A Cap Ship must go küldetéseknél ki kell lõni egy nagy hajót.Ahogy mondtam, ez nem feltétlenül jelenti, hogy abban a szektorban, ahol éppen a küldit megkapod. Amikor elfogadod, kell kapnod irányzékot is (a szokásos sárga guide).Én minden egyes küldetés elfogadása elõtt mentek egyet.Ha meg nem egyértelmû, nem szégyen a More Info/Tell me more gomb. Az irányzék oda fog vezetni, ahol a célpont van, onnan meg már egyszerû.
Mondjuk Devries-ben még sosem kaptam ilyen küldetést, Omicron-ban azért akad, ott szinte mindig Xenon K-ról szól a dolog.Albion-ban meg jöhet minden, Xenon is, meg a szokásos csatahajók.Lehet hogy hibás az a rész. Egyébként minél több harci küldetést vállalsz el és teljesítesz - én ezt vettem észre - annál több újat kapsz az adott állomáson.
Kaptam egy Cap Ship Must To Go feladatot. (Nagyon nehéz) Darned Hot Air-ben. Örömömben a könnyem kicsordult. El is mentettem gyorsan. Elfogadtam és nem történt semmi. A küldetések között sincs!!! Ekkor sírva is fakadtam. Visszatöltöttem, megint elfogadtam, megint semmi.
Minek kellett volna történnie?
Irónia, csak hogy beleköthess. :P
Ügyes próbálkozás, de most buktál meg helyesírásból butuska. Ebben az esetben, pont nem egybe írandó.
Akkor tényként leszögezhetjük, hogy Sucellusnál nagyobb hajót nem ad Devríben a küldetésekben.
A kérdés továbbra is fennáll: Mi a francért tüntették el a térképrõl a gyári hajókat?
Egy darabom van összesen.Azt asszem Lava Flow szektor körül találtam anno.Ott állt félúton egy highway mellett, azóta nem látok másikat, szomorú vagyok.Pedig nagyon jó hajó, még úgy is hogy lassú a drága.
Másik kérdésedre válaszolva.Járõröztetem õket azokban a szektorokban, ahol gyáram van.Ez csak MCE moddal lehetséges.Egy darabig viszem õket magammal, amíg a shipyardig be nem dokkoltatom javításra/felszerelésre, majd utána elküldöm védeni.Az UFO modot nem is nagyon használom, mert irreálisan mozgatja a hajókat.Az MCE Patrol Zone parancs jó a harcra.
A Lepton aranyos, gyors "kis-nagy" hajó, de a fegyverzetét felejtsük el.2 db HIT/MA, az is oldalt, hátul.Ha gyors segítség kell, akkor Balor, a gyors és tömeges pusztítás, akkor Taranis, ha látványos, akkor Sul/Arawn vagy Sucellus. Tegnap írtad, hogy nem találsz Devries-ben Very hard fokozatú Cartel Boss küldit.Én tegnap kaptam egyet, egy Sucellus-t kellett vona levadásznom, de pont akkor készült el a Hardware Supllier gyár, tele voltam utassal is, így gondoltam késõbb megcsinálom, de addigra eltûnt az ajánlat. A gyárhoz rendelt hajókat úgy tudod lehívni, hogy a térképen a gyárad "+" gombjával kinyitod vagy ahogy mondtad is, a gyár menüjén keresztül. Egyébként a My Property menübõl is eltünteti a gyárhoz adott hajót.
Te jó ég! Most esett le, miután elkezdtem számolni. Azt az armadát hova rakod? Cipeled magaddal? Külön telephelyet nyitottál egy elhagyatott szektorban? Ha el lehetne õket bontani, mint AP-ben, akkor lehetne belõlük gyárat építeni...
Azt ugye tudod, hogy csak az UFO-nak köszönheted, hogy bármire is alkalmasak!?!? A mod nélkül elég rapszodikus a viselkedésük, még mindig. Ha egy balor, scaldis, lepton rajjal konfliktusban keveredek, akkor tuti, hogy a lepton lesz az elsõ, aki a segítségemre siet. Pedig...
Barren Heart-ban KELL lennie Titusznak. És CSAK OTT VAN! No nem minden egyes alkalommal találkozom vele, de kettõbõl egyszer biztos! Elkezdesz dzsojrájdolni az autópályán oda-vissza és meglátod. Ha nem, akkor épp szívat a rendszer. Tituszt nem szoktam hekkelni, mert az kapásból 80% kasztni. Precíziós lövésekkel gyalulom két síkját (mindegy melyik kettõt. Alja-oldala, teteje-oldala.) így elhozom 96-98% között. Ugyan nincs sok jelentõsége, (mivel a motorok max. 75-ösek lesznek) de mégis... Az a feneség ezzel, hogy ha magára hagyod, míg kalapálja szerelõ, akkor a Ríverek nagy valószínûséggel megcsipkézik. Azt' nesze neked szép fényezés! A javítást kivárni, meg konnektorba hugyozós kategória.
Sokat lendítene a kétségek eloszlatásán, a pontosabb-összetettebb információ áramoltatása. Például a video üzeneteknél (valamilyen csoda folytán...) névvel címmel jelenne meg az arc akkor követhetõbb lenne, hogy most akkor melyik gyárad termel rendesen, melyiknek van valami sóhaja. Akár egy X3-as táblázat is elkélne! Nálam a tíz gyárból csak kettõ-három menázser képét látom (vagy hangját hallom) rendszeresen. Azt nem állítanám, hogy eltûnik a lóvé, mert a nullás bukszám most megen 70 milla körül tart. Úgy, hogy közben azért zajlik a fejlesztgetés. Sajnos a valóság az ellenkezõ irányba tart: Eltûntek a térképrõl a gyári hajók. Ami baj, mert rendszeresen kölcsönveszem õket, de így csak akkor tudom, ha belépek a gyár menüjébe... Továbbá nagyon hiányzik az elnevezhetõség. X3-ban, ha ránéztem a térképre, rögtön tudtam melyik gyár mely hajója bóklászik arra.
A pénzt nálam is lenyeli, fõleg ha sajátomból veszek vagy adok el neki saját hajóval...nem értem. A saját termék kereskedést nem is pénz alapra kéne tenniük, hanem egyszerû rakodásra.Kivéve akkor, ha az általam legyártott terméket NPC veszi meg a gyáramtól vagy én adom el NPC-nek. Én a kiesõ lóvét behozom kereskedésen.Persze hogy tartanék már egymilliárdos bankszámlánál, ha normális lenne a játékmenet, ja és persze ha nem építkeznék egyfolytában.
Igen, ahogyan te a teherhajókat gyûjtöd, én a katonaikat :) Annyira nem hasznavehetetlenek, mert egyrészt sokat érnek, ha eladnám, de nincs szívem eladni, olyan szépek, másrészt nagyon jó velük harcolni és másokat szétzúzni. Egyébként azóta sem találok több Titurelt, pedig mindent átnéztem.Most megépítettem egy Hardware Supllier gyárat is, ilyen nincs egész Omicronban ,meg az egész játékban. Így a két legdrágább építõanyagot, Fusion Reactor-t és Reinforced Metal Plate-et magam gyártom.Úgyis van egy rahedli fel nem használható Refined Metalom, így ez majd megeszi. Ezekbõl az amúgy rohadt drága anyagokból hajót, állomást, fegyvereket, meg jó pár technológiai cuccot lehet elõállítani. S akkor még el sem kezdtem ezt a két új állomást bõvíteni, fognak még Plasma Flow Regulator-t, Chemical Compund-ot és Podkletnov Generator-t is termelni. Közben bõvítenem kell a farmomat, mert zabál a Bofu gyár, a Bofu-t zabálja a nehéziparom, a felesleget meg eladom Omicronban. Közben már gondolkodok a következõn...mi is legyen?Még kajagyár, csak immár hamburgeres vagy még egy technlógiai valahová az aszteroida sûrûjébe, ahol Crystal-t-Nividium Cube-ot és/vagy Antimatter/Ion/Plasma Cell-t fogok elõállítani.
Szóval nekem bejön, hogy ennyi katonai hajóm van.Lelõni úgysem lehet õket ezzel a fostalicska Skunk-kal, ahhoz ez gyenge.De tudod, amikor van 20 Balor, 4 Arawn, 3 Taranis, 2-2 Light és Heavy Sul-od, 1 Sucellusod, legalábbis ennyire emlékszem.Isteni érzés!Szerintem az egész galaxist kiirthatnám már, csak nem ez a célom.Ha már nem vezethetem õket, legalább ez a kicsi plusz legyen meg.A Freespace-ben is imádtam õket, de ott még ennyi parancsot sem fogadtak el. Annyira jó érzés az ellenfelet lõtávon belül csalni egy ilyenhez!Feleleveníti azt, amikor ezek ellenem voltak/vannak.
A teherhajókat meg veszem, mert nem vagyok összeveszõs típus. Küldök még képeket késõbb, most is csak azért vagyok itt, mert lefagyott.
Viku! Ezért van neked ennyi harci eszközöd?! Kár, hogy jószerével hasznavehetetlenek!
Az én jórészt eltulajdonított teherhajó flottám azért oly terebélyes, mert amikor újrakezdtem a játékot, igyekeztem mindenkinek a s.ggét nyalni. Ez azt jelenti, hogy Albionban mindenkivel legalább 10+ viszonyban. Lúrében (ahol nem igazán számított, mert nem mozgok a szektorban) is 5-8 körül. Így fordulhat elõ az is, hogy amikor megpillantok egy Scaldist hülye névvel (...solitude) tele ínycsiklandó építõanyaggal, akkor egyszerûen elkívánom. A RoC-os Leptonokat azért szoktam elvenni, mert akadályoznak az építkezésben.
Néha néha 1 picit belépek a jatekba, felhuzom magam, azt pár napra félreteszem. Ami jelenleg bosszant, hogy legtöbbször nem kapom meg a pénzt az eladás után. Ha nem figyel az ember észre se veszi, a nagyobb tételek között. De azért elég szopi ez igy.
jah, azt hittem az is egy zona :-) Bocs, de nem sokat játszok, és nem vágom az osszes zónát fejbõl, foleg nem magyarul :-) Legalább ma is mulattam eggyet itt a forumon.
Röviden: Rebirth helyett Borderlands 2-vel játszik
OK, ezt pont értettem, de az egész mondatod nekem homály. Lehet hogy kevés kv-t ittam ma. Miért rossz az ego-nak hogy nem hibát keresel, hanem fejlovéseket csinalsz, amit nem tudom mit jelent. Critical Hit ebben a játékban nekem nem hangzott el. Ezt odairtad angolul is utalás képpen de nekem nem jott át.
Mindegy, kialszom.
Ha elárulom a megfejtést, elmarad a heuréka érzésed...
Ja, minél gyorsabban elfoglaljuk az Arawn/Taranis/Sul hajókat, annál több drón marad benne, és annál kevesebb fog minket idegesíteni :) Ötösével indítják és mivel fürgék, azonnal támadnak.Ki is lehet kalkulálni kábé, hogy mikorra várható egy újabb eresztés.Sajnos fel kell venni velük a harcot, fõleg az Assault és Intrepid típusokkal,mert azok komoly fegyverekkel, rakétákkal ontják ránk az áldást. De imádom ezt a részt a játékban. Ismétlés: Arawn és Taranis hajóknál ne szórakozzunk a fegyverzet levételével, mert vagy meghalunk vagy felesleges.Az hogy egy 50-80 milliós hajó kilõ 5-10 Marine-t, nem nagy veszteség... Arra vigyázzunk, hogy saját hajónk ne legyen, és nagyon másnak se hagyjuk, hogy kilõje.
Igen, Novadrones-t azonnal lõ, ha ellenfél.Azt hogy mire lõ, nem tudjuk, de nem ajánlott, hogy saját hajónk legyen velünk a környéken, mert elõszeretettel támadja.Két ilyen lövés, és vége a hajónknak.
Annyit változott az ellenfelekben és a harcokban, hogy többen jönnek.Így esett nálam,amikor tényleg egy hajszálon múlott, hogy meg nem haltam.Egy "Cartel Boss Vulnerable" Very Hard fokozaton: 1 Arawn+3 vadász+a benne lévõ 50-60 db drón, megfejelve 1 Balor-ral . Albionban Medium és Hard fokozaton ugyanez jelenthet Heavy/Light Sul+kíséret+drónok vagy Taranis+drónt.
Aztán Omicronban a "Take Out Enemy Agent" (ami mindig Xenon hajókat jelent) hard fokozaton 2 db K-t jelent, 2-3 db M vadász kísérettel. A "Capital Ship must go" szintén Omicronban, Xenon K-t jelent, csak messze a távolban, lehet, hogy 2-3 szektorral odébb.
Van olyan "Cartel Raid Incoming" very hardon, ami 1 Balor + 5-6 vadász.
aha: ,,A Sucellust nem lehet hekkelni,"" #3099 Najó, nekem mindegy nem, kötekedni akartam. De akkor se értem a 3100 hozzászólásod.
Nekem ez a küldetésem. Felesleges angol kifejezések használatát próbálom gyomlálni a magyar fórumokon. Azóta van ez így, amióta hallottam egy "csöves" "rövidfilmben" midõn egy ifjúúr a világ összes kincséért sem volt hajlandó kimondani, hogy SMARAGD. Folyton-folyvást "EMERÁLD"-ot mondott. Akkor elszakadt bennem valami és zérótoleranciát hirdettem.
Hhehe, Istvánnak szólj, én próbálom melléírni az angolt, még fonetikusan is :) Néha én sem tudom mirõl beszél, de tetszik.Ebbõl is látszik, hogy amit nem magyarok készítenek, az hogyan hangozna a nyelvünkön.Láttam már pár nevetséges magyarítást...
urak, muszály mindent magyarositani? Néha nem is értem mirol beszéltek. :-)
Még egy rossz hír az EGOSOFT-nak. Egyre többször választom a bugvadászat helyett a fejlövések (critical hit) osztogatását a második határvidéken. (Mert még mindig megnevettet.) Pláne, hogy beújítottam négy letölthetõ tartalmat is hozzá! Ennyit a nem ideillõ hozzászólásomról!
Harcolgattam közben én is. Egyrészt, mert unom az építkezést és elhatároztam, hogy a viszonyunkat a RoC-al maximumra tornázom, másrészt mert bogarat tettetek a fülembe, hogy akár el is foglalhatom a célpontot sértõdés nélkül. Lett három Balor és két Szukám belõle (mentek a zaciba). Ezeket közepes és nehéz fokozaton osztotta a gép. Nagyon nehezet nem kaptam, pedig arra utaztam. Sajnos ezzel hadmûvelettel két szép hibába is belefutottam: 1: A Sucellust nem lehet hekkelni, mert a harmadik pontot a hajó közepébe teszi, amit maximum 53 méterre sikerült megközelíteni. (Az elsõt meg 300 méterre a hajó mögé!!?!?!) Az puszta jóindulatnak véltem, hogy a másodikat az IHC ágyú csõtorkolatához tette. Még mosolyogtam is rajta! 2: Megzavarodott a hajógyári alkusz. Amikor felkínáltam a javaimat eladásra, akkor így nézett ki a táblázat: Az oszlopok a javak nevével kezdõdnek (ugye) ezt most ugorjuk át. Az árak stimmeltek 5'xxx'xxx, 9'xxx'xxx, 8xx'xxx stb. Ezek ráadásul az enter-2-2 sorrendjében voltak. NADE!!! A hozzájuk tartozó nevek különbözõ URV-k, némely hajó éééééés; GYÁRAK (!!!!) nevei voltak! Néhányat köhintett az agyam mire felfogtam, amit látok. Az akkugyáram nem volt squadban így nem tudtam, hogy a kedvenc baloromat adom el öt gurigáért, vagy egy frissebbet. 19-rõl 27-ig sikerült feltornásznom a viszonyt. 25 felett kínszenvedés. Kb 4-5 küldetés kell egy ugráshoz. Már kezdtem agresszívvá válni, így abbahagytam.
Óóóó. És felfedeztem egy új minijátékot is. Ha Balor-t kapunk (mint rossz fiú), akkor az a foglalás alatt (miután elmúlik a hekkelés kábító hatása) vidáman eregeti a novákat a javaink, vagy a gyárak felé. NOVAVADÁSZAT!: Ízlés szerint Inerciális Kalapáccsal, vagy egyéb szimpatikus fegyverrel kell megakadályozni, hogy a novák célt érjenek. Utánuk eredni és céllövölde... Lehetõleg nem belepusztulni a robbanásokba! Jó szórakozást!
Most, hogy mindezt leírtam, fogalmazódott meg a gondolat bennem, hogy ez az új rendszer következménye?!? Úgymint: Nem lehet a Devrí-i XL részlegen Arankát és Taranist gyártatni. Ezért nem is fordulhat elõ ez a két típus a repertoárban. Így aztán, nem is lehet nagyon nehéz küldetést vállalni a szektorban?!?!?!
Hogy ne mindig csak a negatívumokról beszéljünk :)
"That spot looks as good as any.Launching pods.Make sure they get in piece.Launching towards target."
A kis görényünk :)
Halál elõtt egy hajszállal:
Ezt a sérülést egy Arawn és egy Balor okozta nekem.Az Arawn az enyém lett, a másik meghalt...
Nem szeretnék ebbõl újabb értelmetlen vitát csinálni, de emlékeim szerint az X3R-bõl is a moddereknek köszönhetõen lett olyan játék, mint az AP.
Ezt mondtam én is anno.Adják ki a forráskódot meg az engine-t a moddereknek, mert õk csak abból tudnak dolgozni, amit engednek neki a fejlesztõk és a program.Ja, csak akkor már a pénzt is osszák meg velük... Egyébként járok én is hasonló cipõben a hétköznapokban, amikor programozóknak magyarázom el, hogy mit csináljanak, úgy hogy én nem is értek hozzá,de elõbb megtalálom a hibát, csak kijavítani nem tudom helyettük, mert köt a szerzõdés...
Vissza a játékra.Nem értem mi történik akkor, ha valami merõben más részt javítanak, amit pedig már egyszer megcsináltak és jó, az meg elromlik.Mitõl van ez?Ezt az 1.24-es hotfixre mondom.
Az más volt, mert ott az alapjáték jó volt, tehát a modder dolga nem az volt, hogy a játékot kvázi az ego helyett elkészítse, hanem az, hogy még jobbá tegye, kiegészítse!!! Most meg mindenki arra vár, hogy egy használhatatlan játékból a modder varázsoljon haszálhatót, ingyen. A korábbi modok implementálása nem udom, hogy nézett ki jogilag vagy üzletileg, ed alig hiszem, hogy lopták volna. Gondolom engedélyt kértek, vagy jobb esetben fizettek is valamennyit a moddereknek. Ellenkezõ esetben a gatyát is leperelhették volna róluk...De pontos információkkal sajnos nem rendelkezem e témában.
Olyan nehéz lenne egy kicsit reálisabban megalkotni a naprendszereket? Mostanában csak az elkúrt Sword of the Stars II-ben és a 2D Distant Worlds-ben találkoztam olyannal, ami legalább kicsit próbált hasonlított az igazi naprendszerekhez.
Tehat, akkor megint sikerult egy mar mukodo funkciot elrontaniuk, mikozben a patch gyakorlatilag alig javitott valamit, mint pl a legyartott uzemanyag mennyisege es ara ? Hat ehhez csak egy nagy bravo-t tudok hozzafuzni. :P
Jó reggelt mindenkinek. No, ez a kis frissítés szerû valami azt okozta, hogy az 1.24-ben kijavított highway ki-belépést megint elrontotta.Rendszerek közötti kék highwayen be és kilépésnél 5-10 mp-re megáll a játék és gondolkodik.Hang és kép beakad, már-már azt gondolná az ember hogy lefagyott. Kisebb, sárga highwayeknél 2-3 mp-es az akadás. Más újat nem látok benne.
Moddereknek sincs sok kedve ezzel szenvedni. Iszonyat munka egy nagyobb mod. Meg etikátlan is, hogy az ego bezsebeli a pénzt a hazudozása után, aztán a modderek meg ingyen és több ezer munkaórával csináljanak belõle rendes játékot.
Elvileg jól modolható a játék. Én abba bízok, hogy majd a rajongo programozok befejezik a jatekot:). Elindult már a nexus modos oldal, de egyelõre semmi világmegváltó dolog nincs rajta.
X Rebirth 1.24 Hotfix 1 Released február 14. - Egosoft
• Increased amount of Fuel Cells produced per cycle by Cell Recharge Factories and decreased price. • Improved logic for ship AI to refuel earlier.
Egyetértek goyo2-vel, ha lehet, várj még egy kicsit. Sokkal játszhatóbb,mint induláskor, sok mindent javítottak, de még mindig nem az igazi. Nem olyan régen írtam egy rövid összefoglalót, hogy mi megy és mi nem, de lehet, hogy újra megteszem.
Akkor majd eloveszem az Albion-t, és rárakom a timeline modot (ami még nem jelent meg) Abban azt igérik, hogy az economy önfentantó lesz, nem lesz semmi respawn a levegõbõl.
Bár még mindig zavar az X3-ban, hogy a nagy hajók elég töketlenek amikor támadnak. Jószerivel, nem is érdemes egyszerre többel támadni, mert csak kinyirodnak.
Ebben legalább (a nagyon kevés csatatapasztalatbol) azt látom, hogy megállnak a cél elõtt és lövik ahogy csak tudjak. Nem fordulnak vissza köröket tenni. Ha egyszer visszatöltöm az X3-AP-t biztos belenyulok mostmár a fight scriptbe is.
En pont ettol parazok, hogy ahogy telik az ido ugy fognak egyre kevesebb idot raforditani es felkesz/bugos marad az egesz vegere is. Hiszen egyre kevesbe eri meg nekik foltozni a jatekot, hiszen az ara is jocskan csokkenni fog az ido elteltevel a kezdo arhoz kepest. Jelenleg meg mindig nincs ertelme jatszani vele, mert meg mindig nincs rendesen "osszetapasztva".
Sziasztok! Még anno megvettem a játékot, de 3-4 óra játék alatt annyira elment a kedvem az egésztõl, hogy azóta se vettem elõ. Az lenne a kérdésem, hogy már játszhatóvá tették a játékot, vagy várjak még vele?
Obegatnak ja, mint az Alan Wake nevu jateknal. Nem tudom mennyre vagy kepben azzal a jatekkal, de olvasd el a keszitok elso nyilatkozatait, miert nem portoljak PCre (multido). Leirtak, sose fogjak PC-re portolni, mert a PC-sek rohadt warezosok blablabla... Aztan a nagy AAA beharabngozo jatekukbol alig tudtak eladni 1.5 milliot. Mi tortent ? Leportoltak a jatekot es kozel ugyanannyit adtak el belole a Steamen. Es utana ott hajbokoltak, hogy nem is gondoltak hogy ilyen eladast produkalnak a tolvajok kozott. Amugy a trend is valtozik konzolon egy 1.5 millios eladas kicsinek szamitott, 7-8millional kezdodott a "szam". Amit manapsag csak a nagy nevu jatekok erik el es az atlag a 3.5-nel megragad konzoltipusonkent manapsag mar a 1.5 millios eladas veszteseget hoz altalaban a nagy fejlesztesi koltsegek miatt.
Igen, azt kihagytam.Meg még sok dolgot is, amivel lehet hogy vérig sértettem volna a német népet. Ugyanis mirõl híresek a németek?Precizitás, pontosság, katonás rend, igényesség, erõs ipar minden téren. Nem akarok még jobban off topic lenni (megkérem majd Tomonor-t,ne bántson), de a cég, ahol dolgozom rengeteg német precíziós termékkel gyárt tovább.Olyan szabályokat, hogy pl. milyen nyomatékkal húzhatsz meg egy csavart, csak a németek találnak ki.
Az Egosoft valahogy nem tükrözi a német ipar precizitását.Egy ideig azok voltak, aztán gondolom elkényelmesedtek, és lesz*rták az egészet.Most már megvan a közönség, úgyis csak mi csinálunk ilyen játékot, senki nem tud jobbat,stb. Ezért kérdeztem tõlük, hogy megérte?Vagy ráuntak az egészre? Oké OFF vége.
Ja és csodálkoznak, meg óbégatnak, hogy sok a warez.Ezek után egy tisztességes vásárló,aki eddig is tíz-százezreket adott ki is megfontolja majd, hogy megvegye-e.
kisiku a baj pont az, hogy azota romlik az ipar, amiota a next gen konzolok buta trendje begyuruzott a PC-re. Tobbsege a jateknak multiplatformok amik altalaban a konzolokon jelennek meg elobb, mert a fejlesztok mind ott latjak a megvaltot, mikozben tonkreteszik a PC-s jatekipart.
En sem szeretem az Early Access format, mert az is csak a panzlehuzasra megy, de legalabb lattatni enged a jatekbol. Persze azt is tudni kell, hogy a KS-ben is szerepel rengeteg humbug, ugyanis nem egyszer nagy cegek allnak a hatterben es igy akarjak nem sajat penzbol managelni a jatekukat. Persze ez egy masik tema. Viszont a trend tisztan latiszk, nagy hangzatos szavak a tobbsegnel es annal sokkal kevesebb tartalom. Nem veletlen, hogy a demok eltuntek, hogy ne lehessen mar ott tetten erni a hazudozast, ahogy az EGO eeseteben is latszodott. Semmit mondo effektezett videok,fotoshoppolt kepek,latvanyra osszeskiccelt reklamfilmek, lefizetett tesztoldalak. Ez jellemzi manapsag ezt az ipart sajnos es egyre jobban romlik a szinvonal. Regen az ilyen megkozelites megengedhetettlen volt a cegek szamara, ma pedig ipart uznek abbol, hogy ki hazudik nagyobbat, csak hogy a szemetet is rasozhassak a nagyerdemure.
Be kéne vezetni a PC-s játékiparra (bár nehéz) azt a követelményszintet, ami a konzoloknál van. Mint mondottam, bátyám fejleszt konzolra is meg pc-re is.Ott addig ki sem adhatják,amíg a Sony/Microsoft/Nintendo/stb. minimum checklistájának meg nem felelnek.Erre jön rá a fejlesztõ+kiadó követelményei is.
Csak ugye pc-re azt mondják ilyet nem lehet, mert ott a patchelés lehetõsége. De azért valljuk be, szörnyû hogy ez kezd trendivé válni.Persze, frissítések, patchek mindig is voltak játékokhoz (is), na de nem arról szóltak, hogy egy használhatatlan valamibõl csináltak egy használhatót(használhatóbbat), hanem a kész mûködõ játékban a játékmenetet, grafikát, kezelõfelületet, stb-t javították.Ez a "gagyisodás" kezdete.Meg a spórolás, mind idõvel, mind pénzzel.Persze a játék (termék) árát nem változtatták meg...olyan mint a "Danonizálódás", azaz a 2 dl-es pohárból elõször csak 15 ml-t, majd 50 ml-t, most már 75 ml-t spórolnak ki, az ár megmarad, a pohár is csak azért kisebb,mert hülyén nézne ki, hogy több mint a fele üres.
Ez a legeslegdurvább amúgy. Bugos, optimalizálatlan egy játék az még elmegy. De ez a vásárlók arculköpése: ezt nektek, erre rejszoljatok bameg. Tiszta gáz.
Sajnos egyet kell értsek TokraFannal. A világnak a sarkaiból kellene kifordulnia ahhoz, hogy ebbõl a játékból elfogadható minõségû produktum szülessen. Sokkal valószínûbb, hogy eldobják, és megpróbálnak valami újat összehozni. A játék jelen állapotában felét/negyedét sem tudja az elõdeinek és azt is hibásan. Ha abbahagynák a tapasztgatást és egy évig vért izzadva güriznének vele, talán eladható állapotba jutna.
Titurel "kizárólag" Barren Heart-ban, Torrid Veil és Unmet Promise között az út mellett fordul elõ. Nem tudom, hogy az ötödik, vagy hatodikat hoztam el tegnap elõtt.
Én csak dobtam egy +-t... Szerintem nincs a amennyiség, amivel foglalkoznának. Sajnos az Ego, de legfõképpen Lehnan hozzáállásán egyértelmûen látszik, hogy nem képesek alázattal beismerni, hogy hazudtak. Foltozgatnak még egy darabig, aztán ennyi...mást nem várhatunk...Inkább arra jó az egész -ahogy ezt többen írták a fórumokon-, hogy hangot adjanak a felháborodásuknak azok a vásárlók, akik becsapva érzik magukat. Ha legalább annyi hatása van, hogy ritkábban forul elõ ilyen bõdületes átverés, már az is eredmény lenne. Bár ahogy a játék iparban zajló tendenciákat nézem, ez még csak rosszabb lesz. Az ilyen Early Access ,eg kickstarter-es projectekkel is pont az van, hogy végtére is, üres ígéretekre fizetnek az emberek, aztán vagy beteljesül, vagy nem.
Jó, egy kis dráma azért kell bele :) Szerintem ti is írjatok alá, nem kell ilyen rémregényt írni, mint én. Csak azt nem tudom, hány száz vagy hány ezer aláírás kell, hogy foglalkozzanak az egésszel...
:-) Az tetszett a legjobban, hogy próbáltad nyugtatni a magyar játékosokat...:-) Egyébként korrekt nagyon amit írtál! Gyakolatilag ez a kendõzetlen igazság.
I've been a huge fan of X series in Hungary, i've been helping a lot to hungarian players and i bought this episode too.It was a great disappointment for me as you, Egosoft Team haven't done what you promised.The commercials, the previews, were all lies.Altough you fixed a lot of things since the release date but i'm still disappointed to gave out about 50 USD (10000.-HUF) and i got a useless game.I tried to calm down players on forums, i tried to get out the maximum of the game, i tired to enjoy it and shame on you i'm the only who still cares about the game 'cos rest of the players already left and dropped to trash.I've been listening to disappointed and angry posts from gamers and they are right.I'm still playing it 'cos it has nice and good parts and you fixed a lot. But please, Egosoft DID IT WORTH??You lost a lot of gamers, possible customers, reputation and most online and written computer magazines put you on blacklist.Please fix it, or make it new.I know you are clear there is no place where players (your customers) could report you or sew you but that is not the solution. It is like if i'd get a half-done bread in bakery.How would you feel if you'd be sold a half done product?
Egyébként ezt az "új engine-t fejlesztettek" tényt azóta nem értem, amióta kipróbáltam a játékot. Ez az engine alulról sem közelíti a bárki számára licencelhetõ enginek szintjét. A minõség kb. 10évvel korábbi játékokra hajaz, ennél sokkal szebbet értek volna el már akkor is, ha akár csak a régebbi Unreal vagy Cry Engine motort veszik meg..Nem is értem az egészet.
Kérdés.Hol találok még Titurelt?Kéne még egy vagy kettõ.Csak egyet találtam és foglaltam el.Hol lehet még?Már átkutattam az összes Devries szektort, fõleg, ahol kalózok vannak, de nincs, venni nem lehet, moddolni nem akarok.
lett volna egy jo fuvarom. 53 mill vétel 76 eladás. erre eltunt a profit. lehet hogy ezek is elkurvaztak. A t...m kivan.
2011 októberében. Elborult gépigénye volt ahhoz a grafikához képest, de legalább ha rendesen mûködött volna megjelenéskor, és ne kellett volna a játék fájljaiban turkálni a hiányzó alap beállítások miatt... Hatalmasat csalódtam az id-ben...
A Rage-et tavaly nyáron végigjátszottam ezzel a konfiggal. Mikor is jelent meg?
Köszönöm mindkettõtöknek, végül is megnyugtató a válaszotok.Azt igen elfeledtem mondani, hogy mindkét rendszerem 64bites Win7. Ami viszont még érdekes, hogy a billentyûzetet idõrõl, idõre kikapcsolgatja, majd hallod játék közben a kis hangot, amikor egy usb eszközt csatlakoztatsz, megáll kb 2 mp.re a játék és újra mûködik a billentyûzet... Elõször azt hittem, hogy szar a billentyûm, aztán rájöttem, hogy mindenhol mûködik normálisan, csak itt nem.Ja és ezt sem most kezdte, csak mindig elfelejtettem megírni. Ráadásul mind az otthoni, mind a melóhelyen lévõ billentyûzet új.Nem, ez a program hibája.Nagyon régóta nincs se joystickom, se kormányom, de állítólag sokaknak gondja van a joyjal is, mert alig játszható vele.
A 8GB memória követelmény, nem beszélve a 16-ról, képtelenség. A Rebirth exe-ben aktiválva van a LAA (Large Address Aware), ami annyit jelent, hogy a játék képes 4GB-ot felhasználni (ami egy 32bites rendszernél a lehetséges maximum). De gyakrolatban ez inkább 2,5-3 GB memória használatot jelent. A követelmény valószínûleg azért ilyen magas, mert mégsem várhatják el a vásárlóiktól, hogy a számítógépeikben olyanokkal buheráljanak, amihez nem értenek, csak azért, hogy játszhassanak vele. A 64bit-es rendszereknél ezzel nincs probléma. Szóval egy 4GB RAM + 1GB VRAM-nak is elégségesnek kéne lenni, de sajnos ennél sokkal izmosabb gépeken is nyújt gyenge teljesítményt. Szóval szerintem itt alapvetõen a játékon belül vannak elég nagy optimalizációs problémák. Ami mondjuk nem meglepõ az elõzõ játékok tekintetében sem.
Az egyes helyeken tapasztalható iszonyatos belassulások mellett a másik nagyon zavaró tényezõ, ami nálam elõfordul, az a textúrák és objektumok betöltési ideje (texture pop-in). Ha gyorsan körbefordulok, vagy például az elején amikor le kell szállni a Badlands Mining Colony-n, több másodperc is eltelik, míg betölti a dobozokat és az embereket, és fõleg az a legillúziórombolóbb, amikor darabonként tölti be õket: elõször a hajat és szemeket, aztán a szájat, és csak az után az egész testet. Nem tudom, ti tapasztaljátok-e, de elég idegesítõ.
Ezek a technikai problémák engem a Rage-re emlékeztetnek. Ott is vadonat új enginet csináltak és egy csomó teljesítménnyel és grafikával kapcsolatos hiba volt/van.
Tegnap például azért hagytam abba a játékot, mert rögtön az elején a fent említett állomáson vettem két mérnököt, az egyiket a hajómra parancsoltam, a másikat meg gondoltam ráteszem a késõbbi Rahanasra. Na persze, mire oda jutottam, már csak az én hajómon dolgozó mérnök volt meg, a másik, akit a Rahanasra szántam, csak úgy eltûnt... -40+K kredit... Most vagy én nem értem a játékmechanikát, és nem fér meg két mérnök egy hajón (úgy, hogy az egyik az Albionon dolgozik), vagy bugba ütköztem.
A másik érdekes dolog, amit már nyilván ti is észrevettetek már, hogy a hajókra vagy állomásokra leszállva valós idõben lehet figyelni a környezõ dolgokat, sõt azokon az állomásokon is, ahol nem látod a körülötted lévõ ûrt, lehet hallani, ami kívül történik (sziréna, lövöldözés, gyárak zaja). Szóval ez azt jelenti, hogy attól függetlenül, hogy hol vagy, a játék ugyan úgy megy tovább, így az olyan dolgok, mint a parancsnoki híd a hajókon, vagy az állomásokból kifelé kémlelõ ablakok (ahogy azt megjelenés elõtt spekuláltuk) nagyon könnyen hozzáadhatók lennének. Persze ez az állomásokon belüli gyenge teljesítmény okozója is...
Gondolom megnézted a tulajdon lapon is, hogy megvan egyáltalán...
A memória mennyiséget nyugodtan elfelejtheted, mert mostanában (valamilyen indíttatásból) Afterburner-HWiNFO kombóval játjszom, és látom mennyi memória van használatban mielõtt jön a Dingg! Nos ez nálam az éppen futó alkalmazásoktól függõen 4500-4600 MB 55% körül szokott bekövetkezni. (a rendszer 64 bites). Hogy csak úgy elfelejtse a javaidat a program, azt nehezen tudom elképzelni. Bár láttunk már csodát. A GPU-t már kitárgyaltuk... (Szerintem pont ugyanannyi köze van a játék minõségéhez, mint eddig az X3-akban. (Szinte semmi!) A CPU lesz a ludas. Fagyos Kõrútban ugyan ez a helyzet! Nálam mind a négy magot terheli 80-95% között (4770, 4300-on járatva. A Rebirth miatt húztam meg!!!) Már eszembe jutott... Egyszer, amikor megállt és a feladatkezelõbõl kellett kilõni, láttam, hogy a XRebirth.exe*32 csak 37xx MB memóriát foglal a 8 gigából. Akkor tettem fel a hülye kérdést magamnak, hogy: És mi van a többi 4xxx-el?!?!?
Más: Módosítanom kell egy korábbi kijelentésemet. Most is jönnek üzenetek a bevételrõl, csak elintézték, hogy egymillió alatt ne zaklassanak. Az átutalások is e szellemben...
Most a gyárak gördülékeny üzemelésével küzdök.
Már csak URV-ket nem gyártok.
És még egy elképzelés. Említettem, hogy egy dömperem átjár vásárolni Devríbõl Albániába. (Konkrétan Niv kockát) Ami ugyebár nem lehetséges a jelenlegi beállítások mellett. Ez azóta is így van! Elvégeztem egy kísérletet: Kölcsön vettem a Sarki Fûszeres Titureljét, hogy feltöltsem hambival az Ascendancy-Forge-Welded Mail-ben lévõ tüzépet. Majd dolga végeztével ott a helyszínen visszaadtam a gyárnak, azóta ez a hajó is átjár a kapun bizniszelni. Próbáljátok ki...
Jó reggelt ismételten. Nálatok elõfordul (még mindig), hogy a hajóitok egyszerûen eltûnnek?Tegnap eltûnt egy Arawn-om.De hogy hová?Valahogy az az érzésem, nem tud 30-nál több hajót normálisan kezelni.Így vesztettem 2 órát, mert az utolsó állásom, ahol megvolt még, 2 órával azelõtti.
Paressel egyetértve még mindig lassú sok helyen.Két konfigon is kipróbáltam, az otthonim I5-750+16 Gb ram+R9-280X, a melóhelyen I5-4570+GTX 650+8Gb ram. Jellemzõ hely Omicron Lyrae-Wavy Haze és Murky Skies szektorok, ahol sok jég aszteroida és nagy állomások vannak. Ahogy az állomás felé fordulok, akad.Nem képregényesre, de jelentõsen belassul.
Az állomások építése végre teljesen normális, nem kéri el még egyszer a pénzt, nem kell kirepülni a világból hogy elindítsad, jól jelzi ki a készültségi szintet,stb.Egy dolog azonban még mindig ott van, az ominózus "obstruction", azaz akadályozottság.Persze sosem a saját hajóid akadályozzák az építést-bõvítést, hanem a díszforgalom :) Valahogy a saját állomások nem akarnak lõni, mint anno a hajók.Pedig kiprovokáltam, hogy megsebezze a gyáramat valami ellenfél, le sem tojták...erre azért megpróbálok valami megoldást találni.
Én csak pár órát játszottam vele, de a tapasztalataim a következõk:
-Nagyobb teljesítmény növekedést sajnos nem vettem észre. Talán minimum grafikán egy icuri-picurit simábban fut, de még mindig elhanyagolható. Fõleg akkor lassul be, amikor nagyobb ûrállomások felé fordulok. Remélem azért ezzel is foglalkoznak majd a bughunt után, szeretnék egyszer magasabb grafikai beállításokon is játszani vele. -A célmegjelölõ gombok bevezetésének örülök, nem kell kattintgatni a mozgó ûrhajókra az egérrel, az nem tetszett. -A dokkolás viszont szerintem úgy mûködne a legjobban, ha a kis ikonra való kattintást teljesen eltörölnék, tehát elég lenne ránézni + megvárni míg "kijelölõdik" + billentyû- Ez szerintem sokkal kényelmesebb lenne, mint a mostani ránéz + bal egérgomb + billentyû. -Az állomások szkennelésénél is meg kéne növelni a szkennelés "látószögét" és távolságát is. Az utóbbira van egy jól mûködõ mod, elõbbire még nincs, de nagyon jó lenne, ha lenne, mert ez eléggé meggyorsítaná a folyamatot. -A felbérelhetõ emberekre is kéne egy központosított keresõ rendszer, ami mondjuk zónánként kiírná a felbérelhetõ embereket skillekkel együtt. -Az állomásokra meg szerintem lehetne tenni tõzsdét, casinót szerencsejátékokkal, meg ilyeneket, hogy kicsit érdekesebbek legyenek és javítsanak az állomások hangulatán. Ja és az sem ártana, ha kicsit mozognának az emberek, vagy legalább néha pozíciót változtassanak. -Elég randán néz ki, amikor a nagy kereskedõ hajók össze-vissza keresztül-kasul átmennek az állomáson, kicsit illúzió romboló. Az a baj, hogy van, amikor kénytelenek keresztül menni az állomáson, mert olyan helyen van a dokk, hogy a hajó nem fér oda.
Az legalább észrevehetõ, hogy a kereskedelem feléledt, legalábbis sokkal nagyobb a mozgás a szektorokban, mint amikor legutóbb játszottam.
Ez mind szép és jó, amit mutattok, de sok jövõt egyiknél sem látok.
De vissza az 1.24-es verzióra.Sokat javított, ámbár még mindig találkozom a squad ki-squad be megoldás szükségességével. Határozottan jobb lett, de még mindig kell foltozni. Most megint játszom vele, azaz nem csak ténfergek az ûrben.A kereskedés/szállítás és a saját gyár ellátása a játék benne.A harc továbbra sem kihívás vagy már rutinos vagyok, de nem látom a megnövekedett xenon és kalóz aktivitást, ahogyan fogalmaztak. Még valahogy azt kell kitapasztalnom, hogy tudom rávenni az állomásomat a védekezésre, illetve hogy azonnal lõjön minden ellenfélre. Az NPC állomások azonnal átmennek pirosba, ha ellenfelet csalok a közelükbe, az enyémek nem.Még a Targon Tracerem sem megy át riadókészültségbe. Pedig a Defense Officer "Attack all enemies"-re van állítva.Rakok drónt is az állomáshoz, meg rakétát, ahol lehet.