Hadd kérdezzem meg, hogy fér el 1000-nél több rakéta?Nekem ugyanis mindegyikbõl kb 30-40 darabnak van hely, igaz, a "nem-követõs" rakétákat nem is veszem és nem is használom ma már.
K-t nem nehéz elfoglalni, az amúgy sem egy nehéz ellenfél, az I már komolyabb falat.A Novadrónt le lehet lõni, akárcsak az Astrobee-t, csak türelem kell és óvatosság. Javasolt a Particle Repeater vagy az Intertial Hammer használata.
Novánál óvatosan, távolról, Astrobee-nél meg gyorsan, ügyesen.Persze kinek van ideje ezzel foglalkozni, amikor még száz másik helyrõl lõnek téged? :)
A Borzon levõ építõ drónoknak akkor lehet szerepe, amikor leszállsz egy saját hajóra és a saját szerelõdet kéred meg (Aki a borz egészségéért is felelõs): Dolgozz EZEN a hajón (átmenetileg. Amíg fel nem szállsz) Tehát nem a Dolgozz itt. (Ez az új munkahelyed)
És akkor esetleg(?!?!?!?) a Borz konstruktõrjeit használja.
A baj csak az, hogy macerás kisakkozni. Mivel nem tudod folyamatosan figyelni a javítás alatt álló hajtómûvet például.
Marad a stopper.
Na ilyen se volt még, két k, és nagymami, az apraját már leszedtem, de nagyi a drónokat is nyomja ezerrel. Olyan vagyok mint a sírásó, mindig visszajárok a temetõbe, a különbség, hogy engem ásnak el.
A k mögé "bújok", amíg nagyi leamortizálja, de a novák így is megtalálnak.
A térképen nem soknak látszik, pedig az.
Mindenütt van novájuk, én az enyémet Shady Vault-ban fogtam.
Visszamentem xenoniába plot miatt, spliteknél elvállaltam take agent-es gyilok mûveletet. Nagy mutert kéne hidegre tenni, és ez ontja a novát magából. Ezek szerint csak azok az I-k nyomják a novát amik Maelstrom-ban vannak, ha lúréban találkozunk velük akkor nincs novájuk.?
Én is csak a pajzstöltõ és a hekker drónt használom, plusz van négy owerun szúnyogriasztó a borzon.
Közben sikerült Icukának barátnõt szereznem, csak furcsa, mert ez nem köpködte a novákat. Igaz ez vérbeli xenon volt, egy k-val és némi vadásszal fûszerezve. A másikhoz képest nagyon könnyû volt megszerezni, a k-t nehezebb volt sz@rrá lõni, take agent-es küldetésben kínálták.
Ki fogsz nevetni, de nem is tudtam, hogy 1-nél lehet több pajzstöltõ drón, illetve, hogy azok együttmûködnek.
Óhh, hát így akkor gyerekjáték lesz az egész foglalás.
Ha már itt tartunk, Construction drónból miért lehet 6-8 darab, a többibõl meg csak egy-egy, és mit csinálnak?Mert engem nem javítanak, lásd lejjebb, amikor mondtam, hogy a Skunkon lévõ Engineer sz*t sem csinál...
Én egyedül a harci, a pajzstöltõ és a hekker drónt tudom használni.A Scanner drónnak nem tudom mi értelme, és nem is mûködik.Az a pajzsfüggöny generátor semmit nem ér, átlõnek rajta...
Pár kép
I-n utazva a kapunál, jobb alsó sarokban az fps, azt hittem lefagy a játék
A dokkban
Kedvenc vadászterületem
Napi termés útban hazafelé, beszorultak a kapuba
Köszi, amikor berakták a játékba könnyebb volt megszerezni, most már combos lett a picinyem. Lehet a nehézségi fokozat miatt van, lassan kétszáz órája hard-on játszom.
Cartel Boss-os küldetésként csaptam le rá, csajé volt aki éppen egy xenon k-t ápolt mikor odaértem, kísérõnek vagy tíz vadász, és a dronjai.
Én szólóban mentem, legalább ötször visszatöltöttem, mire sikerült.
Állandó mozgásban kell lenni, nem szabad megállni célozgatni, mert jön egy kóbor nova és game over.
Két pajzs töltõ dron kevésnek bizonyult, kellett vennem egy harmadikat is.
Nem tudom próbáltátok már, ha egymás után gyorsan használjátok õket egy mp alatt visszatölti a borz pajzsát.
A kereskedelemrõl még annyit, hogy mostanában sok hajót foglalok a PMC-tõl, ahogy érzékeltem a játék újra spwanolja a hajókat. Ha igazán jól mûködne akkor az AI-nek a hajókat is építenie kellene hajógyárban, nem pedig kreálnia. Tegnap ugyanabban a zónában hat midirt foglaltam, amikor beléptem csak kettõ volt bent. Elkaptam mindkettõt, amíg a legénységet kiraktam kreált három másik hajót a játék.
Foglalni egyszerre két hajót szoktam, ha van rá lehetõség, egyiken a gyalogosok ügyködnek, addig én a másikat hámozom. A kedvenc helyem Cuspid Splint, a jump bolyánál, nagyon nagy a forgalom, lehet válogatni.
Ha kimegyek a zónából rövid idõre (üldöztem egy hajót, és csak pár másodpercre léptem ki), visszatérve a zónába levõ célpontom már megjavította azokat a részeket (hajtómû, jumpdrive) amit alig egy perce lõttem szét. Ennek is csalás szaga van, persze a saját hajóim javítási ideje nem változik.
Gratulálok az I-hez és egyben "örülök", hogy az építési hiba nálad is kijött.De nem vagyunk egyedül, minden fórumon írják ezt a hibát.Ne felejts Carglofiter-t rakni az I-re és akkor kiváló univerzális rakterû teherhajóként is használhatod.
Mérgemben folytattam a plotot, elmentem xenoniába nagy-mutert vadászni.
Megküzdöttem érte, rendesen köpködi a novát, persze novakilövõ az nuku, még halála után is kerülgettem egy ideig a kóbor rakétákat.
Hogy a jó isten szippantsa fel ....., nálam is elkezdõdött a duplázás.
Lebegtem a cv mellett, kezdtem örülni, hogy pár pillanat és kész az új modul (kb az ötödik modul). Hát a nagy pacirudat, kész volt egy szempillantásig, villant egyet a kép, és a cv oldalán megjelentek a trade ikonok, ahogy Vikunál, kevesebb anyagot kér.
Régebbi részeknél volt lehetõség beállítani tiltott szektorokat hajóknak, az agyoniskolázott szemétdombi menedzser, halálba küldte a két rábízott bányászhajót. Mehetek szerezni ujjakat, eddig csak keveset tulajdonítottam el a PMC-tõl. Plot azon részénél tartok ahol az albán kapunál lehorgonyozik a bazinagy lukas tepsi, a drága menedzser hová máshová küldené a bányászhajókat mint ide. Közben a többi is tanult tõle, és már õt hajót vesztettem, bányászflottámnak annyi. Nemzeti gyásznapot rendeltem el, hõsöknek kijáró temetésben lesz részük, a menedzsereket meghívtam vacsorára ahol a díszvendég a nyolcadik utas.
A 64bit-es patch nekem azt hozta, hogy simábban fut, de csak egy darabig, illetve nem fagy ki az elfogyó ram miatt.
Ugyanezt a hibát a korábban említett CitiesXL játéknál csinálta, amikor is 2-3 óránként ki kellett lépni és újraindítani a játékot, mert "feltorlódott" az adat vagy hogy nevezzem, és folyamatosan lassult.Ez a jelenség olyan, mint egy nem indexelt vagy rossz engine-en alapuló adatbázis kezelõ.Mint pl. itt a melóhelyemen van egy központi, hazai fejlesztésû adatbázis kezelõnk, hogy az mennyire le tud lassulni, ha már egyszerre 10-12 ember használja...
64bit-nél is lassul a játék, de már nem olyan látványosan, manapság 4-8 óra után szoktam kilépni és újratölteni, ez elõtte 2-3 óra volt.
Látszik a menükön, hogy darabosan jönnek be, látszik, hogy eltart néhány másodpercig amíg textúrákat, szövegeket, objektumokat betölt.De ezt írták is, hogy elsõsorban a ram problémát oldják meg a 2.20-as 64 bites verzióval, majd ezután a többi is jöhet.
Dehogynem szaggat!
Kb egy hete felraktam a legfrissebb Catalyst-et, nem bétásat, defragoltam a vinyót, fõleg az X könyvtárát és felfrissítettem a hangkártya driver-t is.
Javult valamit, nagyon sokat nem, de azért érzem.Nekem leginkább Gemstone Manufacture, Eternal Dawn és talán Shady Vault szektorokban lassul le a legjobban.
A hajókat pedig általában parkoltatom, fõleg ha foglaláshoz készülök. A teherhajók, amikkel kereskedek, meg állandó mozgásban vannak.6 db Titurel, 1 Scaldis, 1 Lepton, 1 Lyramekron, 4 db Rahanas és a Xenon I (!), amikkel kereskedek.Ezek állandó mozgásban vannak, amikor meg nincs mit szállítani, õk is állnak.
Aztán van, hogy rám jön az "öt perc" és kérek 10-12 hadihajót is magamhoz.Nem ezek lassítják a játékot, hanem a sûrû aszteroidák (jég különösen) és ha 30-60 db hajó van ugyanabban a szektorban.
A jég aszteroida tényleg baromi jól néz ki, átlátszó,csillogó, olyan, mint egy jégkocka, úgy is torzít, elhiszem, hogy ehhez kell teljesítmény.Itt a kérdés az, hogy mennyi a GPU és mennyi a CPU kihasználtsága...
De tudom, is hogy már elavult a procim, még úgy is, hogy tuningolva megy.
Harc közben nem a lassulás a jellemzõ, inkább, hogy egyszerre nem tud több dolgot végrehajtani. Írtam már korábban, hogy hiába lõném az ellenfelet, nem teszi és nem az egér rossz.Észrevehetõ lassulást eredményez a beszélgetés hangok lejátszása (miért?!).
A billentyûzet lefagyást már megszüntették, nem tapasztalom,de az egér fennáll, ja és mindkét gépemen csinálja.
Az általad használt mod-ot meg köszönettel, megnézem én is.
Nálam majdnem lenullázták F. Coronában az EC-gyár készletét, nem csaltam, nem írtam át semmit. Itt van a cellfabom, és a plotos urv gyáram, a csóró kantinos hajók egymást lökdösve szállítják nekem az ec-t.
A készlete lement ötvenezer!!! környékére, pedig általában millión felül van. Kétszer is megnéztem mire elhittem, radiátorban viszont stabil a készlet.
A cellfabos manager már háromszor könyörgött pénzért, nyeli mint kacsa a nokedlit. Igaz a ion és plazma cellákat meg a tech labom két hajója hordja tõle zsákszámra. Van termelés amíg tele nem lesz minden raktár.
Viku, neked hogy bírja a géped a sok hajót, nem lassul vagy szaggat a játék ?
Én beraktam megint a "no fog" modot, a sok fényes tepsitõl kezdett szaggatni, most viszont 5-10 fps javulás lett.
Ezek klasszikus példák.Nálam is van, bár itt már annyira nagy a túltermelés, hogy az erõmûvek készletei minimum 800 ezer, de van 1 millió feletti készlettel rendelkezõ is.Ekkor már 35%-kal olcsóbban adják.Nagyon sokat nem fognak érte fizetni, mert majdnem mindenki szállítja.
Az EC-n nem lehet sokat keresni, próbálkozz kajával, Microchip-pel, Hi-Tech cuccokkal vagy drónokkal. Az építõanyagokon is nagyot lehet szakítani.
Mióta beindítottam a gazdaságot, kerestem is néhány óra alatt 3-400 milliót.Na, tehát ez lenne a játék célja...
Visszatérve a legózásra...én asszem a 23. vagy 24. gyáramat húzom fel, s kábé a 3.-4. modulnál kezdi a végtelenített újraépítést.De ez is új bug.
Meg tudná nekem mondani valaki az milyen realisztikus kereskedelem,hogy a gyártól ( solar planet ) -4,-6,-8 áron tudok vásárolni e cellát, eladni viszont -12-16-20 áron tudok? Kereslet lenne rá, legalább is a kis ikon a gyáraknál ezt jelzi(-). A készleteik kb. félig vannak.
Ez valami újfajta német közgáz?
Lekopogom nálam nem csinálja ezt a duplázást, három gyárat húztam fel eddig. A plotos urv teljesen kész, a másik kettõnél még várok egy-két modullal a gyártás miatt. Ma belekezdtem újabb három gyárba, kettõ már épülget, a harmadikba az istennek se akar belekezdeni a luvnya. Azon gondolkozom, statáriumot vezetek be, és fejbe lövöm. Pedig az összes pléhkasznit kirángattam a zónából, csak a másik gyáram hajói vannak benn. Azok nem zavarják a lelkivilágát, másik zónában már építettem így.
Kicsit lusta vagyok a tepsi flottámat kivenni majd visszarakni squadba, amíg kinyírom a banyát, de lehet nyilvános kivégzést tartok.
Foglaltam egy tepsit tele volt dronokkal, csak az istenverése elszállt mint falevél a szélben. A legjobb, hogy látom a zónában kb 300km-re van, de nem tudok a közelébe repülni. Rajta van a marine officerem, de legénység még nincs, így esélyem sincs mozgatni. Ha elindulok felé a zóna szélét átlépve eltûnik a látóhatáról a hajó, és megjelenik a sárga nyilacska, hogy menjek vissza a zónába.
Szóval a zónában van, de mégsem lehet megközelíteni, a térképen is ott virít. Egyedül eladni tudom, kb annyit ér mint egy aranka negyven milla felett ígért a ship dealer, fáj a szívem érte, a gyáraimat feltöltöttem volna belõle.
Kb negyven évvel ezelõtt voltak fa, többnyire szögletes elemek, amibõl lehetett építkezni. Ugyan nem adhatsz utasításokat, mert te volttál a megrendelõ és a kivitelezõ is, de elõnye, hogy nem hibáztathatsz senkit.
Próbáld meg, hátha...
Jó reggelt.A múltkor kicsit elkiabáltam, hogy mûködik az építkezés, hát francokat mûködik.
Megépíti a gyárat az elsõ modullal.Megépít még 2 modult, ez eddig 3 darab.A negyediket is felhúzza, de mindig újrakezdi.Függetlenül, hogy az is mûködik már, de állandóan újrakezdi.Immár nem a teljes építési anyagbekerülést kéri be, csak 20-30 db ez, meg az.Az idegesítõ, hogy végtelen körben megy, ergo soha nem tudok más vagy új építési parancsot kiadni.
Elõször azt gondoltam, hogy csak egyszer csinál ilyet, de nem, a 2.0 óta felhúztam még három gyárat, egy Mil.Hi-Tech Manufact-ot (Omicronos nagy fegyvergyár), egy Technology Megacomplex-et és egy High-Tech Fab-ot (Albionos microchip és scanner gyár).
Mind a háromnál ugyanazt játssza el.
Mit lehet tenni, kérdezem.Hát persze hogy xml szerkesztés!No de nem mindegy mit!Eddig háromszor töröltem, ebbõl kétszer lefagyott visszatöltésnél, egyszer visszatöltött, de eltûnt az egész galaxis, mintha újrakezdtem volna az elejétõl, azzal a különbséggel, hogy mindenem megvolt, csak fel kéne fedezni a világot újra.
Tehát ezen még dolgozom, hogyan lehet a CV-t rávenni, hogy hagyja abba a végtelenségig tartó újraépítkezést.Ha van ötlet, szívesen veszem.
Mindenesetre, a kisviku-féle gazdaságélénkítõ program kiválóan mûködik.Ugyan tegnap is kb 45-50 percet elszórakoztam a készletek nyilvántartásával , de megérte, mert fellendült a halott ipar.Így végre értelmet nyert a játék újra.A baj ezzel csak az, hogy majd sûrûn kell csinálni :)
Vagy csinálnák már meg a kisebb hajógyárakat is gyártásra, nem csak dísznek.Mibõl állna ez?!
Érdekes ez nálam megy, mikuláscsomag után ahogy átértem másik zónába, már a mission manager egybõl sárgán virít.
Azt is kipróbáltam, hogy egy másik zónából zaklatom a banyát, építsen már valamit. Csodák csodájára mûködik, nem kell odamennem noszogatni a hátsóját, és benn van a trade listában a kért cucc.
Pillanatnyilag ez a leggyorsabb és legjobb módja az építkezésnek (amíg mûködik rendesen).
A zónázással meg az a feneség, hogy a Rimák ugyan elkezdik a munkát, de csesznek leadni a rendelést. Kénytelen vagy meglátogatni a CV-t, hogy bekerüljön az anyagigény a kereskedelmi listába.
Ezt sem értem hogy gondolták?!?!?
Eddig kétszer volt nemzõképes állapotban az egyik, a másiknál úgy látszik állandó vendég a mikulás.
Megoldottam, szárnyas betéttel repkedek a két csoroszlya között.
Viszonylag gyorsan ügyködnek, igaz a flottányi tepsire várni kell mire zónát váltanak.
Én nem tudom, hogy ezt csítnek nevezzem-e, szerintem nem az, csak megoldjuk azt, amit a fejlesztõk nem tudnak.Örülök, hogy mûködik.
Csak azt nem értem, hogy gondolták egy sandbox játéknál, hogy ilyen alapvetõ dolgokat nem oldanak meg?A játék célja a pénzszerzés.Mindegy hogy most Te jó vagy rossz karakterként játszod és tisztességesen vagy tisztességtelenül szerzed meg a vagyont.
Áhh, feleslegesen töröm a fejem.
Azt a kevés "jól" mûködõ dolgot megint elqrták, repkedhetek ki-be a zónából ha építkezek. A hajók valamiért leragadnak ki-be rakodásnál ha közelben (zónában) vagyok, ez miatt is ki-be száguldok. Ezeket egyszer már megcsinálták, akkor most mi a ló... javítottak.
Ha tudnák, nem ilyen lenne a játék.
Tudom, ez egy elég prosztó megoldás, de hatásos.Tulajdonképpen ezt kéne a háttérben is csinálni vagy:
- nagyobb galaxist kérünk
- több háborút
- több hajógyártást
- vagy ezt a megoldást csak automatán a háttérben
- szétlõhetõ állomások, amik idõvel esetleg újraépülnek,anyagokat vásárolva a piacról,stb.
Miért fogyott minden jól az X korábbi részeiben?Mert a játéktér 10-szer akkora volt, a kalózok is zúztak szépen, a xenonok is, a khaak is ott volt, valamire mindig volt szükség, asszem nem nagyon volt raktár sem.Lehetett kis hajókat gyártani/venni, ami tovább fogyasztott mindent.Ne nekem kelljen már feltalálni a spanyolviaszt, kedves Egosoft.Tudjátok ti ezt, csak valami nem stimmel.
Szóval, xml szerkesztést kell eszközölni, természetesen backupot készítsünk elõtte!
Minden állomásnak a raktárkészlete fel van tüntetve a mentésben.Ezt legegyszerûbben úgy találjuk meg, hogy rákeresünk egy gyártípusra, pl: struct_bt_ol_weaponryproduction_macro, majd ez alatt a sor alatt addig ballagunk, amíg elérünk a
<ware ware="fusionreactor" amount="640"/>
<ware ware="plasmapumps" amount="4278"/>
... ( a 3 ponttal csak azt jelzem, hogy folytatódik) kezdetûig.
Szóval itt látható a raktárkészlet.Ez minden állomásnál van, sajátnál is, meg AI-nál is.Mielõtt módosítunk, döntsük el, hogy a sajátunkét is akarjuk-e vagy csak a konkurenciáét.Például ha sok eladhatatlan Hailstorm ágyunk van, akkor keresés a fegyvergyárra, majd a <ware ware= kezdetû sorra és a "Shotgunturret" mennyiségét vegyük le. Ettõl lemegy a készletünk, felszabadul raktárhely, újraindul a termelés.
Tehát az "amount" utáni számokat érdemes csökkenteni, de azért ne nullára.Ezzel a mozdulattal "elvesszük" a készletét.Mivel több raktármodul is van, ezért több helyen is lesz, mindenhol vegyük el belõle.
Arra vigyázzatok, hogy a <ware ware= kezdetû sor lehet úgy is, ami NEM állomás alatt van, ez esetben az adott szektor kibányászható anyagának mennyiségét mutatja!Ezt ne módosítsuk!Könnyen meg is ismerjük, mert ott ezek vannak:
-Hydrogen
-Nvidium
-Ore
-Silicon
-Plasma
-Crystal
-Ion
, ráadásul ezen nevek után az amount hihetetlenül nagy.
Ezekhez ne nyúljunk. Érdemes olyan termékeknek a készletét csökkenteni, amik jó sok anyagot igényelnek az elkészítéshez.Így szépen beindulgat mindenhol a szállítás, gyártás satöbbi.Kaját is el lehet venni, hi-tech cuccokat.
Kereslet azért nincs, mert mindenhol minden dugig van, köszönhetõen a több száz vagy ezer órája tartó játéknak.A fejlesztõk nem gondoskodtak még arról, hogy ezt idõnként nullázzák vagy beindítsák pl automata hajógyártással,stb-vel
Ha ezt a dugulást megszüntetjük, elindul az élet.Persze sok gyár van, sok helyen kell ezt eljátszani, de megéri.
Na, megoldottam, hogy felpörgessem a gazdaságot.Mivel késõ van, majd reggel elmesélem.Kicsit pöcsölõs, de mûködik :)
Figyu, rendeld hozzá állomás Defence Officeréhez, akkor majd elkezd járõrözni a gyárad körül.Nekem eddig bevált.Onnantól kezdve nem fog követni.
Ez a squad dolog...hmm mindegy, hagyjuk :) Vadászt hiába rendelek capital ship mellé, nem megy vele, nem védi, marad egy helyben.Az MCE Escort object/target paranccsal kiválóan mûködött.
Mellesleg tényleg vannak külön zónáim, ahol a flotta állomásozik, de most egyre kevesebbet rakok squadba, mert sosem tudhatom, hogy mikor foglalok újat:) Megyek készletet nullázni...
Megint elszóltam magam, a hajók mozgása is hagy némi kivetnivalót.
Pedig úgy két patchel ezelõtt már elég jól lavíroztak.
Egy helyben állnak a trade portnál, jobbik esetben elõbb ki-be rakodnak, a rosszabbik ha nem. A junoszton néha olvasható "waiting drones", vagy nem látszik semmi info. Találjam ki mi a büdös francra vár, nagyon elbaszták megint.
Nálam az istenverése CV oda ment a helyszínre, nem kezdett építkezni, kimentem a zónából, az idiótája meg jött utánam.
Az "attack all enemies in zone" is csak addig megy amíg benn vagyok a zónában, ha kijövök követnek mint a pincsikutyák.
Miért nem tudnak egy "patrol sector" parancsot belerakni?
A squad-ot se fogom fel, minek kell csapatba raknom a hajóimat ha kereskedni, vagy akármi mást akarok csinálni vele.
Viku flottájának egy külön zóna kellene...
Komolyra fordítva. A CV nem a megszokott "menj már oda te istenverése" hibát produkálja, mert "oda" megy, csak nem nyílik ki és kezd el építkezni. Azért tudom, hogy a "helyén van", mert hoztam egy másikat kiadtam mindkettõnek ugyanazt a parancsot, (megpályáztattam a tendert) és pont ugyan oda állt (volna) mind a kettõ.
Minden parancsot bevesz. A "gyere a mostani pozíciómhoz" paranccsal oda állítom, ahova akarom.
Ott is hagytam már egy idõre, akkor sem történt semmi.
Harmadszorra csinálom a plotot, free-ben is sok gyárat felhúztam, nem lesz újdonság a sok hiba. Most a hajók viszonylag jól manõvereznek az építkezés is simább, de szar a gazdaság, régebben a gazdaság mendegélt és a hajókkal szenvedtünk. Bár a plotos URV gyárnál minden modul építése elõtt ki kellett mennem a zónából, a régi hiba miatt: útban volt egy nem létezõ hajó.
Berndék megcsinálhatnák már végre, inkább lenne hiány árukból, hasznos lenne egy saját "HQ" mint régen, ahol a saját hajókat lehetne feltankolni, és parkoltatni az "Icukákat" (tuti befutó ).
Én most boldog és büszke vagyok :) Szerintem mi ketten vagyunk itt, akik azzal szívunk, hogy nem tudunk mit eladni, ezért legyen intõ jel Imrének is, aki most kezd el igazán építkezni.Lehet, hogy egy darabig menni fog, de aztán?
Õszintén megmondom, nem tudom mit csináljak már.Lõjem szét a szövetségeseket?Vagy mit?Ezért güriztem ennyit?Azért foglalgatok hajókat megint, mert nincs más, és ha rajtam van az érzés, akkor megy is.
Imre, tanulj a hibáinkból, mi már nem tudunk semmit sem eladni, én legalábbis biztosan vagy csak nagyon minimálisat.Néha fegyvert vesznek, mást nem nagyon, nyomok majd egy screenshot-ot ide a keresleti tábláról...
István, a megoldás a CV-re pedig a következõ.Építkezés megkezdése elõtt mindig ments! Ha nem használod az MCE-t, akkor vagy oda megy a CV vagy nem, de akkor sincs gáz, repülj ki a szektorból, vidd ki az összes hajódat, majd kisvártatva repülj vissza.Addigra el szokta kezdeni.Ha meg már az alap állomás-váz áll, akkor végig fogja építeni.
A gyári "Cancel building" parancs nem mûködik, nem válaszol, nem reagál a CV.
Ha MCE-t használsz, állj a hajóddal az építési ikon közelébe, és szólj a CV-nek hogy menjen oda ahol te vagy, majd add ki az építési parancsot.
Ha netán megállna,akkor cancel, majd a "Move forward 5 km" parancs nálam megoldotta.
Nekem Twilight Sentinel-ben pöcsölt baromi sokat, ott megtanultam.Én már nem használok MCE-t, próbálok a gyárira támaszkodni, de lehet hogy visszarakom, mert harc közben nevetségesek szoktak lenni a hajók :)
Off: Nem képes feldolgozni a Tecsõ. Pedig ugyanabban a hang és képformátumban van.
(Kinek a tulajdonában is van? Jaaaa?!?)
Azért egy I-t nem olyan könnyû szétlõni. A mozgóképeken szereplõ példány Silent Void-ban nagyon nehéz Ellenséges ügynökként kaptam. Járt hozzá Katinka is!
Na ezek ketten elintéztek egy Olmekront, Fulmekront és néhány teherhajót. Plusz gyárlátogatáson is voltak. Még örültem is amikor kezdõdött a muri, hogy nem nekem kell levakarnom róla a K-t.
De igen!
A végén oda kellett hívnom egy hegylakó Arankát, hogy intézze már el. (Látszik is a film elején amikor elmegy)
Elfoglalni az Olmekron tuti bukó, a Fulmekron meg lutri. Ráadásul mindkettõvel sokat kell piszmogni, vagy nagy károkat okozok benne, (mondjuk eladásra mindegy) mire lepucolom.
Ezt a foglalást egyébként elbuktam, mert csak 18 gyalogos ért célba a 36-ból. Visszatöltöttem és 29-bõl már megvolt.
Lehet, hogy nem vetted észre, de már hivatalosan is lehet kapni a boltban minden fegyvernek a kettes számú kiadását!!!
Imre! Az anyagbeszerzésre nem vonatkozik a zóna korlátozás, sem a más fajokkal történõ kereskedés. A saját hajóit a gyár röhögve küldi át más szektorba idegen cégekhez anyagért. De akkor mi célt szolgálnak, vagy hogyan értelmezzük a kapcsolókat?!?!
Én is furcsálltam.
Áruszállítás más értelmezésben: Imigyen!
Érdekes, hogy nem bénázik a targoncákkal, hanem egybõl a kapuba tojja (nem tolja!) az árút. Másik esetben is így csinálta! (kár, hogy belekapcsolgattam)
Indusztriálisan elértem az Alfa Quadránst (Dzsénvéj béna vagy!). Jobbra fel is rántottam egy vizesblokkot, de balra sehogy nem tudom rávenni a CV-t, hogy elkezdjen egy Napcsit! Volt már ilyen. Akkor sem én gyõztem. Ismerünk trükköt makacs CV-k ellen?
Három napja leragadtam Albániában, nem kapok kiutazási vízumot, csak a vagyonomat mentem kifelé.
Lassan ha lenne (tervezni kellene), nyithatnék egy használt hajó kereskedést, fõ profilom a tepsis tarhonya lenne.
Komolyan, mindig megfogadom az épp meglátott hajóra, hogy ez az utolsó amit elfoglalok, de mindig jön egy újabb. Helyszínen javítok (jump, hajtómû, hajótest), aztán küldõm devribe.
Érdekes, a tepsik nagyon agresszívan nekem esnek, egy bányászhajó meg rám se lõ.
Elmentem a HOA-s hajógyárba CV-t venni, annyi szabad préda körözget (PMC-s), jó dolgomban már csak azokra hajtok amelyeknek százezer felett van a rakterében a cucc. Mindez azt mutatja, hogy milyen szar a gyártás és kereskedelem.
Úgy tervezem, ha nekiállok építeni, csak a saját gyáraimnak szükségleteit próbálom elõállítani.
Hibák amiket észleltem, managernek hiába állítottam be mûködési területet, a bányászhajókat elküldte Pécs á szektorába.
A CV-k kicsit furcsán viselkednek, vagyis nem azt csinálják és mennek amit parancsba kaptak, elküldtem tankolni, elindult kb. tíz mp múlva megállt, a junoszton "wait" látszik. Egymás után háromszor eljátszotta, a pálya szabad volt senki nem volt a benzinkúton sem. Ráadásul kísértem is, a körözgetõ agresszív tepsik miatt, hamar kilyuggatják a papírvékony testét.
Dupla adag tarhonya
A videód meg tetszik, jól tolod, csak ehhez azért mák is kell, hogy ne olyan helyre adja be, ahol szétlõhetik.
Amióta az új rendszer van és berakja állomások közelébe a célt, azóta nálam elsõdleges a hajtómû, hogy legalább megálljon.Ha megállt, már könnyebb dolgom van.
Ja, azóta szereztem még egy K-t, meg még egy Olmekron-t is és mint kiderült, meg sem halt a Lyramekron-om!. :) Valamit muszáj csinálni, mert nem megy a gazdaság.
Na nézzük.Elõször is jumpdrive leszedése.Ez is pajzzsal védett, ráadásul kettõ is van.Mire az egyiket kilõttem, a másikat megjavították. Aztán a hajtómû és még pár fegyver, amit a csaj kért.
A novadrón az használhatatlan harc közben, hacsak nem közelrõl lövöd ki, és akkor nem hívja le a célzót, de persze ügyelve, hogy te sem sérülj.
Az Astrobee és a Tristar kifejezetten jó ágyúk meg minden leszedésére.A gáz csak akkor van, ha abban a pillanatban lövik ki õket amikor indítod a hajóról, mert egybõl lemegy a pajzsod és meghalsz, ha rosszul áll a szénád.
Amit a 3959 hsz-ben látsz, az egy próbálkozás volt, majd visszatöltöttem, mert rájöttem, hogy 3 hajóm is volt ott, és zavartak volna.A 3960-ban látod a foglalást.
Igen, észrevettem, hogy van raktere is, persze nem szállításra kell, mert mondom, az a része a játéknak halott.
Ez szétlõtte Eternal Dawn-ban a másik hajógyárnak (nem azt ami mûködik) a tracerét és valami modulját is.
Látom a foglaláshoz ajánlott pajzstípust használod. Nem is értem a többivel miért próbálkoztak, hisz bármennyire is regeneratív, amíg lõnek rád, egyik sem tölt vissza!
A 21 darab Asztrobít mire "pocsékoltad"?
Más:
Nem tudom mióta, de nálam nem mûködnek a Targon Tracer-ek. Elvállaltam egyszerre, vagy 3-4 Xenon attack this station és egyéb sáskajárós küldetést ugyanabban a zónában. Volt olyan hajó ami konkrétan a trészert lõtte, de az le se szarta.
???
Rakteres, 1.02-es?
Elaludtam a feltöltés alatt, de úgysem láttad volna "elõtte"!
Tegyél rá targoncát, begyûjtõ drónokat és máris tied a legerõsebb TEHERHAJÓ!
Én már gyûjtöttem vele elszórt árút, most szállítja le a megrendelõknek.
Kár, hogy egy mesterséges intelligenciának sosem lesz elég fejlett a humora ehhez.
Addig is kuncogok rajta én...
El sem hiszem, meg is van a játék legerõsebb hajója!
Ugyan bebuktam egy Lyramekron-t, de azt lesz*om, úgyis mindig megakadt, majd veszek másikat, de mákom is volt, mert a K-t egyrészt valami, asszem a másik hajógyár szétlõtte, másrészt ez is inkább az állomást lõtte.
Na de pár kérdés:
- Ennek tényleg két Jumpdrive-ja van?
- Mi a francnak az engineer a Skunk-on, ha azt nem javítja és ha megkérdem, hogy Ship Status, akkor õ mindent rendben talál, miközben majdnem meghaltam?
Képek:
Foglalás indítása:
Szálljatok má' le! :)
Huhh, ez egy kemény darab...22.800.000-es Hull. A Fulmekron is "csak" 8 millió körül van, igaz, ott van PlasmaJet is.
Na asszem benyomok egy fröccsöt, meg egy cigi is jól jön
Na, végre kaptam egy Xenon I-t (Take out Enemy Agent Very Hard), most megyek érte, csakhogy van vele egy K is, meg vadászok...Eternal Dawn-ban fog megjelenni.Ez fasza...vagy szétlövi a hajógyárat vagy engem vagy az enyém lesz :)
Még jó hogy mentettem elõtte, mert ott is állomásozik néhány hajóm, úgyhogy azokat is kitessékelem elõbb onnan, hogy max az Argonokat lõjék szét.
Addig itt a kép elõzetesnek:
Hát nem lesz egyszerû, de jártam én már ilyen csatában.
Nálam is kicsit remeg néha, de legalább már nem fagy ki.
Mondjuk írják is az ego-sok, hogy nem kifejezetten a perfomance-ra, tehát a teljesítményre mentek rá most, hanem, a memória felhasználására és kihasználtságára.Persze ez növeli a minõséget, meg simább is lesz, de egyelõre csak a jobb ram kihasználás a cél.
"The primary aim of the 64-bit version is to remove the memory limitations of 32-bit. This should improve stability, because the game is less likely to run out of memory, and reduce stutter, because certain essential assets that cannot be loaded in the background can stay in memory for longer. It is not likely to significantly improve general performance, though it's possible that it may do so for certain people under certain circumstances.
Ez annyit tesz, elsõdleges céljuk az volt, hogy a 32 bit-es struktúra memóriakezelési korlátait leküzdjék, de nem feltétlenül jelent hihetetlen nagy sebességnövekedést, illetve bizonyos rendszereken elképzelhetõ, hogy még valamit tovább javul.
Egyébként látom is, már tud 3,5 gigát is foglalni anélkül, hogy kifagyna.Simább lett highwayen is.
István: hát tipikus, most egy I-t sem kapok,csak K-t, de azokat is valami mindig kilövi, mire odaérek.Asszem bekeményítek valahogy és más módon fogok eljutni a célhoz.
Például: Entering System: Empty Space Ezt is bemondja újonnan.
Küldetésre kapásból a módosított I-t kellene adnia. A második nekem is onnan van. De a tuti az, ha kilövöd a Shattered Singularity-ban levõt és vársz fél órát, hogy újat adjon!
Azóta már a mod-ot is módosították, asszem 1.02-re. Kapott pajzsot az ugróhajtómû... a mûhelyben utánanézhetsz.
• NEW: The 64-bit EXE is now the default. See below for more information.
• Fixed Secret Service missions constantly reminding player to talk to mission actor.
• Fixed campaign progressing unexpectedly when docking at station.
• Fixed player occasionally being in wrong position on platform when loading savegame.
• Fixed trade offers on player ships/stations occasionally not appearing in trade menu.
• Fixed claimed ships not showing up in property menu.
• Fixed ships continuing to move when ordered to wait.
• Fixed trade orders not being executed when ship has been ordered to wait.
• Fixed various cases of drones being unable to dock/return.
• Fixed missing docking bay on Wheat Plantation.
• Fixed missing container storage on Pharma-Spice Farm.
• Fixed missing MK2 weapons after completing plot (you may need to change zones before this kicks in).
• Fixed map not showing player stations.
• Fixed incorrect positions of some elements on map.
• Fixed menu slider controls breaking under certain circumstances.
• Fixed controls no longer working when opening ability menu on a platform.
• Fixed controller A-button not working after having left the cockpit while an interactive notification was displayed.
• Fixed station under construction becoming invisible after Alt-Tab.
• Fixed a leak causing savegames to grow slowly in size over time.
• Fixed several causes of occasional crashes.
Továbbra is keresek elfoglalható I-t. Megnéztem még egyszer a videódat, hogy hol keressem a dokkolási pontot, mert ugye ha az megjelenik, akkor foglalható el a hajó, egyébként meg "sima".
I-t találtam, nem is egyet, de még elfoglalhatót nem.Kérdezem, küldetésben nem adja be Omicronban? Mert a K-t úgy szereztem.
Ma reggel azon filóztam a klotyón ülve (hol máshol?), hogy írok egy készlet nullázót.Persze régen foglalkoztam már programozással, úgyhogy nagyon nem megy manapság.
A kérdés az vajon, ha nulláznánk az AI készleteit, lenne-e automatikusan kereslet, azaz igény? Ugyanis ha elhordom Eternal Dawn hajógyárából az összes drónt (200-300 db-os készlete van mindbõl) akkor jó esetben 15-20 darabot kér újra.Tehát a büdös életben nem lesz visszatöltve az 200-ra...
Hál'Istennek továbbra sem mûködnek Omicron-ban a URV gyárak, úgyhogy ez nekem jót jelent.Továbbra is baromira kéne a cargo transfer vagy valami, mert a gyáraim roskadoznak a rakétáktól, én meg alig kapok a kis sz*r hajómra.Vagy legalább annyit csináljanak, hogy a capital shipek a fegyvergyártól közvetlenül tudjanak maguknak venni, mert így legalább az astrobee, a sunstalker és a newtonian fogyna.
Imre! Ha nem akarsz pöcsölni az állomáson keresgetéssel, akkor Enter-->Universe-->Open universal comm.
Ekkor bejön a lista a szektor összes felvehetõ/kereskedõ/stb emberkérõl és így nem kell leszállni, hanem pillanatok alatt megvan minden.
Más. Nálam is elõjött megint egy építkezés hiba.Gyönyörûen felépített 3 modult a nagy fegyvergyárnál, a negyediket - úgy hogy már kész van és termel - mindig újrakezdi. De immár nem a teljes anyaglistát kéri be, mindenbõl csak 5-10 darabot.Idegesítõ,mert nem tudok új építési parancsot kiadni, mivel állandóan újrakezdi.
Akkor kijelenthetem, hogy nem tudom mirõl szól a játék!
Építkezni nincs értelme, mert kereskedni nem tudsz. Ha legyilkoltatnak valakit veled, azért pénzt nem kapsz, Ha fifikás vagy és elfoglalod a hajóját, akkor talán pénzé teheted, persze csak Albániában, mert Lúréban csekély az esélyed!
Kihagytam valamit?
Ja! Gondolkodni azt lehet, de nem érdemes.
Azért tegyük a szívünkre a kezünket: Sok olyan apróság megvalósult, ami kényelmesebbé tette a játékot a megjelenés óta! Amiket a nyafogás számlájára lehet írni!
Túlon túl lassú a játék!
Lehet, hogy indítok egy X3 AP-t és megnézem mire jutok 100 óra alatt.
Szerintem hiába írnátok bármi észrevételt, javaslatot, az okostojások úgy is másképp csinálnák meg. Ego nem épp a fanok kívánságainak teljesítésérõl híres.
István, a plotnak sem kedvez, nyakig benne vagyok, sok helyen már gyûlnek a hajók mint a viharfelhõk. Albánián végighaladva sok tepsi vár valami bizniszre (search for trading..), per pillanat nekem jó, tudok válogatni melyiket szeressem magamnak. Viszont legénységet toborozni idõigényes, mintha direkt kib@...., csak kereskedõkkel van tele minden állomás, van 20 arms dealer és 30 junk dealer, legénység meg nuku.
Igen, megtehettem volna már az X2-nél...mert asszem a Btf-nél még nem volt meg a fórum, bár ki emlékszik rá mi volt 1999-ben?15 év...még gombócból is sok. :)
"Ideje regisztrálnom az egosoft-hoz," Már csak a 64 bit miatt is!!!
Már én is gondoltam rá, hogy befûzlek szószólónak.
Megírtam volna én is nekik már rég, de nem tudom megfogalmazni játéknyelven. Tömören, csak annyit kellene írni, hogy állítsák vissza a megjelenés utáni gazdasági állapotot.
Azon is elgondolkodtam, hogy ez a gazdaság így ahogy van, a plotnak kedvez egyedül. Na de hol van az már?!?!?
Tujadonképp a történet van elcseszve: Átjössz a kapun egy szál semmivel. Abból kellene teherhajót venned és tápolnod a RoC hajógyárat... Vagy komolyan gondolták, hogy a mínusz húszas viszonyt fogom nullára tornázni?
Elõször is gratula, hogy éjjel 2-kor ezt még leírtad :) mondjuk én is éjfél után szoktam befejezni.
Egyetértünk, nálam is ez a baj: most mindenütt minden van, mit adjak el?!Kinek? Szerintem nagyon el*ták ezt, amikor belenyúltak.Lehet, hogy kéne írnom nekik.Ideje regisztrálnom az egosoft-hoz, mert ennek így már nem sok értelme van, tulajdonképpen a játék fõ célja nem mûködik.
Vagy csinálják meg, hogy lenullázzák az AI raktárkészletet idõrõl-idõre vagy csináljanak raktárt vagy építhetõ hajógyárat vagy valami háborút, ami ritmusban tartja az egészet (pl. a nem mûködõ kapun keresztül elõjöhetne a Khaak megint,stb)
Tegnap az összes tarhonyát feldíszítettem rakétával. Elsõ elõtt és után direkt megjegyeztem a hajógyár készletét, a másodiknál a készlet visszaállt az elsõ elõttire, mintha nem is vettem volna semmit.
Így nincs értelme bármit gyártani, nem lehet kereskedni, elõbb-utóbb az npc hajók is leállnak nincs felvevõ piac.
Megjelenés után hiány volt egy-két áruból, most meg belefullad az összes gyár a saját termékébe. Megint ott tartunk, mint a legelején, hogy hibás az egyik láncszem, akkor mi értelme az egész játéknak.
Lehet hajókat gyûjtögetni, küldetéseket vállalni, xenonokat vadászni, ezzel bezárult a kör.
Régebben azt hiszem Viku írta, jó lenne egy kimondottan raktár jellegû állomás (építhetõ, bõvítési lehetõséggel), lehetne spájzolni a épp felesleges szajrét. Biztos meg lehet oldani, minden gyárnak vannak saját raktárai, ezeket a modulokat kellene egybegyúrni, még valami hangár féleség is jó lenne, ahol az épp nem használt hajókat lehetne bedokkolni.
Bedlendnél jártam mostanában. Láttam is, hogy kell nekik az áram, de nem esett le, hogy pazarolnák.
Viszont a Kimeríthetetlen Lonely Giant-nél is szeretik égve hagyni a villanyt! A plotban is oda kell szállítani...
Mindhiába! Albániában két elmûm van, csurig EC-vel! Nincs több tippem. "...Kérem kapcsolja ki!"
Én meg azt tudnám, hogy a ROC-nak mibõl van kajája?Olyan tök jól meg volt oldva, hogy minden kolóniára tízezrével tudtam eladni, most mindenki tele van.A Crystal Palace az kaját gyárt, de Wheat-et tud csak venni, Meat-et nem.A jéggyáruk nálam is megy, sajnos.Szét kéne lövetnem...
Dormant Bear-->Badlands Colony aszteroida-állomása viszont úgy vesz áramot folyamatosan, hogy hiába szállítok le, mindig kér, tehát lehet, hogy végtelen EC-t lehet neki eladni?Ezt még tesztelnem kell.
Maelstrom-ban a kutya nem fog tankolni, fogalmam nincs miért oda akarom rakni, viszont Omicronban van két rendszer ahol egyáltalán nincs tankállomás, próbáld meg azokat.Az én hajóim nem használnak benzint, a Xenon meg nem fog tankolni.
Amióta van gyáram, nincs is Xenon sehol csak legbelül Sable Vortex-ben.Korábban mondtam, hogy miért építkezek oda:
1. Tök üres
2. Szép a zene
3. Szép a táj
4. Provokálni akarom a Xenonokat.
Na ez persze nem jött be, azóta meg sem támadtak, pedig nagy fegyvergyár és Technology Megacomplex van ott.A fegyvergyáraknak van Plasmajet-jük is ,meg csomó rakétavetõjük.Egy darab nem jön azóta.
Lehet, hogy Sable Vortex-be is kéne építkezni.Egyfajta elõretolt hadibázis-javítómûhely.Na persze ha Shipyard-ot is építhetnék, akkor lenne ez igazi...
Az, hogy eladja a hajókban lévõ árút, tulajdonképp jó! Azon paráztam eddig, hogy a gyáraknak fogalmuk sincs, hogy az árukészletük nem csak annyi, amennyi a raktárban van, hanem egy csomó cucc, fõleg termék, a hajókban pufferel.
Így már csak azon idegelek, hogy mi a francért nem szállítja le a Síptek a RoC hajógyárnak a több száz fúzióst, Podkát és Plazma áram szabályozót!
CV-nek mindig adok zsé-t, ha közbeszerzésre van állítva, mert csak feltartana ellenkezõ esetben.
Az áramgyár tuti bukta valamelyik tapasz óta, (1.25-1.30-1.31) de szükséged lesz rá a benzinkúthoz!
Most, hogy említed, betelepülök én is halálfalvára Vízzel, árammal, naftával. Had tankolgassanak kedvükre a Gangrénák. Csak nehogy átírjam a Xenon viszonyomat és támogassam a Lúré elleni inváziót gázolajjal!?!? (Mennyi lehetõség "lenne" ebben a játékban!!!!)
Már a vizet is a RoC-tól veszik a gyáraim, nem csak az áramot. Csak tudnám, hogy a RoC honnan vesz jeget??????? Illetve egy tippem van: A minap találkoztam a Reivers szektor központjában egy Lúrés kereskedõvel (kreskent szervant). Áramot vitt a nyomornegyednek. Gondolom õ mutyizza meg az én bizniszemet!
Most hogy még egyszer elolvasom és kuncogok :), eszembe jutott: adtál pénzt mindegyiknek?Valószínûleg azért szállított egy-egy darabot, mert nem volt több pénzük megvenni.CV-nek is lóvé, szállítónak is.
Mellesleg elég gyermekcipõben jár az automata szállítás.
Tõlem folyamatosan könyörögnek lóvét a gyárigazgatók, a megoldás, hogy letiltod az összes AI vásárlást a gyárnak, csak azt adhatja el, amit gyárt, de õ ne vegyen máshonnan semmit.Nekem egyetlen nullszaldós gyáram van, ami termel is lóvét, és nem is kér tõlem: Foodstuffs Supply Distress Reek-ben.
Ennek csak víz és áram kell, cserébe Wheat, Meat,Spices,Food Rations-t és Spacefuel-t termel.Na ez az egyetlen, amit ha szabadon hagyok, akkor mindig elad annyit, hogy ne ugasson pénzért.Persze én alig kapok tõle, de legalább már nem vesz el!Ez is nagy szó!
A többi gyáram viszont milliókat von el tõlem, igaz vissza is kapom, mert családban marad.
Most egy High Tech Fab-ot fogok építeni, ez Albionos, mert Scanning Array-t, Bio Optic-ot és Microchip-et még nem gyártok.Persze ezeket sem fogom tudni eladni, már most látom :)
Ezután teljesen feleslegesen fogok egy benzinkutat építeni Maelstrom-ba, meg egy naperõmûvet is valahová, szintén tök feleslegesen...
Most mit mondjak?Én maradok a manuális szállításnál, az biztosabb.Néha ránézek a bányászokra, hogy nem felejtettek-e el bányászni, amúgy lekopogom, mûködik, csak nem tudok semmit eladni, ezért építkezek, hogy végképp ne tudjak semmit sem eladni, csak a sajátomat használom fel.
Egyébként sérülnek az állomások, épp egy Arankát akartam foglalni az Albánoknál, de szétlõtte a helyi rendfenntartó "Felügyelõ rombolót" (Warden Destroyer), megsebesítette az egyik farmot és kajagyárat is, asszem Concealed Hideout-ban. Sajnos elfoglalnom nem sikerült,mert kilõtték a drágát, de legalább szétlõtt mindent a környéken :)
Ugye el akartam menni egy I-ért is,nem sikerült, mindig küldetések állták utamat :)
Még mindig az albánoknál tolom a szekeret, ráadásul vettem még egy CV-t, mert valamit kell építeni, hogy fogyjon az anyag.
Mindig sejtettem, hogy ez a játék a végsõkig tartogat meglepetéseket!
Ha ezt valaki meséli, le hazug kurvázom!
Az úgy volt, hogy a Devrí-ben lévõ tüzépemen (construction shop (Albán tipus)) raktárbõvítési mûveleteket eszközöltem. Ebben még semmi pláne nincs. Hagytam, hogy a rendszerben levõ gyárak töltsék fel anyagokkal a CV-jét.
Most jön a meredek része: Olyan gyárak hajói is jöttek és szállítottak anyagot, amiknek semmi köze az építéshez, vagy építõanyagokhoz. Lásd: Integratív URV (a plotos) leptonja, hozott egy darab Hit/ma löveget. Aztán az URV BTO leptoja csengetett és lerakott egy darab Reinforced metal plating-et!
Itt már nagyon hülyén néztem, de ez semmi!
Kész lett az egyik raktár modul, építem a következõt, és egyszer csak arra eszmélek, hogy tele a zóna a gyáraim hajóival és mind sorban állnak a tüzép egyetlen kapujára (legalább öt van) hogy feltöltsék a gyárat. NADE!!!!
Olyan gyárak hajóik álltak sorba, akik a saját gyáruknak szánt alapanyagokat hozták el. Mint valami szeretet szolgálat! A síp tek küldött finomított vasat (igaz, hogy a tüzépnek van saját finomítója, amihez minden anyag rendelkezésre is állt), a cellamûvek kaját, az arm tech gyógyszereket, megint egy másik szamaritánus narkót, és így tovább. (vasércet, ion-plazma cellákat egyik sem!)
Húsz hajó mind bedobott valamit a közösbe. Köpni nyelni nem tudtam.
Már csak az hiányzott volna, hogy átjöjjenek Albániából, vagy Lúréból is. Vagy teszem azt a RoC felajánl egy Styrvokot ajándékba!
Kínomban én is gyárakat építek, most már szinte ingyen, mert mindenem megvan, ami az építkezéshez és fõleg a gyártáshoz kell.
Idegesít, hogy a fegyvergyáraim Hailstorm/Ma ágyúból egy kör alatt legyártanak 350 darabot (!), annyit hová adok el?Mivel nem tudom eladni, megtelik a raktára, ergo a többit sem gyártja le, amit viszont el tudnék adni. Jó lenne, ha nem csak a fegyvergyáraknak lenne Hailstorm és PlasmaJet felszerelési pontja.
Még a HIT/MA és a Plasma/Ma fogyogat, ezek vannak nagyobb mennyiségben a hajókon, meg a legtöbb építkezéskor fogy.
Rakéták.Irtó kretén, hogy saját magamnak nem tudom felszerelni, én ugye veszem Arms Dealer-tõl, akinek nem tudom eladni, nem tudom, hogy az õ készlete kapcsolatban van-e a gyártott rakétákkal.Miért nem gyárthatom az új rakétákat sem?
Newtonian-re szükségük van az állomásoknak néha, esetleg még Astrobee-re is, de Sunstalker-t nem tudok eladni.Én ugye nem tudom ellövöldözni,mert megvenni sem tudom a gyáramtól magamnak, a Novadrone-t is csak Aspiring Champion-ben veszik (amikor veszik).
A PMC Phalanx vagyis a Plutarch Overwatch néha kér rakétákat, mert az meg lövi az összes ROC-os hajót, ami arra téved, s mivel 3 gyáram van ott a kapunál, mindig lesz akikre lõjön.De valaki leszállít neki, pedig úgy tudom, kapun nem mennek át kereskedõk.
Én is közeledek, de lehet, hogy már meg is van a 20 gyár, eddig szinte csak Omicron gyárakat építettem, most jön az Albion-os. Erõmûvem még nincs, mert annyira olcsó az EC, hogy felesleges 20+ millióért építeni egy naperõmûvet.
Ezeket részben a leírás miatt is csinálom.
Érdekes, mert a plot elején és a minap kezdtem egy free-t és abban is láttam, hogy hajógyárak CV-t gyártanak, majd elküldik õket a SEMMIBE. Hiszen gyárat nem épít belõle!
Ezt például sûrûbben megtehetné. Vagy éppen teljesen nullázhatónak kellene lenni a gyáraknak. Igenis rombolják le a Xenonok.
De ez csak az egyik fele, mert amíg a RoC -45%-on tud EC-t adni, te nem rúgsz labdába a büdös életben.
Tehát kell gyár statisztika és árháború is! Az igyen áramot, ingyen vasat, ingyen vizet miért ne adhatnám akár -50%-on is?!?!
Esetleg lehetne kalmárkodni is!
Ha ezt egyszer meglépik, én egycsapásra milliárdos leszek, mivel a 23 komplex tele raktárral áll! Én meg foglalgatom el a nagy hajókat, hogy a kiadásaimat fedezzem!
Biggyesztettem is az I-ca Mama mellé egy I-luskát is. 9 emberbõl, halál és visszatöltés nélkül. "Nagyon nehéz ügynöknek" indult. Rutinmunka! Kár, hogy csak egymilliót ér!
Emlékezzünk vissza decemberre!: A hajógyárak álltak, mert nem tudtak felépíteni egy nyavajás scaldist. Minden más gyár állt, mert nem volt áram, étel, víz. Na az volt a normális állapot. Azt kellene visszaállítani. És akkor lenne helye a JÁTÉKOSNAK a játékban. Nem kellene tehetetlen birkaként szemlélni a nem történõ eseményeket.
"A németeknek kell elmagyarázni, hogy mi az a gazdaság???!?!?!?"
KERESLET-kínálat!
Változás a plotban csak annyi,hogy kevesebb reinforced metal plating (262) kell, más igazán nincs. Az újrakezdés egyik oka hogy így a mentéseimben lévõ bugoktól megszabaduljak, de hogy megszabadultam-e valamitõl azt nem tudom. Mondjuk most nehéz fokozatban tolom, így legalább nem annyira unalmasak a harcos küldik, mert általában több az ellenfél. Ami változott hogy több nagy hajó kóricál a világban. A gazdaságélénkítésre van két módszer: a békésebb (valószínûleg a telített raktárak miatt ez nem mûködik) spacefuel, és spaceweed értékesítés mindenkinek akár veszteségesen is, ez az elején tutira mûködik kipróbáltam. A másik megoldás kicsit gonosz. El kell vállalni a nagyhajó ölõ küldiket, és hagyni kell õket stationt amortizálni, erre a legjobbak ezek új jövevények: az I-k elég komolyan tudnak radírozni. Utána ha mást nem is de newtonian rakétákat rendelni fog a sérült állomás.
Nálam 64bit beta fut, simán fagyás nélkül (lekopogom), néhány helyen azért diavetítés van, ez már nem bosszant mint régebben a lefagyások.
Ma nagyon ráragadt az ujjam a jobb egérgombra, egy zónát teljesen kitakarítottam. A PMC közellensége vagyok (ismét), most valahogy jobb érzés mint pár hónappal ezelõtt. Három-négy órán keresztül Auspicious Excavation-ba érkezõ összes PMC hajót magamévá tettem ill. elküldtem a vadászmezõkre.
Egy tarhonya kivételével csak tepsiket meg bányászhajókat szereztem, a legjobban mégis három kis szállítóhajónak örülök. Végre kiugrálnak a pilóták a picikbõl, jó hasznát veszem a javítólézernek is, a bányászlézert úgyis csak ritkán használtam. Amíg nem lesz kis hajó vételi, javítási lehetõség marad állandóra módok között.
A plotot kellene csinálnom, de leragadtam az "árubeszerzésnél" a URV gyárhoz, valószínû a gazdaság fellendüléséhez is hozzájárultam. Összeszedtem pár alapanyagot hajóval együtt, darabig nem lesz gondom nyersanyag hiány miatt.
Ami hiányzik, régebbi részekben volt lehetõség elküldeni egy hajómat a gazdátlanul lebegõ cuccok begyûjtésere, már nagyon ideje lenne egy bõvített parancs menü a hajóknak (több mint fél éve várunk rá). Kicsit fárasztó apró pöttyöket keresni a térképen, megtalálni meg pláne "függõleges" paraméterek nélkül.
Két hete kiugrott egy pilóta egy vadászból, nem tudtam megszerezni csatározás közepette, aztán el is feledkeztem róla, ma állam leesett, ugyanott lebeg mint két hete. Biztos változtattak, javították, régebben ha elhagytad a zónát, és visszajöttél akkor csak hûlt helyét találtad volna a gépnek.
Viku, újrakezdés = új remény
Ja, pár napja foglaltam én is egy K-t, most már tudom, hogy kell elõcsalni õket, én küldetésben találtam rá.Nem kell érte elmenni Sable Vortex-be, küldetésbõl kell elkapni.
Nem is rossz hajó, amennyire nem ér ellenem semmit, annyira jó vadászgépek ellen.Kicsit a hovatartozással gondja volt, mert hiába volt az enyém, amikor hívtam a kapitányt, lekezelõen elküldött a francba, de egy visszatöltés megoldotta.
Na megyek, és szerzek egy I-t is.
Nem tudom, hogy az újrakezdés jelent-e valami változást a játékban, de majd 1000 óra játék után te is megtapasztalod a lent leírt ördögi kört, már ha addig kitartasz :), mert én elmebeteg vagyok ebbõl a szempontból, aztán úgyis jön valami, amitõl megunom ezt és abbahagyom.
Most, hogy már több és erõsebb ellenfél van, van valami kis mozgás a gazdaságban, mert azért ki-ki lõnek egy jó pár hajót, de igazából ez is kevéske.
Emlékszem, volt olyan, hogy vizet alig tudtam beszerezni, erre építettem egy Water Prep.Plant-ot, ami ment is egy jó darabig, nem gyõztem eladni, majd jött egy patch és mindenki színültig lett vízzel, így már csak a saját farmjaimat öntözöm.Ugyanez kajából és high tech termékekbõl.
A fegyverek sosem voltak nagyon kelendõek de mindig volt annyi igény, hogy jó pár milliót lehessen szerezni velük.Én pl nagyon sok milliót kerestem URV-k eladásával, ennek is vége.Most hiába gyártom õket, max a saját állomásaimra és a saját hajóimra tudom felszerelni.De sorolhatnám a végtelenségig.
Elnézést, én voltam, nem akarok vitát amd és intel között.Én maradok az Intelnél, de GPU-ban csak Ati, mert már bõven megérett, hogy remek teljesítményt nyújtson a túlárazott Nvidiával szemben.
Ezt a témát lezárom részemrõl.Remélem a 64 bites verziót nem csak kísérletnek csinálták és nagyon remélem hogy nem kell majd újrakezdeni a játékot miatta.
Csak miért kell eleve egy ilyen szép és tudván nagy hardverigényû játékot 32bit-en szerkeszteni?Mikor eleve tudják - fõleg ha még toldozgatják is a jövõben - hogy úgysem lesz elég sem a ram, sem a szerkezete nem lesz elég jó, nem fogja tudni kihasználni a vasat. Megspórolhatnának egy rakás idõt és pénzt ha eleve 64bit-re csinálják. A hardverek ma már úgyis mind azok, a szoftver a lényeg alatta, hogy együtt tud-e mûködni.
Na, tényleg abbahagyom.
A megoldás a játékra egyébként egy egyszerû algoritmus lenne, ami idõnként lenullázza a háttérben az AI raktárkészleteket.Ha tudnék jól programozni, meg is csinálnám. Így állandóan lenne hely mindent eladni, nem lenne a teherhajó tumultus, mert azért jönnek, hogy eladják azt a 10-20 darabot mindenbõl, mivel õk ugyanúgy tele vannak, mint én.
De mivel nem tudok eladni, nehezen jön pénz, amibõl nehezen veszek új hajót, ami sok mindent elfogyaszt a készletbõl...ördögi kör.
Azért ez nem teljesen igaz, hogy " Okos úgysem lehetsz, legfeljebb szép!" Ezt csak az mondja aki intel alapon építkezik. Míg az inteles boltba jár addig az AMD-s biost frissít. Például a mostani alaplapomat 2007-ben vettem az egymagos Semptrontól a 6 magos phenom 2-ig mindent támogat, ja és a memóriáim is DDR 2-esek (2 giga a 4-bõl szintén 2007-ben vásárolva). Ehhez képest 1600x900-ban játszom persze némi grafikai kompromisszummal, de most már csak egy fél szektor van ahol nem szívesen állok le vadászokat kergetni, ez pedig Magnificient Templarban a cellfab környéke, de ez szerintem bugos lehet, mert például High Scholarban semmi gondom sincs. Mondjuk mivel újrakezdtem a plotokat (mind a kettõt), ezért még nem találkoztam teherhajó invázióval, lehet hogy az tényleg kellemetlen lesz, de bizom abban hogy nemsokára jön a 64 bites verzió egy kis teljesítményjavulást okozva. Egyébként a 2.0 és 2.1 között Aerodrome is lagos volt, de az szerencsére megszûnt.
Jaja, már megszolgálta.Évekig nem volt semmi, amivel meghajthattam volna, kivéve amikor dolgoztam vele Illustrator-ban, egyébként még mindig jó, csak már gyenge a cpu.
Nyomtam egy defragot is tegnap, hátha...aztán valamit segített is. Lejjebb vettem a távolságot, nem az a baja.
Tudjátok a highway-ben gyorsan megy a hajó és a cpu-ak nincs ereje tartani a sebességet, ezért akadozik.Aztán a klasszikus Eternal Dawn-i csúcsforgalomban, meg állatira szaggat.
Én csak azt nem értem, hogy a GPU-t azért találták ki, hogy ne a proci legyen terhelve.Mégis, miért kell olyan szarul programozni, hogy mindig csak a cpu legyen mindenütt?Ez a játékok majdnem 70%-nál így van.
Olyan brutális GPU-kat adnak ki, hogy nem igaz, erre nem úgy írják a játékot, hogy azt használja ki...nevetséges.
Arról nincs tapasztalatom, hogy gyengébb gépen hogy muzsikál a játék, nekem tavalyi gépem van. Szempont volt az erõs cpu, mert van még egy-két játék ami szereti használni.
Viszont amikor összeraktam és kipróbáltam az AP-n nem volt túl látványos a javulás. Ezt csak vigaszként gondoltam megemlíteni!
Viku! Mindegy ma már mit veszel, egy év múlva úgysem fogod tudni fejleszteni, mert direkt más foglalattal, vagy csípszettel adják ki a következõ generációt. Egy pillanatig én is elbizonytalanodtam, mert pont beleestem az Ájvi-Haswell korszakba, de aztán rájöttem, hogy csak az elõnyeit kell nézni és akkor nem fáj annyira az a 80+ pengõ! Okos úgysem lehetsz, legfeljebb szép!
Egy öt év körüli gép meg már megszolgálta a magáét!
Borítsd bele az egyik fizetésed azt' csend van megint évekig. :-)