Megnéztem a station listát, tele van alapanyaggal, simán le tudná gyártani, valami bug van a dologban. Az elõbb néztem egy fórumon, ott is sokan panaszkodnak erre, pár napja is olvastam hasonlót, a megoldás bosszantó és ugyanaz mint pár napja. Új játékot kell kezdeni, a régebbi (patch elõtti) mentéseket nem szereti. Még egyszer leírom, Ego azt ígérte nem kell újra kezdeni a játékot frissítések után.
A Skunk-ra hol lehet beszerezni Jump drivert? Jump driver componens azt lehet venni a ,de azzal csak kereskedni tudok. Nagyon kellene már,mert a higway féle utazás már uncsi, valami gyorsabbra lenne szükség. MÁS: Az ignore fuel script mire jó ?
Szállítsd le az alapanyagokat aztán 100%-os lesz. Megfigyeltem hogy sok gyár csak akkor indul be ha viszel is nekik valamit.
NPC-s bocsi :) nem baj ha foglalják a helyet, én a sok-sok millióra gondolok amit össze lehet szedni :) A lényeg hogy a reputációt tartsd. Azért mondtam a +15-öt, mert náluk tudom a licenszeket venni a kereskedelem miatt h mit szállíthatsz. Én Omycronban telepedtem le, ott tervezem a jövõm :)
Nagyon jól össze foglaltad a kórképét ennek a "játéknak" ! Szinte az összesbe belefutottam már én is.
Ui: Egonéknak elküldhetnéd segítõ szándékkal, hátha az 1.22 patchel már végre játszható lesz akkor a game.
Nem világos a dolog, a te hajód volt amit gyártott vagy NPC-s ? Nálam a gyártás elején vannak lefagyva, 0%-an állnak, foglalják a helyet, nem tudok L-es hajót venni és javítani. Lehetett volna kétszer ennyi hajógyár, nagy a virtuális univerzum elférne benne, vagy több dokk modul is megoldás lenne.
Sziasztok! Több mint 210-óra játék idõ után gondoltam írok én is véleményt errõl a játékról. Engem a kampány mód nem érdekelt így egybõl a free-vel kezdtem. Amennyi bugon már én is átmentem..., hát amennyire rossz, az annyiban jó is míg teljesen ki nem javítják õket. Én ezeket a hibákat használom ki. Ennek a játéknak sok gyenge pontja van. Kezdeném a frakciókkal. PMC-vel jó ha jóban vagy, mivel Albionban van 3-olyan hely is ahol fuel cells-hez juthatsz. Mivel szeretek taxiszni és a kereskedelem véget is fontos. A repumat próbálom velük +15 felett tartani, mivel nálam a hajó foglalás úgy történik hogy tõlük is elszedem. Több mint 10-csatahajóhoz jutottam eddig úgy, h a katonáimnak baja sem esett. pl, tegnap volt egy PMC-s distroyer ami egy helyben állt. Hmm... gondoltam még egy 30-milliós tétel ingyen. Elõbb kilövöm a jumpdrive, utána 2-engine. Igaz pirosba mentem velük de ha vársz 10-15másodpercet visszaugrik a repu és küldheted a katonáidat. Nem fog bántani, nyugisan leszállnak a katonák foglalásra. Nem vesztesz egyet sem. Utána hagyni kell õket addig míg meg nem lesz a 97-99%-os hajó, mivel semmi másban nem tettem kárt. De ez legyen bármelyik hajóval. A kereskedõ hajókkal dettó ugyan ez a helyzet, csak annyiban különbözik az egész, hogy mielõtt elindítanám a csapatot, elõbb elvonom a tüzérség figyelmét és utána indítom õket és várok míg leszállnak a katonáim. Utána elbújok az engine mögé és várom míg a foglalás befejezõdik. Ne foglalkozz a csajszival :) Ez lehet akár 5-perc is, de addig javul a jumpdrive és az engine :)
Akkor aludnék nyugodtan, ha folyamatosan lehetne játszani, nem kellene hibák miatt kilépni, újratölteni, vagy másképp orvosolni, kikerülni a bugokat. Az ötös pajzs is pénzbe kerül, benne van a játékban, alapból nem tudod megvenni, gondolom valami nagyokos nehezíteni akarta a játékot. Majdnem dupla annyiért vesztegetik mint a négyest. Nekem jobban fekszik ha van haragosom, a PMC azért jó, mert nagy cég rengeteg hajóval, és áruval. Nem kell kajtatni nyersanyagok után, egy szimpatikus áruval tömött hajót egyszerûbb szerezni.
Jó reggelt.Az új patch szerintem valamelyest javított a kereskedelmen, így legalább már megkapom a lóvét is :)) Mivel én nem vagyok veszekedõs típus, ezért inkább építettem magamnak egy Taranis-t, mintsem megküzdöttem volna vele. A helyzet az, hogy ha mindent leszállítok a Shipyard-nak, akkor mûködik.Sajna nincs más megoldás.De legalább kerestem annyit, hogy tudok venni egyet.Ezután jön az új Constr.Vessel, majd folytatom az állomásépítéseket és teszteket.
A játékban. Bár elotte nem volt erre szükség. Nekem amugy az 1.2 patchel rosszab mint az 1.19-el. 1z 1.2 vel ha el akarom vitetni magam valahova (take me to) akkor fagy és ha kilépek a sztrádákról, jól beszaggat. Elotte nagyon jol ment ez is. :-( Mi lesz ebbõl?
Erõsebb pajzs mod? Ez kicsit vérpistikésen hangzik. Nyugodtan alszol tõle?
Tegnap bementem a PMC-hez drónokért a kapott rahanhoz, és készségesen segítettek. Ugyan 99%-ról nem volt hajlandó százra javítani, de így legalább felismerhetõ. A licenc-ekenek mi a jelentõsége? (PMC repu. +18)
A gordiuszi csomó egyre csak bugosabb lesz. Nem vettem észre semmi javulást, sõt romlott a helyzet. Az az érzésem Ego-ék azt sem tudják mit csinálnak, csak vaktában foltozzák a "süllyedõ hajót".
A legújabb hiba ami kísér(t), A tegnapi kép után, a CV mindenhova követ, a galaxis másik felébe is, pedig "ÉPÍTKEZIK" a drága. Kínomban már röhögök az ilyen hibákon, kapitánnyal nem lehet beszélni, csak az építésszel. Cons.Vessel
Mérgemben összegyûjtöttem, egy pár Taranist, szám szerint hármat, egy idõben foglaltam õket. Nagy volt a forgalom, az elsõ magányosan cirkált, nekiálltam meghámozni akkor jelent meg a második, aki segíteni jött társának. Kénytelen voltam biztos távolságban tartani, repkedtem a két hajó között apránként sikerült mindkettõt megfosztani fegyvereiktõl. E közben észrevétlenül megjelent egy harmadik aki nekiesett hû kísérõmnek az építõhajónak, ennek csak azt az oldalát tisztogattam meg amelyik a CV-m felé volt, gondolom a PMC szakszervezeti gyûlést hívott össze, mert megjelent a negyedik. Szerencsére jó messze volt, de meg kellet állítani, kezdtem elveszteni a fonalat, gondoltam nem fog sikerülni mind a négyet magamévá tenni, a harmadikat kezdtem el lõni mindennel ami volt. Az elsõre ráuszítottam a gyalogosokat, a többit meg próbáltam egy helyben tartani, a harmadikat elküldtem az angyalokhoz, az elsõt közben elfoglalták, a gyalogságot felvettem és irány a második hajó. Azért a mérnökök elég gyorsan javítanak hajtómûvet, sunyiba mindig meg akart lépni valamelyik. A második hajót is megszereztem, már csak a messzebb levõ utolsó maradt, ez már rutinfeladat volt gyalogosaimnak. Mindez kb egy 20-24 km sugarú térben zajlott, vagy 2-3 órán keresztül. Ha lesz olyan mod, nyitok egy használt hajó kereskedést. kép 1 kép 2 kép 3
Az xml-ben írtad át, vagy a játékban csináltad ? Nálam lefagy betöltésnél ha átírom a mentést.
A hajogyar legyartott egy sequana-t, de nem dokkolt ki. Rájöttem, azért mert nem volt kapitánya. Adtam neki egyet, egybol el is indult :-)
Köszi a tippet, segített ! Legyártotta a ladikot most már vidám az élet. Egyébként foglaltam egy baráti Energy freighter-t, ha elég messze kapjuk el az állomástól akkor nem jön a space police, így lehet betyárkodni egy kicsit :)
A béta patch topikokat olvasgatva úgy néz ki, hogy elég sok nem mûködõ dolog néhány súlyos bugra vezethetõ vissza, amik láncreakció-szerûen generálják a hibákat, mert minden mindennel kapcsolatban van.
Van egy mod ami feloldja, megveheted mint a többit, modok nélkül nem lenne értelme játszani. Régebbi részeknél egyfajta pluszt adtak a modok, most a hiányosságok foltozására szolgálnak. A "csalás" ebben a környezetben, a hibák megkerülése.
Én úgy vettem észre, hogy támadnak a hajóim, nem csak védekeznek. A hajón lévõ Defence Officer-t megkeresem a details alatt és ott szintén a details alatt be lehet állítani, hogy védekezzen vagy támadja az ellent. A közelébe volt egy ellenséges Balor a Taranisomnak, és amikor kiadtam a parancsot egybõl lõtte. Az még jó kérdés, hogy ha távolabb vannak egymástól, akkor ha helyszínre siet-e, hogy tudjon támadni.
S valahogy azt vettem észre, mintha a játékot az Omicron Lyrae-vel kezdték volna fejleszteni.Ott az állomások, a környezet kívül-belül sokkal kidolgozottabb, kifinomultabb, az állomások jóval tágasabbak belülrõl.Ott mintha még bennük lett volna a tûz.Ugyanez Albionról nem mondható el.
Tényleg szánalmas már ez a shipyard mizéria. De a legrosszabb az egészben, hogy ha már elvették a hajók irányíthatóságát (nekem ez a legfájóbb pont, sokszor fogjátok még hallani tõlem), akkor legyen legalább lehetõségem venni, építeni, javítani és megfelelõ parancsokat kiadni nekik. Tegnap néhány perc alatt felturbóztam a reput Omicron Lyrae-ben, mivel Xenonokat lõttem.A hajóim meg csak álltak és nézték.Most már legalább visszalõ, de miért nincs "Attack" parancs???
Nézzük az alapoktól: - Nem tudsz más hajót vezetni - Nagyot (Capital Ship)nem tudsz venni, mert iszonyú bugos - Kicsit sem, mert jövõbeni tervezet, azaz nincs kész - Foglalni tudsz hajót, de nem tudod megjavítani, shipyard nem javít, drónt rátenni csak a fejlesztõk tudnak vagy kellõ türelemmel mi is. - Átrakodni nem lehet a Skunkból semmire sem - Kereskedni nem tudsz a saját hajóddal csak a fos kicsi szekrény árukat - Állomást csak olyan hajóval tudsz építeni, amit a bugos shipyardokon árulnak, csak te nem leszel képes megvenni õket. - Kereskedelem mûködése borzalmas vagy megkapod az eladott áruért a pénzt vagy nem - Harc?Nevetséges.Mint ahogy a hajóidnak nem harci tudsz parancsot kiadni (esetleg mod-dal), úgy az ellenfél is szánalmas, de ez legalább egálban van. - Értesítések nincsenek, hogy megtámadtak. - A sztori állomás egy része semmit nem gyárt - Az anyagok beszerzése körülményes
A játék elején beszél Betty amikor szkennelsz, csak Yisha állandóan leugatja. Gondolom bedurcázik egy idõ után. Jah! Újra kezdtem. Béke, barátság, egyetértés. megpróbálok pozitív viszonyban átrepülni a kapun. Így legalább nyugodt szívvel nullázom, le, ha mínuszba vág. Tele is rakom a kapott Rahant a szükséges anyagokkal. Hátha átjön utánam. Csalás, de ez van.
Király ez a játék !!!
A betapatch se jobb, pedig frissitették. Eddig a shipyardon 1.19 patchel az XL-es hajók voltak lefagyva, most az L-es rész fagyott le. Javítás nuku, mindegyik foglalt, és persze 0%-on áll az építés. Miért kellet ennyire túlbonyolítani. A távvezérlés, kereskedelem egy kalap szart sem ér, szenvedés az egész. Ha sikerül, összedobok egy saját hajógyárat, meg egy benzinkutat. Eddig a játékban a fight rész ami már mûködõ képes, még nem százas de már élvezhetõ. Kíváncsiságból nekiálltam egy PMC állomás lebontásához, persze erõszakkal (a sajátomat se tudnám másképp, nincs bontási parancs az építésznél), egy óra után abbahagytam. Egyedül, vagy egy-két hajóval képtelenség, ehhez flotta kell jó nagy. Látványos az biztos, kezdtem beleszédülni, nem tudtam honnan tüzelnek rám, a tracerek elég aktívak. A többi fegyver ami a modulokon van, passzívak ha elrepülök elõttük, egy kis noszogatás után rendesen muzsikálnak. Talán ez a leglátványosabb része amit eddig láttam.
Na, moddal megjavítja a hajót a shipyard 100%-ig, de mégsem jó, mert a hajó nem áll ki utána.
Hmm.Valamiért továbbra sem javít a shipyard.Asszem kell még egy mod... 1.19-nél állunk és még mindig csak a lóvét veszi el, nem javítja meg a hajómat.A Balort a saját engineer megjavította, drón nélkül, mert nem enged rárakni semmilyen fajta drónt.Lassan, de megjavította, na a hull-t azt nem, csak 75%-ig, de a hajtómûvet, jumpdrive-ot, meg a fegyvereket, pajzsgenerátorokat igen. Ingyé' volt a hajó :) Legalább olcsóbb lett a javítás, már nem egy romboló ára.
Ugy olvastam, hogy a lebegõ konténereket akkor lehet összeszedni, ha van a squadban egy bulk containert szállitani tudó hajó, surface minerrel. Az szedi össze tag után. Kiprobaln nem tudtam, mert mindenki mindhova beragad.
Ha ellenállhatatlan vágyat érzel a fighterek iránt, tedd be az UFO Test mod-ot, abban lehet kreálni.
Az üzenetek nagyon hiányoznak, semmit nem tudsz kivéve amit látsz, miért nincs message rész ? (kérdés Bern-nek szól)
Szeretem "Betty" hangját,ha rossz hírt mond(ana), akkor is kellemes hangja van. Nagyon ritkán szólal meg, pedig pl. szkennelésnél egyfolytában beszélnie kellene. Sztm ez a része is bugos a játéknak.
Xenont nem próbáltam, gondoltam úgysem lehet, nincs rajta platform, se dronepad, legénységet nem lehet rárakni. Haeckeléssel sem menne, gondolom. Amúgy is csak dísznek lenne jó, tetszik a formája, de kevés, és gyenge fegyverzete van. Nem becsülöm le õket, ahol egy felbukkan a másik a bokorban lapul.
Na gratula a Taranishoz.Én is ki fogom próbálni, mert legyártatni nem tudom az állandó hajógyári marhaság miatt. A kis hajók miatt ne fájjon a fejed!Nincs kész, ennyi.Majd.Majd egyszer...nekem is fáj egy kicsit, mert látom, hogy van vadászgép, meg bombázó,stb, csak nem nekem.A drónok nem rosszak most hogy mûködnek, csak nagyon sok kell. Õrület, hogy mod kell ahhoz, hogy bemondja a szokásos "One of your ships is under attack"-et.Miért?Olyan nehéz volt még ezt a 3 programsort beleírni és az 1 mondatot kimondatni valakivel? Én így már buktam el Rahanas-t.Nem láttam és nem hallottam hogy lövik... A hajófoglalásod 2. részével kapcsolatban, nekem változó, hogy mikor adja be a minigame-et boardingolásnál (Hunglish! Lovingelem ). Van amikor egyáltalán nem, van amikor egyszer-kétszer.Még egyszer gratula!Én próbáltam Xenon K-t alias Branch 9 Destroyer-t (elég szar egyébként),de fel sem ajánlotta a foglalást.
Kattintgathatok én mindenre, vagy nyomogathatom a gombokat, elõbb fog a billentyûm elkopni, mint az a hajó megmozdulni. A mod-ok nélkül szerettem volna tesztelni, nem jártam sikerrel. Ami eszembe jutott kipróbáltam, de a kapitány mindig "i dont...fuel" szöveget nyomta, a szomszéd zónába sem volt hajlandó elindulni.
Ami most legjobban idegesít, a kis hajók hiánya, vásárlása. Foglalni sem tudok, inkább megdöglenek de nem ugranak ki a hajóból, ötvenet már biztos kilõttem. Nagyjából elterveztem, ha lesz kishajó flottám a javító lézerrel megcsinálom õket, és mehet biznisz, meg az építkezés. Tegnap óta a freeplayben játszok, de már a PMC közellensége vagyok, a flottájukat csapolom rendszeresen. Akadtak szimpatizánsaim, az Albion Energy Subsidiary frakció már szövetségesem, és õk is rendesen aprítják a PMC-t.
Egy hülyeség a sok közül. Beállok egy csõkijárathoz és lövöldözöm a kis hajókra, általában a kis sebzésû fegyverekkel, hátha kiugranak. Újabban nem lövöm ki teljesen õket, hagyok nekik egy kis hull-t, és ezért hálából körbe-körbe repkednek körülöttem. A hajót nem adják, de velem repülnek, ez csúcs. Nem tudom hogy van megírva a szkriptjük, de ez nevetséges.
Azért még mindig fenntartom, hogy a nagy hajófoglalás hiba nélkül mûködik, sikerült egy Taranis-t is begyûjtenem, sokáig tartott de megérte. Elõször megnéztem az infoban mennyi drone van rajta, levadásztam, ill smart defence-t használtam és a dronjaim is beszálltak. A végére elkoptak akárcsak az ellenfélé, ezután hátulról közelítettem meg, más irányból öngyilkosságnak is felér. A legjobb ha lepucoljuk a fegyvereket róla, addig semmi értelme ráküldeni a gyalogságot, csak belehalnak. A szokásos eljárást követtem, hajtómûnél kezdtem, itt 4 db légvédelmi ágyú fogad minket a két projektora alul található. Azért az AI elég idiótán viselkedik, képes saját magát is lõni, ezt vegyük számításba, bár csak saját szerkezetét roncsolja és nem a fegyvereit. A jumpdrive alul van, de az összes alsó löveg nyomja az áldást nem kímélve saját magát sem. Ezután fenn a hajóhídnál levõ két rakétavetõt szedtem le, ezek nagyot ütnek ha elkapnak, és ha jól sejtem követõrakéták. Ne kapkodjuk el, ha lemegy a pajzsunk bújunk el, hátulról elõre lépésenként ágyúról-ágyúra szedjünk le mindent, kivéve a dronepad-ot. Az egyik fontos a JET/LR lézeres löveg, ez a hajó elsõ részén, oldalt található (4db), közelében voltam mégsem tüzelt, pedig ettõl tartottam a legjobban. Messzirõl bezzeg megkínált, közel 5km a hatótávja. Közben nézzünk idõnként hátra a hajtómûvekhez, jumphoz, mert a mérnökük dolgozik keményen. Ha leoperáltuk mindent akkor sem károsodik a hajószerkezet vészesen, nálam 75% körül maradt. Jöhetnek a gyalogosok, veszély nélkül simán elfoglalják a hajót. A legénységet rápakoltam, és hagytam kb fél órát állni egy helyben, az engineer jól kipofozta, és nem használtam engineeres modot.
Van egy másik lehetõség hajót foglalni, bár lehet csak nekem új a dolog. Eddig csak teherhajón teszteltem, nem kell semmi csak a hacker drone. Az ágyúkat, hajtómûvet, és jumpot lõjük ki, szálljunk be a dronba. Yisha veszi a lapot és megjelöli nekünk az elsõ pontot, meghaeckeljük és a továbbiakat is. Lesz pár darab, a végén a small talk-nál használt diagramban kattintunk, és mienk a hajó. Van hátulütõje is a dolognak, a rakomány egy részét elveszítjük, kiesik a raktérbõl vagyis ott lebeg a hajó mellett. Összeszedni, az rejtély (számomra).
Régebben olvastam, hogy üzemanyag nélkül is ugrik a hajó, csak sokáig tart feltöltõdnie, vagy mi. Amikor panaszkodik a kapitány, hogy nincs üzemanyag, a képére kattintva lehet kiválasztani, hogy hol tankoljon vagy hogy ne használjon üzemanyagot. De nem tudom, hogy mostanában ez hogyan mûködik, úgy hogy ki kellene próbálni.
Még ha mi lenézett "kelet európaiak" csinálnánk!Mi ilyet nem adunk ki a kezünkbõl.De ez kicsit a török/arab/román/stb. vendégmunkásra hasonlít inkább.Oké, nincs politika.
Ne izguljatok, Sword of the Stars II-nek is kellett fél év, mire egyáltalán játszható lett és még majd fél év a kiegészítõig, mire elérte az elsõ rész szintjét.
Vannak cégek ahol az 1.0 készterméket jelent, pl Beth, EA stb. és vannak ahol béta és a 2.0 lesz a kész játék. :) Döntse el ki melyiket preferálja. Ebbõl tudom jó játék lesz csak ki kell várni...3 nap tán félretettem jövõre. Persze tudom mit jelent fanatikusnak lenni. A Dragon Age originst vártam így :)
Igen, a legborzasztóbb hiány a célzás után a raktér átpakolás (Cargo Transfer). Számomra is õrület néha.Tegnap "kölcsönvettem" egy Balor-t, ami egy kicsi fregatt.A foglaláshoz az elsõ amit szét kell lõni, a jumpdrive.Darned Hot Air szektorban lõttem, itt van shipyard, persze nem mûködik, mindkét állás "tele" van. Aztán szépen lassan, de kijavította az engineer, drónok nélkül, csak már éjjel fél egy volt, így ma viszem el javítani.Borzasztó, hogy ilyen alapvetõ dolgok hiányoznak. Végül is "újjászületés" a cím, de még csak a magzatvíz folyt el, nem született meg Vagy hasonlatként mondhatnám még a félkész kenyeret, ahol a tészta összeállt, csak a kelesztés és a sütés van hátra.
Próbálok lojális lenni, de lassan nyugtató kell. Nem tudom hogyan képzelték el, veszek egy hajót, nincs üzemanyag rajta, ezt még elfogadom, de a rendszerben nincs tankolási lehetõség. Vegyek neki macskaeledelt, hogy megmozduljon, nem tudom felfogni. Kipróbáltam azt is, hogy kilõttem egy nagy hajót, ami kidobált egy csomó energy meg fuel cellt, de ezeket se bírom összeszedni, ill. szedetni a másik hajóval. Odahívtam a cellákhoz de hiába jelölöm "tag"-olom a cellákat semmi sem történik, gondoltam a cargo dronok összeszedik. Esetleg tudja valaki a titok nyitját. Sztm hülye vagyok ehhez a játékhoz, nem értem a lényegét. Ja és vak is vagyok, mert Rahanas-t rendeltem, de Light Sui-t kaptam.
Visszanézve ezt a régi videót, azt megállapítom, hogy az NPC-k itt ezerszer jobban néztek ki, mint a 2013-as "bukvaszületésben".
Valamiért nekem olyan bugom van, hogy a freeplay-ben nem találok MK2-es fegyvereket illetve MK1 Plasma Cannon-t sem. Sehol. Átbogarásztam rengeteg Mechanic-ot a Maelstorm kivételével minden nagy rendszerben. Olvastam róla a hivatalos fórumokon és az elmondások alapján véletlenszerûen felbukkanó hiba. Sajnos eddig nincs megoldás rá, csak a restart. Igazából az zavar, hogy ha újrakezdem, akkor az állomásokat újra kell szkennelnem... Az nagyon sok. (no meg a 2 komplexemet sem volt egyszerû mûködõképes állapotra pofozni a bugok miatt. ) Igazán tehetnének valamilyen olyan opciót a játékba (majd egyszer) hogy ha újat kezdünk, akkor egy frissen meglátogatott állomás modulszkennjei aktiválódnak valamilyen régebbi mentés alapján. (Vagy valami élvezetesebb módját az állomásszkennelésnek.)
Köszi idõközben meggyógyult, sejtelmem sincs miért nem mûködött.
Hátha valakinek szüksége van mentésre, freeplay, csak Albion 98%-ra bescannelve, a modulokra vonatkozik a többit nem tudom garantálni. A Skunk-on legénység, marine off.+40 marines (elite+veteran), kapitány, mérnõk, védelmi tiszt, pilóta. A reputáció alap körül, csak körbe repültem, egy xenon destroyer azért megvolt. A hajón Mk2 fegyverek, és 4-es engine+shield van. Modok nélkül.
Elvileg mûködni kellene. Nekem minden gond nélkül sikerült átmennem Omikron Lyrae-ig (Maelstorm-ot még nem próbáltam) Régebben olvastam valahol, hogy ha nem mûködik a kapu át kell írni egy kapcsolót a savegame-ben. (most nem találtam a bejegyzést...)
Valaki tudja freeplayban hogyan lehet átmenni másik galaxisba, leírást nem találtam. Repkedtem a kapun ide-oda, semmi nem történt, az a fátyolszerûség nem látszik a kapun. Van valami követelménye, vagy egyáltalán nem is lehet, mert az elég gáz ha csak egy galaxisban lehet játszani.
Hopp, már le is fagyott ...klasszikus eset...
A régi mentéseket nem szereti, ha hivatalosan kijön akkor se lesz jobb sztm. Egoék azt ígérték a patchek miatt nem kell új játékot kezdeni, de ahogy elnézem ez sem fedi a valóságot.
No, sokat haladtam.Azért az Omicron Lyrae-i látvány meg az utána következõ dolgok kárpótolni fognak bizonyos érzéseket.A poént nem lövöm le, de izgalmas lesz.Elõkerülnek "egybetûs" hajóval rendelkezõ egykori nem túl barátságos ismerõseink is.
Valahogy az az érzésem, ezt a galaxist kicsit jobban kidolgozták, kívül belül egyaránt.
Fõleg amikor megszólalt a Kék Duna keringõ, majd hátradõltél, mert elõtte vetted meg kemény pénzért az automata dokkolót, de az a drága automatika rosszul dokkolt, és Jameson kapitány felkenõdött az állomás "falára" :)
Érc (Ore) Venni én még csak Albionban tudtam, ezért nem vettem, hanem bányásztam. Ehhez kell bányászhajó+Surface Miner Drone+Cargolifter Drone+Constr.Drone+személyzet+fegyver a hajóra.Olvass vissza kicsit, ott leírtam.Kb potom 6-6,5 millából megvan.Ja, és csak a Fedhelm jó bányászhajónak, a többi az mást bányászik.
Ha megépült a URV Wharf, ne vegyél semmit bele.Néhány hozzászólással ezelõtt tárgyaltam ki, hogy nem kell, úgysem fog Drónt építeni.Ott a lényeg annyi, hogy meg legyen építve. Ha az elsõnek felépült modult, a Steel Mill-t akarod, akkor kaja (Food Rations), EC, és Ore (érc) kell.Ha megveszed neki a másodlagos dolgokat (csak engedéllyel tudod szállítani, különben lelõnek) úgymint: Narcotics és Spacefuel, akkor a termelékenységhez dob + 15%-ot.
Az URV gyárba hogy kell beszerezni a cuccokat ha azokat nem is lehet devries-ben kapni? Elvileg akkor megy tovább a plot ha megépült. köszi
Én most már végigcsinálom a történetet, átmentem Omicron Lyrae-be, mert nem sok értelme lesz a plot-os állomásnak.Ha végigtoltam a sztorit, akkor kezdek egy új játékot free-ben, addigra talán már teljesen élvezhetõ lesz a játék. Az eladás vagy megy vagy nem.Van amikor megkapom a sok millió profitot, amit elköltök vásárlásnál, van amikor nem... Aztán belekezdek egy kicsit agresszívebb játékba, mert jelen pillanatban mindenkivel jóban vagyok, egy-két frakciót leszámítva.De "sajnos" kell is, különben nincs pénz.Én a pénzért megdolgozni szeretek (a valóságban is), nem ellopni. A hajók javítása megy már az 1.19 óta, most a shipyardokkal szenvedek én is.Mindent próbáltam: - nekimenni tiszta erõbõl a "bennragadt" hajónak, hátha "kilököm" Ez egy Taranisnál érdekes, ami 10x akkora, mint én - Leszállítani az anyagokat, hogy gyártsa le a shipyard.Nem teszi vagy irtó lassú az egész és nincs türelmem megvárni - Kitörölni a savegame-bõl (nem láttam hatását) - "készre" állítani save editorral (nem megy) - Átírni, hogy az enyém legyen és úgy leszállítani az anyagokat (nem megy) Huhh, ennyi.Az nem rossz, hogy az AI hajókat is shipyardon gyártja, csak csinálná!De nem teszi. Úgyhogy folytatom a sztorit, lassan vége, aztán kezdek egy újat tiszta lappal, mert a sztori rész tiszta bug.
Nem vagyok normális, kezdtem egy új játékot a beta patch-el. Megtörtént a csoda, remélem fixálni is tudják rendesen. Az engineer dolgozik rendesen, modok nélkül képes 75%-osra feljavítani a hajótestet, hajtómûvet. A jumpdriveot, ágyúkat megcsinálta teljesen, ráadásul harc közben. Leszálltam az elfoglalt hajóra, csak azt láttam ahogy a droneok repülnek kifelé a hajóból, a def. officer is végzi rendesen a munkáját. Azt viszont nem tudom, hogy varázsoljak a hajóra üzemanyagot, nincs rajta egy csepp sem, nem tudom megmozdítani semmilyen paranccsal.
Ami változni fog 1.20 patch után Az állomásokon a kereskedõ dokkok típus szerint osztályozva vannak, pl fegyverek, gázok, élelem, stb. Egy adott típust, lehet az eladás-vétel, elég egyszer egy helyen beszkennelni, ha átmegyünk egy másik zónába és van egy ugyanolyan típusú dokk, azt már ismertnek veszi. Nem tudom, hogy a trade listában látható lesz-e egy adott vagy az összes ilyen kereskedelmi pont.
Nekem is volt ilyen problémám. Amikor megrendeltem egy Rahanas-t(energy) nem indult el az építkezés, maradt 0%-on. Nálam a megoldás az volt, hogy megnéztem, hogy mi hiányzik a shipyard-nál. Vagy megkeresed a lebegõ trade-jeleknél mi az amire nagy + %-ot fizet (15-20) vagy a zóna térképen rámész a hajógyárra-details-storage-details és itt megnézed, mi az amibõl kevés van... Így sikerült elindítani a saját hajómat és befejezte a szomszédos dokkban egy másik frakció Arwan-ját is. Más: Az Arwan nak, a hajtómûvei között van egy mozgó ajtó, ami egy kis "raktárba" vezet, ahova pont befér a Skunk. Az ajtó véletlenszerûen nyílik-záródik. Foglalás közben, amikor már minden leszállóegység a helyén volt elbújtam ott poénból. Erre vagy 2 percre nem nyílt ki az ajtó és még jól a frászt is hozta rám Yisha, mert beszólt, hogy gyorsan húzzunk innen. (azt mondta, amit akkor szokott,amikor nagy hajó robban a közelben) Mint kiderült csak egy közeli Rahanas-t lõtt le az Arwan, de azért nem örültem volna ha újra kell tölteni.
"Elég csak 1-2sectort menni" elírtam bocsi zóna akart lenni!
Köszönöm a segítségeteket! kisviku, dimre #2461 2462 Más: Nem tudom másnál is van-e, de nálam ( a frissítések ellenére )a shipyardban nem lehet gyártani hajót. Kiviku írását megfogadva Devire-ben próbáltam beszerezni pár csónakot, de a gyártás ugyan megkezdõdik, csal áp nem fejezõdikbe. 0% vagy 33%-nál leáll. Egyébként jó kis kereskedõ galaxis a Devires könnyú lenne itt kereskedni e.cell, wahter, food. Nagyon el lett találva a kínálat -hiány egyensúly.Elég csak 1-2sectort menni és máris meglehet oldani a kereskedést,de volt arra is példa hogy sectoron belül volt a kereslet-kínálat. Szóval szépen feltérképeztem már a galaxisokat,sectorokat, kijegyzeteltem mit,hol érdemes eladni venni, csak kereskedni nem tudok mert a hajógyártás ( nálam ) nem mûködik ! Tipp ?
Remek példa lehetne Ego-éknak, õk PC-n csiszolgatták terméküket, és csak mostanában merészkedtek a konzolok világába. Egyszerû de élvezetes játék, multiba is jókat lehet szórakozni.