Mikor az elõzetes videókat néztem, nem gondoltam volna, hogy ez lesz a gépigény.Kész röhej, hogy a Skyrim csodaszépen fut a konfigomon, ezt pedig kénytelen leszek kihagyni.Ok, tudom, a 2 giga rendszermemória idejét múlta, a GeForce 9800 GT egy matuzsálemnek számít és a Dual Core E 7200 se egy mai darab, de akkor se fogom megérteni, mitõl sokkal nagyobb egy játék gépigénye, ha semmiben nem nyújt többet(sõt, épp ellenkezõleg) grafikában, mint egy másik program, ami még csak meg se izzasztja a gépemet?!És még valami: miért nem voltak képesek Xp-re(is) kihozni? Ennyire nem számít az a 40 % körüli piaci szegmens?
hm annyira fura nekem ez a játék,tetszik is meg nem is.szép de a gépigénye indokolatlan,hangulatos,de mégis olyan semmilyen.üresnek érzem,és nem tudom mennyire lesznek benne izgis küldetések,és a történet mennyire jó,na meg persze a játék hossza is fontos számomra.hát nem tudom.szívesen kipróbálnám de eddig nem vagyok biztos benne
azt akarja mondani, hogy ez a hivatalos gépigény, amivel kapcsolatban semmi korrigálás nem érkezett, pedig a facebook oldalon is volt felháborodás, ahogy néztem. én sem tudom elképzelni, hogy ilyen grafika meg full directx 9 mellett ilyen kártyák kellenének neki minimumon is, meg 4 gb ram, ha viszont igen, akkor valamit nagyon elrontottak. erre persze rá lehet mondani, hogy már itt sem a pc az elsõdleges, de azért szerintem egy ilyen játéknál nyomni fog az eladásokba, fõleg új címként, ha ennyire trehányul lesz kiadva számítógépre. lassan megjelenhetne már valami review, lehetõleg pc-s a játékból, hátha abból többet meg lehet majd tudni, mindenesetre az semmiképpen sem jó elõjel, hogy emlékeim szerint az arkane tényleg soha életében nem tudott optimalizálni, a dark messiah 2006-ban még a source motor használata mellett is zabálta a gépet, ami szerintem az egyik legbarátságosabb engine. ja, és ez pedig egyáltalán nem új, hanem az õsrégi unreal engine 3, csak mondom.
szerintem gtx460-ból sincs 512-es, plusz miért nem támogatott az xp, ha bevallottan directx 9 lesz az egész? én örülnék a legjobban, ha kamu lenne, mondjuk az is tükrözné akkor, hogy mennyire veszik komolyan a pc-s verziót meg eladásokat. valaki kiír egy totál hülyeséget a bethesda blogra augusztus közepén, az utána úgy terjed el, de 2 hónap alatt annyit nem képesek reagálni az egészre, hogy "ja, amúgy ez faszság, csak a kolléga be volt baszva."
lol akkor onnan ilyen ismerõs a játék menet a dark messiaht is õk csinálták?lol az is egy optimizálatlan valami volt.és igazából a játék menet megint ugyanaaz ahogy elnéztem ha nem lesz valami nagyon érdekes a storyja akkor bukás lesz az egész játék
igen, õk csinálták. az volt az elõzõ játékuk, azonkívül még a bioshock 2-ben mûködtek közre, azon belül is a level designban. mondjuk a dark messiah nekem is tetszett, többre is értékeltem volna akkor az átlag 70-72%-nál, amennyit kapott, de arra is tisztán emlékszem, hogy rendkívül bugos volt, plusz akkori csúcsgépeken is képes volt szaggatni. én mondjuk még 2006 táján szinte az összes játékot 1024x768-ban játszottam, szóval ezt annyira drasztikusan nem éreztem, de bugok voltak rendesen.
ahogy mondod nagyon bugos volt én sajnos ez miatt nem tudtam élvezni a játékot.az alap ötlet tetszett de nem tudom.majd meglátjuk ez milyen lesz ha esetleg elfut nállam
Eléggé nem tudom letenni game,csak muszáj mert munkába kell menni :( Ez a teleport képesség elég jó ellenfél mögé portálom magam és leszúróm mint a vágásra szánt malacot!
Engem k*rvára nem jön be a játék videók alapján. Túl sok minden van benne, amitõl könnyûnek tûnik. De ez... ez nagyon érdekes... "yes, yes... very interesting"
Szerintem enélkül sem lenne "tucatjáték". Van egy két játékmechanika amit utálok és ezért nem is játszok ilyennel... idõmegállítás/visszatekerés, ember megszállás... és most már az ilyen gravitácóval való játék is ide tartozik.
A bomba elég jól szétszakítja az ellenséget. Fõleg akkor látványos amikor összegyûjtünk magunk mögött 4-5 akár 6 ellenséget , az idõt szépen belassítjuk közéjük hajítunk laza csuklómozdulattal egy bombát és utána már csak a csonkított holttesteket kell fosztogatni vérben tocsogva Dishonored én így szeretlek!
"Más vélemények szerint a Dishonored akár 4 óra alatt kipörgethetõ akkor, ha csupán végigszaladunk rajta és ész nélkül mészárlásba kezdünk. Az átlagjátékosok 6-7 óra alatt végeztek vele, ám ha a megfontolt elõrehaladásra, a lopakodásra rendezkedünk be, akkor 20 óra játékidõ is kisajtolható belõle - minden zegzugot megtekintve, minden mellékküldetést teljesítve."
"- It wasn't even actual 4 hours, it was around 7-8 because the stream they were watching was cut at some point - Still short? That's because he was playing on easy and rushed through everything, skipped cutscenes, explored nothing, etc.. It was a live stream, so people who watched it are the ones that said this!"
Quote from the level designer from that link:
“My ghost and no kills playthrough took 22 hours. That’s without exploring every nook and cranny, and knowing the solution to everything beforehand.”
Plusz 9.5 pontot adtak volna egy 4 órás játékra? Nehezen hiszem..
Lopakodva még jó hogy sok a gametime,mivel nem egy olyan hely van ahol többen is vannak és ha nem akarsz harcba keveredni vagy alarmot akkor bizony kemény perceket kell várnod a megfelelõ pillanatra. Ezért én inkább rambozok fog a rák várni,kinyirok mindenkit és kész. Bordélyházba vagy hol ott is sikitottak a nõk meg segítségért kiabáltak meg letérdeltek. Én ekkor másra gondoltam Mondom neki sikítozol meg térdelgetsz itt elõttem szájnyitás nélkül DIE ha mondom kinyírtam mindenkit aki csak mozgott Csak hogy tudatosítsam a többiben hogy nekem ne sikítozzon senki.
deus ex-et kill nélkül?? legelsõ küldetésen alsóhangon 20 embert kell lelõnöd,hogy egyáltalán továbbjuss. Alpha Protocol-nál szintén nem tudsz továbbjutni az elején kill nélkül.
Deus HR ott bukott nálam hogy csal a MI. Vagy szimplán idióta. Volt egy hely tele állig felfegyverzett személyzettel és a szellõzõben kiszúrtak úgy hogy addig mindenkit kikerültem (tehát nem ütöttem le senkit stb) ergo semmi hulla vagy body amit kiszúrhattak volna, és hirtelen riadóztatva lett az egész bázis. Nem láthattak rám mivel egy olyan szellõzõben voltam ahol mindkét végén kanyar volt. Kidugtam az orrom és láttam hogy kb 5-6 enemy ott ácsorog rám várva + még jött vagy 8 másik felém.
Ez így 2011-ben már nagyot csapott.
A grafika meg nem minden de bazz 2011-ben, a Deus Ex HR-ben a szellõzõ járatok olyan fény árban úsztak mintha napsütötte réten kúsznék másznék. Így pl a szellõzõk végén nem tudtam belõni mikor nem látnak rám, mikor vagyok sötétben, takarásban úgymond. Azért egy 2004-es Riddick-ben már a szellõzõkben full sötét volt, sõt ha olyan sarokban bújtam meg ahol sötétség volt nem vettek észre.
Azt hittem hogy ez már alap 2011-ben de úgy látszik nem.
Remélem a Dishonoredben vigyáznak ezekre és a lopakodás tényleg lopakodás legyen, ne csaljon a MI, legyenek sötét zugok hogy tudjam mikor vagyok rejtõzve.
Szóval a Deus Ex bukás nálam mert egy lopakodós játék árnyék nélkül 2011-ben enyhén gáz.
"Remélem a Dishonoredben vigyáznak ezekre és a lopakodás tényleg lopakodás legyen, ne csaljon a MI, legyenek sötét zugok hogy tudjam mikor vagyok rejtõzve."
A mai világban, amikor már szinte olyan pofátlanok és pénzhajhászok a kiadók majdnem hogy elõbb jönnek a dlc-k mint a játékok akkor ne várd el hogy egyszer fizetéssel 40 órát akarj játszani.
De. Én elvárom. Azért, mert egyre lejjebb megy a színvonal, nekem még ne kelljen lejjebb adnom (amúgy ez meg is látszik, mert egyre kevesebb játék érdekel.)
Nah toltam egy kicsit, gyerekek ezt komolyan meg lehet csinálni ölés nélkül? Én mindig lebuktam, észrevettek, lehet hogy ennyire béna vagyok? :D
A 3. pályát(a bordélyházas fejezet) most csináltam meg ölés, riasztás nélkül. Ekkora mondjuk már jobbak a képességeid, sokat segítenek. Azt mondjuk még nem próbáltam hogy küldi újrajátszásnál megmaradnak e, vagy úgy indulsz ahogyan oda érkeztél elõször