Nekem se ugrott meg a pulzusom :D Gondolom majd E3... Amúgy a #TheDreadWolfRises miatt tudni, hogy Solas. De ezt ki is twittelhették volna :D
Nem lett bejelentve itt paripafütyi se, mert ebböl a gagyi teaserböl nem derült ki semmi érdemi...
https://hu.ign.com/m/dragon-age-uj-bioware-projekt/44694/news/ujabb-fulest-kaptunk-a-kovetkezo-dragon-age-jatek-megjelenes Csak pletyka ugye, mag TGA-n meglátjuk mit mondanak, de akkor is... “A Dragon Age 4 állítólag régóta fejlesztés alatt áll, sőt már ki is kukázott a csapat egy koncepciót, mert az Electronic Arts az élő játékokra állította rá csapatait. És a BioWare el is hintette év elején, hogy bizonyos szempontból a következő Dragon Age is illeszkedni fog ebbe a koncepcióba.” Az a kevés reményem is kezd elszállni, egy jó Dragon Age iránt. :/
Azért nagyon sok single cucc jön még manapság. PS 4-re főleg, de azért PCn is akad bőven. Persze nyilván open world jellegű lesz, meg lesz benne valamiféle mikrotranzakció, de utóbbit is lehet úgy csinálni, hogy engem nem zavarjon de a sok idióta meg költsön rá és így az EA is boldog legyen a végén. Utoljára szerkesztette: MrAndree, 2018.12.01. 11:59:08
Mert kb minden ez irányba megy el manapság....coop multi a single már szart sem ér... pedig elég szépen rá tud erre cáfolni pár only single player cucc.. No de nekem mindegy. Egy dragon age-t se vittem még végig szóval nem sietek sehova
Miért lenne multis? Nem fognak maguknak konkurenciát gyártani. MMO még lehetne, de nem hinném, hogy meg merik húzni. Akit meg a mikrotranzakcó vagy lootbox zavar, nos ő nem csak az új Dragon Age-el nem fog játszani, hanem semmivel se akkor mostantól. :)
Lootboxok biztosan lesznek benne. Szóval én már előre passzolom, bármit is jelentenek be.
Én 4. részre számitok :D Mondjuk a beleerőltetett multit kivehetnék. Meg, ha tényleg nem 4, hanem valami multis lesz, akkor felejtős. De nem hiszem, hogy ekkorát mernének váltani a jelenlegi megtépázott renoméjukkal. Anthem meg eleve coop, úgyhogy csak nem csinálnak még egyet. MMO-hoz meg nem értenek, lásd SWTOR.
Anthem után érzésre ez is fosmultis rakás foshalmaz lesz még több grindeléssel De azért várjuk a csodát...amik nincsenek
Esélyesen a Game Awardson bejelentik hivatalosan is sz új Dragon Aget. Kiváncsi leszek.
Teljesen szimpátia és harcstílus kérdése. Végigjátszhatod 4 tankkal, 4 mágussal, rugóval, és bármilyen más kombinációval. Elsősorban értelemszerűen azokat vidd magaddal, akik érdekelnek téged, szimpatikusak. Szerepjáték.
Első végigjátszás során (11 volt) én a csajokat vittem magammal (Wynne, Leliana Morrigan), aztán a többiben meg vegyesen. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.12.07. 00:37:55
nem találtam DA topicot, szar a kereső. szóval a kérdésem az első résszel kapcsolatos
melyik társat érdemes magaddal vinni? pl. wynne-t most viszem először magammal és most jött cutscene, hogy őt megszállta egy szellem. emlékeim szerint ez előző játékaim során nem jött elő. van másnak is ilyen "rejtett" sztorija? a hozzájuk tartozó küldetések mi alapján aktiválódnak? gondolom szimpátia érték, de alistair maxon kedvel mégsem jött még elő a nővére meglátogatásával.
Mar csak 12 euro a GotY a BF alatt (nem tudom meddig), ha esetleg valaki szemezett volna vele.
Ránéztem Gaider twitterre ezt ajánlotta mint "lovely article" Why Dragon Age...
Igen az Origin volt a legjobb. Az IQvisitor a 2 után jobb lett, de még így is messze volt az Origin színvonalától. Na meg az erőltetett polkorrektség, konzolfos hud, konzolok miatti litáltság, irányítás, agyatlanítás, stb...Sztori elment, de a Tresspasser nahyon kellett bele. Kiváncsi lesz javulnak-e most, hogy kicsit nagyobb szünet volt.
Biztos igazad van. :) Egy nap befogom, most a tükrök idegesítenek :D A lényeg ők voltak, rég volt láttam ezt a videot, mindig utólag tulajdonít az ember jelentőséget neki, mindig Gaider meg a többiek számítottak, nem gondolkodtunk rajta kik miatt volt olyan a Bio amilyen. Pedig, igen. Nem ma már jó ideje tudom miattuk. :) Utoljára szerkesztette: Although, 2017.04.04. 19:57:28
Másodszor, évek után befejezve, már bugmentesen, a tresspassert már nincs időm befejezni. - A harcrendszer nerfelve van, most akcióhősök a nighmare fokozatot is letudják taktikai nézet nélkül. - A grafika meg az animációk nekem továbbra is tetszenek, szinkron fantasztikus. - fetch questek garmadája. - Érdekes a térképasztal ötlet, eseményekkel, lehetett volna részletesebb, eseményeket jobban befolyásoló. - Craft olyan amilyen. - Dingman anno ezt is jól értékelte, a felfedezés és a skyrim szerű élmény nem sikerült, a Bio saját játékát kiterjesztette nagy méretre. Ez van akinek bejön van akinek nem. És hát a sztori. Elindult a Dragon Age origins egy szokványos fantasyként amit tökéletesen megvalósítottak, a harmadik részre az vált nagyon érdekesé a II. részen át ami mindig alap volt. A sztori és a karakterek, utazás a Fadeben, Redcliff sztori by Gaider, stb. és a sok karakter akik mind egyéniségek lettek, ki egyszerű ki bonyolultabb. Érdekes lett a champion és a grey warden kapcsolata különösen ha Alstair a warden, Fiona a regényből beköszön, jók az új társak is. ha valaki nem próbálta mindenképpen érdemes, időnként az EA ad rá 33% kedvezményt úgy mindenképp jó vétel.
Nem vittem még végig, most vettem meg nemrég leértékelve, azért kezdtem el. Bevallom ez a tükrös hülyeség ez nem tetszik, túlzásba vitték, látszik az egész azért van, hogy munkát spóroljanak meg, mindenhol a spórolás látszik. Meg, kicsit ugyanaz az érzésem van, mint a skyrimnál. Van egy dolog amibe a Beth is meg az EA is megegyezik. Próbáljunk megfelelni a 12 évestől, 90-ig, mindenkinek. Tudjuk miért, de ez megint egy pont ami nem fog működni. Teljesen más elvárások vannak. Meglátom befejezem é. Vannak érdekes dolgok, Leliana, nem egészen olyan lett amilyené vált a játékom során, EA borzasztóan erőlteti a "jófiú" kontentet, a Bio tudja ellensúlyozni de nem az igazi. Sok pont van, ami nem olyan mint lennie kell. Valamennyire javították ezt az elcseszett harcrendszert de, idegen attól amit a DA:O-ba felépített a csapat koherens egészet. Mindennel együtt élvezhető a sztori, nem az EA érdeme.
Ha már itt tartunk. Esetleg a Hívást olvastad? Az volt az előzménykönyv, Gaidertől. Azzal együtt válik teljesen érthetővé ez az egész történet, kicsoda Fiona, stb. :) Hepler, igen valóban emlékszem, milyen vicces mára meg sokkal rosszabb lett ebből a szempontból. Csak már a kutyát nem érdekel mit csinál az EA, legfeljebb lepontozzák a metacriticen. EDit: A dlc-ről, a Far Harbour óta más véleményem van, mint amit az EA csinál :)
Bízzunk a csodákban, és a fő csapat tehetséges tagjaiban. :)
Más: Trespasserről vélemény? Bevallom, én eleinte szkeptikus voltam vele, de a végigjátszás követően bátra oda merem tenni az elmúlt évek legjobb DLC-i közé. Sikeresen vitte tovább a ME3 Citadel DLC-jének fanservice vonalát, mind ezt megfejelték a DA univerzum bővítésével, új érdekes szálak bevonásával, és nem utolsó sorban szépen lezárta a Inquisition történetét. Bár mindig próbáltam, ezt a "funny & half-good guy" vonalat vinni a karakteremmel, mégis a tárgyalást mindig az "angry" opcióval fejeztem be. A mai napig libabőrös leszek, attól a jelenettől.
Szerk.: Heplert azért nem írd az EA számlájára. Szegényt nem a fejesek üldözték el, hanem a halálos fenyegetéseket küldözgető homofób rajongók. :) Utoljára szerkesztette: BryceHUN, 2017.03.28. 00:07:56
Ésszerű álláspont, Gaider és még két-három ember, az alapítók már rég otthagyták. Saját álláspontom, a DA:O óta nem tudtak maradandót alkotni. Ilyen cégek mint az EA pont a kreativitást ölik meg. Sablonos játékokat csinálnak. DA:I-ba a harcrendszer köszönő viszonyba sincs a történettel. Gaidert nem tudták belekényszeríteni, ez kijött továbbra is sztori szinten pl. a blood mágia jelen volt de játékelemként már nem. Vadidegen harcrendszert tettek rá. Amit mára úgy ahogy belőttek. Drew valóban visszatért. Ez is igaz. A zseni viszont Gaider volt.
Igen, tudok az új projektről. Fentiek alapján nem várok csodát, de ettől még neked nem kell pesszimistának lenni ez igaz :) A második vonal maradt. Gaider és Jennifer Hepler aki a második ember volt az originsél és még páran az origins csapatból elmentek. A harmadik az Mark volt. Azt gondolom idővel minden valamire való író ott fogja hagyni őket pont az EA mindenbe korlátozása és elvárásai miatt. Kreatív emberek nem szeretik, ha biflázós emberek akarják irányítani őket. Utoljára szerkesztette: Although, 2017.03.27. 09:47:53
Kik? A David Gaiderek? Azért nem kell többes számmal hivatkozni rá, mások is dolgoztak ezen a felvonáson. Mary Kirby, Sheryl Chee, Lukas Kristjanson, Sylvia Feketekuty, Joanna Berry, stb. Ők ugyan úgy hozzájárultak az Inquisition - és egyben a Dragon Age - világához, történetéhez, és karaktereihez. És igen, ők még mindig a BioWare kötelékébe tartoznak, akárcsak a tavaly visszatérő Drew Karpyshyn, és "újonc" Alexis Kennedy, akinek a Sunless Seat köszönhetjük. :)
+ Egy kis funfact: többségük az Edmontoni (a "fő" stúdióval) karöltve gőzerővel az új IP-n dolgoznak, így sajnos az Andromeda, csak egy mellék projekt lett a cég számára, lévén nem is a fő csapat dolgozott rajta, hanem a Montreali stúdió, akinek eddig a legnagyobb munkájuk az ME3 Omega DLC-je volt. Várjuk be az új IP-t, és ha az is csak egy "tisztes munka" lesz a részükről, akkor már van értelme temetni őket.
Talán az utolsó ajándék egy nagy múltú cégtől. Más vonalon újra,több évvel a megjelenés után. Idő kellett míg kíváncsiságból, újra megnéztem mi történik. Ugyanaz a video amit korábban betettem, régen de más események más végeredménye.
Mese ami még a Dragon Age: originsbe kezdődött el, egy kis üldözött kislánnyal, aki farkasá változott mert nem szerette az embereket, aki már felnőtt lett. Kirakósok a helyére kerülnek, milyen kár mára oly kevesen maradtak akik össze tudják rakni :) Ray, Greg, Gaider, alkottak egy világot majd egy újat Mass Effect néven, miközben a kotorral bemutatták milyen az igazi star wars. Mennyire egyedi amit csináltak. Még akkor is ha az Obsidian a kedvencem, a Bio volt az alkotó. Mára az obsidian kell folytassa.
Ezer köszönet. Minden megvan. Most látom, hogy rossz videót néztem.
A war table-ön csináld meg azt az assignmentet (Specializations for the Inquisitor), hogy megjelenjelenek a specializációs trainerek. Ha ez megvan akkor az udvaron tudsz velük beszélni (nem messze vannak az istállótól ahol Blackwall van) és felvenni a küldetést a specializációkhoz. De csak az egyiket választhatod, ha megcsináltad valamelyiket akkor a többit bukod.
Valaki tudja pontossan mikortól lehet specializációt választani? Ebből a videóból táplálkozom. Nálam ott akad meg a dolog, hogy a könyvet nem tudom elolvasni az elején. 9 es szintű vagyok
Évek telnek de az első kedvenc mindig ugyanaz marad :) Duncan volt az első gray warden. Utána Alstair. És a kis első karim. Néztem a többieket, Morrigant, Lelianat, és többieket Oghrent, Salet, Sternt, Wynnet :)
A kezdet és a vég :)sok év eltelt velünk együtt öregedtek :) :
Mit jelent egy sztori, nem figyelem már a ME:A-t nincs értelme nem lesz rossz de nem lesz már, ideje nincs a történeteken átívelő meséknek. Mint Leliana sztorinak. Minket ez érdekelt mi lesz, hogy lesz a mostaniakat, hogy lehet legyilkolni, Hogy lett egy egyszerű kislányból az inquisiton spymaster ez is egy szép mese volt. Ahogy Morrigan sztori is, és a többieké. Majd az új sztorik, Sera, Cassandra. Végignéztük kedvenc karaktereink történetét. Az ME, köszönő viszonyba se volt lesz.
Oké a három rész alapján,végignézve a skyrimnál már elmagyarázott "egyszerűsítést" itt, mégis egy csodás mesét nézhettem végig, Alstair, Morrigan, Cullen, Varric, Leliana, Cassandra. Megkapva végül Blackwall, Serat és Hawkot a többieket köszi Bio ezt az utolsó mesét. Szép álmokat. Utoljára szerkesztette: Although, 2017.03.11. 21:53:27
Nincsenek csodák. Tudva EA mindenkit elüldözött akit lehetett. Hollywood-i csilivire számítok a ME:A kapcsán. Köze nem lesz sztoriban a DA:I-hoz sem. Ők már nincsenek ha jól látom. Sokat gyaláztam a DA:I-t mert erős visszalépés volt de a sztori és a karakterek több mint szimpla H volt. Új ME? Meglátjuk. Meg leszek lepve ha szimpla Hollywood movie-nál jobb lesz.
:) A mi történetünk is mielőtt eltűnünk :)
Uh bazmeg. Gaidernél mindig tudtad másodikra vannak az igazán kemény dolgok amit elsőre nem értesz. Felix szavai Doriennek. " There are much more dangerous things than dying, Dorien". És elsőre itt még kurvára semmit sem értettem. Thank You Gaider, Nem félek az új ME résznél kell ilyentől féljek. Ó bazmeg gyertek vissza!!!! Utoljára szerkesztette: Although, 2017.03.11. 20:02:55
Belekezdtem második menetbe, van időm rá. Meglepően gazdag a maga szintjén a leprogramozott párbeszéd. társak egymás között utalások, történetek. Mókás ahogy Solas és Blackwall párbeszéde, tudva a sztorit már sokmindent másképp látni, Solas tiszteletét is a gray warden iránt.
Egy nap talán csinál valaki hozzá legalább egy normális karakterfejlesztést meg harcrendszert, akkor a side questekkel együtt is fel lehet írni a valaha készült rpg-k közé.
Ez is kedvenc volt. De SPOILER. Sajnos vagy szerencsére Gaiderrel még itt is messze meghaladták az átlag skyrim viharköpenyes felfogó képességét sok mindent beletettek lezártak. Így, úgy. A játék gagyi volt, de nem a történet és a karakterek.
Hát igazság szerint csapdaállítós lopakodós buffer debuffer suport summonert de a jelen esetben azt hiszem meg kell elégednem a kézzel-lábbal hadonászós csillivilli csiribiri csóka és szedett vedett bandájával
Azaz Amikor az egyetlen dolgod a játékban, hogy lemészárolj mindent ami mozok. Jó meg minden de meg lehet unni elég könyen. Szerencsére ezt is megoldották a frisitési metódusokkal Utoljára szerkesztette: Party Hard, 2017.03.07. 20:31:19
ÁÁÁ azért vannak ma is jó dolgok. Csak időssebb lettem és más igényekkel ülök le játszani mint 18 éves koromban. A baj az, hogy gyerekeknek csinálják a játékokat (14-18) amikor a fizetőképesebb kemény mag kb 24-30. De ajánlom a TESO-t vagy ha hek end szles re vágytok a POE-t
Szerintetek melyik a legopébb kaszt? Mire érdemes húzni a karaktert? Másodszorra kezdeném el a játékot és szeretnék valami jó erős karit.
Akkor ez könnyen fog menni de ne keresd benne a régit. ismerd ki és nyomd végig egyszer aztán elfelejtheted mint mindent amit a mai ipar csinál. Edit :kizárólag a történet és a karakterek maradtak. Utoljára szerkesztette: Although, 2017.03.07. 20:19:11
az első nagyon jó volt a kettes szánalom ez meg jó lehetne ha némi egyéniséget tettek volna a karakteralkotásba De amúgy írtam privátba Utoljára szerkesztette: Party Hard, 2017.03.07. 20:18:23