Mire felkelek lejön, ha jól látom.Azért ti is aludjatok kicsit, jó éjt.
Sziasztok, én is elkezdtem tölteni de a játék teljesen új számomra. Ugye van lehetõség multiba tolni? Gondolok itt egy diablo 2 féle szoba kreálás megoldásra és csoportban végigtolni az egész játékot.
Jobb késõbb, mint soha.Reggelre majd csak jó lesz.Aztán irány az orvos.Már megy is a hasam.
Már lassan 2 órája töltheted az OB patchet, lehet így ma már nem is fogsz tudni játszani. Ráadásul loginnál berak egy queuebe, és már több ezernél tart a sor perpill.
Fél óra és 70%-nál van a letöltésem, remélem végzem egészig.
Nem fogom ellenezni azt a végtelen utódlás feltételezett lehetetlenségérõl, alig és teljesen önmagában gondolkozott; egy okért melyiket fogják említeni ezentúl: de ha megfontolunk egy olyan végtelen haladást, ahogy a lények egy egész végtelen sorozatának nem lehet oka kívülrõl, a létezése; mert ebben azt hiszik, hogy beleértendõ minden dolog az vagy vagy valaha volt a világegyetemben: és tisek síkság ennek nem lehet okérte
I shall not argue against it from the supposed impossibility of infinite succession, barely and absolutely considered in itself; for a reason which shall be mentioned hereafter: but if we consider such an infinite progression, as one entire endless series of beings can have no cause from without, of its existence; because in it are supposed to be included all things that are or ever were in the universe: and ’tis plain it can have no reason within itself, of its existence; because no one being in this infinite succession is supposed to be self-existent or necessary (which is the only ground or reason of existence of any thing, that can be imagined within the thing itself, as with presently more fully appear), but every one dependent on the foregoing: and where no part is necessary; ’tis manifest the whole cannot be necessary; absolute necessity of existence, not being an outward, relative, and accidental determination; but an inward and essential property of the nature of the thing which so exists.
nem baj kisfiam én is átéltem ezt 14 éve....a kisfiamért meg ne haragudj.Viszont a játékról is szólva, a hirdetõ táblán lehetne írni, ha magyarokat keresünk, mert az olyan öregeknek mint én jó lenne magyarul megbeszélni a dolgokat.
Igen, mert annyi sok geci tárgyból vizsgáztam az elmúlt 2-3 hétben, hogy az agyamra ment minden.
amúgy fent van az oldalon az új skill tree, pár chaos resist node is felkerült, bár nem tudom, hogy meg fogja e érni, fõleg, hogy CI dagger shadow-ot tervezek de még gondolkodom addig.
Ertem koszi a valaszokat. Meg 3.5 ora,kar,hogy pont szesszioba kezdodik,de ugy erzem muszaj lesz idot keritsek ennek is :D
Annyi baj legyen, +250 unique igazán jót tesz a már így is számtalan mennyiségû és lehetõségû buildeknek. Vannak olyan closed betaban használt buildek, amik csak úgy mûködtek ha volt egy bizonyos unique-od, szóval ezek csak újabb és újabb lehetõségeket adnak újabb és újabb buildekhez.
Miután Chris (a lead designer asszem) kipostolta ezt a hírt, újabb 4 diamond supporterrel gazdagodott a GGG.
Szerintem kicsit fáj is a fejük emiatt, nem hiszem, hogy számoltak ennyi emberrel, és hogy most majd 250 unique itemet kell berakni a játékba. :D
"We've just crossed 250 Diamond packs purchased, which is an awesome milestone to hit before entering Open Beta."
nem semmi
Szerintem kezdésnek jobbak a nem hybrid classok. Witch, ha valaki castert akar, marauder ha melee-t, ranger ha ranged karit. Leginkább amiatt, mert a küldetések adnak sok spell és support gemet és attól függõen mit inditunk olyat. Pl. ranged karit könnyen lehet duelistböl is csinálni, viszont a gemek amiket kap fele arányban lesznek str illetve dex gemek, egy archernek meg nem lesz szüksége str melee dmg skillekre, igy azok haszontalanok, viszont nem is kap meg minden ranged skillt, vagy csak késöbb mint pl egy ranger. Passive skilleknél, én inkább a defenzivebb irányba indulnék, ha szintünknek megfelelõ fegyverrel megyünk, nem lesz gond a gyilkolással, a többi meg majd alakul, hogy mire van szükség mi lehet hasznos. Skill gemeket mindenképp fejlesszük, amiket hasznosnak látunk, ne csak azt az 1-2-t amit épp használunk. 2 fegyver set lehet nálunk, a nem használtba lévõ gemek is fejlõdnek, igy ha main gearbe nincs helyünk lehet off fegyverbe is pakolni, aztán késõbb hátha kell, lehet amit az elején nem érzünk erõs skillnek, késöbb sokkal inkább az lesz. Meg szerintem érdemes, megnézni hivatalos fórumon a class topicokat, ugyis mindenkinek van elképzelése milyen tipusu karaktert szeretne, ott lehet ötleteket látni buildekre, merre indulnak az emberek, mit érdemes kirakni esetleg. Aztán meg ugyis variálunk rajt, hogy a mi stilusunkhoz jobban illeszkedjen. Aktiv-passive skillek, ha mondjuk witch-ként cold spelleket használunk, akkor igen érdemes kirakni azokat a passiveokat amik cold dmg-et növelnek. Ha 2h mace-t akarunk hasznélni, akkor a 2h mace skillek is hasznosak lehetnek, de túlzásba nem szabad esni, nincs szükség minden egyes dmg növelõ skillre amit csak látunk, a védelem és hogy a karakter birja ha dmg-et kap, fontosabb. 0 dmg skillel is lehet haladni simán, nem lesz olyan gondunk, hogy 5 percig kell ütni egy mobot csak mert nem raktunk ki dmg-et, max 2 ütés helyett 3-4 kell.
Teljesen mindegy milyen castot indítasz, akik most kezdenek el játszani úgy sem fognak mindent érteni csak úgy a 3. 4. karinál körülbelül...hacsak nem olvasol utána a hivatalos fórumon bizonyos buildekrõl/alap mechanikákról/stb...
Melyik castot ajanljatok kezdoknek? Marmint rpg-ket jatszottam(D2,D3),de ez a skill rendszer eleg bonyolultnak tunik igy is :D Gondolom jobb az ilyen egy tulajdonsagu karikkal kezdeni(int,str,dex)mint az ilyen kombinaltakkal. Meg valami,a passziv skillek befolyasoljak majd az aktivokat is?Szoval erdemes bizonyos aktivokra ragyurni a passzivokkal?
Érdemes itt melee ranger-el menni? Ha igen, tudna valaki buildet ajánlani hozzá? :)
Mit szóltok ehhez a buildhez? http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgEBAnEEswUtDjwOcg6tD8wUIBRNFFIYkRjbGS4aVSECIVUhYCIbJ9Un7SmlKvYyCTboOQ46UjwtQKBBP0OcR35M_1BHUFBR5lRJVgRYPVhjXz9gS2EhYVJko2VNcql07XTxeu97jHzZgSuE2YTvhmCHaozPkGyUh565nsWezZ_LogCmZKcwqXOplKvFrKqvbLQvud3EWMT2xYrG2MbnyZjUj9w93pbfst-_51LqGO8O8B_yL_Pd9kj3Mve
Hello. Milyen valós gépigénye van a játéknak? Mert mindenhol mást írnak, így nem bírok eligazodni rajta. Aki tolja a bétákat megírná milyen gépe van és hogyan fut neki? Elõre is köszi!
jól van, nyomok majd több hp-t, de azért én próbálkozok a dodge-os buildel, úgy se hc-n fogok menni elõször, max ha nem jön be akkor új kari :)
250-300% max life, 350 str, iron grip, és iron reflex, igy evasion rating helyett armort kapnék, 170 dex passivokból megvan, eva gearhez elég. 0 db bow dmg növelõ passive, iron grip teszi a dolgát. Igy is meghal minden pillanatok alatt, elemental hit single targetre, split arrow group ellen, 5-6k hp simán, és armor, igy ha kapok is dmg-et kisebbet sebez. A mostani HC racen is ilyen buildel ment az aki az elsõ lett, ha egyszer inditok rangert, biztos hasonló lesz. Persze én hc-t tolok, sc-ba lehet kevésbé defenzív buildet is csinálni, de meghalni ott se a legjobb, szóval azért nem 0-50% max life kell. Arról nem is beszélve, hogyha a reflectes mobon magad 1 hiteled, mert 10k dmg-ed van 1000 hp mellé, az se akkora poén, föleg rangerrel, ahol lehet nem is látod mit fogsz eltalálni mert messze áll a reflectes mob.
én is ilyesmire gondoltam, csak te pontosítottad, lényegében a dodge gear független effektív hp, nyilván van amikor nem jön be, viszont cserébe mindíg ott van.
amúgy nem ugyanaz a dodge meg az evade, a dodge az csak passzívból rakható, 30% az evade meg amit a dex meg az itemek adnak, és a kettõvel külön számol a progi.
szóval, a buildemben van +60% max hp és +70 str alapból, mennyi lenne szerintetek az ideális ?
Teljesen rosszul gondolod. Egyrészt a képlet HP*(1/(1-dodge/100)), ami 50es dodge-nál 2xes effektív HPt jelent (értelemszerûen az ütések fele mellémegy-> 2x annyi ütés kell), 75%nál 4xes hp, 100% dodge-nál pedig végtelen hp (gyk nem tudnak eltalálni). Másrészt mivel a hp pool ha alacsony, akkor 1hitelnek, így nem biztos, hogy csak a dodge/evade (az ua, nem?) elég védelemnek.
lehet rosszul gondolom, de én úgy nézek a dodge-ra, mint +hp, szóval 30%dodge az olyan mint +30% hp nagyjából (persze nem mindíg jön be) mellette meg ott van még az evade-is, az is számít azért gondolom, de ok, kell több hp, bár gondolom azért cuccokból is lehet hp-t rakni rendesen.
Hit and run taktikával az a baj, hogy sok mob van ami elõl nem tud elfutni az ember, pl. flicker strike-os mobok, shield charge, vagy csak ami alapból sokkal gyorsabb mint te, de sok ranged attackot se fog tudni kikerülni az ember. Dodge-ra se a legjobb ötlet építkezni, mert olyat nem tud elérni az ember, hogy mindent dodge-oljon, és elég 1 dmg és meghaltál egy ilyen buildel, ami magas szinten nem kellemes.
játszottam vele, bár nem sokat, 35-ös volt a legnagyobb karim, pont azért nem akartam nagyon bele merülni, hogy ne lõjek le sok mindent magamnak még mielõtt érdemben elkezdõdne a játék
gondoltam rá én is hogy több hp kéne neki, de íjásszal azért hit and run taktikával meg lifesteales cuccokkal csak ki lehet bírni, de majd meglátom játék közben mennyire megy, aztán közben biztos alakulni fog a build ha látom hogy mi hogy mûködik, mi lenne jobb
ha meg nem akkor meg új kari aztán azzal meg jobb lesz :)
Aki csak holnap este 10tõl kezd el játszani elõször, az ne aggódjon ilyesmik miatt, 2-3 karival kivégzed a contentet bizonyos idõ alatt, addigra sokat megtanulsz. Ha a hivatalos fórumon belenézel a topicokba találsz jó pár mûködõ buildet, viszont az open beta patch még nem jött meg, nem lehet tudni mi lesz a mûködõképes és mi nem, mert ráadásul act3-mal sokkal nehezebb lesz a játék, ezt alphás tapasztalatokból mondom.
Az a helyzet, hogy ebben a játékban egy buildbõl semmit nem lehet megállapítani, hozzá kell tenni, hogy milyen skilleket akarsz használni, hogyan gearelnéd a karit, stb... Ránéztem de brutálisan kevés hp-d lenne és cruelnél tovább nem jutnál soloba, de groupba is sokat halnál. Játszottál a játékkal vagy olvasottak alapján próbáltad a buildet összehozni? Mert úgy itt nem fog menni.
Az elején senki se látja át, de hamar bele lehet tanulni, pár karaktert felhúz az ember, kiismeri a játékot aztán már simán megy a dolog. Játék közben jön rá az ember, hogy jó egy passive skill vagy sem, kell e neki vagy sem. Amúgy a full defes karaktereknek is simán van elég dmgük megölni mindent, csak mig egy full dmg kari 1 hitel majd mindent, addig neki kell 3-4 ütés mondjuk. Viszont a full dmg karaktereket minden 1 hiteli high lvl contentben, igy HC-ban pl. szóba se jöhet más mint full def-re épitett karakter. De SC-ban se lesz kellemes, amikor magas szinten 5 órányi xp veszik oda, csak mert kapunk egy nyílvesszõt a térdünkbe.
Nullázzák a karikat holnap, kezdhetem újra a boszim.
Végülis meg kell találni a balance-ot és ennyi :) Ha túlságosan defensere megy az ember akkor nem lesz meg akkor kevés lesz a damage input, fordítva meg (gondolom) a bossok fognak kicsinálni. Meglátjuk hogy mi lesz, el kezdek vele szórakozni ha lesz egy kis idõm, majd postolom a Marás buildemet :)
Nem átláthatalan csak el kell tölteni vele egy kis idõt. Az elején én is csak tátottam a számat, aztán minden este "egy kis kripp" :)
Megmondom õszintén én nem nagyon látom át a passive skill tree-t. Pl. egy Maraudernél ki tudja eldönteni hogy mi a "legjobb" választás, amit láttam ezek lesznek a fõbb statok :
Attack : 1. + Physical Damage 2. One or two handed 3. + Strength 4. + Critical Strike
Ember legyen a talpán aki eltudja dönteni melyik a "helyes" út, bár ilyen nem nagyon van szerintem :)
na, szépen kezd pörögni a fórum ahogy beindul a játék :) ki milyen karit fog indítani elsõre ?
én valami ilyesmire gondoltam : http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgIBr-sB0fT4okDEotwVq9Kn1P7IBfmjipsm6NbN6gW11CPdqMaiMHFLeDpCsTCGznfU-Va0xQuRmvEIiZMlXWjBMyLqayTwQsqP2mRf4ZXpoaQQLeHbbz0bARn-FfD5Y73mPs9RR2_yOdSgn-dUJP3VABrb7g5W-nRBd9eVBTKUfwLZxgWEpuB_KzH6IXZ298qp1ooj9u_wWkiquKp_hxkM8qXLNj3ndGHih9sWv_PqcFJw1cBRMwz-KxnV_94karg3FHXB2PzFkL6w0tGp3Q0s6bQa4sslP9qNh0E=
nem egy túl bonyolított kari, de elsõ karinak szerintem ideális pont az egyszerûsége miatt
Casternek nagyon erõs skill volt eddig, 1 hp, de sok energy shieldet adott magas szinten, jó gearben 10k feletti energy shieldet is simán elértél, hp-ból ennyit nem hoz össze az ember és pláne nem ilyen kevés pontból, és immunitást chaos dmg-re, ami nagyon táp volt eddig. Open beta után viszont 1 helyett 4 pontot kell költened, hogy megkapd ugyanezt, illetve már nem kapsz chaos dmg-re immunitást, csak hp helyett az energy shieldet sebzi. Igy ezután nem lesz alap skill egy casternek, de azért persze nem lesz rosz utána se, csak máshogy kell tervezni a buildet.
Ott a pont, feküdnöm kellene már.Megtudod mondani mi az a CI rövidítés? Fórumon olvasom rendszeresen,mindig bajba vagyok ezekkel ha angolt olvasok.
Szerencsére még nem 2000 forint 1 dollár, szóval kicsit azért kevesebb. :) De az is szerencse, hogy sokan megtehetik, hogy supportoljanak, igy a fejlesztõk, nyugodtan alkothatnak olyan játékot, ami értéket képvisel, és nem a megélhetésért kell eladni a lelküket is.
De 1000 dollár!!!Hát az 2 millió huf.Agyam eldobom mire képesek a fanatikusok.Na mindegy, támogassák csak a céget, ha tehetik legalább jó lesz a játék.
Nézd meg az oldalukon milyen Supporter Packokat lehet vásárolni. Van sima supporter asszem 25 dolcsiért, kapsz egy in game Kiwi petet és némi pontot, amit majd a real money shopban költhetsz el, pl + stash tabért. Bronz, silver, gold és az ezer dolláros a Diamond. Azért már mindezek mellett egy Unique itemet készíthetsz a devekkel együtt, amit késõbb beraknak a játékba és úgyanúgy eshet, mint bármelyik másik. Art cuccokat is küldenek mailbe, asszem posztert, soundtracket is elküldik, poe dvd-t a készítõk aláírásával, stb... minden ott van az oldalukon. A diamond kiwi pedig így néz ki.
Durva tény: lassan 200 emberke fizetett 1000 dollárt a játékért. Ha a D3-nak ilyen hosszú alpha és beta tesztelése lett volna mondjuk act3 végéig még az alap 60 dolcsit sem fizette volna ki senki...
Már most tele van a hivatalos fórum pöcsfejekkel. Ezer topicot találni arról, hogy vajon a holnap utáni lesz-e az utolsó full reset a játékban, melyik a legjobb build, amivel wtfpwnolni lehet mindent, fuck d3 go poe, stb....
Ha azt irja crit chance for spells, akkor az csak spellnek fogja, ha mondjuk azt, hogy crit chance for bow attacks akkor annak, ha simán crit chance 20%, akkor pedig mindennek, legyen az cast spell, vagy melee attack.
Fegyveren lévõ global crit chance, pedig a fegyver alap critjét növeli, minden fegyvernek van egy alap critje, amit a passive crit talentekkel növelsz. Ha egy fegyverre ír 5% critet alapból, és passiveból kiraksz 100% crit chancet, akkor a crited nem 5% lesz hanem 10%. A talent itt nem úgy mûködik, hogy kirakok egy 40% crit chance talentet és akkor 40% crit chancem van, a passive skillek, csak a fegyver alap critjét növelik. Ha a fegyveren van 5% crit, és 100% global crit chance, akkor a fegyver alap critje már 10% lesz, és erre jön rá a passive skill, ha abból is van 100% chance, akkor 20% lesz a critünk. Ha alap 5 crit van fegyveren és nincs global, a 100% crit chance passive után csak 10% critünk lesz. Szóval a fegyver alap critje elég fontos.
Elõbb rakott ki egy játékos a tradere vagy 10 barna cuccost.Biztos sokat nyomja.Volt egy olyan kafa kisszintû kesztyû, hogy elolvdtam tõle de meg se kérdeztem mit kérne érte.
Majd megnézem akkor a hivatalos oldalon, mert elrontani nem akarom a kis boszit.Tárgyakon is láttam olyat hogy global chrit. chance,az már akkor a harmadik fajta, ezért vacilálok.
Nekem az venné el a kedvem, ha folyamatosan lehetne resetelni. A küldetések adnak annyi pontot, illetve esik annyi currency amivel, lehet változtatni a builden, nem is keveset, azt viszont szerencsére nem támogatja a rendszer, hogy minden 2 percben tök nulláról újra rakosgathassunk, és most caster legyek, esik egy bow, akkor meg archer. Pont ez a legjobb a játékban, hogy egy karakternél gondolkodnod kell, elõre tervezned, számolgatnod. Régen is errõl szólt a dolog, ha diablo 2-ben, akartam egy sorcit, eldöntöttem milyen spell és ugy fejlesztettem, ha másmilyet akartam, akkor csinalt egy olyan sorcit. Ha esett egy durva kard, huzott az ember egy sword barbárt, ha esett egy mace, akkor olyat, nem pedig fogtam és retalent.
Számtalan jó build van, és rengeteg érdekes karaktert lehet csinálni, ez nem egy 1 karakteres játék mint amilyen a diablo 3 lett, itt mindenkinek lesz rengeteg karaktere, és ha ismeri az ember a játékot, pillanatok alatt fel tudja huzni a karaktereket a high lvl contenthez. Arról nem is beszélve, hogy itt esik is használható gear, nem ah-ból kel venni, igy amig felhuzol egy karit mondjuk 70-re, és ott inkább vmi mással játszanál biztos hogy addigra esett sok olyan jó item, amire csinalhatsz egy másmilyen karaktert. A régi arpg-k mind igy mûködtek, ez a játék pedig egy old school arpg, amit leginkább HC embereknek készítenek. Itt ne is várjunk, ilyen dolgokat, amiket mostanában odadobnak a népnek, csak hogy több miliós eladásokat csináljanak. Nem lesz full retalent, a max lvl-t nem fogja mindenki elérni, csak azok akik éjjel nappal tolják a játékot és nem lesz pénzért megveszem a legjobb itemeket dolog sem, ha pedig indulnak szintezõ és stb versenyek, azt is a leg hc-b arcok fogják megnyerni, casualnak esélye se lesz.
Mondjuk én már elõre félek a diablo 3 player áradattól, akik már nem tolják a diablo 3-at, mert szar, és ez nem jó az nem jó, de ebben a játékban majd minden rosz lesz nekik, mert miért nem olyan mind a diablo 3-ban. :)
szerintem aminél nincs kiírva hogy konkrétan minek növeli a krit esélyét, az növeli mindenét, de nem 100%
A kritikus esélyt növelõ skillek a varázslatokét is növeli vagy csak a fegyverekét?Felvettem egy skillt aminél ki is írja hogy a spellét, de a többinél nem tudom.
Ha annyira sok órát beleöltél és annyira nagyon változtatni akarsz a buildeden, akkor lesz elegendõ currencyd ahhoz, hogy vásárolj elegendõ Orb of Regretet.
Egyébként amit hiányolok az a full passive tree reset. Gondolom majd fizetõsen lesz megoldva. Én pl mindig változtatgatnék valamit a pontokon és az nagyon kevés erre a célre amit kapok :O