"Darksiders 2 - minden elõrendelés Limited Edition lesz
A THQ megígérte és be is tartotta: minden PC, PS3 és Xbox 360 formátumú Darksiders 2 elõrendelés automatikusan Limited Edition lesz. A bejelentésben nem volt szó a Wii U változatról - bár ez egyelõre úgyis keveseket érint.
A Limited Edition egy egyjátékos tartalmi csomag letöltési kódját is tartalmazza - a content DLC neve Argul's Tomb.
A játékhoz lesz Collector's Edition is, amely egy életnagyságú Death Maskot és ennek tartóját, egy játékbeli Shadow of Death páncélt és scythe szetet, a Darksiders 2 Soundtrack digitális kópiáját, és egy kemény borítójú Darksiders 2 Art bookot is tartalmaz majd.
A Collector's Edition várható ára 99 dollár lesz."
Több tizezernyi cucc lesz de nem lesz inventory ezek szerint. A fegyok meg gondolom szintenként skálázodnak és akkor logikus volna, hogy mindig a legjobbat tartod meg.
Sok új gameplay és infó, többek közt nehezebb lesz a játék, hogy ez most a harcra vagy a platformra esetleg a puzzle elemekre vonatkozik az nekem nem derült ki az interjuból.
kb olyasmi lesz, mint anno a Ninja Gaiden-ben a varázslás inazuma, ice storm, inferno hack&slash játék ellenére a varázslat része jóval látványosabb volt, mint a manapság agyonajnározott skyrim, ami csak erre (kellene hogy) épül(jön)
Szerintem itt varázslás cimszó alatt nem ilyen fireball dobálásra kell gondolni hanem inkább mindenféle erösitõ varázslatokra, legalábbis én erre számitok.
Aztán lehet, hogy lesz egy varázsló süveges köpenyes death build is...
DMC, Ninja Gaiden és a Bayonetta a h&s HC réteget célozzák meg a komplex harcrendszeren keresztül, így ezek a legleg ebben a stílusban. Mezei játékos lehet végigcsapkodja a játékot és valahogy átszenvedi magát rajta ( Ninja Gaidenbe nekem nem sikerült csak a feléig eljutni, de már közben is vért izzadtam olyan brutál nehéz ), de annál többnek alkották meg ezeket hogy csak simán egy fapados Darksiders mechanikához hasonlítsuk õket.
Yutubon megannyi kombó videót lehet ezekrõl nézni, ahol hihetelen módon nyomják...
Hát a puzzlék nagyon bejöttek nekem is - nagyon ügyesen építették fel, mindig a már megszerzett tudásra alapozva bonyolították kicsit a következõ rejtvényt, és nem voltak szinte 1x sem elrugaszkodottan csavarosak. Tehát több/kevesebb kisérletezéssel meg agyalással rá lehett jönni.
Az én agyi kapacitásomhoz pont passzolt, nem volt megfejthetetlen de annyira egyszerû sem. Igy a megoldáskor megadta a sikerélményt.
"Tömény hülyeség és valótlanság, még mielõtt valaki elhinné egy percig is."
Bocsánat hogy belegázoltam a lelkivilágodba - mentségemre legyen mondva direkt vettem még PS-t csak emiatt (miután a PCs nem nyerte el a testzésem), és ott is inkább csak annyiban merült ki a harc komplexitása, hogy egy raás gombot kell egyszerre lenyomni, hogy az ember mondjuk oldalra tudjon gurulni. Ami egyébként felesleges is, mert sima ütésekkel nagyon jól el lehet boldogulni minden flancolás nélkül.
Plusz nekem nem jött át az, hogy a karakterben erõ van - DSben valahogy érezni, hogy ha War odacsap annak hatása van. A DMC meg olyan "megszúrkálom és megy le a HPje" ütésekkel meg "ha sokat csapkodok a levegõben le se esek" harcmodorral kápráztat.
De ahogy megfogalmazta a kolléga, ízlések és pofonok. A DS UTÁN a DMC nem vált be NEKEM.
kicsit olyan ideges, kapkodós a játékmenet a gyors és dinamikus helyett :) a ninja blade-re emlékeztet amit egy velejéig buta hack&slash-nak tartok remélem tévedek :)
Érdemes elolvasni a Lore-ról szóló cikket is, melyben érdekes információkat lehet megtudni a háttérsztoriról illetve a Darksiders világáról. Angolul van, szóval ha esetleg van igény rá akkor veszem a fáradtságot és lefordítom.
Bíztatóak az elõjelek és hogy minden téren fejlõdik, és ujdonságok kerülnek bele, de remélem a puzzle és a platform elemek ugyan olyan arányban lesznek mint az elsõ részben az akcióhoz mérten.
RPG elemek, skillfa, loot, ennyi jó hírt egy játékkal kapcsolatban már régen hallottam...
A Gamerinformer oldalán csináltak egy HUB-ot ami tartalmaz sok új információt a Darksiders 2-rõl. Szépen lassan csepegtetik az információkat. Az oldal címe: GameInformer - DarkSiders 2 HUB
Tegnap jött ki egy interjú a Harcrendszerrõl ahol Martin Donald Game Director meséli a fõbb különbségeket harcról az elsõ és második rész között.
Aki esetleg nem tud angolul akkor röviden elmondom, hogy bevezetnek RPG elemeket a játékba úgymint Erõ, Ügyesség stb. és Skill fát. Ezek segítségével lehet, majd eldönteni, hogy milyen harci stílus fekszik nekünk azaz Death-nek :). Érdekesség, hogy az interjúban látható egy rajz, ahol Death három különbözõ kinézetben feszít Halál, úgymint Slayer, Necromancer és Warrior. Gondolom ezek egy-egy asszociációi a megtanulható skill fának. Ja és lesz loot.
Ez piszkosul nem érdekel senkit egy pc-és topikban.
Szerintem pedig úgy kell tekinteni, hogy Az apokalipszis lovasai nem léphetnek a Földre amíg nem kezdõdik el az apokalipszis. Mert azt tudjuk, hogy a négy lovas a tanács törvényeit kell, hogy betartassa a Menny és Pokol között, szal nem hiszem, hogy csak ölbe tett kézzel várják az apokalipszist, hanem járnak más világokba, hogy fenntartsák az egyensúlyt. Mikor elkezdõdik az apokalipszis a megírt idejében, akkor mind a négyen együtt vágtatnak a Földön, hogy rendet teremtsenek. Az elsõ részben persze elindult az apokalipszis, de nem teljesen úgy ahogy és amikor kellett volna, mivel a Hetedik Pecsétet nem törték fel, csak a játék végén! A Hetedik Pecsét adja a jogot arra, hogy a négy lovas a Földre lépjen. És ezzel máris lehet írni a sztorikat a többi lovasnak.
Én probáltam a DMC-ét de egy pár óra után elég volt belöle azt nem mondom, hogy rossz de az egész biztos, hogy más stílus mint a Darksiders.
A végén lehetett látni az égen közeledõ 3 lovast... És hát az apokalipszis bekövetkeztét a 4 lovas megjelenés jelzi. Ha War elõjött a többieknek is elõ kellett jönni szerintem!