A fostalicska második részhez is volt demó biztos ehhez is lesz. Igaz a demó után tudtam, hogy a közelébe se lesz az elsõ résznek még is megvettem. Ezt a hibát mégegyszer nem követem el a harmadik részt azonnal én se veszem meg.
De miért a pék fa**áért nem játszhatok elf vagy törp karakterrel? Mégis mi lehet az a piszok nagy és megoldhatatlan probléma, ami kizárólag emberre szûkíti a választási lehetõséget?
Nem érdekel a frostbyte motor, meg a "sim castle". Csináljanak egy fantasy világot, sok fajjal, epikus történettel, mint az elsõ részben. Miért olyan képtelenek ezek ezt megérteni?
Az Edmonton Comic & Entertainment Expón tartott elõadásában a BioWare a Dragon Age III: Inquisitionrõl is szót ejtett, jóllehet a 2013 õszén érkezõ programról még mindig nagyon keveset tudunk.
A fejlesztõk elárulták, hogy a Frostbite 2 motor által hajtott játékban egyetlen pálya is akkora lesz, mint a második rész összes pályája együttvéve, illetve azt is elkotyogták a srácok, hogy a testreszabási lehetõségeink minden korábbinál tágabbak; változtathatunk majd a követõinken, és a saját karakterünknél is annyi megkötés lesz mindössze, hogy kizárólag embert alakíthatunk majd. Háttérsztorik lesznek, és bár nem játszhatjuk végig õket, a hatásukat érezni fogjuk a játék folyamán. Az elõzõ részek mentéseit érdemes lesz megtartani, hiszen felhasználhatjuk õket a folytatásban, hovatovább saját kastélyt is üzemeltethetünk majd. Flemeth, az alakváltó visszatér valamilyen formában. -GS
Run esetében nem a motor volt a probléma... Hanem az átgondolatlan, összecsapott munka. DA3 esetében pedig már ott tartok, hogy hiszem, ha látom... Ahogy minden játéknál, amiben benne van az EA igénytelen pénzhajhász keze.
Azt lehet tudni mi lesz az elsõdleges platform pc vagy konzol?
Nos emberünk jónak tûnik és a Jade Empire is Bioware színvonal volt. Attól függetlenül hogy inkább mass effect vonalhoz tartozik játéktechnikailag. Nyilván az újrajátszási faktora alacsonyabb jóval. Remélhetõleg ebbõl nem kell következtetést levonni. Még egyszer nem játszhatják el hogy szembe mennek a rajongóikkal. Sokkal inkább kötve vannak a rétegjátékosaikhoz mint a Bethesda szerintem. No majd meglátjuk az elsõ komolyabb infok után. Nyilván ha tényleg ütõs cuccot akarnak akkor az minimum 3 év de lehet 4. Sok mindent le lehet szûrni menet közben. Az is árulkodik majd ha nem lesz annyira dömping anyag mint a DA:O elõtt. De legyünk optimisták :)
Kíváncsi leszek milyen lesz a Frostbite 2-vel. Nagyon remélem hogy nem NFS Run szindróma!
Oh my god. De szép lenne ha igaz lenne :) Megint izgatottan várni valamit ahogy 2009-es DA:O-t :)Istenem ha tényleg megcsinálják amit a Skyrimtól vártam hogy egyszerre legyen igazán rpg, és legyen open world, valami hasonlót mint az FNV, csak mégis mást, olyat amit csak a Bioware tud. :)
Ezt mondom én is! A DA második része nem is jött be annyira mint az elsõ. A másik dolog meg... Nos szerintem nem én vagyok az egyetlen ember a világon akinek az elsõ játéka civ 1 volt. Még mindig játszom és igénylem a jó játékokat. Szerintem nagyon sokan vannak még az én korosztályomból....
És talán még valami anno egyike voltam akik nagyon lehúzták a DA2-t fõleg a hack&slash jelleg miatt. De így utólag, hardon élveztem a storyt és az npc-k is jók voltak, érdekes volt hogy nem szuperhõs történet volt. Kegyetlen mellbevágó story volt amire csak a Bioware képes. Ahogy szép lassan elhullik a családjából mindenki a fõhõs mellõl a rossz döntések miatt, esetleg. Nem egy DA:O. De nem hiszem hogy két év alatt sokkal jobbat lehet csinálni. Egyedül talán az FNV meg a Witcher 2az, ami az utóbbi években veri történetbe a DA2-t. Nem tudom van pár népszerû akció rpg amivel nem játszottam, de nem hiszem hogy jobbak lennének. Lehet ez persze szomorú. És az is szomorú hogy egy nem sokkal jobb történet mint az ME2 viszont elsõ lett 2010-ben .Szerintem.
Gondolod ma is ez lenne az arány 10x-e? Õszinte leszek már akkor is meglepett hogy ilyen tömegben megvették. Még akkor is ha tudtam én is személy szerint éveket vártam rá és gyûjtöttem az infokat mint egy gyerek," hú ez kurva jó leszm nézd milyen szuper a ranger" meg ilyenek.
Nem vitatatom nekem idõtlenül az elsõ helyezett. Bár nem szeretek ilyet írni mert a witcher is tetszi kaz FNV is a funcom játékai is és persze a régi Bioware játékok a paradox gamek mellett. Amirõl én beszélek az egyszerû nem tudom miért értik félre a Skyrim sem tartalmazz sok rpg elemet talán kevesebbet mint a DA2. De ez a népszerû. Mert jó az akció játék rajongónak is meg a rpgsek jó részének is akik elfogadják hogy ez van. MerlinW nem tudom miért érted félre amit írok, nem arról beszélek ami jobb hanem ami látok mi az irány el lehet fogadni ezt teljesen vagy lehet leveleket küldözgetni mint én a Bethesdának meg a Biowarenak. talán értelmetlenül. Bár most az SWTOr-al személy szerint elégedett vagyok új szín az mmo-k világában. Tényleg látszik hogy 7 évig készült.
Mégis 10x több fogyott az elsõbõl, mint a másodikból.
A DA:O-t majdnem 4x játszottam végig. DA2-õt egyszer is nehezen hónapok alatt. Borzalmas volt. Nevetséges harcrendszer, minimális RPG elem, repetitív helyszínek, 0 történet. Egyedül a karakterek voltak jók benne. Vicc volt.
Pedig igaza van wedge31-nek. Sokkal jobb volt az elsõ rész mint a második, pontosan amiatt, hogy sokkal de sokkal hangsúlyosabb volt a játékban az RPG elem. Az meg, hogy nem prörgött eléggé... Nem értem mi a francnak kell, hogy minden a csihi-puhi akcióról szólnia. Eléggé sajnálatos hogy a legtöbb játék készítõ cég a 14-25 év között fiatalokra hajaz, mikor a játékostársadalom nem csak a huszonévesekbõl áll, hanem az olyan vén hülyékbõl is mint pl én.
Nem a DA2-höz viszonyítottam. Szerintem a Skyrim pontosan mutatja ma mire van igény vagy a GW2. Lehet mondani hogy hülyeség volt a TSW-t most kiadni de az hogy tömegével mennek az emberek a GW2-re az is jelez valamit. Nem hiszem a fiatal játékosokat érdekli az hogy milyen realisztikusan mozgott a tank a DA:O-ba, ami nekünk élmény volt és újságoltad "láttad a tankot mintha tényleg súlya lenne?" A játékipar a mindenkori 10-en és 20-on évesekre épül a DA:O szerintem meg a 30felettiek világa. És mi már nem vagyunk piac meghatározó tagjai nem is játszunk annyit mint a 10-en évesek. Lehet rosszul látom de nekem ez a véleményem.
Olvasd a kritikákat a metacriticen lehet látni a fiatal rajongóknak nem jött be ma meg már csak a mûfaj szerelmesei veszik meg. Én is tudom de akkor 2009-et írtunk most meg 2012-t. Mindegy neked is van véleményed nekem is anno szép évek voltak a Conanba több ezer rpsel találkoztam és kijött a DA:O. :)Az volt az utolsó nagyon jó év szerintem. Azóta mi volt? Van egy Fallout New Vegas meg egy Witcher 2 és talán a TSW, 3 játék ami tényleg komoly rpg. És egyik sem tarolt igazán. Pedig nem mondanám hogy gyengébbek mint a DA:O. Ma már más a trendi akkor is lehetet érezni hogy már sokan vannak akik másféle játékokat szeretnek. 1198 már nagyon régen volt mikor a BG megjelent. Szép hossz korszak volt de 2009-el lezárult szerintem, én így gondolom. Az is csak azért 2009-be jött ki mert 5 évig készült egy korábbi idõk játéka. És nagyszerû dolog hogy ilyen népszerû volt. De nem hiszem hogy ez már mûködhet Ha most adnák ki fele annyi nem fogyna Én így látom. Sokan már nem is játszanak azok közül, vagy már a gyerekeik ülnek a gép elõtt :)
Érdemes megnézni mennyit adtak el a pörgös DA2-bõl, fele annyit mint a DA:O-ból. A dlc és kieg / DA2-höz nem is adtak ki kieget / eladásokról már nem is beszélve.
DA:O már ideje múlt játék, egy EA-val a hátad mögött nem csinálhatsz olyan játékot ami egy letûnõ generáció, a játékvilágból, kedvence volt. Ha nézed a kritikákat anno sokan lehúztak mert nem elég pörgõs. De errõl már beszéltünk korábban is. Nagyon nagy nyereséget csak olyan úton lehet ma már produkálni mint amin a Bethesda is jár. Vagy most az Arenanet. Próbálva eltalálni egy középutat ami mûködhet. Vagy jársz olyan úton mint a funcom, és akkor a réteg akik szeretik a komoly fejtörõkkel és egyéb rejtvényekkel megrakott régi stílusú játékot megveszi, de az ebbõl befolyó összeg nem lesz lesz elég a kiadásaid fedezésére se. Ez az én meglátásom. Mondjuk a CD projekt ellentmond ennek de ha megnézed azért a Witcher 2 sem nagyon tört ki a rétegjáték kategóriából Lehet egy hatása a Biowarera meg a Bethedára hogy komolyabb tartalmat tegyenek bele az elégésgesnél de nem hiszek ebben.
Alapvetö probléma, hogy miért akarják kitalálni a DA rendszerét újra mikor egyszer már tökéletesen elkészült a DA:O-ban.
Csak a ott kitalált dolgokat kelenne újra elõvenni és nem ugy tenni mintha megint feltaláltak volna valami fantasztikusat. A cselekményeink történetre való hatása is sokkal jobban ki volt dolgozva ott mint a ME-ben / föleg a ME3-ban /
Jó nem láttam az ME3-t, és az ME2 is inkább akció játék mint rpg. Mégha jó a sztorija is. De az is igaz az ME2 2010-ben az év rpgje lett. Nem mondom egy akció rpg ne nyerhetne, ha épp nincs jobb, mondjuk szerintem volt de ez van. Szomorú ha végérvényesen ez lesz az irány. Akkor az SWTOR lesz az utolsó amit megvettem.
Ehhez nagyon butának kell lenni, ha így lesz, ez nekem is megfordult a fejembe, de a Bioware nem olyan típusú játékokat csinált eddig amivel nagy számban casual rajongókat tud felszedni mint Skyrim. Ha meglépik nekik észrevehetõ vesztességet fog jelenteni. Nem hiszem hogy sokan vannak akik a DA2 után, még egy hasonló, Bioware-hez képest színvonal alatti játékot benyelnek. Persze az EA-ból kinézem hogy ilyen irányba tereli a Bio-t. Nem tudnak annyira látványos, pörgõs játékot csinálni ami az fps rajongókat nagy számba vonzaná szerintem. Nagyon ostobák ha még egy bakiba belemennek.
" Éppen ezért a BioWare szeretné bevezetni azt, amit már a Mass Effect részek során is megfigyelhettünk: állításuk szerint cselekedeteink látványosan befolyásolják majd a játék eseményeit."
DA3 Ez volt már. Most az SWTOR után egy kicsit optimista vagyok. vissza került az elsõ helyre nálam a Bioware, szegény CD Projekt most csak a második. :)nagyon nagyon várom akárcsak a DA elsõ részét vártam. Mindenki így van vele? Remélem tényleg nem ME vonal lesz belõle.
Kívánságod parancs :) http://www.youtube.com/watch?v=iAlC0PcToBU Bár az LMB nem mûködik pedig próbáltam :(
20 éve olvasom már ezt, és még soha sem volt rá példa:) Mármint komoly szinten. Nem a játék végén, nem 1-1 karakter életével kapcsolatban, hanem ténylegesen.
Ugyanakkor, mint fejlesztõ teljesen megértem, hiszen, ha komoly válaszutak lennének, akkor mondhatni 2-3 játékot kellene készíteni. A felmérések alapján pedig a játékosok alig 20%-a játssza végig a játékokat. Nemhogy többször is. Magyarán tök felesleges erre erõforrást pazarolni:)
Igaz, logikailag már sejthetõ volt... de megerõsítést nyert
A Harcrendszer engemet is zavart, a Dragon Age Origins hozzá képest hardcore volt :D:D Ott volt minden, szinte érezni lehetett a szablyák, pajzsok súlyait is.
a hack snad slash jelleget sajnos a konzolosítás miatt kellett megvalósítani :(
Egyhez képest talán nem de az elsõ rész 5 évig készült. Nekem megfelelt, azzal se volt bajom hogy a csapatársaimat nem tudtam öltöztetni, az ismétlõdõ helyszíneket is be tudtam nyelni. a story jó volt. Ami tényleg zavaró volt az a harcrendszer leegyszerûsítése. A hack and slash jelleg töménytelen hullámban jövõ ellenfelek.Viszont közel se egyszerûsítettek annyit mint a Skyrim esetén a Bethesda. És a Skyrim mégis nagy siker lett. Nehéz eltalálni az igényeket. Az biztos az rpsek zöme foggal körömmel kapaszkodik mindenbe ami régen jó volt. És ha nem sikerül jelentõs számú új rajongót hozni egy változtatással mint a skyrimnek, amibe persze az elképesztõ hype is benne volt, akkor bukta van. A DA:O óta nem láttam olyat amire az rp-s réteg azt mondta volna hogy jó :) Oké az FNV volt még ami bejött nekik.
ezek szerint a DA 2-ben nem számított a döntéseink?
én már nem emlékszek rá.
Én speciel tartok ettõl a " tanultunk a Skyrimból" címû szövegtõl..Félek tõle tényleg nagy meglepetés lesz a DA3 :)
A konzolok miatt olyan, amilyen. Hack'n slash szerû akciójátékra emlékeztetõ stuff lett a folyamatos pörgõsségével. Ráadásul a mágusok is milyen gyorsan bánnak a botjukkal :D
Nekem alapból nem lett volna bajom a DA2-vel,de a harcrendszerrel nekem is betett.Nem tudom,hogy a fejlesztõk ,hogy gondolhatták azokat az irreális dolgokat,amikkel a fegyverforgatással,mûveltek,vagy,hogy a legnehezebb fokozaton se jelentenek kihívást az átlag MI,csak a boss-ok.Nemhogy nem törekedtek a kifinomult taktikázásokra,de hogy a fegyvereket (pláne a kétkezes fegyókat) úgy pörgetik-forgatják-dobálják mintha papírból lenne,vagy mit tudom én,nem lenne gravitáció,ez már kiütött engem.Nem tudom mibõl tartott volna a fegyverek súlyát a DA-bõl áttenni a DA2-be?Az 1. részben gyönyörûen megmunkálták a lendületet (ha nehéz volt) szó szerint érezni lehetett a fegyver súlyát.És ez vonatkozik a pajzsra és a kettõs fegyverekre is.
Nehéz lesz az elindulás sztem. DA 2 és Me3-at elég sokan lehúzták. És elég nagy a csend a DA 3 körül most... jöhetne már egy debut trailer E3-ra. Bízom benne.
egyébként nem értem se a bioware-t se az electronic arts-ot. belegondolhattak volna hogy ha egy igazi origins folytatást csinálnak ami ténylegesen a veszedelem után, ugyanonnan indul és a lényeges szereplõk (alistar morrigan, oghren stb.) szerephez jutnak és amit tettél az originsben hatással lenn fereldenre (szívesen megnézném adott eztben hogy a vérfarkasok mihez kezdtek volna magukkalpl.)és a sztory-t is lehetne onnan még folytatni. mondjuk:10 évvel a veszdelem után "a veszedelemnek vége de a kamarások eltüntek" és mondjuk kiderülne hogy a megivott éjfattyú vértõl átváltoztak volna persze sokkal erõsebb éjfattyûvá+ mondjuk az átváltozott gyógyító mágusok fel akarnák támasztani a vezédémont. a továbbiakról nem filóztam. na mondjuk egy ilyet meg tudnának emészteni folytatásként méghozzá jó szájízzel és többen vennék meg ergó több a bevétel. gondolom az electronic artsnak az számítana
Én elmentem mellette szó nélkül. Nem vettem meg:) Egyszer végigküzdöttem rajta magamat, aztán törlés. Ennyit ért:)
félreértés ne essék a bioware zseniális játékokat csinál és tisztelem õket de az origins "folytatása" mellett nem tudtam szó nélkül elmenni
akkor ide menjetek: http://techline.hu/teszt/2011/3/22/20110321_dragon_age_ii_teszt_leiras
az elsõ kép
nem jó bocs
remélem jól csináltam a kép beszúrást elsõre szakadtam a röhögéstõl
idézem egy a gamepod.hu-n megtalálható "A Dragon Age 2 tesztje" értékelésbõl a lényeget legalábbis szerintem ez a lényeg: "A program tovább erõsítette a demó, valamint az általam korábban írt hírek során már sejthetõ dolgot, miszerint a Dragon Age II pusztán egy szép grafikával megáldott, látványos, pörgõs játékmenettel rendelkezõ, szimpla akciójáték lett"
Az origins egy zsenális rpg volt, nálam vezeti a listát. Miért kellett ilyen folytatást kiadni!? Az igazi dragon age-t megölték azzal a sz*rral
Valami konkrét hír morzsa van már a 3-ról? Mondjuk ahogy nézem nem túl aktív a topyc, szóval sejthetõ hogy nincs. na nembaj.
Ami jó bennük a sandbox világ, oda mész a mapon ahova akarsz és a rengeteg felfedeznivaló plusz kismillió küldetést beleraknak. Mint rpg-ét nem tartom nagyra de mint akció játék verhetetlen az addiktivitása miatt.
A DAIII-nál nekem az a lényeg, hogy vették a lapot /különösen egy bizonyos vezetõ designer / és azt csinálják amit várnak a fanok.
Nos, nem tudom. de szerintem 2 év alat sokkal jobbat nem lehet összehozni mint a DA2. szerintem obb mint az Me2 mindenképp. És mivel egy városban játszódik zömmel így a másolás sem zavart annyira, nem egy változatos vidék:D. Még fele annyi ideig csinálták és mégis jobb a storyja mint a skyrimnek ami 3 évig készült. Persze lehet nincs nagy igényem csak élvezhetõ legyen nekem. És a story nekem nagyon bejött. Nyilván lehetett volna javítani..de szerintem az több mint két év kellett volna legyen. És ami szomorú nem nagyon látok konkurenciát akik erre kényszerítenék a Biowarét. sajnos. Kicsit csalódott vagyok a Skyrimben, reméltem legalább az Obsidian szintjére fellépnek. Nem rossz csak valahogy nagyon lazán összefûzött történet rendszert hoztak össze nem, rossz de az Obsidian két év alatt jobbat összehozott és ez szomorú. Szerintem.
Nos személy szerint lehúztam a DA2-t amit gondoltam elõre az hogy a story nem szar és talán hardon élvezetes lesz. Nem metegetni akarom õket de nekem a da2 jobban bejött mint a full lineáris ME2. Meglepõ módon bõven találtam benne választsi lehetõséget és ha legtöbb helyen csak a nagy tömegbe érkezõ ellenfelek köztük fõleg a magas heallal rendelkezõ nagy számú ellenfél jelentett kihívást, azért volt egy a wraith is a mélyföldön ami nekem hardon okozott pár óra fejtörést. összehasonlítva, a Skyrimet masteren kell nyomni hogy élvezhetõ legyen. Szóval a story nekem nagyon bejött ha lehet hasonlóan dark volt mint a DA:o story. A Bioware ebben zseniális, voltak részek amik nagyon keményen összehoztak, pl. az anyja halála rész a nekromata menedékben. Szóval nekem nagyon bejött. Örültem hogy ez legalább van ahogy volt a Jade empireben és a DA:O-ban is, az ME2-ben nem nagyon éreztem. Az már nekem túl EA-s volt. írhatnék még pozitiv dolgokat de nem érdemes. Tény túl sokat egyszerûsítettek a DA:o-hoz képest, de komoly bevételt és jó osztelékot csak az úgynevezett tömeg vonzással lehet elérni. Nyilván nem számoltak vele hogy a pc-n ennyire lehúzzák. elsõre 6-t adtam de ezt 8-ra minimum módosítom. Nem sok játék van ami történetben ennyire erõs tud lenni mint a Bioware, ezt most sajnos a Bethesda is bizonyítja, nem rossz de még DA2 szint sincs. És azért ha az ember megszokja elviselhetõ a harc rendszere is. Mondjuk véletlenül se próbáltam ki normál fokozaton az a demoban elég volt. Szóval nehéz kielégíteni a régi rajongókat és a nagy bevételt hozó casualt is. A DA2 megpróbálta és szerintem ebbõl a szempontból nem vizsgázott rosszul. Meglátjuk a DA3 mit hoz.
remélem hosszab lesz a történet
DA2 is egy vicc volt...innen már csak jobb jöhet de inkább a tartalomra forditsanak több figyelmet mint a grafra, szvsz.
Dragon Age Getting Multiplayer, Has Playable Dragons, Built On Frostbite 2
lol
"Miközben a két frakció totális háborúban esik egymás torkának nem kímélve a kívülállókat sem, a játékos távoli vidékekre utazik és szövetségeseket gyûjt, hogy meglegyen a hatalma a rendteremtéshez."
Micsoda fantáziadús sztori.. biztos sokat agyaltak rajta..:)
" Aki Dragon Age 3 információmorzsákat szeretett volna kiéhezett fülemüleként felcsipegetni, annak az idei PAX-ról vétek lett volna hiányoznia. A fejlesztõcsapatból ugyanis a helyszínen tartózkodott Mike Laidlaw kreatív igazgató, Mark Darrah producer, Matt Goldman mûvészeti igazgató és David Gaider író, akik rajongói kérdésekre válaszoltak, továbbá a Dragon Age 2 fogadtatásáról és a Dragon Age 3 számára kijelölt új utakról is beszéltek.
A történettel kapcsolatban elárulták, hogy míg az elsõ rész a Darkspawnok és a Blight megfékezésérõl szólt, addig a második epizód új konfliktust szült. A Dragon Age 3-ban ezt az újfajta konfliktust (mágusok vs. templomosok) kell majd kezelnünk, a világot pedig saját magától megmentenünk. Miközben a két frakció totális háborúban esik egymás torkának nem kímélve a kívülállókat sem, a játékos távoli vidékekre utazik és szövetségeseket gyûjt, hogy meglegyen a hatalma a rendteremtéshez.
A fejlesztõk elismerték, hogy a Dragon Age 2 felfedezhetõ területe lényegesen kisebb volt az Origins-hez képest, ezért a cél egy, az Origins-ban látottnál sokkal nagyobb világtérkép bebarangolhatóvá tétele.
Beszéltek arról is, hogy a Dragon Age világának megteremtésekor sokat merítettek Tolkien munkásságából, s bár remélik, hogy saját arculattal sikerült felruházniuk Thedast, nem kívánnak megszabadulni a tolkieni örökségtõl. MMO egyáltalán nem szerepel a sorozattal kapcsolatos hosszú távú terveik között.
A következõ Dragon Age 2 DLC-ben hozzányúlnak a harcrendszerhez, szeretnék elérni, hogy nagyobb jelentõsége legyen a karakterek pozicionálásának és a tervezésnek. A kísérletezés azt a célt szolgálja, hogy eldönthessék, milyen legyen a harmadik rész harcrendszere.
A folytatásra megváltozik a party kezelése is. A csapattagok erõsségeit és gyengéit figyelembe véve összeállítástól függõen különféle party-bónuszokból részesülhetünk.
Társaink felszerelését újfent egyenként állíthatjuk össze, bármit lecserélhetünk, de ezeknek csak statisztikai hatása lesz, vizuális nem. Ahogy haladunk elõre a történetben különféle szettek lesznek elérhetõek számukra, így korlátozott mértékben ugyan, de mégiscsak beleszólhatunk abba, hogy miként is nézzenek ki a lányok és a fiúk.
Ami a fõhõst illeti, finoman arra utaltak a fejlesztõk, hogy egy új szereplõt ismerünk meg és veszünk szárnyaink alá. Ugyanakkor Hawk története még korántsem ért véget, és azt sem tartják elképzelhetetlennek, hogy Kirkwall bajnoka, és a legendás Grey Warden találkozzék egy napon. " - GS