Nekem a best NFS cím a negyedik rész azaz a High Stakes. A mostaniak a nyomába sem érhetnek, gyerekként naponta órákat ültünk elõtte a haverral és toltuk... :) Hányszor végigjátszottuk! Mostanság meg jó, ha az ember egyszer végig játsza, de még az sem biztos...
Hát nekem valahogy a Porsche Unleashed után megállt létezni az NFS széria... Egyiktõl sem dobtam hátast azóta. Még az új Hot Pursuit szerintem jó lett. De inkább mostanában rFactor-ral játszom, ha valaki esetleg realisztikus autós játékra vágyik, akkor azt ajánlom neki.
Persze, ízlések, és pofonok, az NFS-ek nem véletlenül kaptak jó kritikákat úgy általában, csak hát egyszerûen egy árkád stílusú nem realisztikus, sablonos dolgot látok az NFS-ben. Ebbõl kifolyólag "The Run" alcímet viselõ játékot sem fogom kipróbálni, maximum egy demo erejéig. Számomra mindig is a Porsche unleashed marad a legjobb NFS játék, bár örülnék, ha fejlesztõk rá tudnának cáfolni erre. Egyelõre az NFS széria halott nálam...
Az NFS az Underground 2 után már csak a névbõl él.
pedig lehetett, elég részletesen, nem csak hogy hol fékezzenek jobban a kerekek, elõl vagy hátul, hanem ilyen részleteket, már nem is tudom pontosan, felfüggesztés erõssége, orrnehéz vagy farnehéz legyen e az autó, és akkor a gumik tapadása is függött, mert ha rosszul állítottál be valamit akkor lassabb lehetett vagy irányíthatatlan lehetett az autó
Legjobb emlékezetem szerint a Porsche Unleashedben nem kellett semmit beálltani. Nem is lehetett. Ami mellékszál volt, az a használt roncsok (és a saját magad által törtek) felújítása és piacra dobása. Ezen kívül volt benne egy Porsche tesztpilóta móka, és ennyi. Minden autó korrektül ment, a régiek eldobták a farukat, az újak csak szimplán túlkormányzottak voltak stb...
azért még se lehet egész amerikát beautózni egy játékban ilyen grafikával. Akkor kb 100 giga szabad hely kéne. Szerintem úgy értette, hogy lehet furikázni San Franciscoban meg New York bizonyos részein, meg egy kettõ útba esõ városban.
#1: Egyet értek, a Porsche volt a legjobb, csak amikor még játszottam vele, akkor kicsi voltam, és nem értettem se az angolt, se a tuningolás vagy autó beállítás alapjait (habár azokat most se értem teljesen :D) a Porsche-hoz viszont az kellett. abban az idõben az unokatesóm állítgatta be nekem az autókat, hogy korrektül menjen. Mondjuk az se volt teljesen szimuláció, de abban az idõben még az állt a legközelebb hozzá
„…a fõszereplõ San Franciscóból New Yorkba kell, hogy eljusson és közel 300 kilométer beutazható területet kapunk…”
San Francisco – New York autóval kb. 4.500-5.000 Km, ehhez képest a közel 300 kilométer beutazható terület kissé soványkának tûnik így elsõre.
"a Shift a komoly szimuláció, a Hot Pursuit pedig az árkád száguldozás rajongóinak készült" <-- Ez megint a buzi marketing. Miért nem lehet a valóságot írni? Egyik NFS sem szimuláció semmilyen szinten FOGJUK MÁR FEL VÉGRE! Köszi!
Nekem eddig minden rész tetszett még az Undercover is. Nem kell szimulátorként kezelni és máris jó. Erre pedig nagyon kíváncsi vagyok, jónak tûnik.
Elég sokszor volt már róla szó, hogy a Shift nem hogy nem komoly, de semmilyen szinten nem szimuláció. Sajnos az NFS a Porsche Unleashed után már csak divatjátékkén vegetál, meglovagolva az aktuális trendet, vag másolva a konkurrens termékeket.