Apropó hajógyár. Elveszett a xenon kishajógyáram. Onnan tudtam meg, hogy a CV-je benne van a birtoklós menüben. Azzal akartam felépíttetni a HoA hajógyár mellé az új URV gyáramat, de nem akarta beadni az építési menüt. Ránéztem, hogy merre jár, mit csinál és látom, hogy a gyár hűlt helye mellett parkol. Nofene. Ott egye meg a fene.
Jelentkeztem béta tesztelőnek, de még nem szóltak, hogy uccu. reggel kilenc volt a határidő. Én naív meg azt hittem mire hazaérek, már itt figyel a kulcs a levelesládámban.
Hmm, akkor mi értelme ennek a kirakónak vagy puzzle-nek?Összeraksz valamiket, amit fel sem tudsz használni?
Engem nem zavarna, ha még több Reivers vagy Syndicate hajó jelenne meg, mert annyira szánalmasak, hogy röhögök rajtuk.Tegnap is "behívtam" egy Xenon I-t Indignity-be, hogy teszteljem az ott lévő Mil.Manuf. és Technology Megacomplex tűzerejét.
A hajógyártás kiválóan működik nálam.Alig építettem meg a RoC Shipyard-ot, le is gyártottam két új Stromvok cirkálót, 2 Sucellus-t, a másik hajógyárban még egy pár bányászt,stb-t.
Csak a rengeteg hajót már alig bírja a gépem.De annyira jó, hogy immár minden ingyen van.Eddig csak az állomásokat építettem ingyen, egy ideje meg a hajókat is.A számlám egyre csak nő: jelenleg 3,3 milliárd a vagyonom, van asszem 35-40 állomásom és fingom nincs mennyi hajóm.Persze így még nehéz fokozaton is nevetséges, de nem kezdek újat, mint ahogyan a korábbi részekben sem tettem.
Maelstrom Blurred Reflection rendszere teljesen beépítve, Sigma Sector-ban jelenleg 7 űrállomásom van, Sable Vortex-ben meg 2 darab.Oda még megyek beljebb, mert nagyon élettelen az egész és tele van lehetőséggel.
Nálam ami hiánycikk, pedig már 4 üzemem is termeli, az a Refined Metal.Egyszerűen soha nincs, szinte alig tudok venni saját gyárakból.Az AI-nak van dögivel, de minek vegyek, ha van saját is?A Construction Shop szerintem jobb, mint a Hardware Supplier, több Reinforced-et termel és valamivel szebb is. Újonnan nagyobb igény mutatkozik Microchip, Scanning Array, Podkletnov, Fusion Reactor és URV-k re, ezért ez a drasztikus bankszámla nálam. Ezek jó drága cuccok, de hál'Istennek Foodstuffs-ra is van némi igény.
Viszont megint nem jó valami a játékban.Ezt korábban is csinálta:
ha kiteszem a lábam Maelstrom-ból, nem látszik pár gyárnak a terméke a kereskedelmi menüben, ugyanez Devries-nél és Albionnál is.Pl, óriási kaja/EC igény van bizonyos helyeken, de csak addig látom, amíg abban a galaxisban vagyok.Ilyen pl a Badlands Colony vagy a Habitation-ök.Egyszerűen nem látszik a Trade menüben.Én elhiszem, hogy nehéz ennyi mindent észben tartani, de azért nem kéne ilyet csinálni.
Tegnap hasonlóképp játszottam én is. Az új záras konténerek rejthetnek olyan összetevőket, amikből barkácsolni lehet valami nagyon értékeset. Például valami nagyon menő motort. A leírásába olyasmi szerepel, hogy egy ügyes szerelő pöpec dolgot tud előállítani belőle. Több darabból áll minden konténer csak egy-egyet tartalmaz. Nagy valószínűséggel nem lehet majd felhasználni a borzon, de "minijátéknak" sem rossz.
Miért ez a hosszú bevezetés? Mert az egyik konténer amiben találtam egy nevezetes nagy sziklában volt elrejtve egy járatban. DE! Amikor kinyitottam a dobozt "véletlenül" a tartalma átment a textúrán. Ott volt, de nem fértem hozzá. Ráadásul nem mentettem előtte, vagy másfél órája. Ha visszatöltöttem, akkor egy másik alkatrész veszett el a "gyűjteményemből". Gondoltam visszaszerkesztem, de nem sikerült.
Konklúzió: Ez a játék nem az űrben repkedésről építkezésről harcról szól, hanem az XML szerkesztésről!
Sumák módon becsempésztek egy új hajót is. Kicsi, csak konténert visz, méretre mint a lepton, raktere mint egy kistepsié, fürge. Nem lehet kapni. Isten látja lelkemet! Én megpróbáltam az összes hajógyárban... Kénytelen voltam elvenni egyet a WF-tól. De használja a LI is.
A nagy hajógyárak teljesítménye közelít a nullához. Ez ficsőrnek tűnik. Órákig épített a RoC egy Sucellus Vangardot, A PMC-hez meg beadtam javításra egy gyenge pillanatomban egy félig szétlőtt Tituszt, Szintén elüldögélt rajta egy röpke órát a rima. A saját gyáraim egy leptont és egy líramekit is sokkal gyorsabban összeraktak.
Gúdnyúz! Az új kis GNÓMra (született SANAHAR) az űrben telepítettem hegesztőket saját kezűleg. NEEEEEM XML szerkesztéssel! Hozattam egy másik hajóval, majd mondtam, hogy tegyen át kilencet. (egy már volt neki) És képzeljétek! Nem csak úgy áttette, hanem be is szerelte őket. Magyarán nem a raktérbe kerültek, hanem a targoncák mellé a felszerelésbe. Nagyon örültem! Gondolom, ha drónt rakodunk egy hajóra ilyenformán, akkor azt elsősorban saját használatra fogja birtokba venni. Kérdés, hogy mit tesz a rakétákkal?
Kicsit túlzásba estek a Marauder Titurelek megjelenésével az Albán és a Lúré zónákban. Úton útfélen beléjük botlok, A küldetések is tele vannak velük. Az NPC állomások, meg olyanok mint a szita a sok támadástól.
Gazdaság olyan jól működik, hogy hiánycikk lett megint a Bio optikai kábel és a fúziós reaktor. Csak nehogy elbabrálják megint!
A saját gyáraknál nincs ott a kereskedő listában a százalékos érték az árak mellett, hogy azok most ennyivel olcsóbbak, vagy drágábbak. Az npc gyáraknál ott van (Sugárzó Öv Enerdzsi farm -58% (anyád!)). Hogy ez most így jó vagy sem, azt nem tudom.
Egyelőre ennyit a béta világról.
Basszus, nem működik, oké tovább dolgozom rajta, de meg lesz, érzem :))
Meg tudom venni, de nem lesz rajta a hajón...hmm, oké türelmet kérek.Mivel már túlléptem az időt, nem tudom törölni a hozzászólást, szorri
Barátaim, sikerült megcsinálnom, hogy a rohadt gyógyszergyár újra eladjon Narcotics-et!
Valami okból kifolyólag ugye egyik gyógyszergyár sem ad el a Medical Supplies-on kívül semmit a 2.20 vagy 2.50 után.
Törtem a fejem, míg megtaláltam a megoldást!
Szerintem elmagyarázni nehezebb lesz, mint megcsinálni.
Tehát:
1. Nézzük meg, hogy gyárunkban mennyi van Narcotics-ből raktáron, azaz legyártva, majd írjuk fel ezt a számot és lépjünk ki a játékból.
2. Biztonsági mentés a savegame-ről.
3. Irány .xml szerkesztésbe és keressük meg a saját gyógyszergyárunkat, ami
Omicron-nál: struct_bt_ol_medical_supplies_macro (Pharma Lab),
Albion-nál: struct_bt_alb_medical_supplies_macro (Med.Dispensary)
4. Ballagjunk el addig a sorig - ez a fegyverek/pajzsok,stb után jön nem sokkal - amíg megtaláljuk a
<offers>
<production>
<trade id="
</trade>
...stb kezdetűt.Ez egy 4 sorból álló rész, ami azt mutatja, hogy a gyárunk mit ad el és mit vesz magának.
Látni fogjuk hogy a <seller container= szöveg tartalmú a GYÁR ÁLTAL ELADÁSRA KÍNÁLT, míg a <buyer container= a GYÁRNAK KELLŐ azaz beszállításra váró anyagokat mutatja.
A mi kínálati sorainkból persze hogy hiányzik a narkó, hiába van dugig a gyár, nem tudjuk eladni, mert nem kínálja fel.
5. Kreáljunk egy ilyen 4 soros kínálatot Narcotics-ből:
Az én gyógyszergyáramban a korábban felírt mennyiség 145266 darab volt, ezért ezt raktam ide be:
<trade id="[0x193c]" ware="narcotics" price="93" amount="145266">
<seller container="[0x240e]" entity="[0x2441]"/>
<source class="production"/>
</trade>
Ezzel tudattam a gyárral, hogy ami raktáron van neki 145266 darab Narcotics-je, azt kínálja fel eladásra a Trade menüben.
Nagyon fontos, hogy a <seller container után következő hexadecimális érték megegyezzen azzal, ami a többi ilyen eladási/vételi ajánlatnál van.
Mondok egy példát.Az alábbi sorok azt mutatják, hogy a gyáramnak szüksége van 9732 egységnyi Energy Cell-re:
Ehhez hasonló sorokat fogtok még ott látni.Látható, hogy a buyer container itt is 0x240e. Ne kérdezzétek, mit jelent, fingom nincs, csak kikövetkeztettem. Na ezt írjátok be, majd ne felejtsétek a </trade> lezárót használni, mert én enélkül próbáltam indítani és lefagyott.
6. Mentés az xml-ben, majd a játékállás visszatöltése után láthatóvá válik a Narcotics, mint MEGVEHETŐ anyag a Trade menüben.
Huhh, remélem érthető voltam, leírni nehezebb volt, mint megcsinálni.
Életképek...
Azért zseniálisak ezek a német fiúk.A saját szeszfőzdén ott a mintabolt is.A sört kint, az űrben tárolják gigantikus hordókban, hogy mindig jó hideg legyen.
Ennél a kocsmánál meg ha leiszod magad, még le is lőnek
Ez az illető pont egy ilyen részeg volt, csak belekötött a csaposba:
Szerintem ha németek építenének űrállomást, oda is kocsma lenne az első amit felhúznának.
Mint volt alkalmam már meglátogatni legmagasabb hegycsúcsukat: mi volt fent 3000 méteren?Persze volt kilátó is, de SÖRÖZŐ és kajálda!
Nem én voltam, de mintha azt mondta volna az illető, hogy szart sem ér, mert nagyon kicsi a raktár kapacitása.
Alpha Quadrant-ban nekem is szaggat, van hogy meg is áll 10-15 mp-re gondolkodni.Gyanítom rátettem erre azzal, hogy a két beépíthető "telekre" felhúztam egy Staples Farmery-t és egy Argnu Stockyard-ot.
Az oda nem kellő hajóimat már kivittem onnan, legalább nyerek vele pár fps-t, de így is borzalmas.Mindegy már nagyon érik az I7-es eljövetele, kíváncsi vagyok, mennyit dob rajta.
Más.Te vagy István vagy mindkettőtök épített már Albion Tradestation-t /Plutarch Exchange-et. MIt tudnak ezek tárolni és van-e értelmük?Kénytelen vagyok felhúzni egy Síptek-et én is, mert csak egy gyáram gyárt Podkletnov és Plasmaflow alkatrészeket. Viszont némelyik gyárnak nagyon minimális a raktára, s nem akarom hogy azért álljon órákig, mert 5-10 db ez vagy az hiányzik.Így gondoltam berakok egy ilyen "raktárállomást".
No, de megéri-e, milyen termékeket tud fogadni a fent említett kettő?A Plutarch Exchange az itt is csak bulk-os dolgokat tud, mint a Big Empty-ben lévő?
A felkiáltójelekről jut eszembe: "Vigyázz lépcső! Tudomdomdomdomdom!" Magyarán hiába kiált fel mondjuk, hogy a raktár készlet túl sok! Mégis mi a frászt tehetnék ellene. A pénzhiányért eddig is szólt. Ha nem ment egy modul akkor láttuk, hogy milyen alapanyagot kell beszerezni, hogy beinduljon a gyártás.
Engem is zavar. Színes. Ott van. Minek?
Lassulással 2.5-höz képest nem találkoztam. Ugyan nem használom az utakat, mert vagy ugrom, vagy begyújtom a szuperbúsztert!
Béta négyben még jobban dől a lé!
Mi morajlott-zúgott? A borz?
Vettem a bátorságot rányomtam a launch ikonra, csodák csodájára elindult, belépve a gameba fülsiketítő morajlás zúgás fogadott, mi a f@sz ez (?), valamelyik barom kitalálta újításnak, a háttér zenét nem lehet hallani tőle, ezzel minden lesz csak realisztikus nem. Tovább, mivel korán vagy késő van csak pár percig néztem ki a fejemből, megint sok csili-vili bisz-basszal telenyomták. Újra meg kell ismerkednem a menüvel egy hónap alatt sokat felejt az ember, be lett sorszámozva (minő öröm, aki eddig az ikonokat nem ismerte fel, szerintük az a számokat fogja tudni?), színesebb lett mint egy kifestőkönyv (nem baj legalább látszik a szép zöld "k" "M"), színes felkiáltójelek én is felkiáltanék de nem alkalmas az időpont, ezek megint félig hasznosak de sztm folyik a parasztvakítás továbbra is. Alpha Quadrant-ban hagytam abba egy hónapja, most még jobban szaggat a kép mint akkor, persze kellet gyűrűs highway meg reklámtáblák az optimalizálás meg valahogy nem akar összejönni. folytköv...
Akkor tényleg tartják a decemberi megjelenést.Na, erre kíváncsi leszek, mi sül ki belőle.Csak rosszabb ne legyen :) A páleszről meg tárgyalunk...
The Public Beta for The Teladi Outpost DLC is about to start!
The same Rules apply as for the general Patch Public Beta. Once again you are advised to back up your savegames before testing because savegames made with the DLC installed will not be compatible with the non-DLC game.
As a result of certain Steam technical limitations, and also the fact that we need 3.00 to be tested both with and without the DLC, access to this Public Beta will be granted via the issuing of individual Tester Keys.
There are no restrictions on who can receive a Tester Key and test the DLC, other than those that apply to the Patch Public Beta in general, but the number of keys distributed will be limited and those that are issued will be allocated randomly. This is being done to ensure that at least some active testers continue to test the game without the DLC installed, so don't take it personally if you don't get a key!
The first batch of keys will be issued starting on Monday (2014-11-24). Further batches may be issued subsequently, depending on the number of requests and the level of feedback we are receiving.
If you would like to participate, send an email with the subject "Teladi Outpost" to [email protected] by 09:00 GMT on Monday. You are not obliged to include any further information in the email, but if you include your forum username then that could help us identify which reports are for games with the DLC installed.
Nem az a baj, hogy alkoholos befolyásoltság alatt állsz, hanem, hogy az almapáleszből nem adsz. Mi meg ihatjuk a calvados-t.
Érdekesek lettek a záras konténerek. Meg maga a hosszútávú szkennelés. Egy-egy lezárt konténerben lehet 3-8 nagy értékű doboz is. vagy egy 3xx xxx-et érő drón (elfelejtettem mi a neve) Persze nem használható, mert ugyan úgy kisker bizsu.
Megtaláltam a beragadt Szukámat is, de hogy ebből hogy lesz közlekedő eszköz, arról fogalmam sincs.
Kihívásnak nem rossz, de a bölcs megoldás inkább a rommálövése lenne.
Hát így pár sör meg házipálesz után egy kissé becsiccsentve azt mondom, rohadjanak meg az ágyúikkal, majd azt a prosztó megoldást csinálom, amit most is: total commander, F4, szerkesztés, álloméás kikeresés és a cargo-ból törlöm a nekem nem kellő árucikkeket.
Végre csináltam helyet a két ki*ott fegyvergyáramban, mit kezd el gyártani ? 600 darab Hailstorm-ot... a ku*a anyját, hát most töröltem ki!Hova az anyámba adjak el annyit??
Ahogy nézeem ezt a hosszú listát, megyünk vissza az iksz háromhoz :)
Jajj , ne is mondd! Most építettem Roc hajógyárat, mingyá' húzom fel az XL Cradle-et is...de má'tud gyártani majd fegyveres Liptont meg ilyeneket.
A pia jó dolog, csak nem szabad ideülni részegen, mert a gondolataim is átmennek vulgárisba, de hát egyszer élünk!
Maj'csak kitiltanak innen...Csoda hogy tudok írni, ebből látszik, hogy amit főzettünk ősszel saját almából almapálinkát, az übereli bármelyik kommersz sz*rt...még lehet, hogy Spacefuel-nak is jó lenne :)
És még működik is! Mármint a mahartos mentésekkel.
Tapasztalat:
Viku! Csak neked, csak most! Ezentúl építeni "KELL" a gyárakra asztrobí kilövőt és hélsztorm ágyút is! Na eddig az öröm. Merthogy válaszolok is azonnal a felvetődött kérdésre. Igen az eddig felépített gyárak automatikusan megkapják! Ami szerintem bődületes hiba. Mekkorát lehetett volna kaszálni ezekkel a cikkekkel, arról nem is beszélve, hogy raktársöprésnek sem lett volna utolsó. Na mindegy!
Hogy ne maradjak hiba nélkül, a behalás előtt elkezdett új Szuka építése látszólag befejeződött. Persze a hajóács rima nem szólt, hogy vidd innen a szarodat, merthogy:
Tulajdonképp nincs kész. Ott ál a Roc gyárban teljes pompájában, de nem tudom birtokba venni (konstrukciós terület a neve) Ha lenne kedvem, kiírnám a mentésből, de az sem lenne baj, ha "elkészülne" !!! (mármint művileg.) KICSÁSZÁROZNÁNK a gyárból!
Ha valaki tudja hogyan kell befejeztetni xml szerkesztéssel, ne tartsa magában!
Na megnézem újra tudom-e indítani a játékot.
Version 3.00 Beta 4 (188947)
Note: Voice recordings and localisations for texts that are new in 3.00 are not yet included.
Note: This is not the complete and final new feature list for 3.00.
• New Feature: Interactive holomap with mouse support, rotation, panning and automatic zoom between map levels.
• New Feature: Stations can now be built in Empty Space zones.
• New Feature: Dangerous regions that can damage your ship (feature implemented but regions not yet in map).
• New Feature: Crafting of special items (menu present but feature not yet fully enabled).
• New Feature: Beta 3 New non-plot mission chains.
• New Feature: Beta 3 Employee training to improve skills (feature not yet fully enabled).
• New Feature: Beta 3 Ware exchange between player ships and stations.
• New Feature: Subsystem target cycling.
• Beta 4 Added ability to run in first person mode.
• Added custom trade offer price settings.
• Added new kind of floating crate that must be opened by destroying locks.
• Added new trade and targeting software upgrades for the player ship.
• Added option to enable automatic refuel when ships call player if they are out of fuel.
• Beta 3 Added build progress display to monitor and map.
• Beta 3 Added option to display non-squad ships in Trade Offers menu.
• Added Patrol Zone order to continuously secure a zone.
• Added Gather Resources for mining in different zones.
• Beta 3 Added option to recall all drones.
• Added encyclopedia page showing station build costs.
• Beta 3 Added estimated profit to trade menus.
• Beta 3 Added default drone setups to ship dealer drone menus.
• Beta 4 Added encyclopedia button to trade details
• Beta 3 Added shortcut display to new main menu.
• Beta 3 Added shortcuts for property owned, player inventory and undock.
• Added new in-game statistics.
• Beta 4 Added new tips.
• Beta 4 Added ability to rename Empty Space zones once a player station has been built there (improves new feature in 3.0).
• Beta 4 Improved gamestart balancing.
• Improved smalltalk gameplay.
• Beta 4 Improved smalltalk reward balancing.
• Improved AI turret avoidance.
• Improved AI fuel station selection to reduce queues at the pumps.
• Improved AI attack behaviour on fleets of capital ships.
• Beta 3 Improved AI missile target selection.
• Beta 3 Improved small fighter attacks on big targets.
• Improved positioning of highway advertising signs to avoid traffic.
• Improved price calculation and discount system to make trading viable for a wider range of wares (new base prices to come).
• Improved balancing of police licence prices, bounty rewards and mission rewards.
• Beta 4 Improved behaviour of Recall Drones and Smart Defence buttons in Ability menu.
• Beta 3 Improved refuelling behaviour so that local budgets are no longer wasted on fuel.
• Beta 3 Improved effect on production efficiency of station employees, including skill levels.
• Beta 3 Improved AI engineer balancing.
• Beta 4 Improved holomap colour settings.
• Fixed occasional highway-related sound cut-out.
• Fixed builder ship positioning.
• Beta 3 Fixed respawning of hidden ships once claimed.
• Fixed further cases of production getting stuck when storage for some products is full.
• Fixed attack/defend configuration of Defence Officer not working in some cases.
• Fixed unfriendly NPCs allowing further question options after "Where can I find...?".
• Fixed Refuel command being displayed twice in the pilot info.
• Beta 3 Fixed command info showing 'Docking' when ships undocking.
• Fixed wares being listed as available for resource gathering on ships not capable of mining them.
• Beta 3 Fixed negative credits in logbook messages.
• Beta 3 Fixed missing remaining discount time.
• Beta 3 Fixed "unlocked" percentage being shown for player-owned objects.
• Beta 4 Fixed incorrect unit capacity calculation in trader menus.
• Beta 4 Fixed production times in the info menu not updating.
• Beta 3 Fixed "Account Updated" notification sometimes reporting double amounts, even when transferred amounts are correct.
• Beta 3 Fixed trades failing completely if pilot funds are not sufficient for entire amount.
• Beta 4 Fixed additional wares being transported if an empty transport drone is destroyed on its return trip.
• Fixed ships with trade orders stuck in following player ship (stuck trades will be completed after current task).
• Fixed capital ships not shooting at some stations.
• Beta 4 Fixed station not attacking enemies in several situations.
• Beta 4 Fixed damage per second simulation for ships using missiles as weapons when player is not present.
• Beta 4 Fixed demolition drone ammo.
• Fixed remote controlled missiles not moving if player stops controlling them.
• Beta 3 Fixed custom trade offer price settings not being saved in savegames (feature introduced in 3.0).
• Fixed player-owned ships unable to deliver wares to homebase if manager had no money (introduced in 3.0).
• Fixed ships not finishing planned trade trips in certain situations.
• Fixed ships behaving as though moving while actually standing still.
• Beta 4 Fixed ships getting stuck in highways.
• Fixed at least one cause of unexpected warping of player ship to a new location.
• Fixed cockpit camera movement not working when loading a savegame.
• Fixed missing voice feedback for some orders.
• Fixed incorrect NPC voice feedback when there are no explicit orders.
• Fixed prices of new trade software upgrades (feature introduced in 3.0).
• Fixed object positions on map when viewing a different sector.
• Beta 4 Fixed inability to zoom out when viewing large objects via external camera (introduced in 3.0).
• Fixed random initial mouse position when mouse cursor activated on platform.
• Fixed subsystem target cycling not doing anything when no target object is selected (introduced in 3.0).
• Fixed target cycling sometimes skipping a target or selecting the wrong one.
• Fixed missing control remapping for new subsystem target cycling keys (introduced in 3.0).
• Fixed rare case of current target being lost when cycling targets.
• Fixed repaired surface elements not being targetable.
• Fixed capital ships not showing target elements directly after having been constructed, refueled, or repaired.
• Fixed several other rare problems with target elements.
• Fixed various problems with "re-pinging" of mission targets.
• Fixed various problems with crosshair information display.
• Fixed ability menu not updating if new drone is installed while menu is open.
• Beta 4 Fixed slider range for drones on small ship trader.
• Beta 4 Fixed problems targeting certain buttons using mouse controls (introduced in 3.0).
• Beta 3 Fixed flickering of buttons in Ability menu with mouse controlsin some cases.
• Beta 3 Fixed case where buttion in Ability menu could get stuck in the active state.
• Fixed several other minor menu behaviour issues.
• Fixed various causes of the most common causes of crashes and improved crash reporting.
• Beta 4 Fixed several more causes of game and menu crashes.
• Optimisations resulting in performance improvements, especially in busy areas.
Mintha magam mondottam volna!
De egy Tavaszvirágért a ribörszbe az éves fizetésemet adnám!
Tényleg nem értelek. Megveszed 35 dodóért a játékot. Akár most, akár amikor megjelenik. A játékban pedig szépen felfedezel mindent és ahogy gyűlik a pénz, ingame megveszed a neked tetsző hajót. Aki drága hajót vesz RL pénzért az marha, hiszen pont a játék lényegét veszi el magától. Ez pont olyan, mintha a Rebirth-höz lehetne nagy dög hajókat / gyárakat venni RL pénzért. Te akarnád? Miért?
Urambocsá'...tényleg, már 30-40 dollártól lehet "hajót venni"...de egy valamire való ahogy nézem 270-300 USD...maradok a virtuális pénznél, amit itt az X-ben megkeresek.Félreértések elkerülése végett nem szapulom, mert ugyanúgy vártam, várom az SC-t is, mint anno ezt.
Csak mint ahogyan a szimulátoroknál is elterjedt az utóbbi időben az hogy ha játszani szeretnél, esetleg pár modellt is szeretnél kipróbálni, nyúlj mélyen a zsebedbe, majd adj ki 1000-2000 eurót...lásd Railworks, új nevén TS 2013-14-15,stb...
Nem lenne gond megvennem akár a "Fleet Pack"-nak nevezett csomagot sem 2700 dollárért, csak nem fogom, mert hülye nem vagyok...
Vissza a Rebirth-re.
Kicsit off, de az Elite: Dangerous nagyon ígéretesnek tűnik nekem. A Star Citizen hangulata valamiért nem olyan bejövős, mármint az eddigi videókból amiket láttam.
A Csillag Állampolgárt hagyjuk inkább, mert ahogy olvastam, az csak gazdagoknak lesz...majd valamikor...5-10 év múlva...de lehet hogy már a vizeletzacskót fogom cipelni a járókeretemmel, mire abból lesz valami
Viszont amit észrevettem, hogy ha nem megyek be Sable Vortex-be, akkor nem is támad meg semmi...mármint az ott lévő állomásaim is gond nélkül mennek.De ahogy belépek, előkerül a Xenon flotta.
Az előbb küzdöttem egy Olmekronnal, ami épp a sokszor emlegetett BTO Line-t támadta.Elsőre gondoltam, belső nézetből nézem végig a harcot egy Tarhonyáról.Ekkor kilőtte a CV-t és a radarközpontot.
Másodjára már kilőtte őt az amúgy több csatát is látott szintén Olmekron-om, ami védte az állomást, plusz az BTO is lőtt:
Elfogadom a választ. Mehetünk tovább a negyvenforintos kérdésre?
Sajnos ez a kettőöt egy kalap szamócát ér. Majd egy hónapig reszelgették, de már nem merték tovább és inkább kiadták. És igen. Semmi garancia, hogy a háromnulla jó lesz.
Viku neked van jó hírem. Bár lehet hogy a ficsőr listában olvastad, hogy képezhetők lesznek az alkeszok! Már benne van a menüben, de még nem működik.
Mint ahogy a záras konténerek. OK, hogy ki kell nyitogatni, csak épp üresek. Na sebaj.
De ott van például a hajók közti rakodás. Én már csináltam. Hasznos (is lehet).
Szóval megy a kapkodás az egónál, de folyton levernek valamit.
Viku! Leszel szíves átfáradni a másik topikba, mert amiről álmodsz az a Csillag Állampolgár! :-)
Hát igen, a jó öreg Elite...én is toltam C64-en, Amigán is...de jó is volt.
Azzal egyetértek, hogy tovább talán nem kellene finomhangolni, meg balanszírozni, de a Skunk-on lehetne még dolgozni.
- Pl, ne kelljen moddolni, hogy minden felszerelést megkapjak, lehessen bővíteni/méretet növelni, amíg eljutunk vele mondjuk egy Argon Centaur vagy M7-es osztályig :).
- Inkább a nagy hajók idétlen mozgását lehetne hangolni.Az, hogy nekem/nekünk már egy Xenon I sem ellenfél a rutinnak köszönhető, de ha nem figyelek könnyen megfingathat az is.
- Bizonyos gyáraknak borzasztóan kicsi a raktára, lásd URV BTO Line, szinte soha nem tudom folyamatosan működtetni.
- A fegyvergyáraknál lehessen választani, hogy mit gyártson, szintén lásd korábbi szenvedéseinket, minek annyi Hailstrom, nekem HIT/MA kell,stb.
- A fegyvergyárak az összes rakétát gyártsák, legyen lehetőségem a Skunk-ra is felszerelni a már legyártottakat.
- Legyen állandó igény minden termékre vagy valahogy öljék egymást, mert akkor fogy a hajó, fogy az alkatrész, fogy minden.
- Egy gyorsbillentyű a saját hajóink parancsolgatására, mert harc közben elég nehéz és veszélyes menükben botorkálni, mire kiadom a parancsot X hajónak hogy támadja meg az Y hajót.
- Skill-ek: oké hogy van, de minek?Vagy ne legyen vagy működjön.Felőlem akár fejlődhet is idővel a navigációs,harci, mérnöki, stb tapasztalatuk.
- Legyen 3 főnél több a legénység vagy sétálhassak a hajón keresztül kasul, mintha ott emberek lennének.
- Ugyanez állomásokon is, ne az a háromféle sablon tér, hanem érezzem, hogy egy laborban vagy farmon vagy technológiai helyen vagyok.
- Kilátó az állomáson, azaz kilássak belőle néha, ez jelenleg csak az Albion Shipyard-on van a Repair Dock-ban vagy a Ship Dealer-nél.
- Hangbemondás az állomáson, akár faszságot is, de érezzem, hogy nem egyedül vagyok egy több száz emeletes monstrumban, ami akkora mint egy város. Persze ide is kellenének még emberek, ha másért nem, dísznek, mint a "díszforgalom". Legyen életszagú és ne csupa fém mindenütt.
- Lehessen az állomáson/hajón bohóckodni, gombokat nyomkodni, hugyozni, stb :) Az élet hiányzik ezekből.
- Kitakarítani a Skunk-ot/lezuhanyozni, mert mindegyik felvett emberünk rögtön leb*sz, hogy milyen büdösek és koszosak vagyunk
- Irányjelző és kürt nem kell a Skunk-ra, de egy Engineer javíthatná, mint a nagy hajóknál.
- Ha már van saját mérnökünk, ne pénzért javítsa a saját hajómra bedokkolt saját hajómat :)
- Lehessen saját űrállomáson is Skunk-ot javítani.
- Én pl. szeretnék azokon a mágnesvasutakon, gyorslifteken utazni ami az űrállomásokon kering.Teljes bejárhatóság, amivel eltölthetek órákat.
- Esetleg fegyverkezelés nagy hajón és állomáson.
- Az sem lenne baj, ha a vadászok is dokkolnának...
Ha eszembe jut még valami, szólok Utoljára szerkesztette: kisiku, 2014.11.18. 17:33:32
De most már elárulhatnád, hogy mi a konkrét oka a frissítés ellenességnek.
Nos, elég összetett a dolog, mert nagyrészt egyéni hülyeség az oka, de legfőképpen az, hogy kezdenek a dolgok eldurvulni ezekkel a patchekkel.
Például nekem már a 2.5-ben is égnek állt az a kevés hajam ami van, attól az oldalsó menütől.
(Tudom sokaknak viszont attól áll a cerka, de nekem nincsenek kötődéseim a Rebirth-et megelőző X-ekhez, amikben állítólag ilyen volt a menürendszer. Én minden X-ek atyjával a Spectrum-os ELITE -el toltam utoljára 1985 környékén all day and all night.)
Amiket meg mostanában olvasgatok írásokat -főleg te "tolladból"- tovább erősítik bennem az érzést, hogy nem kell nekem az a patchelgetés. Én szórakozni/játszani akarok nem pedig görcsölni/szenvedni. Tehát nekem nem pálya, hogy a mérnökből durván visszavesznek, hogy a pajzs regeneráló drónok lelőhetőek, hogy az űrsünök azonnal lőnek ha illegális cucc van a hajómon stb.
Persze bukni fogok egy rakás jó dolgot, de azért azt tudni kell, hogy nem valószínű, hogy én építeni fogok 23. hajógyárat, 42. vasöntödét, 63. drón gyárat stb. Szóval messze nem vagyok annyira HC X-es, mint itt ti hárman:)
Nagyjából ilyesmik motiválják a frissítés ellenességemet az X-el kapcsolatban:)
Pont azt akartam javallani, amit a végén írtál. Egyszerűen a játék könyvtárát kell lementeni, és ha megtörténik a baj, akkor egyszerűen visszamásolni.
Mondanám, hogy nekem van 2.0 mentésem, de lövésem sincs melyik az (biztos ki lehet deríteni), és hogyan juttatom el neked.
De most már elárulhatnád, hogy mi a konkrét oka a frissítés ellenességnek.
Köccemá' a törődést, de sajnos egyik megoldás sem jó. Az egyik már nem is létező lehetőség, mert a config.vdf- ben nincs olyan sor aminek az értékét javasolja 0-ról 1-re átírni. Az egyéb megoldások pedig globálisak, tehát nem lehet szelektíven csak az X-re bállítani.
Marad az a lehetőség (sztem lehetséges), hogy írni kell egy .bat fájlt és lepofoztatni a Steam-et mielőtt elindul az X.
Minden esetre most csináltam egy backup-ot az 2.51-ről :)
(Csak azt sajnálom, hogy a 2.0-ról nem csináltam:( )
Igazad van, én is rájöttem, pedig régebben ez máshogy volt, a steam nem tavaly készült.
Akkor irány rákeresni.
Ezeket találtam:
"Steam will always ensure a game is up to date before launching. The "Do not automatically update this game" option was recently renamed to "Only update this game when I launch it" to clear up confusion around the option, but the functionality has not changed."
Ezen az oldalon van megoldás, bár azért egy biztonsági másolat szerintem nem árt a steam configról előtte.
Hmm ahogy nézem, mindenki ezzel szív, azt mondják nincs vagy csak az offline mód, de az meg a többinek nem lesz jó.Marad az, amit linkeltem a második linken, talán az segíthet... Utoljára szerkesztette: kisiku, 2014.11.17. 23:52:02
A gond az, hogy a Steam-ben NEM lehet letiltani a frissítést! (Ott rohagggyon meg ahol van, aki ezt kitalálta!)
Három lehetőség van a Steamben:
1 Csak akkor frissítsen, amikor elindítom a játékot (Rossz)
2 Mindig tartsa naprakészen ezt a játékot (Rosszabb)
3 Magas prioritás- Először ezt a játékot frissítse automatikusan (Legrosszabb)
Olyan mié' nincs, hogy mondjuk
4 Soha nem kérek frissítést ehhez a játékhoz
He?
Az megoldás lenne, hogy nem indítom el a Steam klienst,de más gámákhoz meg kell és elkerülhetetlen, hogy egyszer véletlenül bele ne fussak, hogy elindítom az X-et miközben fut a Steam és akkor mindenképpen rácuppanok a hosszúcicire frissítésileg.
Kéne valaki agyas aki írna egy indító-fájlt, hogyaszongya: stop steam kiliens then start X rebirth :)
Nem akartam pánikot kelteni (De igen! ) Csak szóltam időben, hogy óvatosan!
Levelezek az egóval. (pont erre volt szükségem, hogy angolul kommunikáljak, írásban, fontos dolgokról értekezve!)
Most, hogy visszakérdeztek pár dologra, elég furcsának hat az eset:
Ádámtól-Évától
Úgy kezdődött, hogy vártam mi lesz a hibákkal, amik a 3.0 béta 2-ben keletkeztek. Jött is a javítás a béta 3-ban. Hurrá!
Játszogattam néhány órát, befejeztem a kohót MátéSzalkán.
Majd felfedeztem, hogy a Titusz építő mod feleslegessé vált. Levettem. Ez ugyebár újratöltéssel jár!
Ezután építtetni akartam egy új Sucellust a RoC hajógyárral, de bele se nagyon kezdett mert hiánycikk volt a mikrocsip. Elküldtem érte egy hajót. De, hogy ne tétlenkedjek belekezdtem egy építkezésbe GőzPára mellett az ÜresŰrben. Itt hagytam abba a játékot péntek este egy automatikus és egy gyors mentéssel. (fő a biztonság!)
Szombat reggel, mikor indítanám.. Kakukk! (X akta)
Na és mit kérdezett tőlem Roger az egótól?:
A few questions - during the time you played that evening,
- Did you start building a station?
- Did you upgrade a station?
- Did you uninstall/install/update any extensions/mods ?
Épp csak az a kérdés hiányzik, hogy:
- Véletlenül nem akartam építtetni egy hadihajót?
Megjegyzem ma építtetem egy új fajta Sucellus-t. Reménytelen egy hajó. Illetve a hajó nem lenne rossz, ha külön mesterséges intelligenciát is írnak hozzá. Mivel ugyan úgy harcol, mint többi hajó az Esztelenül Nagy Ágyúját képtelen használni. (Mert nem fordul szembe az ellenséggel!!!)
Roger ma kifejezetten hatékony. Mielőtt ezt a hsz.-t elkezdtem írni, küldtem el a válaszaimat. Erre ezt csipogta most a postaláda:
I don't know why it would load in the evening, but the exact same save wouldn't load in the morning, however it's definately related to (removed) mods.
The next beta should be able to load those savegames without crashing, by ignoring those objects added by mods which can't be found anymore without those mods.
Na vazze, akkor én is tilthatom le a frissítést.Az egész melsztromot a hajógyárak miatt építettem ki...
Megálmodtam miért nem megy nálam a játék. Sajnos be is jött.
A hajógyár(ak) miatt.
Visszatettem egy mahart előtti mentést (a mod maradt fent) és lőn! Működik.
Ez felvet további kérdéseket, de most nincs erőm kideríteni:
1; Maradok ebben a pozícióban és akkor azokat a gyárakat is bukom amiket azóta építettem-bővítettem (kb egy hónap. a komplett 2.5 béta alatti időszak)
2; Megpróbálom csak a hajógyárakat elbukni. (a pénz a legkevesebb) Csak a Pléjer sípjardot veszem le, hátha elindul...
3; Várok, hátha megoldja az egó.
Lehet találgatni melyik ujjamat harapjam meg, hogy kevésbé fájjon...
Mert ha visszavetem magam egy hónappal, de megoldják a problémát, akkor az innentől számított játékot és alkotásokat bukom (nyilvánvaló, hogy visszatérek a hajógyáras mentésekhez)
Nehéz gazdagnak és fösvénynek lenni!
Na megyek Messze Sírni. Az is tele van hibával, de a ratatázásban nem nagyon lehet csalódni! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2014.11.17. 08:35:11
Steam kliensen kell beállítani vagy indítsd offline módban, ehhez asszem ki kell lőni a netet.
Olyat lehet csinálni, hogy nekem ne töltsön le a steamről többé semmilyen frissítést az X-hez?
Félreértettél szőke herceg!
A kiskereskedőtől tudtam (Arm's Dealer) rakétákat venni a borzra.
De hogy ne lombozzalak le teljesen, mintha azt olvastam volna az egó fórumon, hogy drónokat viszont lehet (majd) hajókra rakatni egyenesen a gyárból. De ezt még ne vegyétek készpénznek!
A MAI REGGELEM AZZAL TELT (röpke másfél óra), HOGY PRÓBÁLTAM ELINDÍTANI A JÁTÉKOT!!!
Van egy alap, null kilométeres mentésem, az megy. Minden módosítással.
Ha leveszem a bétát, akkor mennek a bétát nem érintő mentések
Minden egyéb esetben "dámpol" (ki az asztalra) kb 37-40% töltésnél.
Nem tudom mit mondjak!
Mosolygok írásaidon...ezek szerint nem csak én kezdek bekattanni
Tényleg, a Lipton Tea!Hogy elfelejtettem, milyen jó kis hajó volt, mindig azzal szállítottam drónokat.Na végre, megint kér drónokat a hajógyáram, miután TELJESEN kifogyott, végre a Kapitális Hajógyáram is tud majd komplett CV-t csinálni, nem úgy mint tegnap, hogy megint elfelejtettem rászerelni a kőműves robotokat (Welder/Constr.Drone),mert nem volt, majd az újonnan épülő albán gyógyszergyáramat 35 perc alatt építette fel.
Két nagy hajógyáram van, egymás mellett, Twisted Faith-ben: 1 Omicron, 1 Albion. Az Argon félét mindennel fel tudtam tölteni, összes fajta drónnal, a PMC-s gyár csak kétfélét kért, majd amikor teljesen kifogyott, kérte be a többit.
Örülök, hogy egyre több hajón jelenik meg a PlasmaJet, mert valljuk be, egy k*rva drága és erős fegyverről van szó, ami eladhatatlan, mert sok hajót kell építeni, hogy fogyjon.
Az eddig elfoglalt hajóim nagy része áll.Inkább gyártok mellé újat, hogy fogyjon a fegyver, meg az alkatrészek, csak egy idő után belassul nálam a sok hajó miatt.
Tényleg tudsz közvetlenül a fegyvergyáradból a Skunk-ra felszerelni rakétát?Na végre!Mióta várok már erre!Lehet az "új" rakétákat is gyártani (tristar,stb)? Utoljára szerkesztette: kisiku, 2014.11.15. 08:47:25
Kapaszkodjatok meg, mert ez fájni fog! De minimum megfekszetek! Én sírtam a röhögéstől!
Mehet?
HARCI LEPTON !!!!
Belenyúltak még egy-két hajóba. Meghallották Viku sirámát. Egyre több hajót szereltek fel JET-LR-el. Pöllö, az új Sukellust (arra már nem futotta, hogy drónokat is lehessen rá telepíteni.) És Kizárólag a RoC gyárban lehet rendelni (sajátban nem)!
Hivatalosan is gyártható a Titusz. Le is veszem a módosítást, mert zavar, hogy mindenből kettő van a listában (Styrvok, Stormvok, Titusz)
Vannak megszorítások is:
A pajzs erősítő drónok ezentúl kirepülnek. De ha eddig is ezt tették, akkor innentől le is lőhetőek! Kapásból buktam kettőt egy Titusz szerző utamon. Majdnem meg is ütöttem a bokám!
Minden nyűgömet javították, Még a show skill is működik megint. Nyomhatod Imre!
Akár rakétákat is vásárolhatok! Pedig ez a mentésben rommá pakolt Borz miatt eddig lehetetlen volt! (Pofátlan módon el is adtam szerencsétlen kereskedőnek úgy kb 3000 novát :-)
Pénzek megint jobban jönnek. Küldetések is jobban fizetnek.
Biztos kifelejtettem néhány dolgot, de majd tolom.
ÁÁÁÁÁÁ Ez a másik, amin beszarsz!:
Kóricál a CV!!!
Bővítettem a kohót... Épp menni akartam vissza a cv-jéhez, de nem volt a helyén!
"Hülye vagy? Még csak ellenség sem volt a zónában..."
Odébb ment.
Mondok akkor húzzá' fel még három sódertartályt! Erre elkezd bóklászni!
"Mondom, hogy hülye vagy! Hova mész?"
Beállt az építendő tartályok alá, hogy a hegesztőknek ne kelljen annyit szaladgálni!?!?! Szerinted?
Note: Voice recordings and localisations for texts that are new in 3.00 are not yet included.
Note: This is not the complete and final new feature list for 3.00.
• New Feature: Interactive holomap with mouse support, rotation, panning and automatic zoom between map levels.
• New Feature: Stations can now be built in Empty Space zones.
• New Feature: Dangerous regions that can damage your ship (feature implemented but regions not yet in map).
• New Feature: Crafting of special items (menu present but feature not yet fully enabled).
• New Feature: Beta 3 New non-plot mission chains.
• New Feature: Beta 3 Employee training to improve skills (feature not yet fully enabled).
• New Feature: Beta 3 Ware exchange between player ships and stations.
• New Feature: Subsystem target cycling.
• Added custom trade offer price settings.
• Added new kind of floating crate that must be opened by destroying locks.
• Added new trade and targeting software upgrades for the player ship.
• Added option to enable automatic refuel when ships call player if they are out of fuel.
• Beta 3 Added build progress display to monitor and map.
• Beta 3 Added option to display non-squad ships in Trade Offers menu.
• Added Patrol Zone order to continuously secure a zone.
• Added Gather Resources for mining in different zones.
• Beta 3 Added option to recall all drones.
• Added encyclopedia page showing station build costs.
• Beta 3 Added estimated profit to trade menus.
• Beta 3 Added default drone setups to ship dealer drone menus.
• Beta 3 Added shortcut display to new main menu.
• Beta 3 Added shortcuts for property owned, player inventory and undock.
• Added new in-game statistics.
• Beta 3 Added new hints.
• Improved smalltalk gameplay.
• Improved AI turret avoidance.
• Improved AI fuel station selection to reduce queues at the pumps.
• Improved AI attack behaviour on fleets of capital ships.
• Beta 3 Improved AI missile target selection.
• Beta 3 Improved small fighter attacks on big targets.
• Improved positioning of highway advertising signs to avoid traffic.
• Improved price calculation and discount system to make trading viable for a wider range of wares (new base prices to come).
• Improved balancing of police licence prices, bounty rewards and mission rewards.
• Beta 3 Improved behaviour of Smart Defence button in Ability menu.
• Beta 3 Improved refuelling behaviour so that local budgets are no longer wasted on fuel.
• Beta 3 Improved effect on production efficiency of station employees, including skill levels.
• Beta 3 Improved AI engineer balancing.
• Fixed occasional highway-related sound cut-out.
• ixed builder ship positioning.
• Beta 3 Fixed respawning of hidden ships once claimed.
• Fixed further cases of production getting stuck when storage for some products is full.
• Fixed attack/defend configuration of Defence Officer not working in some cases.
• Fixed unfriendly NPCs allowing further question options after "Where can I find...?".
• Fixed Refuel command being displayed twice in the pilot info.
• Beta 3 Fixed command info showing 'Docking' when ships undocking.
• Fixed wares being listed as available for resource gathering on ships not capable of mining them.
• Beta 3 Fixed negative credits in logbook messages.
• Beta 3 Fixed missing remaining discount time.
• Beta 3 Fixed "unlocked" percentage being shown for player-owned objects.
• Beta 3 Fixed "Account Updated" notification sometimes reporting double amounts, even when transferred amounts are correct.
• Beta 3 Fixed trades failing completely if pilot funds are not sufficient for entire amount.
• Fixed ships with trade orders stuck in following player ship (stuck trades will be completed after current task).
• Fixed capital ships not shooting at some stations.
• Fixed remote controlled missiles not moving if player stops controlling them.
• Beta 3 Fixed custom trade offer price settings not being saved in savegames (feature introduced in 3.0).
• Fixed player-owned ships unable to deliver wares to homebase if manager had no money (introduced in 3.0).
• Fixed ships not finishing planned trade trips in certain situations.
• Fixed ships behaving as though moving while actually standing still.
• Fixed at least one cause of unexpected warping of player ship to a new location.
• Fixed cockpit camera movement not working when loading a savegame.
• Fixed missing voice feedback for some orders.
• Fixed incorrect NPC voice feedback when there are no explicit orders.
• Fixed occasional highway-related sound cut-out.
• Fixed prices of new trade software upgrades (feature introduced in 3.0).
• Fixed object positions on map when viewing a different sector.
• Fixed random initial mouse position when mouse cursor activated on platform.
• Fixed subsystem target cycling not doing anything when no target object is selected (introduced in 3.0).
• Fixed target cycling sometimes skipping a target or selecting the wrong one.
• Fixed missing control remapping for new subsystem target cycling keys (introduced in 3.0).
• Fixed rare case of current target being lost when cycling targets.
• Fixed repaired surface elements not being targetable.
• Fixed capital ships not showing target elements directly after having been constructed, refueled, or repaired.
• Fixed several other rare problems with target elements.
• Fixed various problems with "re-pinging" of mission targets.
• Fixed various problems with crosshair information display.
• Fixed ability menu not updating if new drone is installed while menu is open.
• Beta 3 Fixed flickering of buttons in Ability menu with mouse controlsin some cases.
• Beta 3 Fixed case where buttion in Ability menu could get stuck in the active state.
• Fixed several other minor menu behaviour issues.
• Fixed various causes of the most common causes of crashes.
• Beta 3 Fixed several more causes of game and menu crashes.
• Optimisations resulting in performance improvements, especially in busy areas.
Remélem nem egy újabb megpróbáltatás elé nézek!
Jó reggelt!
Tetszik, hogy Üres Űrben is van mit bányászni.Kérdés, hogy AI hajók is mennek-e oda, azaz lesz-e értelme valamit termelni?
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2014.11.14. 07:08:26
Nekem bejön ez a rendőrségi szkennelés.Az más kérdés, hogy azonnal lőnek, ha illegális cucc van nálad, tehát nincs középút, s akkor az adott állomás is ellenség lesz, ami veszélyes.Eleinte nehéz volt megszoknom, meg a flottám le is amortizált egy-két baráti állomást, de inkább nem tartok magamnál vagy kerülöm a zsarukat.
A képet nem látom, de ezt viszont fogjátok.Felraktam én is a Capital Ship Bridge modot és tényleg sokkal élvezetesebb, valahogy emberibb lett az egész:
Itt épp az erőművem egyik védője támadja a Cartel Boss-ban kapott Xenon I-t.Immár nem foglalok, hanem gyártok, úgyis ingyen van...Xenon I-ből meg van 17 darabom, több nem kell egyelőre.
"a reputációt minden frakciónál jelentősen csökkenteni kellene elfoglalt hajónkként." Ez megvolt! De enyhítettek rajta. Sőt, a durci is elég sokáig kitart. Bár ez inkább mostanában jellemző.
Minap rajta kaptak, hogy ötvennégy hekkercsíp van nálam. Azonnal bepirult minden körülöttem. Én már rég el is feledtem volna, (három-négy zónában is jártam közben) de a térképen láttam, hogy még mindig piros az a gyár, ahol az eset történt.
Én már csak tudom. A teherflottám nyolcvan százaléka einstandolt!
Ti látjátok a képet, amit az előző Hsz.-ban beszúrtam?
Fene tudja, én mindig is túl könnyűnek találtam a hajófoglalást...
Így egyszerűbb volt a pénzszükségletet hajó foglalással/eladással fedezni minthogy a kereskedelemmel bíbelődni.
Maradhatna így de akkor a reputációt minden frakciónál jelentősen csökkenteni kellene elfoglalt hajónkként.
Jelenleg nincs se tétje se rizikója.
A megnövelt javítással legalább annyival megnehezítik, hogy őrizni kell amíg megjavítod :D
Szívemből beszélsz!
Ha véletlenül olyan hajót találtam aminek nem volt hegesztője, akkor az is épp elegendő ideig vesztegelt, mire járóképes lett. De ami most van az botrányosan tré.
Elfoglalok egy tituszt, fél óra múlva ránézek, hogy mi az ábra, majd másik félóra mire úgy ahogy mozgatható. Ha ezt kivetítem egy csatára, akkor annak a hajónak annyi!
Emlékszem még az őskorban bevittem Gangrénákat KripikHártba ott szépen egyensúlyban volt a csatázás és a sebek nyalogatása. Abban semmi kivetnivalót nem találtam.
Remélem meggondolják magukat!
A Heretic Vanguards is kapott Tituszt. Ugyan úgy üres mint a Sovereign Syndicate-é Se targonca, se hegesztő, se áru. Eternálban három roncsot is láttam. Majd frászt kaptam, hogy valaki az enyémeket dézsmálja! Érdekes, hogy Rúgi oldalán ez a két náció már frissítve van ezügyben, a Reivers-nél meg nincs ott a Titusz
Másnak is feltűnt:
I'm sure the constant influx of Tituriels is a ship cappers dream come true, but it's starting to overwhelm the NPC stations. Some sectors are beginning to look like station graveyards, with all the destruction. And don't even think about trading with any ship other than the Lyramekron. The additional Tituriels can be pretty nice for ensuring things get shaken up once in a while, but the current implementation is just WAY TOO MUCH!
Jöhetne már a következő javítás, mert anélkül el sem merem indítani...
Valaki írta az ego fórumon, hogy az ÜRES ŰRBEN NEM MINDIG VAN HELY! Ez elsőre viccesen hangzik, de jogos. Nekem például az volt az első gondolatom, hogy LávaFolyamban az üres háromszögekbe biggyesztek gyárakat, de a zónák annyira közel lehetnek, hogy nem fér be a gyár...
Először amikor rácsodálkoztam erre ficsőrre, az a gondolatom támadt, hogy ha oda építünk, akkor mi lesz a "címe" a komplexumnak, de azóta láttam képeket, amin új zónákat hoz létre a játék. Magyarán: Több zóna van egy szektorban mint amennyiről tudomásunk van. Oszt ha valamelyikbe építünk, az aktiválódik.
Képességeknek valóban lehetne nagyobb szerepe!
Na befejezem, mert úgy látszik szófosásom van. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2014.11.13. 17:18:05
Szerintem ez így nem lesz jó.Most működik, javít, és nem villámgyorsan.Kell jó néhány perc, mire a szétlőtt hajtóműveket/fegyvereket, stb-t visszaépíti.Hülyeség az is, hogy foglalás közben túl gyors volt.Jó, oké, én is vettem észre ilyet, de nem zavart, ráadásul ahogy szétlőttél mást is, növelted az ő "javítási listáját", ergo még több idő kellett neki, mire visszajavította az elfoglalandó hajót az ellenséges mérnök.
Ehhez hozzányúlni felesleges.Ne ezen javítsanak.Ha már vannak skill-ek, azokkal kéne valamit tenni.
Bocsánat! Nem gondoltam rá! Íme:
The engineer was never intended as a in fight repair entity. Repairs should be done between fights. Issues like boarding -destroy jumpdrive- didn't really work well, because the engineer was too fast. We wanted to make the engineer less powerful overall, he still works fine.
If there are huge issues with the 10-30 minunte cooldown, we are still in beta and this can be discussed and adjusted. We wont revert to 2.50 state though.
1; Rájöhettek, hogy imitt amott szűkös a HELY az ŰRBEN!
2; Csak X3 lesz a ribörszből egyszer! :-))))))
"Ha adnak fogadd el. Ha ütnek szaladj el!"
Érdekes...ezt hogyan?Bár megoldható...kezd elfogyni a hely?
No, Omicron kicsi Shipyardból csak egyféle van, tehát, amit Eternal dawn-ban látunk nem megépíthető, csak a Retail Boatyard.Így most az épült.
Offtopic: kb 2 órája szenvedek, hogy a UPC által ránk erőltetett router-t valahogy stabilizáljam, mert amíg a sajátomat használtam, sosem fagyott le, ez meg ma 5 percenként,de az elmúlt 1-2 hétben kezdte a szarakodást.Ja, közölték, hogy nem fog menni a saját router, ezért ingyé' küldtek egy ismeretlen márkájú modem+wifi router párost.
Most úgy néz ki megoldottam, de mitől lett a 30Mbit-es előfizetésem 125 Mbit?Szórakoznak, ajándék vagy majd ki is fizettetik velem?Tudniillik nem rendeltem gyorsabbat, mert nekem a 30 is bőven elég.
Hát akkor reggel upc ügyfélszolgálat hívása...
OFF vége.
"• New Feature: Stations can now be built in Empty Space zones. " VATTAFAKK?
Költözök vissza LávaFolyamba!
Emitt meg mintha azt irná az EGO, hogy direkt cseszték el a javítást, mert "túl hatékony volt a szerelő" ????!?!?!
Részben megnyugodtam. Minden hibát jelentettek itt amibe én is belefutottam. Nem gyilkolászom tovább a mentéseket, inkább kivárok.
Javaslom a rendszer visszaállítást :), azaz mielőtt felraktad volna a bétát.Na, én ezért nem bétázok, mert elkúr mindent.Inkább kivárok, mi úgysem vagyunk megfizetve/kitüntetve mint béta teszterek.
Én élvezem a játékot, de ma szörnyű álmom volt...azért ez nagyon durva, hogy a játékkal álmodok...kíváncsi vagyok, mikor lesz epilepsziás rohamom
Szóval azt álmodtam, hogy minden saját hajóm ellenem fordul és nem tudtam, mitől. Kezdek belehülyülni?Lehet...
Azt hittem azok a sul-ok 3.00 ban jöttek. Direkt nem írtam meg, hogy legyen meglepetés! Na sebaj. Ennyit a figyelmemről!
Tegnap este komolyan elgondolkodtam rajta, hogy eladom, vagy ajándékozom a játékot.
Képtelen vagyok kifejezni a játékkal és az egóval szembeni érzelmeimet.
Sziasztok!
Nem tudom, feltűnt-e, de új hajókat lehet gyártani az Albion Shipyard-on. Én egyelőre 3 új Sul-t találtam:
- az egyik 6 db PlasmaJet-tel van szerelve, más nincs rajta, csak pajzsgenerátor
- a másikon 6 db Astrobee Launcher+pajzs
- a harmadikon 8 db Hailstorm+8 db HIT/MA+pajzs.
Az első kettő nagy hajók ellen, az utóbbi pedig vadászok és drónok ellen van.Tök véletlenül vettem észre, amikor leszálltam a hajógyáramba és akartam egy Balor-t építeni.
Itt a kép:
No, megyek kipróbálni őket.Ja, és megtaláltam hol van az állomás javítása.Ugyanott, ahol az építés/bővítés, csak van egy Repair gomb. Kicsit fura, mert nem jelzi, ha sérült egy rész, így ki kell silabizálni, hogy melyik lehet az, de utána meg is javítja ugyanúgy, mint a hajókat.Van itt pár ilyen gyáram, amit most foltozok.
A csere CV szépen beállt, már épül is tovább a kohó, aztán már sak a raktárak és pár Targon van hátra.A Construction Shop is épül, szépen védi is magát.Úgyis az állomás nyer, de azért nem baj ha van védő hajó.
Mellesleg jól működnek, azonnal lecsapnak minden ellenfélre, tök mindegy hogy a szomszédos állomást fenyegeti avagy sem. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2014.11.11. 22:44:38
Itt egy friss kép, előrementem, hogy a csere CV-nek megnézzem a helyet, nincs-e valaki ellenséges ott.Hát persze hogy volt! :)
Na, megpróbálom valahogy előcsikarni a régi jó Repair Station parancsot, elvileg benne van, csak nem ott, ahol korábban.Szegény Metalworks Yard ketteske megsérült a harcokban, na nem brutálisan, de csúnyán néz ki egy-két része.ideje javítani...
Baj van! Nem kicsi!
Nem tudom eltávolítani a Safer Tradeing módosítást! (Gondoltam hátha emiatt nem tudok a saját gyáraimtól vásárolni)
Nem tölti be utána egyik mentést sem, amiben benne volt. Egyszerűen kilép 93%-nál! Akkor is, ha egy másik mentésből töltöm újra.
Azért enyhítő körülménynek veszem, hogy a fénykép elég jellegzetes tájat mutat!
Az Eternalosra szavazok. Gazdaságilag és esztétikailag is jobb választás lehet.
Amióta mocorog a gazdaság, próbálom ésszel megválasztani a beruházásokat. Ezt az óriás kohót is azért építettem, mert egyszer csak hiánycikk lett a szilikon lapka.
Az új kereskedő szoftvernek köszönhetően, felvásároltam "viccből" az összes HIT/MA ágyút. Gondoltam síííímán túladok rajta! Aha. Talán ha beépítgetem. Akkora dömping van belőle, hogy csak a saját hajógyáraimnak adtam eddig. Bár nincs minden veszve, mert ha jól emlékszem ezek a termékek "idény jellegűek".
Szomorú tény, hogy minden npc gyár azóta legyártott belőle 3-700 darabot. "Szórom szét frutti helyett"
Apró öröm: Az épülőfélben lévő kohó két bányász hajója kukáz nekem drágaköveket, aranyrögöket, ismeretlen leleteket.
Fulmeki egész alkalmasnak bizonyul zónavédőnek! Viszonylag gyorsan odaért a gép által dobott kisebbségi Tituszhoz.
A szívem szakadt meg, hogy nem foglalhatom el. (Mellettem Titusz még nem ment el, hogy ne került volna a birtokomba) De mivel már minden fán terem, így nem kell kapkodnom értük. Szerintem van vagy ötven a flottában.
Én mióta Alfa Kvadránsba raktam plusz két állomást, elkezdett szaggatni a játék abban a szektorban.Nem vészes, de érződik, hogy kicsit sok neki.
A szokásos Xenon I meg szépen rendben jön Vortexben, néha jön K is, a külső szektorokban inkább Xenon Squadron-ok, esetleg 1 K bukkan fel.Blurred Reflection rendszert teleépítettem, ide ellenfelet általában a Splitektől viszek küldetés formájában, bár néha vadászok is feltűnnek.Hatodik Szentírás-ba (Sixth Scripture) nem lehet építkezni, pedig hely lenne.
Most Sigma Sector-t kezdem népesíteni.A kilőtt CV-t a helyére teszem még ma, aztán csutkára húzom azt a kohót is, már nem sok van hátra.
Aztán hátravan még az Omicron kicsi Shipyard, nem tudom ebből melyiket érdemes megépíteni: azt ami Eternal Dawn-ban is van vagy a Retail Boatyard-ot.
Hm, Devries-->Barren Heart-->Heartache Mist
Eltaláltam?
Vagy még Fell Affliction, de inkább a hártékh miszt
Azóta nálam is volt összeomlás. Nem csak úgy simán lefagyott, hanem egyik pillanatban még játszottam, (épp egy küldetést vettem fel) a következőben az asztalt bámultam.
Unalmamban építettem Mátészalkán egy Argon kohót. Az látszik a képen is. Aki kitalálja hol van, nyugodtan nevezhet rasszistának!
Ezmegde!
Gondoltam két traktorforduló között belenézek a betaverzsönbe, de mégse, alszok rá vagy kettőt.
Ehun!
Jaj! Már huszadszor felejtem megírni. A "havivérzéshez" kapcsolódik. Ugyanis kapott egy szép látványelemet: Egy piros áttetsző négyzethálós dobozt, a gyár leendő méretét hivatott jelölni. Az én olvasatomban arra szolgál, hogy amelyik hajó belül van, az van útban. Tehát tehetünk az ügy érdekében. Arról persze lehetne (de nincs értelme) vitatkozni, hogy melyik módszer a célravezetőbb? A miénk: Elhagyni a zónát, majd visszajönni, vagy kitessékelgetni olyan hajókat amiket már egyszer gondos gazdasági igazgatók kegyeire bíztunk?!?!?!?
De azért jópofa!
Ha lesz lelki erőm, feltöltöm valahova.
"ami jelentheti, hogy orvosolni fogják."
Reméljük a legjobbakat!
Azóta szét szekáltam a játékot. Mármint a gépen a fájlokat. Letöröltem, feltettem, kikapcsoltam a mod-okat.
Semmit nem értem el vele.
Úgy tudom megnézni a termelő modul menüjét, hogy konkrétan odautazok a gyárhoz, megkeresem a kívánt modult és az infopontján nyomok gombot. Na akkor beadja menüt.
Van egy aprócska jó is. Amikor ballagunk vissza borzba én mindig megpróbáltam az egérkurzort középre beállítani. Ennek több oka is van, de a legfőbb, hogy utálom amikor elekezd forogni velem a világ, akaratomon kívül. Na ezt többet nem kell. Automatice áll be középre.
Apropó! Levelet kaptatok az Egótól?
Némi kis kertmunka után én is visszatérek.István, nem irigyellek, de tetszik amiket olvasok.
A hajók elemeinek kijelölése már a Freespace-ben is benne volt, csak ott nem lehetett elfoglalni őket.Végre vége a célt vesztek, nem tudom kijelölni korszaknak.Valamint esélyünk lesz távolról is amortizálni a hajókat torpedókkal.
A gyárakon meg sem lepődök, de azon igen, hogy ami eddig ment végre, azt megint elk*ták.Jó, persze te bétát nyomsz, ami jelentheti, hogy orvosolni fogják.
Na csak megleltem a célzószoftver értelmét!
Eddig ugye odaballagtunk egy kapitálishoz, szépen kijelöltük a hajtóművét, ágyúit, stb aztán mehetett az áldás. A C.SZ. segített eltalálni.
NNNa most már nem kell odaballagni. Hajó kijelöl, HOME/END billentyűkkel lapozgatunk a lőhető felületi elemek között.
Mi haszna?
Pöllő, hogy nem kell odamenni egy Icuhoz, hogy lefegyverezzük.
Kicsit olyan Vér Istvános-szánalmas dolog ez, De ha nekik megért néhány munkaórát, hát legyen.
De nem ezért írtam!
Újabb fícsőr. (szerintem az egonál összekeverték a fricskával) Nem tudok saját gyártól vásárolni!!!
A jelenség:
"Légyszives vegyél már xx darab plazmaágyút a fegyvergyárunktól"
"Jó"
Majd amikor odaér, küld egy üzenetet a hajó kapitánya (pontosan olyat mint a menedzser), hogy kifogyott a pénzből!!!??!?!?!
Az interakcióban a válaszlehetőségek: OK/NOT OK. Mindegy melyikre nyomok, dolgavégezetlenül továbbmegy
Köszönjük EMESE!
Imre! Ha jót akarsz nem rakod fel a 3.00 Béta 2-őt!!!
Még egy(?): Nem lehet targoncákat rakni a hajókra egyik hajógyárban sem. Hiába van készleten, nincs olyan opció!
Hab a tortán: Gyár részlegek tűntek el. Papíron megvannak, (hálistennek) Csak vizuálisan mentek a levesbe!
A kereskedelem befolyásolja reputációt! A vásárlás egész biztosan.
A bájcsevej is!
Írták az EGO fórumban is, hogy a háromnulla hazavágta a "Mutasd a képességeidet". Valahol találtam egy listát a módosítások kompatibilitásáról.
Foglaltam Maruder (marauder?) Tituszt is. Annyi különbség van a haramiákéhoz képest, hogy ezen se targonca, se hegesztőaparát nincs. Mint ahogy rakomány sem. Érdemes volt rátukmálni a Szoverinyekre!?!?!
Az oldal menüben (enter 5) eddig is a zóna összes kereskedője és személyzete volt elérhető, szépen rendszerbe szedve? Mert én csak most szembesültem a hasznosságával.
Újabb egy óra eredménye:
A szerelő a frissen foglalt K-t sem javítja rendesen. Percekig (ami alatt régen összecsapta a komplett hajót) "Analizálja az Összetevőket"
A Szoverinyek is kaptak Tituszt, ergo; Albániában is lehet ezentúl vadászni rájuk.
A K-k kaptak HIVI/MA ágyúkat!!! Nagyot rúg ám!
A kezelőfelület egyre rosszabb. Már a gyártó modulok menüjébe sem tudok belépni, mert eltűnik a felület (VindózGomb)
Ötcsillagosról jut eszembe: Hazavágták a showskill-t is. Ugyan pont a szerelőkét le lehet kérni. (meg talán az építészekét) de a kapitányok és defof-okét már nem. Nem is lehet rákérdezni!
Jó ideje már csak maximális képességgel rendelkező személyzetet alkalmazok. Szerelőnél ez alapfeltétel! Kapitánynál Tisztnél szoktam engedményt tenni, a helyzettől függően. Hadihajóba csak elit gárda kerülhet!
Végül csak neki állt ímmel-ámmal, de csak úgy mintha nekem kellene a saját karomat levágni.
Valami ostoba malőr lesz. ha jut rá időm kipróbálom más hajókkal is, hogy kizárjam a mod bezavarását.
Hét útra lehet elküldeni egy hajót mk3-as tré-ding szoftverrel.
Ez építkezésnél hasznos lehet. Kevesebb hajót kell használni, hogy zökkenőmentes legyen a kipakolás. Meg úgy általában is kényelmesebb, ha nem kell árgus szemekkel figyelni mikor végez egy-egy hajó a teendőivel.
Crafting (barkácsolás) A létjogosultságát majd igazolja, ha akarja. Amit konkrétan sikerült kisilabizálnom, egy eszköz (azt hiszem egyszer használatos) amivel a gyárak számítógépeit lehet befolyásolni (konzolról) hekkelés jelleggel. Annyira illegális, hogy még a birtoklás gyanújára is statáriális életfunkcióinkat erősen korlátozó eljárásokat alkalmaznak ellenünk!
Valami csecsebecséről is szó volt. Ami talán fizetőeszköz volt régen bizonyos körökben. Bla-bla-bla
Ezeket több összetevőből kell összerakni (gondolom gombnyomásra) A saját készlet listájában található a hekker csip és a motor alkatrészek, szkafanderek között.
Bár két Tituszt is el "kellett" foglalnom, a célzó szoftver mikéntjét még csak nem is sejtem! Egyszer biztos fény derül rá! Az enciklopédia valami felületi (hajótest) objektumok kijelöléséről beszél... ??????? Mondanom sem kell, hogy semminemű extra funkciót nem tapasztaltam, pedig rajta voltam az ügyön. (Ha már fizettem érte)
Király vagy!
De ez a titusz javítás tényleg nevetséges.Most akkor megint nem javítja?Próbálj öt csillagos "engie-t" adni neki.Valahol még régen olvastam, hogy csak azok képesek meggyógyítani a hajót 75%-ig, így nekem más nincs is...
Így, hogy elolvastam az enciklopédiát, a kereskedő szoftverrel (mk3) több utat lehet megadni egy-egy hajónak. Halleluja!
Persze ki is próbálhattam volna mielőtt jártatom a számat, hogy mennyit, de elfelejtettem. Mivel épp azon küzdök, hogy az elfoglalt tituszt hajlandó legyen javítani a szerelője!!!!!!!! Nonszensz, hogy ez a hiba egy év után előjöjjön!!!!!!!!!
A célzószoftvert így sem értem!
Tituszt tudomásom szerint csak módosítva gyárt. Egyébként helyes a felsorolás.
Leptont, Stormvokot, Styrvokot. Egyben van a nagy és kishajógyár. Mármint eredetileg. A módosításban ugyanaz, mint a PMC-s. Ezt valamiért nem tudta a Mod készítője megoldani.
Elkezdem. Egyébként is benne vagyok most. Jó lesz plusz löketnek.
Amit eddig tapasztaltam: A térkép szépen kiforrott. Bele lehet nagyítani, toszogatni ide-oda. Nagyításnál automatikusan vált zónáról szektorra, galaKSZisra, de még a gyárakat is színekre bontja, mint amikor szkenneltük. A junoszty jelzi a rampákat a saját ikonjaikkal. Ergo, nem kell bogarászni a gyárat, hogy most akkor hol megy be, hol jön ki a cuccmák. Le a kalappal. Hozzá ne nyúljanak többet!
Elkélne egy angol-angol szótár ezekhez a fícsőr listákhoz.
Akinek nem lenne világos lehet vásárolni Tréding szoftvert. Ráadásul különböző fokozatúkat mk1,mk2 Nagyjából annyi haszna van, hogy távolról kinyitja azokat az npc állomásokat ahol van besúgód. De majd valaki jobban kivesézi.
Továbbá valami harcászati szoftver is van (targeting(?)) Még nem volt módomban kipróbálni. Amikor írtam, hogy vak vagyok utána tíz percig játszottam és mennem kellett.
A konténerezés dolgot nem értettem. Elmentem "Messzibe" a konténerek mekkájába, próbáltam kitalálni mi a pláne, de csak arra jutottam, hogy amikor találok egy konténert, kijelölni nem tudom, ha rálövök LAPJAIRA ESIK SZÉT! És aztán semmi. Szó szerint!
Ha valamit sikerül kisilabizálnom, akkor visítok! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2014.11.06. 19:23:30
Tényleg, István, mit gyárt a ROC-os hajógyár?Gondolom ugyanazt, mint az AI, nem?Mi is van ott?
Sucellus, CV meg Titurel...meg ezek a Styrvok-ok, ugye?Azoknak nincs kishajó gyáruk, ugye?Nekem nem rémlik, hogy Devries-ben tudtam volna kicsi hajót venni valaha is. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2014.11.06. 16:52:56
BAKKER! A SZEMEMET KIVERTE, mégsem vettem észre! 3.00 Bétaverzió!
Version 3.00 Beta 2 (188186)
Note: This is not the complete and final new feature list for 3.00.
• New Feature: Subsystem target cycling.
• New Feature: Dangerous regions that can damage your ship.
• New Feature: Crafting of special items (menu present but feature not yet fully enabled).
• Added new kind of floating crate that must be opened by destroying locks.
• Added new trade and targeting software upgrades for the player ship.
• Added option to enable automatic refuel when ships call player if they are out of fuel.
• Added Patrol Zone order to continuously secure a zone.
• Added encyclopedia page showing station build costs.
• Added automatic zoom between map levels.
• Added new in-game statistics.
• Improved smalltalk gameplay.
• Improved AI turret avoidance.
• Improved AI fuel station selection to reduce queues at the pumps.
• Improved AI attack behaviour on fleets of capital ships.
• Improved positioning of highway advertising signs to avoid traffic.
• Improved price calculation and discount system to make trading viable for a wider range of wares (new base prices to come).
• Improved balancing of police licence prices, bounty rewards and mission rewards.
• Fixed occasional highway-related sound cut-out.
• Fixed builder ship positioning.
• Fixed further cases of production getting stuck when storage for some products is full.
• Fixed attack/defend configuration of Defence Officer not working in some cases.
• Fixed Refuel command being displayed twice in the pilot info.
• Fixed wares being listed as available for resource gathering on ships not capable of mining them.
• Fixed ships with trade orders stuck in following player ship (stuck trades will be completed after current task).
• Fixed capital ships not shooting at some stations.
• Fixed remote controlled missiles not moving if player stops controlling them.
• Fixed ships not finishing planned trade trips in certain situations.
• Fixed ships behaving as though moving while actually standing still.
• Fixed at least one cause of unexpected warping of player ship to a new location.
• Fixed cockpit camera movement not working when loading a savegame.
• Fixed missing voice feedback for some orders.
• Fixed incorrect NPC voice feedback when there are no explicit orders.
• Fixed object positions on map when viewing a different sector.
• Fixed random initial mouse position when mouse cursor activated on platform.
• Fixed target cycling sometimes skipping a target or selecting the wrong one.
• Fixed rare case of current target being lost when cycling targets.
• Fixed repaired surface elements not being targetable.
• Fixed capital ships not showing target elements directly after having been constructed, refueled, or repaired.
• Fixed several other rare problems with target elements.
• Fixed various problems with "re-pinging" of mission targets.
• Fixed various problems with crosshair information display.
• Fixed ability menu not updating if new drone is installed while menu is open.
• Fixed several other minor menu behaviour issues.
• Fixed various causes of the most common causes of crashes, and improved crash reporting.
• Optimisations resulting in performance improvements, especially in busy areas.
Lehet, hogy bétás hiszti volt a kapitány mizéria!?!? Mindegy is.
Először azt gondoltam marhaság Core Dig-et építeni, de van benne ráció. Mondjuk egy (és itt el kellett indítanom a játékot, mert fogalmam sem volt mit bányásznak belőle) fix nividium forrásnak... Azt hittem a többi szilárd motyót is ki lehet belőle termelni...
Nekem ilyenem nem lesz.
Én minden további nélkül ki tudom cserélni, sőt mindig ki is cserélem a gyárilag adott embert.Nem tapasztaltam hibát ezzel kapcsolatban.
Nekem hátravan 1 Devries nagy hajógyár, 1 "Xenon" shipyard vagy mi az, meg az Omicron kishajógyár.
De hogy még azt az aszteroida-állomást (Core Dig) is meg lehet építeni, már csak hab a tortán.