Az F betû ugyan azt csinálja, mint a bal egérgomb egy vagy dupla kattintása. Szóval odarepülsz a dokkhoz és amikor fénylik, a dupla klikk helyett nyomsz egy F-et. Megáll a hajó, és egy bal egérgomb kattintással a Dock opcióra nyomsz. Ennél egyszerûbben jelenleg nem lehet.
Tudna valaki bölcs tanáccsal szolgálni a problémámra ? A dupla kattintással vagyok bajban, a dokkolásnál például, nagyon bizonytalanul jön elõ.
Nekem ezzel nincs is bajom, nem utálom én a konzolokat, sõt irigylem, hogy ott nem kell százezreket kiadni érte, hogy fusson egy játék,szemben a pc-vel. Na elég az offolásból, megyek repkedni az X világba :)
Korábban kissé elhamarkodottan írtam a long range scannerrõl. Pont a Big Empty zónában kezdtem próbálgatni, ami teljesen teli volt a dobozokkal, de a többi zónában nagyon keveset találtam, volt, ahol szinte egyet sem. Így azért mégsem olyan OP, ahogy elõször képzeltem.
Szerintem már senki sem kíváncsi az n+1-edik panaszkodó és megmondó kommentre. Mindenki, aki játszik vele, az tudja, hogy milyen. Inkább hasznos tippekkel kéne segíteni annak, aki elakad vagy segítség kell neki, dehát aki nem is játszik a játékkal, az sok hasznos infóval nem is tud szolgálni.
Játék indít. Campaign. 100%-ig betölti majd jön a hiba:
A fatal error has occurred and X cannot recover: Error in GameClient::Move(): Failed to initialize the module: "Ep1" with parameters 'quicksave'. Version: 1.11 - Code revision: 178871M
A világ megváltozott, ma már mindent, amit kicsit is komoly kiadó támogat konzolra megy elsõ szinten. Csak ezzel nektek, kis közösségeteknek eddig nem kellett szembenézni, szerencsések voltatok. Konzolra is lehet jó dolgokat csinálni, ez is az lesz. Csak bizonyos dolgokat el kell fogadni. Ez a helyzet az új konzolok megjelenésével még rosszabb lesz. Nagyjából én is a kickstartert figyelem már fõleg meg indie játékokat ott a régi mûfajok reneszánsza megy. Csak ott tényleg le kell mondani a ma már csodaszép grafikai megjelenítésrõl.
Hmm, sokáig nem is tudtam, hogy konzolra tervezték...így már értem, meg azt is miért favorizálják a kézikönyvben (már ha az a 3 oldal annak nevezhetõ) a 360-as kontrollert.
"Nekem csak az nem tetszik, hogy ami már be volt járatva,mûködött, kitalált és élvezhetõ volt, miért kellett elrontani?"
Nagyjából mindenkinek "csak" ez nem tetszik. Egyébként azért kellett, mert ez egy konzol játék. Konzolra írták, konzolra tervezték. Konzolon pedig nem lehet bonyolítani -nem alkalmas rá a platform-, bitítani kell, az egyszerûsítés egyeik eleme pedig a parancsok jelentõs leszûkítése volt. Talán most, hogy PC-re portolták és kiadták félkészen, idõvel még szépen lassan visszatehetik a jól megszokott és jól mûködõ X alapokat (pl. a parancsok, saját hajók menedzsmentje). Kezdem átállítani az agyam, úgy fogom fel, hogy a játék nem jelent meg. Majd egy év múlva meglátjuk, jutnak-e valamire.
Ha belegondolsz, akkor most is így mûködik, csak máshogy kell a parancsokat megadni, ráadásul a bugok akadályozzák sok esetben, hogy jól mûködjön. Van egy teherhajód, odamész egy - jeles ikonhoz, bevásárolsz, és eladod egy ugyan olyan ikonú helynél, ahol + van. Gyakorlatilag ennyi lenne. Csak mondom, a bugok... Ja és azt hiszem a Trading-en keresztül is ugyan így meg lehet csinálni, ha már felfedeztél pár ûrállomást, és nem kell minden kereskedést személyesen felügyelni, legalábbis elméletileg. De azt tényleg kijavíthatnák, hogy ne kelljen squadba tenni minden egyes hajót, amivel kommunikálni akarsz, mert az egy hülyeség.
A hackelés illegálisnak számít. Szóval javítani biztosan nem fog a reputációdon. :)
Ha a teherhajóra gondolsz, amit az elején kapsz, azzal nem csináltam semmit. Kitettem a squadból aztán viszlát, mentem küldiket csinálni.
Én úgy vettem észre, hogy a Skunk igen is sebzõdik, mialatt te szkennelsz, de ezt még ki kell próbálnom, mert amint hallottam, hogy shields critical, nyomtam is az ESC-et. Amúgy ahogy írtam, a legkönnyebb módszer, ha az hackelendõ állomás apró zegzugaiba elbújsz, ott nem tudnak lõni, és a drónnal nyugottan hackelhetsz.
Hehe, nem probléma ha jön a lóvé.Én is ezt szeretném, csak mondom az eladással van gondom, de kipróbálom Szilac ajánlatát délután. Így még mindig jobb mint órákat/napokat/heteket csak azzal elszórakozni, hogy kidokkol,bedokkol.Persze ez a játék egyik lényege.
Nekem csak az nem tetszik, hogy ami már be volt járatva,mûködött, kitalált és élvezhetõ volt, miért kellett elrontani? Az X3-ban ennyi volt: parancs a hajónak, hogy dokkoljon, ott Buy/Sell vagy Trade menü, két gombnyomás és megvetted/eladtad...itt nem.Itt szét van komplikálva.
Nem csak a lyukakat javítja, a ruha minõsége is jobb. Nekem így jobban tetszik.
Tudom, hogy a sztrádán be lehet állni a többiek mögé, de nekem ez annyira nem volt a kedvencem. Elõször is a sztrádán közlekedõ hajók 90%-a nem is létezik, csak a sztráda kedvéért vannak ott. Üres szektrorokban is, ahol elméletileg te vagy az egyetlen, bespawnol a sztrádára több hajót is, ami nálam rontja a beleélési faktort. Másrészt az fps-is csökken a nagy tömeg hatására. Harmadrészt pedig a másik moddal együtt, ami a sztrádák alfáján javít, és jobb az átlátszóság belülrõl kifelé nézve, szerintem sokkal élvezetesebb utazni benne és nézni a környezõ bolygókat, ahogy elsuhannak melletted, és nem zavar a tömeg, ami valójában nem is létezik. A hajód még mindíg boostolhat. Ja és a modnak 3 különbözõ fajtája van. Az egyik, ami törli a nem létezõ hajókat, de lehet boostolni a létezõk mögött, a másik ami mindkettõt törli, és a harmadik ami csak a hajók mögötti boostolást törli, a tömeget nem.
Igen, tegnap én is rájöttem, hogy a smart talk akkor aktiválódik, ha az adott karakter rövid monológja után beszélsz hozzá. Utána ha sikerül meggyõzni, elég szép bónuszokat adnak.
A másik, hogy sajnos az árak sehol sincsenek összhangban, se a karakterek felbérlésénél, se a küldetéseknél. Ez utóbbiaknál a legkirívóbb. Van amikor Easy küldetésre kapok 30-40 ezer kreditet, van amikor very hard küldetésre ennél kevesebbet.
Aztán ott a long range scanner is, ami egyelõre nagyon nincs még balanszolva. Sokkal kevesebb doboznak kéne lennie, hogy a többi pénzszerzési lehetõséghez képest hasonló arányban legyen a profit/óra. Alig egy és fél óra alatt könnyedén összeszedtem 2 millió kreditet. Olyan, mint az AP-ban a tõzsde, ami elé lecampeltem kb. 3 órára, és soha nem kellett többet küldetéseket csinálnom, mert exponenciálisan nõtt a vagyonom, pár ezer kreditrõl pár száz millióra... Most hasonló a helyzet...
nem tudom, volt e mar, de ez a mod rengeteget dob az fps-en:Masstraffic negyedere csokkenti az allomasok koruli felesleges forgalmat
Próbáld meg, hogy törlöd az elõzõ trade-eket. Nálam a plot-os küldit így lehetett megcsinálni, mert beragadtak az elõzõleg kiadott parancsok. Nyisd meg a savegame-et (dokumentumok/egosoft/X rebirth/...)majd keress rá a shopping sorra. A 2 shopping között vannak a beállított trade-ek. Ezt törlöd és megpróbálod újra kiadni a parancsot. Én pl így tudtam eladni a 100 EC-t a fõ küldetésszálban.
Jó reggelt!
Olyannal találkozott már valaki, hogy nem tud eladni?Van 30 ezer EC-m a hajón, le kéne szállítanom ennek a négyszeresét.Oké, semmi gond, rámegyek, hogy eladás, az állomáson azt mondják nincs a hajómon semmi, de ha lekérem a Ship Details-et, akkor ott van.Most mi van ilyenkor? A helyzet, hogy jó áron vettem és még jobb áron tudnám eladni, ha mûködne.Délután mellékelek képet is.
Azon leszállóhelyeken amelyiknél egy hosszú folyosó van, a hajónk jobb oldalán a levegõben a fejünk felett van egy felvehetõ rendszerint pénzes láda. Tekintve, hogy nincs alátámasztva, szerintem rossz helyre tették.
Amikor megbíznak, hogy vidd el a 100EC-t és az ARRAY VI volt ahol vásárolni kellett, akkor nem volt lehetõség a vásárlásra. Mikor visszatöltöttem, és az ARRAY I -re küldött, onnantól már mûködött rendesen.
Ha idõközben javították, akkor hurrá.
Többször láttam kérdéseket a kérdõjeles skillekel kapcsolatban.
A tapasztalataim szerint a Smalltalk alkalma ennek a megtudására.
Véletlen idõ alapján bárkinél megjelenhet, hogy csacsogna egy kicsit. Vagyis kis várakozás biztos dob egyet. Sikeres válaszok esetén 3 különbözõ eredményre lehet számítani. 1. Ha az illetõ kereskedõ, akkor 4%-15% kedvezményt ad a vásárlásból 30 percig. 2. Az állomás árukészletére x% kedvezményt ad 30 percre. 3. Valamelyik az állomáson tartózkodó felbérelhetõ személyzet SKILL pontjait árulja el neked, akihez 1es választással el is kalauzol.
Tapasztalataim szerint a felbérelés ára egyáltalán nincs összefüggésben az adott SKILLpontok mértékével. Pl.: Volt, hogy 5 csillagos combat SKILLel béreltem kapitányt 21k pénzért. Máskor meg alig volt valamije 100k+ért.
(Lehetséges bug:) Továbbá most kellet egy sokkal korábbi mentést visszatöltenem, mert ha bizonyos mennyiségû személyzet van a rakteremben, akkor nem jelenik meg a felbérlés lehetõsége. Volt 2 pilótám, 1 managerem, 1 enginerem, és egy marrine officerem, és nem tudtam felbérelni a plothoz szükséges kapitányt. Ráadásul ahhoz, hogy ismét megjelenjen a lehetõség nem 1, hanem 2 embert kellett kirúgnom. Szóval (amíg nem javítják), addig ne halmozzatok személyzetet a raktérben. :)
valaki tudja, hogy honnan tudhatom, hogy melyik állomások mely platfromját látogattam már meg? Roppant bosszantó, hogy csak leszállás után derül ki a nyitott ládák alapján...
Vegyél fel pilótát, akár többet is, elférnek az Albion Skunkon. Ez esetben, mikor kiugrasztasz egy ellent, már aktív lesz a claim, és a saját pilótád fog átberregni az üres hajóra.
Ha meghackelted az állomást, akkor a hajók is kékre váltanak? Addig hova raktad a carrier-t? Úgy vettem észre, amíg a drónt irányítom, addig a hajó a hull-ból nem veszít, mindig csak az az üzi jött, hogy a pajzs kritikus. Én egy mozdulatlan carrier hangárjában bújtam el és onnan eresztettem ki a drónt. A fontos, hogy mindig a cél legyen kijelölve. Elsõre a hajót akarta hackelni.
Szerintem a ruhán a lyukak nem véletlenek... A sztrádán pedig nem csak egy effektet kapsz, hanem tényleges sebességnövekedést. Szóval hasznos, ha jó a forgalom. Az arccserélõ tényleg nagyon jó. Sokkal jobb.
Én dettó így csináltam meg ezeket a hackelõs küldiket, amikor a Plutarch hajók kapásból lõnek rád. Bemásztam valami jó szûk helyre, épphogy befért a hajó, és onnan küldtem ki a drónt. Egyébként azt hiszem az is rontja a reputációd az illetõ állomás tulajdonosával, ha a rendõrség elkapja a drónodat hackelés közben. Legalább is amikor megtalálták a drónomat a rendõrbácsik, megjelent egy piros sheriff csillag a képernyõn.
Nah, jó játék lesz ez, csak valóban kell még neki idõ kiforrni.
Én a modok közül a csak azokat tettem fel, amik esztétikailag javítják a játékot:
Yisha tasteful armor - befoltozza a lyukakat és javít a ruha minõségén, szerintem így már teljesen rendben van.
Realistic Highways - csak létezõ hajók közlekednek a sztrádákon, és nincs boostolós effektus, ha egy hajó mögé mész.
No more Grandma in space - lecseréli a szomorkás öreganyú stílusú karaktert a tetovált cyberpunk nõcire.
Better highway alphas - jobb kilátás a highwayek belsejébõl
Kipróbáltam még az 5km-es állomás modul szkennert is, de már kapizsgálom, miért állították a fejlesztõk olyan rövid hatósugárra. Megzabálta még azt a kevéske fps-t is, ami volt. Nem baj, úgy is szeretek az állomások zegzugai közt repkedni.
Az Manual Combat Extensiont és pár hasonló modot még azért nem tettem bele, mert igazán nem hiányzik még egy pár bug a játékba...
Mi az hogy mobs meg régi játékosok? Te nem vagy normális. Mi alapján határolod be hogy mobs vagy Te, a menõ csávó? Különben is tudod, Te mit jelent a mobs? Eléggé degradáló kifejezés másokra nézve.
Reunionban is kellett hozzá szoftver. Egy Mk1-es verzió. Az Mk2 már messzebbrõl is képes volt hackelni, te, ha jól emlékszem az illegális volt és script kellett hozzá. Szerintem itt a drón a megoldás. Azzal foglalsz nagy hajót is.
Szerintem azért messze nem ilyen rossz a helyzet, és nem annyira egyoldalúak a vélemények. Ne felejtsd el, hogy nem minden ember jár a fórumra, és azok, akiknek valami nem tetszik, mindig hangosabbak, mind a csendes többség.
Ezt nézem én is rakás kis apróság. Mint ez is. Meg amikor az egyik bányánál néztem mit lehet lenyúlni a kedves kis segítõm rádión már is bekapcsolt és közölte szerinte mit érdemes ellopni ha azon jár az agyam. Hihetetlen még így félkészen is tele van meglepetéssel.
Egyenlõre harmadik helyen áll az eladási listán a Call of duty után ahogy néztem a steam listát délután. ami nem jó, más se hiányzik mint a mobs meg a régi játékosok egymást egyék az ellenkezõ igényekkel.
Nekem párszor már kiugrott a pilóta egy Escape Pod-ban, de a hajóját azt szarrálõttem.
Nekem egyszer sikerült kiugrasztanom a pilótát, még tegnap. De nem tudtam claim-olni mert bár feljött a "claim ship" menü, de nem vált aktívvá a gomb, pedig olyan közel mentem, hogy még koccantam is vele. Vagy ez is bug lesz, vagy nem tudom...
Fixed crash when starting game caused by attached joystick. Fixed several causes of crashes in-game. Fixed boarding failure feedback. Fixed problem with gate not activating. Fixed UI issues with buttons being active where they shouldn't. Fixed ware categories not being expanded in trade offers. Fixed problem with secondary weapon panel not being visible sometimes. Fixed problem with player engineers on board capital ships and stations. Fixed issues with ship traders not accepting orders.
Igen az a szokása, ha van bevétel! De ahogy ez a Rebirth jelenleg áll, és elnézve a reakciókat (pedig a szakma még nem is cikkezett, a java még hátra van), az sem kizárt, hogy beleroppannak. Nem ez lenne az elsõ, Ego-nál lényegesen nagyobb stúdiók borultak be egy sikertelen játék miatt. Ha pedig szélnek eresztõdnek, nem lesz aki éveken át javítgasson, foltozgasson. Ne így legyen, de sajnos reálisan nézve, most ez is benne van a pakliban sajnos.
Sikerült már valakinek elfogni egy hajót? Pontosan hogyan zajlik és mi kell hozzá? Mármint a kis vadászokra értem, amikor kiugrik a pilóta!
Ha jól tudom a nagyobb szállítókhoz kell egy halom tengerészgyalogos és egy tiszt ,melléjük.
Lemaradt az 's' a végérõl. Így már mûködik. Bár elég durva, hogy a zona összes árusát látom. Vagy csak az állomásét? És nem tudom melyik lehet bug-os, de az elsõ kereskedõ után többnek az ablakát nem akarta felhozni.
Rebirth/extension/ könyvtárba kell tenni, ha nincs akkor csinálsz.
Köszi, most már csak azt kellene megtudnom, miért nem sikerül futtatnom a modokat. Nálad a játék fõkönyvtárán belül milyen könyvtárban vannak a kicsomagolt modok könyvtárai?
Kiptóbáltam a Free Play verziót, egész jó. Bár érdekes mód itt tényleg nem dobja vel a smalltalk opciót. A plot-nál gyakran találkoztam vele. A long range-el és a kontikkal tényleg sok pénz össze lehet kaparni. Fél óra alatt majd 1M összejött. Tuningoltam is kicsit a hajót, bár nem tudom, hogy jó döntés volt e lecserélni az alap hajtómûvet, 180m/s, amibõl kettõ volt a hajón egy olyanra, ami 240m/s-t bír. Az irányítása mindenképp változott is egy kicsit. Végre találtam egy hajógyárat, egy bányász hajócska 4M fölött van. De a carrier-ek is 5M-nél vannak. Sokat kell még scannelnem asszem.
Én úgy látom, hogy ez a játék teli van jó elképzelésekkel, csak nincs még kész. Például az UI nagyon kezdetleges, csomó dolog hiányzik még belõle, optimalizálatlan és lassú a kezelése, nyilván nem élvezett prioritást a határidõ közeledtével. De gondolom a modderek sem a 0-ról tették bele a parancsokat, hanem valamilyen scriptek voltak már a játékban is, csak a félkész UI-ba nem került bele, vagy nem mûködnek még úgy ahogy kellene. Szerencsére ezeket egész biztos, hogy javítani fogják. Nyilvánvaló, hogy nem 7 éve fejlesztik. Azt, hogy mi történt ez alatt a 7 év alatt, talán sose tudjuk meg. A fõ, hogy hozzák rendbe a játékot, és az Egosoftnak szerencsére az a szokása, hogy éveken keresztül támogatják a játékaikat.
Pontosan ezt mondtam neked (is) tartománykeresõ stb. nélkül, mert én figyeltem a vele kapcsolatos dolgokat. És akkor kezdték el konzolra csinálni nem pc-re. Majd látva hogy nem jön össze átkalapálták pc-re hogy csökkentsék a veszteségeket. Sajnos ez az igazság. :(
Most olvasgattam a forumot és elég sok ember van aki very prettynek nevezi a grafikát, én is annak, aranyos. Persze lehet jobbat is. De ez tényleg másodlagos
Ahogy nézegetem most pár utilityvel a ram kihasználás az durva, lehet lehet javítani rajta. Ez elsõdleges lenne mert nem a videoram a gond.
Ami biztos azt be kell látnom ez nem hét évig készült. Volt egy indulás 2005-ben aztán most tartománykeresõvel megpróbáltam belõni és 2011-ben álltak neki komolyabban. Egy ekkora cégnek ennyi idõ nagyon kevés erre.
"Remélem nem az lesz a válaszuk ,hogy "kapjátok be, mi becsõdölünk most, aztán jó alkotást a játékhoz"."
Én is ebben reménykedem. Most visszatérek X3-hoz, mert tényleg nem látom értelmét szenvedni ezzel jelen állapotában. Idõvel biztos, hogy játszhatóbb lesz, efelõl nincsenek kétségeim. Már most látható, hogy próbálkozik a modder közösség, talán még én is ráveszem magam, hogy besegítsek nekik, ha már 3D grafikus vagyok. De voltak olyan postok ego fórumban (programozók részérõl), hogy az Xbox konzolport miatt a motor korántsem moddolható oly mértékben, hogy az alapvetõ tervezési hibákat orvosolni lehesen. Ezzel együtt, nagyon remélem, nem lesz igazuk, és legalább egy élvezhetõ szintre fel tudják hozni a játékot.
Az a baj, hogy sajnos igazad van.De én azért élvezem, ha már kiadtam érte egy tízest.Meg amúgy is régen toltam X-szel, a korábbiakat meg péppé játszottam :) Igen, meglepõdtem volna, hogy ha minden ûrállomást belülrõl is úgy csinálnak meg, hogy mind különbözõ legyen.Az piszok sok munka lenne és nem 6 Gigát foglalna a játék, de hát istenem, megígérték, és ahogy olvasom volt rá idejük is.
Én amolyan bizakodó ember vagyok.Remélem nem az lesz a válaszuk ,hogy "kapjátok be, mi becsõdölünk most, aztán jó alkotást a játékhoz".
Szívesen játszanék én is, hidd el, nem azért vettem meg elõrendelésben k*rva drágán -sajnos- ezt a romot, hogy aztán gyorsan letöröljem. Igen, lehet vele játszni. Lehet vele repkedni a semmibe értelmetlenül, nézegetni a szép állomásokat (vagy azt sem, mivel nincs külsõ nézet), lehet néha lövöldözni (igaz, az AI olyan gyerekesen viselkedik, hogy már fáj), lehet "beszélni" bányarémekkel azon az összesen kétféle copy/paste helyszínen, amit "minden létezõ állomás és hajó bejárható"-nak nevezett a hazug Lehnan. Nem lehet kereskedni, a tulajdonomban llévõ hajókat nem tudom rendesen menedzselni, az a két parancs ami van, nem mûködik, a teherhajómnak 1 órába telik megtalálni a rakománya célállomását. Nincs radar, fingom nincs hol az ellen ha kikerült a látótérbõl. Az NPC-krõl semmi infó, a skillek csak dísznek vannak mert megnézni nem lehet, ennek alapján dönteni a felvételükrõl így szintén nem lehet. Soroljam? Jó játékot! Én nem ezért fizettem, nem ezt ígérte a fejlesztõ. Csak a magyar megint olyan, hogy mindent benyel. A fél X közösség (international) vissza akarja kérni a pénzét, bizonyára mind hülye és semmi alapja az egésznek.
Üdv! A skillekkel kapcsolatban egyszer azt vettem észre, hogy egy sikeres "smart talk" (nem smalltalk-csevegés?) után megadta egy másik személynek az értékeit. (pár méterrel arrébb) Amúgy szerintem ezt a beszédet elõbb-utóbb mindenkinél elõ lehet hozni (vagy majdnem mindenkinél) csak várni kell, míg el kezd magától beszélni valamirõl és ha utána szólítjuk meg feldobja az opciót. Legalábbis én eddig így vettem észre.
Ugye neked az égvilágon nemhogy közöd nincs a programozáshoz, fejlesztéshez, de a józan észhez sem, hogy ilyen arányokat mondasz, hogy mit mennyi idõ megcsinálni. A DA:O harmad ennyi munka megcsinálni, mint ezt? X3 fele ennyi idõ, mint ez? Szakad a vakbelem... Nagyjából mindegyiket több munka lehetett megcsinálni, mint ezt. Te tényleg nem játszottál elõzõ X-ekkel. Neked azért akkora szám, mert vannak benne emberek akik ott vannak szembe veled? Elõzõben is voltak, csak nem álltak veled szembe, nem voltak megjelenítve. Téged úgy verhetnek át ahogy akarnak és adhatnak a kezedbe félig kész, összecsapott terméket, mert még nyalsz is nekik érte. Gratulálok.
Én a hibás/bugos fícsörökön való folyamatos háborgás helyett inkább játszom a játékkal, és mostanra a kezdeti nehézségek ellenére egészen megszerettem. Nem idegeskedem olyan dolgokon, amiket úgy is ki fognak javítani. Annyira nem förtelmes a játék, mint azt egyesek beállítják.
Fantasztikus! Pont ezt kerestem, bár sejtettem némelyiknél ,mire való, de ez így zseniális. Nem tudod, mivel lehet elõcsalogatni a skilljeiket, mielõtt felbérelem õket?Még mindig kérdõjel van mindenhol nekem.Ha felvettem, akkor már nem, de akkor nem is érdekel, mert a lóvét már kicsengettem :(
Hátha másnak is kell infó a személyzetrõl ;) Crew types:
Pilots are certified small spaceship pilots who may well have military or commercial experience. Competence and skills will obviously vary and it is worth checking into their credentials wherever possible. A Pilot is essential for taking over a newly-acquired small ship, whether through purchase, construction or by consequence of combat. You may come depend on one these Pilots in combat so keep an eye on their progress. Captains are experienced in capital ship command. Their experience could lie in military or commercial fields, or even both if you are lucky. It is always worth taking the time to check their credentials before hiring, if you can. A Captain is essential for commanding that capital ship that you have recently had constructed, or have acquired by other means. You will issue commands to your capital ship by issuing orders to the Captain, so it is always a good idea to help them to develop in the fields in which you want to use them. A Defence Officer is employed on Stations or capital ships. He controls the defensive turrets and drones of the host to maximise their contribution to self-defence. They also coordinate with other ships, dedicated or just available, to request or marshal additional assistance as necessary. Their skills and abilities vary and this will impact upon their overall effectiveness. Managers will run your stations for you in your absence. A station without one cannot run effectively, if at all. They come with individual skills and experience and so should be carefully selected, if you have the necessary opportunity. Managers will report any issues or requirements that their stations encounter and so you are advised to listen carefully when they contact you. Hopefully you will come to trust and nurture your station Managers. An Engineer is an important member of any crew. Not only can one repair surface elements of stations and capital ships but, when a member of the crew of the Albion Pride, one can conduct partial repair to the Skunk in space, or more in-depth and complete repair when docked at a platform. Different Engineers obviously come with differing experience and competences. An Agricultural Engineer is employed on a station to monitor and improve the efficiency of production using agricultural resources. Products improved by their services include: Meat, Plankton, Soybeans, Spaceweed, Spices and Wheat. An Architect is a designer and project manager for construction work for stations and modules. They are actually employed on the Construction Vessel, or 'CV', that does the actual building. Every new CV will require one and they come, as expected, with differing skill levels. Architects will listen to your outline construction intentions and then advise you what can be built, where, and in which order. They will also advise the costs in terms of credits and supplied resources for your construction requests. A Marine Officer commands the detachment of marines on a ship. One is essential for conducting boarding operations and helps the pilots by interpreting scan data for the best place to send the pods. They then control the boarding operation in detail and help to suggest what assistance the Skunk could provide to the operational success, and also when to abort an operation destined for total failure and loss. As always, some Marine Officers are more skilled and experienced than others. A Cell Specialist is employed on a station to monitor and improve the efficiency of cell production in power and energy processes. Products improved by their services include: Antimatter Cells, Energy Cells, Ion Cells and Plasma Cells. A Food Technologist is employed on a station to monitor and improve the efficiency of foodstuffs production using mainly natural resources. Products improved by their services include: Bofu, Food Rations and Spacefuel. A Chemical Specialist is employed on a station to monitor and improve the efficiency of chemical product using various resources. Products improved by their services include: Bio-Electric Neuron Gel and Chemical Compounds. A Precision Assembler is employed on a station to monitor and improve the efficiency of precise component production processes using technical resources. Products improved by their services include: Bio-Optic Wiring, Microchips, Plasma Pumps and Quantum Tubes. A Weapons Technologist is employed on a station to monitor and improve the efficiency of technical production processes using various technical components. Products improved by their services include: Missiles, EM-Spectrometer, Scanning Array and Warheads. A Pharmaceutical Agent is employed on a station to monitor and improve the efficiency of pharmaceutical processes using medicinal resources. Products improved by their services include: Medical Supplies and Narcotics. A Metallurgical Engineer is employed on a station to monitor and improve the efficiency of metal-based processes using metallic resources. Products improved by their services include: Refined Metals, Silicon Wafers and Reinforced Metal Plating. A Geophysicist is employed on a station to monitor and improve the efficiency of production using resources extracted from asteroid debris. Products improved by their services include: Cut Crystals and Nividium Cubes. A Surface Technician is employed on a station to monitor and improve the efficiency of system production processes using sub-systems and components. Products improved by their services include: Shield Generators and Turrets. A Power Specialist is employed on a station to monitor and improve the efficiency of power generation production using various resources and components. Products improved by their services include: Fusion Reactors, Podkletnov Generators and Plasma Flow Regulators. A Hydro Specialist is employed on a station to monitor and improve the efficiency of water-production processes using natural resources. Water production is greatly improved by their services.
Hát hagyjuk inkább. Nyilván ez is egy gondolkodás még csak nem is hibáztatható. Csak örülök én nem így gondolkodok. 1 ha végiggondolom az elmúlt 5 év kis cégeit és az általam kedvelt játékokat. Pl. Mount and blade, egy kis térképen szaladgálsz majd amikor kell átvált 3d-be. Jópofi de milliomod munka ehhez képest. Dragon Age origins Ami akkor még nem egy nagy cég csinálta 5 évig készült és kb harmad ennyi munka van benne pedig nem kicsi. Általuk készített X3 TC már kiforrott jó kis játék, kb feleennyi munka megcsinálni. tudom jelentõs számú szimulátor rajongó leszarja ezeket az újjításokat és meg is értem neki tökéletesen elég volt amit az X3 Tc tudott. Attól ez még egy új lépcsõ lesz és ha kiforr mint a régi X sorozatok akkor egy verhetetlenül jó játék lesz. Az meg ha konzol crapynak hívjuk az meg azt jelenti nem játszottál még olyannal. Az X sorozat rajongói nagyon kényelmes helyzetben voltak mert a kis cégük nemigen vett tudomást a világ változásáról eddig. nekem rp fanként már van fogalmam mit jelent. A DA2ben repkedõ, ugráló karakterek, igen nem gombok, Skyrimbe mindenáron rám tukmáló questek mintha hülyegyerek lennék, és még nem is haragudhatok mert úgy van megcsinálva hogy nekik is jó legyen. És minden olyan steril még véletlenül se lehessen elrontani. a megoldások mindenütt oda vannak rakva a rejtvények mellé, nehogy véletlenül butának érezze valaki magát. Így is lehet nézni, ha ez kész lesz 2x annyi rajongót tudhat magának mint a régi X-ek, és még az is max 500e réteget jelent talán. A mount and bladnek is van ennyi kb. Ez minden csak nem konzol crapy. A modderek meg ahhoz kellenek hogy még jobb legyen belõle esetleg olyan ami már a régi x szimulátor rajongóknak is megfelel.
Az itt leírtakkal egyébként nagyjából egyet is értek, mert a motor alapvetõen nagy lehetõségeket rejt. Csak azt nem veszi figyelembe a kedves postoló, hogy a modding közösségre várni inkorrekt, miközben van egy túlárazott, alapvetõen konzolra írt játék, ami PC-re össze lett csapva és most ebbõl INGYEN MUNKÁVAL készítsen használható játékot a közösség. Mentsük meg a Rebirth-öt...Bizonyára a postoló soha életében nem látott még C++-t, 3Ds MAX-ot, vagy Photoshopot, hogy ilyen könnyen dobálózik ezzel. Fogalma nincs, mekkora munka egy komolyabb MOD, az XTM-ek évekig készültek. Lehet persze ezt is, de akkor inkább adtam volna a pénzt a moddernek aki játékot csinál nekem, vagy legalább a felét. Mert így lenne korrekt. De az, hogy egy hazug cég bezsebeli a pre-beta konzol játékáért az átvert emberektõl kihúzott pénzt, majd szépen végignézi, ahogy tehetséges emberek idõt és pénzt nem kímélve, a közösség javára ebbõl ingyen varázsolnak használható játékot, enyhén szólva gyomorforgató...Nálam az egosoft végleg lejáratta magát, és Lehahn-nak még volt képe azt írni a postjába, hogy a játék óriási siker. Meg is kapta a magáét és nem sajnálom érte. Legalább kérne elnézést de nem azért, mert bugos a játék, hanem azért, mert alapvetõ tervezési hibák tömkelegével van tele.
Egy jó angolos leírná ide, hogy a trade szoftver mit csinál pontosan? Tudja valaki, hogy a Beholder és a Trojan drónokat mire lehet használni pontosan?
Nagy hajóknál kell neki pakoló hajó. A carrier-nél figyeltem fel, hogy neki is van. Nem is kevés.
Ez a scannelés állítólag olyan OP, mint a tõzsde az AP kezdeteinél. Nem nagyon próbálgattam, de állítólag nagy vagyont lehet vele összeszedni. Bár szerintem az Egosoftnál most ennek a balanszolása élvezi a legkisebb prioritást.
Szerintem túldramatizálod. A kampány bugos és nem valami élvezet küzdeni vele, de a Free teljesen jól mûködik, annak ellenére, hogy van néhány idegesítõ elem. Nekem már vagy 15+ órám van a játékban, és szerintem erõsen túlzás, hogy használhatatlan.