Kár votl kivenni. Rájöttem miért nem láttam az írást. Mert olyan skin van a win7-emen amihez a full glass progi kell. Néhány másik topik is ilyen nekem sõt pár oldal is.
Szerintem is. Viszont ennyi hibával is hangulatosabb volt mint a fehérség. :)
Egyébként ha kijjebb lenne nyújtva akkor valóban nem lenne rossz. Csak gondolom akkor meg más böngészõben csúszna el, ráadásul Chromeban és FFben pl. állítható a doboz mérete.
Engem nem zavar a képmérete, nagyon is jó hogy van ott kép nem csak fehér a hátér. Esetleg a karakterek színét kéne megváltoztatni sötét feketére vagy ilyesmi.
Harmadrészt azokban a böngészõkben, ahol kieg nélkül nem méretezhetõ a szövegdoboz (Opera pl., meg asszem IE is ilyen) eleve rossz a kép mérete.
Szövegmezõbe eleve nem is kéne képet erõltetni, egyrészt mert állítható a mérete a kép pedig úgysem alkalmazkodik hozzá, másrészt pedig kurvára idegesítõ szerintem... -.-
Szerintem nem nehéz ha megnézed az elején akkor teljesen másabb a színmélység illetve élsimi sincs az autókon. Ahol van Km/h a videóban ott sokkal szebb a látvány. Ebbõl gondolom én hogy PC.
R34-es Skyline illegális az USA-ban, így nem nagyon lehet egy ilyen valódi helyszínen játszódó NFS-be betenni. A többi különbség meg licensz miatt van, nyilván nem akarták a régi autókét megvenni, ennyi.
A Most Wanted-ben sem E92, és az Underground 2-ben sem 370Z. :D
Jó, hogy mutatod az útvonalat, sikeresen elfelejtettem belinkelni a mi tippünk. Amit te linkeltél most, az eléggé hibás. Utah-t épp, hogy csak érinti a Run.
LA-ben élnék én is valszeg' elmennék rá. PS3-at nem próbáltam soha, az elsõ és utolsó konzolom PS1 volt, de réges régen. Én is a h.lyeazértnemvagyok'ban próbáltam box360-at, halo 2-vel valamikor...de rémesen irányíthatatlan volt a terepjáró vele. :)
PS controllerrel valszeg én is így játszanék lévén eddig csak klavival toltam, egyszer még media marktban próbáltam egy autós játékot XBOX360-on... Na ott én is hasonlóan nyomtam :D
Mit össze nem bénázik, hmm és ilyenek kijutnak az E3 ra.
The Nissan 200SX went by different names depending on the sales market. In Japan the car was called the Nissan Silvia. The 1994 - 2001 model was based on the S14 platform which was wider, lower and slightly shorter than the previous S13 platform. Wheelbase and track were both increased, which made for improved handling.
In 1996 the 200SX underwent a major styling update which gave the car aggressive projector style headlights and tinted taillights. The turbocharger was also fitted with a more efficient ball bearing center section.
Aham. Csak japánban hívják Nissan Silvia S14-nek :)