Nem tudom patch-e, 1.11 ver. ír a steam. Pár óra után, dereng valami feeling, valaki már írta el kell felejteni az eddigi X részeket, és újra kell "tanulni" mindent. Az egér irányítás borzasztó, a hajót vezetve gyors, az állomásokon lassú, bár levettem az érzékenységét. Második próbálkozásra sikerült a dronokat sérülés nélkül kilõnöm. Elsõ alkalommal bug miatt újra kezdtem (a középsõ infó panel eltûnt, nem nyílt meg). Az állomásokon levõ dobozok szekrények kipakolása lassú kb 2-3 mp/db, és mintha szaggatna a játék ha landoltam. Grafikailag sztm a látványra hajtottak mint manapság mindenki, számomra ez parasztvakítás. A karakterek iszonyúak, elnagyoltak, beszéd közben mintha a fogukat csikorgatnák. Nem mondom, hogy nem tetszik a játék, ilyen kevés idõ alatt nem ildomos következtetni, sok újdonság van. Remélem hamar orvosolják a hibákat. A negatívumok ellenére nem adom fel, mert valahogy megfogott a játék.
Geci ronda textúrákból áll az egész hajó. Mindjárt teszek fel képet, de én nem hiszem el amit látok... ocsmány az egész, de csak 20 fps a hajó belsejében Ennyire ne szarják már le a készítõk a vásárlókat... BF4 Rome 2 most meg ez. ...és még csodálkoznak, hogy warez meg stb. Senki nem fog olyasmiért teljes árat fizetni ami majd egyszer valamikor jó lesz.
Ez valami vicc? Ezt tudom mondani errõl a játékról. 7 év alatt csak egy ekkora nagy kupac szart tudtak összehozni? 15 fps. 7850 és egy AMD phenom X4 van a gépben, amik azért ennél jóval többet tudnak. Minimális grafikai beállítások... Jól átkúrtak mindenki akkor a rendszerigénnyel. Egy újabb intel i7 only játék. Mert biztos geci sok ember tudja megvenni a 3970-et 120 ezerért.
Na, végre én is kipróbáltam. Játszottam pár órát, szóval igazából ez is csak elsõ benyomás. Eddig amit láttam belõle, az nagyon tetszik. Nem fogom részletezni egyelõre, de a játékmechanikákkal teljesen elégedett vagyok.
Amivel már kevésbé kápráztatott el, az az optimalizáltság. Nekem mindent letekerve minimálisra (egyedül a felbontás marad 1600*900, és még így is nagyon szép volt a látvány) sikerült olyan 20 körüli fps-t kifacsarnom belõle, valamikor pedig diavetítés van. Nem gondoltam volna, hogy egy 2GHz-es core i7, 4GB ram meg egy 1GB memóriás videókártya (Radeon HD 6770M, ami a "Can I run it" szerint az ajánlottnak is megfelel) alatt ilyen gyatrán fog muzsikálni. Tudom, nem valami atom gép, de örültem volna, ha minimum grafikán legalább az a stabil 30 fps meglenne (a többi mai játék is még legalább közepes grafikán megy). Ja, a másik dolog, hogy nincsenek részletes grafikai beállítások. És valamiért nem tudtam kikapcsolni Vsyncet sem.
Nektek hogy fut a játék? Gondolom ilyen gamer pc-ken nincs gond vele...
Volt szó valami Day1 patchrõl is, nem?
meg kurvajó hogy néhol nagyon nagy élet van, ott azért kéri a powát, rohadt hangulatos kötelékbe repülni a sok hajóval
egyébként az hogy a "rendszerek" nem egykaptafára épülnek az tetszik, nem véletlen lett rebirth, sok mindenben más mint elõdei
Naa. Jó játékokról beszéltem nem híg akármikrõl :) Ez jó játék. :) Van benne kurázsi, becsülöm õket. Ilyesmit az EVE onlinál láttam. De az mmo és kicsit nagyobb cég. Nem egy beszari banda ez az biztos :)
Szerintem is Tomonor legyen a házigazda, én korábban sem vállaltam el, õ legalább életben tartott mindent, plusz töltötte fel az X zeniét a jútyúbra :D ,ami szívemnek fantasztikus volt. Én azért nem vállalom el, mert jóval kevesebb idõm lesz valószínûleg, mint anno, persze játszani fogok, csak nem mindig tudok fórumozni, mert egy komplett eü.központ van rám bízva, így aztán a melóhelyen nem nagyon tudok okoskodni a fórumban :)
Itt nem csak háttérrõl és bannerrõl van szó, hanem gyakorlatilag a topik folyamatos ápolásáról és karbantartásáról.
Valóban nem lehet vele játszani mert ahányszor be mész a crew quartersbe benn ragadsz?
Az sose probléma ha bugos, de látni rajta van benne elképzelés. Abból lehet jó játék! Jobb ez a verzió, mint egy rém butított játék de nem bugos, abból sose lesz jó játék. Nekem tetszik amit eddig láttam. Nyilván nem X4, de tetszik vannak npc-k, tetszik a világ és az elképzelés a felfedezésre vonatkozóan, ebbõl nagyon nagyon sok mindent ki lehet hozni :) Visszanézek rá pár hónap múlva. Kell még idõ nekije.
Hát nem tudom ez nem egy cégóriás. Várható volt hogy bugos lesz. nincs elég emberek egy ilyen projekthez ez biztos elnézve a videokat, nagy fába vágták a fejszét.
most néztem rá, jól néz ki és suhan is bár jó gépem van
bár lehet hogy jövõre kéne csak elkezdeni mert emlékszem a reunion is a 2.0val ért valamit
Mik az észrevételek, az elõzõ részekhez hasonlóan a processzort használja jobban, vagy már a grafikus kártya is ugyan olyan fontos? Vagy annyira optimalizálatlan (még), hogy nem lehet megmondani?
Nyomós érvek mellett törölheti a hozzászólásokat, módosíthatja a fejlécet. Ennyi.
Azért azt õk is megmondták, hogy ez nem X4. Aki X4-et vár, az valószínûleg csalódni fog.
Szerintetek, hogy fogja a HD4850-esem kezelni a játékot? A minimum elvileg 4870 :S
Az elõzõ X-eknél puritánabb dokkolást nem nagyon lehet elképzelni. Itt legalább leszáll valahova az ûrhajó, még ha nincs is animálva a leszállás (egyelõre).
Kicsit unalmas ez a rendszereket is felszabdalom szisztéma...
Igazából nem tudom, talán az a baj, hogy már annyira megszoktam a régit, hogy ebben is azt keresem. Számomra ezért nem hozza azt a hangulatot mint a korábbi részek, de ez nyilván szubjektív. A hajómodellek nagyon szépek, kidolgozottak, nekem azzal nincs semmi bajom. A dokkolással van, amit már elõre hiányoltam. Én eddig nem találtam dokkolást. Csak oda kell menni ahol ikont látsz és kiválasztani a menübõl a dock parancsot. A legviccesebb az volt, amikor egy nagy hajóba dokkoltam, de a hajótól kb. 2000km.-re voltam. Dock parancs kiadva, és már jött is a székbõl felálló animáció...következõ pillanatban már a hajó hangárjában találtam magam. Semmi dock manõver, semmi hangulatos bedokkolás, csak egy hirtelen vágás és ennyi. Azt azonban nem zárom ki, hogy én tudok valamit rosszl, mivel ez a játék teljesen más, mint a korábbi részek, gyakorlatilag semmi egyezést nem lehet felfedezni.
kb. 3 órája tolom a játékot. Nos, nem is tudom, mit mondjak... Ami egyértelmû, hogy sajnos a konzolosítás tekintetében igazam lett (bár ne lett volna). Ez a játék már nem az, amit megszoktunk. Az egérkezelés katasztrófa. A menüben egyértelmûen látszik, hogy kontrollerre van optimalizálva, billentyûzettel simán navigálható, de egérrel egy rémálom. FPS nézetben az állomásokon az egér sebessége csapnivaló, elhúzom, alig reagál, aztán hirtelen felgyorsul. Kvázi használhatatlan, még szerencse, hogy nincs FPS akció, csak a járkálás miatt kell. Valószínûleg itt is az a baj, hogy a kontroller karjára van optimalizálva. A grafika nagyon szép, ám kicsit átestek a ló túloldalára. Iszonyatosan sok a csilivili, mindenhol köd, felhõ, és egyéb effektek, rengeteg rikító szín...Egy tipikus konzol ûrlövölde képét adja. Ezzel együtt, a grafika vállalható, leszámítva a karaktereket, mert azok a 2000-res évek elejét idézik. Ez a highway rendszer is furcsda, nincs ugyan töltõképernyõ, de ad hoc jelleggel kell kirobbanni belõle, ha állomást látok...ha nem sikerül jól, akkor fényévekre vagyok az állomástól, és az elején még nagyon hamar túlforrósodik a booster, így kikapcsol. Volt olyan, hogy percekig tartott megközelíteni egy állomást. Szóval nem tudom mit mondjak...Azt nem mondom, hogy csalódás, mert a játék jó, és idõvel talán a modderek és a hibajavítások miatt sokkal jobb is lehet, de attól, amit a videók alapján képzetem, messze elmarad... Leggázabb az egér kezelése, ezt remélem nagyon sürgõsen kijavítják. Joy-t kezeli, azzal nem volt problémám. Mindaz amit leírtam, elsõ benyomás!
Bocs ide közbeszólok, de akkor házigazdaságról tartsunk már megint egy szavazást ha lehet, mert a régebbi már elveszett. Ha más akar lenni, felõlem az is megoldás, mert most nem tervezek semmi cifrát, csak egy egyszerû bannert, meg néhány lényeges linket.
Jaj, istenem, bár ne olvasgatnám amiket írtok :) Úgy döntöttem ma nem megyek el érte, ráér holnapig, ez nem verseny :), S én emiatt szeretnék most többek között kiadni közel 90k-t egy jó vga-ra...nem hiszem hogy a jó öreg HD4890-em elbírná. Mindegy eldöntöttem, úgyhogy meg lesz véve.
Ezen az optimalizálatlanság dolgon meg sem lepõdöm...
Gondolom akinek tetszik, vagy játszott már korábban X játékkal, és tudja mire számíthat megjelenéskor, azok most a játékkal játszanak, mert ahogy én látom, egyelõre a trollok uralják az internetet, akik tegnap még azt se tudták, hogy mi az az X.
Hát éppenséggel feltûnt, ezért se rendelek elõ soha játékot, még ha hatalmas is a késztetés, mint ahogyan ennél a játéknál is volt!
Teljesen egyetértek sztem sem szabadna úgy kiadni játékot, hogy tiszta bug.
Azt írják sok jármû és állomás most már csak a csilivili része nem úgy mint az X3-ban ahol az utolsó transport is szállított vlamit vagy bedokkolt, harcolt stb. Sok hajó csak grafika miatt van oda rajzolva és amint nincs rá szükség egyszerûen eltûnik.
Másik nagy bánatom hogy sokan írják amikor nekimennek egy másik hajónak nem történik semmi, vagy a legrosszabb esetben bele vagy átklippelnek rajta.
Ha nem tûnt volna föl, az elmúlt legalább 5 évben szinte csak beta állapotban adtak ki játékot és az elkövetkezõ hónapokban lettek (jó eséllyel) játszható szintûek. Pl Sword of the Stars II-t úgy adták ki, hogy 30 kört lehetett csak játszani, utána kifagyott a játék. És ezt 1 hónap után sikerült csak kijavítaniuk, de maradt bõven bug utána is. kb másfél év kellett a megjelenés után, hogy ne legyenek komolyabb hibák a játékban és belekerüljön a feature-ök 95%-a, amit megjelenés elõtt ígértek.
1) Right click your audio icon in the system tray and select 'Playback Devices'. 2) Highlight your default playback device. 3) Click the 'Properties' button. 4) Click the 'Advanced' tab. 5) Under the 'Default Format' drop down menu, choose 16 bit, 48000 Hz (DVD Quality). 6) Click OK. 7) Run the game.
Ezzel állítólag menni fog a játék!
Nálam el sem indul, a töltõképernyõig eljutok aztán lefagy. (Saved Dump to ...)error
Üdv mindenkinek! Már elég régóta vártam rá, ma korábban jöttem haza, és egybõl rámentem a steam fórumra, mert egosofték honlapja halott, hát elég nagyot csalódtam... megint! Úgy látszik megint érdemes volt várni és nem elõrendelni ezt a játékot is. Borzalmas optimalizációról, gusztustalan textúrákról, szinkronról, modellekrõl írnak a legtöbben. Egyet nem értek, hogy akik védik a játékot, miért írják, hogy ez természetes mikor a játék kijön... Dehát akkor mi történt a 7 év alatt? A mostani játékokat miért kell egybõl a megjelenés napjától folyamatosan javítgatni, mintha nem lenne kész? Amúgy egy angol nyelvû videó: X Rebirth - First Impressions
Amit én eddig olvastam metacriticen azok jók voltak...
na,jönnek a gameplayek,egyelõre németül. nekem még hétfõig vármon kell,addig marad ez:D
Mostan tapostam rája a play gombra....
Lássuk...
Délután megyek érte, aztán másnapra már tudok valamit én is mondani...meglátjuk.Lehet hogy ellensúlyozzák majd valahogyan,amit most kihagynak/kihagytak/kivettek.Vagy jön egy újabb X-Tension... :)
"Below is just a fraction of what is tradable in the X Universe."
"The X Universe is full of unique characters, ships, factions, and more. There isn't enough room to fit everything you’ll run into out there, not to mention there are unknowns that need to be discovered. The more you explore, the more that will be added to your Encyclopedia."
"Below are just a fraction of ships Ren will see in his travels. As you explore the X Universe, more and more ship types will be added to your Encyclopedia."
"Not all systems and sectors are listed here; some must be discovered and explored, which will then be added to your in-game Encyclopedia."
"The weapons listed here are just a few that you’ll find in your adventure, the in-game encyclopedia will update as new weapons are discovered and purchased."
Hol is kezdjem... Nem, a kézikönyvben természetesen nincs minden leírva. Oda is van írva, hogy a felsorolt hajók/fegyverek/frakciók/szektorok csak egy kis része a jatékban lévõknek. Nyilván nem spoilerezik le az egész játékot a kézikönyvben, hogy aztán ne legyen mit felfedezni. A kézikönyv arra van, hogy az alap elképzelést, irányítást és játékmechanizmusokat megmagyarázza az embernek. Azt hittem ez nyilvánvaló volt, fõleg, hogy oda is van írva többször is.
Az állomás és komplexum építés szerintem fényéveket javult. Igaz, nem lehet bárhová építeni, csak bizonyos "telkekre", de a fejlesztõk elmondása szerint sok ilyen szabad építési terület lesz. Plusz elbúcsúzhatunk a spagetti tésztáktól, mert minden moduláris.
Az Albion Skunk olyan mint egy parancsnoki hajó. A kisebb ellenfelekkel egymaga is elbír, a nagyobbak nyilván már nem. És igen, egyszerre csak egy fajta fegyverrel lõhetsz, de miért is baj ez? Nem így a logikus? Nem így használtuk eddig is a fegyvereket? Például az elõzõ játékban sem érte meg összekeverni olyan fegyvereket, amiknek más a hatótávjuk vagy más ellen hatékonyak, mert az csak pazarlás volt. Meg aztán minek 10 fegyver ha 6 el sem találja a célpontot. Tiszta II. Világháború feeling.
Az irányítás (egér+billentyûzettel) szerintem nem változik, vagy nem sokat.
Ha valakit meg az riaszt el, ha valami egyszerûbben kezelhetõbb vagy átláthatóbb lesz, az vagy mazochista, vagy nem tudja mit beszél. Kezelhetõség =/= butítás. A játék látottak és hallottak alapján legalább ugyan olyan komplex lesz, mint az elõdjei.
Minõség >>> Mennyiség.
Na megjött a csomag az Egosofttól, még mielõtt letelt a számláló :) Kár, hogy csak késõbb érek rá :) Most mennem kell dolgozni :( Bõvebbet tehát nem írhatok, mire elindítom már megírták mások... Annyira nem érte meg a Collector's editiont megvenni, elég kiábrándító más játékok hasonló kivitelezéséhez képest de nem bántam meg (mert X).
A Manual az eddigi legvékonybb amit X3:R óta kiadtak ( csak azóta követem a sorozatot).
Tényleg csak 20 hajótipus van? Írjatok valamit h milyeeeen a játék!
Már bocs de ha elkezdik gyomlálni azt amit a legjobban szeretsz valamiben, nem gondolkozol el, hát jah. :D Engem meg pont az riaszt el hogy kezelhetõbb lesz. Pont ez volt benne a pláne, a plusz hogy olyan nehéz és összetett amilyen volt. Mindegy pár óra aztán kiderül.
Azt lehet tudni a repülés fizikához is hozzányúlnak? Tehát arcade jellegû lesz? Mert az tényleg nem hiányozna. X3 Terran conflict volt az utolsó ilyenem. Az nagyon bejött repülésileg. Szoptam vele rendesen az elején míg kiismertem a fizikáját, kellett egy kis idõ hozzá. De utána élmény volt.
Szóval nem akarok ítélni a video alapján. Valaki tud valamit?
Mellesleg én nem bánom, hogy egy kicsit "kezelhetõbbé" és talán egyszerûbb válik a játék. Engem eddig mindig az rémisztett el, hogy annyira összetett és bonyolult volt, hogy 5-6 óra után feladtam, mert azt sem tudtam hova nyúljak......
Azért az X sorozat messze nem volt egyszerû. Onnan azért van mit egyszerûsíteni ha pénzt is akarnak látni ezt el kell fogadni.
Az elsõ, amit írsz, nekem is fura, remélem moderek javítják. Ez tipikusan olyan játék amit lehet javítani, mivel nem történet orientált annyira. Bár ezek a változások nekem úgy tûnnek mintha most kapnánk egy történetet is. Legalábbis nagyobb szerepe lenne mint a korábbi részekben. Amiknek teszem hozzá nem volt rossz sztorijuk.
-"You can only fire one weapon at a time." -"állomásokról meg már tudvalevõ, hogy nem lehet bárhová építeni õket" -csak egy hajó van -nem lehet capitalt vezetni
És még ki tudja hol a vége.....
Értem én, de kinek készül ez? Talán valamilyen konzolra? Mert akkor látok ekkora butításokat.
Annyit tudni, hogy a játék kezdetekor nem lesz azonnal elérhetõ a sandbox rész, hanem valamilyen történettel fog kezdõdni. Valószínûnek tartom, hogy ebbe a részbe lesz integrálva valamilyen tutorial, ha lesz. Az állomásokról meg már tudvalevõ, hogy nem lehet bárhová építeni õket, de sok hely lesz, ahová lehet, és modulos felépítésûek lesznek, úgy mint a hajók is. Ami azt jelenti, hogy elõször építesz egy alap ûrállomást, és azt lehet tovább fejleszteni különbözõ funkciójú modulokkal.
Azért reméljük, hogy itt már nem úgy lesz mint a régi X-ekben, hogy kvázi az új játékosnak semmi segítséget nem adott a program szinte semmihez. Sok esetben fórumokról kellett összeszedni, hogy milyen lehetõségeket rejt a game valójában...Rohadtul izgat, milyen lesz a komplex építés. Remélem modulos.
Jobban értelmezve, az X univerzum a kapuk rendszerének csak egy töredéke, amely egybe van kapcsolva, hogy ne tudjanak kiszökni belõle a lakói. Mintha egy labirintus lenne, csak kijárat nélkül.
Állítólag egy szupernóva miatt, ám az csak a felszín. A kapukat az "õsök", sentient cloud-szerû élõlények vezérlik (azoknak az õseik építették azokat), és mivel nem voltak elégedettek az X univerzum történéseivel, így megszakították azt. Tudni kell, hogy õk is hozták létre az X univerzumot, hogy a Terranokat, és azok teremtményeit, a Terraformereket meggátolják a továbbfejlõdésben/új területek felfedezésében.
Szerintem a kevesebb jobb. Jobb, ha kevesebb felfedezhetõ bolygó van, ha azokat szépen lemodellezik és kidolgozzák. A randomizáltság a minõség rovására megy...