Nem nagyon javul a megítélése a fórumokon, egyelõre hiába patchelgetik. Én is erõt vettem magamon az ünnepek alatt, ráadásul megleptem magam karácsonyra egy erõteljes gépbõvítéssel, így belenéztem mit tud a játék az új vassal+patchekkel így közel 2 hónap távlatából. Az FPS már élvezhetõ, néha kicsit még így is belaggol...ami azért elég vicces egy i7+GTX760 kombóval...De általában bõven játszható a sebesség, még a sûrûn beépült részeken is. Ennek ellenére, nem sikerült megszeretnem, valahogy olyan idegen és nyomasztó érzésem van játék közben. Hogy ez most az új rendszer miatt, vagy a kiadáskori arculcsapás miatt, azt már magam sem tudom, de ahogy a korábbi X-eknél mindig az volt az érzésem, hogy most picit lelépek a real világról és egy számomra kellemesebbe lépek át, itt ezt nem érzem. Sõt, éppen ellenkezõleg, engem nyomaszt az egész játék a ronda karakterekkel és a kanyargó highway-ekkel együtt. Nincs hagulata. Nem tudok szépen bedokkolni sehova csak ott az a jellegtelen ikon és bár még le se szálltam sehova, kilométerekre vagyok az állomástól, mégis lép ki a pilóta a hajóból ami számomra iszonyatosan illúzióromboló. Nem tudom szeretni. És az a bajom, hogy ez valószínûleg már így is marad, hiába lesz valamilyen szinten mûködõképes 1-2év múlva. Mindenkinek akinek tetszik ez a játék, több szórakozást kívánok mint amit én átéltem vele. Jó játékot és fõleg, sok-sok kitartást kívánok!
Azért arra jó ez a topic, hogy kedvet csináltatok az X3AP-hez :) Elõvettem a régi mentéseket. Ez meg talán fél év múlva játszható lesz, ha addig csõdbe nem megy a cég.
Szia!
Hál'Istennek, azt hittem már csak én játszom egyedül vele, mint utolsó mohikán :) Gratulálok, ügyes vagy.Én találtam Devries-ben egy Heart of Albion Freedom Carrier-t, amin 125 löveg van.Szerintem nagyobb,mint az Arawn.Nem mertem nekimenni, pedig jó lenne. Egy dologra rájöttem: mielõtt bármi ilyenbe belemész, minden hajódat hagyd otthon/máshol, mert egyrészt azonnal megtámadják õket vagy ha támadó hajód van,ami járõrözik, kilövi a célpontodat, mielõtt elfoglalhatnád. Én háromszor jártam így,aztán úgy döntöttem, hogy elcsitítom a hajóimat, mert a Balor ugyan gyenge, de félelmetes rakétakilövõje van, ami egyszerre 8-10 db Novadrone-t lõ ki és kb két ilyen sorozattól egy Taranis meghal... Nagyon jó az UFO mód, már belejöttem, csak óvatosan, mert a hajóink nem kímélik az állomásokat sem, annak pedig barátaink nem örülnek.Jöttek is az üzenetek, hogy "Reputation temporary decreased", amikor a Balor szétlõtt pár ellenséges vadászt egy baráti állomásnál, mert néha a rakéták mellémentek
De eddig a legjobb duma, amit hajómtól kaptam egy leba*ás az egyik Rahanas-tól, hogy "Milyen jók az infóim, az állomásnak rohadtul nem kell az,amit el akartam adni" - persze nem ilyen megfogalmazással, de szépen lecseszett a kapitányom...
Állomásépítés: már a 3. gyártómodult húzom fel, a 3 db, általam gyártott anyag elõállításához vagy 10 féle másik kell. Ez a rész csak türelmeseknek való!Egyrészt beszerezni az építõanyagokat jó néhány óra, majd beszállítani azokat, amibõl a gyár dolgozni fog nem semmi.Némelyik anyagból borzasztóan sokat használ fel, a többibõl kevesebbet. Most EM-Spectrometer-t (átlagára 12-15 ezer), Reinforced Metal Plate-et (átlagára 4800-5600 cr) és Warhead Components-et (átlagár 12-16 ezer) gyártok,de most épül mellé még egy Missile Forge is, ami 6 féle rakétát fog gyártani. Majd küldök még képet.
Elvettem egy arawn-t! Vége fõcím után, ballagtam "haza", gondoltam megnézem ott van e még a plotban félig szétlõtt pmc-s taranis. Épp lava flow-nál tartottam, amikor látom, hogy a hoa-s scaldis még mindig ott rostokol. Egye fene! Mentés, ugróhajtómû, 100% -on marad, plusz ejnye-bejnye. Akkor kapd be! Arra járt az aranka (szintén hoa). Metodika ugyan az: mentés, jd, lejön!!!??! És marad a barátságos mosoly. Akkor einstand!!! Egy rossz szó nélkül enyém lett egy perc alatt. Ami még ennél is furább, hogy ha megnézem a birtokolt eszközök menüben, a skunk raj alatt ott az ari, meg ami rajta van hayabusa, eddig érthetõ, de ott van az aranka fennhatósága alá tartozó, fervid coronában dekkoló sul (talán), annak a hayai, plusz két teherszállító. Amik természetesen nem zöldek, hanem kékek. Arra a következtetésre jutottam, hogy nem kell nekem mindent értenem!
Omicron Lúré-ról annyit, hogy szép világos, (DeVries-be érve azt hittem, hogy valaki közben lekapcsolta a villanyt, amíg távol voltam), de a lakótelep gyárakat szkennelje az akinek két anyja van! Maelstrom: egyes alá!
Jól sejtem, hogy a plot jutalma az MK2-es kalapács és a másik fegyver? Keresgéltem a többi mechanikusnál, de egyik sem árult sem MK2-es fegyvert, se MK5-ös pajzsot, vagy motort!
Hmm, sajnálom.Egy igen értékes hozzászólót "vesztünk el" veled. Nekem jelenleg az állomásépítés - még ha lassú is - örömöt okoz.Mondjuk elég érdekes néha, fõleg az említett hiba miatt, mely megint elõjött, de elvileg ezt orvosolják. Az már jó jel, hogy mások is hoznak anyagot az építéshez, illetve a gyár mûködéséhez, de hiányzik az árak beállíthatósága, és zavaró, sok idõt vesz el, hogy állandóan ugrálnom kell a hajóimmal vásárláshoz, mert a trade computer elfelejti, hogy mit hol, mennyiért.Nagyon kéne a mûhold, mint a régebbi részekben. Most megpróbálok egy állomást fullra felépíteni,azaz összes gyáregységgel és kiegészítõ állomással. További zavaró dolog, hogy nem tudom elõre, milyen anyagok fognak kelleni, hogy termeljen. Szintén zavaró, hogy ha Devries-ben építkezek, akkor ezen a galaxison kívülre nem tudok beállítani vásárlási helyet.
ÚJDONSÁG! Kiugranak a hajókból a pilóták, csak ezt gyengén jelzi, ezért mindig szétlõttem az elhagyott hajót.De itt a bizonyíték:
Sokat mérlegelve a tényeket arra jutottam, hogy abbahagyom a szenvedést. Beleöltem 275 órát, mindez arra ment el, hogy próbálgassam, teszteljem mi mûködik, és mi nem. Nem éreztem semmi örömöt e idõ alatt, a "játék" ebben a formában nem képes lekötni, felvillanyozni, stb. pozitívum egyenlõre nincs benne.
Nem kell, eladhatod... Már kezdenek mûködni a CapShip-ek, de az irányítás hiánya miatt nehéz kihasználni a harci képességeiket. Jelenleg (szerintem) elsõ sorban pénzmagnak a legjobbak, illetve szektor/állomás védelemre.
No, láss csodát, megjavult az állomás bõvítés, patch nélkül!
A helyzet az, hogy NEM a Construction Vessel-tõl kell kérni az építést, ha az állomás készen van, hanem az állomást kell hívni az Info menün keresztül, ugyanis az Architect ott van az állomáson (bár fizikailag az építõhajón van) és akkor viszont engedi a további bõvítést.Persze erre rá kellett jönni, a fene sem gondolta volna.Mert logikusan mit keresne az építész az állomáson, amikor én nem raktam õt oda?!
:) kínomban mosolygok. Igen, majd egy 25 eurós DLC-ben megkapjuk még pluszban, amikre gondolunk.De viccet félretéve: használd azt a modot,ami figyelmen kívül hagyja a tankolást, azaz, nem kell fuel az ugráshoz.Ez nem csalás így.Én használom.Az elején ment a tankolás, most nem. Ha fut valami ilyen mod, akár a manual commands, próbáld meg kikapcsolni, mert az ego most jutott el odáig, hogy saját tankolást építettek be, nem pedig moddoltat.A SETA nem létezéséhez kezdek hozzászokni, de a kommunikációs mûhold nekem baromira hiányzik. Egy általad említett enciklopédiára én is vágyom, már írom is a listát.Addig itt van ez:
Ha klikkelsz az állomásra a linken, akkor van ott egy olyan hogy "Search" és megmutatja, hol van belõle. Állítólag készül már olyan térkép is, ami állomásokkal együtt mutat mindent. A teljes enciklopédia fordításán is filózok, de az vagy 300 oldal... Egyébként jó a játék, csak idegesítõek a még mindig létezõ bugok.
Pont ezt a hozzászólást alapoztad meg néhány tétellel, lássuk; Mi a francért kell tiszteletkört mennie egy szállítónak, ha két tételt kell leadnia? Fel nem fogom, hogy erre nem gondoltak. "Tisztelt Egosoft, ha gondolják megírom egy perc alatt basic-ben azt a szubrutint ami ezt az ostoba hibát kiküszöböli. Lehet kb öt sor!!!"
A "K" foglalás szerintem EGO-s humor. Én legalább is annak vettem. (Minthogy azóta már szembesültem velük, és azon mód rájuk is repültem. (Mindig van nálam egy legénység készenlétben...)
Sajnos új motor ide, vagy oda, ugyan úgy fenn áll az szektorban - szektoron kívül probléma. Magam is erre a következtetésre jutottam. De a besült új parancs menüt nem orvosolja, amit valószínûleg a Fervid Coronában lévõ benzinkút okozott. (elküldtem a rahant, hogy tankoljon, ott ragadt. Utána mentem, hogy miért. Láttam, hogy nagy hiányt szenvednek hamburgerbõl, Hoztam nekik. A rahan azonnal tovább is ment, de azóta tök hülye. Szerintem a tankoló parancs ragadt be, amin nem segít a kötelékbõl-kötelékbe módszer. Még azt akarom kipróbál, hogy elküldöm, illetve elcsalom jó messzíre, hogy tankolnia kelljen, hátha kibillen.) Azóta egy Tituszom is megviccelt, a történet hasonló; Tankolj! - Jó. Láttam, hogy beáll, szöszöl, kiáll. Gondoltam rendben. Majd órákkal késõbb kapom az üzenetet, hogy elköltött benzinre x összeget...
Továbbá; Követelem az X3-as enciklopédiát!!! Pontos korrekt információkat akarok: Mi, hol, mennyi, stb! Ezt a játékot azért játszom, hogy iparmágnás lehessek, mint eddig mindegyik "X"-ben, de erre egyelõre esélyt sem látok!
Ma körülbelül 4,5-5 órát sz*ptam el azzal az idegesítõ buggal, amit feltehetõen a következõ patchben javítanak is. Tegnap írtam, hogy szépen mûködik az újonnan felhúzott állomásom.Ez eddig oké, de a bõvítés... Az egy dolog,hogy nem engedte, csak a Targon Tracer felhúzását, de hogy utána mik jöttek?! Felépítettem egyet ebbõl a szép kis erõdítménybõl, gondoltam ez elõfeltétele, hogy a többi gyáregységet hozzáadjam.A többi gyáregységre az Architect-em azt mondta hogy "Done", azaz kész, felépült. Persze hogy nem, de sem építeni, sem fejleszteni, semmit nem tudok vele, kizárólag további Targon Tracereket.Az összes modul Avilable-bõl átment Done-ba, de persze ez nem igaz. Hát irány a savegame és egy kis kitalálósdi, vajon hogyan, hol, miként lehet a tudtára adnom, hogy nem épült fel a többi, de szeretném megépíteni!Irány az .xml szerkesztés és tesztelés... Nem sikerült. Aztán jött, hogy kirúgom az Architect-et és a helyébe léptetek egy másikat.Nem volt jó ötlet, mert megszûnt a bõvíthetõség, meg minden egyéb, javítások, fegyverezés stb, és az új építész új állomást akart építeni.
Itt egy leírás,mi lesz az 1.22-ben,ebbõl idézek egyet: - Fixed incorrect display of station upgrade levels.
Néha velem is elõfordul, hogy valami nem stimmel. Én már a második gyáramat építem, eddig minden rendben van vele és már gyártja is a drága és ritka Reinforced Metal Plate-et.
Ha a sztori állomásra gondolsz, akkor felépíted az alap üzemet,ami egy Steel Foundry, majd rá egy URV Wharf-ot és elég.Mint korábban mondottam, abba nem érdemes semmit szállítani, mert úgysem fog drónokat gyártani (bár van mod,amivel igen). Elég ha felépíted és már mehetsz is tovább a sztorival.A Steel Foundry, meg a Wafer Plant az fog menni, a URV Wharf az nem.
Én Arawn-t elõbb fogok venni, mint foglalni, nem pöcsölök annyit vele és nem akarok rosszban lenni senkivel sem emiatt.Már most van rá pénzem, de én most inkább állomást építek.Több kisebb hajót már foglaltam, így van Sucellus-om, Balor-om is több. A kereskedelem mûködik valamilyen szinten,de nem az igazi. Én Darned Hot Air-ben építek most egy Military Hi-Tech Dept.-et, ez az említett anyagon kívül fegyvereket (Turret Forge-ban), rakétákat,pajzsot, hajó- és állomás építéshez szükséges fõbb elemeket fog gyártani. Állomásépítésnél a legnagyobb pöcsölés az az anyagok beszerzése, leszállítása (idegesítõen lassú) . Ja nem lehet egyszerre több anyagot kipakoltatni, mindig tesz egy tiszteletkört a Rahanas, minden egyes új áru/anyag leszállításakor. A Construction Vessel-be nem lehet már elõre több anyagot tenni, mint amire szüksége van/lesz, pedig jó lenne, ez azért sokat gyorsítana. Az, hogy az Arawn-t nem tudod elfoglalni, szerintem hasonló bug, mint, hogy én meg Xenon K-t nem tudok, hiába hekkelem széjjel, igaz erre még csak kapitányt sem tudok rakni.Jó,jó tudom, tudom, ez egy robot, egy gép, a Xenon nem élõlény,stb,stb...
A benzinkút szerintem néhány patch-el ezelõtt jól ment.Most én is azt látom, hogy sorok állnak ("ócsított" a MOL? ). Próbáld azt, hogy elküldöd tankolni és kilépsz a szektorból, azaz otthagyod. Itt hasonló a mûködés, mint a korábbi X-ekben, azaz máshogy ment a játék ha szektoron belül voltál a hajóiddal és máshogyan ha máshol voltál, azaz "nem láttad" õket.
A játéknak talán a legnagyobb hibája, hogy fukar az információval. Sokszor nem érteni, hogy miért történik, vagy nem történik valami. Tegnap egész nap az építkezést felügyeltem, láttam csodákat is. A DeVries benzinkútjához tettem a gyárat, de szerintem ez a zóna alapból hibásan mûködik. Amelyik hajó máshol hibátlanul mûködik, az itt tutira belefut valami ostoba hibába. Az építõ hajó felhúzta a második fázist, majd bekérte ugyanazokat az anyagokat, és az építész listájában 0%-os lett, ami már kész volt. Elkezdtem újra feltölteni, akkor az egyik hajóm jelenti, hogy már valaki leszállította. ?????? Ám legyen! Lépnék tovább... OK. OK. OK. Anyag lista sehol. Térülök fordulok, átmegyek egy másik zónába, megjelenik. Közben az építtetett Rahan likvidálta az új parancs menüjét, (inaktív) és azóta minden ki-berakodásnál ott ragad az állomáson. Kínomban nekimentem egy Arwan-nak, (gyorsabb pénz, mint a konténer) de nem sikerült. Nem lehetett lelõni az ugróhajtómûvét. Pajzsa lejött, aztán állt 100%-on mint a cövek. Körbelõttem rajta mindent!!! (két órán keresztül szöszmötöltem) Hekkeltem is, de semmi. A végén már egy másik hajó négyesével lõtt rám valami nova szerû rakétát, amíg el nem töröltem azt is. Ennek köszönhetõen a fél oldala is lerongyolódott. Feladtam.
A benzinkutakon a sorok??? Három kút két rendszerre??? Haló!!!
Olyan érzésem van, hogy ezt nem az a gárda készítette, mint az eddigi X-eket! A kereskedelem egy nulla; Totojászás, malmozás, bénázás. (Dohányosok hátrányban!) Építkezés ebbõl kifolyólag; Siralom! Gondolkodni, azt lehet; "Mi a f*sz történik most??!?!" A harc nem az én asztalom.
Teljesen készre kell építeni a gyárat, hogy tovább lehessen haladni? (összes fázis, összes üzem) Mert akkor lehet, hogy inkább kölcsönkérek egy mentést... :-)
Van még egy örök aduász: ha valamit nem akar a hajód csinálni vagy rosszul csinálja netán elõfordul, hogy nem tudsz anyagokat szállítani, akkor a Leave my Squad, Join my Squad párossal "reseteled" a hajódat és folytatja a félbeszakított kereskedést/követést/stb-t.
Meg van miért nem javított a mérnök úr. Két mod egyike/mindkettõ bezavart. Leszedtem a manual command és a nesa modokat. Ez alapbol nem hozott javulást, de ha utána lecserélem a mérnök urat akkor megkezdõdik a javitas is. jeee
Boldog és áldott Karácsonyt mindenkinek!
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
Az Engineer-en kívül vigyél neki kapitányt és Defence Officer-t is.Így aztán már el tudsz ugrani és lõni is fog. Amúgy a hajótestet nem fogja javítani, csak mod-dal.Ha nincs Constr.Drone a hajón akkor sokkal lassabban javítja meg a dolgokat.
Nekem eddig nem volt gondom foglalás után, csak mindig legyen a hajódon Captain/Engineer/Defence Officer vagy mindhárom.
Az állomás elkészült,de még bõvítem.Idõközben foglaltam egy Sucellus-t és még egy Balor-t, most viszem õket javítani, illetve beszerezni az anyagokat a Reinforced Metal Plate gyártáshoz.Amúgy egy Military Hi-Tech Dept, ami 10-12 féle dolgot fog gyártani, fegyvereket, anyagokat, rakétákat,stb-t. 6+1 féle dolog kell jelenleg, a +1-es csak másodlagos:
- Bofu - Refined Metal (hál'Istennek ilyet már gyártok) - Medical Supplies - EC - Nividium Cubes - Chemical Compounds - +1 Spacefuel
Mindezekért fog cserébe gyártani a folyamatosan hiányzó Reinforced Metal Plate-et.Az állomás további bõvítésének feltétele, hogy egy Targon Tracert is építsünk, így most ahhoz keresek fegyvert, meg anyagokat a gyártáshoz.
1.21 el ujrakezdtem. Most 1.22beta van fent.A plotban elfoglalt taranisra tettem egy 5 csillagos engineert. Nem javitja a hajot. Nálatok ez ment? vártam eleget, de semmi. A hull 98%. Nem szedtem le semmit a foglalaskor, csak motort, és JD-t. A turretek mind a helyén. Közben jön pár kis PCM szarakodni. Ha itthagyom a hajot akkor leamortizálják. Ezzel ti mit csinaltatok?
Hibák is akadnak amiket orvosolni kell, pl a "távvezérlés" még nem az igazi. Nem a hiányosságra gondoltam, esetenként megállnak (bányászkodás, kereskedelem közben), az "add- remove- squad" nyomkodása, vagy eltûnik a hajó UI, ezek javításra szorulnak.
Igen, én tolom keményen, ezért írok kevesebbszer Mi az ami nem megy még?Nézzük
- Nem lehet eladási/vételi árat beállítani a saját állomásokhoz - Nem lehet a hajóknak támadási parancsot kiadni, azaz hogy célpontot támadjanak. - Továbbra sincs célzás/közeli célpont-barátságos célpont,stb kiválasztása - Nem lehet elõre tudni, hogy az állomás,amit építeni fogsz mit fog felhasználni a gyártáshoz - Nem lehet kicsi és közepes hajókat gyártani - Nem lehet ezeket elfoglalni sem (ki sem ugrálnak a pilóták, inkább hõsi halált halnak. - Nem lehet Xenon K-t foglalni
A fõbb dolgokat gondolom majd elkészítik még.Nagyon hiányzik, hogy az állomást tetõtõl-talpig körüljárjam, akárcsak a hajókat.Hiányoznak a vadászgépek, bombázok, kisebb hajók vásárlása/szerzése.Remélem ezeket idõvel javítják.
Mivel itt egy hosszabb leírást tervezek, részletesebben, ezért sok meló lesz, de gyûjtök hozzá már mindent egy jó ideje.
Na, úgy látom egyre kevesebb a hozzászólás, ez akkor azt jelenti, hogy ahogy Kisiku alább írta játszhatóvá vált a dolog, és mindenki tolja keményen. De mi az ami még nem megy? Mikor kapjuk azokat a jó kis leírásokat Kisikutól amit a korábbi X-eknél megszoktunk, és itt már be is lett ígérve?
Elõre is köszi
Én is épp tegnap lõttem egyet! Miután a vásárolt rahant sem engedte át a kapun, elkeseredésemben, viccbõl rámentem 9 vagy 10 elittel és egy egy trójaival. meg is lepõdtem amikor enyém lett. Véletlenül nálam volt a régi rahan legénység, rádobtam és uccu. Hatvanvalahány pénzért fel is húzták 75-rõl 100%-ra. Talán a legnagyobb örömöt hozta eddig a játékban kétszer elkezdve. Egyébként lomha mint a tetû, de valószínûleg jobban fogja bírni a strapát 7-2-26 löveggel De szépségversenyt nem fog nyerni az biztos. Ennél szedett-vedettebb jármûvet még nem láttam az X univerzumban!
A hajógyári munkák valóban hosszadalmasak, de jelentõsen olcsóbbak lettek.
Legújabb szerzeményem egy butított Taranis, jó nagy univerzális raktérrel, dronepaddal, sok ágyúval. Jobb mint a Scaldis, nincs tagolva a raktér, erõsebb a hajótest, és a fegyverzet, 6db hajtómû.
Attól függ melyik patch-t használod, nálam 1.22 beta van, kiszedtem az engineer-es modot, mert sztm összeakadt az alappal. A mod nélkül simán javít, csak idõ kell neki. A shipyardon is mintha lelassult volna a javítás, és a hajóépítés. Nem tudom miért a percek helyett órá(k)ban mérhetõ az építési idõ. Nem jutok sorra sem, egyfolytában építi a hajókat, csak nem nekem.
Minden kapulépésnél elveszi a hajókat? Most eszméltem, hogy a kapott rahan a tele árúval semmis lett, mert átjöttem az elsõ kapun. Eddig azért maszatoltam, hogy a gyárhoz a cuccok és a 300 hamburger meglegyen (én naiv lélek!), erre szevasz. Tölthetem vissza és adhatom el, az árúval együtt! Ami nem lesz könnyû mert a bádogot csak néhány darabjával lehet elpasszolni. Plusz békülhetek a PMC-vel mert mindenképp -20!
Miután az engeenernek kiadom " work hehe " ( hajófoglalás után ) és utána megnézem nála "repair sip " a listában mégse jelentkezik az a hajó neve ahol (elvileg) javít. Viszont, ha az elfoglalt hajóról infót kérek akkor a managerlistán az szerepel hogy az engeener dolgozik. Ennek így kell mûködni-e? Azért kérdezem mert már eltelt vagy 15perc és még mindig nem látszik hogy az engeener javítaná az enginet. Tudom a motor javítással kezd és így halad a hull felé. (Improved engeener, Hull engeener telepítve.) oFF Hogy én mennyit bajlódok evvel a játékkal az hihetetlen, nem akar semmi se úgy összejönni,mint ahogy az szeretném.Kezdem azt gondolni hogy én vagyok a balf*, hisz mások már gyárakat vesznek,....stb én meg még mindig azon küszködök hogy az elfoglalt hajót megjavítsam és legyen egy szállítom amivel elkezdtem kielégíteni a cap. shipyard hiányokat, hogy végre építhessek hajókat. Sokan mondják hogy könnyebb lett a Rebith az elõzõekhez képest, hát akkor én vagyok a pancser, mert fele ennyit nem kellett kínlódnom a Reunionnal. Ott minden annyira logikus volt. Azt hiszem most telt be nálam a pohár, majd megvárom kisviku részletes leírását és utána folytatom. :( további sok sikert mindenkinek a játékhoz, és mindenkinek megköszönöm az eddigi segítségét, valamint köszönöm az úttörõ munkát !
Jó estét. Sokat toltam vele megint, szerintem már mûködõképessé vált a játék, bár bizonyos funkciók még kellenének. AZ UFO mod jól vizsgázott csak meg kell érteni a mûködését.A Taranis szétvágta a Xenon K-t, mindenkit kiírt.A Balor meg jó állomások és vadászok ellen. Azóta vettem még építõhajót, kereskedtem egy csomót, most már jön a pénz is.Elkezdek építkezni Devries-ben, mert ott semmi nincs.Ha Omicron Lyrae-ben veszünk építõhajót, akkor az ottani állomásokat tudjuk felhúzni.Szerencsénkre csak a kaja az ami megkülönbözteti õket az Albion-os és Devries-i állomásoktól, no meg a kinézet. Meglehetõsen bõséges a választék, még 2 fajta Shipyard-ot is tudunk építeni, bár ezek a jövõ zenéi lesznek, ugyanis kis hajókat fognak gyártani.Az állomások közül vannak,amik 10-12 féle dolgot is tudnak gyártani, a URV Integration (nem a sztoris) és URV Medium Forge az ÖSSZES fajta URV-t tudja gyártani.Tudunk építeni naperõmûvet is, tehát lesz módunk EC-t termelni. A harc a moddal már kezd tûrhetõ lenni, bár érdekesen mozognak a nagy hajók. A bányászat is teljesen jól megy, bányásztam már mindent.
Nekem egyszer szaggatott be Xenon harc közben, valszeg, mert 4 hajóm is támadta az egy K-t és kicsit érdekes a mozgásuk.Én boldog vagyok már vele. Ja, mûködik a Shipyard-os hajójavítás is, nem csak a lóvét veszi el, hanem meg is javítja.Legjobban akkor tudunk gyorsan hajót építeni, ha leszállítjuk azt a sokféle anyagot a hajógyárnak és akkor nem lesz sosem gondja.
Az 1.20-tól jelentõsen javult a framerate, nem akadozik, nincs diavetítés. A kereskedelem is folyamatosnak tûnik, shipyardon sem ragadnak bent a hajók, ténylegesen megjavítják a hajókat, de sztm több idõ alatt mint eddig. Az 1.21- ben új parancsgomb, "refuel", javították a tankolást is.
Érdeklõdnék, hogy mik a tapasztalatok az 1.20-21 es patchekrõl ? Érdemes engedni ezeket a frissítéseket vagy csak gondot okoznak ? Én megálltam az 1.19-nél. Köszi!
Jelenleg a Combat System Extension, a Manual Commands és ez fut.
Jó reggelt! Úgy néz ki, fog mûködni ez az Ultimate Fleet Overhaul mod.Mindjárt kicsit bátrabbak, agresszívebbek és élettel telibbek lettek a hajóim.
Igen! Jó lenne! (bár a 11 kredites hajó kicsit olcsónak tûnik nekem a 2. képen ) Attól félek, ha sikerül is mûködésre bírni a ship trader-t egy csomó új bug fog bejönni a kis hajókkal kapcsolatban... Így is néha vicces, ahogyan hozzák a nyersanyagot a bázisépítéshez és egyre-másra csak nekimennek a construction ship-nek. (elõbb-utóbb azért kipakolnak)
A legujabb. Gondolkodom az ujrakezdesrol, de nem tudom van-e ertelme. Ha a következõ patch megint csak ujrakezdessel lesz jo, akkor kár erõlködni. És az a szomorú, hogy ez elfejeltik közölni.
Az írás miatt ne aggódj, értjük :) Viszont furcsa, hogy nem javít.Nemrég leírtam, hogy foglaltam egy Balor-t.Arra nem lehet semmilyen drónt tenni, csak a mérnököt.Õ meg ha lassan is, de megjavított mindent, a hajótestet kivéve. Ugyanez volt a lezúzott és sztori módban kapott építõhajóval is.Azon van építõ drón alapból és az 1.19 után mintha életre keltek volna és mindent kijavítottak a szerencsétlenen. Melyik verziót használod?Csak azért kérdem, mert sokan nem engedik a frissítést a játékhoz, mert bizonyos dolgokat nem hogy javítana, inkább elront néhány patch.
igen, ezt tudom, de nemem nem javit semmit. Ujra kellene kezdeni, csak janlaom a sok beleolt idot. Lehet hogy a következõ patchet megvárom ha utána se javit akkor ujrakezdem. vagy végig szenvedem a storit igy, és majd freeben ujrakezdem. bosszantó
Hehe.Ez olyan, mint ,hogy a Taranis-ra visszakaptam azt a Marine Officer-t,aki elfoglalta a sztori módban, majd eladtam a hajót.Most hogy újra van, lám, ott termett!Ha kirúgom, akkor meg kifagy a játék (nem enged kilépni az in-game menükbõl... Két architect is lehet pl a sztori építõhajón, de mindkettõ ugyanazt fogja építeni...lehetne sorolni ezt a sok apró bugot órákig.
A Hull-t vagyis a hajótestet asszem csak 75%-ig javítják, a megsemmisült vagy rongy állapotban lévõ elemeket (hajtómû,fegyverek,stb) visszaállítják.Ha nincs Construction Drone,akkor is, csak jóval lassabban.Az 1.19-es patch óta megy a javítás. A shipyardon meg lehet javítani a hajót és most már nem is horribilis összegért. Nekem a Rahanason 25%-nyi javítás kb. 350 ezer volt.
hm, volt egy kuldi amiben ki kellett lõni egy capitalt. Gondoltam prosza. Erre egy enemy neutral volt, egy construction v.-vel. elfoglaltam, de a kis kancsó kapitány elbújt a hajon. Amikor rámutatok egérrel akkor ott egy unknown képzettségû kérdõjeles, de a neve ott van. :-)
viszont lehet hoghy kezdem elolrol, mert az mernök urak csesznek hajot javitani.
Tegnap én is láttam végre, hogy mi a Targon Tracer,amikor a Xenon K-val küzdöttem.Persze a K szétlõtte, annak ellenére, hogy a harc AI nagyon gyenge.Kábé 3 milla egy olyan cucc és csak bizonyos állomás-építettségi szint után engedi felépíteni.
Van egy baromi nagy löveg, ami lassú de erõs lövedéket lõ ki nagy távra, vannak közel-körzetiek, meg asszem tán rakéta kilövõ is rajta.
De õszintén én arra hajtottam (sok játék, idegeskedés és visszatöltések hada mellett), hogy kibéküljek velük aztán megvettem mindent normálisan. A kibékülés annyi, hogy elkezdesz a szektorukban olyan hajókat lõni, ami nem PMC, hanem Enemy,stb, de ellenfél.És aztán szépen lassan átbillensz a közutálatból szeretetbe, majd onnan már nem nehéz.Persze azt kell megállni, hogy ne lõj vissza még ha õk lõnek is.Ezt nehéz kibírni. Ezt csinálom a többi frakciónál is, néhány perc alatt +5-10 reput lehet szerezni. Ha ez mind megvan, jöhet a license broker, engedélyek vásárlása és garantált a folyamatos szeretet :)
Ha ez sem megy vagy nincs türelem, akkor meg csít...
Nem lenne nehez kis freightereket leloni és összeszedni a konténert (elvben), de a squad-ban levõ hajókat nem tudom irányita rendesen, mindig olyan helyre áll ahol szétszedik. Az elobb pl szépen beállt egy PCM tracer mellé.
Reaktor szereztem hajostul. A többit te hogy szerzed? Gondoltam most elindulok a albionba, hátha találok valamit olyan allomáson ami nem a PMC-é. Bár félek hogy szarrá lövik a kereskedõt mire odaér és vissza.
Amugy probalkozok pcm-tõl összeszedni a cuccokat a gyárhoz, de alig találok olyan hajot amiben van is valami. Kérdésem az lenne, hogy ti melyik patch-nel kezdtetek uj játékot. Mert nekem egy ujrakezdes 1.15 nél asszem egoldott egy csomo performancia problémát. Lehet hogy ideje ujrakezdeni most is? :-(
Igen, ez igaz.Mennyire odafigyeltek erre!Bárcsak mindenre ennyire figyeltek volna... :)
Lehet hogy a rebirthben már azért nem lehet xenon-t foglalni, mert nincs benne fülke, létfentartás stb. Elvégre pilóta nélküli cuccok. Elõzõ részekben is fura volt hogy egy robot hajónak van fülkéje.
Xenon K? Free-ben nekem engedte se semmi értelme. Használhatatlan... Eladási ára nekem 45ezer credit volt, LOL!
Xenon K:
Próbáltam elfoglalni, nem engedi, nincs is boarding parancs.Meghackeltem, de semmi nem történt.Szétlõttem mindenét, nincs boarding opció.Ez lehet hogy a sztori mód bug-ja?Free-ben tudtok foglalni K-t? Mondjuk, mint korábban mondta Dimre is, nincs értelme elfoglalni, mert nincs rajta dokkolási pont.
Jó reggelt mindenkinek. Más az "üzletpolitikánk", ahogy az Összeomlás címû filmben is mondták Az a helyzet, hogy mindenkivel jóban vagyok, 4-5 ellenfelet leszámítva.Meg én igazából tesztelem a játékot. Elkészült a Taranis, mûködik is, de támadás az nevetséges.Majd ma kipróbálom ezzel a moddal:
A helyzet az, hogy elvittem harcba, Xenon K ellen.Szabvány megbízásos küldetés.Fél óra volt, mire egyáltalán megközelítette.Kicsit lõtte, majd odébbállt.Aztán vissza.Arra jók ezek a hajók, hogy ha a közelébe csalok valamit, akkor lövi.Ha kiadom a moddolt "Escort me" parancsot, nem csinál semmit.Ha kiadom a szintén moddolt "Patrol Zone"-t, akkor elindul, élesíti is a fegyvereket (piros színûek lesznek) aztán vagy segít vagy nem.
Ami viszont mûködik, az az eladás végre!!!Egymás után 3 eladást is megcsinál a teherhajóm, fagyás, leállás nélkül, és még a pénzt is megkapom érte!!Vááóó! Le is szállítja, sõt, ha idõközben az állomásmár nem vesz annyit, még azt is kiírja!
Jó reggelt! Te venni szoktad a hajókat? Én 6 Taranis-on (PMC)-tõl, és 5 Arawn-on (HOA)-tól adtam túl foglaláson. Csak a milliókat látom bennük semmi mást. Pár sorral lentebb írtam egy kis regényt a hajófoglalásról ami a játék egy nagy gyenge pontja, ha érdekel olvasd el.
Ideje lenne egy "Attack", "Kill'em" vagy "Annihilate" parancs is.
Semmi értelme támadó hajóval rendelkezni, mert nincs támadási parancs.Az elõbb hadakoztam egy Xenon K-val.Mikor jelenjen meg a teherhajóm és hol?Hát persze hogy a K mellett!Le se szarta, hogy lövi.De a Balor-om is megvárta,amíg szétlövi teljesen.Ja és nem szabad, hogy Defend parancsa legyen a Defense Officer-nek, mert amíg nem rakétával lövi, nem is érdekli. Az egyetlen esélyem jelen pillanatban, hogy kiadom a moddolt "Patrol Zone" parancsot, mert arra elindul és úgy néz ki, mintha, ismétlem, mintha támadna.Most visszatöltöttem és megvárom a Taranis elkészülését.De ott ugyanez lesz.Már legalább lõnek ha a hatótávjuk közelébe csalok egy vadászt, de semmi egyéb.Minek lehet venni, ha nem tudom használni?
lenyultam egy rahanast a PMC-tõl. egyik cucc jo volt az épitéshez a többit eladtam kb 40 milláért :-)
1.21 beta patch Release Notes
Added new Refuel order. Fixed more causes of crashes. Fixed another case where the player could be teleported into the middle of nowhere. Fixed problem with NPCs being assigned to multiple locations. Fixed scan overlay not being removed when docking. Fixed capital ships standing still forever with the boost effect running.
OFF: Ez olyan, mint a melóhelyemen, hogy fel sem fogják mennyit számít az, ha emberek fanatikusan rajonganak (!) a munkájukért és ez az életük és ba*ogatás nélkül is mindent megcsinálnak!
Egyszer a régi anyavállalatunk igazgatója mondta azt egyik barátomnak, hogy "ne legyél te arra olyan büszke, hogy 30 éve ugyanitt dolgozol"...no comment.Lojalitás?Szánalmas, megvetendõ a mai világban.Csak egy munkahelyed volt az életedben?De hülye vagy te! OFF vége
Ezt csak azért hoztam fel példának, mert itt tényleg mi, játékosok faragunk ebbõl valami élvezhetõt, mindenféle programozói, grafikusi, stb adottságok és tanulmányok nélkül, mindezt egy teljes árú (nem bundle/demo,stb) termékért, amiért már kifizettük a 40-50 eurót...
Kitûnõ kérdés! :) De ezt az Egosoftnak kellene megmondanod. Szerintem a legtöbben azt nem értjük, hogy miért kellett ezt így kiadni?!Idejük volt, pénzük, azt nem tudom, de ez nem csak pénz kérdése.Vagy ennyit tudnak?Vagy mert úgysincs konkurencia, ezért megtehetik, hogy ezt csinálják? Nem szégyellik magukat?Semmi önkritika?Semmi elvárás?Olyan fasza, király kis játékot lehetett volna csinálni.Nem értem.
Ha egy ilyen összecsapott, 1000 sebbõl vérzõ játékkal is képesek a stílust kedvelõk ennyit bajlódni, mekkorát lehetne kaszálni egy normális, jó játékkal. Lehet hogy kicsi a felvevõ piaca ennek a stílusnak, de az biztos ,hogy nagyon nagy igény lenne rá a mûfajt kedvelõk körében. Ez látszik abból ahogy idõt, bosszúságot nem kímélve küzdenek a játékosok a végsõkig.
Remélem a Rebirth bukásából okulnak a Star Citizen fejlesztõi és valami nagyot fognak kihozni belõle. ( csak ne az eladási sikerekbõl,mert akkor megint kapunk egy sz*rt ûrszimulátornak keresztelve )
Lehet venni is teherhajót.Általában csak a nagy shipyard foglalt, a közepes nem.De ez is változó.Most nekem a Shady Vaults és az Eternal Dawn hajógyárak ilyenek, azaz szabad és tudok is venni.Darned Hot Air-ben meg ha szállítok oda is mindent, akkor lehet venni hajókat, ugyanis az teljesen üres.
Ne aggódj, a Skunk-kal csak és kizárólag azokat a cuccokat lehet cipelni, amit az állomásokon a kereskedõktõl veszel meg leszállás után vagy amiket a hajók elejtenek harc után és fel tudsz venni.Vehetsz még drónt is, de azt is csak a Skunk-on tudod használni.
1.A Skunal nem lehet árút szállítani csak azokat melyeket a dealerektõl lehet venni. 2.Ahhoz hogy teherhajót tudjak venni biztosítani kell a shipyard számára a készleteket. 3.A shipyard készleteinek a biztosításához viszont teherhajó kellene amível szállítani lehet. Sakk-matt? Még jó, hogy lehet hajót foglalni! ( persze, ha nem szól közbe egy bug ) Nagy nehezen legyártott egy teherhajót a camp. shipyard pár nappal ezelött, az meg mostanra beakadt az aszteroida mezõben. Most megint nyúlhatok le egy tehert, hogy tudjak gyártani is majd. Borzalmas! Ha esetleg mégis van valami mód arra, hogy a Skunal is lehessen szállítani bármilyen árut kérem írjátok meg, mert lehet hogy csak én vagyok ennyire maki ehhez a gamehez.
Az Ignore Fuel, az az "ingyenes" jumpdrive használat a nagy hajókhoz.Én használom, bár a megtankolás is mûködik.Magyarán nem kell megtankolni a hajódat, akkor is ugrik. A Skunk-ra nem lehet jumpdrive-ot venni, az alkatrészek csak kereskedelmi célokat szolgálnak. A Highway-es megoldás az egyetlen, ez is újítás.Végül is a sztori szerint megsemmisültek a kapuk, de a nagy hajók nem férnek be a highway-ekbe.Nekem is hiányzik a saját jumpdrive, meg az hogy az összes galaxison át kell menni, ha egyikbõl a másikba akarsz jutni, de már hozzászoktam.
- Vannak a Primary Resource-ok, ezek kellenek a gyártáshoz.Ha egy is hiányzik, nincs gyártás.Ha pl 3-ból 2 megvan, de a 3.-ból csak kevés, már megindul a gyártás. - A Secondary Resource-ok nem kötelezõk, de ha megvannak, akkor +15%-ot dobnak a termelésre.Ezekbõl kevesebb fogy, de nehezebb is hozzájutni.Pl. Narcotics és és szesz, Argon Whiskey.Ezek szállítását a legtöbb frakció csak külön engedéllyel (License Brókernél lehet venni) engedi.
A fogyasztást az állomás info panelen látjuk.Amit nem lehet még beállítani, az az ár.Sem a hajóidnak/állomásodnak nem tudod belõni, hogy mennyiért vehet nyersanyagokat maximum, sem az eladási árat nem tudod megszabni, hogy az általad gyártott termék(ek)et mennyiért adja el. Korábban bõvebben írtam róla, ha tudok, képet is fogok közölni, de asszem a szünetben elkezdem írni a könyvet.
Te hogyan tudsz Xenon-t foglalni?Nekem fel sem ajánlja a foglalást.Hmm. Van 28 db (fõ) veterán és 8 fõ újoncom, valamint találtam egy full 5 *-os Officert hozzájuk, így mindjárt a Steam Achievement is kiírta. De ha el is foglalnám, nincs dokkolási pont, ergo hogyan raknám rá a kapitányt?
Én nem vagyok haragban velük.Én a sztori folyamán egy csomót szívtam, de helyreállítottam velük, most +27-es vagyok velük, az összes engedéllyel.Így mondjuk érdekes volt a sztori, mert senki nem lõtt senkire... Nagyon nehéz volt megállnom, hogy ne lõjek vissza rájuk, de pár ellenségük leszedése a szektorukban jó hatással volt.Aztán mikor átbillent, már minden ment.
Tegnap belemerültem a harcba, furcsán hangzik de élveztem a játékot. Boldog tulajdonosa voltam egy Xenon destroyernek egy perc erejéig, el lehet foglalni, tovább sajnos nem jutottam, egy PMC Taranis kilõtte. A felségterületükön voltam, épp egy csigát foglaltam ekkor futott be a destroyer. Leszedtem a fegyvereit, poénból kiadtam a foglalás parancsot, gyalogosaim már repültek is rá, egy helyen kellet haeckelni, már enyém is volt. Lekötött a gyönyörködés az új hajón, a dronok lövéseire eszméltem fel, olyan közel volt a Taranis, esélyem nem volt megvédeni új szerzeményemet. Felvettem az egészet, de már megint nincs rajta hang, ez is rejtély nekem. Fraps-al csináltam, egyszer felveszi a hangot, máskor meg nem.