Beszéljünk a játékról. Nincs autopilot!!! Elvállaltam egy escort küldetést, de nem tudom beállítani a hajót arra, hogy szépen kövesse a védendõ hajót. Percekig -míg nem jön az ellen-, kézzel kell irányítani, ami dög unalmas. Mondnom sem kell, a régiben ez is tökéletes volt, számos autopilóta finkció létezett. Nincs mese, ez egy buta konzol game lett...
Igen, ebben tökéletesen igazad van. Valóban nem volt kerek már az X3R sem, ami ugye eredetileg csak egy kiegészítõ lett volna.
Hmmm. Van benne valami. "in my honest opinion from playing this game and backed by finds within the game code I believe this is a failed console project of which the remnants were hastily patched together and sold to the unsuspecting PC crowd to cut the losses. in my eyes, a scam like this isn't even worth a proper review.
Az a baj, hogy pont azt nem érted, amit ezzel õ akar kifejteni.
Pont attól fél, hogy az Egosoft kicsinálja ezzel véglegesen a játékot és vége a dalnak.
Onnantól pedig nem csak õk, de mi is megisszuk a levét ennek a cég által rossz irányba történõ lépésnek, mi akik továbbra is szerettek volna játszani, egy ilyen tipusú játékkal és nem ha lesz X alternatíva. Akkor nem marad nekünk egyáltalán ilyen tipusú ûrhajós játék és az sok agyament FPS-re meg nem kiváncsi ez a réteg.
Mellesleg, olyan szar ezt kimondani, de mennyire igazam volt! Itt okoskodtak nekem többen még megjelenés elõtt, hogy negatív vagyok a bemutatókl alaján, aztán tessék, mégis igazam lett. Ezzel együtt, én vagyok a hülye mert annak ellenére mennyire jól éreztem, hogy valami nincs rendben, mégis bedõltem és megvettem idejekorán...
Egyet értek. Még az sem lett volna gond, ha konzolra is kiadják, ha az nem megy a játék rovására. Az X-et mint alapkoncepciót meg kellett volna tartani. Annyi mindennel kilehetett volna egésziteni, az új butitott irányvonal nélkül.
Mint a grafikus ûrhajó mikromanagement és nem a régi elavult menûrendszer. Nagyobb ûr, ha kell idegen fajokkal és féregjáratokkal, új fegyver és moduláris rendszerek az ûrhajókra,amik a játékosok által a gyártás közben változtatható sebzésértékeket vehetnek fel egy megadott kereten belül. Önálló fejlesztésfa az ûrhajóra, személyzetre és sorlni tudnék még kismillió lehetõséget, ami a mostani játékoknál már szinte alapkövetelmény és nincs meg az X-ben.
Viszont egy dologgal nem értek egyet. Azért nem ilyen szép az arculata ennek a társaságnak, ahogy beállítod. Az tény, hogy valóban mint játékfejlesztõ jobban odafigyelt a játékosokra, mint a nagy cégek általában. Viszont nem volt sohasem olyan cég amelyik, precízen végezte volna a feladatát. Rengeteget igérgettek és nem ez volt az elsõ játékuk, amit trehány munkával adtak ki a kezük közül. X2-t beigérték mint multi MMO-, aztán az X3-at. Egyébként ugyanigy adták ki mindkettõt, mint a Rebirthet, szinte félkész állapotban. Emiatt vették ki például a cockpitet az X3-ból. De mondhatnám a kihagyott bányászatot is a játékból a kiadáskor és utólag foltozták bele, miközben egyes funciók már benne voltak a játékban, mint a bányászlézerek, csak éppen hiába mentél ki az ûrbe, bányészni azt nem lehetett. Szóval azért régen se arról voltak híresek, hogy korrekt munkát adtak volna ki a kezük közül a játékok megjelenésekor. Ez alól talán csak az elsõ két munkájuk volt kivétel, a XBTF és az X-Tension.
Azzal ninics baj, hogy bugos. Minden játék bugos, mikor kijön. Itt az a baj, hogy ezen a játékon még legalább 1 évnyi fejlesztés van hátra. És amivel nálam az ego betette a kaput (Deep silverrel karöltve), hogy szándékosan átvertek. Betehették volna a játékot Early Access-be, és akkor mindenki akit érdekel, segítette volna a fejlesztést miközben pontosan tudja, mire adja a pénzét. De ez így konkrétan átverés, hogy tudatosan szinte nem volt gameplay video, vagy ami volt, abban ügyesen kerülték bemutatni a bõdületes hiányosságokat, majd kész játékként teljes áron kiadták a félig sem kész játékot. Erre nincs mentség.
Ez pontosan így van. Ezt mondtam én is korábban itt: minden faj, hajó, állomás stb. végezte a dolgát és mûködött, hatással volt az egész rendszerre és sokszor az univerzumra is.
Az hogy egy fikarcnyi percet nem játszott velük nyilvánvaló az elõzõekrõl vagy hasonló játékokról tett mondanivalójának totális tévessége alapján, amit többen is észrevettek ár. De idézhetek is egyet közülük: "...mert rohadtul nincs kedvem ûrmmozni hogy ilyen játékot is kiprobálhassak..."
Elõzõekben több élet volt, ha már itt tartunk. Az nem élet, hogy egy elõre meghatározott úton mennek dísz hajók, melyeknek semmi fonkciója nincs. Amint elérik céljukat, köddé válnak. De azok után, hogy ennek a troll-nak tetszik a rút bányarém NPC, azon sem fogok meglepõdni ha élettelen tárgyak láncolatát gondolja élõ lélegzõ univerzumnak. Korábbi részekben minden hajó amivel találkoztam, végezte a dolgát. Sõt, sokszor olyan jól, hogy elvitte elõlem az árut és jól felverte nekem az árat, mire odaértem.
Kiderült, hogy a kiadás elõtti verziót 18 órával megjelenõs elõtt küldték el a tesztelõknek. A tesztelést és visszajelzést meg se várták. Nem akarták elhalasztani a megjelenést. Kellett a lóvé és azért adták ki "félkészen". Ennyi.
Hehe. Te emlékezetkiesésben is szenvedsz. Ki mondta hogy élettelen? Arról volt szó, hogy itt már él a világ, erre mondtam (én pl.), hogy elõzõek is éltek stb. És elõzõ világok is nagyok voltak. Amit itt felsorolsz az megvolt elõzõekben is csak éppen jobban (egyelõre). Látszik nem játszottál velük. Azok is MMO méretûek voltak szólóban.
Pontosan így van. Az X community egy rendkívül kreatív közösség volt, akik a játékot önerõbõl és ingyen, sokszáz órás "kvázi karitatív" munkával csak jobbá tették! A Terran Conflict számos újítása a korábban rajongói XTM mod-ból jött át, ebbpl is látszik, hogy Although nick nem más mint egy TROLL, akinek fogalma nincs az X szériáról, vagy annak történelméreõl, sem annak közösségrõl. Hozzád hasonlóan arról beszélek már egy ideje én is, hogy a játékot elég lett volna továbbfejleszteni, mert az alapok kiválóak voltak! Nem így tettek és megszívták, velük együtt sajnos azok is, akik bizalmat szavaztak nekik, közöttük én is.
Ezzel csak az a baj, hogy hamis dilemmat allitasz fel, itt nem csak ket ut volt elottuk, hogy vagy csinalnak egy ujabb X3 klont es ennyi vagy teljesen ujat, lett volna koztes ut is, lehetett volna az elodok alapjaira epitkezve, fokozatosan ujitani. Barmelyikunk akik eddig parezer orat beleoltek az X2-X3 vagy barmelyik egyeb X jatekba tudott volna par ertelmes oteletet csuklobol mondani mivel lehetett volna az X univerzumot szelesebb korben terjeszteni. Allitasuk szerint eddig mindegyik X profitabilis volt, azaz nem kellett a napi betevon aggodni. Most konkretan viszont szembekoptek a rajongokat, es kiadtak egy felkesz valamit, ami se nem jo, se nem olcso, es meg csak szepnek se neveznem a 128x128-as texturaival, amivel ugy szaggat, hogy rossz nezni. Szerintem maximalisan megerdemelnek minden sarat, amit kapnak, es sajnalni nem kell oket, mert egyedul magukat okolhatjak. En penzt nem buktam a dolgon, pedig majdnem gyujtoi kiadas jott, de maximalisan megertem azokat, akik atverve erzik magukat.
(ja es a parezer nyafogo X rajongot nem tudom honnan veszed, tipikusan nem egy nyafogo community volt, hanem ha barmi hibat talaltak, igyekeztek meg is oldani)
Folyamatosan próbálom megszeretni, de egyelõre nem megy. Azt hiszem, most egy darabig back to Albion Prelude, és majd visszanézek olyan 1 év múlva, addigra hátha kiizzadnak valami használhatót. Viszont a pénzt hülye módon kiadtam. Ezért a játékért akkor szabad pénzt adni, amikor értékelhetõ lesz. Pont azért szívtam meg, mert nagyon sok szép órát szerzett nekem az X sorozat, fõleg a Reunion óta. Bíztam az ego-ban, de ez többet nem fordul elõ. Soha többet nem adok ki pénzt játékért addig, amíg nem látom, mit teszenek elém. Az kicsit rosszul esik, hogy pont az ego vágott hátba, de most rongyos 10eFt-ért nem fogok a falnak menni. Inkább elvi kérdésrõl van szó.
#1562 Én is pontosan így vagyok a játékkal. Tagadhatatlan hogy félresikerült, de bízok a fiúk jövõbeli munkájukban. Addig meg gyúrok vele vazze. Persze az lett volna a fair, ha már a megjelenés napján egy elfogadható minõséggel állnak elõ. (Csak remélni tudom, hogy itt nem az Alien Colonial Marines esete áll fent,mert ott bizony átvágás szaga lett a dolognak).
Látod ez egy értelmes hozzászólás végre! Ésw szerinted a 70-100 rajongóval túl lehet élni? Volt más választásuk? csináltak egy kommerszebb játékot hasonló méretben és történetben mint eddig. Nem jött be ennyi volt. Legalább megpróbálták? Gondolod a Deep silvernek elég lett volna az a 100e körüli meglévõ maximális igényû öröké nyafogó rajongó?
Az senkit nem fog erdekelni, hogy mekkora studio mekkorat engedhet meg maganak. A vegeredmeny a fontos, ha jot csinalsz, megmaradsz, ha nem, akkor sullyeszto. Es ez nem lett jo. Hasonloan kis csapatoktol lattam remek jatekokat pl. Gothic szeria majd Risen, es pont a Gothic 3 a jo pelda ra, hogy oltari bugosan, alig tesztelve, keves emberrel is lehet remek dolgot kesziteni. Aztan ok is ujitani akartak, ld Risen 2, ott is fejvesztve menekultem a preorderemtol, es nem lepodnek meg, ha a 3. reszbol mar semmi sem lenne. Vagy csinalunk egy retegjatekot, es tudomasul vesszuk, hogy csak a rajongoinkra szamithatunk, de mindent megteszunk azert, hogy kiszolgaljuk oket, vagy megprobalunk ujitani, de akkor az legyen makulatlan, kulonben a regi rajongokat csak elveszitjuk, ujakat meg nem szerzunk. Azert a Rebirth minden, csak nem makulatlan. Lehet vedeni az EGO-t, de ez csak es kizarolag az o hibajuk. Volt egy remek szeriajuk, amit csak updatelgettek, megvoltak az alapok, lehetett volna arra epiteni egy X4-et fele ennyi munkaval dupla ekkora eredmennyel, de nem, ok telhetetlenek voltak, sokat akartak, de nem birta a farkuk.
ket napja valamiert hatra kellett mennem az urhajoban. Mikor mentem volna vissza a pilotfulkebe (zold gomb megnyom) kinyilt az ajto, de nem mentem be. Aztan bezarodott es a zold ajtonyito gomb, tobbe nem vilagitott. Az uj patchel sem vilagit, igy nem tudok elore emenni, a sajat urhajomban fogok ehen halni :) Ja a save is az ajto becsukasa utan tortent, igy ha visszatoltom ugyanez a helyzet.
Szerencsere az eneteres menuben volt "return to cockpit" lehetoseg
Nem nekem vannak értelmezési problémáim. Leszarozátok itt is meg a hivataloson is. Mintha arról lenne szó legalábbis hogy tizedelték volnaa galaxist, raktak volna bele pár állomást, meg élettelen lenne az egész. Idestova 11 órát játszottam vele és még a 10% se láttam a galaxisnak vagy a történetnek! Milliónyi élõ kis quest és hely. Aranyos npck helyenként különösen a kis társunk. Mmo méretû játék soloban. És akkor miért is rágjuk a fülüket csupa olyan dologért ami oké fontos de javítható. Ki van átverve? Szerintem az elkövetkezendõ pár hétben eldöl a sorsuk nem jósolok túlélést ennek a kis csapatnak pedig nem szart tettek le az asztalra! És akkor a túlélés lesz a tét.
Én Skyrimmal több, mint 300 órát játszottam eddig és nem vittem végig. Na akkor mi is ez az 5-10 óra, meg negyedannyi játékidõ a nagyoktól? A D3-mal sokan 500-600 órákat játszottak már, de rengetegen 1000 óra felett vannak. Az hogy neked X játék nem jön be, mert nem a stílusod nem azt jelenti, hogy a játék rossz. És igen a nagy stúdiók ha tetszik, ha nem teszik le a legjobb játékokat az asztalra. Mielõtt értelmezési problémáid támadnak kifejtem: nem minden játékuk jajj de jó. Sõt kevés, viszont ami jó azok a legjobbak közt vannak. Én is imádom az indie játékokat (steamen a fele az), összességében viszont ha egy nagy kiadó megenged egy stúdiónak hogy hasonló alapokon nyugvó játékot készítsenek és újíthassnak akkor biza - tudom nem tetszik - az a legjobbak közt landol, mert: esetleg jó író dolgozza ki a világot és a történetet, megfelelõ eszközök állnak rendelkezésre a grafikai és audió anyag létrehozására, kidolgozására, van idejük és emberük agyba-fõbe tesztelgetni az (új) rendszert amin adott játék alapszik és sorolhatnám. (Mass Effect, Dragon Age, Dead Space, TES-ek, Crysis - pár példa. Igen a Crysis is az.) Csak amíg egy nagy kiadó sorozatban készíttetheti a játékokat, addig egy kis indie stúdió vagy kis kiadó nem teheti ezt meg anyagi korlátok miatt. (D3-mat szerintem is elcseszték, de 1x végigjátszottam és jót szórakoztam. Az endgame content az amit elszartak.)
Nekik azt hiszem 3 év kellett hozzá, de lehet több. Pont ilyen egyszerû illetve egyszerûbb, de a mobs imádja és 10 millió fogyott belõle. Nem GTA meg Call of duty de megteszi.
És semmi lekezelõ nem volt benne, amit írtam. A véleményem az az úgynevezett rajongói az Egossoftnak nem érdemelnek semmit. Ez az én véleményem és ez a nemzetközi forum alapján még inkább így van. Hasonló nagyságú és talán egyszerûségû játékot, bár nem ekkora méretben, de a szebb grafikával, Bethesda engedhetett meg magának, száz emberrel csinálva. Õk, minden elismerésem ezért, 8-9e árulták. És év játéka lett.
Próbálj meg bízni, lesz ez még jobb is, tudom, hogy esõ után köpönyeg. Idézd fel eddig mennyi idõt töltöttél a régebbi részekkel, úgymond mennyi virtuális örömöt kaptál tõlük. Sztm egy misét megér, veszteni már nem fogsz rajta.
Az eredményrõl beszéltem, jórészt a kedvenc cégeim már a kickstarteren vannak. Onnan már nincs felelé út. A túlélésrõl szól. :)Vagy sikerül vagy nem. Ha nem tartozol közéjük, amit írtam, ne vedd magadra. Amit leírtam be fog következni. Csak szerintem ezek nem fognak a kickstarterre menni.
A zene kiváló! Eddig az volt, egyedül a zeneszerzõ srác maradt hû önmagához és a szériához! Az Õ munkája a korábbi részeknél is jelentõsen hozzájárult a nagyszerû és feledhetetlen hangulathoz, a széria sikeréhez. De sajnos ez most önmagában velem nem feledteti, amit a monitoron látok.
Ne gyere ezzel a lekezelo hangnemmel, mert csak magadat jaratod le. Fogalmad nincs arrol, hany kis studio jatekat imadtam, es hany jo jatekot sirattam meg, mikor egy-egy nagy studio tonkretette. Viszont pont te vagy az, aki minden eszervet nelkulozoen itt vedesz valamit, es ezzel jaratod le megjobban az egeszet. Ha valaki nem erdemel semmit, az sajnos te vagy.
Eddig szapultuk rendesen, egy kis szösszenet ami számomra nagy-nagy pozitívum, az a zene. Fantasztikus hangulatot tud teremteni, és még csak pár szektorban jártam.
Nem érdemeltek ti semmit se saját magatok alatt vágjátok a fát csak nem veszitek észre.
Teljesen egyetyértek, egyszer s mind, szomorú is vagyok. Az Ego-t mindig egy kifejezetten korrekt stúdiónak tartottam, ahol még mûködtek az iparágra egykoron jellemzõ vonások. Itt viszont nagyon nagy öngólt rúgtak. Érthetelen, mert 15éve csinálják és pontosan tudják, miért szerették az emberek a játékukat. Teljesen felesleges votl ez az egész irányváltás. A jól megszokott vonalat kellett volna tovább gondolni, kijavítja a hibákat, és éppen annyiban fejleszteni tovább a szériát mint amit a forrásaik elbírtak volna. Jöhetett volna új grafikus motor (amit bár nem értek minek írtak sajátot, amikor sokkal egyszerûbb lett volna licebcelni egyet), javítani az UI-t, a térképet, átalakítani a komplex építést, megoldani a respawn problémát stb. stb. De mindent, ami olyan jól mûködött eddig, hagyni kellett volna úgy ahogy van. Nem roppantak volna bele, és most mi is itt tobzódnánk örömünkben, mert kaptunk volna egy kiváló X játékot. Ha pedig az Ego bedõl, akkor idõvel a javításoknak is annyi.
Hasonló nagyságú mit beszélek(negyed ekkora, és játékidejû játékot sokkal egyszerûbb kivitelben mondjuk 800-100óra játékidõvel 13e árult a Blizzard Diablo 3 néven.
Ha így lesz majd tolonghatok a nagy stúdiók játékai elõtt mint amilyen a Brotherhood is vagy a többi. Mint a skyrim, se érdemleges kereskedelem se hatásotok a világra, se semmi. És a skyrim még jó is a kommersz termékek között. Szép, aminek csinálták kiváló jobb mint a Starcraft és diablo klónok. akkor majd tolonghatok elõttük melyik a legkevésbé szar. Melyik ami nem full a látványról szól, és az 1-5 órás élményrõl 10e-ért. Akkor majd emlékezhettek egy kis stúdióra amelyiknek a legkommerszebb játékába is 200 órát bele lehetett tolni, aki a szívét lelkét beleadta abba amit csinált, és boldogok lehetek mert nem lesz csak kommersz. De már mondtam ti ezt érdemlitek.
Egy kicsit más szemszögbõl próbálom nézni a játékot. Pár évvel ezelõtt Bernd Lehahn bejelentette nem lesz több X rész, befejezik. Jelen pillanatban ez igaznak tûnik számomra. "Összedobtak" egy új játékot pár csepp régi elemmel, ami kiforratlan, erõteljesen hibás, és hiányos a gamerek számára. A címe más lenne lehet nem hörögnének az emberek ennyire. Bízok benne, hogy e katasztrofális debütálás után, Egoéknál rendesen felkötik a gatyájukat és a game-t is ráncba szedik. Mindezt az eddigi munkájukra alapozva teszem. Én is próbálom megszeretni, és lehet hülyén hangzik, de tegnap és ma is dolgoztam, szabályosan hiányzott a játék. Negatív elbírálásom ellenére bízom a jobb folytatásban. Nyitva hagyom a kiskaput. Addig meg próbálok alkalmazkodni a meglevõ hiányosságokhoz.
makes the picture i posted a few days ago shine in a completely new light
at first i was thinking "yeah, they are smiling because they finally shipped the game!" after the release, the sense of the image is completely different.
"Suckers bought our game"?
Én meg azt mondom, nem vágtak semmi újba. Ha úgy lenne akkor nem az X névvel próbálnák eladni. Azt meg ne nevezzük, új fába vágásnak, ha a régi játékukat változtatott megjelenítéssel új dolgokkal akarják kiegészíteni illetve eladni.
Ez egy butított X, újabb grafikával, néhol változtatott irányítási rendszerrel.
A baj az, hogy több a hiányosság mint az újdonság. Vagy nevezhetnénk úgy is, hogy több a visszalépés. Speedindikátorbutítás, map hiányosságok,radar nélküliség, hull/hp/shield kijelzés. Az állomások bejárhatósága jó dolog lenne, de ennek a megvalósításán csak egy dolog látszódik, hogy összecsapott valami,rém ronda megjelenítéssel, amit lehet csak pár hónap alatt csaptak össze. Miközben ne feledkezzünk meg arról, hogy ódákat zengtek róla. Szerintem nem véletlen, hogy nem volt olyan sok vidó a játékmenetrõl, mert nagyon kiosztották volna õket. Szerintem mindennel tisztában voltak, már a kiadás után és a nagy bocsánatkérés is csak egy álcázott damage control.
Kicsit az egesz a Command and Conquer mjizeriara emlekeztet engem, azzal a kulonbseggel, hogy itt az eredeti csapat asta meg a maga sirjat. Ott is az volt, hogy nagyon ujitani akartak, ami pont azoknak nem jott be, akik a szeria rajongoi voltak. Ott is ment egy ideig a vita a forumokon a regiek es az ujak kozott (aki minden aron bizalmat akartak szavazni a szemmel lathatoan ROSSZ iranyvonalnak), de aztan szepen lassan az elet a pesszimistakat igazolta, lattuk milyen melysegekbe sullyedt az egesz szeria. Mivel az EGO kis studio, itt szerintem nem lesz sullyedes, egyszeruen kimondanam, hogy ez a jatek az EGO hattyudala, ezzel a studionak is vege lesz. Latom magam elott a csalodott X-esek tomegeiet, akik voltak olyan szerencsesek, hogy az elorendelesuk meg nem teljesult, ahogy az sikitva mondjak le, es inkabb fizetnek be a star citizenbe. Es ehhez eleg csak tukorbe nezzek, pontosan ezt fogom tenni.
Hogy miert? Mert a jatekrol melysegesen lesulyto a velemenyem, nem kivanom reszletezni miert, mindent leirtak mar elottem, es semmi kedvem aztan a magukat kiegyensulyozottnak tartott, de hozzaszolasaik alapjan egyertelmuen csolatasu fanboyok tamadasanak kitenni. Szoval egy szo mint szaz, a patcheket figyelemmel fogom kovetni a jovoben is, de olyan szintu valtozasok, amikre szuksegem lenne, azok tuti nem fognak bekovetkezni. Es en voltam a hulye, mikor mar evekkel ezelott voltak jelek, hogy ide sullyedunk, de vakon elengedtem magam mellett ezeket.
Nekem is van sok minden ami nem tetszik. Az biztos ilyet még nem csináltak. Ez évek lesz mire olyan lesz amit szeretnénk. Igenis számít hányan dolgoznak benne. Titeket nem érdekel ez egy álláspont. De mint látod majdhogynem kézi rajzos motort használtak ez a lehetõségük. Párhuzamosan csinálták a X3 sorozattal. A koncepció, az elsõ képek és ötletek azt hiszem 2005-bõl vannak, amit lementettem elsõnek. Ennyi emberel nincs lehetõségük évekkel késõbb kidobni a grafot pl és újat berakni mert sose lesz kész. Ha régi fan vagy tudod a Terran conflict az 1.1 és a 2.0 között lett használható pedig az nem is volt teljesen új alapokra helyezve.
Na kérem, 15 perc játék után lefagyott.Pont a térképet bámultam, még azt sem tudom, merre hány óra...save to dump file :) Vazze... Na menjünk vissza.
Én õszintén tisztelem az Egosoftot azért, mert valami újba mertek belevágni. Ez becsülendõ.
De attól tartok átestek a ló túloldalára, és nyílván kifogytak az idõbõl és valsz a pénzbõl is, ezért kellett így kiadni. mert mint korábban is írtam rettenet potenciál van ebben a játékban. pl. Símán el lehetne foglalni állomást ellentõl, FPS stílusban. :)
Nekem az fáj, hogy voltak olyan alap, tényleg default dolgok, amik a korábbi részben benne voltak, nem voltak bonyolultak, tehát még csak azt se lehet mondani, hogy a korábbi megvalósítások bonyolultak voltak, és az újoncok könnyebb okításáért változtattak rajta. lásd harci rendszer, vagy pl. kereskedés.
Régen ugyi bedokk, "connection the local trading network established" és ott volt hogy mit árul, mit vesz, mennyiért, nekem a vásárlás ill. eladás kb 3 gombnyomás volt, most meg clickelhetek ezerrel.
Nyílván meg lehet szokni, kénytelen is leszek, mert dafke játszani fogok. :) Csak ha már van egy kb 10 éve mûködõ szisztéma, abba miért kell belenyúlni?
Ezt a "jaj de hát kevesen vannak, ne legyetek már ennyire elvakultak" mentalitást meg felejtsük már el. Ahogy elhangzott már, egy piaci terméket állítanak elõ, és aki ezért pénzt ad, urambocsánat, joggal várhatja el, hogy elvárjon ezért a pénzért valamit, és ha ezt a valamit X-Rebirthnek hívnak úgy vélem valóban joggal gondolhatja a kedves vásárló, köztük én is, hogy akkor az már legyen olyan minõségû termék ahogy korábban is már tbb alkalommal sikerült ezt prezentálni. (ok, reunion és TC azért elég bugos volt 1.1-ig) :)
Most fog megmutatkozni milyen tökösek az Egosoftos srácok. ha gyorsan reagálnak, és amit csak tudnak javítanak, ill bõvítenek a játékon az X-es közösség javaslataira alapozva, akkor ez a játék még nagyon de nagyon sokra viheti. Én nagyon szeretném látni ezt.
Afenébe, nem vettem ilyen ércbegyüjtõ dróntot, így nem tudom bevinni az ércet. finomítani. :)
Hát igen. Az elsõ video sajnos nem megy, de a Warhammer-es tényleg nagyon igényes kiadás!
De csak, hogy ne emiatt nyafogjak, hanem valami kézzelfogható indokot hozzak fel a nemtetszésemre: Ez a játék messze túl van árazva az általam játszott és sokkal jobban élvezhetõ játékokhoz képest. Egyszerûen rablás. Már az elõrendelési kedvezménnyel együtt is, de én a Collector's Editiont vettem meg ami a legdrágább és egyben a legócskább Collector's Edition amit eddig vettem - nincs sok, de mind minõségi. Ez a pakk egyszerûen szánalmas szemkiszúrás, gagyi. Ennél olcsóbban keménykötéses artbook-okat szoktak ilyenekbe bepakolni és itt is ez vezérelt erre volt benne egy A5-ös pároldalas füzet semmitmondó ákombákomokkal - mondjuk van benne (összesen) 2 mûvészien kidolgozott karakter amik köszönõviszonyban sincsenek a játékbeli bányarémekkel ezért még ez is hiteltelen.
Most tegyem be amit írtatok, vagy a forumon kezdettektõl, a miért nincs külsõ nézet, miért nem látom a radart miért nem tudok körbenézni, miért nem megy úgy a joyal mint a régi. Ne fárasszuk már egymást.
Ebben én is biztos vagyok. Életében nem játszott egyikkel sem ezelõtt. De nem hogy X-el, talán még más hasonló játékkal sem. Annyira lerí a hozzászólásaiból, hogy döbbenet. Sõt maga is írta, hogy ez az elsõ amivel kipróbálja a stílust.
"Mindezt azért mert csináltak egy merõben más játékot mint a begyöpösödött szimulátor rajongók szeretnek :) " Majd 5 év múlva talán végre képes leszel felfogni, hogy a játékosok nagy része nem ezért sír. Hozzáteszem rengeteg új játékos mondja és hiányolja ugyanazokat az alap (!!!) dolgokat is, melyeknek nincs köze ahhoz hogy mennyire szimulátor a játék. Majdnem annyira ez is szimulátor amennyire az elõzõek voltak. Nem ez a bajunk.
MOndd már el, mitõl él a világ? Attól, hogy simcity 4 szerûen egy path vonalon mennek dísz hajók, melyek céljukhoz érve egyszerûen köddé válnak? Vagy attól, hogy minden állomáson van 5 ücsörgõ/ácsorgó NPC, akik közül minden harmadik feje azonos? Egy iilyen világnak akkor lenne értelme, ha minimum MAss Effect minõségben lenne megcsinálva. Ott valóban volt olyan érzésem, hogy élt egy állomás, ahová leszálltam. Viszont pontosan tudom, hogy ilyen minõséget nem képes megcsinálni egy egosoft méretû cég, ezzel együtt akkor nem az a megoldás, hogy szart csinálnak. Akkor a játékot a lehetõségeikhez képest kell megtervezni. Ha rendelsz egy konyhabútort az asztalostól és az egy össze-vissza illeszkedõ, ronda roncsot tesz lene neked az asztalra, akkor is megköszönöd csak azért, mert a vállalkozása 2-3 emberbõl áll? Milyen érvrendszer ez ne haragudj? Terméket állítanak elõ, én pedig vásárlóként és a pénzemért cserébe elvárom, hogy amit ígérnek, azt kapjam a pénzemért. Itt nem ez történt. Ennyi.
Na, megvettem, most telepítõdik, addig is kimegyek cigiért...illetve megyek a Nemzetibe :)Egy 10-es volt, valami plakát meg egy lengyel-magyar kézikönyv van benne a lemez mellett. Tréd-fájt-bild-szink :)
Mindenki mondja, hogy ez nem X game, el kell szakadni attól, hogy ez folytatás. De akkor minek hívják X-nek, már bocsánat? Nevezték volna el Egosoft Arcade Space Shhoter-nek, és máris senki nem rinyálna és nem várná azt a minõséget, amit eddig az Ego produkált. Ha viszont üzleti haszonszerzés érdekében és a vásárlók szándékos félrevezetése miatt odabiggyesztik azt az X-et, akkor utána ne kelljen azt hallgatni, hogy ez nem X game.
RJoco Drone-t a "T" betûvel tudsz választani, a megjelenõ hudon rákatt amelyik kell, visszatérés "esc". A hud bal oldalán láthatod a hajó védelmi státuszát is.
Némelyik NPC-vel lehet beszélgetni és elvileg az növel valami skillt....gondolom, ha jól meg növelve, akkor látni tudod vagy lehet faj repu kell hozzá...passz..:D
Legalábbis láttam olyat aminek nulla és nem kérdõjel volt. De iszonyat nagy méretû ez a játék, Csodálnám ha minden meglenne. Kellene egy idõgyorsító mert, mint írta valaki baromi monoton tud lenni ez a real time repülés :)
Pont nekem is ez a problémám ezzel a játékkal, de szerintem nem fél évet, de legalább egyet kellett volna még várniuk, annyira összedobott fércmunka ez. Lehet jönni azzal, hogy lehet kevés volt a pénz és hasonló profán és üres frázisokkal és magyarázatokkal, de szerintem igy csinálják ki magukat végleg. Ez sajnos az elõdök megcsúfolása igy a Rebirth nevet Mourningra is keresztelhetnénk.
Ugyanis az elsõ vélemények sokakat fognak visszatartani a vásárlástól. A játék ára pedig az idõvel folyamatosan csökkeni fog és mire olyan állapotba hozzák a játékot, hogy rendesen játszható és fõként jobb lesz, addigra még a törzsközönség is elfelejti, de legalábbis a jó része.
Arról sem szabad megfeledkezni, hogy eddig nem volt igazán konkurencia, ellenben jön két másik játék is hamarosan az Elite és az SC, ami mégtöbb vásárlót szipkáz el majd tölük, föleg ha minõségileg is föléjük kerekednek.
Igy pedig nem sok bevételük lesz. Egyedül talán csak a konzol menthetné meg õket, viszont azon a platformon nem szokott nagy érdeklõdés mutatkozni, az ilyen játékok iránt.
Nem egészen. Csak mindig felmérem mi várható el és mi nem. Jó lenne egy EVe szintû solo gama de nem lesz mert nem fog senki aki megtehetné pénzt ölni bele. Meglátjuk a star citizent. Õk ha jól tudom csak azt csinálják már 8 éve.
A skillek jó része valószínû nincs még befejezve, ezt én is észrevettem.
A Joystick nálam tökéletesen mûködik, ez segített: LINK Mondjuk nekem pont ilyenem van. Elsõre tényleg katasztrófa volt, ha kimozdítottam a joyt bármilyen irányba nem fordult a hajó, hanem tüzelt. A korábbi x-eknél azonnal használható volt de ez konzolra készült.
A külsõ nézet hangulathoz kell. A szimulátor elvet ne hangoztassuk, mert ezzel az erõvel hang se legyen (mivel az ûeben ugye nem terjed), vagy lángok sem (oxigén hiányában bajosan lángolhat bármi is). Ez egy játék, és akkor lesz jó, ha megatlálják az egyensúlyt realitás és használhatóság/játékélmény között. De ha külsõ nézet nincs is, a kokpit-ban körbe kéne tudni nézni, oldalt az ablakon ki kellene tudni nézni. Ez még akkor is így v an, ha szimulátornak vesszük, mivel in real life is körbe tudsz nézni báemilyen vezetõüllésben. Harcolni is könnyebb ha célon tarthatom a szemem.
Vagy nincs neki. Amelyik technikust felvettem, annak késõbb megnéztem és mutatta. Amikor visszament az állomásra, akkor, ha jól emlékszem megint kérdõjel volt.