értjük mi, csak valószínû ugyanaz lesz mint az eddigi részeknél.. képek alapján várjuk,a videók már elárulják hogy mégse olyan jó a játék, majd amikor kipróbáljuk a játékot szinte elsírjuk magunkat hogy hogyan lehet egy játék ilyen szar...... :/
Csak mostanában, hogy kapunk sok autókülönlegességrõl képeket folyamatosan, egyre inkább nem tudom mellérakni a gyalogos részeket, mert azok olyan komolytalannak néznek ki (eddigi hírek alapján), viszont az autófelhozatal meg komolynak néz ki. Nem tudom értitek-e. :)
Elég valószínû, hogy ezek konzolos képek, nem a PC-s. A BF3 PC-s és konzolos verziója között is látható különbségek vannak. Persze ettõl függetlenül lehetne jobb is...
A kisebb képeken egészen szép a game, de amint elkezd nõni a felbontás, hamar kilóg a lóláb. :)
- kegyetlenül csúnya, részlettelen az út textúrája...reméljük ez a minimum sys req + low beállítással lesz ilyen a végleges verzióban...de az eddigi tapasztalatok alapján ilyen lesz ultraatomiextralargehires' beállítással is (de lesz töménytelen mennyiségû motion blur amely feledteti...) - kopogtathatnának EA-ék Carmack bácsinál, hogy írjon nekik is valami megatexture dolgot az utakhoz, hogy szép, gyors, de látványos is legyen :D)
- szakadozott, kockás kerékjárati ívek és kerekek, felnik, kilincs mélyedése (no comment ez így 2011-ben, DX11 és tesszelláció mellett...)
- a sivatagos környezet egy az egyben a Fallout New Vegas képi világára emlékeztet, nem titok hogy nem egy mai grafikus motor van alatta. Ezt figyelembe véve egy vadiúj Frosbite 2 erre képes? Na neee...[Gálvölgyi-s reklámos hangon]
- a fény/árnyék effektek nagyon gyengék, legelább a hátteret elmossák a mai divatnak megfelelõen a "car lot" képen...mert jól néz ki, egyébként ápol és eltakar :)
Cseréltem a képeket HD-ra. Egyébként van egy parányi Photoshop a garázsos képeken. Nem sok, csak apró korrekciók. Hozzak nyerset az MX-5-rõl? (azon még Jack Rourke, a fõhõs feje is látszik, ugyanakkor nem vagyok benne biztos, hogy az EA örülne neki :D).
Figy. Storyja van a játéknak, valahogy el kell kezdõdjön. Vagy mit vársz, Start button és egy GOO felirat ? Utána gondolom hátradõlve, fél kézben egy sörrel, MX5-el elkocsikázni NY -ig... LOL Utóbbi 3 képen látható vasakat nem is tudom miért rakták bele, nem ebbe a játékba valók, a Shiftben jobban elférnek.
Gondolkodtam, és szerintem -hangulatra- a két legjobban sikerül NFS az EA Black Box-tól a Hot Pursuit 2 és az Underground 2 voltak. A Hot Pursuit 2-õt ma reggel toltam, és még a mai napig, 9 év után is megy pár online szerver, lehet versenyezni élõ ellenfelek ellen! Fenomenális, innen is látszik, hogy a HP örökzöld, az egyetlen NFS, mely három részt is megélt, és mindháromszor más stúdió készítette: EA Canada, EA Black Box, Criteron Games. Kíváncsi vagyok, hogy az EA Black Box valaha is elkészíti-e majd az Underground 3-at a The Run után.
Nekem ez a "lehúzás" viszont tetszik. Inkább legyen "élethûbb", mint sínautósabb. Nekem evvel lesz a legkevesebb problémám. Egyébként is ma jött meg az USA-ból a klasszikus kartondobozos NFS High Stakes (eddig csak mûanyag tokosba volt meg), most avval nosztalgiázok :)
Az a jó ha nehéz nem? Ha könnyû lenne 1 nap alatt végigvinné az ember. Bár amúgy tiszta cink hogy egy játékon dolgoznak 3 éveket aztán játékidõ meg 12óra.
*nem a játékot érezték túl nehéznek, hanem az autót
Újabb lehúzás. A közönség számára elérhetõ demot próbálták, ami csak a rendõrautós-helikopteres üldözést tartalmazta. A szerzõ szerint hiba az EA részérõl, hogy nem a konferencián bemutatott teljes demot pakolták ki. Az irányítás szerintük nem túl jó, õk mást vártak egy EA-s, avagy Need for Speed játéktól. Túl nehéznek érezték a játékot, s ahelyett, hogy a különféle manõverek a helikopterbõl áradó golyózápor kikerülésére élvezetesek lettek volna, igazi szenvedésnek bizonyultak. Szerintük túlságosan szimes akar lenni, emiatt pedig pont elveszti az árkád mókás oldalát. Chicago megjelenésével több, mint elégedett, bár a hatalmas terelõ nyilak zavarták. Aggódik a Run miatt, szerinte túlságosan is a mézesmadzagon van a hangsúly, ahelyett, hogy olyan alapvetõ dolgokra koncentrálnának, mint az irányítás. Állítása szerint, ha a megjelenés után is ilyen lesz a játék, ismét nagy bukást fog elszenvedni az NFS franchise.
Én is szeretem a szép grafikájú játékokat, meg maxra is tolni a beállításokat, de az általad mutatott különbség engem speciel nem nagyon izgat. Szerintem egész jó játék lesz.
Kicsit lol, de az electronic playground a The Run-t választotta az E3 legjobb játékának (nem csak autós játéknak, hanem az összes közül...).
Leírok minden véleményt, ez is hír. Per pill engem se nyûgöz le a Run, de annyira keveset láttunk még, hogy nem akarok ítéletet mondani.
Egyébként szerintem Criterion marad a HP vonalnál, mert sikeres lett. SMS pénzügyileg helyreállt már elvileg, sõt, új, saját projekten dolgoznak, errõl múltkor hír is volt a TCM-en.
Én már úgy vagyok vele, hogy hadd jöjjön, egy új ág lesz az NFS-ek közt, még ha nekem személy szerint nem is tetszik ez az akció ág, az eladásokra azért kíváncsi leszek, mit produkálnak, buknak-e, vagy sikeres lesz-e, ezt elõre nehéz megmondani, de a gyûjteményben egy új vonal lesz ez az akció NFS, az irányítása a látottak alapján meg bizalomra adhat okot, hogy nem sínautózás lesz, a videók alapján nem lehet õrült sebességgel bevenni a kanyarokat.
És legalább már nem csak a EA Black Box ontja a részeket, hanem ott a Criterion Games (nagyon remélem, hogy a következõ remake-ük egy Porsche Unleashed 2 lesz, vagy valami másik régi részhez visszanyúló), és a Slightly Mad Studios is. (apropó, ez utóbbinál nemrég nem valami olyasmi hír terjengett, hogy nagy baj van a stúdió háza táján, mert visszamondtak egy megrendelést, és az alkalmazottakat egyelõre átcsoportosították, hogy ne kelljen kirúgni õket?Jó lenne, ha talpra állnának, mert a Shift 3-at is biztosan rengetegen várni fogják majd)
A Joystiq lehúzta. Az útvonal hossza a preview alapján 325 km. Már az elején problémaként említik, hogy ha egyszer ez egy versenyjáték, a robbanások és ilyen-olyan lábakon töltött idõ csak felesleges töltelékek, az Autolog is szerintük kissé lényegét veszti. A BlackBox többfajta QTE kimenetelt ígért, de az író ilyet nem tapasztalt a próbajáték során. Az Autolog ezentúl azt is mutatja majd, a haverjaid épp hol tartanak a karrierben. Szerintük az egész nagy akciósdi elveszi a versenyzéstõl a helyet és annak a lényegét. Mi több, úgy fogalmaznak, hogy "egyik oldal sem tûnik jól kiforrottnak".
Elég érdekes hogy a helikopter folyamatosan lövi a kocsit és a golyónyomok alig látszanak+ a hátsó szélvédõ be sem törik. Ha már van törés akkor törjön rendesen vagy sehogy.
a BFBC2-ben elég jó az autók fizikája, de azért lenne mit javítani rajta még :D nagyon remélem legalább meghagynak egy olyasmi belsõnézetet mint ami ott van...
Ezek a HP fotók elég erõsen Photoshopolva voltak azért. Nem tudom, én örülni fogok, ha elfut a gépemen, a grafika az utolsó dolog, ami zavar per pill. :D
Épp ezt akartam írni tegnap én is, hogy látszik a videón, hogy már van valami súlya az autónak, nem csak úgy eszement sebességgel veszi a 90 fokos kanyarokat, mint az elõzõ jó pár BB-féle NFS részben. Legalább az irányítás úgy-ahogy talán rendben lesz.
Azonban az autók textúráival a látottak alapján még mindig nem igazán vagyok megelégedve, szerintem elég rondák evvel az új engine-el, meg aztán, éjszakai képeken kívül miért nem láttunk eddig nappalit? Itt van pl pár -ugyanúgy megjelenés elõtti- kép a tavalyi HP-ból összehasonlítási alapnak. HP:
A bevezetõben kifejti az író az aggodalmát, hogy egy versenyjátékban a sztori nem mindig jól sül el, s kétszeri játék után is picit szkeptikus a Run-al kapcsolatban. Egy fokkal érdekesebb preview. A grafikától le vannak nyûgözve. Dicséri az autó irányítását, állítólag érezhetõ a súlya, de nem eltúlzott módon. Õ maga nem számított ilyen szintû realitásra, s ahogyan a fejlesztõk, az író is a Hot Pursuit és Shift közé lõné be. Ugyanakkor kifejezi a gyanúját, miszerint különféle segédletek segítették játékát a demo alatt. Kicsit idegesítõnek találta, amikor a játék átvette az irányítást az átvezetõk bejátszása érdekében.
multiban egyik versenyez a másik lövi, harmadik-negyedik rendõrautóval üldözi :D jó móka lesz
"amikor a Frostbite elõkerült, készítettek egy autómodellt, helikopter pedig már alapból érkezett a csomaggal. Kivitték a pályára, az egyik fejlesztõ az autót, másik a helikoptert vezetette, utóbbi egyszer csak lõni kezdett az autósra. Rájöttek, hogy ez egészen nagy élmény és a motor potenciálja hatalmas."
Tehát elkezdtek Battlefield BC2-zni, remélem a véglegesben is vezethetem a helikoptert :'DDD
"Lesznek kameranézetek (lökhárító, motorháztetõ és külsõ nézet- belsõrõl egy szót se hallunk)"
Tegnapi élõ chat összefoglalva: Vannak más emberek, frakciók, akik meg akarnak állítani? Elég kevés van: lesznek rendõrök (minden városban a sajátjuk), illetve a bûnszervezet, akik Chicago-ban utolérik Jack-et.
Milyen hosszú a karrier? A „Run” megközelítés meglehetõsen hosszú, plusz lesznek challenge-ek és egyéb nyalánkságok, melyeket karriered során oldasz fel!
Lesz Wii változat? Lesz, csak apró változásokat kellett tenni ahhoz, hogy a megfelelõ élményt nyújtsa. Eenkívül mobilra is készül.
Csak Chicago-ban találkozhatunk helikopterrel? Nem, lesz még több helyen is. Konkrétum nincs.
Mekkora terület van a játékban a The Run útvonalából? Nyilván nem az egész. Nemzeti parkok és a régiók kiemelt területei, városait találni a játékban. Számokban beszélve több, mint 300 km.
Miért választottátok a Frostbite motort? Az Underground óta dolgozott Justin NFS-eken és saját bevallása szerint sokkal könnyebb a dizájnereknek új dolgokat csinálni, vagy a meglévõket módosítani. Idõtakarékos és egyszerû is.
A kamera statikus, vagy lehet változtatni a nézetet? Lesznek kameranézetek (lökhárító, motorháztetõ és külsõ nézet- belsõrõl egy szót se hallunk). Próbálták úgy megcsinálni ezeket, hogy érezd az autó mozgásukat mindben. A külsõ nézetben pedig sokkal „mozisabb” lesz az élmény.
Tudsz több autót választani? A kezdéskor kiválaszthatod elsõ autód, aztán a karrier elõre haladtával feloldasz különféle újabb járgányokat, de olyan is van, hogy a sztori miatt ülsz át valami másba (mint pl. a demoban is, amikor elkötöd a rendõrautót). Különbözõ pontokon lehet autót cserélni.
Sok autó lesz? Igen, persze. A legjobb, legikonikusabb autók kerülnek a játékba. Pontos számokat és további konkrétumokat nem mondhat.
Milyen az irányítás? Elég sokáig dolgoztak vele, a Codemasters-tõl átcsalogatott Alex Grimble próbálta úgy belõni, hogy elérhetõ legyen a hétköznapi játékosoknak, de azért ne legyen röhejesen egyszerû, lesz benne kihívás. Néhányan az elsõ kanyarokban még szenvedhetnek, de aztán szépen lassan megszokják és érzik jobban az autót. Nehezebbnek érezni õket, lehet velük driftelni, ha ügyes vagy.
Lesz környezeti rombolás a játékban? Igen, a Frostbite motornak hála lehetségessé vált. Óvatosnak kellett lenniük, nehogy véletlen túlságosan törhetõre csinálják. Pl. nem lesz falakon átszáguldás.
Lesznek elõrendelési akciók? Természetesen, egyenlõre még tervezés fázisban van és igyekeznek olyat kitalálni ajándéknak, ami miatt tényleg megéri.
Mi volt az inspiráció? Sok helyrõl, sok formában. Néztek filmeket (pl. Ágyúgolyófutam), egyéb játékokra pillantottak rá. Aztán amikor a Frostbite elõkerült, készítettek egy autómodellt, helikopter pedig már alapból érkezett a csomaggal. Kivitték a pályára, az egyik fejlesztõ az autót, másik a helikoptert vezetette, utóbbi egyszer csak lõni kezdett az autósra. Rájöttek, hogy ez egészen nagy élmény és a motor potenciálja hatalmas. Épp ezért többet csináltak az egészbõl, mint egyszerû verseny az USA-n keresztül.
Van nappal és éjjel is verseny? Természetesen, ráadásul még idõjárás is!
Lesznek hatalmas rendõrös üldözések rengeteg rendõrautóval? Igen is, meg nem is. Nem úgy, mint a Most Wanted-ben és Carbon-ban (ott a free roam miatt kellett annyi). Kevesebb vannak, de sokkal veszélyesebbek (gondoljatok a Hot Pursuit-ra).
Mióta tart a fejlesztés? Nagyjából 3 éve. Már elõtte is dolgoztak egy évet egy NFS-en, amit aztán elvetettek (ehelyett jött a Hot Pursuit és a Criterion).
Van kapcsolat az Underground vagy Most Wanted-el? Nincs kapcsolat a korábbi részekkel, változtatni, elõre lépni akartak, kicsit komolyabbá tenni, nagyobbá.
Milyen a törésmodell? Ha megnézed a videót, elég rendesen le lehet amortizálni. Körülbelül Hot Pursuit szintet lehet elérni.
Mennyi idõt töltünk az autón kívül és mekkora hatalmunk van a karakter felett? Kevesebb, mint 10%, de nincs nagy szabadon kószálás.
Hány ellenfél lesz egy általában szakaszon? Néhány helyen 8-at, néhány helyen 4-et. Például autópályán többet, szûk kanyonokban már kevesebbet és vérre menõ küzdelem lesz. Persze lesznek visszavetõ tényezõk, elég csak a Chicago demora ránézni.
Mi volt a legnagyobb kihívás a fejlesztésben a korábbi részekhez képest? Az autók kidolgozása. Több tucat módosítást hajtották végre az autókon. Másrészt mivel eddig csak autókkal foglalkoztak, így kihívás volt új stílusba is belekóstolni.
Lesz multiplayer, illetve milyenre kell számítani? Nem mondhattak semmi konkrétumot.
Vannak csak szinkornizált jelenetek, tehát karakterinterakciók? Nem mondanak konkrétumot a sztoriról és a többi karakterrõl, meg akarják lepni végre az embereket. Igyekeznek az érzelmeket kiemelni a játék során.
A Guardian angol lap már írt egy previewt. Nagyon hosszú, a lényeg: Már a bevezetõben úgy jellemzi az író a játékot, hogy "Uncharted négy keréken". A sztoriról õk se tudnak többet: a fõszereplõ Jack, egy tehetséges sofõr, aki részt vesz egy San Fransisco-ból New York-ba tartó versenyen, miközben üldözi õt a rendõrség és valószínûleg valamilyen bûnszövetkezet is. A karakter maga úgy tûnik nem túl patyolattiszta múlttal rendelkezik. Alex Grimble-t (aki a Codemasterstõl igazolt át az EA-hez) kérdezték a Frostbite motorrol, a fejlesztõ pedig elmondta, a dolog azért különleges, mert könnyedén lehet vele fejleszteni, nem telik napokba egy új pálya elkészítése. Ezúttal a fejlesztõk, mûvészek, gyakorlatilag mindenki közösen dolgozik a játékon, az eddigi címeknél általában külön dolgoztak, egymás munkáját alig látva és ismerve. Jason Delong kiemeli a Frostbite-nak köszönhetõ környezeti rombolási lehetõségeket, annyi akció van a Run-ban, mint még egyik NFS-ben se. Másodsorban pedig a karakterek "színészete" is különleges a Frostbite 2-vel. Ezúttal a történet mesélése is interaktív, ahelyett, hogy végigülnéd az átvezetõket, játszanod kell. Az írás alapján azzal a demoval játszott a szerzõ, amit tegnap láttunk. A QTE-k során nem mindig vagy sikerül, vagy nem alapján mennek a dolgok. Több végkimenetel is lehetséges néhány esetben. Az irányítást a BlackBox bevallása szerint "a Hot Pursuit és Shift közé" tervezték. Nem akarják, hogy a szim fanok 10 perc után kikapcsolják, de fontos, hogy a mezei játékosok is jól szórakozzanak. Az ellenfelek valószínûleg fontos karakterek lesznek, nem csak AI pilóták. A fõ karrieren kívül lesz még több mód is, multiplayer is kerül a játékba, viszont co-op (azaz amikor valakivel együtt játszol karriert) nem kerül bele. Több, mint 300 km-nyi út van a játékban, tehát a 3000 km kb. 10%-a. Az író szerint lesznek károgók, de szerinte nagyon ígéretes a The Run.
Nahát...sztem ezmég épphogy belefér, amúgy hozni fogja a Carbon/Most Wanted feelinget szóval :D gáz nemlehet.
a frostbite motor lehet fasza egy battlefieldnél a emberek kidolgozottsága meg a harcok miatt, de látszik ennek az nfs-nek a grafikáján, hogy a kocsik hót gázul néznek ki evvel a frostbite motorral most komolyan, egy autós játékban inkább a karakterek arcának-mozgásának kidolgozottsága, a robbanások, és a repülõrõl zúduló golyózápor a fontos, nem a kocsik????
Sztem rengetegen nem unják még. Én ezeket a szuperjárgányokat unom (Pagani Zonda, Aston Martin stb.) és inkább rendes utcai autókat látnék szívesen. Tuningolni lehet igényesen is és nem kell egy autónak úgy kinéznie akkor mint egy fröccsöntött mûanyag szarnak. Nálam a mai autós játékoknál elég nagy probléma , hogy van kb egy 20-30 db-os keménymag az autókból amik mindenhol ott vannak és már nagyon unalmas újra meg újra viszont látni õket. Jó lenne ha elõvennének egy csomó kocsit a 80-as és 90-es évekbõl (az új NFS Shift 2-ben szerepelt is egy régebbi merci és egy bmw) és azokat lehetne vezetni az új és trendi szuperjárgányok helyett.
Hihetetlen, újra és újra ugyanazok a demó marketing szövegek hangzanak el az EA Black Box-tól.
Anno a részvényesek elõtt nem gyõzték hangsúlyozni, hogy mennyire nem voltak megelégedve még õk maguk sem a Pro Street siralmas teljesítményével, és hogy majd az Undercover-ben mennyire másképp lesz, mert hogy most kétszer annyi idõt fektettek bele két csapattal párhuzamosan. Ehhez képest abból még annyit se adtak el, és még rosszabbra sikerült az elõdjénél.
Most itt példálóznak az Undercover-el, hogy mennyire nem tetszik nekik az sem, hogy majd most minden más lesz...mondhatnak bármit, szerintem már senki nem a demózott marketing dumájuk miatt fogja megvenni a játékot.
már unjuk a tuningot, pláne azt a streettunyingot ami abban volt. csilli villi 24" króm spinner felni, villogó neon kinnt bennt alul felül, 3 tonnányi audiórendszer, biturbó kompresszorral, 10 liter nitro, kályhacsõ kipuffok, és még 3 tonna mûanyag body kit :D jah és ez csak egy sima 206-os volt :D
lejárt lemez hál istennek már élõben sem látni ilyen retteneteket :)
Jöhetnének azok is de én leginkább egy Underground 3-ra vágyok nagyon sok kocsival (nem csak szuperjárgányok hanem sima mezei utcai kocsik mint pl egy 96-os Honda Civic vagy egy Toyota Carina), plusz még rengeteg tuning lehetõséggel.
Egy interjú. Lényeg: Az elsõ kérdésben rögtön arról faggatják Jasont, miért döntöttek úgy, hogy ezúttal kiszállhatunk az autóból és egy külön karaktert dolgoztak ki. A producer szerint az Undercover-ben is látott "te vagy a karakter" dolog miatt kevésbé lehetett a sztorival azonosulni, beleélni magunkat, egyszerûen nem hiszed el magadról, hogy te vagy az a versenyzõ. Így pedig adott a szituáció és a karakter is, akivel könnyen szimpatizálhatsz, ha megismered. Arra �akérdésre, hogy csak QTE (Quick Time Events, amikor megfelelõ gombokat kell lenyomni az átvezetõ jelenetekben egy bizonyos pillanatban) keretén belül leszünk az autón kívül, vagy irányíthatjuk a karaktert is, mint pl. egy GTA-ban, Steve Anthony úgy válaszol, hogy végülis igen, ám ez a QTE más lesz, mint a többi, egyedibb. A faggatásra, hogy mégis miben különbözik a többi QTE-tõl nem kapunk egyenes választ. A fõ cél az volt, hogy ne csak "nézd" az átvezetõket, de Te magad játszd ki. Természetesen van olyan kérdés is, aminél megkérdezik, elgondolkodtak-e a GTA szerû közvetlen karakterirányításon. Steve igennel felel, s kifejti, hogy azért még mindig egy NFS-rõl van szó, amitõl az emberek inkább autóvezetést várnak el a játékidõ nagy részében. Szerinte még nem tart ott a Need for Speed, hogy a játékmenet felét lábakon töltsük. Állítólag elég sokat kellett dolgozni a Frostbite motorral, hogy a The Run-hoz igazítsák. A sztoriról még nem mondhatnak részleteket. Nyáron várhatóak apró infók, de a teljes sztorit csak játékkal fogod megismerni. Mindenesetre elég hajmeresztõ, hogy másfél hónappal ezelõtt készült el a végleges forgatókönyv. Az Uncharted 2-t, GTA-t, God of War-t tanulmányozták játékmeneti tippek érdekében. Az Undercover-t még õk sem tartják jó játéknak, és pont emiatt idén a minõségre fektették a hangsúlyt. Már január óta készülnek az E3-ra és szeretnék elvinni a legjobb autós játéknak és a legjobb játéknak járó díjakat. Több motor is szóba került a játék fejlesztése elõtt, végül mégis a Frostbite lett a gyõztes, mert képes megvalósítani mindazt, amit kitûztek a fejlesztõk maguk elé. Arra a kérdésre, hogy õsszel a nagy nevek mellett miért az NFS-t választanák a vásárlók, úgy válaszolnak, hogy az NFS lépett a legnagyobbat elõre a saját univerzumában.
Jól hangzik, de akkor már lehessen benne a karakterrel gépfegyverrel mászkálni az erdõben, és írtani az ellent, miután kiszálltam vele a Porsche-ból.