) hogy igencsak megdrágították a hajó foglalást. Hullanak a katonák, megint módosítottak a reputáción, stb.
PostPosted: Sat, 6. Dec 14, 12:59 Post subject: [3.00 Beta 7 TO] Treasure Hunt mission stuck Reply with quote Print
Hi,
I collected every item in the whole XUniverse (I think!), at least I can neither find any traders selling me something new, nor lockboxes containing something new.
I have found about 20 artifacts, including all rare engine parts, Khaak artifacts and others.
The number of crafting recipes is negligible, 9 in total I have found so far.
So I thought I should now begin searching for treasure hunt missions to get something out of this stuff despite money.
- I found a Split who wanted a "Spacefly Egg Collection", I accepted the mission
- The mission was completed the same second as I already had a spacefly collection onboard
- I landed on the station and gave him the space fly collection
- After that he offered me either 3million credits or "primary weapon"
- I selected "primary weapon"
- He then redirected me to a mechanic onboard another station
- I flew to that station, landed and walked to the mechanic
- The mission explicitly says "Talk to XY" - however I do not know what to do now.
He never starts to smalltalk. Talking to him normally gives the standard options for mechanics, however he has no weapons, no shields, no engines in offer. Only trading software.
I think this is some kind of a bug.
There is no interaction possibility.
When exiting the conversation the mission still says "Talk to XY".
Also P'ANCAKES!!!
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=351947751
Lassan azt is megfejtjük hogyan is kellene működnie ennek a barkácsolásnak. Sokan azt írják, hogy az új kezdés(ek)ben van kincsvadászat küldetés(ek) amik folyamán lehet szert tenni a ritka motorra, eszközökre, fegyverekre. Hogy miért nincs a régi mentésekben ilyen küldetés, azt senki sem tudja.
The engine can not be mounted by any engineer you find.
There is only one engineer who can mount this engine.
This engineer will be shown in a mission called "treasure hunt", the icon for that mission is a lightbulb.
There are 3 different kind of treasure hunt missions, so take a look for the engine one.
The mission is simply get all 10 parts and craft an engine. You already did that so the mission will then guide you to the right engineer which will equip the engine.
A Pajzs Támogató is használhatatlan per pillanat!!!
Bár még nem indítottam a béta hetest. Majd reggel....
Affrancért nem adják már ki?!?!??! Unok egyedül küzdeni. Senkivel nem tudom megbeszélni a gondokat... Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2014.12.05. 21:02:06
Igen, egyetértünk.
Feltűnt nektek, hogy a Trojan Drone többé nem sérthetetlen? 2.51-ről beszélek! Így gyakorlatilag semmi esélyed nincs meghekkelni egy hajót.Ahogy tegnap írtam, el is foglaltam még egy Xenon I-t, úgyhogy most asszem 18 vagy 19 darab van belőle.
No de, épp most fejeződött be a foglalás, és meghalt a drónom.Ez elég szarul van kitalálva, mert így kijelenthetjük, hogy a Shield Support-on kívül az összes használhatatlanná vált.
Mire jó a többi?
- Van Construction drón is a hajómon, de minek?Nem csinál semmit
-.Az Interceptor, meg Intrepid mi a francnak, főleg, hogy max 2-3 darab lehet belőlük...előbb leszedek bármit, mint azok.Az Overrun meg nem követő rakétát lő, az max a nagy hajókat találja el, de azt se nagyon.
- Az a szkennelő drón?Soha nem jöttem rá, mire való és hogyan működik...
- Vagy ott van a távbombát telepítő, asszem Traitor a neve, egyszer használtam, de minek az is? Ki telepítget harc közben vagy előtte?
- S végül ott van még a Shield Wall Drone: az ötlet jó, de mindig átlőttek azon a pajzson amit persze nem körben húz a hajó köré, csak kirakja úgy előre. Lehet, hogy ez lenne jó, amíg hekkelek?
Remélem ez nem marad így, bár már csak a Xenon hajókat foglalom, mert a többit legyártom, ráadásul ingyé'.
Kíváncsi vagyok jesszuskáig lesz e-é végleges 3.0, már nagyon mennék a gyíkokhoz bizniszezni.
Főleg azért pihentetem magam, ne váljon unalmassá, a vagyonom meg nem fog elpárologni (remélem).
Időszerű bővíteni a játékteret, akik pár száz órát repkedtek azoknak kicsinek már-már unalmasnak tűnik ez a négy galaxis.
Kicsit a valóságba nézve lehetne hová fejlődni, alaphangon is minden földi emberre jutna legalább tíz galaxis.
A konkurensek bár még nincsenek készen, de jó nagy játékteret készítenek.
"Added event and reputation loss when player-owned ship is scanned and has to drop illegal cargo." - Hahaha...na, ez volt a múltkor nekem, amikor szarrá lőtte a flottám a PMC Exchange-et, mert nem dobtam ki az illegális cuccot.
" Added ability to target docks..." - hm, ezt a Freespace-ben már 1998-ban kitalálták :) édes istenem, mennyit játszottam azzal is...
" Improved balancing of boarding gameplay." - na ez most vagy nagyon rossz lesz vagy nagyon jó.
" Improved flight movement of boosting capital ships." - erre baromi kíváncsi vagyok.
• Added ability to target docks, info points, trade offers, and mission offers using Shift-F (improves new feature in 3.0).
• Added Attack action to interact menu for non-player-owned ships and objects.
• Added event and reputation loss when player-owned ship is scanned and has to drop illegal cargo.
• Added crafting mission for rare and unique items throughout the universe (improves new feature in 3.0).
• Added voice feedback if Broadcast command wasn't possible (improves new feature in 3.0).
• Added new achievements and statistics.
• Improved effect of game difficulty level on difficulty of opening lockboxes (improves new feature in 3.0).
• Improved flight movement of boosting capital ships.
• Improved fight music so that it now also plays if a nearby player-owned object is attacked or attacks an enemy.
• Improved NPC trade ship distribution to address supply/demand inconsistencies in the default universe
• Improved NPC mining ship behaviour for better resource distribution.
• Improved balancing of ware price ranges for more interesting trade opportunities.
• Improved balancing of resources required for drone and small/medium ship construction.
• Improved balancing of boarding gameplay.
• Fixed engineer repairing first item after a pause almost instantly.
• Fixed stations not attacking enemies in some situations.
• Fixed rare case of player ship being invulnerable after using remote control.
• Fixed "ghost" cargo in storage that is wrecked and later repaired when player not present.
• Fixed boarding sometimes being missing from the interact menu.
• Fixed ability menu showing wrong reason for drones being unavailable during highway flight.
• Fixed UI-animation issues when capturing videos.
• Fixed 'Transfer Wares' command in several situations involving small and capital ships.
• Fixed cancelling intro conversations not cancelling the rest of the intro properly.
• Fixed lipsynch in certain conversations.
• Fixed transport drone arm pickup animation.
• Fixed another case of multiple ship dealers on one platform.
• Fixed stations sometimes offering to buy missiles for their turrets even though their ammo storage is full.
• Fixed possible rare case of some station component rotations not having been corrected in a previous update.
• Fixed NPC distribution on DLC stations when loading savegames from very old versions.
• Fixed case where mass traffic networks could get stuck forever.
• Fixed case where mission could get stuck if the player hit Escape during the mission briefing.
• Fixed case where mission could fail when giving crafted item to client.
• Fixed case of incorrect view after conversation ending.
• Fixed externally triggered music playing over fight music.
• Fixed missing option to clear shopping list.
• Fixed several more causes of crashes and improved crash reporting.
Szerintem az mindenkinél előfordul.Hamarosan ki fogom próbálni I7-4790-nel, ha azon is akad, akkor a hiba nem az Ön készülékében van :)
Érdemes levenni a "megjelenítési távolságot" és esetleg az árnyékolást (különben is minek árnyék oda ahol sötét van), ezek dobnak a sebességen.
A sűrű szektorokban, illetve nagyobb csaták közben mindig akad egy kicsit.A highwayeken úgyszintén, pedig sokat javítottak már rajta.Egyesek azt mondják, hogy a 2.50-nel sokkal jobban futott, mint a 2.51-gyel.
A pincsik az ölben szoktak segíteni vezetni, (Amitől én rendre agyvérzést is kapok) Ha annál nagyobb kedvenced van, akkor viseld következményeit!
Ezt a beszélgetést muszáj megosztanom, mert igazolja, hogy nem vagyok teljesen naiv!
Lyúzer:
As per title, I have already crafted the rare engine but I can't find a way to equip it on the skunk. I tryed going to engeneers, both working on my ships or avaible on stations, mechanics and even some specialists without luck.
Here's a savegame , maybe it can help.
Ego:
Could you upload the file somewhere else? I can not download it here. Megaupload/dropbox/google drive work well.
Ugyan nem konkrét válasz, de elég egyértelmű: A Ritka motort bele lehet építeni a Borzba!
(Ritka motor függő lettem. Már csak ez éltet!)
Nem ez SC, de nem tudom hol lesz hely az állatkertnek.
Még releasekor próbáltam a játékot, mindenki tudja akkor milyen állapotban volt. Azóta sokat javítottak rajta? Hallottam hogy volt már 2.0 és lassan lesz 3.0 patch is, érdemes belevágni újra? Már unom az AP-t
Én meg megszívtam megint. Mivel nem vettem le a Galakszit, amikor megtehettem volna (béta 5), most már hiába is próbálnám, sehogy sem működik a menedzser menüm. Illetve egy gyárnál igen, ahol még idejében visszaállítottam kluszterre a távolságot.
(Még szerencse, hogy a bölcsek a játék könyvtáráról is készítenek időnkét mentést)
Ha lesz energiám visszamókolom az egészet.
Összebarkácsoltam a Khaak relikviát és a ritka motort, de egyelőre csak két értékes bizsu a tarsolyomban. Pedig a relikviánál még fel is ugrott egy tipp, hogy olvassam el az enciklopédiában a bejegyzést... Amiben az áll, hogy egy Teládi gyűjtő elcseréli valami értékes technikai cuccra. Hát eddig nem jelentkeztek erre a tranzakcióra, pedig jópárat megkérdeztem.
A motort megvenné egy (bármelyik) sípteknikus kb 30 gurigáért...
Naiv alkat vagyok. Még mindig reménykedem!
A béta fórumban kezdenek fogyatkozni a komolyabb hibajelentések. Szerintem már nemsokára... Remélem nem húzzák a Zézuskáig!
Ja! Ha véletlenül megjelenne és elfelejtenék szólni, akkor óvatosan konténerezzetek, mert a Béta 6-ban újítottak. Felelőtlen lődözéssel komoly károkat okozhatunk a borznak. Nem kizárt a G-móv-R sem!!!
Eljöttem megnézni a Bernd fal leomlását, remélem nem kell sokat várni.
Na, így már én is értem.Hm, pedig azt gondoltam hasonló mint az AI állomásokon.Jó, így legalább arra késztet, hogy elrepüljek legénységért. Néha adhatna küldetést a saját állomás is...mondjuk nem pénzért, csak élvezetért :)
Elég sokat mozgolódok Szikszt Szkripcsör és a többi rendszer közt, hogy ellenfeleket vigyek a gyáraimnak, mert ők is elunják magukat, meg én is...
Ugyanezt csinálom Alfa Kvadrant-ban is.Legyen már értelme annak a sok fegyvernek, amit építettem.Egyszer-kétszer szétlövik valamelyik gyáram valamelyik részét, akkor megjavíttatom, legalább fogy az anyag.Gonosz vagyok, nem?
Így értettem a személyzetet! Mihaszna kereskedőkkel nem vagyok kisegítve.
Bár, dekorációnak még jók lehetnek.
Nem- nem! Felfogadni nem lehet közülük senkit. Csak úgy vannak, mint a befőtt.
Tényleg csak arra jók, hogy valami életszerűséget vigyenek a tök halott gyárakba.
Úgy érted, hogy fel tudsz fogadni kapitányt, szerelőt, etc. a saját állomásodon? Mert akkor már teszem is fel.
Off; Nem lennék az SC fejlesztői helyében, amikor oda kell állni és azt mondani: Ezt tudtuk összehozni 64+ millió dollárból! Vagy meglincselik őket, vagy újy vallást alapítanak és ők lesznek az istenek.
Note: This is not the complete and final new feature list for 3.00.
• New Feature: Interactive holomap with mouse support, rotation, panning and automatic zoom between map levels.
• New Feature: Stations can now be built in Empty Space zones.
• New Feature: Dangerous regions that can damage your ship (feature implemented but regions not yet in map).
• New Feature: Crafting of special items (feature now functional).
• New Feature: Beta 3 New non-plot mission chains.
• New Feature: Beta 3 Employee training to improve skills (feature now functional).
• New Feature: Beta 3 Ware exchange between player ships and stations.
• New Feature: Subsystem target cycling.
• Beta 4 Added ability to run in first person mode.
• Added custom trade offer price settings.
• Added new kind of floating crate that must be opened by destroying locks.
• Added new trade and targeting software upgrades for the player ship.
• Added option to enable automatic refuel when ships call player if they are out of fuel.
• Beta 3 Added build progress display to monitor and map.
• Beta 3 Added option to display non-squad ships in Trade Offers menu.
• Added Patrol Zone order to continuously secure a zone.
• Added Gather Resources for mining in different zones.
• Beta 3 Added option to recall all drones.
• Added encyclopedia page showing station build costs.
• Beta 3 Added estimated profit to trade menus.
• Beta 3 Added default drone setups to ship dealer drone menus.
• Beta 4 Added encyclopedia button to trade details
• Beta 3 Added shortcut display to new main menu.
• Beta 3 Added shortcuts for property owned, player inventory and undock.
• Beta 4 Added ability to rename Empty Space zones once a player station has been built there (improves new feature in 3.0).
• Beta 5 Added reminder to restart game after enabling/disabling extensions.
• Added new in-game statistics.
• Beta 5 Added new tips.
• Beta 6 Added localisations and voice recordings for new texts (new text in 3.0).
• Beta 6 Added Broadcast order button to property owned menu.
• Beta 6 Added new order 'Withdraw from Battle' to stop firing, fly away from enemies and wait for new orders.
• Beta 6 Added support for expanding/collapsing the map menu list with right/left keys.
• Beta 6 Added support for targeting surface elements using Shift-F with Mk 2 software installed (improves new feature in 3.0).
• Beta 6 Added feedback when player property is attacked out of sector.
• Beta 6 Added pancakes.
• Beta 4 Improved gamestart balancing.
• Beta 5 Improved smalltalk gameplay.
• Beta 4 Improved smalltalk reward balancing.
• Beta 5 Improved hacking gameplay.
• Improved AI turret avoidance.
• Improved AI fuel station selection to reduce queues at the pumps.
• Improved AI attack behaviour on fleets of capital ships.
• Beta 3 Improved AI missile target selection.
• Beta 3 Improved small fighter attacks on big targets.
• Beta 5 Improved enemy target selection in non-fighter capital ships defending themselves.
• Beta 5 Improved police scan behaviour, giving more time to drop illegal inventory items.
• Beta 5 Improved duration of station response after being attacked.
• Improved positioning of highway advertising signs to avoid traffic.
• Improved price calculation and discount system to make trading viable for a wider range of wares (new base prices to come).
• Improved balancing of police licence prices, bounty rewards and mission rewards.
• Beta 4 Improved behaviour of Recall Drones and Smart Defence buttons in Ability menu.
• Beta 3 Improved refuelling behaviour so that local budgets are no longer wasted on fuel.
• Beta 3 Improved effect on production efficiency of station employees, including skill levels.
• Beta 3 Improved AI engineer balancing.
• Beta 4 Improved holomap colour settings.
• Beta 6 Improved sound levels to muffle outside sounds when on a platform.
• Beta 6 Improved Defending/Attacking reaction time of the Defence Officer's configuration.
• Beta 6 Improved 'Attack Object' to not trigger negative reputation before start shooting.
• Beta 6 Improved AI combat movement to use the correct maximum combat range.
• Beta 6 Improved balancing of Teladi XL combat ships.
• Beta 6 Improved Smart Defence/Recall Drones buttons to make them always selectable (improves new feature in 3.0).
• Fixed occasional highway-related sound cut-out.
• Fixed builder ship positioning.
• Beta 3 Fixed respawning of hidden ships once claimed.
• Beta 5 Fixed hull sections of certain ships appearing wrecked when they shouldn't.
• Fixed further cases of production getting stuck when storage for some products is full.
• Fixed attack/defend configuration of Defence Officer not working in some cases.
• Fixed unfriendly NPCs allowing further question options after "Where can I find...?".
• Fixed Refuel command being displayed twice in the pilot info.
• Beta 3 Fixed command info showing 'Docking' when ships undocking.
• Fixed wares being listed as available for resource gathering on ships not capable of mining them.
• Beta 5 Fixed damage not being taken into account when selling ships.
• Beta 5 Fixed some wares being illegal even to Pirates, the Xenon and Ren himself.
• Beta 5 Fixed collection of station dropped cargo not being flagged as illegal activity.
• Beta 3 Fixed negative credits in logbook messages.
• Beta 3 Fixed missing remaining discount time.
• Beta 3 Fixed "unlocked" percentage being shown for player-owned objects.
• Beta 4 Fixed incorrect unit capacity calculation in trader menus.
• Beta 5 Fixed incorrect number of engines displayed in ship detail menu.
• Beta 4 Fixed production times in the info menu not updating.
• Beta 3 Fixed "Account Updated" notification sometimes reporting double amounts, even when transferred amounts are correct.
• Beta 3 Fixed trades failing completely if pilot funds are not sufficient for entire amount.
• Beta 4 Fixed additional wares being transported if an empty transport drone is destroyed on its return trip.
• Beta 5 Fixed player-owned ships not completing current tasks when being added to or removed from the player squad.
• Beta 5 Fixed switches on platforms not working when the game was saved while they were activating or deactivating.
• Fixed ships with trade orders stuck in following player ship (stuck trades will be completed after current task).
• Fixed capital ships not shooting at some stations.
• Beta 4 Fixed station not attacking enemies in several situations.
• Beta 4 Fixed damage per second simulation for ships using missiles as weapons when player is not present.
• Beta 4 Fixed demolition drone ammo.
• Fixed remote controlled missiles not moving if player stops controlling them.
• Beta 5 Fixed mining ships potentially getting stuck when they are unable to unload their wares.
• Beta 3 Fixed custom trade offer price settings not being saved in savegames (feature introduced in 3.0).
• Beta 5 Fixed missing mass traffic in temporary zone in which player has built a station (feature introduced in 3.0).
• Fixed ships not finishing planned trade trips in certain situations.
• Fixed ships behaving as though moving while actually standing still.
• Beta 4 Fixed ships getting stuck in highways.
• Fixed at least one cause of unexpected warping of player ship to a new location.
• Fixed cockpit camera movement not working when loading a savegame.
• Fixed missing voice feedback for some orders.
• Fixed incorrect NPC voice feedback when there are no explicit orders.
• Beta 5 Fixed minimum budget display not taking into account local prices.
• Fixed object positions on map when viewing a different sector.
• Beta 4 Fixed inability to zoom out when viewing large objects via external camera (introduced in 3.0).
• Beta 5 Fixed holomap skipping levels if zooming quickly (feature introduced in 3.0).
• Fixed random initial mouse position when mouse cursor activated on platform.
• Fixed target cycling sometimes skipping a target or selecting the wrong one.
• Beta 5 Fixed problems targeting certain objects using gamepad controls.
• Fixed rare case of current target being lost when cycling targets.
• Fixed repaired surface elements not being targetable.
• Fixed capital ships not showing target elements directly after having been constructed, refueled, or repaired.
• Beta 5 Fixed incorrect rotation of target element for collectible items.
• Fixed several other rare problems with target elements.
• Fixed various problems with "re-pinging" of mission targets.
• Fixed various problems with crosshair information display.
• Fixed ability menu not updating if new drone is installed while menu is open.
• Beta 4 Fixed slider range for drones on small ship trader.
• Beta 4 Fixed problems targeting certain buttons using mouse controls (introduced in 3.0).
• Beta 3 Fixed flickering of buttons in Ability menu with mouse controlsin some cases.
• Beta 3 Fixed case where buttion in Ability menu could get stuck in the active state.
• Beta 5 Fixed mouse-selection problems in dialog menu in certain cases.
• Beta 5 Fixed several minor issues with crosshair display.
• Fixed several other minor menu behaviour issues.
• Beta 6 Fixed shield values not being maintained over savegames (only applies to new savegames).
• Beta 6 Fixed mining order being available for CVs when it shouldn't.
• Beta 6 Fixed map mode showing ships in construction when it shouldn't.
• Beta 6 Fixed inventory menu not selecting the correct line after crafting.
• Beta 6 Fixed non-fighter small ships engaging fights even if they don't have fire-power.
• Beta 6 Fixed stations not becoming enemies when attacked by player-owned ships.
• Beta 6 Fixed price calculations for stations with build modules.
• Beta 6 Fixed stations not removing ammo offers if they no longer have any operational ammo-users.
• Beta 6 Fixed missing temporary reputation loss notification.
• Beta 6 Fixed command info on 'Attack Object' order.
• Beta 6 Fixed 'Attack Object' not attacking the target in several situations.
• Beta 6 Fixed stations/ships in different zones not being selectable for attack order
• Beta 6 Fixed small fighters not moving when player is not present.
• Beta 6 Fixed damage applied when player is not present.
• Beta 6 Fixed incorrect hull percentage display for ships when player not present.
• Beta 6 Fixed some cases of lights "popping" when player turns while close to an object.
• Beta 6 Fixed fight ability drone shooting after being recalled (improves new feature in 3.0).
• Beta 6 Fixed looping ability menu sound when pressing Alt-Tab in fullscreen.
• Beta 6 Fixed UI animation issues when capturing videos with fixed framerates.
• Beta 6 Fixed missing M-sized docks on various stations.
• Beta 6 Fixed infopoint location on xenon station.
• Beta 6 Fixed excessively bright lights in Albion interiors.
• Beta 6 Fixed missing engine descriptions on Teladi ships.
• Beta 6 Fixed missing explosion/schield effects on several engines.
• Beta 6 Fixed texture seam in local highways.
• Beta 6 Fixed mirrored text on several ships.
• Beta 6 Fixed several more causes of crashes and improved crash reporting.
• Optimisations resulting in performance improvements, especially in busy areas.
• Beta 6 Optimisations resulting in performance improvements in fog regions (improves new feature in 3.0).
Note: If a problem is not listed as fixed above then it is probably not being addressed in this patch, but may be planned for a future one.
Note: When switching back from the Beta to the Release version, you may encounter problems with the controls. To resolve this, go to the in-game Start Menu and select Settings, Controls, Restore Defaults. Alternatively, if you make a copy of your inputmap.xml file before starting the Beta, you can simply copy this file back into your \Documents\Egosoft\X Rebirth folder. Deleting the file will not solve the problem as it will be restored from the Steam Cloud.
64-bit
Only 64-bit versions of the game are now being provided.
Note: The system requirements for the game have always stated that it requires a 64-bit version of Windows, and that future updates for the 32-bit version was not guaranteed indefinitely.
Steam does not currently support automatic crashdump upload for 64-bit applications. We are therefore using a third party tool to provide this facility. If there is a crash then a standard crashdump will be created and uploaded to the third party site, from where we can perform analysis to determine the cause. As with Steam crashdumps no personal information is included in these crashdumps.
Note: The primary aim of the 64-bit version is to remove the memory limitations of 32-bit. This should improve stability, because the game is less likely to run out of memory, and reduce stutter, because certain essential assets that cannot be loaded in the background can stay in memory for longer. It is not likely to significantly improve general performance, though it's possible that it may do so for certain people under certain circumstances.
Known Issues
Please do not report things that are listed in the documentation as known issues.
• Transport drones sometimes take time to reach target (workaround: just wait).
• Autopilot flight over surface of large objects can be erratic (workaround: disable autopilot).
• Using Alt-Tab during fullscreen video playback will cause video/sound to get out of sync (workaround: press Esc to skip video)
Az utolsó mondat a legjobb: "feltéve, hogy valaha is elkészül..."
Igen, egyszer el fog készülni, de én jelenleg két olyan játékot is megvettem már, amire több, mint egy éve várok, hogy "végleges" legyen.Elvagyok így velük, de nincsenek készen.
Megvenném én az SC-t, mert a Ribörsz mellett azt vártam legjobban, de nincs kész...majd inkább akkor szeretném, ha leesne az állam, amikor készen van.Az, hogy utána peccselik, stb, már lényegtelen, mert a kész a kezünkben van.
Itt meg addig is várjunk szépen a DLC-re vagy a "hárompontnullára", kinek hogy tetszik.
A PPS pedig de, éppen-hogy kreál személyzetet, legalábbis nálam ja. Nem mondom, hogy csípő magasságban serényen forgatott katanákkal kell keresztülvergődni a tömegeken, de azért jól elűzik a magányossági érzést.
A PPS-t sem én teszteltem. Nem is raktam fel. Onnantól nem is érdekelt, hogy pont személyzetet nem kreált.
Imrénél volt talán!?!?
Tegnap én is beújítottam egy K-t, mert azt nem lehet gyártani és úgyis kilőttek párat az elmúlt hetekben. De ha foglalunk, ami a játék talán legélvezetesebb része, akkor azzal ártunk az iparnak, mert nem kell a sok alkatrész.
Szerintem a megjelenésig abba is hagyom, mert nekem már kicsi a galaxis, már nem tudom mit csináljak.Az előbb kábelfektetés közben elgondolkodtam, hogy valamit még kéne építeni, ha már építettem egy CV-t, de még nem tudom mit.Szívem szerint kéne még egy fegyvergyár, mert az jó erős, csak minek?
Igen én is tartozom a kézikönyvvel, amit már hónapokkal ezelőtt elkezdtem írni, de sosem érek a végére, meg nem is foglalkoztam vele
mostanság. Lehet, hogy abban kéne egy külön fejezetet írnom az xml-ről is.
Jaj, még egy kérdés.Ez a Populate Player Stations, jól működik? Egyrészt, hogy ne kelljen állandóan átmennem legénységért, másrészt legyen élet nálam is.
Nagyon nincs is értelme építkezni így a Stelázsi előtt!
Az én ujjam is meg szokott remegni, mert kellene még egy fúzióst termelő gyár.
Per pillanat elvagyok az értékes konténerek vadászatával. Hajtok a ritka motorra is. Már csak három alkatrész hiányzik hozzá. (a tízből) Ha kész lesz, lesz egy hárommilliós bizsum. Ez egyre valószínűbb!
Eddig hittem benne, hogy fel is lehet majd használni, mert nagyon ritkán dobják az elejtett vadászok hozzá az alkatrészeket. De sajnos elkezdte duplázni. Egy-egy elemből már kettő van. Na mindegy.
A következő xml szerkesztésem a tankönyvek lesznek. A tököm fog csevegni miatta! Németországban a sokrétűséget úgy értelmezték, hogy mindent kell csinálnod, nem pedig úgy, hogy bármit csinálhatsz.
Imádkozzatok, hogy meggondolják magukat a pajzs erősítő drónnal kapcsolatban, mert ebben a formában tökéletesen alkalmatlan a feladatára! Vége az önfeledt kutyavadászatnak és az Ilona abajgatásnak!
Bár egy Arankát beújítottam "Nagyon Nehéz Kártel Főnöktől"! (kb fél centi maradt a Borz kasztnicsíkjából!) Nem ehhez vagyok szokva, na!
Nem baj, nekem van még 8 giga amit használhat, aztán elszáll az egész gépem...diavetítést én is ki tudtam már többször csikarni nagy csatákban és túlzsúfolt szektorokban.
No, onnan is látszik, hogy frissítik a modokat, mert eddig tudtam (volna) építeni Albion Tradestation-t, Plutarch Exchange-et és Core Dig-et is, többé már nem.Helyettük immár megépíthető a Mass Shipyard (Eternal Dawn-ban a fullos kishajó gyár) és a Civ Ship Parts Lot, ami Albionban a fullos kishajó gyár.
Hogy rohadnának meg...hiába van bekapcsolva az Albion Tradestation, nem tudok építeni, mi a tökömet építsek már?Egy harmadik fegyvergyárat is tök feleslegesen?Albionos még nincs, viszont szívesen megépíteném a Plutarch Overwatch-ot Cryptic Heart vagy Schrödinger's Drift-be.Ez a Schrödinger nem valami német politikus köcsög volt?Vagy az Schröder volt?De volt valami ilyenjük is...
Méé' nem lehet Iont és plazmát bányászni egész Maelstrom-ban?Persze Antianyag kéne, de nem azzal kezdi az építkezést egyik sem...
Na jó,akkor ikszemel szerkesztés
Újabb aggályom támadt. Az előbb vettem észre, hogy már a nyolc giga ramot is meg lehet tölteni a játékkal. (Volt is diavetítés rendesen) De nem dobott ki, vagy fagyott le.
Remélem nem a régi nóta került elő!
Most már elolvastam, a múltkor hajnalban a gőzben olvastam a frissítésről, félálomban csak átfutottam és megakadt a szemem new plot bejegyzésnél. Azóta felvilágosodtam, köszönet érte, jó ideje leestem a földre, négy vagy több kerekűre váltottam a borzról (nem is játszok sokat inkább csak szerkesztgetek), majd ha kikupálódik (vajon mikor) a 3.0 verzió ismét suhanok az űrszelek szárnyán.
Jó lesz, ha kiadják végre a Stelázsit, mert egyre nő a káosz a fejemben.
Meg mertem volna esküdni, hogy valaki az egótól nyilatkozta az egérutat.
A vángárd meg azért volt gyanús, mert először a RoC gyárban tudtam csak építtetni. Már a sajátomban is.
Tulajdonképp ki is adhatnák, mert ez sem betegebb, mint az összes eddigi kiadás.
Hátha tényleg rittyentenek hozzá valami történést.
Nem, ez sima, 2.51, lehet,hogy a modokat frissítik alatta.Nem bétázok, még be sem regisztráltam az Ego-hoz
Nem tudom, ezek a hajók itt csak úgy vannak, szerintem a Player Shipyard modot frissíthetik alatta.
Viku! Te bétázol?
Nekem úgy rémlik, hogy az egy új ficsőr, hogy hagynak időt kidobni a szajrét, mielőtt statáriumot alkalmaznának!
A Sucellus Vanguard is gyanús!
Nem olyan rossz hírek ezek.Sőt!
Örülök, hogy írtad a Galaxy Station Range-et, mert már én gondoltam rá, hogy felrakom.De egyébként mondjuk így is lenne értelme, nem?Mert az egy dolog hogy ad egy csomó/jó pár plusz fegyvert az állomáshoz egy radarközpont, meg megnöveli az alap 3000 méteres radartávolságot 50 km-re,de azonkívül én sem láttam értelmét.Nem tudom távolról hívni a hajógyárat, hogy gyártson ezt-azt.
A modok miatt meg szerintem ne izgulj, majd hozzájavítják a modderek, csak amíg nem látnak végleges megoldást, szerintem nem csinálják meg.
Ezt a képet kb 5 perce lőttem, találtak nálam némi contraband-ot, azaz csempészárut, de a flottámnak nem tetszett, hogy a rendőrbácsi le akar tartóztatni.Apropó, először csak felhívta a figyelmem, hogy azonnal dobjam ki, majd amikor elmormogtam egy "kapd be a f*om!" felszólítást és elmenekültem, megtámadott.Ez lett a sorsa a Pluitarch Exchange-nek, jó persze hogy visszatöltöm, de szétlövettem teljesen az utolsó darabjáig.
Ahogy a Dungeon Keeper szlogenje mondja: It's good to be bad.
Érdekes, hogy kérded, mert határozottan igen!
A Stelázsi hajók csöppöt más rendszerűek, így kénytelenek voltak belepiszkálni a mozgatásukba, de hogy ez érinti-e a meglévő eszközöket, vagy sem, azt nem tudhatjuk..
Majd figyelem őket.
És hogy ne maradjunk BEDNYÚZ nélkül.
Sírok itt az árháború miatt, miközben már rég "megoldották" • Added custom trade offer price settings.
CSAKHOGY! a Galakszi Sztésön Réndzs módosítás nem engedi használni. Ha meg kiveszem, nem működik a menedzser menü. (eltűnik)
Talán az lehet a megoldás, hogy minden gyárat visszaállítani a saját kluszterébe, majd eltávolítani a mod-ot. Csak akkor bukjuk a galakszis kereskedést. (Az egyik napkollektornál így működött)
Ez az egyik oka, hogy még nem léptem meg. A másik, hogy amikor le akartam venni az EC árát, 2 ruppó alá nem engedte! Pedig hát, mibe kerül nekem annak az előállítása?!?!? Semmibe! Gondolom minden terméknél van egy minimum ár, amit mi nem, de az npc-k röhögve átléphetnek!
Közben benéztem az egó fórumába (ott is felvetettem a problémát, ha már bétatesztelő...). Jelentkezett a mod gazdája is, de ő is azt javasolta, hogy "tegyem vissza, kapcsoljam át a gyárakat valamelyik eredeti értékre és úgy vegyem ki a mod-ot" Nem túl bíztató...!
Ha le kell mondanom a világkereskedésről, erősen mérlegelni fogom a lehetőségeket. Lehet, hogy inkább az árak buzerálásáról mondok le.
A játék kiválóan modellezi a való életet. Az egyik orcámra csókot kapok, a másikra meg egy "forró lángost"!
Szép napot mindenkinek.Folytattam harcászati tesztjeimet a napokban.
Miért ne építsünk/ne vegyünk vadászgépeket?Végre hozzájuk juthatunk, de mire is jók?Capital Ship ellen nem igazán, ahogy az alábbi képen is látszik.Jó, most túlzok, mert mindjárt Xenon I ellen küzdöttek, ami ellen egy kb. 8-10 komoly hajóból álló kisebb flotta tud úgy küzdeni, hogy nincs vagy alig van veszteségük.
Mire jók a vadászgépek:
- escort-olnak kicsi teherhajókat/bányászokat, amik fegyvertelenek
- őrzik a CV-t
- jól néz ki ahogyan rajban repülnek, a nagy hajókhoz pedig felvesznek formációt
- más vadászgépek ellen jók
Látszik, hogy nem sok esélyük van.Még egy szar Reivers törött állomás is kilövi őket.De legalább küzdenek.
Tudom, sokat vitattuk már a harcok működését és elég furcsa az egész. Jelen példánál egy Xenon I egy K kísérettel, no meg pár vadásszal támadta Fifteen Rays-ben a RoC farmokat. Én direkt az ellenkező oldalon álltam meg, hogy ha megjön a flotta, akkor ne a Xenonok közelében legyenek.Eddig minden alkalommal tőlem 500-1000 méterre jelent meg a flotta, itt persze, hogy egyik fele 35 km-re, másik fele 50 km-re, s csak egy két hajó jött oda, ahol én vagyok.Lúréban őrülten mennek, egymásnak neki, egymást lövik, kitakarják, ha elmozdulok nekem jönnek, felöklelnek mindenkit, villámsebességgel mozognak, ami kicsit hihetetlen.
Bezzeg ha hajót akarok foglalni, akkor mindig a elgrosszabb helyen bukkannak fel, de amikor kifejezetten azt akarom, hogy majd én némi "stratégiát" bevetve küldöm rá az ellenfélre, az nem megy.
A képen látható, hogy a Vanguard Destroyer-t is kilőtte, de az egy tisztességesen harcoló hajó.Gond inkább a nagyokkal van, amik irtó hülyén mozognak.
Viszont ha egyszer megközelítik az ellenfelet akkor szétlőnek mindent és mindenkit, igaz a Tarhonyák belemennek a célpontba (!) is, de nem ritka ez egymásról lepattanás jelenség.
Tudom, hogy nagy munka az AI programozása, de István látsz változást e téren?Azt ígérik, hogy jelentősen változtatnak a harcon is.
Van még egy pár harci képem:
Újabb csúcsponthoz érkeztünk.
Nem csak, hogy át lehet pakolni egyik hajóból a másikba, de "A" hajó a saját készletéből és a rakteréből is tud "B" hajó készletre, vagy raktérre pakolni. Mondjuk targoncát, vagy hegesztőt. Rakétát még mindig nem próbáltam. (meghagyom nektek)
Köszönjük. Ne tovább!
Az elsőre mulatságos lehet, hogy ha olyan hajóra akarunk pakolni, ami gyár tulajdonában van, mivel esze ágában sincs megállni, még a csere idejére sem. Így szegény utasított hajó kergeti mint a birka.
Annyi baj legyen!
Elásott Kincs-ben jól hozott a kutam... De azóta volt ár bűvészkedés. Sajnos hiába van csordultig tele benyával, akkor sem tudom elég olcsón adni.
Na, végre megint megtámadtak.Sajnos az állomásaimat nem tudta még egy Fulmekron sem megközelíteni (Fulmekron Maelstrom-ban?), de legalább kilőtt 2 Xenon K-mat...majd foglalok még
Benzinkutat (ÁFOR-t) én is építettem egy olyan Omicron rendszerbe, ahol közel s távolban nincs semmi ilyen lehetőség, de hogy működik-e, azt nem tudom.Termelni termel, de nem tudom, hogy vesznek-e tőlem.Mivel én használom a No Fuel modot, így a sajátjaimnak nincs értelme venni.
Tegnap kipróbáltam a Sucellus Vanguard Destroyer-t, na így még kellemesebb lett az a hajó.Olyan Taranis-os ütőképes és ahhoz képest egész olcsó 21-23 milla.Drónt továbbra sem lehet rárakni.
A teher Lepton még mindig a legfürgébb kereskedelmi hajó.Alighogy kiadom a parancsot, már meg is fordult és el is tűnt.Kb. 5-6 perc alatt végez el egy 3-as kereskedést.Főleg URV szállításra használom.
Mostanában az állomások ütőképességét, védelmi képességeit tesztelem és felkiáltok örömömben, hogy "Végre megtámadtak!" . Elég morbid, de élvezetes, ahogy végignézem. A Technology Megacomplex meg valami irtózatosan nagy állomás.Az összes X részben nagyon jól tudták érzékeltetni a méreteket és méretkülönbségeket, így mikor körberepültem ezt a hodályt, rájöttem, hogy ez lehet a legnagyobb az összes közül.
Talán még a Mega Cellfab és a Mega Tank Farm ilyen óriási. Fegyverzetben a fegyvergyárak és a hajógyárak a legjobbak,ütőképesek a URV gyárak, leggyengébb a "vízbánya" és talán a farmok.
Valaki homályosítson fel, hogy a bánatba kellene indítanom a játékot (New Game) a teladis cucc megnézéséhez, végigtapiztam az összes ikont a gőz ablakon, mindenhol azt látom a könyvtáramban van, de a könyvtárban azt írja nincs telepítve, akkor most mi a rák van ?
A bonus menüben is látszik not installed megjegyzéssel, felül meg az olvasható engedélyezzem a extensionban, de ott még nem látható mivel nincs telepítve.
Nem magáért az információért, vagy titkosságáért nem akarok pletykálni, hanem mert tényleg jó volt idegen területen kutakodni, rácsodálkozni dolgokra. Nagyjából ennyi is a dolgunk összességében. Nektek többet ártanék a pofázással, mint az Ego-nak!!!
Tippem szerint, valamivel csak átvezetik a népet "azon" a kapun! Mármint valami körített történéssel. De ha valaki azt szeretné, kezdheti náluk a játékot.
Az apró fejlesztésekről, amik nem kapcsolódnak szervesen a TO-hoz, ezután is beszámolok, mint ahogy eddig is.
Így ahogy leírom, túl misztifikáltnak tűnik, de nálam semmi nem változott. Pont ugyan úgy játszom vele, mint eddig.
Nem lennék a helyében, aki ki akarja találni az elfoglaltságom mikéntjét. 10:00-től kezdődik a robot és addig tart, amíg el nem végzem.
"A dolgozó nőket szolgálom!"
Az AP-t én sem tudnám összefoglalni, pedig végigjátszottam. Már csak azért sem, mert simán keverem a történéseit a TC-vel.
Eszembe is jutott a TC monstre HUB plotja milyen szépen vitte a játéko(s)t egy bizonyos cél felé... Ide is elkélne egy olyan.
Elfelejtettem megírni a pofátlanság csúcsát! Amikor bóklásztam Albániában szembesültem, hogy paraszt módon a PMC (és vagy a HoA csak ők legalább egy másik zónába) az én benzinkutam mellé építette az övékét. Oszt amíg nem lehet H.-ért SZ.-ért locsolni a naftát, leshetem, hogy hogy lesz forgalmam. Le kellett volna védetnem az ötletet, hogy azokban a szektorokban ahol eredetileg nem volt, csak nekem lehessen kutam. Ha már vettem a fáradtságot, hogy észrevegyem a gazdasági rést!
Nem ez az első, hogy az Ego keresztbe tett nekem.
Ó és a legszebb: Láttam már MÍNUSZ HATVAN SZÁZALÉKOS ajánlatot is az árlistában?!?!?!?! Nemá'!
Kedves István!
Szép gondolatok, de hagyjuk meg a meglepetés örömét magunknak inkább."Líkelni", nem "lájkolni", szóval infót kicsöpögtetni, szerintem nem kell, bár ezt a fejlesztők is tudják, hogy aki nem saját alkalmazott teszter, annál ezt le kell nyelni.
Valóban nem szabad a fejlesztőknek és alkalmazottainak semmiről sem beszélni, hacsak engedélyt nem kapnak rá.Tudom, bátyám fejlesztő, fejlesztő volt az Eidosnál is, nem beszélt és nem is beszélhetett semmiről sem.Ez olyan, mint ipari vagy üzleti titkok kiszivárogtatása.Ennyit erről, miattunk ne kerülj bajba.
Egyébként irigyellek, hogy hajnali háromkor még nem alszol...te örök szabin vagy?
Mivel bétás, gyanítom, hogy még sokat fognak rajta javítani, de a kérdésem annyi, hogy az "új történethez" újra kell kezdeni a játékot vagy folytathatom a már meglévőt?Gondolom a kapu az az Exhaustless Mines-ban lévő, jelenleg még nem működő.
Sztoriban szerintem csak a 2-es és 3-as X volt olyan, hogy azt mondhatjuk rá, kerek és érdekes.Itt egy kicsit összevissza volt minden, de a végére megértettem.Igaz, hogy az Albion Prelude nekem kimaradt, valószínűleg ezért sem értettem meg.
Tudtam én, hogy valami sántít ezzel az alkalmazott képzéssel! Nem csak úgy odamész hozzá, hogy te márpedig most tovább fogsz tanulni.
Csak akkor tudod képezni, ha van hozzá tankönyved. Amit csevegés folyamán lehet beszerezni (magamtól sosem jöttem volna rá, olvastam az ego fórumon) Egészen pontosan a hard talk végén választható. Ide kapcsolódik a nagy értékű barkácsolható ajándék is. Ha nem sikerül túl fényesen az első kör csevej, akkor megvesztegetheted a beszélgetőpartnered, hogy tovább juss a hard részhez.
Mivel én eleve nem szoktam kínozni magam hard talk-al, akár örök homály is fedhette volna.
A stelázsi részről próbálok csupa jót írni.
Jó volt megint tájékozatlannak lenni. Menni bele a vakvilágba és rácsodálkozni az újdonságokra.
Az első hajómat VÁSÁROLTAM tőlük. (mivé lesz a világ?!?) Próbáltam egyet elfoglalni, de olyan szerencsétlenek voltak a körülmények, hogy nem sikerült. (Nem akartam áldozatokat hozni érte)
Majdnem beteljesült az egyik vágyunk is. Van 4xx xxx köbméteres hajó, de csak dömper. (ilyet vettem) Ami nem akkora baj, hisz eleve az ömlesztett áruk miatt volt szükség nagyobb raktérre.
A furcsa az, hogy felépítménytől függően (nem hajótípus! Mind ugyan az a márka) más-más űrtartalommal bírnak (konténer, delej, dömpi, tartáNY)
Van egy másik dolog amit nem értek: "MI" ugyan nem kaptunk plot-ot, de nem emlékszem, hogy valaki valaha is állította volna, hogy TOP-hoz plot is jár majd a hivatalos verzióban.?!?!?
Nem tudom mit írjak le nektek, hogy ne romboljam le teljesen az illúzióitokat, vagy kergessem szét a reményeiteket. Ha valami konkrétan érdekel kérdezzetek bátran!
Hajnali háromkor úgy pofoztam magam az ágyba, Tehát, annyira nem lehet rossz!
Jááááj! Majd' elfeledtem a legfontosabbat!
Na hogy sikerült nekem (és még sokan másoknak is) a Stelázsi térségben jutnom?
IGEN!:
Egyelőre annyi történt, hogy az aktuális mentésből nem tudtam átmenni a Teladiakhoz egyik kapun sem. Új kezdés gyanánt (külön teladi outpost) láthattam a szép nagy állomásukat, mivel eleve onnan indul a játék.
A dizájnerek nem nagyon erőltették meg magukat, mint ahogy a teladi hajóknál sem. Épp nem csúnyák, de egy kaptafa mind. (némi plágiummal fűszerezve)
Ha olyan dolgot látok, amiről érdemes tudnotok, persze, hogy leírom. Bár a béta 5-ről többet tudnék regélni, de már nincs kedvem siránkozni.
Még ha van NDA, akkor is csak annyi a lényeg, hogy ne jusson vissza az egosoft fülébe, hogy infóleak van.
Mikor az Electronic Arts-nál voltam CQA beosztásban, akkor is nyomtam le az infót akinek csak lehetett. Mondjuk ha élesben ment volna rendes álláspozícióval, akkor más lett volna a helyzet ugyebár.
Ezt más is komolyan vette:
I finally collected all the 10 parts of the engine, I even crafted it, but then I don't know how to equip it. I went to mechanics and engeneers on friendly stations, but I don't see an option tu use the engine I crafted. even tryed going to engeneers on owned ships with the same results.
Én még mindig úgy állok hozzá, hogy az csak bizsu.
Azt állították, hogy működik a melós képzés, de nekem totál inaktív a gomb. Ráadásul a kapitányoknál és a defofoknál (saját) nem is kérdezhetem a képességét.
Na megyek kalózkodni!
Hasznos. Köszönjük.
Tényleg volt valami ilyesmi gond. Emlékszem is, hogy vetésforgóban cserélgettem a Gazdasági igazgatókat.
Note: Voice recordings and localisations for texts that are new in 3.00 are not yet included.
Note: This is not the complete and final new feature list for 3.00.
• New Feature: Interactive holomap with mouse support, rotation, panning and automatic zoom between map levels.
• New Feature: Stations can now be built in Empty Space zones.
• New Feature: Dangerous regions that can damage your ship (feature implemented but regions not yet in map).
• New Feature: Crafting of special items (feature now functional).
• New Feature: Beta 3 New non-plot mission chains.
• New Feature: Beta 3 Employee training to improve skills (feature now functional).
• New Feature: Beta 3 Ware exchange between player ships and stations.
• New Feature: Subsystem target cycling.
• Beta 4 Added ability to run in first person mode.
• Added custom trade offer price settings.
• Added new kind of floating crate that must be opened by destroying locks.
• Added new trade and targeting software upgrades for the player ship.
• Added option to enable automatic refuel when ships call player if they are out of fuel.
• Beta 3 Added build progress display to monitor and map.
• Beta 3 Added option to display non-squad ships in Trade Offers menu.
• Added Patrol Zone order to continuously secure a zone.
• Added Gather Resources for mining in different zones.
• Beta 3 Added option to recall all drones.
• Added encyclopedia page showing station build costs.
• Beta 3 Added estimated profit to trade menus.
• Beta 3 Added default drone setups to ship dealer drone menus.
• Beta 4 Added encyclopedia button to trade details
• Beta 3 Added shortcut display to new main menu.
• Beta 3 Added shortcuts for property owned, player inventory and undock.
• Beta 4 Added ability to rename Empty Space zones once a player station has been built there (improves new feature in 3.0).
• Beta 5 Added reminder to restart game after enabling/disabling extensions.
• Added new in-game statistics.
• Beta 5 Added new tips.
• Beta 4 Improved gamestart balancing.
• Beta 5 Improved smalltalk gameplay.
• Beta 4 Improved smalltalk reward balancing.
• Beta 5 Improved hacking gameplay.
• Improved AI turret avoidance.
• Improved AI fuel station selection to reduce queues at the pumps.
• Improved AI attack behaviour on fleets of capital ships.
• Beta 3 Improved AI missile target selection.
• Beta 3 Improved small fighter attacks on big targets.
• Beta 5 Improved enemy target selection in non-fighter capital ships defending themselves.
• Beta 5 Improved police scan behaviour, giving more time to drop illegal inventory items.
• Beta 5 Improved duration of station response after being attacked.
• Improved positioning of highway advertising signs to avoid traffic.
• Improved price calculation and discount system to make trading viable for a wider range of wares (new base prices to come).
• Improved balancing of police licence prices, bounty rewards and mission rewards.
• Beta 4 Improved behaviour of Recall Drones and Smart Defence buttons in Ability menu.
• Beta 3 Improved refuelling behaviour so that local budgets are no longer wasted on fuel.
• Beta 3 Improved effect on production efficiency of station employees, including skill levels.
• Beta 3 Improved AI engineer balancing.
• Beta 4 Improved holomap colour settings.
• Fixed occasional highway-related sound cut-out.
• Fixed builder ship positioning.
• Beta 3 Fixed respawning of hidden ships once claimed.
• Beta 5 Fixed hull sections of certain ships appearing wrecked when they shouldn't.
• Fixed further cases of production getting stuck when storage for some products is full.
• Fixed attack/defend configuration of Defence Officer not working in some cases.
• Fixed unfriendly NPCs allowing further question options after "Where can I find...?".
• Fixed Refuel command being displayed twice in the pilot info.
• Beta 3 Fixed command info showing 'Docking' when ships undocking.
• Fixed wares being listed as available for resource gathering on ships not capable of mining them.
• Beta 5 Fixed damage not being taken into account when selling ships.
• Beta 5 Fixed some wares being illegal even to Pirates, the Xenon and Ren himself.
• Beta 5 Fixed collection of station dropped cargo not being flagged as illegal activity.
• Beta 3 Fixed negative credits in logbook messages.
• Beta 3 Fixed missing remaining discount time.
• Beta 3 Fixed "unlocked" percentage being shown for player-owned objects.
• Beta 4 Fixed incorrect unit capacity calculation in trader menus.
• Beta 5 Fixed incorrect number of engines displayed in ship detail menu.
• Beta 4 Fixed production times in the info menu not updating.
• Beta 3 Fixed "Account Updated" notification sometimes reporting double amounts, even when transferred amounts are correct.
• Beta 3 Fixed trades failing completely if pilot funds are not sufficient for entire amount.
• Beta 4 Fixed additional wares being transported if an empty transport drone is destroyed on its return trip.
• Beta 5 Fixed player-owned ships not completing current tasks when being added to or removed from the player squad.
• Beta 5 Fixed switches on platforms not working when the game was saved while they were activating or deactivating.
• Fixed ships with trade orders stuck in following player ship (stuck trades will be completed after current task).
• Fixed capital ships not shooting at some stations.
• Beta 4 Fixed station not attacking enemies in several situations.
• Beta 4 Fixed damage per second simulation for ships using missiles as weapons when player is not present.
• Beta 4 Fixed demolition drone ammo.
• Fixed remote controlled missiles not moving if player stops controlling them.
• Beta 5 Fixed mining ships potentially getting stuck when they are unable to unload their wares.
• Beta 3 Fixed custom trade offer price settings not being saved in savegames (feature introduced in 3.0).
• Beta 5 Fixed missing mass traffic in temporary zone in which player has built a station (feature introduced in 3.0).
• Fixed ships not finishing planned trade trips in certain situations.
• Fixed ships behaving as though moving while actually standing still.
• Beta 4 Fixed ships getting stuck in highways.
• Fixed at least one cause of unexpected warping of player ship to a new location.
• Fixed cockpit camera movement not working when loading a savegame.
• Fixed missing voice feedback for some orders.
• Fixed incorrect NPC voice feedback when there are no explicit orders.
• Beta 5 Fixed minimum budget display not taking into account local prices.
• Fixed object positions on map when viewing a different sector.
• Beta 4 Fixed inability to zoom out when viewing large objects via external camera (introduced in 3.0).
• Beta 5 Fixed holomap skipping levels if zooming quickly (feature introduced in 3.0).
• Fixed random initial mouse position when mouse cursor activated on platform.
• Fixed target cycling sometimes skipping a target or selecting the wrong one.
• Beta 5 Fixed problems targeting certain objects using gamepad controls.
• Fixed rare case of current target being lost when cycling targets.
• Fixed repaired surface elements not being targetable.
• Fixed capital ships not showing target elements directly after having been constructed, refueled, or repaired.
• Beta 5 Fixed incorrect rotation of target element for collectible items.
• Fixed several other rare problems with target elements.
• Fixed various problems with "re-pinging" of mission targets.
• Fixed various problems with crosshair information display.
• Fixed ability menu not updating if new drone is installed while menu is open.
• Beta 4 Fixed slider range for drones on small ship trader.
• Beta 4 Fixed problems targeting certain buttons using mouse controls (introduced in 3.0).
• Beta 3 Fixed flickering of buttons in Ability menu with mouse controlsin some cases.
• Beta 3 Fixed case where buttion in Ability menu could get stuck in the active state.
• Beta 5 Fixed mouse-selection problems in dialog menu in certain cases.
• Beta 5 Fixed several minor issues with crosshair display.
• Fixed several other minor menu behaviour issues.
• Beta 5 Fixed several more causes of crashes and improved crash reporting.
• Optimisations resulting in performance improvements, especially in busy areas.
A másik hír az, hogy ezentúl nem beszélgethetek veletek, mert az Ego megtiltotta!
Egy frászt! Semmit nem kötöttek ki.
Jó reggelt.Most egy másik korábbi hibára találtam egy egyszerű megoldást.Ez a hiba az, hogy a 2.0 előtt vagy még a 1.14-1.25 között épült állomások nem védekeznek.Még akkor sem ha lövik őket.
Hosszú idő után vissztértem Devries-be, ahol a legelső állomásom azt hiszem a Mil.Hi.Tech.Dept volt. Nyertem egy Xenonos küldetést, amiben két K támadta meg őket, illetve a fegyvergyár volt a közelben.
Meg sem moccant, pedig lőtték a K-k, az egyetlen védő a CV volt, no meg a flottám.Ezután lecseréltem a Def.Officer-t, de nem rúgtam ki, hanem egy frissen épült Sucellusra raktám át.Következő küldetésben teszteltem újra a hajógyárat és vörösen izzottak a fegyverek, de a Sucellus is harcképes lett.
Tehát, aki a játék elején (tavaly!) épített már valamilyen gyárat, cserélje ki a személyzetet, gondolok itt a bányászokra és teherhajókra is, azokat, csak el kell venni és újra hozzáadni, majd újraindulnak.
Szerintem én azt meg sem fogom építeni, mert csak két hajóval van benne több, mint a többiben.Inkább építek egy olyan sziklát, ami Core Dig névre hallgat, csak azt is minek?
Írták, hogy nem mindenki lehet teszter, amiért elnézést kérnek.De ha megkapod, akkor kötelességed lesz mindent jelenteni, sok sikert.