"A 2D-s megjelenítés és a pályák miatt sokan vádolták azzal a csapatot, hogy egyszerûen csak lecserélték a Super Mario Bros. 3 fõhõsét egy rohamsisakos fickóra, ami tulajdonképpen igaz is."
Azt hiszem nem csak ennyi volt (már rég olvastam a Doom könyvet), hanem az volt a nagy szám benne, hogy Carmack és Romero csinálták meg az elsõ több szint mélységû parallax scroll rutint PC-re. Maga a módszer demonstrálása volt a nagy szám, mert azelõtt senki nem tudott ilyet csinálni PC-n. Gyakorlatilag tök mindegy lett volna, hogy mik a figurák a játékban. És az id azóta is csak techdemókat csinál... :D
Megint átsiklassz a mondandóm felett, sebaj, kiemelem újra:
"Abba nem kell belemenni, hogy pc-n gyorsabb,pontosabb, ez egyértelmû"
aha, ugyanolyan jól írányitható, akkor figy mondj egy keresztplatformos komoly fps-t, ahol lehet egymás ellen nyomulni /a portal2 csak koop/, és küzdjünk meg, te a drágalátos, professzionális joyodról, én meg a szar elavult egeremrõl, és aki nyer azt megkövetik ok? veszünk róla videot is meg minden, hogy legyen bizonyiték
Már írtam korábban, 2001-ben jött ki. Amúgy látszik,hogy fingod sincs mirõl beszélsz,csak trollkodsz, pl a Portal 1 van konzolra, az Orange Box tartalmazza. Az irányításról is lehetne órákat vitatkozni, maradjunk annyiban, hogy az fps-ek ugyanolyan jól irányíthatóak,mint pc-n egér-bill kombóval. Abba nem kell belemenni, hogy pc-n gyorsabb,pontosabb, ez egyértelmû. A joy-os irányítást szokni kell, ez is egyértelmû, de megtanulható és utána már könnyen megy.Bár neked szerintem ez már a legenda témakörbe tartozik :D
mikor is jött ki a halo1 konzolra? kb a half-life 1 a pc-s ellenfele, és annak közelébe nem ér, szal akkor mirõl is beszélünk? mostanában meg ami nincs konzolra az a portal1 ,a kettõ már sajnos a konzolosoknak is elérhetõ
ui.: az a pc-s aki átment halozni a konzolra és szopni azzal a csúcs írányitási rendszerrel egy fpsben egy pc után, vagy minimum down-korós, vagy valami retardál überlow akinek soha semmien sikerélménye nem volt egérrel
Bár tegyük hozzá hogy Blizzard mióta felszippantott néhány EA-s arcot, visszaesett a régi hangulati faktor, pl. az SC2 hangulata közelében sem jár az elsõ részének, de mint játék jó és mûködik, szóval ízlések és pofonok.
Azért még sok olyan ^^szar szülessen mint a Halo, a Bungie kb. úgy mûködik mint a Blizzard, amihez érnek arannyá válik:)
Amúgy DronkZero, attól függ, kinek mi az igényes. Én pl. jobban elvagyok egy Wolfenstein-el(igen, az újjal is...), mint pl. egy Call of Duty-val. A Call of Duty már tucatjáték, semmi változatosság... És a Wolfenstein jobban megfogott történetileg is, meg a 2.vh-s hangulat is sokkal jobban tetszik.
2001-ben mikor a Halo megjelent elég pöpec grafikájú játék volt, remek coop résszel. Naná, hogy 2003-ban mikor kidobták pc-re,pl egy Medal of Honor Allied Assault után már nem tûnt egy hûdenagy számnak. Dehát mit tudod te, csak egy csõlátású konzol hater vagy.
bungie-t minek isteniteni azt nem tom, a halo egy tök átlagos fps volt már akkor mikor kijött, jah kérem szépen hogy a fostaliga konzolon kiemelkedõnek számít, meg az ottanni népesség alapból igénytelenebb mint a pc-s fps réteg, na ezek miatt még nem kell hypolni a szart
Ah, Die by the Sword... Világ legortopédabb mozgású játéka, holtversenyben a Trespasserrel. :P
Nem is egérrel volt igazán fasza, hanem joystickkal! Mármint analóg, repülõszimekhez való joyyal. Frankón visszaállt a kard középre, meg jobban lehetett érezni a suhintásokat, mint egérrel. Mondjuk túl sokat nem játszottunk vele, haverokkal röhögtünk a mozgás idétlenségén, meg multiban arénáztunk egy picit. Talán még nem is LANon, hanem soros kábellel...
A Westwood már 8 éve nem alkot, megette õket az EA. De valóban, õk is meghatározók voltak anno... Azóta van EA Los Angeles. Akik pedig nem akartak az EA-nál dolgozni, megalapították a Petroglyph Games-t.
Elég fura felsorolás. Olyan, mintha csak azért említené a cikk ezeket a fejlesztõket, mert a cikkíró ezeknek a történetét találta meg... X) Pl. ha már Call of Duty, mint nagy durrantás, akkor Infinity Ward, nem Treyarch. De kétségkívül meghatározó játék a Die By The Sword is (legalábbis nekem :)). Kismillió (szerintem majdnem szó szerint) meghatározóbb fejlesztõ van/volt(/lesz :D) a játékvilágban a Treyarchnál.
Szerintem érdemesebb lett volna végigmenni azokon a cégeken, akik most tényleg alkotnak, s azokat megnézni hogy mikor indultak és mivel: Valve, Blizzard, Westwood, Bioware, THQ - csak pár azokból amelyet már említettek tapasztalt társaim a teljes igényével, de nélkül. Engem az is érdekelne hogy oszlik meg a játékipar, EA games/Activision/Steam [Valve]/ függetlenek /THQ ....
Blizzard The lost vikings? :)
Én csak azt nem tudom, hogy a Westwood Stuidos miért nem szerepel a listán. Tudja mindenki, hogy az EA megvette õket, de az RTS-ek terén õk voltak az abszolút úttörõk.
Nem nagyon értem, h a Treyarch mit keres a listán...
A Die by the Sword nekem is nagy kedvencem volt, fura hogy a Billazrd régi újító korszakát nem említik, pedig volt 2-3 nagyon komoly játékuk.
Jah, ez hatalmas lol:)) tucat gipszjakab mint klasszikus.. ugyan.
annak a Die by the Sword-nek csak a demojával játszottam, de rohadtul tetszett, hogy egérrel lehet irányítani a kardot, meg le lehet vágni az ellenfél testrészeit. :D
GYÁÁÁ mennyit jazz jack-eztem XDXDXD a legjobb volt!!!!