Hajót a shipyardon lehet eladni.Elvileg 3 méretû van, nézd meg mindet, aztán rájössz, hogy melyikbe való a tied.A legnagyobb hajógyárban lehet építeni a Scaldis-t, a Taranis-t, az Arawn-t és a Construction Vessel-t.Bedokkolsz, megkeresed a hajókereskedõt és ott lesz, hogy Sell Ship. A Rahanas-t a közepes Shipyardon árulják, oda dokkolj be, ott lesz.
Régen is voltak hibák - kijavították. Most is vannak hibák - kijavítják... Az Egosoft játékok fejlesztésében mindig is nagy része volt a közösségnek, nélkülük ma sehol sem lennének az X játékok. Ez most sincs másképp. De gondolom akinek ez az elsõ Egosoft játék, annak errõl nem nagyon lehet fogalma.
"Most meg a kiforrott, de régi motor helyett egy kiforratlan, új motorra építettek. És még csodálkoztok? Egyszerûen az Egosoft nem tudja letesztelni annyi konfiguráción a különbözõ helyzeteket, mint a játékos bázis."
Ne zavarjon, hogy a beta teszt 1 azaz egy napig tartott az Egosoftnal es meg se vartak hogy az eredmeny visszaerkezzen hozzajuk a kulsosoktol, hanem ugy adtak ki az egeszet, hogy a visszajelzest meg se vartak. Meg a vegen nem is ok lesznek hibasak ezert, hanem mint itt irjak, azert van ez mert kicsi a ceg. :P Na ez az amin rohognom kell. Ez nem szimpla trehanysag volt, hanem nem is erdekelte oket, hogy igy adjak ki, kulonben valodi tesztfazis is lett volna.
Igen pont ez a baj amit írsz hogy ezek a hibák korábban is elõfordultak, és igen csodálkozom hogy van 1 cég ami már belesett néhányszor ebbe a hibába, és újra megteszi, és az hogy bevonja a játékosokat a javításba az nem nagy öröm mivel ezt a kiadás elõtt kelett volna.
A hajón szolgáló építésznek szerettem volna utasításba adni, hogy építse meg a dróngyárat, de nem aktív az építeni gomb. Valamit rosszul gondoltam?
Tényleg nem kellene figyelmen kívül hagyni mekkora cég ez. gondolj bele min sírnak az akció játékosok, egyre rövidebb játékidõ, egyre kevesebb újdonság. szerintem az X3-al elérte az út végét az Ego és mertek valami újba vágni, amit nem nekik kellene tenni hanem akinek van elég embere meg forrása. Néz körül kijött a skyrim, semmi új nincs benne immár 10 éve, nézd meg a simset, vagy bármit. Nektek kellene mellettük állni, nem nekem aki egy játékukat játszottam végig és egy másik meg a polcomon figyel mint egy olyan amit feladtam, nem sok ilyen van.
Ha azt vesszük, hogy az elõzõ Egosoft játékok megjelenése után is a játékosbázist használták bétateszternek, akkor ez nem nevetséges, hanem már hagyomány. Szinte ugyan ezek a hibák elõfordultak korábban is: memória szivárgások, rossz teljesítmény, összeomlások, bugok, bugok és bugok tömkelege. Nézd csak meg, hogy a TC-nek vagy AP-nak milyen most a verziószáma: elõzõnek 3.2c, utóbbinak meg 3.1. Errõl ennyit. Most meg a kiforrott, de régi motor helyett egy kiforratlan, új motorra építettek. És még csodálkoztok? Egyszerûen az Egosoft nem tudja letesztelni annyi konfiguráción a különbözõ helyzeteket, mint a játékos bázis. Szerintem inkább örülhetünk, hogy aktívan bevonják a játékosokat is a javításba, és nem intézik el annyival az egészet, mint sok más cég, hogy "a játékosoknak csak egy töredéke észleli a hibákat, szóval a soha viszont nem látásra".
Hogyan és hol lehet eladni hajót? Próbáltam Shady Vault-ban a hajógyárban, de nem volt olyan opció. DeVries-be meg nem tudom átrángatni egyiket sem. Foglaltam egy Rahanas-t, legénységet fogadtam rá, de a hull-t nem tudom megjavíttatni, ez se hajlandó átjönni DeVriesbe, pedig ott tudnék venni rá Cargolifter-t ( elõtte volt rajta, csak harc közben nyilván elfogytak). Kb ezen a részen kezdtem újra a játékot, de most sem igazán tudom, hogy, hogyan is csináljam ezt a részét. Elõzõleg legalább a Tanaris át jött, de most még az sem. Egyedül a Gigurum teszi a dolgát, ahogy kell, csak az meg irtózatosan lassú, ha nagy távolságot kell megtenni-e. A Capitalok-nál hogy lehet lecserélni a legénységet? A Rahanas-on akartam a mérnököt lecserélni, de nem lehet elküldeni.
Tegnap eladtam a Taranist és vettem egy Scaldist vagy hogy hívják szállítót. Raktam bele Cargolifter és Construction drónokat is, meg egyéb harci drónt is. Ami érdekes, hogy nincs pajzsa. Ezen meglepõdtem. Viszont szép nagy hajó. Vettem is 45000 kaját, ha már kell, de nem volt hajlandó bepakolni. Viszont el is adtam a célállomásnak vagy 3900 (ennyi a max kb.) De kipakolni sem volt hajlandó. Ellenben szépen követ, mint egy kiskutya. Pedig van rajta engineer meg Defence officer is. Lehet le kellene cserélnem a kapitányt?
Nemrég az Albion-ban lévõ nagy kapunál kilõttem a nagy hajót. Aztán megjelent egy másik, ami sok sok vadászt eregetett és erõsebb is volt. Azt is kilõttem. De mentés nélkül kiléptem. Nagy hajók kilõvése elég egyszerû lett a játékban olyan szempontból, hogy a hajtómû mögött mindig el lehet bújni.
Mostanában sokat vacakol az internetem, ilyenkor mindig elõszedem a játékot. A steam meg bekaphatja, meg az egész bagázs, hogy egy nem online játékot nethez kötnek.
Szerintem inkább várjatok pár napot az 1.18-as javításra, aminek egyébként nyílt bétatesztje is van.
Rájött már valaki arra, hogy a skilleknek milyen haszna van? Egyáltalán fejlõdik a karakter, és hogyan?Mert százalékos "fejlõdés mutató" csak a Marine Officer-nél van. Jobban vezeti a hajót?Vagy eltalálja a támadót?Nekem még mindig nem lõ vissza a capital ship, úgyhogy korábbi állításomat cáfolni kényszerülök.
Tegnap nem tudtam játszani, mert rohadtul fájt a derekam, ergo ülni sem tudtam. Annyira viszont rájöttem, hogy kénytelen leszek visszatölteni azt az állást,amikor még megvolt a sztoriban kapott építõhajó.Albion-ban nem tudok újat építeni, mert be van ragadva egy romboló a shipyardon az építési listába, így el sem kezdni.Meg valszeg ugyanazokat az állomásokat tudnám építeni, mint a Devries-i hajóval, de cáfoljatok meg.Olvastam, hogy sokan estek abba a hibába,amibe én is. Mindegy. A 2143-as hozzászólásodra: rakj fel modokat, azok javítanak egy csomót a játszhatóságon:
Olyan nincs, hogy nem vették észre. Mindent észrevesz az ember, ha akar.
Magyarán, ha nem hazudják azt a deepsilvernek és a nagy közönségnek, hogy bug-free a játék, akkor közvetlen eladásoktól eshetnek el. És amilyen a játék eredeti állapota, ne is csodálkozz, hogy össze-vissza hazudtak. Ez most egy felsülés volt az ego számára, viszont nagyon is tudták mi lesz a következménye...
A sok balf@sz tesztelõ nem vett észre "apró" hibákat, pofátlanul azt nyilatkozták, náluk nem fordultak elõ hibák. Most vagy kamu az a sok név, vagy vak és süket az összes. Egy apróság a sok(k) közül:
A hajót elõzõleg egyszer sikerült becsalogatnom a dokkba, kicsengettem a javításért több mint 4 milliót, ugyanúgy jött ki ahogy bement. A pénz ugrott, a hajó sérült, gondoltam kereskedek vele. Sikerült volna, ha nem a közepe lenne sérült ahol a teherhordó drone-ok ki-be repkednek. A hajó megpróbálta másik oldaláról is végrehajtani a mûveletet, ehhez csinált egy kb 20 km-es fordulót(?). Utána még egyszer befizettem egy masszásra, ami fent lenne látható ha mûködne, ezek után ne legyen ideges vagy mérges a játékos. A végeredmény
Amíg a szállÍtóhajók 90%-a a dokk elõtt rohad és nem csinál semmit addig az egész pénzügyi háttér nem mûködik, a teljes trade és építési résszel együtt. Párom a patch-et, de õszintén szólva meglepõdnék ha elsõre sikerülne megcsinálni. Az AI hajók mozgásának újraprogramozása nem egy patch hanem hónapok.
Nekikezdtem két napja az építkezésnek (ami meglepõ módon nem bugos, nálam legalább is), sajnos a hajók irányíthatatlansága miatt abbahagyom bizonytalan idõre ezt a szálat, inkább free-ben próbálkozom. Építkezés elõtt ajánlatos telepakolni a Construcion Vesselt alapanyagokkal, a legtöbb konténeres fajta, sok idõt spórolhatunk meg vele.
Rakd fel a játékot, majd a Steam elintézi, de szerintem nem kell/nem tudod az elõzõeket rárakni,csak a legutolsót.Mivel a háttérben pakolja fel a frissítéseket, nem is találom egyelõre a korábbiakat.
Érdeklõdnék a petchek telepítésérõl. Elég csak a legutolsót telepíteni, mert magában foglalja az elõzõeket is vagy fel kell rakni az összeset ?
Gondolom késõbb lehet majd dupla gpu-val is nyomni, bár 32bit-es az exe. A Hyper-Threading-nek itt nincs értelme, korábban, azt hiszem Pares írt róla, hogy õ laptop-os I7-tel nyomja, és abszolút nem használ ki, csak fizikai magokat. Én nem tudom, nekem csak 1.generációs I5-öm van (I5-750 LGA1156), asszem nekem nincs is HT mód vagy nem néztem. Vannak játékok, meg programok, amelyeknél hiába van erõmûved, ha nem úgy vannak megírva, hogy ki is használja.Sem a ramod, sem a procid, sem a vga-d nem lesz kihasználva, ha nem olyan a programozás vagy hibás az engine,stb.
a simcity-t emiatt a serveres görcsölés miatt csak fél évre a megjelenés után vettem meg , a rebirth-et meg tegnap , annak ellenére , hogy olyan amilyen... xD nade annyira imádom , a sok bug ellenére is xD én úgy fogom fel , hogy ettõl egyedi , van ami egyszer mõködik - egyszer nem , vagy nálad jó , nálam nem . ilyet nem sok játék tud xD nade bízom erõsen a fejlesztõkben , meg a hétre ígért nagyobb patch-ben , hogy a bug-ok nagy része el fog tûnni . más : van aki HT-s intel procival tolja ? a virtuális magok bekapcsolása hozhat némi teljesítményjavulást ? másik kérdésem : várható vajon a játékhoz nvidia-s SLI profil , vagy a motor képtelen kezelni a több GPU-t ?
Olyan csak az EA-nél volt...bár az is meglepõ. S ott nem a játék volt használhatatlan, hanem túlterhelték a szervereket és/vagy túl kevés szerver volt. Én mondjuk utálom, ha egy single player játékot internethez kötnek, de ma már internet nélkül lassan a porszívónk nem megy...
ezek szerint én ezt rendesen félreértettem xD azt hittem a játék használhatatlansága miatt a vásárlók kapnak valami steam-es akciós játékot engesztelésképpen xD legutóbb a simcity-nél volt is ilyen , bár az origin -es volt .
Igen, így volt nekem is.Csak azt az egy állomást tudta építeni.Mire elvittem volna valahová, már szét is lõtték.Én ugye próbáltam megjavítani, felfegyverezni az építõhajót, de nem lehetett, ezért nem láttam értelmét használni, úgyhogy eladtam és vettem egy másikat.Lehet hogy ezzel meg is szívtam, de üsse kavics, valahogy csak kikecmergek belõle :)
Ha lehet 1 észrevételem. Nem biztos, de nekem pl a plotban kapott építõ hajó tudja csak gyártani azt az állomást, amire szükség van (és csak azt az 1-et (nálam)). Utána vettem másikat és azzal már állomások hosszú sorát húzhatom fel, ha mûködik a játék. Amúgy egyetértek az állomásépítõ részét jól megcsinálták, csak amíg a trade bugos, addig kínszenvedés az egész.
Viku, anno írtad, hogy megjavítottad a viszonyod a Plutarch-kal, hogyan sikerült? Nekem nem hogy nem adnak küldit, de ha közelebb megyek az állomáshoz, már a nyakamon vannak a rendfenntartók.
A COV-ot már láttam :) Persze, fõleg nem ment az angol anno. De ha már megy valamennyire, akkor az felbecsülhetetlen, ha szép lassan te fedezel fel dolgokat. :) Már úgy se sok olyan játék van, amihez egy kicsit is gondolkodni kell :)
Tudod én a Spektrum Világ-os idõk óta nyomom ezt, az nem ma volt :) Ott még nem is hallottuk ezt a szót, hogy spoiler.Nem tudom, mennyi idõs vagy vagy mikor kezdted, de emlékszel a CoV Évkönyvre?Mennyire örültünk, hogy leírások és végigjátszások voltak benne.Attól még nem feltétlenül veszti el valami az értékét. Ígérem vigyázok itt a fórumon, aztán aki elolvassa az iratomat, az meg úgyis tudni fogja.
Helyes!Halad szépen.Kínos lehet azért ez a rengeteg bocsánatkérés...
"Of course you deserve a bug free game"... természetesen.Na ezt próbálták volna meg XBOX-on...ott ugyanis egy nagyon szigorú checklist-nek kell megfelelni, mielõtt az aranylemez megjelenik.Ezt tudom, ugyanis rokonom az (ex-) Eidos Hungary-nél dettó ugyanezt ellenõrizte, hogy a kiadott munka megfeleljen mindenhol.
Klasszikus a következõ mondatok tartalma is."nálunk minden mûködött, nem tudtuk, hogy másoknál nem fog".Igen, ezt a legkönnyebb mondani. Aki egy kicsit benne van fejlesztésben, legyen szó akár egy weblapról, le kell tesztelni különbözõ platformokon és a leghülyébb user-bõl kell kiindulni, azaz "hülyebiztosra" kell megcsinálni. De nagyon örülök, mert akár azt is mondhatták volna, hogy "kapjátok be gyíkok, én leléptem".Lóvét felszedtük, becsõdölünk, ti meg oldjátok meg...
Tegnap már nagyon késõ volt, ezért most írok. No, eljutottam az állomásépítésig, de egyben örömmel jelentem, hogy lehet venni Cargolifter URV-t, csak sok türelem kell hozzá a shipyardon :) Mivel én a sztoriban kapott Construction Vessel-t eladtam, vettem egy újat Devries-ben. 24 különbözõ ûrállomást lehet építeni.Természetesen az az egy,amit fel kéne húznom, nincs a listában, de gyanítom miért.Veszek egy másik ilyen építõhajót Albionban is, biztos benne lesz. Nagyon tetszik,ahogy megoldották az állomásépítést, mert ez volt a legkomplikáltabb a korábbi részekben.Emlékszünk a "spéci 3D-s" lehelyezésre.Ha jól emlékszem, 3-4 oldalt csak arról írtam az X-tended modnál...
Egy gyár/állomás többféle terméket is képes gyártani, valamint nagyon tetszik a bõvíthetõség különbözõ modulokkal (lakó,termelõ,védelmi,produktivitás növelõ,stb) és hogy lehet fegyvert is az állomásokra tenni végre. Az építkezésbe még csak ma fogok belekezdeni, de ez tényleg jól meg lett csinálva.Még valamilyen shipyardot is lehet építeni, bár az nem írja, hogy mit termel/gyárt. A következõ napokban ezt a témát fogom kivesézni és megosztani veletek.Aztán ha mindennel megvagyok, megírom a Galaxis Útikalauzt is :))
Történnek érdekes dolgok ebben az univerzumban... Bevállaltam egy állomás védelmi küldetést, elvileg valami piti kartell próbált volna védelmi pénzt kicsikarni, az ügylet nagyon könnyû besorolást kapott. Az elején így is volt, szedegettem le a vadászokat, vártam, hogy benyögjék a köszönetet és növeljék a reputációmat. A következõ vadászt azonban kissé távolabb jelezte az aranyló szenzor, és ahogy közeledtem, úgy lett egyre gyanúsabb a látvány - delta alakzatban 5 darab Branch 9 Destroyer Végül is nem tudtam megkérdezni, hogy csak beszálltak-e a buliba, vagy ez alapból egy xenon maffia
Igen. Devries egyik zónájában. Felugrottam a székbõl, amikor az egyik akna pár méterre tõlem robbant fel.
Üdv, Valaki nyomja Free Playben? Ott mennyire játszható? köszi Üdv, g.
Update November 28th:
Since the last posting we have released two more updates 1.16 and 1.17. These two mostly focussed on improving stability and fixed a couple of bugs related to the non working trade offers. See release notes for details: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=347278
Trade bugs
It turned out that the issues many of you are seeing with trade ships not working correctly is not one bug but a whole series of connected problems. After resolving the first issue with 1.17, more problems became apparent. This is the reason we are now testing the next patch 1.18 a lot longer than the other patches. We can not afford a very indepth test at this time, because too many of you are waiting for this fix, but things are looking good and chances are that this update will be available before the weekend.
I do not want to give silly excuses here. Of course you deserve a bug free game, but you may ask why these trade problems were not uncovered during testing: We had a group of testers dedicated to testing our economy over a long period of time. These guys used a special version of the game which allowed them to run the entire economy at a higher speed. It seems that most of these problems we now see did not happen with this time acceleration. Meanwhile these problems also do not happen early on in the game or if you (like most testers do) have to restart the game frequently.
Other features coming up next
Fixed several causes of crashes in-game and when loading savegames. Fixed a specific problem resulting in periodic slow-downs. Improved general performance (first small improvement only, more to come). Fixed several problems with ship/drone docking/undocking behaviour. Fixed problem with player drone formations. Fixed several small localisation issues. Improved skill levels for new NPCs. Improved readability of entries in interaction menus. Improved GPU listing on laptops with multiple GPUs (still some driver-related issues on certain hardware).
OFF Szép, látványos és Elite :) Azt hiszem az idõsebb játékosok nagyrésze azóta a játék óta megszállott. Kérdés hogy a külcsíny mit fog takarni, mert sajnos a Rebirth-nél is a belsõvel van a probléma. Ha a programozók is annyira ott lettek volna a toppon mint a grafikusok és a zenekészítõk akkor valószínûleg még most is az állunkat keresnénk.Így viszont kénytelenek vagyunk vagy kompromisszumokkal játszani, vagy várni hogy a modderek és a készítõk alakítsanak valamit. (Megjegyzem, nekem technikai problémám nem igen volt vele, igaz "sokáig" a 1.12-vel játszottam, de se nem fagyott ki, belassulni is talán két alkalommal lassult 3-4 óra játék után, FPS is elfogadható 1920*1080-ban) ON
OFF Bocs az OFF-ért, de a stílus miatt sokakat érdekelhet az alábbi video. A Rebirth bukása után, eléggé várom az Elite:Dangerous-t! Ezt nézzétek!
A videót elnézve, látszik némi fény az alagút végén, talán nem maradunk normális szimulátor nélkül. Bízom az öregben, elvégre, az X-et is az Elite-rõl mintázták. ON
A játékban van Xenon rendszer Maelstorm. A plotban kell ott aktívkodni. Attól nem félek, hogy kevés lesz az univerzumban a kihívás. Maga a játék úgy van felépítve, hogy bármikor berakhatnak + rendszereket, fajokat, inváziókat stb. Ha Végre rendbe hozzák akkor elképesztõ könnyen lehet majd adagolni hozzá az extrákat. Végül is azt nem magyarázták meg (a sztoriban), hogy miért pont most kapcsoltak be a kapuk és miért pont ezekkel a rendszerekkel lett összeköttetés. A fordítás jó kezdeményezés (megint) és én bízok benne, hogy jut valamerre. Amint lesz idõm én is szívesen beszállok. Láttam, hogy mi volt az eddigi X fordítások sorsa, de nem írnám le még mielõtt elkezdõdik, mert akkor tényleg sehova nem jutunk (semmivel).
Egyébként ebben a játékban fõleg a küldetések és Plot(ok) fordítása lett volna érdekes korábban is, mert a menürendszert felesleges lefordítani több okból. Egyrészt, az ott található szavak, kisebb tõmondatok még egy gyenge angolosnak sem jelenthetnek problémát, másrszét a már korábban említett, erõsek "szakmai jellegû", sepíciális szöveg miatt a korábbi próbálkozásoknál is inkább vicces volt az egsz direkt fordítás. Viszont a küldetéseknél több szöveg van, ami már igényel némi angol tudást. Érdemes lenne még a rendszerek, fegyverek, hajók leírását lefordítani, bár az adatok végülis magukért beszélnek, a hangulathoz viszont jól jöhet annak, aki nem tud angolul, mert néhol egész hangulatos kis történetek vannak az adott akármi fejlesztésérõl. Persze most X3 alapján m ondom, Rebirth-ben nem tudom, hogy van ez, addig nem jutottam. Az NPC-k esetén sem tudom mennyire sok a szövegrész, akik játszanak vele, biztos meg tudják ítélni, de esetleg még ott érdemes fordítást eszközölni. Rjocoval egyetértek, az a legfõbb probléma, hogy nincs meg a csapat (pl. mint Skyrim-nél, ahol van egy fanatikus kemény mag fordító). Én terveztem a Rebirth-be besegíteni eredetileg, de elment tõle a kedvem. X3 Reunionba is fordítottam anno pár száz sort, de végül abból a projectbõl sem lett semmi sajnos.
18000-rõl volt szó. Mint a korábbi részeknél kb. És szerintem sem fog elkészülni, mint ahogy az elõzõek sem. Nincs meg hozzá a csapat és mint ahogy lentebb nab jelezte is, neki sok. Így...
Amúgy én megelégednék a plot lemagyarosításával is, hogy legalább a történetet értsem. Az, hogy az egyéb feladatokban mit kell csinálni, az nem akkora gond. De, hogy a történetet nem értem, így lényegében nekem csak egy sci-fi játék, amiben sokmindent lehet csinálni. De még így is élvezem.
Minden bizonnyal az EVE-et is jobban élvezném, ha érteném, hogy melyik küldit miért csinálom. És nem csak az Object-et nézném mindig. Mert így lényegében csak az ISK-rõl szól.
Az X-ben a kereskedéshez túl sokmindent nem kell lefordítani. Hisz a gyártáshoz kell az alapanyag és annyi. A harci küldetéseknél már egy kicsit más lenne a helyzet. A taxizásnál szintén mindegy. Most a harci küldikrõl eszembe jutott, itt nincs Xenon rendszer. Akkor gondolom Xenon-ok sincsenek. Csak a kalózok maradnak és a PMC. És akkor nincsenek Kha'ak-ok sem. Bár õket elvileg még belevarázsolhatnák esetleg. Hiába ez a konzolos dolog a részükrõl nagyon nagy geciség volt. És a részletekben el is vesznek. Értem én, hogy kalózmásolat, meg miegymás, de akkor is. Hány X fan háborgott volna akkor is, hogy mi az, hogy a kedvenc játékuk konzolra jött ki? Ez olyan, mint, hogy a legújabb GTA is konzolon van. Rohadjanak meg... Régen nagyon vártam egy játékot és csak konzolra jelent meg. Azóta elfelejtettem a kiadó nevét is... Na de elég az offból.
Ahhoz nagyon át kell nézni, meg elolvasni, meg péppé játszani magad vele, meg rengeteg türelem és idõ kell. Magyarul azért nem adták ki, mert mi kicsik vagyunk és nincs akkora piacuk itt. S most képzelj el egy Skyrim-et, ahol szerintem legalább 2000 oldalnyi szöveg van...
Ez szinte minden X -pontosabban Ego- játéknál alap. :-) Nem erõsségük a tutorial...Szerecsére a neten minden elérhetõ, X3-at is onnan tanultam meg. De tény, hogy kitartás kell hozzá. Megjegyzem, ez sokkal több embert riaszt el, mint az, hogy összetett volt a játék. Inkább gyórtak volna rá egy erõs tutorial-ra, mint hogy kipakoltak minden, korábban már jól mûködõ feature-t a játékból.
Jó az a hajó, bár akkora ,mint egy ûrállomás :) A képek is jók.Én egy picivel több fegyvert még el tudnék képzelni hozzá,de ott is az volt a gondom, hogy nem kaptam hozzá CargoLifter URV-t, anélkül meg nem tudok kereskedni.Bányász drónt lehet rá venni, csak hogyan pakolom ki? Kedves Egosoft, legyen már egy Cargo Bay transfer, ha már be tudok dokkolni egy hajóra és akkor lesz*om a kis rakodókat, majd én cipekedek...
off: én ha tehetem akkor a régebben magyarul olvasott kedvenc regényeimet most angolul olvasom újra... Az újakap pedig még mielõtt kijönne magyarul
DE: ennek a játéksorozatnak mindig is a kötelezõ angoltudás volt a legnagyobb bökkenõje itthon, tehát jól jöhet a fordítás - igaz még senkinek sem sikerült a korábbi X-eknél és szerintem most sem fog.
Nem rossz ötlet, sõt dicséretes, bár néhány játék magyarul sajnos elég rosszul hangzik :), kivéve,amiket mi gyártunk.Annak idején volt egy srác aki az X2 vagy a 3 fordítását is elkezdte, segítettem is neki, de a "Fázisos Lökéshullám Generátor" vagy a "Foton Pulzáló Ágyú" magyar fordítások tényleg nem kellenek bele Hogy is volt a Quantum Tube meg a BoFu, meg a Meatsteak Cahoona? Big Cahoona Burger, azaz a Hawaii burger cég? Állítólag vannak jó burgerei...idézet a Ponyvaregénybõl. Nekem az angol nem gond, csak idõm nincs most.
Igen, hidd el, kipróbáltam.Én ugye nem zúztam le nagyon, csak a boardinghoz a szükséges dolgokat.Aztán gondoltam, megtartom, jó lesz az még.Javítgattam, adtam neki új személyzetet, elküldtem tankolni, majd direkt kiprovokáltam egy harcot, hogy megnézzem, mit tud.Nem csinált semmit.Aztán volt olyan hogy elküldtem másik shipyardra, majd idõközben megsérült (amit ugye alapból, mod nélkül nem tudunk), miközben õ nem lõtt ki senkit.Az "Attention!One of your ships is under attack...szektorneve" valahogy innen kimaradt, már moddal megoldható, de ez is milyen már? Engem bezzeg támadott már meg romboló, esélyed sincs ellene, mert 5 km-rõl már szétszed. Ugyanez igaz az építõhajóra, persze, be lehet vinni a shipyarda, meg is jelenik, meg is mondod, hogy 100%-ra javítsák, csak éppen az Ok gombra nem enged rányomni...ja és persze ugyanez, ha fel akarod szerelni. De ha ÚJAT veszel, akkor mindent lehet: felszerelni, javítani, fegyverezni,stb.
A röpke hét év alatt nem bírtak összedobni (a játékot sikerült) egy FAQ-t az Ego oldalára. Gondolták a hülye játékosok majd kitalálják mi micsoda, mire lehet használni.
Na, most betettétek a bogarat a fülembe :) Megnézem, mert nálam azt írja, hogy Gigurum (Container)...csináéok én is egy screenshot-ot. Egyébként valahol ott kapjuk, miután a prison ship-et elfoglaljuk vagy azután...?Nem tudom pontosan már, de nekem ott volt a listán, pedig soha nem vettem.
Bíztatóan javítgatják a játékot, érdemes kivárni a türelmi idõt, nem fogom végigszopni ugyanazt ami ti de szorgalmasan olvasgatom a tapasztalataitokat, csak így tovább, kitartást!
Fordítás: hehe. Megint egy próbálkozás Ebbe már sokaknak beletört a bicskája de bárcsak végre valakinek sikerülne lefordítani egy X játékot... Engem nem érint, sõt TokraFan példája mutatja, hogy mi irritál a fordításokban de biztos megdobná a népszerûséget.
Én úgy láttam, hogy az liquid szállító, nem tudom, hogy elviszi-e a kaját.
Érdekes mód tegnap vettem észre azt a hajót a listámban. Viszont a rendszerben nem látom, lehet, hogy eleve az állomásra van dokkolva és meg kell keresnem? A rendszerben lévõ lista sem írja. Csak a saját hajóimnál látom. De ma megnézem. A hajókat meg akkor eladom, ha ennyire bugos.
Érdekes, hogy Devries-ben milyen jól megcsinálták a SY-ot is. Öntõcsarnok, kis összeszerelõ csarnok, miegymás. Albion-ban ez valahogy hiányzik. Csak a leszálló platform van ott és jóéjszakát.
Az, hogy az elmúlt 7 évben mi történt a játék fejlesztésével kapcsolatban, én inkább nem hánytorgatom fel, legjobb esetben is csak spekulálhatunk, és most, hogy már kiadták a játékot, teljesen irrelevánsá vált. Jelenleg ezt kell kijavítaniuk és optimalizálniuk. Gondolom az 1.18-as valami nagyobb javítás lesz, ha már pár napja ülnek rajta.
Ok, rendben, megjegyzem az hogy elõkészül e a közösségen múlik. 18000 sort egyedül nem tudok lefordítani. :) Aki fordítani akar elõször ne küldjön be 10 sornál többet.
Sok sikert, reméljük nem jut arra a sorsra, mint a korábbi részek magyarításai. De ha már minõség, csak egy tanács: a fegyver/rendszerneveket nem lenne jó lefordítani, mert megint beleszaladunk a "selyemhernyó rakéta" vagy "Fázisos Megrázkódtató Generátor" megoldásokba.
Még annyit azért hozzá tennék, hogy akinek nem megfelelõ minõségû a fordítása azt nem fogadom el.
Elkezdtem az X Rebirth fordítását. Akinek van kedve segíteni nézze meg ezt: https://bitbucket.org/naburus-primus/x-rebirth-magyar-ford-t-s
Source gombbal nyissa meg a nyelvi fájlt és amit lefordított küldje el e-mailben: [email protected]
Építettem egy Scaladis-t, Devries-ben (Hot Air), az összes fajta drone-t vettem hozzá ami volt (Cargolifter, SurfaceMiner, stb). Megszenvedtem vele, elkísértem bányászni (csak squadban hajlandó), a harmadik újratöltés után sikerült munkára bírni. Lekopogom azóta szépen aprítja a kavicsokat, a dolgos kis drone-ok meg begyûjtik. Legalább egy kis sikerélmény. mining 1 mining 2
Közben gondolkodtam hogyan lehet megcsinálni az ominózus 300 food ration-os küldetést, de mivel nem próbáltam és inkább a nagy hajókra próbáltam koncentrálni, így nem biztos, de logikus:
A sztori módban, Devries rendszerben kapunk egy kis teherhajót Gigorum néven.Ez olyan kicsi, hogy ebbe nem kell külön személyzet csak asszem egy pilóta vagy kapitány, és nem kell Cargolifter URV sem, mert ez befér az ûrállomás kapuján.Na ezzel próbáljuk meg végrehajtani a küldetést.Alapból van is aki vezeti.Ha több hajónk is van akik követnek, vegyük ki mindet, és csak ezt az egyet hagyjuk meg Squadban, majd menjünk vásárolni.Remélem nem mondok rosszat ezzel, mert nem próbáltam még ki, csak így logikus
No, uraim további dolgokat osztanék meg veletek Capital Ship, Shipyard és Drone ügyekben.
Capital Ships, azaz, nagy hajók: amit a sztoriban kapunk/szerzünk, adjuk el a bús pi*ba, mert használhatatlanok.Látszólag mûködnek, de közben nem. A kapott Constr.Vessel-t nem lehet javítani, nem lehet felszerelni, eladni 0.-Creditért lehet. A rombolót (amit ugye elfoglaltunk) is adjuk el, mert baszik lõni, hiába van minden jól beállítva.Ezért legalább egy szép summát kapunk, kb 28 milliót. Vegyünk egy teherhajót.No de a másik bug vagy hülyeség itt jön.Nem kapok hozzá Cargo Lifter URV-t,azaz hiába van hajónk, meg legénység, kereskedni nem fogunk tudni, mert nincs ami ki és bepakol. Hol lehet venni Cargo Lifter _URV-t és ha már itt vagyunk Construction URV-t is? Csak Shipyardon, de ott sem mindig van.Ne próbálkozzunk Drone Trader-nél, mert ha van is neki valamelyik, nem tudod berakni a nagy hajódra.
A Shipyardon az Equip Drone parancs is érdekesen megy.Kiválasztod a hajódat, majd benyom egy listát, mely rendszerint üres, hogy milyen drónt akarsz a hajódra installálni.Nyomkodjuk a Change és Back gombokat és lám-lám feltûnik néha legalább egy nyavalyás Contstruction Drone.Azonnal vegyünk belõle.Erre a teherhajónk beáll a Shipyardra és meg is töltik vele.Legalább javítani tudjuk, ha megsérül. De ki-be rakodó Cargolifter-t továbbra sem tudok venni, illetve nem találok.
A sztoriban kapott hajók szépen követnek (persze ha telepítve van a Manual Command Extension), de nem lõnek, ergo, minek?Vegyünk és építsünk magunknak, az majd fog lõni is (erõsen ajánlott a Combat System Extension is). A Construction Vessel-re kell építész , meg kapitány, meg Engineer, meg, Defence Officer.No meg Construction Drone is.Lehet vele szállítani is, de ha nincs ki be rakodó kishajó, akkor szopunk...
Itt ugyanez van kitárgyalva: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=349237&postdays=0&postorder=asc&start=30
A Construction Vessel-be lehetne pakolni, ha hajlandó lenne megmozdulni.
Azon gondolkodom, hogy itt a plot is rendesen bugos lehet. Az egyik dolog, hogy elvész a szállító. Csak úgy a semmibe. Ha már kaptam és raktam rá legénységet, akkor igazán biztos helyre vitethetnék. Hiszen a szállítós témánál szükség lenne rá. Esetleg a célba juttatásnál lehetett volna védelmi kíséretként vele tartani és pár hullámban jöttek volna az ellenek. A másik, hogy a hajófoglalás 'túl egyszerû' lett. Oké, hogy lõjek ki ezt azt, de ha nem teszem, akkor is sikeres lesz, nekem csak moziznom kell. Kevesebb vagy csak meghatározott alkalmakkor támadó ellennel és jobban a hajóra koncentrálva sokkal jobb lenne. És igen, hiányoznak a számok. Azért még XTM-ben is ott voltak, ki hogy áll. És ha kellett, akkor még lehetett átküldeni, amíg lent volt a pajzs.
Mert 7 éve még a jövõ zenéje volt a 64bit. És gondolom ha LAA-s 32bit elég a játékhoz, akkor nem látták értelmét útközben átalakítani 64bitre.