1. KÉSZÍTS BIZTONSÁGI MENTÉST A SAVEGAME-RÕL.Ez az elsõ lépés, mielõtt beleszerkesztesz és NE FUSSON A JÁTÉK!
2. Ki kell keresned az állomásodat, ehhez nagy segítség
Roguey oldalán az állomáslista 3. Roguey oldalán van egy ilyen, minden állomáshoz: For Dev's
Esetemben a Mil.Hi-Tech Dept az ez: struct_bt_ol_weaponrycomplex_macro
4. Erre a Dev's megnevezésre kell rákeresni a savegameban, valamint ellenõrizni, hogy az állomáshoz tartozó sorokban a "Owner="player" legyen beírva, mert ez jelzi, hogy tied az állomás.Ha "Owner="plutarch" vagy más, akkor az NEM A TE ÁLLOMÁSOD!
Érdemes megszámolni mennyi olyan ágyúd van, ami nem mûködik az építési bug miatt, és írd fel ezt a számot, majd haladj a következõ lépésre.
5.Ha megvan a saját állomás szekció, akkor haladj addig lefelé a kódsorokban, amíg el nem jutsz a <turrets> kezdetig.Most jön a szerkesztés.Leírni bonyolultabb, mint megcsinálni.
Itt rengeteget bejegyzést találsz pl:
<summary state="collapsed|constructing" connection="connection_turret_medium_pe02"/>
A "collapsed|constructing" állapot azt jelzi, hogy éppen épül az ágyú, akkor is ha nem építi a bug miatt, lásd korábbi bemutatásomat.
A connection_turret_medium_pe02 elvileg a Plasma/MA turret.
Ha a "collapsed|constructing" -ot átírod sima "collapsed" -re, akkor az a normál, elkészült állapot.Le is csekkoltam, tényleg ott van a játékban az ágyú az állomáson és nem azt írja ki, hogy "Construction Site", hanem az ágyú nevét, pl: HIT/MA turret
Ezt annyiszor kell megcsinálni, ahány hibás/nem megépült/eltûnt ágyúd van, ami számot korábban felírtál.
PÉLDA:
Én az enyémen a HIT/MA tureteket írtam át elkészültre.
A HIT/MA TURRET .xml megfelelõje "connection_turret_small_mgXX" - az XX az egy változó szám, gondolom a belsõ hivatkozás miatt.
Az alábbiakban bemutatom, mely ágyútípusnak, mi a neve.Eddig csak HIT/MA ágyút cseréltem le, a többit csak következtetem:
A turret_small_mg (mg:machinegun) a HIT/MA ágyú neve.
A turret_mediumXX (nem próbáltam még) lehet a Plasma/MA ágyú
A turret_missile_df (df:_dumbfire) lehet szerintem a V-Launcher rakátakilövõ.
A turret_missile_smXX lehet az Astrobee Launcher rakétakilövõ
A turret_bigXX gyanítom, hogy Hailstorm/MA vagy PlasmaJet/LR lehet.
Ezeket ki kell próbálni.FONTOS, HOGY AZ IDÉZÕJELEK, SZÓKÖZÖK, MEGEGYEZZENEK, KÜLÖNBEN LEFAGY A JÁTÉK VAGY BE SEM TÖLTI!
6. Mentsük el a változásokat és töltsük vissza a játékban.
7. Nézzük meg, mi változott az állomáson, azaz repüljünk oda