Már csak egy apró dolog nem érthető számomra, s most eltekintek attól, hogy miért nem támadnak meg Very Hard-os Ambassador szállításnál.Mindegy, így a "semmittevéssel" kaptam már másfél millát...bár így menne az életben is (bár nagyon sokan vannak akik így csinálják)
Szóval nem új keletű hiba, csak korábban nem tanúsítottam jelentőséget neki: néha egy-egy Xenon I-m nem tud ugrani.Kiírja, hogy I-2 cannot jump.
Pedig "benzin" is van benne, jumpdrive-ja is van, ráadásul mindkettő.Végül is nem egy eget verő hiba, csak gondoltam, megkérdem hátha nálatok is előfordul.
Csináltam pár érdekes képet én is tegnapról:
Ezen a képen egy Olmekron "belseje" látható, s hogy miért? Mert van egy "gödör/lyuk" nem sokkal az Engineer mellett a platformon, amibe "beleestem", majd a Skunk-on kötöttem ki...
Itt pedig libasorban Xenon N és M hajók vándorlását tekinthetjük meg, akik persze hagyták magukat szétlövetni.
No, megyek is vissza, mert sok dolgom van még az univerzumban.
Lehet én is felrakom újra, kipróbálom a 3.0-t majd. :) Nem semmi, 1200 óra egész életemben nem jön össze ennyi. Gratula! Igazán rajongók vagytok ritka az ilyen, hűséges vásárló manapság. Szerintem logikus, hogy ingyen adják, engesztelés képen. Néztem a cégadatokat róluk. Hát nagyon kis cég ez :( 20 ember dolgozik benne. Hihetetlen milyen bátor népség. Hasonló nyitott világot, méretben a Beth 100 feletti dolgozóval vállal be. Mégha az űr egyszerűbb is :) Utoljára szerkesztette: Although, 2014.10.10. 08:56:16
Ne legyünk ilyen pesszimisták.Tételezzük fel, most kezdik.Október eleje-közepe van.Van kábé 2 hónapjuk, de gyanítom, hogy már korábban elkezdték, csak a 2.5-öt ki kellett adni, hogy egyrészt megnyugodjanak a kedélyek, másrészt jó nagy szünet lett volna a 2.20 és a 3.0 között.
Meglepő, hogy ingyen fogják adni...legalábbis ilyen hírek terjengnek. Mondjuk, ha fizetős lenne is megvenném.
Bármennyire fikáztuk az elmúlt egy évben, azért valljuk be, mi hárman már több, mint 1000-1200 órát játszottunk vele, azért ez nem semmi.
Szerintem sok sandbox fejlesztő szeretné ezt elérni.
Jó kép, lehet, hogy berakom háttérnek.
Űrwhisky-t nem kapok sehol, a valódit is csak , ha kínálják, akkor iszom, mert mi magyarok inkább pálinkásak vagyunk.
Lassan megnézem én is azokat a modokat, amit ehhez a verzióhoz adtak ki,de egyelőre maradok a "csupasz" verziónál.
Saját hajógyárat azért meg fogom nézni.
Ne igyál sok űrviszkit !
Én inkább a moddereket dicsérném, a capitalshipbridge már nagyon pofásan néz ki, csinosítgatják rendszeresen. Az állomásokon levő nagy teraszos hangárt, menedzser irodát, és a kis műhelyt is beleépítették a módba, karakterek jönnek mennek, életet leheltek a hideg fém falak közé. Egos fiókák tanulhatnának tőlük ...
Ha sok pénzem lenne, lefogadnám a 3.0-ás Teladi mizéria tele lesz hibával, és kezdődik a köpködés újra.
Nekem bejön nagyon, a vagyonom nekem is megugrott, most olyan 2 milliárd környékén vagyok...
Most kaptam fél millát egy olyan küldetésért, amiben semmit nem kellett csinálnom, csak repkednem, meg egy emberkét elvinnem.De meg sem támadtak, pedig Very Hard volt...
Tévedtem, nem fut szarabbul, sőt szerintem jobban is.A menük határozottan gyorsabbak, a hajók jók, agresszívak, minden stimmel egyelőre.Óriási építkezés/bővítésbe kezdtem, mivel ez is működik...
LEhet hogy ez az első frissítés, amivel nem rontottak el semmit?
Végre!
Talán lendít egy kicsit a fórumon is. Hátha észrevesztek olyan dolgot is, amit én nem.
Aztán majd indíthatunk egy kis házi szerencsejátékot. Ki mire tippel? Szerintem lesz 2.7 is!
Első tapasztalatok:
- szoknom kell az oldalmenüt, meg, hogy át van számozva
- gyanús, úgy foglaltam egy egy Fulmekron-t, hogy az nem is nagyon lőtt rám...
- valóban működik végre a "kis" hajógyár
- jön pénz is, meg van igény megint
- látható végre a CV anyagigénye a Trade menüben
- úgy néz ki, megy az építkezés, de a puding még próba előtt
- mintha egy kicsit szarabbul futna...bár ezt sem tudom megerősíteni.
No, kb. ez minden 10 perc játék után...folyt köv.
No, akkor nekirugaszkodás van megint:)
Egyelőre az a történés, hogy elment a játék hangja az első 5 perc után:(
• New Feature: New side-bar based main menu.
• New Feature: External camera view.
• New Feature: Free look in cockpit.
• New Feature: New shipyards for small and medium sized ships.
• Added Drone Hunt generic mission.
• Added Protection Detail generic mission.
• Added Diplomatic Aid mission chain.
• Added respawning of specialists with increasing hire fees.
• Added incoming remotely ordered wares to item trader menu.
• Added auto-refuel setting.
• Added small ship traders.
• Added primary shields to large ships which did not already have them.
• Added "civil war" behaviour between Plutarch and Heart of Albion in Albion.
• Added ability to replace destroyed CVs so that station construction can can continue.
• Added ability to assign ships to other ships of same size or to any large ship.
• Added option to choose between stopping and maintaining speed while in menus.
• Added event monitor display to drone control mode.
• Added target elements for player-owned small ships.
• Added statistic for storage modules hacked.
• Added crash report option with privacy settings.
• Improved event monitor with "picture-in-picture" mode.
• Improved hacking gameplay.
• Improved engine animation and effects.
• Improved ship AI behaviour in numerous situations.
• Improved generation of mission enemies.
• Improved "Assign new superior" command.
• Improved ability menu to show when a drone is unavailable.
• Improved mission target indicator to point always to the closest mission target.
• Improved trade offers menu (shopping list is included in ship cargo).
• Improved docking behaviour of drones.
• Improved build tree menu user experience.
• Improved several mission briefings.
• Improved Open Comm Link menu in legacy main menu.
• Improved scan time for police scanning illegal activities.
• Improved lifetime of containers dropped from cargo bays.
• Improved remote controlled player drones flying back to the player ship.
• Improved rendering of distant objects to reduce flickering slightly.
• Improved Mission Bar so it no longer obstructs menus.
• Improved crash report content to help us find and fix causes of crashes.
Fixes:
• Fixed several plot and other mission issues.
• Fixed several of the most common causes of crashes.
• Various optimisations resulting in performance improvements.
• Many more fixes, see the complete release notes[forum.egosoft.com].
64-bit:
The system requirements for the game have always stated that it requires a 64-bit version of Windows, and the 64-bit version of the game is now successfully in general use. This is likely to be the last major version for which a 32-bit executable is available.
Belenéztem "hogy áll" a decemberre ígért DLC.
Csak két-három hozzászólást hadd idézzek:
- "Finish your game before start make DLC !!! "
- "Even the pre load of the dlc is bugged.
Are you mocking the community now? "
- "Have performance issues been rolled out with this 2.50 version, or do we still have to wait till 6.9?"
Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni, de megmosolyogtató még úgy is hogy szeretem eme alkotást. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2014.10.08. 22:38:45
Missing target elements...hmm, ha jól emlékszem ez az, hogy megépül a gyár, de bizonyos elemei nem látszanak...ilyen korábban is volt.Aztán megjavították, majd - gondolom - megint elrontották, és most újra kijavították
Fixed jumpgates... ez lehet a belépéskor 40 km-re elrepítő ugrás :)
Crashes: hmm 2.0/2.20 után nálam már egyáltalán nem fagyott, thanks to 64bit-es struktúra és jobb memóriakihasználás.
• RC10 Fixed missing target elements on newly-built stations (problem introduced in 2.50).
• RC10 Fixed jumpgates sometimes sending the player to invalid positions.
• RC10 Fixed some more causes of crashes.
Megint olyan hibákat javítanak, amiről még életemben nem is hallottam.
Köszi, akkor csendben várakozok és olvasgatom az élménybeszámolóitokat.
Szoftvertesztelést csinálok munkaidőben, a szabadidőben nem akarok bugokkal foglalkozni :D
Közben megoldódott az útba aszfaltozott "N" problémája. Talán hasznos lehet másnak is: Odarepültem, hogy valami módon beazonosítsam a korábbi mentésből törlős verzióhoz, de ez nem volt lehetséges. Csak a követés/autópilóta lehetőséget választhattam. Akkor nosza! Elsőre kivitt a zónából, majd visszafordult és megállt az "ÚTBAN" az N előtt. (anélkül, hogy elsodort volna az "ár". Így már ki lehetett lőni!
Röviden: Robotpilótával bevitetni magad a sztrádába az ellen mellé...
Írták valahol/valamikor RC4-5-6, hogy betettek valami probléma jelentő dolgot, amitől lassulhat a játék. Nálam ez a menüben kavarásnál vehető észre leginkább.
Na RöCö 8-nál tartunk, nálam kiverte a biztosítékot, szaggat mint az istennyila. Épp nagyit ápoltam, mikor elkezdett szarakodni én meg füstbe mentem. A fiúk ismét jól összekutyultak mindent, ha így haladnak talán jövő decemberre kész lesz a 3.0, azt hiszem jegelem vagy két hónapig.
Nem úgy repül bele sztrádába, hanem benne áll. Ott van a zónában, de sem sztrádán kívülről, sem belülről nem lehet kilőni. Illetve lehet hogy ott sincs, de ott jelzi a gép.
Mindegy, mert nem vállalok abban a zónában küldetést.
Majd ha lesz humorom, akkor valahogy beazonosítom és kiírom a mentésből.
Figyu, István!Ha "véletlenül" a célpontod bekerül a highway-be, utána tudsz menni.A highway-en belül is tudsz gyorsítani/lassítani,tehát ott belül is ki tudod lőni vagy elég, ha csak egy picit belelősz, ezzel "kipöckölöd" a sztrádából.
Van olyan, hogy elmegy/elrepül, de előbb-utóbb úgyis kiírja, hogy mission completed vagy valahol kijön belőle.
Nálam is előfordul az ilyen, valóban idegesítő, de egyben izgalmas is..
Védelmi hajók: csak a 2.0 után épült gyáraknál kezd el Patrol-ozni, járőrözni nálam.Ergo az előtte épült 15 gyáramnál semmit nem csinálnak.
A Patrol egyébként annyi, hogy köröz körülötte, de ha megtámadják az állomást, akkor sem siet, csak úgy komótosan: "há', maj' csak odaérünk eccer, aztán lövünk..."
A Lyramekron-ok meg nálam gyakran fagynak, azaz saját magukkal kezdenek kereskedni, csak .xml szerkesztéssel lehet törölni a parancsukat.
Nálam mintha egyre több lenne a hiba. Vagy csak mostanában fedezem fel őket. A védelmi pozícióba állított teherhajók esetében egyszerűen nem tudom meghatározni a konkrét hibajelenséget. Van, hogy hozzárendelek hajót a gyárhoz és az el is kezd dolgozbi, de a második-harmadik már csak patronálni hajlandó.
A tennivaló listámban szemezgetve látom, hogy építsek két modult a Lúré delejgyáramhoz. "De hát az fullra kész van" Beszélek a rimával a modul kész. Az adatlapon nem termel (mert sérült) "Javítsd ki" "Jó, de nulla forintba kerül" Ergo: bukta. Kipróbáltam lecserélni a CV-t annál is ugyanez a helyzet. "Ködös Égboltban" nem látom a targoncákat. Az üzlet lezajlik ettől még. Csak esztétikai hiba. Eternal Dawn-ban, ha elvállalok egy kis kutyaharcot, akkor tuti egy nyomorult kishajó beragad az autópályába, amit onnan nem lehet kilőni.
Valahogy mintha az egész Lúré-n káosz uralkodna. A többi megye úgy ahogy működik.
A független kereskedő módosítással is van bajom. Adtam neki két teherhajót és egy gázbányászt, hogy örüljön(jek), de a harmadik tehert nem veszi be a gyomra. illetve odaadhatom, de nem csinál semmit. Jó esetben megtankol, de ez sem biztos, mert tegnap végignéztem ahogy egy Lírameki háromszor megpróbálja, majd a végén inkább én öntözgettem bele a naftát kannából.
MEGINT KEZD ELFOGYNI A TÜRELMEM!
Már belemásztam, amit eddig próbáltam, a legénységet nem a Skunkról dobja le, hanem toborozza még egy "lakatlan" zónában is képes rá.
Egyszerre spawnolja az egész bagázst a fedélzetre, csalás szagú, mert nem kell egy büdös petákot sem fizetni a legénységért, építészt nem képes kreálni, azt nekünk kell sk-ba.
A marine off-ot vissza lehet édesgetni egy hajó elfoglalása után a Borzra leszállás nélkül, de a következő foglalás előtt hátra kell menni hozzá és megkérni, hogy dolgozzon a büdöskén. Ez még nem igazán működik rendesen, de kevesebb idő hátramenni a legénységhez mint leszállni egy hajóra.
Régi hiányosság ha eredeti módszerrel rakjuk le a személyzetet, nem látszanak, újra fel és le kell szállni a hajóra (pl. mérnökkel akarjuk javíttatni a borzot), ami sok idő, pláne a szövegelést nem lehet átugrani mindig meg kell hallgatni. Ha csak a dumálást vesszük már megérte e módot használni, pár percet spórol hajónként.
A többi részét még nem próbáltam, a leírás szerint elég sokoldalú.
A másik a mission computer mód, végre sikerült használatba vennem, szintén sok időt spórolhat nekünk, nem kell keringeni egy zónában szimpatikus küldetést keresve, két gombnyomás és már látszik az összes zónán belüli lehetőség.
Ráadásnak még egy hasznos cucc :Multi Assignment, ezzel a hajók állomásokhoz rendelését gyorsíthatjuk és egyszerűsíthetjük. Hajókat kiválasztunk egy külön listába, amiket átláthatóbb módon tudunk gyárakhoz társítani, mintha térképről vagy a tulajdoni listán kéne keresgélni.
Ezzel a móddal sok időt lehet spórolni, nagyon jó, pl. nem kell leszállni a hajóra legénység lerakásához (a marine officert vissza lehet hívni a Skunkra) Copilot Convo
No, újra elkezdtem vele tolni, elmúlt 2 nap termése (egy délután, meg ma reggeltől) : 2 db Xenon K, 1 Xenon I és egy Gangrene Chaser...ők bővítik kicsiny flottámat
Jöhetne má' a peccs...
Nem tudom a mód miatt van-e, a leszálló hely hátra került a tepsiken.
Másképp látjuk a dolgokat. Ami jó, mert a játék sokoldalúságát igazolja.
lammaer! Én azt mondom, ha eddig kibírtad, akkor várd meg a 3.0-át, De a hivatalos 2.5-öt mindenképp!
A gazdaságra vonatkozóan: a 2.5 béta megjelenése után 1-2 nappal milliárdos lettem. Számokban: kb 2-300 millióról indulva közel harminc gyárral (az első néhány órában sorba jöttek az akár több száz milliós bevételi jelentések). Azóta felrántottam kb öt gyárat, köztük egy nagy hajó gyárat aminek az árukészlete került 600 millióba. Jelenleg 1200 M-nál tartok.
Azt hiszem kijelenthetjük, hogy a gazdaság "kezd helyreállni"
Lassan esedékessé válnának a MK6-MK3-as cuccok. Az ilyen macskajancsik mint én, némi technikai fölényért kész lennék a lelkemet is áruba bocsátani!
Annyira belefeledkeztem három Kata és "díszkísérete" nyirbálásába, hogy a végén negyven perc ment a kukába. (G-MÓVER) Nem sok, de kifejezetten bosszantott.
Rühellem, hogy minden kis légypiszok fordulékonyabb és gyorsabb nálam. "Kiegyensúlyozás" előtt, még el tudtam húzni, ha forró lett a talaj. Ezt mostanában már csak utánégetővel tudom megtenni. (csalásos márk ötöses hajtóművessel együtt) Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2014.10.03. 21:51:32
A hajómozgás valóban érdekes, de ezt is inkább elrontották, mert volt idő, amikor teljesen jó volt.Nekem tetszik, ahogy mozognak, ahogy ki-be pakolnak a kicsiny drónok, látszik ahogy javítgatják a hajót a dokkban, stb.Emlékezzünk vissza a korábbi részekre:
egy gyár,egy termék.Személyzet nélküli állomások és hajók, élettelen környezet.Nem láttuk, hogyan készülnek a termékek.
Nekem a belső hiányzik.Sétálni egy hajón, egy állomáson...emlékszel amigáról az Alien Breed-re?Régi klasszikus.Ott egy űrállomáson kellett sétálni, ami kívülről nem látszott nagynak, de belülről hatalmas volt.Mekkora ötlet lenne itt körbesétálni egy gyárat, miközben persze ugyanúgy megy a játék, tehát az idő nem áll meg.Hiányzik az élet az állomásokról, meg a hajókról.
Vagy az Alien sorozat űrhajói, sorolhatnám még.Iszonyatosan jó, mindent verő játékot lehetett volna ebből csinálni és ha komolyan gondolnák, lehetne is, nincs semmi sem elveszve.
Nekem kellenének az ilyenek.Olyan szinten szárnyalnak a gondolataim, hogy bőven tudnék ötletet adni nekik.Nálam fájó pont, hogy 3D modellezésben nem vagyok otthon, pedig egy időben autodidakta módon tanultam is, illetve foglalkoztam vele.Irigylem azon embereket, akik ebben otthon vannak.
Persze kell automatizáltság is, de igazándiból az a játék benne, hogy manuálisan kell egy csomó mindent végrehajtanunk.
Tudom, hogy mindezt én már többször hangoztattam itt, de elképesztő dolgokat lehetne csinálni.
Félszemmel ugyan kísérem a topikot - mennyire vannak még "gamebreaking" bugok a játékban (pl kezdetben ugye nem fogytak el a termékek és beduguilt a gazdaság)? El lehet már kezdeni játszani? :)
Kétségtelenül pofásabb ez, de néhol pont ebbe buktak bele. Lásd: hajómozgás.
Azt akartam sugallni, hogy egy homokozó jellegű játéknál a milliószor végrehajtott műveleteknél az egyszerűség néha jobb, mint a bonyolult sok időt emésztő látványos végrehajtás. Nem véletlenül használunk hajógyorsító módosításokat. Vagy ugye a többször megénekelt ki-be dokkolás és sorolhatnám még. De 5.0-ra szavunk sem lehet majd! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2014.10.03. 09:00:34
Tudom, pedig már annyiszor megfogadtam, hogy nem csinálom ezt, de sajna belekényszerítenek mindennel, s még mindig jobb 5-6 évente egyszer kiadni egy nagyobb összeget, mint évente tízezreket a cserére-fejlesztésre áldozni.Ez számomra logikailag így jó.
Nem fogom megvenni az 58xx sorozatú Intel Coreokat, mert félek úgy járnék vele, mint ezzel a 1156-os I5-750-nel.
Ez a foglalat és chipset egy ugródeszka volt, de két év alatt el is tűnt...nem szeretnék úgy járni az újjal sem, ezért maradok a látszólag már bevált 1150 és Z97 chipsetnél.
Más.A Gangrénás javítást én is olvastam, végre azt is kijavítják.Mellesleg nem nagy durranás az a hajó, de legalább különbözik a többitől.
Az X3 meg nem elavult volt ,hanem már mindenki péppé-rommá játszotta magát vele és nem tudtak/tudnak mit kitalálni hozzá. A Rebirth-ben új játékmenet van, amit nehezen, de lenyeltünk.Itt van még mit fejleszteni, főleg, hogy jóval többet ígértek, mint ami megvalósult.A köztes időt felhasználták javításra és bővítésre.
Valljuk be, grafikailag szebb valamivel az X3-nál.A szektorok lehetnének még misztikusabbak vagy szebbek, de az objektumok gyönyörűek kívülről.
Nem rossz ez a fedélzet, de így ezer óra bíbelődés után én már az egyszerűség felé hajlok. Talán ha mindegyik más lenne...
Viku. A vas ennyi. Ha a fejed tetejére állsz akkor is. Nekem sem tetszett amikor ki kellett köhögnöm, de most pár évig csend van.
Tippem szerint a kettőötöt ki fogják dobni mostanában, úgy ahogy van. Aztán majd reszelgetnek rajta hárompontnulláig.
Érdekes, hogy anno az volt a duma, hogy az X3 elavult, tattara-tattara. De azért szép lassan visszatérünk a régi iskolához. Lásd oldalmenü!
Nyakamat rá, hogy előbb-utóbb az árakat is állítgathatjuk. Pusztán azért mert ezt akarja a nép. Én legalábbis nagyon.
Jahh kettőöt! A Gangréna javítható lett általa. Legalábbis ezt olvastam valahol. Mármint az ágyúi.
Lehet, hogy a nagyanyót gyengítették, de én még ennyi URV-t nem láttam, mint amit rámköpött. A "régi módszerem" jószerivel használhatatlan volt. Rutinmunka versus véres verejték. Így tudnám jellemezni.
Na, ez egész tetszetős.Legalább nem a szokásos 20 m2-es platni...
Előre, csak így tovább, lehet lemodellezni a Taranis-t belülről :)
Ja, de úgy, hogy az 1-2 km hosszú, tehát éreztessük ezt is
No, két-három hét kihagyás után újra elkezdtem, egész pontosan folytatom a gémet.Mindjárt foglaltam is egy Gangrene-t.De jó, hogy nem jöttem ki a ritmusból
Itt bánt a bácsi engem:
Mikó' jön már a frissítés?Szeretnék én is hajót gyártani, meg még több pénzt keresni...meg még több hajót, mert még nincs minden szektorban egy flottám
Igen már úgy vagyok vele, hogy nagyon le kéne cserélnem, szerintem meg is teszem az elkövetkező hetekben..Ugyan megjelent az új, 5. generációs Intel Core, de egyelőre 110 a legolcsóbb proci és 70 egy lap hozzá...így maradok a "gagyi" I7-4790-nél ami most kábé 85k meg hozzá 50-60 k egy lap.Ezzel remélem még egy pár évig jó lesz...
A többi alkatrészt végre nem kell cserélnem, mert mind jó hozzá.A DDR4-es ram meg még ki sem jött vagy most jön...
Remélem egy olyanon el fog döcögni a Ribörsz.Hál'Istennek nem a lóvé az akadály, hanem, hogy szétszedem, összerakom, egyáltalán befér-e a házba, stb.Jó, persze ha belegondolunk, ku*va sok pénz ez két alkatrészért. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2014.10.01. 22:25:21
Pedig a patch-el az öreglányokat is legyengítették, pár napja egyik öreganyám egy K-val szenvedett (!!!), a Xenon simán lehámozta a pajzsát.
Azt hittem mehetek temetésre, de a végére összeszedte magát és lenullázta a gépet, utána azért el kellett küldenem egy olcsó javításra.
Valamelyik nap szó volt a skill-ekről, ahogy tapasztaltam némi hatás érezhető, egyetlen K-m van egy gyárhoz rendelve, de tuti ez a legagresszívabb hajóm az összes között. A legénység mondhatni full képességekkel rendelkezik, a gyártól több tíz kilométerrel messzebb is nekimegy az ellenségnek. Van olyan nagy batárom (a legtöbb ilyen) amelyik két-három km-re levő ellenséges vadászok mellett simán elrepül, mintha vak lenne. A legénységet mindig "vakon" toborzom, nem használom a skill módot, és nem beszélgetek fél órát azért, hogy találjak egy kiemelkedő képességekkel rendelkező egyént. A vásárolt hajókhoz járó "gyári kapitányok" a legsilányabbak, skill csillagaik a béka hátsója alatt sincsenek.
Viszont a vadászokban kellemesen csalódtam, "foggal körömmel" küzdenek, mindegy milyen nagy erőfölénnyel rendelkezik az ellenség.
Ez az uszítás-durcázás dolog régen sem tetszett, de hogy -30-ról miért kell -19-re (-20) állítani... Nem túl logikus.
Másik. Kinek omlik össze egyáltalán? "• RC6 Fixed more possible causes of seemingly random crashes." Nekem 64 bit óta egyszer sem sikerült megakasztani.
Viku! Gyűjts az új gépre, mert I7 alatt nem fogja tudni számolni a befolyó lóvédat!
Tegnap nekimentem egy öreglánynak, csak úgy kíváncsiságból. Namármost, vagy én öregszem, vagy sokkal flegmábban állok a dologhoz, de vagy négyszer kellett visszatöltenem (három darab pajzs erősítő bigyóm van és folyamatosan nyomkodtam) Rakétákat is kétmarokkal szórtam rá! Nem kevés "mianyánk" hangzott el, a legcifrább formában.
Szó szerint foggal körömmel ragaszkodott az életéhez. Pedig csak el akartam tulajdonítani.
Megint elcseszték a patchel a repumat. Rég nem jártam Albániában, erre ez fogad, le se sz@rja a fejemet, most megint dolgozhatok a -30-ért
Ez decemberig itt fog porosodni (ha lesz belőle valami)
Nem tudom, tegnap én se tudtam cifra palotát építeni egyik CV-vel sem, amit régebben csináltam az rendben működik.
Tegnap akartam írni pár észrevételt, de már elfelejtettem, megint belemerülök pár órára akkor eszembe jut (ez a rohadt munka káros hatással van az emberre).
Azért remélem összejön, én már várom.Direkt nem is bétáztam, hadd legyen meglepetés nékem.Alig várom, hogy újra visszatérjek, addig is vonatozok :)
Imre! Jól látom, hogy kivették a Pléjer sípjardnól az alkatrészeket is gyártó hajógyárakat? Tegnap építeni akartam egyet, de csak a kicsiket (szimplán csak kishajókat gyártó) lehetett, akármelyik CV-vel próbálkoztam.
3.0 kissé korai. Ez a kettőöt sem akar összejönni nekik.
Ma nagyon ráértem, építgettem, vásárolgattam, ez a Golem masszív darab, vettem belőle 70 darabot
Igen a siker titka a gyógyszer részleg fel nem húzása!
Amíg csak a narkót és hozzá a füvet gyártja addig működik.
RC5! Meddig megyünk vajon. Ahhoz képest, hogy mindegyikben fagyás, meg összeomlásról írnak én egyre többet használom a nyomorult Vindóz gombot, mert már rakétákat sem tudok vásárolni, menü eltűnés nélkül. (Persze a rakétákat nem vásároljuk, hanem beleírjuk a mentésbe, de akkor is!)
Pedig megtenném szívesen, mert fussa a 1200 Millióból. (Olyan szépen ballag a gazdaság, csak az a csúnya kartelezés ne lenne)
Igen, nálam merült fel.Először csak narkót termeltem vele, majd melléraktam a gyógyszergyárat, így a narkót tovább nem árulta, hanem házon belül használta fel.
Illegális?Nekem van engedélyem oda is, semmi nem illegális, mivel az összes engedélyem megvan mindenkihez és mindenki szeret a gépeken és a kalózokon kívül.
Az Argon gyógyszer laboratóriumot rá lehet bírni, hogy "csak" narkót gyártson és ÁRULJON. Ha valakinek ilyesmire lenne szüksége.
Egyszer mintha felmerült volna ez a kérdés.
Albánoknál illegális!
Nem vagy egyedül, nekem is van egy Split építészem.Ő építette az első és egyetlen erőművemet, amit aztán meg is kellett mentenem egy Xenon I támadásától, de hát én direkt ezért építkeztem oda.
Lassan visszatérek én is ebbe az univerzumba, gyakorlatilag 8 hónapja hallgatom a kocsiban a zenéit, minden nap, egymás után többször is, azóta ki sem vettem a lemezt :)
Reggeli adrenalin növeléshez és autóvezetéshez a kedvenc számom.Egymás után 5-6-szor is meghallgatom.
De nyugodtan a többit is lehetne említeni.
Ebben mindig is nagy volt az Ego, egész pontosan a zenészei.Zakharov mester egy kincs.
Megnéztem a videot ez egy sima űrszimulátor semmi köze a X Rebirthhöz, max a X3-hoz de azzal nem hasonlítanám össze, ahhoz képest ez egy egyszerű játéknak tűnnik.
A 08.CAT/DAT fájl 2.0-óta jelen van nálam. A terjedelme viszont, minden alkalommal amikor módosítanak valamit, változik. Most épp elég csekély.
(Néha szoktam játékkönyvtár mentést is készíteni)
Nálam megy a gőzpárás hoa gyár. Úgy ahogy. Anno én segítettem felépíteni, majd gondosan kilődözgettem a CV-KET. Igen kettő volt egymásban (egy hoa és egy roc). De nem szeretek oda szállítani, mert olyan hibás, hogy félő ott ragad a hajó. Ami nem ritkán elő is fordul.
Arra nem esküdnék, hogy valaki igazgatja is. De szoktam tőlük személyzetet szerezni és elvállalok unalmamban egy-egy küldetést.
OFF:
Megjelent a Starport Gemini 2, eddig mindenki áradozik róla. Kb ugyanaz mint az X sorozat, csak több. Érdemes lecsekkolni, én holnap szerzem meg: Metacritic
Nálam az sosem készült el, és sosem volt CV sem mellette, de nem is érdekel.
Vapour Stream-ben a HOA-s kajagyár nálatok üzemel ? Nálam félig kész, az építész várakozik (mire?), a gyár nem vesz és ad el semmilyen árut, nincs menedzser. Maga a gyár nagyon közel van az én vízfinomítómhoz, lehet, hogy ez miatt nem épül tovább (?).
Játékon belül nem érhetőek el a Steam-es funkciók, a Ctrl+Tab gombokra nem reagál, képernyőmentés sem működik stb.
A tartalom nem is lesz elérhető decemberig, hogy mi a lényege előtöltésnek nem tudom, de valami anyag lejött az biztos. (a játék könyvtárában 08 DAT fájl és katalógus)
Természetesen én sem tudtam letölteni, ahogy István is írta, nem található a keresett tartalom.Most hogy mondod Imre, nem is fogom.Mit ba*ott el amúgy a sztímeden?
Én már egy jó ideje ugatok a külön ki-be dokkolás miatt,szerintem sem kellene.Egy füst alatt lehetne minden megcsinálni, csak egy kicsit kéne módosítaniuk a parancsokat, ennyi.
Ez az előtöltés nálam kinyírta a Steam-et ingame.
Ezentúl már csak reménykedem (max. imádkozom) az apró kellemetlenségek javításban, pár időszerű és idegesítő tényező
- egy nagy hodállyal ne kelljen már többszörösen be-ki dokkolni hajógyárba javítás, drón és muníció feltöltés miatt
- valahol az óperencián túl megtámadják vagy kilövik egy hajómat, vinnyogjon már valamelyik pléhmanci a fülembe
- az építész nyanyáknak adjanak rendszeresen szárnyas betétet, mert újra és újra visszatér a mikulás
Jó lenne még az új DLC (ami sztm tele lesz javítani valóval) előtt stabilizálni a meglevő hibákat.
Az irányítás bővítéséről már álmodni sem merek. Utoljára szerkesztette: dimre, 2014.09.27. 20:03:01
Ez meg akkor fogadott, amikor az előző ablakot bezártam:
Sikeres!
A(z) X Rebirth: The Teladi Outpost most már regisztrálva van a fiókodra a Steamen.
Az új tartalom eléréséhez egyszerűen indítsd el ezt a játékot a játéklistádból a Steamen.
"Köszönjük Sztím!"
Közben megtaláltam. Mert a "HÜLYEGYEREK" módosította egy igen barátságtalan mondatra a gőzre vonatkozóan.
De azzal együtt is csak idáig jutottam:
Hiba történt a kérésed feldolgozása közben:
A hivatkozás, amelyet követtél, nem tűnik érvényes URL-nek.
Mi a teendő akkor, ha a "HÜLYEGYEREK" nem tudja a gőzjelszavát. (hisz miért is tudná, amikor automatikusan jelentkezik be a gőz)
De mivel a gőz automatikusan bejelentkezik, így nem ajánlja fel, hogy elküldi nekünk levélben. Viszont a böngésző mindenáron tudni akarja a gőzjelszót!... Amit ugye nem tud az isten szerencsétlen barma... (persze annyira nem hülye, mert anno lefényképezte a képernyőt, de azt a jelszót nem veszi be.)
Még jó, hogy ingyé adják, ha kemény valutáért árulják a kutya se venné meg. Úgy látszik tanultak valamit a hibáikból.
Az alsó sorokat elfelejtettem
Known Issues
- Transport drones sometimes take time to reach target (workaround: just wait).
• Autopilot flight over surface of large objects can be erratic (workaround: disable autopilot).
• Using Alt-Tab during fullscreen video playback will cause video/sound to get out of sync (workaround: press Esc to skip video).
Dolgoznak a fiúk, talán jövő héten lesz végleges patch.
Version 2.50 RC1 (186748)
• RC1 Added option to choose between stopping and maintaining speed while in menus (improves feature added in 2.50).
• RC1 Fixed case where build resources are requested for the playership.
• RC1 Fixed disappearing ice asteroids.
• RC1 Fixed missing advertising signs.
• RC1 Fixed ship category in encyclopedia for Hermod, Light Sul and Heavy Sul.
• RC1 Fixed Split "Gangrene Chaser" turrets disappearing and allow re-building.
• RC1 Fixed incorrect AI ship behaviour after having been forced out of a highway.
• RC1 Fixed player ships returned during the plot being inactive.
• RC1 Fixed incorrect Player relations with Plutarch.
• RC1 Fixed mission targets showing group target elements for ships instead of single ship target elements.
• RC1 Fixed target element glitches when using with gamepad controls (problem introduced in 2.50 Beta 9)
• RC1 Fixed platform trader menu getting stuck with discounts.
• RC1 Fixed issues with scrolling down in some menu tables.
• RC1 Fixed being able to remote comm NPCs in the same room.
• RC1 Fixed cases where the dialog menu was not displayed.
• RC1 Fixed subtitles changing too fast for long lines.
• RC1 Fixed incorrect English voice lines for a Teladi speaker.
• RC1 Fixed wrong message text when standard drones arrive via remote delivery.
• RC1 Fixed controls getting stuck in some situations, e.g. conversations when in external view mode (problem introduced in 2.50).
• RC1 Fixed offset mouse position in borderless window mode.
• RC1 Fixed mouse confinement when starting the game in borderless window mode.
• RC1 Fixed several more causes of crashes. Utoljára szerkesztette: dimre, 2014.09.25. 19:30:49
Újabb tények: Független kereskedők (saját) továbbiakban KUFÁROK nem használják el a gázolajat, csak kamuból tankoltak. De ami fontosabb, és ez már Viku figyelmét is felkeltheti, hogy a szemem láttára képes volt az egyik a Síptek gyáramból vásárolni 350 fúziós reaktort, (csak azért nem többet, mert előtte belakmározott Bofuból) majd eladni a RoC hajógyárnak! Ergo megoldás lehet az árumozgatásra! Nálam mindenesetre megér egy hatalmas pirospöttyöt (Rókát, boszorkányt, pillangót, csillagos ötöst ami kilóg a naplóból!)
Másik. Megint belefutottam a teherhajó védelmi pozícióba történő beosztásba. Látom is a hibát, csak nem tudom hogyan lehetne orvosolni. A KAPCSOLÓ A ROSSZ! Az új megacellámban van egy női gazdig. és egy férfi defoff. Hiába nyomom a nőnek a hajót a férfi jelentkezik be, hogy kösz a hajót ... Csak az a fura, hogy az első gázbányász hajót simán bevette. Dolgozik is rendesen. a közvetlen utána ajándékozottat már a defoff kapta. ??????? Nincs felcserélve. Fordítva simán megy minden. Minden verziót kipróbáltam.
Szereztem "Ismeretlen Árut"! A lázadó állomás dobja, csak előtte gondosan szét kell lőni, vagy hekkelni.
Én az egész játékban összesen 6 tepsit vettem.Vettem 1 Fulmekron-t (amikor megjelent a játékban), 1 Tarhonyát (még nagyon az elején) és 2-3 Lipton-t. Szemben veletek, akik hadakoznak a PMC-vel, én +30-as vagyok velük, ergo, nem lopom el a hajóit. A többi hajót foglaltam.Őszintén szólva, csak hadihajókat , még ha a Tituszt és a Xenon I-t is belevesszük, amikkel ugye tudunk szállítani is.
Mivel sosem működött az automata kereskedés (nincs semmi kereskedelmi modom,csak az alapjáték), ezért nem láttam értelmét több teherhajónak.Ezt a 8-10 darab teherhajót meg szépen eligazgatom manuálisan is.A hadihajóim meg állnak vagy állomást védenek.Csak a 2.0 után épült gyárakat védik...
A bányászhajók működnek egyedül normálisan, abból is van 10-15 darab, na azokat nem kellett soha cseszegetnem.
Pár dolgot leszámítva, mindent gyártok.Mivel a PMC-s gyárak szebbek (emberibb formájúak), újonnan azokat építem.Ha kijön a frissítés fogom még egy darabig tolni, meg építkezni, harcolni stb, főleg ha lesz értelme.
Ha változik a felállás, azaz hirtelen pl. ellenség leszek a PMC-nél, akkor én is változtatok.
Nálam más a tünet: Most egy Megacell-(t) Fab-rikálok, mert azt vettem észre, hogy nincs elég plazma cella a piacon. Sajnos egy olyan rendszerben (Dim Flamelet), ahol ritka tré módon működik a Szpídi.
Előtte a szilikon lapka hiányt orvosolgattam.
Olyan érzésem van, mintha lenne értelme gyárakat telepítgeni. Talán, hangsúlyozom: TALÁN mintha kezdene a gazdaság a normális medrébe terelődni!?!
Beállítottam két hajót kufárkodni. Érdekes dolgokat művelnek. Például TANKOLNAK. Ami azért is furcsa, mert az én hajóimat a szeretet hajtja! (Nópléjerdzsámpfjúl). De lehet, hogy nem használják el, csak megveszik, hogy legyen mutatóban ha jön a NAV.
Ragályos betegség lehet, az első tepsi amiért fizettem ( a saját gyáramnak ), holnap megyek orvoshoz. A kezelés után lajstromba veszem a flottát, kétszázötven darab körül lehet a kicsiket is beleszámítva, ami biztos, nagy hadihajóból 96 van (külön füzetben írom Viku módszer ).
Nem tettem fel. NEKTEK találtam. Már egy ideje nem fogalgatok, amit "véletlenül" mégis, azt azonnal eladom legénység nélkül.
Főleg kettőöt óta. Ha kell valami megveszem pénzért!
Nekem sikerült némi xml átírással megoldanom, hogy lőjön torpedót és rakétát is, úgyhogy nekem van egy néhány darabom, a többinél aztán lusta voltam már, így azok nem lőnek
Igen, az általam fekete lyuknak nevezett Xenon I melletti űr előfordult többször is."Kimentem" illetve kiteleportálódtam a szektorból, majd vissza.Ismerős, csak nem tudtam videóra rögzíteni, mert gyenge hozzá a drágám. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2014.09.23. 17:29:15