GGG kijelentette, hogy nem szereti a pay2win játékokat. Minden, amit venni lehet majd pénzért, csak és kizárólag kozmetikai cuccok lesznek, tehát pl a karaktered külsejét változtathatod meg, gondolom in game petek is lesznek majd még, olyat is hallani, hogy spellek animációját is meg lehet majd változtatni ha veszel hozzá valamit...
Aki az elsõ pár hétben komolyabban játszana, azt szívesen bevenném az eddigi 2 fõs csapatomba, minél hamarabb el akarunk jutni a végéig és elkezdeni mapokat farmolni. Ha érdekel írj privát üzit.
HC-t kezdeni tervez valaki? Én mindenképp azt fogom tolni egy kisebb társasággal.
Szia, igen mi HC-t fogunk kezdetni, illetve csak HC van a tervben bármi is történik! Illetve a versenyek is érdekelnek minket! Mi is egy alakuló társaság vagyunk. Van TS, kellemes emberek!
Még van hely a teamben, szóval ha valakit érdekel nyugodtan írjon privátot! :)
Sziasztok!
Ugye nem lesz benne ah?
nem hát!
Akkor alig varom mar,hogy kiprobaljam. Azoktol kerdeznem akik jatszottak a d3-al(minimum normalon kiporgettek)es jatszottak/jatszanak a poe-vel,hogy mennyivel erdekesebb,izgalmasabb a jatekelmeny mint a d3-ba?Illetve az end game itt is abbol all ,h egy act-ot farmolsz a vegtelensegig?
ha meg válaszolnom kéne akkor azt mondanám, amit 100%ban mindenki: PoE > d3 minden tekintetben. End game pedig mapok farmolásából áll, PvP-bõl, Ladderekbõl, versenyekbõl, gear min-maxolásából és még sorolhatnám. Max szintet (100) a devek elmondása szerint a leghardcoreabb arcok is 5-6 hónap alatt érhetik el. (napi 12 óra)
Nem érdemes D3-hoz hasonlítani, azon kívül, hogy hack and slash, eléggé eltér tõle. Inkább a D2-höz lehet hasonlítani. D3-ban mindent odadobnak a nép elé amit csak szeretne, csak hogy minél többen játszanak vele. Itt egy kicsit más a felfogás. A játékban nincs pénz se, tárgyakkal, currency itemekkel kereskedsz, kb mint diablo 2-ben. Se AH se semmi ilyen. A high end content, egy random map rendszer. A mapokat a legmagasabb nehézségi szinten dobhatják mobok, különbözõ szintüek lehetnek, a magasabb nehezebb, ezeket aztán megtudod csinálni magicre, rare-re currency itemekkel, amikkel + statokat adhat a random a maphoz, akár olyat 30-50% több mob, nagyobb térkép, vagy hogy a mobok cold immunisak, többet sebeznek, aztán akár az is lehet, hogy végig valamilyen curse lesz rajtad, vagy 2 boss a végén, kb végtelen variácio, van ami nehezít van ami tökjó nekünk, illetve a mapok területe is más, van ami dungeon, van ami nagy nyitott tér bármi. Ezek farmolása, kb mint d2-ben egy CS, vagy cow run, csak ezerszer változatosabb, emiatt nehezebb is lehet. Nincs 2 egyforma, nem ugyanazok a mobok, jóval változatosabb, mint az act3 run. És itt tolhatod egyedül is, de nem érdemes, egy csapattal minden téren jobb, és jobban megéri. Persze a farm az farm, aki egy percet se szeret ilyennel foglalkozni az rosz helyen jár, illetve itt nem lesz mindenki 99, szerintem csak a noliferek.
Ami még egy kezdõnek furcsa lehet d3 után, hogy kezdésnél elég suták a karakterek, föleg a melee, sok miss, kevés skill, lassan ütnek, viszont ez ahogy haladunk elõre, a sok passive skillnek, a gearnek, és a rengeteg skillnek és support skillnek köszönhetõen nagyon megváltozik, és pörgösebb lesz a játék. Több idõ kell mire az ember kiismeri a játékot a skilleket, a passiveokat stb, nem egy hasraütök aztán majd valami lesz játék.
Ha valaki szerette a d2-t ezt is fogja. De akik d3-al játszottak csak, és még ott is bénák voltak, és semmire se jutottak, neki se kezdjenek, itt nem fogja majd senki a kezüket, hogy melyik slotra milyen skillt lehet tenni és hasonló, és a jó gearhez is több dolog kell, nem csak várni a dropot és jók vagyunk.
De a legjobbak a folyamatos eventek, illetve majd a league-ek, és persze hogy van ladder. :)
Jol hangzik :D A d2-ot imadtam,azert is vettem meg megjelenes napjan a d3-at amit azota meg mar megbantam.Nem mondom azert bele fektettem vagy 150 orat,de rohadtul meguntam es meg kozbe se nagyon elveztem csak vartam a jo droppot. Ez viszont igy nagyon varos lesz es szimpatikus a hozzaallasuk is a keszitoknek,regebben ilyenek voltak a nagyvallalatok is csakhat ma mar minednbol penzt akarnak kifacsarni ami nem egyszer a jatekelmeny rovasara megy. Meg valami,itt a masokkal valo jatszas,hogy mukodik?D3 tipusu vagy d2?
Pontosan nem tudom a d3 vagy d2 tipusu partyn mit értesz. De partyban, minden ember után 50%-al nõ a mobok hp-ja, szóval 3 embenél, 2x akkora lesz a mobok hp-ja, mintha egyedül tolnád, illetve 6 embernél 3x akkora. Tehát megéri partyban tolni, gyorsabban halnak a mobok, jobban haladtok. A mob XP kb marad ugyanaz partyban is, a loot drop mennyiség pedig szintén 50%-al nõ minden ember után. A loot amugy partyban amikor kiesik, közösen esik, mindenki látja, viszont pár MP-ig, csak az az ember veheti fel akinek dobta, ez 2-3 mp, aztán már bárki feltudja.
Városokban van hirdetõ tábla, itt mindenki tud hirdetni, leirod mit csinál a party, meg mutatja mennyen vannak a partyban, milyen szintüek, megtudod nézni milyen karakterek, minden ami fontos, aztán simán tudsz joinolni bárhova. Kb. mint diablo 2.
Nah ez akkor nagyon jo,mert ruheltem a d3 rendszeret,hogy random dobot ossze emberekkel semmi valasztasi lehetosegem nem volt pub-ba. Szoval itt is vannak ilyen krealasok/hirdetesek,hogy free items pls?:D
Hát, igy a bétában a free items pls, annyira nem jellemzõ, bár low lvl-en nem nagyon figyeltem, meg HC-t tolok, lehet SC-ban akad ilyen, de bossokra kill partyk akadnak. :) Partyt most is lehet találni farmolni, magas szinten is, open betaval meg gondolom mégjobban felpörögnek a dolgok, kiváncsi leszek én is mekkora lesz az élet. Trade csati ilyenkor is pörög ezerrel.
Egyébként amit hiányolok az a full passive tree reset. Gondolom majd fizetõsen lesz megoldva. Én pl mindig változtatgatnék valamit a pontokon és az nagyon kevés erre a célre amit kapok :O
téves. sosem lesz pay2win a játék. ez pedig egy nagy elõny lenne másokkal szemben. nem véletlen van egy külön orb ezért a játékban.
Elvileg nem lesz fizetõs passive tree reset. Reroll eléggé elszomorító fõleg ha beleöltél x órát...
Ha annyira sok órát beleöltél és annyira nagyon változtatni akarsz a buildeden, akkor lesz elegendõ currencyd ahhoz, hogy vásárolj elegendõ Orb of Regretet.
A kritikus esélyt növelõ skillek a varázslatokét is növeli vagy csak a fegyverekét?Felvettem egy skillt aminél ki is írja hogy a spellét, de a többinél nem tudom.
szerintem aminél nincs kiírva hogy konkrétan minek növeli a krit esélyét, az növeli mindenét, de nem 100%
Nekem az venné el a kedvem, ha folyamatosan lehetne resetelni. A küldetések adnak annyi pontot, illetve esik annyi currency amivel, lehet változtatni a builden, nem is keveset, azt viszont szerencsére nem támogatja a rendszer, hogy minden 2 percben tök nulláról újra rakosgathassunk, és most caster legyek, esik egy bow, akkor meg archer. Pont ez a legjobb a játékban, hogy egy karakternél gondolkodnod kell, elõre tervezned, számolgatnod. Régen is errõl szólt a dolog, ha diablo 2-ben, akartam egy sorcit, eldöntöttem milyen spell és ugy fejlesztettem, ha másmilyet akartam, akkor csinalt egy olyan sorcit. Ha esett egy durva kard, huzott az ember egy sword barbárt, ha esett egy mace, akkor olyat, nem pedig fogtam és retalent.
Számtalan jó build van, és rengeteg érdekes karaktert lehet csinálni, ez nem egy 1 karakteres játék mint amilyen a diablo 3 lett, itt mindenkinek lesz rengeteg karaktere, és ha ismeri az ember a játékot, pillanatok alatt fel tudja huzni a karaktereket a high lvl contenthez. Arról nem is beszélve, hogy itt esik is használható gear, nem ah-ból kel venni, igy amig felhuzol egy karit mondjuk 70-re, és ott inkább vmi mással játszanál biztos hogy addigra esett sok olyan jó item, amire csinalhatsz egy másmilyen karaktert. A régi arpg-k mind igy mûködtek, ez a játék pedig egy old school arpg, amit leginkább HC embereknek készítenek. Itt ne is várjunk, ilyen dolgokat, amiket mostanában odadobnak a népnek, csak hogy több miliós eladásokat csináljanak. Nem lesz full retalent, a max lvl-t nem fogja mindenki elérni, csak azok akik éjjel nappal tolják a játékot és nem lesz pénzért megveszem a legjobb itemeket dolog sem, ha pedig indulnak szintezõ és stb versenyek, azt is a leg hc-b arcok fogják megnyerni, casualnak esélye se lesz.
Mondjuk én már elõre félek a diablo 3 player áradattól, akik már nem tolják a diablo 3-at, mert szar, és ez nem jó az nem jó, de ebben a játékban majd minden rosz lesz nekik, mert miért nem olyan mind a diablo 3-ban. :)
Majd megnézem akkor a hivatalos oldalon, mert elrontani nem akarom a kis boszit.Tárgyakon is láttam olyat hogy global chrit. chance,az már akkor a harmadik fajta, ezért vacilálok.
Elõbb rakott ki egy játékos a tradere vagy 10 barna cuccost.Biztos sokat nyomja.Volt egy olyan kafa kisszintû kesztyû, hogy elolvdtam tõle de meg se kérdeztem mit kérne érte.
Ha azt irja crit chance for spells, akkor az csak spellnek fogja, ha mondjuk azt, hogy crit chance for bow attacks akkor annak, ha simán crit chance 20%, akkor pedig mindennek, legyen az cast spell, vagy melee attack.
Fegyveren lévõ global crit chance, pedig a fegyver alap critjét növeli, minden fegyvernek van egy alap critje, amit a passive crit talentekkel növelsz. Ha egy fegyverre ír 5% critet alapból, és passiveból kiraksz 100% crit chancet, akkor a crited nem 5% lesz hanem 10%. A talent itt nem úgy mûködik, hogy kirakok egy 40% crit chance talentet és akkor 40% crit chancem van, a passive skillek, csak a fegyver alap critjét növelik. Ha a fegyveren van 5% crit, és 100% global crit chance, akkor a fegyver alap critje már 10% lesz, és erre jön rá a passive skill, ha abból is van 100% chance, akkor 20% lesz a critünk. Ha alap 5 crit van fegyveren és nincs global, a 100% crit chance passive után csak 10% critünk lesz. Szóval a fegyver alap critje elég fontos.
Már most tele van a hivatalos fórum pöcsfejekkel. Ezer topicot találni arról, hogy vajon a holnap utáni lesz-e az utolsó full reset a játékban, melyik a legjobb build, amivel wtfpwnolni lehet mindent, fuck d3 go poe, stb....
Durva tény: lassan 200 emberke fizetett 1000 dollárt a játékért. Ha a D3-nak ilyen hosszú alpha és beta tesztelése lett volna mondjuk act3 végéig még az alap 60 dolcsit sem fizette volna ki senki...
1000-et?Minek?
Nézd meg az oldalukon milyen Supporter Packokat lehet vásárolni. Van sima supporter asszem 25 dolcsiért, kapsz egy in game Kiwi petet és némi pontot, amit majd a real money shopban költhetsz el, pl + stash tabért. Bronz, silver, gold és az ezer dolláros a Diamond. Azért már mindezek mellett egy Unique itemet készíthetsz a devekkel együtt, amit késõbb beraknak a játékba és úgyanúgy eshet, mint bármelyik másik. Art cuccokat is küldenek mailbe, asszem posztert, soundtracket is elküldik, poe dvd-t a készítõk aláírásával, stb... minden ott van az oldalukon. A diamond kiwi pedig így néz ki.
De 1000 dollár!!!Hát az 2 millió huf.Agyam eldobom mire képesek a fanatikusok.Na mindegy, támogassák csak a céget, ha tehetik legalább jó lesz a játék.
Szerencsére még nem 2000 forint 1 dollár, szóval kicsit azért kevesebb. :) De az is szerencse, hogy sokan megtehetik, hogy supportoljanak, igy a fejlesztõk, nyugodtan alkothatnak olyan játékot, ami értéket képvisel, és nem a megélhetésért kell eladni a lelküket is.
Köszi.Azt néztem én is, de ha jól fordítottam az élet lemegy 1-re tõle és elriasztott, hogy felvegyem késõbb.
Casternek nagyon erõs skill volt eddig, 1 hp, de sok energy shieldet adott magas szinten, jó gearben 10k feletti energy shieldet is simán elértél, hp-ból ennyit nem hoz össze az ember és pláne nem ilyen kevés pontból, és immunitást chaos dmg-re, ami nagyon táp volt eddig. Open beta után viszont 1 helyett 4 pontot kell költened, hogy megkapd ugyanezt, illetve már nem kapsz chaos dmg-re immunitást, csak hp helyett az energy shieldet sebzi. Igy ezután nem lesz alap skill egy casternek, de azért persze nem lesz rosz utána se, csak máshogy kell tervezni a buildet.
na, szépen kezd pörögni a fórum ahogy beindul a játék :) ki milyen karit fog indítani elsõre ?
én valami ilyesmire gondoltam : http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgIBr-sB0fT4okDEotwVq9Kn1P7IBfmjipsm6NbN6gW11CPdqMaiMHFLeDpCsTCGznfU-Va0xQuRmvEIiZMlXWjBMyLqayTwQsqP2mRf4ZXpoaQQLeHbbz0bARn-FfD5Y73mPs9RR2_yOdSgn-dUJP3VABrb7g5W-nRBd9eVBTKUfwLZxgWEpuB_KzH6IXZ298qp1ooj9u_wWkiquKp_hxkM8qXLNj3ndGHih9sWv_PqcFJw1cBRMwz-KxnV_94karg3FHXB2PzFkL6w0tGp3Q0s6bQa4sslP9qNh0E=
nem egy túl bonyolított kari, de elsõ karinak szerintem ideális pont az egyszerûsége miatt
Megmondom õszintén én nem nagyon látom át a passive skill tree-t. Pl. egy Maraudernél ki tudja eldönteni hogy mi a "legjobb" választás, amit láttam ezek lesznek a fõbb statok :
Attack : 1. + Physical Damage 2. One or two handed 3. + Strength 4. + Critical Strike
Ember legyen a talpán aki eltudja dönteni melyik a "helyes" út, bár ilyen nem nagyon van szerintem :)
Nem átláthatalan csak el kell tölteni vele egy kis idõt. Az elején én is csak tátottam a számat, aztán minden este "egy kis kripp" :)
Végülis meg kell találni a balance-ot és ennyi :) Ha túlságosan defensere megy az ember akkor nem lesz meg akkor kevés lesz a damage input, fordítva meg (gondolom) a bossok fognak kicsinálni. Meglátjuk hogy mi lesz, el kezdek vele szórakozni ha lesz egy kis idõm, majd postolom a Marás buildemet :)
Nullázzák a karikat holnap, kezdhetem újra a boszim.
Az elején senki se látja át, de hamar bele lehet tanulni, pár karaktert felhúz az ember, kiismeri a játékot aztán már simán megy a dolog. Játék közben jön rá az ember, hogy jó egy passive skill vagy sem, kell e neki vagy sem. Amúgy a full defes karaktereknek is simán van elég dmgük megölni mindent, csak mig egy full dmg kari 1 hitel majd mindent, addig neki kell 3-4 ütés mondjuk. Viszont a full dmg karaktereket minden 1 hiteli high lvl contentben, igy HC-ban pl. szóba se jöhet más mint full def-re épitett karakter. De SC-ban se lesz kellemes, amikor magas szinten 5 órányi xp veszik oda, csak mert kapunk egy nyílvesszõt a térdünkbe.
Az a helyzet, hogy ebben a játékban egy buildbõl semmit nem lehet megállapítani, hozzá kell tenni, hogy milyen skilleket akarsz használni, hogyan gearelnéd a karit, stb... Ránéztem de brutálisan kevés hp-d lenne és cruelnél tovább nem jutnál soloba, de groupba is sokat halnál. Játszottál a játékkal vagy olvasottak alapján próbáltad a buildet összehozni? Mert úgy itt nem fog menni.
Aki csak holnap este 10tõl kezd el játszani elõször, az ne aggódjon ilyesmik miatt, 2-3 karival kivégzed a contentet bizonyos idõ alatt, addigra sokat megtanulsz. Ha a hivatalos fórumon belenézel a topicokba találsz jó pár mûködõ buildet, viszont az open beta patch még nem jött meg, nem lehet tudni mi lesz a mûködõképes és mi nem, mert ráadásul act3-mal sokkal nehezebb lesz a játék, ezt alphás tapasztalatokból mondom.
játszottam vele, bár nem sokat, 35-ös volt a legnagyobb karim, pont azért nem akartam nagyon bele merülni, hogy ne lõjek le sok mindent magamnak még mielõtt érdemben elkezdõdne a játék
gondoltam rá én is hogy több hp kéne neki, de íjásszal azért hit and run taktikával meg lifesteales cuccokkal csak ki lehet bírni, de majd meglátom játék közben mennyire megy, aztán közben biztos alakulni fog a build ha látom hogy mi hogy mûködik, mi lenne jobb
ha meg nem akkor meg új kari aztán azzal meg jobb lesz :)
Hit and run taktikával az a baj, hogy sok mob van ami elõl nem tud elfutni az ember, pl. flicker strike-os mobok, shield charge, vagy csak ami alapból sokkal gyorsabb mint te, de sok ranged attackot se fog tudni kikerülni az ember. Dodge-ra se a legjobb ötlet építkezni, mert olyat nem tud elérni az ember, hogy mindent dodge-oljon, és elég 1 dmg és meghaltál egy ilyen buildel, ami magas szinten nem kellemes.
lehet rosszul gondolom, de én úgy nézek a dodge-ra, mint +hp, szóval 30%dodge az olyan mint +30% hp nagyjából (persze nem mindíg jön be) mellette meg ott van még az evade-is, az is számít azért gondolom, de ok, kell több hp, bár gondolom azért cuccokból is lehet hp-t rakni rendesen.
Teljesen rosszul gondolod. Egyrészt a képlet HP*(1/(1-dodge/100)), ami 50es dodge-nál 2xes effektív HPt jelent (értelemszerûen az ütések fele mellémegy-> 2x annyi ütés kell), 75%nál 4xes hp, 100% dodge-nál pedig végtelen hp (gyk nem tudnak eltalálni). Másrészt mivel a hp pool ha alacsony, akkor 1hitelnek, így nem biztos, hogy csak a dodge/evade (az ua, nem?) elég védelemnek.
én is ilyesmire gondoltam, csak te pontosítottad, lényegében a dodge gear független effektív hp, nyilván van amikor nem jön be, viszont cserébe mindíg ott van.
amúgy nem ugyanaz a dodge meg az evade, a dodge az csak passzívból rakható, 30% az evade meg amit a dex meg az itemek adnak, és a kettõvel külön számol a progi.
szóval, a buildemben van +60% max hp és +70 str alapból, mennyi lenne szerintetek az ideális ?
250-300% max life, 350 str, iron grip, és iron reflex, igy evasion rating helyett armort kapnék, 170 dex passivokból megvan, eva gearhez elég. 0 db bow dmg növelõ passive, iron grip teszi a dolgát. Igy is meghal minden pillanatok alatt, elemental hit single targetre, split arrow group ellen, 5-6k hp simán, és armor, igy ha kapok is dmg-et kisebbet sebez. A mostani HC racen is ilyen buildel ment az aki az elsõ lett, ha egyszer inditok rangert, biztos hasonló lesz. Persze én hc-t tolok, sc-ba lehet kevésbé defenzív buildet is csinálni, de meghalni ott se a legjobb, szóval azért nem 0-50% max life kell. Arról nem is beszélve, hogyha a reflectes mobon magad 1 hiteled, mert 10k dmg-ed van 1000 hp mellé, az se akkora poén, föleg rangerrel, ahol lehet nem is látod mit fogsz eltalálni mert messze áll a reflectes mob.
Hello. Milyen valós gépigénye van a játéknak? Mert mindenhol mást írnak, így nem bírok eligazodni rajta. Aki tolja a bétákat megírná milyen gépe van és hogyan fut neki? Elõre is köszi!
Hali, Nekem laptopom van, 3Gb ram, Ati HD 5470 vidkarival, i3as procival, 64bites win7-el, és kb medium beállításon simán futott:)
Mit szóltok ehhez a buildhez? http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgEBAnEEswUtDjwOcg6tD8wUIBRNFFIYkRjbGS4aVSECIVUhYCIbJ9Un7SmlKvYyCTboOQ46UjwtQKBBP0OcR35M_1BHUFBR5lRJVgRYPVhjXz9gS2EhYVJko2VNcql07XTxeu97jHzZgSuE2YTvhmCHaozPkGyUh565nsWezZ_LogCmZKcwqXOplKvFrKqvbLQvud3EWMT2xYrG2MbnyZjUj9w93pbfst-_51LqGO8O8B_yL_Pd9kj3Mve
Érdemes itt melee ranger-el menni? Ha igen, tudna valaki buildet ajánlani hozzá? :)
Melyik castot ajanljatok kezdoknek? Marmint rpg-ket jatszottam(D2,D3),de ez a skill rendszer eleg bonyolultnak tunik igy is :D Gondolom jobb az ilyen egy tulajdonsagu karikkal kezdeni(int,str,dex)mint az ilyen kombinaltakkal. Meg valami,a passziv skillek befolyasoljak majd az aktivokat is?Szoval erdemes bizonyos aktivokra ragyurni a passzivokkal?
Teljesen mindegy milyen castot indítasz, akik most kezdenek el játszani úgy sem fognak mindent érteni csak úgy a 3. 4. karinál körülbelül...hacsak nem olvasol utána a hivatalos fórumon bizonyos buildekrõl/alap mechanikákról/stb...
Szerintem kezdésnek jobbak a nem hybrid classok. Witch, ha valaki castert akar, marauder ha melee-t, ranger ha ranged karit. Leginkább amiatt, mert a küldetések adnak sok spell és support gemet és attól függõen mit inditunk olyat. Pl. ranged karit könnyen lehet duelistböl is csinálni, viszont a gemek amiket kap fele arányban lesznek str illetve dex gemek, egy archernek meg nem lesz szüksége str melee dmg skillekre, igy azok haszontalanok, viszont nem is kap meg minden ranged skillt, vagy csak késöbb mint pl egy ranger. Passive skilleknél, én inkább a defenzivebb irányba indulnék, ha szintünknek megfelelõ fegyverrel megyünk, nem lesz gond a gyilkolással, a többi meg majd alakul, hogy mire van szükség mi lehet hasznos. Skill gemeket mindenképp fejlesszük, amiket hasznosnak látunk, ne csak azt az 1-2-t amit épp használunk. 2 fegyver set lehet nálunk, a nem használtba lévõ gemek is fejlõdnek, igy ha main gearbe nincs helyünk lehet off fegyverbe is pakolni, aztán késõbb hátha kell, lehet amit az elején nem érzünk erõs skillnek, késöbb sokkal inkább az lesz. Meg szerintem érdemes, megnézni hivatalos fórumon a class topicokat, ugyis mindenkinek van elképzelése milyen tipusu karaktert szeretne, ott lehet ötleteket látni buildekre, merre indulnak az emberek, mit érdemes kirakni esetleg. Aztán meg ugyis variálunk rajt, hogy a mi stilusunkhoz jobban illeszkedjen. Aktiv-passive skillek, ha mondjuk witch-ként cold spelleket használunk, akkor igen érdemes kirakni azokat a passiveokat amik cold dmg-et növelnek. Ha 2h mace-t akarunk hasznélni, akkor a 2h mace skillek is hasznosak lehetnek, de túlzásba nem szabad esni, nincs szükség minden egyes dmg növelõ skillre amit csak látunk, a védelem és hogy a karakter birja ha dmg-et kap, fontosabb. 0 dmg skillel is lehet haladni simán, nem lesz olyan gondunk, hogy 5 percig kell ütni egy mobot csak mert nem raktunk ki dmg-et, max 2 ütés helyett 3-4 kell.
Annyi baj legyen, +250 unique igazán jót tesz a már így is számtalan mennyiségû és lehetõségû buildeknek. Vannak olyan closed betaban használt buildek, amik csak úgy mûködtek ha volt egy bizonyos unique-od, szóval ezek csak újabb és újabb lehetõségeket adnak újabb és újabb buildekhez.
Miután Chris (a lead designer asszem) kipostolta ezt a hírt, újabb 4 diamond supporterrel gazdagodott a GGG.
Ertem koszi a valaszokat. Meg 3.5 ora,kar,hogy pont szesszioba kezdodik,de ugy erzem muszaj lesz idot keritsek ennek is :D