A sorból én Lucast kivenném, mert bár az eposzán egy generáció nõtt fel, valójában a Star Wars világa rettenetesen primitív és gyerekes, már-már ostoba a midiklorianjaival és a vallásosan egyszerû és ostoba jó/gonosz világképével. Akkor már inkább Roddenberry, bár a Trek világa is meglehetõsen valószínûtlen és utópisztikus, ezzel együtt sokkal közelebb áll a tudományos fantasztikumhoz.
Az elvonási tünetem miatt nyomtam egy löketet. Amit észrevettem eddig, akinek valamelyik shipyardon volt beragadva XL-s hajó az továbbra is ott lebeg, nincs kapitány egyikben sem. Ha folyamatban volt hajóépítés, az is lefagyva marad. Az xml-ben kell átírni, vagy egy korábbi mentést betölteni.
Viszont mintha simábban futna a játék, nem akadozik, fps nem nagyon változott, a hajó irányítása lágyabb, könnyebb. Modok nélkül próbálgattam.
Ez a sor tetszik a legjobban: Fixed player ships not being returned during plot missions (will not re-create ships already lost, sorry). Én már sírhatok, azóta sokat mentettem, és nem kaptam vissza egyet sem.
Más.Mint megnéztem a plot-os URV Wharf semmit nem fog gyártani.Annyi hülyeség van benne, hogy az õrület.Látszik, hogy azt is csak dísznek szánták, nem arra, hogy továbbfejleszd.Illetve a Steel Mill és a Wafer Plant egységek termelnek, de Drone nem fog készülni, hacsak nem használod ezt a modot:
Most készülök felrakni.Ettõl legalább gyárthatom azokat,amire már több mint 10 millát költöttem. Tegnap építettem egy radart is az állomáshoz.Értelmét még nem látom, csak annyi változott, hogy az alap 3 km-es Station Radart 50 km-re bõvítette.Persze ez nem befolyásolja a hozzácsatolt hajók "beszerzési körzetét", azaz az Operational Range of subordinates. Hogy mi ez?Mint korábban mondtam, ez az a beállítási lehetõség az állomásnál, ahol meghatározhatjuk, hogy a hajóinkat (csak amik Assign New Superior paranccsal vannak hozzáadva) milyen messzire küldje: Szektor, Rendszer, Galaxis. Na most azzal hogy radart építettem, ezen nem változtat, tehát még mindig ugyanakkora területen mozoghatnak hajóink, nem küldi át õket Devries-bõl Albion-ba.Lehet, hogy egyszer ennek is lesz értelme, meg úgy az állomásoknak is, talán egyszer majd az árakat is be tudjuk állítani,stb.Talán egyszer vevõim is lesznek, nem csak gyártok,amíg el nem fogy a pénzem,de ez ugyanaz, mint a kicsi hajókra adott egosoft válasz: "jövõbeni tervezet,az hogy építeni lehessen õket".No comment. Ez az egész játék egy jövõbeni tervezet...
Nem csak sokminden megváltozott és ott a megfelelési kényszer.
Régen sokkal kevesebben játszottak és tudtad kinek csinálod. Ma viszont ez már egy hatalmas piac. És a nagy számok sose a rétegnek kedveznek. És sokkal többe kerül megcsinálni valamit. Az ego még a jók között van mindig. Elnézve a mai játékok zömmét annyit se kell gondolkodni benne mint régen egy akció játékba. A technika is fejlõdött, ahogy a conanba Odhrn nevû ismerõsöm mondá, ma már a wcre is gpsel mennek az emberek. Kezd el figyelni a kickstartert. Sosincs olyan hogy minden teljesen rossz legyen. De ez egy tömeggyártásos korszak nem a céhek ideje.
Megint én kezdtem az offozást :) De egy-két utolsó gondolat:
Dimrének: egyetértünk, no comment
Andraas0717-nek: Tudod, mint a Nagy Durranásban: - Õk várnak otthon? - Igen.A kutyák, a srácok és a feleségem... Sajna, lehet hogy odáig jutunk, hogy majd akkor lesz jó valami, ha magunk megcsináljuk.Az a félelmetes, hogy átnéztem a másik topic-ba,ahol szintén egy német gyártmányú videojátékról (OMSI2) értekeznek, és azt is lehúzzák.Na, az a másik amit vártam, mert még nem jött meg, de látom, hogy tiszta bug és fagyás.Az is egy 10-esbe lesz nekem. Itt tart a német ipar? OFF VÉGE!
OFF
Van egy barátnõm, nála van egy megfelelési lista. 1. Tódika, a kis pincsije 2. kutyák 3. állatok 4. barátai 5. rokonai és az emberek
Eleinte, kicsit bogarasnak találtam, de manapság egyre inkább igazat adok neki. Sajnos amíg a világ olyan kezekben van, mint jelenleg, esélyünk sincs a világegyetem megismerésére. Számunkra marad a sci-fi, fantasy világa, de hozzá nem értõ, vagy a pénz által megrontott emberek még azt is elrontják. Szomorú és lehangoló. Én is a való világ elõl menekülök a játékok világába, de ezt is elveszik.
Bocs a hosszú off miatt és az érzelmi túltöltöttségért.
Amikor e kicsi szonda eléri a Jupitert, talán a játék is mûködni fog.
Réges-régen egy távoli galaxisban... Az emberi hülyeség nem lenne nagyobb mértékû, mint a hidrogén az univerzumban, akkor már eljutottunk volna sok helyre. Ha olyan emberek kezében lenne a "hatalom", döntési jogkör, mint George Lucas, James Cameron, Ridley Scott, Alex Filippenko, Laura Danly stb, még sokan mások, nem a primitív buta pénzéhes politikusok diktálnának, akkor talán fejlõdésnek indulna az emberiség. Ahogy mostanában elnézem az embereket ebben a csúcstechnikájú világban, nemhogy okosabbá válnak, inkább az elbutulás jellemzõ. Sajnos emberek között dolgozom, és néha fáj a sok hülyeség amit csinálnak, én sem vagyok egy IQ bajnok, de többre tartom magam náluk. Ilyenkor felmerül bennem egy kérdés, mi az emberi élet célja, mert amit látok nap mint nap, az állatoknál is mélyebb rangsorba sorol minket. Ilyen felfogással nem jutunk elõbbre, az értelem sokaknál hiánycikk. Van egyfajta jövõképem vagy vágyálomnak is nevezhetném, hasonló társadalmi létforma mint a Star Trek világa. Ahol az emberek, lények nem pénzért hanem a fejlõdésért, felfedezések miatt "dolgoznak", élnek. Sokan mosolyoghatnak ezen, de gondolkozzanak el egy pillanatra, mekkora az univerzum, mennyit ismerünk belõle ? Több emberöltõ is kevés mai technikai ismereteinkkel a felfedezéséhez, megismeréséhez. Sajnálom, hogy nem fogom megérni, amikor szabadon szárnyalhatunk az univerzumban, de köszönet a sok embernek akik fantázia világukat megosztották a nyilvánossággal filmek, képek, könyvek formájában ezek valamelyest kárpótolnak Bocs, kicsit off voltam.
Fanatikus vagy, elkeseredett és kitartó.Valami jobbat várunk mindig.Ugyanígy vagyok vele.Azért hagytam abba a Terran Conflict-ot is gyorsan, az Albion Prelude-del nem is játszottam, mert teljesen elvette minden magánéleti idõmet.Mert szerettem, szeretem és élvezem. Most itt ez az "új". Elvártuk nagyon sokan hogy ugyanazt kapjuk ,felturbósítva, mai színvonallal, de sajna nem ezt kaptuk. Más jó, és sokáig élvezhetõ,olyan játék,ami odakötne a "téli szünetben" a géphez ma nincs.Én is azt terveztem, hogy az egész éves munkám fáradalmait majd ezzel kiélem, mert megalkottak egy-két dolgot benne, amire nagyon vágytam.Örülök, hogy járkálhatok az állomáson, hajón,stb, de ezt nagyon elb*ták, ahhoz képest, amit ígértek.
Az X2/X3 akkor vált unalmassá és üressé, amikor magad maradtál az ûrben.Senkivel nem tudsz beszélni, mert csak a "Surrender" és a "Where is the EQ Dock" kérdést tehetted fel.Most sincs nagyon másképp, de itt legalább hazudtak, ott tervben sem volt ilyen. Itt nem arról van szó hogy én virtuális érzelmi kapcsolatot akarok virtuális "személyekkel" egy játékban. Gyönyörû csillagok, ködök, fenomenális zene, ez jellemezte a korábbi részeket.Én amikor magányos voltam vagy sikerre vágytam eljöttem ebbe a virtuális világba, mert volt élet körülöttem.Nagyon szeretném, ha mi emberek eljutnánk már erre a szintre és gyönyörû bolygónkat kívülrõl is nézhetjük, nem csak a kiváltságosak, elrepülhetünk máshová. Az Egosoft-ban volt egy-két olyan képzelõerõvel bíró ember,aki megadta ezeket nekünk. Ez az új rész is ezt kellett volna hogy folytassa, hogy még többet adjon.De csalódás lett.Én kitartok még, mert olyan nekem mint egy drog.
Taranis: Ezzel egyetértek.Esélyed nincs megközelíteni egy rombolót, annyira szétlõ.A játék elején még nekem is volt benne részem,amikor a PMC haragudott rám, ráadásul üldözött, elbújni alig tudtam elõle.Félelmetes ellenfél.Ugye, hogy legyen pénzem, eladtam amit elfoglaltam.Most már valószínûleg mûködne is, ha vennék egyet, azaz már lõne is. Azon gondolkodtam, hogy ugye vezetni nem lehet õket.DE PARANCS SINCS ARRA,HOGY TÁMADJ TE KÖCSÖG!Akkor mi ez a fos?Muszáj megint fikáznom egy kicsit, mert ha elvették a vezetés élvezetét, akkor legalább azt oldják meg,amit megígértek!
Constr.Vessel: A plot-ban kapott építõhajóra vihetsz saját építészt,de az is csak ugyanazt az Integrated URV Forge-ot fogja építeni/bõvíteni.Nem tudsz rárakni kapitányt, meg semmit és többé el sem mozdul a helyérõl. Ha mást akarsz építeni, új építõhajó kell.Én az elején megmondtam neki,amikor még tiszta bug volt a játék, hogy majd én beszerzem az anyagokat neki.Azóta így megy, nincs is más lehetõségem.
Valszeg én is inkább "kölcsönveszek" hajókat vagy inkább a rakományukat, mert a Shipyard képtelen rá.Még attól félek, hogy ha leszállítom az anyagokat, oké legyárt egyet, de utána elkezdi a többit is azonnal, persze nem nekem...
Kis hajók építése: erre az Egosoft azt mondta, hogy jövõbeni tervezet...De akkor minek kellett belerakni kicsi shipyardot, minek kellett kamuzni róla, miért nem mondták, hogy nem lesz soha?Minek kellett a tutorialba meg mindenhová berakni, minek bele egyáltalán kis hajó?Áhhh, ezek nem normálisak!
Megint sz@r az egész, többet rontottak az utolsó patchel, mint amennyit javítottak. Az összes shipyard (mindhárom) lefagyott, nem tudom mit fixeltek le, néztem a fórumokon megoldást, ami mûködne olyan még nincs. Kis hajókat meg egyáltalán nem lehet venni, se javítani mert nincs dealer sehol. Ezzel szarakodtam el a fél éjszakát, már nagyon unalmas, hogy nem lehet folyamatosan játszani mert megakad az ember valami hiba miatt. Ha dvd-n vettem volna meg most összetörném a lemezt. Játéknak sem nevezném, nemhogy szórakoztat, csak idegesíti az embert. Nem találok logikát benne, mi értelme foglalkozni vele, ennyi idõt és esélyt nem adtam még más játéknak.
Senki sem állította, hogy a korábbi részek hibátlanok lennének, sõt! Viszont volt egy kiváló hangulatuk! Rebirthnek meg nincs. A tõzsde csak egy lehetõség, nem kényszerítõ eszköz. Aki hagyományos módon kíván kereskedni, annak továbbra is adott a lehetõség. A tõzsde azért lett betéve, mert nem mindenkinek volt türelme napokig fuvarozgatni a profit érdekében. A lényeg viszont, hogy a döntés a tiéd, a játék nem dönti el helyetted, hogy Te mit csinálj és mit szeress. Ezzel szemben a Rebirth igen, mert rád kényszerít egy rendszert, amit vagy megszoksz, vagy megszöksz. Ez egy óriási nagy különbség. A fegyver utánpótlásra pedig saját gyárakat kell építeni, és akkor nem kell a fél galaxisban fegyverek után kutatni. Összefoglalva, a régi részek hangulatosak és nem korlátoznak be, ezek még nevezhetõk sandbox-nak, míg a rebirth ezeket nem adja meg.
Ha jól emlékszem, akkor az a megoldás, hogy beugrassz a hajóval te is, kidokkolsz amikor megérkezik, majd nekiesel a platformnak, ami tüzel és gyorsan leszeded, majd pucolsz onnan denagyongyorsan. Szerintem kikerülni nem lehet, a jump beacon közel van az állomáshoz és ahhoz ugranak a hajók, ha másik rendszerbe mennek(/jönnek).
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Wreksville-ben egy pmc gyár mellé ugranak a hajók, ha a távolabbi sektorokból küldök hajókat devriesbe az állomás szétlövi õket.Többször próbáltam mindig ez van.Ki lehet ezt valahogy kerülni ? Köszi.
És milyen nagyot "üt" a PlasmaJET/LR, volt szerencsém megtapasztalni. Pajzsot pillanat alatt leszedte rólam. A rohadt PMC a Taranis-aival, kemény ellenfelek. A plotban gyerekjáték volt, gondolom lebutították a dolgot. Ha sikerül elfoglalnom egyet, megpróbálok összefoglalót írni hajóbugázásról.
A gyárral szívtam én is elsõ alkalommal, a CV-n kettõ építész volt, bár én csak egyet béreltem, a másik meg gondolom az égbõl pottyant. Nem bírtam se kirúgni, se másik hajóra csalogatni egyiket sem, csak a skill, meg goodbye gombokat nyomogathattam. Kénytelen voltam beszerezni egy mentést, az már mûködött, most fejeztem a komplett gyárat, és személyzetre vadászok. Addig nem mertem felbérelni senkit amíg kész nem lett. Közben hajókra is szükség volt, a PMC-tõl elszedtem egy párat, persze gondosan válogatva zsíros rakománnyal együtt. Szerencsém volt "claim"-olni egy kis hajót is, bár javítani még nem tudom hova kell vinni. A játékban a hajófoglalás nagyon tetszik, és mûködik hiba nélkül.
Jóózsf István Mindenkinél "elfelejti" az állomások vételi-eladási helyeit, az nem hiba, direkt így találták ki. Változik az ár a tétel stb, ezért kell idõnként benézni. A hajógyárnál lehet az a baj, nincs kellõ mennyiségû alapanyag a gyárban, akkor nem épít semmit, ua mint a Construcion Vessel-nél. Hamarabb szerzel hajót ha lopsz egyet, mint ha árút vinnél a shipyardra.
Sajnos a kereskedelem tényleg elég érdekes.Még mindig nem tudom, hogy most kapok-e pénzt ha eladok vagy csak az üzenet jön rosszul, hogy nulláért adta el... A shipyard-okon van építés, de tényleg van olyan, ahol nincs folyamatban, mégsem lehet kiválasztani. Én most azzal szórakozok, hogy összeszedjem Devries részére a hajógyártáshoz szükséges alapanyagokat, hátha megindul vagy építek olyan gyárat oda, ami azokat az anyagokat gyártja.
Azt viszont észrevettem, nem gondolták komolyan, hogy a sztoris URV gyárral én építeni is fogok, ugyanis meg sem tudja mondani, mi az ami lesz a URV Wharf-omból kifelé jövet.Az egyetlen hozzávaló, mint mondtam korábban is a Plasma JET/LR Turret,aminek darabja negyed milla.Na most ebbõl vettem 30 darabot és elindult a gyártás, de Consumption-re õ 900db/órát ír...kíváncsi leszek azért lesz-e valami a 30 darabból is. Ebbõl már minimum valami kis bombázót kéne építenie. A Steel Mill (ez az ami elsõnek felépül) az szépen termel, de Devries-ben még nem találtam helyet ahol a Refinded Metal-t el tudom adni, úgyhogy viszem majd vissza a PMC-nek, akikkel meg a hosszú idõ alatt szövetséges lettem, becsapva a sztorit...
A TC-ben és az AP-ben is vidáman telepítgettem a komplexeimet a terran szektorokba, hogy felszerelhessem a Kyotoimat (Asszem. Rég játszottam. Terran M2-es) De hát nem vagyunk egyformák. Engem lekötött a kereskedõi birodalom építgetése. Amit a Rebirth-ben nem látok biztosítva. Sokan pozitívan látják a jövõt. Háááát?!?! Legyen nekik igazuk!!! Süssön le ránk a nap!
Ezt gondolom nekem szántad. Legalább is válasz a kérdésemre. Így értettem a javakat! Köszönöm. Sajnos egyébként is újra kell kezdenem valószínûleg, mert rengeteg dolgot elfelejt a játék, idõrõl-idõre! Az egy dolog, hogy a kereskedelem egy rakás szamóca, de rendszeresen újra kell szkennelnem az északi hajógyárat, ha akárcsak elhagyom a szektort. Plusz a legnagyobb hajókhoz hozzá sem férek, mert folyamatosan inaktív a build gomb. Pedig tutira nem épít semmit. No majd Jézus szülinapján!
Bocsi benéztem a dolgot, az állomás és a Construcion Vessel marad, a többit felejtsd el. Nálam legalább is, de lehet a sok hiba miatt van, nem tudom. Olvastam egy két fórumot, pl Roguey's egy elismert modder, akadt olyan hiba ami elõtt õ is tanácstalanul állt. Írták is neki ha már õ sem tudja akkor elvesztünk.
Az idõ eléggé megszépíti az emlékeket. A Rebirth javítások közti várakozás miatt újra feltelepítettem a TC-t és AP-t, természetesen a legfrissebb javítások, bonus pack, minden. Aztán újra elkezdtem megtapasztalni, hogy a gazdaság a mai napig nem mûködik rendesen. A Terranoknál még mindig képtelenség felfegyverezni egy M7 vagy annál nagyobb hajót a klónozós exploit nélkül, mert alig gyártanak valamit a gyárak. Ekkor kezdett elmenni a kedvem az egésztõl, újra. A Commonwelthben a fél galaxist kell körbehajóznom, mert minden gyárban, military stationön és equipment dockban jó ha van 1-2 fegyver. Persze a hajómra kell több mint 30. A játékos közbeavatkozása és exploitok használata nélkül nem mûködnek megfelelõen a dolgok. Az AP-erre rátett még egy lapáttal, mert bár ott sem mûködik a gazdaság, de legalább van egy Stock Exchange nevezetû pénznyomda, amivel milliókat csinálhatok a 10x-es SETA-nak vagy a nividiumos exploitnak hála, és az egész kereskedelmi része a játéknak értelmét veszti. Plusz ott vannak az új gyárak, amiket csak én építek, senki más, rögtön monopolhelyzetbõl indulhatok. Már azt sem tudom elképzelni, hogy a hivatalosított modokból álló bonus pack nélkül milyen lenne a kereskedelem. Kb. mint most a Rebirthben? Nem azért írom mindezt, mert rossz játékok voltak, rengeteget játszottam velük, talán túl sokat is, a plotok már egyáltalán nem érdekelnek, mert többször is megcsináltam õket. Meg aztán azok után, hogy az AP-ban 25 millát könnyedén összeszedve megkapom a Hyperion Vanguardot (ami kb. a legjobb hajók egyike, ha nem a legjobb), már hosszú távú célokat sem tudok kitûzni magam elé. Ezért vártam már a Rebirthöt. Ezért várom most is a javításokat, és azért "szenvedek" vele én is, mert ez végre nem az elõzõ játékokra építõ hivatalosított modgyûjtemény, mint az AP, hanem valami egészen új, teljesen új elképzelésekkel. Én, sokakkal ellentétben, biztos vagyok benne, hogy idõvel jó lesz ez a játék, lesz olyan jó, mint az elõdei, amikkel õszintén szólva már nincs sok kedvem foglalkozni. De a TC-hez addig feltettem az XTC-t, az 1.0 még nem volt az igazi, remélem ez a 2.2a verziószámú már jó lesz.
Érdeklõdnél,hogy cargolifter-t honnan tudok beszerezni? Úgy tudom a shipyard-tól, de eddig nem találta. segítségeteket köszönöm.
Egyébként így voltam az XTC-vel is, kiégtem a várakozásban mire megjelent végre. Pedig azt el sem qrták. A Rebirth is nagyon váratta magát, és én is kb ezt érzem vele kapcsolatban - nincs benne semmi ami megfogna. A téli szünetre belövöm a Reunion-t XTM-el, már kezdem rendesen várni. A kampány meg van nehezítve rendesen, ha már az elején felrakod az XTM-et - a verseny pl nehéz, ha minden körben el kell menni egy Shivan Dragon mellett is...
Modderekre várni ebben az esetben szerintem éveket jelent. Ugye Terran Confilct-hoz az XTC is nagyjából csak most lett készen, pedig ott az alapjáték már -a hibáival együtt is- egy szépen mûködõ rendszer volt. Ráadásul az XTC 2.0 tartalmának egy jelentõs része a korábbi, még Reunionhoz készült XTM-bõl lett átkonvertálva, így ha ezt is bevesszük, akkor az XTC mod gyakorlatilag 4-5 évig készült. Ennek tükrében ebbõl a szerencsétlen bukott játékból, mennyi idõ lesz élvezhetõ gémet fabrikálniuk, közel a nulláról? Érdemes lesz ránézni, de az nem most lesz...sajnos.
Én is lelkes játékos voltam, azonban a Rebirth törlésre került. Majd Húsvét körül, vagy jövõ ilyenkor visszateszem, de most nincs idegzetem hozzá. Anno, még a megjelenés elõtt, azt gondoltam: végre jön egy X, amiért újra csinálok egy portált, lehet játszani. Nem csak ez a gondolat enyészett el, az X sorozat iránti rajongásom is. Elveszett a hangulat, belehaltak a látványba (ami szokás szerint szaggat, de ez a veteránoknak nem újdonság); elfelejtették, mirõl is szólt ez a sorozat. Nem lenne vele bajom, ha az új koncepció mûködne, de szerintem életképtelen. Az eddig mûködõ, gondolkodásra és tervezésre ösztönzõ modellbõl csináltak egy shoot'em'up valamit, ami nem adja el magát, még ezen a szinten se. Azért nem írtam régóta, mert beleástam magam, de így utólag nézve, kár volt - hiába a patchek, a játékélmény minimálisat javult. Foltozgathatják ezt bárhogy, amíg valamelyik modding team nem építi fel nulláról az egészet, addig hanyagolható. A komplexitás, a lehetõségek tárháza elveszett, a helyette kapott játékelemek dedós szinten mozognak. Kár érte.
Én lelkes játékos vagyok,ahogy mondtad, de mindent alaposan ki kell próbálnom, ha teljes értékû leírást akarok készíteni. A korábbi X-ekben is így csináltam.Meg nekem mániám ez a "bázisépítés" :) Baromi sok rts-t és körökre osztottat nyomtam, így megmaradt bennem ez a defenzív és óvatos játék.
Én már kis dolgoknak is tudok örülni. Egosoft-tól ilyen silány munkához nem vagyunk hozzászokva. Az eddigiek se voltak tökéletesek, de ilyen mértékû minõségi szintromlás elég durva. A remény hal meg utoljára.
Akik a játék állagát kritizálták, azok a sztorit is fogják (én is), számomra csalódás. Amikor már kezdtem volna élvezni a környezetet már vége is van. Igazából maga a sztori is nagyon könnyû (ha bugmentes lenne kb 8 óra alatt végig játssza akárki), egy-két feladat ami már-már majdnem elérné a színvonalat. Nem értem mi az oka manapság, az ilyen összecsapott hanyag munkáknak. Ennyire a pénz dominál mindenkinél, a minõség meg a béka segge alatt. Tengernyi idejük volt megcsinálni, tudom minden új, ki kellett gondolni, megtervezni, összerakni, de így ??? A sztori még a játszhatóság szintjét sem éri el, kisvikut sajnálom, mert lelkesen építget, de lehet tévedek és tetszeni fog neki a végkifejlet. Olyan érzésem van, hogy "ülök" egy ûrhajóban és gyönyörködöm az univerzumban mást amúgy sem lehet csinálni. Ilyen alapon felmegyek a NASA honlapjára és keresek egy videót, az legalább ingyen van. Csalódottságom ellenére, freeplayt fogok játszani, sztori után is szabad a pálya, de sokan mérgesek ránk.
Azért le a kalappal elõtted, hogy ilyen gyatra FPS mellett van erõd órákig, sõt napokig nyomni, ehhez komoly türelem és idegrendszer kell!. :-) A grafika szép (stations külsõ, interior gyatra), de ahogy itt már valaki írta ez a squad fly tényleg rettenetes. Ahogy a hajódtól 2méterre repülnek teljesen gépies, irreális módon, illetve amint irányt vált a hajód azonnal mennek utánad mintha dróton rángatnák õket...2013-ban ez így nem túl ütõs. De a leggázabb, ahogy neked repülnek. Szóval respect tényleg, hogy ezzel a játékkal ilyen körülmények között ennyire lelkesen tolod! Én is próbúltam szeretni, de csak utálni tudom már sajnos.
Ígérték, hogy lesz, mint az X korábbiakban, de még nem találtam.Alakul, csak idõ kell neki(k). Pár új billentyûfunkciót beraktak (vagy csak most tûnt fel nekem), egyébként más nincs. A jó öreg X-Btf...hát igen, mikor elõször megláttam, nem tudtam hova tenni.Ráadásul asszem németül tudtam megszerezni, ami gázos volt nekem.
Jók a képek, nekem is át kéne menni. Huhh, elég érdekes összetevõ kell az Integrated URV Factory-hoz.Ugyanis Plasma JET/LR Turret kell neki a gyártáshoz...na most darabja 250000.-tõl indul... Ezt állomásokra és Capital Shipekre szerelik, valami brutál fegyver. Mindegy, én még építkezem, egyre nagyobb az állomásom, majd közlök képet is.A bányászat megy. Ha valakinek továbbra is beakadna valami hajója, akár kereskedés, akár kirakodás közben/után, akkor a Leave Squad, Join Squad parancs a megoldás, mint ahogy korábban is mondtam. Még mindig zavar az ingyen eladás, habár lehet hogy csak az üzenet rossz.Meg kell még figyelnem, hogy nõ-e a pénztáram eladás után/közben, mert tapasztaltam, hogy vettem EC-t, bepakolta, levonta, majd küldött egy üzenetet, hogy nulla EC-t vett, nulla pénzért...
Nem tudom ki hogyan van vele, de Omicron Lyrae nekem nagyon tetszik. Olyan összhangban van minden, maga a látvány megteremti azt a nagyon várt "feeling"-et.
Eddig minden szép és jó, csak miért ad el a hajóm 0.- Creditért??Azaz ingyé'... Megvettem a Food Rations-t, eladtam a Shipyardnak és nyertem 0.-Creditet!Hmm, bár így lenne a valóságban is, hogy ingyen kapok mindent!Oda kéne költöznöm Devries-be
Egyetértünk, de hát már ennek is örülni kell.Azt hiszem, most folytatom a tesztelést.
Alapjátéknak kellene így mûködnie, nem külön modokkal. Ezt még 1.18 patch alatt csináltam, a kicsi capship nyomja az áldást, és a dronokat, a célpont a baráti hajó belsejében van (jó kis bug). Combat mod-ot nem használtam (csak a manual command extension volt aktív), patrol sector parancsnál csinálta a céllövöldét.
Jó reggel! Bár csak egy órát nyomtam tegnap, mégis az új patch széles mosolyt hozott orcámra.Végre lõnek a hajóink!Van értelme felfegyverezni õket!Végre mûködnek a hajó javítás is Engineer+Constr.Drone-ok használatával.Elsõ meglepetésem volt, mikor az állomásom mellett veszteglõ építõhajóból kirepültek a saját drónjai és javítani kezdték! Az állomáshoz beragadt bányászhajómat is sikerült kihoznom egy Leave my Squad, Join my Squad paranccsal. Én még egy darabig nem akarom folytatni a sztorit, bár már a vége felé járok, csak fel akarom fedezni az állomás körüli rejtélyeket, okosságokat. A teljesítmény jelentõsen javult megint, szépen simán fut, még visszatöltés után is.Az "rpg" módban, szekrénybõl szerezhetõ anyagok mintha változatosabb és magasabb értékûek lennének. A bányászat mûködik rendesen és javult a dokkolhatóság is. Azt hiszem most folytatom itt a melóhelyen
Elkezdtem nezni a videot, es sajnos csak egy dolog jart a fejemben, amig birtam cernaval: Mi ez a szar?!
A kiseret 10 meterre kell hogy repuljon, termeszetesen elottunk. Minden iranyvaltasnal es felzarkozasnal odaverik magukat, es ha semmi dolguk, akkor helyben remegnek kitakarva a galaxis 80%-at.
Sok idõbe telt (fõleg bugok miatt) Omicron Lyrae-ba küzdenem magam. Elsõre tetszik, a háttérzene varázslatos, nagyon hangulatossá teszi a környezetet. Ha jól értelmeztem, egy ideig biztos nem használhatom a kaput, az eddig megszerzett tulajdon odaát, nincs ugri-bugri. Ha valakinek segítség kell az "Alliance" plot teljesítéséhez nézze meg a videót. Mivel nincs útmutató leírás a menüben, se vezetõ nyíl, tanácstalanul repkedhetnénk össze-vissza. (A videóban ne tévesszen meg senkit, hogy a PMC hajók (zöldek) allied státuszban vannak. Gondolom a készítõ átírta viszonyt barátira. Igazából sz@rrá akarják lõni a Bûzös Borz-unkat, és sokan vannak.)
Na, talán az 1.19 nevû patch-csel eljut a játék a 0.99 szintre?
Én még nem vettem hajót, csak foglaltam, lehet ez a baj. Nem tudom rávenni õket, hogy átmenjenek másik galaxisba (vagy naprendszerbe, a fene sem tudja :D). A lényeg, hogy Albion-ban nem foglalkoznak eladással és nem tudom átvarázsolni õket DeVriesbe. MIÉRT?. Sem campaign, sem freeplay módban. Teljesen 100%-ra vannak javítva, van fuel is, bár fenn van a fuel mentes mod is.
Így legyen!Ámen! Végre! Ha csak a fele igaz, már jól jártunk :)
Fixed major slowdown after loading savegames. Fixed several more causes of crashes. Fixed more cases of trade ships getting stuck. Fixed large ships being unable to trade with Canteran station in DeVries. Fixed undocking problems after trading. Fixed ammunition trade problems. Fixed mining drones getting stuck. Fixed negative number of drones in cargo. Fixed cargo bays containing more wares than they can hold. Fixed cockpit animations hanging. Fixed problem with targeting player-owned ships. Fixed incorrect player position during highway flight. Fixed player owned ships being assigned the wrong commander. Fixed ships with missing AI functionality. Fixed problems with Engineer functionality. Improved flight behaviour for boarding and claiming. Improved combat behaviour for capital ships. Fixed station defence problems. Fixed incorrect defence routines being used on ships. Fixed switching the AI mode of the Defence Officer. Added defend and attack mode options to Defence Officer. Rebalanced skills of existing NPCs in line with new ones. Rebalanced contents of boxes and other containers on platforms. Rebalanced cost of ship and station repair. Fixed transport passenger mission getting blocked after cutscene. Fixed sounds not stopping sometimes. Fixed buttons not working with mouse input. Added facility to unmap controls in control mapping menu (press Delete). Added video capture mode with ability to switch off cockpit (Expert settings). Fixed too many missing extensions breaking the load game menu. Several localisation improvements.
Onnan veszem, hogy a megjelenés óta is szakadatlanul foltozzák, és számukra létfontosságú, hogy a lehetõ legjobb állapotra javítsák ki a játékaikat, ahogy korábban is tették... Sci-fi rajongó vagyok, úgyhogy a bejelentés óta várom az SC-t és az Elitet is, de manapság már semmi garancia nincs arra, hogy teljesen bugmentes lesz a megjelenés, hogy nem lesz olyan, mint a Rebirth, vagy hogy minden hirdetett fícsör benne lesz, és nem késõbb fogják beletenni a fél játékot fizetõs DLC formájában (amire az Egosoftnál nincs példa). Persze tudom, hogy te már elkönyvelted a Rebirthet totális katasztrófának, amit még az Isten sem tud kijavítani, ami oltári nagy butaság, szóval nem látom sok értelmét a további vitának.
Kösz.Azt még nem terveztem bányászni, de a Fedhelm az mûködik. Lehet automatára is állítani vagy bányászhatunk "kettesben", manuálisan. Az állomásom meg elkezdett mûködni, mikor leszállítottam az ércet.Egyre érdekesebb.Az eladási/vételi árakat még nem tudom hol vagy hogyan kell beállítani, de legyártott 2 Cargolifter URV-t, aminek saját pilótája is van(?), mindjárt hozzárendeltem az állomáshoz.
Azért nem egy olcsó mulatság a bányászat.Kell a hajó, alaphangon 3,5 milla, kell bele drón, én csak 15-15 db-ot rakok bele a Surface Miner és Cargolifter típusokból, ez is egy hajó ára.Durván 6 millából van egy bányászhajód, amit még védened is kell, mert minimális a fegyverzete (ja, és még mindig nem mûködik). Aztán jöhet a bányászat,ami egyeseknek unalmas, másoknak jópofa lesz. A Mining Scanner (Modes-->Mining Scan Mode) mód csak akkor megy, ha van bányászhajód és az nem a "Mine this field" parancsot hajtja végre, azaz nem automatikusan bányászik. Még nem próbáltam, de elképzelhetõ, hogy egy Rahanas Bulk is felhasználható bányászatra.
A bányászat nem nehéz dolog, tudom, több videón is szerepel, de azért elmondom: 1. Menjünk egy szektorba a bányászhajónkkal, ahol sok aszteroida van (pl.Devries->Bleak Pebble-->Crimson Rocks) 2. Kiadhatjuk a bányászati parancsot a hajónak a New Command-->Mine here (vagy ilyesmi) és elfeljethetjük, õ elkezd bányászgatni automatikusan. 3. Vagy nem adunk ki parancsot, hanem átváltunk Mining Scanner/Mineral Scanner módba és átkapcsolunk a bányászlézerre. Keressünk olyan aszteroidákat, aminek magas a Yield tartalma.Én még csak ércet (Ore) bányászok. 4. Kezdjük el lõni az aszteroidát és daraboljuk fel addig, amíg egészen kicsi lesz.Ekkor a célkeresztünk átvált "Tag" módba és a pointer nyíl átmegy szürke lapát formába.Dupla klikkel Taggeljük meg (jelöljük meg) a szikladarabot, mire a hajóból kirepülnek a kicsit Surface Miner Drónok és begyûjtik. 5. Ezt csinálhatjuk amíg kedvünk tartja vagy megtelik a hajó raktere. 6. Ezután az ércet el tudjuk adni Steel Mill-ben, ahol Refined Metal-t készítenek belõle.
Azért mennyire látszik, hogy micsoda szûk látokürû rajongó vagy. Amikor hasonló módon firtattuk (vagy kérdõjeleztük meg) a videók alapján a Rebirth várható játékélményét, milyen hevesen lehordtál mindenkit. Most meg az SC vagy Elite esetén ez valahogy máshogy mûködik. És Te meg honnan veszed, hogy ezt a bughalmazt valah is rendbehozzák? Lehet, hogy még 1 év múlva is pont ilyen gáz lesz...Nagyon remélem, hogy az Elite beváltja amit várunk, és el lehet végre felejteni ezt a csúfos bukást. Megérdemelné az Ego, hazug szemét banda.
Szerintem az alacsony fps-nek és a gyakori belassulásoknak a pathfinding az oka. Legalábbis úgy vettem észre, hogy ahol egyszerre sok hajó van + nagy a mass traffic, ott eléggé belassul a játék, és akkor is lecsökken az fps, amikor egy hajó éppen az állomáson keresztül akar átmenni. Egészen biztosan bugos, és szerintem az alacsony fps-nek is ez lehet az okozója. Rengeteg számítást kell elvégeznie annyi hajónál (az X3 szektorok ehhez képest üresek voltak), és úgy látszik, hogy nincs optimalizálva, és felzabálja a gépet. Legalábbis nálam.
Írtam már korábban ez olyan lehetett mint az ACM #2409. Vagyis készítettek egy tökéletesen mûködõ demot kifejezetten marketingre. Ami abban a formában soha nem volt a játék rész. A tévedés jogát fenntartom.
Köszönöm, megtaláltam, mûködik nekem is.Sajna a másik bányászhajón nem jelzett dokkolást.Most azt vagy bug vagy tudod van amikor a hajódat sem tudod becélozni...
Azt nem tudod, hogy a Scoop Collector URV az mire való?Az kell a folyékony nyersanyaghoz?Még jó, hogy vettem Surface Miner URV-t, azok rakják be.Nekem lesz hely az Ore-nak, mert ott az állomásom, ami gyárt acélt, egészen pontosan Refined Metal-t és sok kell neki.
Törtem a fejem elég régóta, ezen a "miért"-en. Lehet azt mondjátok rá, csak egy "összeesküvés elmélet", mégis elmondanám mi jutott az eszembe. Szerintem warez ellenes volt ez a kiadás, hiszen, ha tört játékot használ valaki, akkor szinte játszhatatlan, nincs neki patch és rá fog unni, és nem fogják mások se letölteni ismerve az elõzményeket, míg aki megvette elõbb- utóbb ( igaz sok ideget nyelve)élvezetes játékot kap.
Nálam mûködik a Fedhelm, tele is van a hasa, parkoltatom mert nem tudom hova rakni a sok ércet. Egyszer kellett újratöltenem, amikor elküldtem bányászni, utána meg se állt amíg tele nem lett.
Update: a Fedhelm-en találtam dokkolási pontot.Igaz el van dugva az alján középen, de a másikat körberepülve, keresztül-kasul sem leltem meg. Ha mûködik, akkor szólok :)
Újabb problémába ütköztem: bányászhajók. Kétféle van, amit használni szeretnék szilárd anyag bányászatra.Az egyik a Fedhelm, a másik a Sequana.Egyik sem mûködik.Nem lehet rájuk leszállni, és nem tudok nekik legénységet sem adni.Alapból sem kapnak.Nem lehet parancsot sem kiadni nekik.Szépen legyártják a shipyardon, zöld is lesz, azaz, hogy az enyém, de aztán semmi. Gondoltam, hogy vásárlás helyett inkább bányászok az állomásom részére, de nem tudok. Valami ötlet?Próbálta már valaki?
Nem vagyok jós,tehát nem azt akartam mondani, hogy hiper-szuper-mega-giga játék lesz, hanem, hogy komoly vetélytárs lehet.Sok "ûrhajós" játék látott napvilágot már, de az utóbbi évtizedben, egyedül az X-ek voltak kiemelkedõk a komplexitásukkal. Nem összehasonlítok játékokat, csak próbálok logikusan gondolkodni. Egyébként Betyar070 kérdésével kapcsolatban, remélem is én ,nem ez lesz a tendencia, hogy hatalmas marketing és gagyi végtermék.Lásd autógyártás esetében, fõleg a németeknél, de lehet mindet idesorolni.
Nem, aki egy kicsit ad a munkájára (fõleg, mi magyarok), az nem égeti magát azzal és nem is érdeke, hogy rosszat adjon ki. Bár felteszem, nem is biztos, hogy az Egosoft hibája.Ez a fajta karácsony elõtti SOS megjelenés lehet,hogy presszióra történt,csak az Ego nem mer beszélni róla (én a Deep Silver-t gyanítom mögötte)
De visszatérek inkább a játékra, mert számomra kezd egyre kellemesebbé válni.Nagyon várom a következõ frissítést. Most már javít a Shipyard, igaz, hogy csak a pénzelvétel és a ki-be dokkolás megy normálisan Elõbb buktam másfél millát hajójavítással, de nem javította meg, csak bemondta, hogy "kész és gyönyörû lett, Uram". Így aztán visszatöltöttem és inkább nem javítom meg.Lõni úgysem fog a következõ patchig, akkor meg minek?
Miért olyan biztos, hogy a SC minden reményt bevált és megváltja a világot? Messze még a megjelenés. Mire a SC megjelenik (Q1 2015, és ez még késõbbre is kitolódhat), addig a Rebirth már több mint egy év patchalésen lesz túl. Az Elite valamikor márciusban jelenik meg, az még kb. 4 hónap. Mi a garancia, hogy az nem lesz bugos, és tökéletesen játszható lesz a startól, vagy hogy nem fizetõs DLC-kben teszik bele a hiányzó fícsöröket? Egyébként én is nagyon várom ezeket a játékokat, mert régen volt ekkora választék.
Hajlok rá, hogy igazad van a story-t illetõen. Remélem nem ez lesz a tendencia ezek után? Nagy marketing a játéknak aztán meg a nagy pofára esés. lásd: Alien Colonial Marines katasztrofális állapotban jelent meg, mégis eladtak belõle 3millió példányt! ( a kamu demó+elõrendelések miatt )Igaz a pereknek köszönhetõen becsõdölt a Timegate. X-rebirth szintén jó bevételeket hozott, a minõséget pedig itt mindenki tapasztalja.