Hát hogy egy város kellõs közepén azt öl le egy jól skillezett karakter akit akar mindenféle megtorlás vagy õrök beavatkozása nélkül. Gondolom erre jön majd karmarendszer és a crime pont vagy mi amibõl ha túl sok van lefejezik a karaktert :). De a tényen nem változtat hogy tele lesznek a városok random örjöngõkkel akiknek a fõ foglalkozása a tear harvest meg nubfarmolás lesz. Mondjuk nem tudom csak találgatok, de a videóból nekem ez jön le.
Ahogy látom elég vérpisti-barát lesz az open pvp: http://www.youtube.com/watch?v=wmHpPbnTdI0
Még jó hogy belerakják a lefejezést :D
Jaja közben én is láttam hogy nem dobócsillagról van szó :) Az viszont jó hogy az ilyenek fogyóeszközök. Remélem minél több fogyóeszköz lesz. Az ilyen tudja igazán életben tartani a gazdaságot meg a kraftolást.
A mozgás tényleg kicsit darabos. Acrade verekedõs játékokra emlékeztet, de ezzel már megbarátkoztam. De a ló tényleg nagyon zavar :) A játék többi része elég kidolgozott hogy a ló trehány munkának tûnjön nekem. Vágta közben csúszik a talajon, nem dõl be kanyarban, összevissza hallani a patkódobogást, instant egyhelyben fordulás satöbbi. Nagyon nem élethû. Persze assassins creed-s vagy red dead redemptionös szintet elvárni naivitás, de azért a mount and blades szintet megüthetnék vele. Remélem ezen még fognak dolgozni a béta alatt. Idejük az van rá :)
Szerintem nem idegesítõek a lovak, engem inkább a forgás/fordulás animációk zavarnak, azok olyan darabosak. Késeket, dártokat dobálnak, a dobócsillag az japán cucc. De MP-t (vagy mi van ott) fogyaszt a dobálozás és nincs rendes közelharci skilljük, a dártokat, dobókéseket meg kell venni.
Ilyen hangja van a lónak miközben vágtat: fap fap fap lol Nagyon idegesítenek a lovak :) Viszont a tájak az ütnek. Van egy olyan érzésem hogy ez a tang klán lesz az OP a dobócsillagaikkal. Összevissza ugrálnak majd hogy ne lehessen megütni õket közben õk meg szétdobálnak majd. A városuk viszont nagyon jól néz ki. Talán eddig a legjobb.
"Kezdjük máris az Age of Wulinnal, amirõl már nagyon sokat beszéltünk. Azonban van olyan dolog, amirõl még nem volt szó emlékeim szerint. Amit tudni kell, hogy mindenhol lehet pvp-zni, sõt el lehet rabolni más játékosokat és pénzért beválthatjuk õket. Azonban, hogy ne örüljünk magunknak nagyon, ha nálunk jóval kissebb játékosokat szekálunk, akkor minket fog kergetni mindenki és bizony rács mögött végezzük. Ekkor lefizethetjük az õröket, játszhatunk kockásat, ami elég rizikós, vagy leülhetjük bûnjeinket. Kinek mi."
sokakat érdekel a játék csak a többség még várakozó állásponton van. cimborákkal Mi is várjuk de annyira messze van még az EU megjelenés hogy egyelõre inkább más felé tekintgetünk. :)
Grindelõs lineáris MMO-kból én is menekül a sandbox MMO-kba. Csak egyenlõre még nem látom itt hogy mi lesz az ami képes lekötni hosszú órákon át hosszútávon is. Túlságosan nagyvonalakban beszélnek mindenrõl. Érdekelne a guildwar összetettsége, open world pvp, craft összetettsége és fontossága, küldetések és miracle rendszer haszna stb. Egyenlõre még nem látom benne hogy mi az ami igazán addiktívvá tudna tenni. A videókon csak annyit látni így hogy kínaiul van, hogy rohangásznak, beszélgetnek meg verekednek. :)
(a helyben forduló lóval tényleg csinálhatnának valamit )
Szerintem a grindeléstõl válik unalmassá egy mmo. De lesz sok harc, csak most nem arról fog szólni, hogy kimész a mezõre és megölsz tízezer szörnyet, csak hogy szintet léphess.
Várom én is csak visszavettem a várakozási faktorból mert a kínai closed beta még fél év. Ha az open beta elcsúszik és a fordítással is túl sok szöszölnek, lehet hogy jövõ nyár vége lesz mire kijön nálunk.
Még talán abban bízom hogy amikor elindul karácsonykor a kínai CBT 2. fázisa, akkor beindul az európai CBT is hogy legalább belekóstolhassunk a játékba.
Reménykedem benne hogy a hosszú béta alatt jól feltöltik a játékot tartalommal. Az oké hogy valami grindelésmentes sandbox, de csak akkor mûködik igazán ha grindelés helyett sok tennivaló van ami leköti a játékosokat. Ha csak simán questelésrõl craftolásról meg guildharcról szól majd a game akkor hamar repetitívvé tud válni.
Amúgy nemrég láttam ezt a filmet (nézzétek meg baromi jó): Shaolin Úgyhogy én már el is dötöttem hogy mi leszek ha nagy leszek :)
Ez alapján nekem kötelezõ ezzel játszanom Végre egy ezen a téren valóságos játék.
"A térképek hatalmasak és semmilyen utazást gyorsító teleport nincs. Vannak városok között bizonyos idõközönként közlekedõ lovaskocsik, illetve, ha folyó melletti településrõl van szó, hajóval is mehetünk, de ez is mind valós idõben történik. Cinderboy állítása szerint a kezdõhelytõl az elsõ városig 20 perc volt az út, gyalog. Természetesen késõbb lesz lehetõség hátasok vásárlására is."
engem is érdekel amugy, el is van favolva a topik, de írni nem sokat tudok a játékról. :D viszont ha már kommentelek, akkor kösz a videokat és linkeket. :)
- 6 fõsztori van, különbözõ küldetésekkel, történettel, befejezéssel, csak 1 van most a beta-ban - karakter névnek egy kereszt és vezetéknevet kell megadni, a vezetéknevet egy listából lehet csak kiválasztani, angol verziónál nem tudni hogy lesz - vannak különleges statok, pl: kitartás, éhség, harci stílusok/kritikus sebzések elleni védelem - ruhák is adhatnak +statokat - ha belerohansz az npckbe, akkor hátrálnak és káromkodnak - minden szakmánál lesz valamiféle minigame
Holnap kezdõdik a kínai closed beta 1 Az mmoculture blog írója is szerzett kulcsot, azt írja holnap vagy holnapután rak fel videókat, képeket a játékból, ha nem akad semmi problémája.
Elõ lehet regisztrálni az aow gpotato oldalán, amivel esélyt kapsz az 5 egyedi póló megnyerésére és arra hogy 1012-ben te is kapsz egy beta kulcsot a CBT-hez. Gondoltam szólok, hogy ne maradjon le róla senki.
Huhú ha ilyen lesz benne egy átlagos küldetés, akkor az zseniális. Mennyivel jobb így mint az ölj meg 10 vizidisznót és vágd le a farkukat koncepció :)
itt egy új trailer... sok újat nem mutat, max anniyt h új a zenei aláfestés
8 alap harcmodor lesz, és ez egyben egy-egy guildet is jelent. Ezeknek lesz külön profilja, hogy jó/gonosz/semleges. Ebbõl ki lehet persze lépni hogy player guildhez csatlakozzon valaki vagy másik alap iskolához. Ebbõl arra tippelek, hogy lehet majd keverni a stílusokat. Beszél valami nagy pvp-rõl, ahol ezek az alap frakciók akár 200 vs 200-as harcokat is nyomhatnak, de ezen a ponton kissé homályos a dolog. Szóval lesznek egymással ellenséges frakciók.
32 guild castle lesz csak a játékban (10ezres max szerverpopuláció mellett). 250fõs lehet max egy guild. Az elsõk akik megvehetik a guild castleöket az elsõ guildek lesznek (szóval ha guild castlellel akarunk majd indítani gondolom nem árt már bétában jelen lenni).
Ha jól értem (itt szarul fordít a google), akkor nem egy egész kastély lesz egy guilddé, hanem lesznek guildházak benne, és ezeket lehet elszedni a másiktól talán. Nem biztos. Lehet hogy itt csak kifogott rajtam a fordító.
Lesz guild shop a kastélyokban, meg traininghez való cucc. Ebben semmi új videókról jól látni. Küldetéseket is adnak npc-k, de ez nagyban függ a frakcióktól meg a karmarendszertõl. Egy npc még akár csapdába is küldhet :D
A harcrendszerrõl sem mond el semmi újat. Klasszikus skilles rpg-s lesz, de az überskillek, statok, és CC helyett (öhm öhm wow öhm) a taktika, védés, elkerülés, ellentámadás stb dominál majd. Az akrobatikus mozdulatokról is beszél, de semmi olyat nem mond, ami a videókon nem látszik. Személy szerint arra vagyok kíváncsi hogy az akrobatikus elemeket mennyire lehet belevinni harcba, vagy csak meneküléshez, üldözéshez lesz-e jó.
Nem lesznek fantasy elemek: sárkányok, tündérek, szörnyek stb. Nekem ez piros pont.
Európában csak 2012ben jön amiért a fordítás nem egyszerû. Kár hogy cska akkor jön, de végülis jó is. Legalább odafigyelnek a minõségi munkára és nem csapják össze, mint ahogy azt a keleti MMO-knál szokás.
A francia cikkben azt hiszem vannak új infok, de csak annyit sikerült megértenem, hogy egy guildban 250-en lehetnek és egy szerveren max tízezren lehetnek.
énis itt várom h adjanak vmi infót...pedig azt mondták h most sok mindent meg tudunk :S
Elég nyomi ez a gamescom, azt hittem, mostanra már lesz egy rakás videó, fénykép, stb a jákékokról, de alig vannak. Age of Wulinról is csak egy interjú van, de az is franciául...
chapter2-part2/2 0.52 nél. komoly egy kocka banda.
Ha +500 defruha esik neki mehetsz vissza a kolostorba imátkozni.
Gondolom olyan meglepicsomagokat lehet venni ami vagy ad jó cuccot vagy nem.
Nem egészen. Mondja, hogy aki fizet, az is veszíthet sokszor olyan ellen, aki nem vesz semmit az item mallból. Olyan, mintha szerencsejátékozna az aki fizet.
Január - februárra tippelek addig maradnak az ShawBrothers filmek.
Hmmmm kínaiak szep-okt be márt kockulhatnak,mi meg szar fordítás meg cb ob tököm tudja jövõ nyáron.Google fordítóval 2 nap alatt megvan csak bízzák rám.
lehet csak most kapták meg.. vagy nem tudom De ugy látszik tanultak az "early 2011"-bõl és nem mondták h 2012-be mikor :D:D
Nem vágom, hogy miért nem kezdték el a fordítást már hónapokkal ezelõtt.
Úgy látszik várhatunk 2012-ig. :))
Dear future Wulins,
We’re back from China! And as we promised before leaving: we come back with plenty of info for you.
We’ll be sharing the information over the coming weeks, though the major news refers to the release of the European version of Age of Wulin – Legend of the Nine Scrolls which had been postponed from early this year to an unspecified date. Today we are sorry to announce our European fans that the game won’t be released until 2012.
As we understand that most of you might be disappointed by this news, we would like to remind you that our release schedule entirely depends on Snail Game’s schedule to release the game in China. That being said, the game should enter CBT in China shortly after this summer.
However, things are not as dark as they might seem: the delay in the launch was in the game’s best interest. Having played Age of Wulin for almost 2 weeks, we are confident to say that the additional development time was worth it as the game now reaches an matchless level of quality for free-to-play martial arts MMOs.
To give you a bit more insight, here is what will happen next: in August Snail Game will organize a giant PvP testing session with over 400 participants. Following this huge battlefield combat, they plan to start the CBT in China, which for us means that we will then start translating the game to English, French and German.
With all that being said, we will be able to give you more accurate and up-to-date information regarding the release date of Age of Wulin – Legend of the Nine Scrolls in Europe as the Chinese CBT has started. In the meantime, we will provide you with an English subtitled version of the documentary Snail Game prepared! The original Chinese can already be found here.
Thank you for your support and your feedback,
Dennis, Producer of Age of Wulin – Legend of the Nine Scrolls
Igen, ilyen csomagokban árulják. Ezzel mérik fel, hogy mennyi ember lesz hajlandó fizetni is majd sz item mall-os cuccokért. De vanvak a csomagban ilyen bónusz kódok is, nem csak cb kulcs, meg még sok cucc, ami a videón is látszik.
kínai és orosz weblapok, lehet nézegetni. Az oroszon van flash animáció a klánokról. Szerintem nem lesz ip cím blokkolás, úgyhogy ha valaki annyira perverz, hogy oroszul, vagy kínaiul akar játszani, akkor megteheti majd. :D
nem ártana már egy cb dátum vagy hónap legalább... jó hogy 2011 elejére harangozták be :S