X2-ig annyi volt a különbség, hogy le kellett a pajzsot kapcsolnod, hogy beengedje a konténert, és az is csak a játékos hajójánál... Túl sok értelme nem volt.
Ha nem is az MMO, inkább a konzolok hatását látom. Az eddigi X-eket lehetetlen konzolon játszani, ezt viszont már a bemutatón is kontrollerrel irányították. Üzletileg ez egyébként egy jogos döntés volt.
Mondom en nem lennek meglepve, hogy ez a bevezetese annak, hogy a kovetkezo resz, MMO lesz es ez a teszt. Amugy valoban az egesz, a mozgas es ez a dolog nagyon arkados, es ugyanez jellemzo a rikito grafikara is, ami eddig nem volt jellemzo az X-re.
a videót elnézve nekem pl az sem tetszik hogy megsemmisít egy ellenséget és az úgy dobja el a lootot hogy egy kis rakéta vagy akármi jelenik meg az ûrben,és ha átmész rajta a hajóval fel is van szedve. kicsik árkádos. persze lehet igy egyszerûbb,praktikusabb,majd élesben kiderül:)
Gondolhatod, hogy nem szimplan az oldalazasra ertettem, hanem a kivitelezesere. Az oldalazas nem lenne gond, hiszen lehetnek egy urhajon segedraketak, amik segitik az oldairanyu mozgast. Na de a videonban van egy jelenet, amikor kioldalazza ugy az allomast eloremenet kozben, mint ha valami FSP karakterrel oldalaznank. Semmi szogelhajlas, semmi kiteres, csak egy olyan hihetetlenul intenziv oldaliranyu mozgas, mintha valami arcade autosverseny jatek lenne, nem pedig egy urhajoszimulator.
De ugyanez jellemzo az osszes hajo mozgasra a videon.
Igen nos, az oldalazás mindig is része volt az X játékoknak, de valódi bevezetésre az X3R idején került sor. Igen, valóban elég lájtosan mozog a Skunk a videókon ahhoz képest, hogy egy M6-os. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy egy M3-as teljesítõképességét akarták kihozni belõle mozgás téren.
Ahogy nezem mennek az MMO-sitas iranyaba. A kulso ikonositas, kinezet , walking on station stb A stationos megkozelites emiatt , hogy maszkalhatsz az nem rossz, mondjuk egy ido utan egy urszimulatorban, ugyis elveszti a varazsat,foleg akkor ha csak nem ad valami pluszt is, ezt gyengitheti, hogy kivulrol is elerheto a marketrendszer, ellenben ez egyben plusz is, mert igy a jatekosok, akiket nem erdekel az allomas belulrol, nem kell sok idot vesztegetni azzal, hogy a stationon felorat rohangaljanak. Az hogy ujra van cockpit az kifejezetten nagy orom.
Ellenben meg mindig az a hulladek ablakos menurendszert eroltetik, raadasul puritan kivitelben, az nem jo. Mint ahogy az sem, hogy az urhajok mozgasa nagyon arkados lett. Oldalazas, mint egy FPS-ben? What the fuck ? Ezt azert nem kellett volna.
Elõ lehet rendelni valahol ezt a játékot? Vagy lehet majd kapni a dobozos verziót itthon is?
Emlékszem anno a Terran Conflictot is meg akartam venni de itthon sem lehetett kapni, majd az Egosoft is írt, hogy az angol verzió elfogyott majd pár hét múlva talán... Aztán inkább letöltöttem...
Üdv mindenkinek.
Úgy látszik évek óta nem jártam errefelé, mert már nem megy a régi júzernevem. :D
De igyekeztem felismerhetõ maradni, aki ismer, az szerintem fel fog ismerni, hogy ki is vagyok én.
Már kezdek szorongani, már nagyon várom ezt a november 15-t. Ígéretesnek néz ki a játék, lehet hajón és stationon is mászkálni. stb.
Szóval remélem újra összegyûlik a régi banda, és persze az újak is nagy számban jelentkeznek.
Elnézést kérek, ha nem ismerek sokatokat, de már magával az x3 terran conflictal is elég rég játszottam már, de úgy érzem, hogy erre az X-Rebirthre érdemes lesz visszatérnem.
Csak azt mondjátok meg, hgoyan adom be az EVE-s CEOmnak, hogy alig leszek onlány. :D
Nekem már mind megvan retail+Steam, de nagyon jó vétel annak, aki eddig okosban nyomta.
én ezt az egy hajós dolgot úgy képzelném el mint az i-war 2ben. van egy kicsi shuttle mint irányító hajó,és azt lehet rácsatlakoztatni különbözõ hullokra. így az ûrálomás is bejárható lenne mert ledokkolsz,lecsatlakozol a shuttlelel és leszállsz az állomáson
Nem 100, elõbb meg kell tudni, hogy a motor engedi-e. Továbbá ha igen is, valószínûleg a régi fapados ûrrucis repkedés két hajó között nem fog menni, mert ahhoz túlságosan a kód mélyére kellene nyúlni. És ha még sikerül is a hajókat feltörni, akkor is csak egy üres dobozt kapunk (nincs belsõ tér, vagy az Albion Skunk belsõ terét kapnánk), az állomásokra való leszállás pedig megint csak bajos lesz, mert ezúttal minden állomást a játékos hajóméretére terveztek (értsd: bejárható dokk). Továbbá megint több mint valószínû, hogy a játékos hajó kétszer van renderelve, egyszer az ûrben, másodszor pedig az állomáson, kidolgozottabban (tehát még ha sikerül is leszállni egy állomásra, odabent gyalog még az Albion Skunkot látnánk viszont). Ám ez csak szerintem van így, még bármi megeshet.
Igazából arról nem nagyon van infónk, hogy hogyan is fog mûködni ez az irányítgatós. Ha olyat meg lehet csinálni, hogy landolsz egy anyahajón (mondták, hogy lehet), és ha a tiéd az az anyahajó, akkor mondjuk felmész a parancsnoki hídra, és onnan adod a parancsokat a hajó kapitányának, az eszméletlen lenne. Mekkora lenne már, ha a parancsnoki hídról lehetne figyelni a csatát! Ez csak az én álmom mondjuk, de az ûrállomások és hajók belsejében való mászkálás (ami benne lesz) egyáltalán nem áll messze egy ilyen megvalósítástól.
Ez az egyik erõssége. Láthattuk az Oblivion/Skyrim esetében, hogy mire képes a modding közösség, ha egy komoly sandbox game-t kap a kezei közé. Ebben nagyon brutális lehetõségek vannak, ha kellõ mélységgel lehet majd belenyúlni a játékba...
Ez csak egy gamescom demó volt, nagy valószínûséggel ez az egész benne sem lesz a játékban. Egyébként a játék továbbra is modolható lesz az ígéretek szerint, és mind tudjuk, hogy ez mit jelent...
Nagyon szívesen! :-) Ezeken már több látszik, fõleg a belsõ terekrõl. A kommunikáció megoldása eléggé hajaz a Mass Effect-re, ami egyáltalán nem hátrány. Az viszont nagyon látszik, hogy a játék fényévekre van a késztõl, kíváncsi leszek, hogy lesz ebbõl kiadható játék novemberre. Vélhetõen sehogy, majd patch-elnek, ahogy anno az X3R-nél is. Az lehetett, hogy ki akartak jönni a Star Citizen elõtt legalább egy évvel...mindenáron. És még egy. Remélem azt a harci siker esetén örömmámorban úszó másodpilóta csajt ki lehet majd kapcsolni. :-)
Nem szokásom ilyen fogalmatlan hozzászólásokat kielemezni, de a Te külön kérésedre leírom, miért írtál oltári baromságokat:
1. Nem hosszú játék, nem lehet "végig vinni", mivel ez egy SANDBOX. 2. Ugyan annyira árkádos lövölde, mint az elõzõ részek: amennyire te akarod. 3. A 4-szavas mottó pedig ugyan úgy megállja a helyét, nem is értem, milyen logika alapján jutottál el oda, hogy ha egy hajót tudsz irányítani (személyesen, közvetve, parancsokkal lehet többet is, mint régen), akkor csak harcolni lehet egyfolytában, de ezt rád hagyom. 4. "Van egy piros meg egy zöld ágyú"... Na ezen nevettem a legjobban. Ugyan úgy van több fajta fegyver, mint az elõzõ részekben, sõt most teljesen új jellegû (pl.: shotgun-szerû) fegyverek is lesznek, és nem csak a rof-ban meg a színben lesznek különbözõek. Jelentõsebb változás csak annyi, hogy most egyszerre csak egy fajta lézert használhatsz a rakéták és drónok mellett...
Jaj hagyunk már téged... egyetlen dolog amit ezen a fórumon csinálsz az, hogy másokba kötsz bele. Persze ahhoz már hülye vagy, hogy meg is indokold mi is a problémád.
"Van ez a 4 szavas X mottó de így, hogy akármilyen hosszú is a játék egyetlen hajóval kell (ami elég kicsi hajónak tûnik) végig vinni, csak a Fight maradt. Illetve nagyon limitáltak variációjúak lehetnek a küldetések. Van egy piros meg egy zöld ágyúnk oszt kész"
Jaaaaaaaaaj, ez fájt... Már nem azért, de ha nem írtál volna, bölcsebb maradtál volna...
Jónak néz ki de szerintem csalódás lesz... Nem mintha hc X fan lennék, de nekem eddigi infók alapján butított játéknak tûnik. Olyan mintha valami árkád ûrhajós lövöldét akartak volna csinálni. Egy dolog ami nagyon plusz pont, a szép és eléggé részletes grafika. Van ez a 4 szavas X mottó de így, hogy akármilyen hosszú is a játék egyetlen hajóval kell (ami elég kicsi hajónak tûnik) végig vinni, csak a Fight maradt. Illetve nagyon limitáltak variációjúak lehetnek a küldetések. Van egy piros meg egy zöld ágyúnk oszt kész, szerintem a fejlesztések is max annyiból fognak állni, hogy lesz pár tulajdonság(sebesség, hp stb) és creditért lehet majd növelni.
Nagyon tetszik! Az ûrhajók is sokkal realisztikusabbak, jobban néznek ki!
Nagyon jó kis játék lesz ez!! Persze ízlések és pofonok, de nekem tetszik, hogy 1 hajóm van, mint a DSO-ban! Jobban szeretem a stratégai és menedzselõs részeket, mint az árkád fight-ot! Kíváncsi leszek, hogy milyen AI-ja lesz, mert elég idegesítõ volt, mikor a korábbi X-ekben a hajóim beakadtak és szétzúzták magukat! Ebben a kis ingame-ben is látható volt, hogy 2 ellen is beakadt az állomásba...:( Jah...és a modokra is kíváncsi leszek, hogy milyen pluszt lehet még ehhez hozzáadni?! :)
Ezt jobban fogjátok szeretni, részletesebb! (szóljatok, ha álljak le a videókkal, de ezek nincsenek agyon reklámozva, lehet, hogy még nem látta mindenki)
Új video, de csak kevés új részlet van benne (egyébként amilyen jól néz ki a cockpit, nekem annyira nehéz megszoknom az egyetlen hajónk külsõ látványát. Eléggé rút. Lényegesen jobbak voltak X3-ban ebben a kategóriában).
Az jó hír. Bár ez is csak closed béta. Azért open béta gondolom nem szokott lenni.
Elvileg a procim támogatja, mert a 2 modul futott már úgy. Gyakorlatilag meg jelenleg is 1333MHz-en futnak. De akkor marad is ennyin mindenképp. Felelsleges a terhelés, ha úgysem észrevehetõ.
Ha jól tudom, jelenleg csak az AMD egyes processzorai támogatnak natív 1333-nál magasabb órajelet, de azt is minek, mert ezzel együtt rendre alul maradnak a sebesség teszteken.
A leggyengébb láncszem mindig a határ. Ha egy modul nem tud 1600-on futni, akkor egyik sem fog.
Egyébként teljesen felesleges 1600-on futtatni a memóriát semmivel sem lesz gyorsabb semmi. Arról nem is beszélve, hogy a CPU-ba integrált memóriavezérlõ órajele 1333, ami nem változtatható, tehát egyrészt kell plusz feszültség, másrészt sokszor többet árt, mint használ. 2GHz feletti moduloknál már érzékelhetõ a változás, de az sem játékoknál.
Így szándékozom a 2x1GB mellé még berakni ugyanolyan típusú 2x2GB-ot. Amik most vannak benne, 2x2 kit, viszont az egyik tudná az 1600MHz-et is. Annak viszont utána kell néznem, hogy a lap csak 2 modul esetén tudja vagy 4 esetén is. De éppen ez annyira nem foglalkoztat, amennyiben nem a vinyót cseszteti a win.
Az X3R-rel anno én is 2GB-tal kezdtem, ha jól emlékszem. Viszont nálam nem az szabta a határt, hanem a proci. Mikor már a rendszerek jó 80-90%-ában jártam, voltak olyan helyek, ahova nem igazán volt célszerû bemennem. Az egyik ilyen volt Ore Belt. Tekintve, hogy ide épített hatalmas komplexemet, régi 2 magos 2GB-os gépen 3 FPS volt a max. A jelenlegi gépen ugyancsak 2GB mellett, de már 4 magos és magonként is gyorsabb procival ez 7-10 FPS lett. Illetõleg egy M0-al Xenon rendszerekben PPC használata mellett szintén 3-7 FPS körül mozgott. Ami lövedék nem jelent meg, az nem is talált be, mert nem is létezett. Egyszerûen már nem volt képes számolni. SETA mellett, ha abban a rendszerben volt kereskedõ hajóm, ahol én is voltam, esetenként felrobbant 1-1 ütközéstõl.
Én nagyon bízom benne, hogy az új motor ezeket a dolgokat orvosolni fogja és sokkal élvezhetõbb lesz a játékom.
Persze, ez egyértelmû. De 4 slotos gépbe sokszor csak kettõ modul van, ami abban az esetben bõvíthetõ, ha még kapni azt a típusú ram-ot. Szerencsére a RAM-ok mostanában nem nagyon változnak, fejlõdnek, mai napig kapni ugyanazokat a DDR3 1333 modulokat pl., azonos gyártóktól is, melyeket pár évvel ezelõtt.
A memóriamodulokat nem célszerû keverni, mindig kit-eket szabad csak használni (tehát amit együtt adnak - 8GB-os kit = 2x4GB-os modul). Annak sosincs jó vége, ha beraksz két 2GB-os Kingstone modul mellé egy 4GB-os Corsair-t. Emellett az sem elhanyagolható, hogy dual/tri channel-ben muzsikálnak-e (4-es foglalatba nem teszünk 3 modult).