Csatlakozom azokhoz, akik kikapcsolhatóvá tennék a cockpit-et. Szinte semmit nem lehet látni a mûszerfaltól, különösen, amikor rácsatlakozott arra a teherhajóra vagy mire...A képernyõ 60%-ka takarásban volt, ez így gáz. Ha mást nem, valami MOD-al biztosn ki lehet majd irtani. Ezt még a legkomolyabb szimulátorokban is így csinálják, mindig van egy cockpit nézet, és van egy normál HUD nézet. Amatõr lenne, ha kényszerítenék a játékosokat a cockpit-re. Garfika nagyon szép, bár kicsit nekem túl színes és giccses -az eltúlzott nebulákat a háttérben remélem nem veszik át a sok tucat lövöldébõl, amiket 8éveseknek készítenek-. Az X3 komorabb világa így elsõ blikkre engem sokkal jobban megfogott. De nyilván látni kell majd éléõben is, mert lehet, hogy le fog esni az állam.
Na végre valami újdonság! Nekem tetszik amit látok, örülök, hogy az útvonaltervezést is átdolgozták, bár majd meglátjuk hogyan mûködik valójában. A X3-akban az egyik legidegesítõbb dolog számomra pont az autopilot útvonaltervezése volt, még szerencse, hogy oos másképp viselkedik...
A Darkstar one-be volt ilyesmi, de hidd el, az egész nem befolyásolt sokat. Csak egy egyszerû animáció volt.
Kicsit csalódtam ebbe az új videóban. Nagyjából ugyanezt a hangulatot meg lehetett csinálni TC-ben, a TL-bõl freight drone-okkal kirakodni+ feltenni egy cocpit modot. Hozzáadott a hangulathoz nagyon.
Azt hittem majd valami karmok megragadják a konténereket, felpakolják a drone-okra, az állomásba bedokkolva pedig lekapják róluk és megy minden a gyártósorra. De ugyanaz a módszer, elindulnak felpakolva, varázslatos módon megfordulnak pillanatok alatt és már ugyanonnan jönnek is vissza.
De legalább van valami :)
Ez az elõre betáplált útvonal meg addig lesz érdekes amíg nem lsezünk ütközõpályán.
Én meg abban reménykedek, hogy kikapcsolható lesz. Szeretem magam elõtt látni a teret! Vagy, tegyenek egy monitort rá, amin keresztül ipari kamerák segítségével kémlelhetem a környezetem!
Nekem az tetszik a legjobban, hogy visszatér az X2 hangulatvilága. Mûszerfal... Óriási állomások... Árnyékok!
Új youtube videó, érdekes az a kirakodási folyamat ;) Az arányok viszont végre rendesen látszanak, az állomás hatalmas, a freighter nemkülönben, egész jó a cockpit. Jöhetne már, nyári zivatarok alatt pont jó lenne repkedni...
Igen, ez a Rebirth topikja, ami napokon belül második születésnapját ünnepli - tényleg: Tomonor, lesz torta? - de nem tudunk többet, mint két éve. Ez pedig csúnya szégyenfolt az Egosoft arculatán.
Az EGO a Deepsilverrel karöltve gondoskodik róla -pontosabbn éppen, hogy nem gondoskodik semmirõl-, hogy hírek és ON téma nélkül maradjunk. MIlyen jó is lenne kitárgyalni a fícsöröket, vagy legalább 1-1 új videót, képeket, akármit. De csak a nagy nulla van 1,5éve.
Ám ha lehet hanyagoljuk a Star Citizent ebbõl a topikból - ez még mindig a Rebirth topikja :)
Az a fõ, hogy a realisztikusság ILLÚZIÓJÁT jól adja át! Nem magát a színtiszta realisztikusságot kell erõltetni, mert az egy játékban a játékélmény rovására mehet. És ebben szerintem nagyon jónak ígérkezik a Squadron 42. Sajnos a Rebirthrõl még nem láttam hasonló bemutató videókat, de gondolom azért az X3 szérián valamivel túlnõttek õk is, és lesz mit mutatni az új részben, nem pedig egy DNF 2.0 lesz.
az a gond, hogy ha ezek az ûrszimulátorok valósághûen ábrázolnák az ûrt, rettenetesen unalmas lenne a játék. Ezért is mondják, hogy az X3-as széria inkább a víz alatt játszódott mint az ûrben.
értem én hogy realisztikusság,meg azt is hogy nincs terraformálás,/ugrokapu meg hatalmas ûrhajók,de a fizikát már ismerjük :D
Hogyan beszélhetnénk realisztikusságról, amikor jelenlegi technikánk meg sem közelíti a játékban levõt! Érdekes lenne hordozó rakétás ûrhajókkal nyomni
Nem tudom mirõl beszéltek, mert ami videót én néztem, ott semmiféle fékszárny, csak rakéták voltak. De mutassátok meg a videót, amin mozgó fékszárnyak vannak, és elhiszem. Különben meg úgy beszéltek, mintha az X3 olyan nem tudom milyen realisztikus lenne...
Ha még lenne planetary landing...de nem lesz -egyszer érném már meg, hogy egy játék tudja ezt-. Úgyhogy ez sem magyarázza a fékszárnyat. Ettõl függetlenül remélem ütõs játék lesz.
Pár új videó. Le kell görgetni a közepére. Making of Rebirth. Ezeket érdemes megnézni. Ha jól látom 3 db van. Egyikben egy turret is látható mozgás közben.
Miért alig 2 éve? Az eredeti megjelenési dátum 2011 volt. Önmagában a csúszás is több mint 1 éves, ha tehát figyelembe vesszük az eredeti dátumot, akkor minimum 3 éve fejlesztik, hiszen a Terran Conflict 2008-as kiadás. De a legnagyobb baj, hogy teljes a csend. Ezt nem is értem, hogyan gondolják...Bár én nem az Ego-t hiábztatom, hanem a DeepSilvert. Általában a kiadó szivatja a népet és a fejlesztõket méginkább...Ki tudja, milyen szerzõdések vannak a háttérben, ami tiltja az infókat... A Star Citizen esetén ki van hagsúlyozva, hogy nem akarnak kiadót, éppen sok szemétség miatt. Tehát más konstrulcióban készül. Tán az Ego is kihátrálna már, de tekintve, hogy a kiadó fizet, ezt valószínûleg nem teheti meg...
Jó, na de azért ennyi fejlesztés után gondolná az ember, hogy néhány renderelt képen kívül mást is fel tudnak mutatni a játékból. Nézd meg a Squadron 42 Star Citizent, az még szinte sehol nincs a fejlesztésben, mégis pre-alpha in-game felvételeket mutogatnak belõle. Mindenesetre nekem nincs jó elõérzetem a játékkal kapcsolatban...
Az idõ ellenük dolgozik az biztos. A star citizenbe és társaiba belepumpalnak vagy 20millat mire ebbol lesz vmi:D Eddig elkarcolgattak mert hiánycikk volt ez a fajta jatek, de már más szelek fujnak. Minimum megjelenési dátumnak lenni kéne már...Bukta lesz ebbõl.
Lesz ebbõl a játékból valaha valami? Nehogy úgy járjon, hogy háromnegyedik kész, csak nincs pénzük befejezni, és mikorra végre bejezik, kapunk egy olyan minõséget, mint az Aliens: Colonial Marines vagy a Duke Nukem...
Ismétlem, nem a váratással van a baj! De ezt már leírtuk többen, ennél világosabban nem lehet megfogalmazni.
Ez vicces lenne, hiszen eleve õk koppintottak az elejétõl fogva. Ettõl függetlenül nagyon jó játékokat hoztak össze...de vitathatatlan, hogy az egész X az Elite-re épül, csak modern grafikával.
Érdekes momentum, hogy most szavaztatnak concept artokra... Akkor eddig min agyaltak? Amúgy agyam eldobom a nulla infós hozzáállásuktól, mióta kibõvült a csapat, a maradék is elveszett a híres német precizitásból :(
Hát a szememet már kiszúrták a közvetlenül nem rányitható capitalokkal is, de azért reménykedik az ember.
Az a helyzet, hogy én már láttam, sõt látok ennél rosszabb dolgokat a játékok világában manapság. A megjelenés halasztása számomra nem jelent problémát, minél késõbb jön, annál jobb (lásd: X3 Reunion esete).
Ha majd havonta megjelenõ DLC-kel fogják kiszúrni a szemedet - na akkor talán itt az ideje váltani. Viszont engem egy kis váratással nem sértenek meg.
Beláthatod, ez az indok nem állja meg a helyét. Képeket bármikor tudnának adni, amik mondjuk, a grafikát mutatja be esetleg, nem kell spéci dolog. De még erre se képesek.
vagy az Egosoft vagy a Deepsilver nem tudja megérteni, hogy marketing nélkül nem lehet magas eladást generálni. Lásd Blizzard már 2 évvel a megjelenés elõtt elkezdi a videókat, képeket tolni, mire megjeleni a játék kb semmi nem lesz benne ami az elsõ videókban voltak. És hogy mi értelme? Csak az nem fogja ismerni a játékot aki egy barlangban lakik.
Itt meg az Egosoft menekült egy barlangba, ahonnan néha kijön egy random generált szöveg fájl.
Egy szó mint száz, most hogy már konkurencia is lesz, össze kéne magukat szedni. De persze ezen nem veszünk össze, ez csak egy játék lesz. :D
Leginkább az kifogásolható, hogy ekkora csúszás mellé semmilyen érdemi infót nem tesznek több mint 1 éve. Gyakorlatilag nem tudunk semmit a játékról, sem arról, valójában hol tart a fejlesztés, vagy hogy mi az oka a lassan 2 éves csúszásnak. Ennyit minimum illene közölni, nem hiszem, hogy szupertitkos információ. Persze az valószínû, hogy itt sem a fejleszetõ, hanem a kiadó a ludas, mint általában...
Nem a megjelenésen csámcsogunk, hanem azon, hogy ennyi idõ után is mindössze ilyen nulla hírre futja tõlük, szánalom a köbön.
Még mindig a megjelenésen csámcsogtok? Én akkor kezdek félni, amikor kijön. Már elõre zsibog az orcám az ordenáré pofontól... Ne károgjunk! Ennyi hajcihõ után, még jó is lehet.
Nem valószínû, mivel a fórumba már hetekkel ezelõtt beírták, hogy 2013 Q2 után várható legkorábban a játék. A végén még X-Forever néven fog megjelenni...
Remélem nem ez az a karácsony körüli infó, amit úgy beharangoztak, mert akkor pacikukit popójukba, még egy nyavalyás screenshotot sem bírtak benyomni karácsonyra? Agyam eldobom ezen a fos marketingen.
Jahh karácsonykor a kövi hír : feltesznek megint 1 képet + ki irják hogy következõ karácsonyra csúszik a megjelenési idõpont bejelentése, addig is jó szórakozást az Albion uj kiegészítõjével ami remélhetõleg már õsszel elérhetõ lesz. :(
mondjuk részemrõl nem bánnám hogy ha lenne 1 kis konkurenciájuk és akkor nem az lenne hogy ücsöröghetnének rajta hanem próbálnának minél többet felmutatni ami újdonság és nem mindig ugyanaz a sablon némi kis változással
mondjuk akkor is az egosoft mellet lennék
Nálam az Elite eddig nem igazán gyõzõtt meg de a star citizien viszont igen, jó lenne ha a rebirthbõl is többet látnánk már, jövõre meg kell jelennie
A napokban írt be a fórumra egy fejes, hogy lázasan melóznak és majd karácsonykor lesz valami infó kiírva a hírek közé. Rohadtul remélem, hogy nem annyi lesz, hogy boldog karácsonyt...
Én a Rebirth kapcsán nem látok semmi újat... Nem ártana rákapcsolniuk, fõleg, ha lesz valami az Elite 4-bõl. Hiszen az egész X széria tulajdonképpen a nagy elõd koppintása, azzal a nem teljesen elhanyagolható aprósággal, hogy eddig gyakorlatilag nem volt konkurencia. Nehogy úgy járjanak, mint az UFO:Extraterrestrials fejlesztõi, akik addóg húzták a második részt, amíg a Firaxis ki nem hozta az Xcom-ot!
nahh végre adtak 1 kis életjelet magáról az Egosoft sajna még mindig nem az amit látni szerettem volna de legalább már vették a fáradságot és frissítették a megjelenési dátumot + bejelentették az x3 Albion frisítését
Engem rendkívül érdekel a game, de nem akarok itt OFF-olni, ezért bátorkodtam nyitni egy topikot. Elite: Dangerous
Ez az "Elite: Dangerous" nagyon ütösnek igérkezik. Lehet elõ kell vennem a "Frontier" nosztalgiázni egy kicsit. Jó lenne egy új topikot nyitni a "Dangerous"-nak. Elite: Dangerous - procedural generation
Ha egy karakterfejlesztõ játékban nincs pénz, akkor miben van?
régen se voltak jobbak az emberek csak éppen nem volt internet :P
egyébként meg az ok hogy van igény a stílusra fõleg ha megnézek pár kickstarter projectet is de ugyan megéri e a beleáldozott pénzt a játék vagy nem e a kiadó hasalt el idõközben, vagy pont ezt a projectet tette parkoló pályára
Akkora hiány van ebben a stílusban, hogy ha még 10x kiadnák az X3-at különbözõ címen, azt is megvenné mindenki aki rajong a stílusért. Én egy percig sem aggódok a Rebirth miatt. A másik, a mai játékosok elvárásai... hogy egy orosz pajtásomat idézzem: "Még a C64-es idõkben bármilyen játékot kaptunk a kezünkbe, boldogok voltunk. A mai játékosok mind boldogtalanok akármit teszel eléjük". Igaza van, mutass egyetlen játékot az elmúlt ~10 évbõl, amit nem fikázott hatalmas trollsereg így, vagy úgy:)
Ezzel inkább az a gáz, hogy ha ekkora csúszás után a játék nem azt hozza amit a játékosok elvárnak, akkor akár végleg lehúzhatják a rolót, akkorát fognak bukni. Inkább maradtak volna csendben, akkor nincs ekkora várakozás, ergo, a bukás esélye is kisebb. Annak viszont nem tudom mi értelme volt, hogy egy nyilvánvalóan pre-alpha fázisban sem létezõ játékkal kapcsolatban 2011-es megjelenést vizionáltak...Örülhetünk ha 2013 év végére lesz ebbõl valami.
Egyre bosszantóbb ez a csend a Rebirth körül. Azt még megértem, hogy nyáron lenyugodtak a kedélyek, és elhúztak délre pancsolni, de lassan november, és egy nyamvadt új képre sem telik... Ezt jelentették be legelõször, de lehet, hogy a Squadron vagy a Barathrum elõbb startol. Szégyen, amit mûvelnek.
Mivel a Rebirth sose lesz kész, talán nem számít majd szétOFFolásnak, ha ehhez hozzáfûzök valamit. A game gondolom még nagyon beta. A modelek nagyon jók, de a textúrázás harmat gyenge. Az egész kép olyan érzetet kelt, mintha mûanyagból lenne a hajó. A padló meg olyan mint egy tükör, ennyire nem csillog és tükrözõdik semmi. Ettõl függetlenül hangulatosnak ígérkezik, de Chris Roberts-et ismerve úgy gondolom, ez egy szimpla lövölde lesz, nem hinném, hogy kereskedni is lehet majd benne (hacsak a hajó tápolhatóságát nem tekintjük annak).