valami gebasz van ,mert nekem is eltűntek a hszeim,aztán ahogy irtam újra őket megjelentek :D igazából eléggé döglődik a rendszer Utoljára szerkesztette: Caliph, 2023.04.20. 11:42:43
Az alapján kalkuláltam, hogy általánosságban minél távolabb van az AB lövegtölorony a C(D)-től, annál rosszabb a kilövési szög a teljes oldalsortűzhöz a közvetlenül a belső tornyok mögé rakott felépítmények miatt... Lásd Monty, GoKu. Márpedig itt rohadt távol vannak egymástól. De ahogy látom a vidit, valszeg nincs igazam ebben.
Azt viszont tartom, hogy a rohadt nagy hull miatt kvázi ingyen hp hajó, hiába tűnik jónak a fordulása is. Egye fene, kihúzom, amint lesz netem gépre is.
pont hogy egész jó lövési szöge van,igaz csak vidiről láttam de elég éles szögben is ki tudta lőni mint a 4 ágyút. amúgy ja,semmi extra,a torpik jók de ennyi
sose pörögtem dockyard hajóra,erre se fogok. vagy 10 es vagy semmi,másért nem adok dubit ,még ennyit se :D
Basszus, mekkora szutyok ez a Daisen... 4x2 löveg, hogy ne találj el semmit, ellenben g*ci hosszú, hogy 1., kizárólag full broadsideban tudj max salvot lőni; 2., viszont téged mindenki biztonságosan telibe tud verni, lévén, hosszabb vagy mint bárminek a szórása még max lőtávon is. De lefalább a WG most cuki volt, kiírta, hogy a 36 phaseből 29-et tudsz küldivel kilockolni. Hát nem rendik?
A ranked az 1v1 ? Másik dolog,tegnap elővettem a játékot,T6 hajóval mentem,gondoltam fejlesztem az ágat,T8 csatába kerültem ahol olyasmit láttam amit eddig soha.A normálisnál legalább kétszer de lehet háromszor gyorsabb torpedókat,amik ráadásul négyesével jöttek de nem egyenesen mentek hanem cikáztak.Mázlim volt mert kavics mögött voltam,de ezek hirtelen jöttek baromi gyorsan és összevissza mentek.Még sosem láttam ilyen összevissza mászkáló torpedót.Na és eszetlen gyorsak voltak,random csata volt.
Na, az meg a másik csodálatos találmány! Hónapok óta, én még bronz ötösről nem tudtam életemben lejjebb menni! :D :D
Egy hét alatt nem tudtam feljebb lépni a Silver ligában 5-nél. Az első csillag után folyton visszacsúsztam 6-ra. Tegnap meg 6 win zsinórban. Érdekesen működik az MM.
Komolyan mondom, játszatok ranked-et. T8-9 van most, szinte alig van vele vesztes csatám, pedig nem vagyok unicum player.
hmm,a friss update trailer elején egy hajó kifut egy szigetre és darabokra törik...csak nem egy új feature. a trailerben szó nincs róla új map,seychelles,új dockjard(16 torpedós japó kilences BB ) és egy csomó más haszontalan dolog :)
Ez van a WoT-ban is. Ma még egy nyertes csatám nem volt. De nem izgat mert csak t10 tankkal mentem,annak úgysem kell xp,plusz battle pass pont így is jött. 5x-ös xp van és évvordulós event,állatok mindenhol.Kíméletlenül sok a hülye. Sokszor olyan mintha legalább 10 bot lenne a csapatban.
És számtalanszor van, vezetünk már 3 hajó előnnyel, egyszer csak villan a térkép felett a sok piros értesítés, 1 és fél másodperc alatt 6 kolléga hal hősi halált bazmeg! :p
sajnos hétvégén egyre többször előfordul,de hétköznap is,hogy az egyik oldal nagyon durván dominálva győz...ledarálják e másik felet miközben két három hajót veszítenek. játszol ,aztán egyszer csak vége a csatának,mert elhullottak a csapattársak,vagy épp fordítva,nem tudsz sebezni /foglalni,mert ledaráltok mindenkit,és persze épp az ellenkező oldalon vagy.
ideje lenne számszerűsíteni a skillt és beépíteni ezt is a matchmakingbe...de csak álom,sokszor a radarokat nem tudja lekezelni,az új hibrid hajókkal meg van hogy 1 cv meg 3 hibrides szakasz az egyik oldalon,a másokon meg 1 cv :D
Csak a szokásos. Egész hétvégén én úgy indítom az újabb és újabb csatákat, hogy na, most már biztos ezt megnyerjük. És nem! Nem, és nem! Egyszerűen nem! Eddig a hétvége: 22 vereség, 2 győzelem! Valahogy el balfaszkodta biztos a csapat azt a kettőt, nem figyeltek, és véletlenül nyertünk..... Ez elképesztő, komolyan mondom!!! A WOTban nem volt ilyen soha, pedig az aztán tényleg legendásan szopóroller!
no,szuperkonténer nerf jön. dupla annyi pontot kapsz a napi ládák nyitása esetén,szal gyakorlatilag 2x annyi szuperkonténert nyithatsz egy évben mint eddig,ez faja...de hát ismerjük a WG-t hatalmas nerf a szuperkontikból eshető dolgok esélyére,az 5k dubit a 30 nap prémet ki is vették,a többi esélyét durván nerfelték,és még kaphatsz belőle négy féle szürke,azaz semmit sem érő szorzót(credit,xp,kapitány xp,free xp) szal ezzel is csökkentve az esélyt hogy valami jót nyithatsz
itt egy vidi,hogy 3milla új konténrt nyitva mit kapsz vs 1.5 milla régi konténnerrel mit kapsz...látszik szépen a különbség hogy meg lettek szivatva pl a veteránok ismét,akinek sok t10 áll a kikötőben és mondjuk az évfordulós t10 nyertes csatárt kapott kontikban kurva kicsi eséllyel lesz jó cucc
flölö vidije,itt is időzítettem remélem műxik,ha nem akkor 9:40től érdemes figyelni érthető grafikán hogy mennyire szopás
Én mostanában a hetes Lazo-ra kattantam rá! Gyorsan lő, messzire az osztályához képest, és mindent felperzsel! :-)
És ott a pont! Az igazság az, hogy nem néztem végig a videót, a végére pörgettem és a helyzetet nehezitette, hogy a csata végén voltak acsik. Mondjuk érdekes módon nem a jobb teljesitményt nyújtó játékosoknál. Am nem is emlékszem mikor volt utoljára Grant Battle. Tavaly nem emlékszem hogy lett volna.
Megoldás: Grand battle modban játszott, ott nincsenek acsik :)
Ez igaz, a cseten viszont kijelez minden acsit. Kraken sincs a 7 kill után és a csata utáni jelentésnél se mutatja, hogy akár a Slava akár a Shima kapott volna acsit. Azt sem igazán értettem, hogy valaki végig locatelte, még is a BB-k elfelé fordultak, miután jöttek a torpedók. Szép volt a vége, azért a Smolensk se lehetett rossz, ha vesztes csatában 2300 base xp felett kapott.
detó acsit az kapja aki robbant,nem az aki robbantott. hogy dev strike miért nincs nem tudom,spagetti kódolás talán,megzavarta hogy vége a meccsnek :D viszont a kill pillanatában a térkép fölött helyesen irja hogy Shima detonation robbanás jel Slava
Brisbane, érdemes most kiváltani v később szénért megvehető lesz?
yepp,még egy pro tipp :D kapcsold ki a csetet. nem hiányzik,hogy a 5. percben elsőként elhunyt csapattárs végigugassa a maradék 15 percet,noobozva meg botozva a többieket :) a hotkeyses parancsokkal így is lehet kommunikálni a többiekkel(F1-F12) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2023.03.22. 09:19:12
Nálam a 3 nagyon rossz meccs elég :) Nem kell még vesztenem sem ahhoz hogy felhúzzam magam :D Olyankor tipli van. Általában ilyenkor pár napig rá se nézek a gamere.
tegnap mentem egy szar csatát,shimával indultam foglalni,de figyelmetlen voltam és meglepett egy radaros romboló....csináltam 3000 sebzést,és haltam olyan 4 perc alatt.. teljes mértékben az én hibán volt...és így is 5en végeztek mögöttem t10 csatában... :D
határozz meg egy számot. én a hármat választottam. 3 lose után aznapra bezárom a játékot
Ezt nem hiszem el hogy állandóan a debil csapatba tesz be a játék! Hegy mögött bujkálnak, felakadnak az oldalvonalra, bemennek 4 ellenség közé meghalni, neki mennek a szigetnek és leparkolnak..... Itt mindenki HÜLYE??????? Mi a büdös f..om motiválja ezeket a kereténeket? Hordják felfelé a SUB-okat, 19-ből 18 lőlapon kivétel nélkül szart sem csinálnak, utolsó helyen vannak 210 xp-vel..... számomra ezek érthetetlen dolgok! Tudom magamról hogy nem tudok, utálok, rühellek kis ge..i rombolókkal játszani, eszembe sem jut felvinni csatába! Sőt, amikor nyerek egyet, pánik szerűen nyomok rá az eladás gombra! De ezek meg szado mazo-k, vagy a bánatos tököm tudja, tátott szájjal rohannak be a fasz erdőbe....
Figyelem, világrekord kísérlet! Szerintetek mikor szerzem meg az első győzelmet zsinórban játékkal? :-) Most tartok a 19. vereségnél! Jöhetnek a tippek! :D :D
Erről mindig az jut eszembe, amikor egyik csatában egy gyerek beállt mögém Dánkörkkel. Jött az ellenfél, ő meg full oldalt állt, orral a pálya széle felé. Gondolom szegényem megnézte a páncélzat felépitést és azt hitte, ha az övpáncél ilyen vastag, majd jól lepattan róla minden. 2000 Dánkörkös csata alatt sem jött rá, hogy nem. Aztán nem az ellenfél felé, hanem elfelé kezdett fordulni, igy az ágyúkat sem tudta használni, kb mire átfordult, már nem is volt élete, a tornyai meg még mindig forogtak. Amúgy... oké, mondjuk ha valaki nem tudja értelmezni a páncélzatot, az egy dolog. De józan paraszti ész: ha szembe állok az ellenféllel, kisebb keresztmetszetet mutatok neki, kisebb az esélye hogy eltalál. Hát nah...
Én viszont nem értek egyet. :-D Szerintem nem baj, ha több BB típus is létezik, csak érdemesebb lenne markánsabban elkülöníteni őket (talán az Amaginál láttam utoljára egyértelműen sniper BB konfigot, ami tényleg semmi másra nem alkalmas, de arra kiválóan), hogy ne az legyen, hogy pl szovjet és német BB-k is a partvonalnál kempelnek, amikre nagybetűkkel van ráírva, hogy CSAK KÖZEPES LŐTÁVOLSÁGON JÓK, merthogy előbbinek xar a sebzése max lőtávon, az utóbbinak meg nincs elég ágyúja és borzalmas a szórása. Utoljára szerkesztette: pajer_csaba, 2023.03.18. 13:58:01
Nagy távolságból (10+ km) a másodlagos semmit nem ér pl egy francia DD ellen. De nem is kell minden BB-nek hipcsiszupcsi másodlagos. Lyonnal, Dzsordzsival, Conquerorral... meg még pár BB fő fegyverzetével is olyan pofonokat lehet osztogatni DD-nek, hogy kétszer is meggondolja, hogy szemtelenkedjen. Sajnos BB-vel is meg kell tanulni játszani DD/sub/CV ellen, mert sok esetben nem lehet számitani a csapatra. Én anno a CV/DD vonalakat is azért kezdtem el, mert a legkönnyebb úgy megtanulni játszani ellenük, ha beülsz, látod hogy ők hogy és mit csinálnak, és szembe kerülsz tapasztaltabb BB játékosokkal, akik jól megszivatnak. Persze erre csak akkor van szükség, ha nincs senki, aki elmagyarázza vagy egy gyakorló keretében megmutassa, mit és hogyan kell csinálni. (én azt vettem észre, hogy a játékosok nagy része jobban fél a gyakorlótól, mint a CB/Ranked/Coop csatáktól)
egyetértek,minden BBnek közel olyan másodlagosokkal kéne rendelkezni mint a németeknek. ha dd közel megy,semmi nincs ellene mint hogy HEre váltassz,de egy salvóból valszeg úgy sem viszed el a DD-t sok hp,tankos armor,pont ahogy irod. és nem a térkép szélén sniperkedő BBket kéne csinálni hanem igenis Brawl BBket
az egy darab sub,az ellen az a megoldás ha menekülsz. olyan lassúak a torpijai hogy nem érnek utol. van a játékban még vagy 13 másik. és az alliacot is nerfelni fogják,szinte biztos. ha nem történt még meg szép csendben,nekem nincs olyan subom.
Nem igy értettem. A tank BB életereje egy képesség. A hajó hatékonyságát ebből a szempontból az mutatja, hogy az életerejéhez képest mennyi pot dmg-t lehet vele összeszedni. A másodlagos hatékonyságát sztem max azzal lehetne mérni, hogy az adott hajóval hány secondary kill van. Itt most igazából arr lettem volna kiváncsi, hogy pl egy WoWs stats és numbers oldalon, ahol minden hajóra lehet nézni global statot, milyen értékeket kellene figyelembe venni a hatékonyság szempontjából. Átlag xp-t meg WR-t nyilván nem, mert pl a német BB-knek rettenet rossz statjuk van. Gondolom mert a kevésbé jó játékosok körében i az a legnépszerűbb. De mondjuk hogy csak egy közelitő példát mondjak, BB-nél fontos mérőszám a pot dmg és az okozott sebzés, DD-nél a spot dmg. CA-nál már nehezebb ilyesmit találni, mert ezek támogató hajók alapvetően és nagyon sokféle feladatot elláthatnak. Szóval amit te mondtál, az a hajó képessége, amivel papiron rendelkezik. De azok a számok amiket a WoWs statson látsz, azt mutatják hogy a gyakorlatban hogy működik az adott hajó. Azt meg hogy egy konkrét hajó mennyire használható más osztályok ellen, tényleg az egyéni paraméterei határozzák csak meg. T8-10-ben pl a BB-k olyan 8-10 km-re tudnak ASW-t használni, de a Massa pl csak 5-re, ami röhej.
Aha. Háromszor léptem ki és be, semmi. Most hogy irtam én is, hirtelen felugrott a két bejegyzésed. Viszont a számozás kicsit (nagyon) összes-vissza van.
Úgy látom valami nem egészen működik a fórummal. Egyrészt azt mutatja, hogy a #21095-ös bejegyzésre reagáltál, amit te irtál, pedig azt én irtam. Ráadásul két 21097-es bejegyzés van, de 96-os nincs. És végül ha kilépek innen, azt mutatja hogy ma 0:22-kor irtál ide, de a bejegyzést nem látom.
"Nincs olyan, hogy tévedhetetlen torp." Hát a Flamus videóból nem ez jön le.
"milyen paraméter alapján mérjük egy hajó vagy hajóosztály hatékonyságát?" Nem tudom, búrkifliben? :-D Viccet félretéve, szerintem a hatékonyság nem egy konkrét mérőszám, inkább az adott egység összesített képességei a feladatköre viszonyában. Pl egy Tank BB-nek legyen nagy hp-ja, jó javítása, erős másodlagosa, és közepes lőtávolságú, de erős sebzésű főtüzérsége - na ezekhez a kritériumokhoz lehet hozzámérni az egyes hajókat, hogy mennyire felelnek meg ennek a szerepkörnek, azaz, mennyire hatékonyak benne. Szerintem.
"Nincs olyan, hogy tévedhetetlen torp." Hát a Flamus videóból nem ez jön le.
"milyen paraméter alapján mérjük egy hajó vagy hajóosztály hatékonyságát?
Nincs olyan hogy tévedhetetlen torp. Ma kifogtam egy unikum Yamatot, aki 3 full salvomat dodgeolta. Oké hogy én nem vagyok pro subos, de másokat is láttam már torpot lerázni. A lényeg hogy ne tudjon kétszer felpingelni a sub, de pl szigetbe még igy is simán bele lehet vezetni őket. Be kell gyakorolni azt is, hogy mikor nyomd el a javitást úgy, hogy utána ne találjanak be a torpok. Ez még nekem se megy. Az ASW-t nagyon lenerfelték, mióta bekerültek a játékba a subok, ez tény. Bosszantóak mint a CV, de én még mindig nem érzem őket annyira op-nak, függetlenül attól hogy egy profi játékos kezében tényleg veszélyesebb bármilyen más osztálynál.
Egy kérdés: milyen paraméter alapján mérjük egy hajó vagy hajóosztály hatékonyságát?
Um, nem tudom, melyikőnknek szántad (mindkettőnknek?) de én inkább gúnyból írtam, mintsem felháborodásból. Jó, elismerem, a tévedhetetlen nyomkövetős torpi picit felkúrt, de az is inkább azért, mert a BB ágak évek óta nem kaptak semmilyen kompenzációt, ellenben csak nerfet. Inkább ez a következetlenség zavar, mint a kitalált dolgok. Amúgy meg nem játszom a játékkal már hónapok óta.
Ne vedd személyeskedésnek, de ennyi évvel a játék megjelenése után még mindig azon lovagolni, hogy papirhajók kerülnek be a játékba... Nah mindegy. Mintha a WoT-ban meg a WoWp-ben nem lennének ilyenek. Bár a WG marketing szempontból szeret szimulátorként hivatkozni a játékaira, tudjuk hogy ez nem igaz. Attól a játék nem lesz rosszabb, hogy papirhajókat tesznek bele. A subok miatt is lehet reklamálni, ahogy a CV miatt, de nem hinném hogy ez a WG-t meg fogja hatni. -Op egy hajó/hajóág => játszatok vele, javul a stat és előbb-utóbb úgy is nerfelni fogják -sz@r a játék => uninstall -tomato sup => div, vagy Ranked, vagy Operation, vagy event, vagy coop -pofátlan lehúzások, drága bundlik, horror aukció, túlárazott/drága/hulladék prém hajók => nem veszed meg -nem adja az rng => következő csatába/nap/héten/jövőre majd adja
Az hogy egy hajó mennyire használható adott tierben, legkevésbé attól függ, mikor épitették/tervezték. Lehetett volna pl az Iowa is a T10-es, ha kicsit dolgoznak még az értékein. A Gnevy ha jól emlékszem az USSR DD rework előtt T4 volt. Az hogy kerülhetett fel T6-ba, amikor T4-ben sem volt valami nagy ász? Mondjuk a Cleve feltolása indokolt volt, de ne felejtsük el azt se, hogy a játék indulásakor a kapitányi skillekkel mind a töltési idejét, mint a lőtávját fel lehetett javitani, mert akkor még 139 mm helyett 152 mm a határ. És az értékei nem sokat változtak a T6-hoz képest. Szóval igazából az, hogy milyen hajó milyen tierbe való, kizárólag attól függ, milyen értékeket rendel hozzá a WG. A Kitakami pl egy Kuma volt T10-ben. Hogy az kinek a beteg elméjéből pattant ki, az más kérdés.
Nem mondom hogy nincsenek problémák a játékban, mert vannak. Nagyok. És igen, többségében kicsit komolyabbak annál, hogy papirhajókat tesznek be a játékba. Én a hybrid hajók miatt sem fogok hisztizni. Ha sub mentes csatát akarsz, akkor marad az Operation meg a Ranked. Valószinű hamarosan utóbbiba is beengedik majd őket. Használjátok ki ezt a kevéske időt!
Nézzük a pozitív oldalát LEGALÁBB tervek készültek róla IRL...
no akkor,érkezik a hybrid dd,tiny times rakétákkal , amcsi vonalon,illetve egy magyar vonatkozású dd is , a kilences tierben a Jager Tátra osztály továbbfejlesztése,a német Blohm und Voss és a magyar Ganz Danubius által fejlesztett romboló tervei 1917 ben készült el(igen,még bőven a WW2 előtt vagyunk). Ennél a terv állapotnál nem is jutott tovább,szóval ismét egy,csak a tervezőasztalon kész hajót kapunk mégis mivel veheti fel a versenyt kilences tierben egy első világhábórús időszakban tervezett romboló?
A jager végülis egy nagyon jó álcával rendelkező torpedó romboló lesz. torpedói kis sebzéssel birnak,azonban gyors újratöltés,nagy sebesség és távolság jellemzi őket,karakterében főleg az európai rombolóághoz hasonlóak (halland) 4 toronyban tornyonként 3 vetőcső,keskeny és ultra keskeny kilövési "tér" mint a hallandnál
ágyúk terén kb csak mutatóban képviselteti magát,3 tornyban tornyonként 1 db 150 mmes megymagköpködőt kapott,alacsony hatótáv,közepes újratöltési sebesség
gyenge légvédelem és kevés hp.
hogy miért Jager lett a neve? ugye az Stabilimento Tecnico Triestino (STT) trieszti hajógyár és a ganz danubius horvát (magyar tulajdonban)hajógyár különböző elnevezéseket használt az általuk épített hajóknak. a magyarok főleg földrajzi tájegységekről nevezték el a hajókat,mint a tátra vagy balaton,Triglav (szlovénia legmagasabb csúcsa) míg a németek a császári hadsereg különböző ágainak katonáiról nevezték el: Huszár, Ulan, Scharfschütze - mesterlövész, Warasdiner - a történelmi határőrezred katonája
A wg úgy gondolta,hogy ha ez a projekt megvalósult volna akkor a trieszti hajógyárban lett volna megépítve,és ezért a hajót a császári és királyi hadsereg híres tiroli puskáiról ,a jagerről nevezték el
Én inkább a furcsaságok hetének nevezném. Kedd-szerdán egy-egy CV-s Rankeden robtam detonation-t, tegnap meg rombolóval. Már nem is emlékszem, mikor volt utoljára ilyen, most meg 4 nap alatt 3. Jellemzőbb hogy én szoktam kapni.
A német csatahajóknak nagyobb távolságról könnyebb cit-et lőni, közelről azért elég nagy kaliber kell hozzá. A 28k még nem is olyan vészes.
Ez a mai est, a furcsaságok estje volt. Első meccsemen kaptam egy citadelt Tirpitzben... Nem lehetetlen de kb. fehér holló. 10-ről egy 44% Wr-es Amaginak jutott a szerencsés 28k-s salvo. Utolsó meccsen meg ez.
Nekem nincs lovam ebben a versenyben, mert évek óta nem játszom (és már akkor is főleg csak operation-öket tologattam), csak az érdekesség kedvéért bedobom, hogy a németek '43-ban már aktívan használták a G7es Zaunkönig passzív akusztikus önrávezetéses torpedókat, kábé ugyanekkor állították szolgálatba a szövetségesek az Mk24 FIDO "aknákat", amik ugyanezen az elven, indítás után autonóm módon tengeralattjárókat támadtak. Utóbbi már megkocogtatja azt is, hogy lehet érvelni azzal, hogy "végeredményben létezett", de ugyanezzel a lendülettel az is igaz, hogy bőven léteztek nagyon hatékony ellentevékenységek is (pl. a szövetségesek a Foxer zajkeltőt tkp. már bőven azelőtt összerakták, hogy a német torpedó egyáltalán megjelent volna), az persze - ezek szerint? - nem került implementálásra a játékban. Tágabban mondjuk pont a "mi létezett" kapcsán eszembe jut, hogy kb. akkor léphettem ki emlékeim szerint a WG-bányából, amikor a szovjet papírtengerészet elkezdett tömegesen megjelenni a játékban, úgyhogy a fentieknek végképp nincs jelentősége ilyen szempontból.
nem védeni akartam,egyetértek veled,azzal kezdtem a mondatom hogy igen,így van. túltolták? túl. prém? az. nerfelik? tuti.
Itt hiába megy a hiszti ,nem érünk el vele semmit. irsz a supportnak,leszarják. ez a játék olyan mint amilyennek a wg akarja hogy legyen. egy dolgot tehetsz: ha idegel,nem játszol vele.
három lose meccs után én kilépek és aznap el sem inditom többet. van hogy egy hónapra leteszem, aztán visszamegyek lövöldözgetni kicsit. egyedül játszom,bár benne vagyok egy kihalt klánban a kikötői extrák miatt.
mi lesz itt ha majd jön az AAben az rng faktor,meg a support carrierek. vagy a sub által inditott repcsik? mert ilyen is volt ám. ja meg az aknák...a kacsás fürdőkádas csatában már lehet látni mekkora faszság az egész aknás dolog. de megcsinálták,most már belerakják előbb utóbb
és még ki tudja mit ad ki a beteg agyuk Utoljára szerkesztette: Caliph, 2023.03.07. 10:14:15
"túltolták" "egy kicsit"... Ízlelgessük: a kilőtt torpedó konkrétan utánad fordul. Bár nem vagyok haditechnikai szakértő, de szerintem ilyen technológia a valóságban kb a '70-es évekig nem létezett. Már az alap célkövetés (pingelés) is akkora kibszott csít a tengóknak, mint ide Lacháza! Én értem, hogy ez nem egy szimulátor, de még a lófsznak is van vége! És erre szerintem nem mentség az, hogy jó, hát prém sub... Mert most őszintén, melyik gyökérnek oder top játékosnak nincs rá annyi a zsebében (vagy apuéban)? Meg majd nerfelik úgy is... Hát de krva jó, az ötlet így is úgy is bent marad mostmár.
Ja, bocsi, nem mondtam a viadalról beszélek amúgy! :-) Ott meg sajnos nem válogathatok kit ad be a gép. Amúgy volt hogy sikerült szétcsapni, anyázott biztos rendesen. Direkt fel van húzva nekem közelharcra, extra torpi védelemmel is elláttam, aprít meg pörköl rendesen a másodlagosom, ha torpi nélküli csatahajót dob, simán megyek vele egy az egyben közelharcra, többnyire ki is luggatom egy két citával, ez sima ügy. A torpis cirkálókkal óvatosan szoktam azért. Gyakran meglepem őket azzal, hogy szigorúan kizárólag másodlagos hatótáv határon tartom őket, hogy nehezen torpedózzanak. A másodlagos folyamatosan intézi a védést, mivel foglal, és közben kapja a jót a fő ágyúkkal is, 10-ből 8 win megvan ellenük általában. Ha gyenge a torpi paramétere, akkor már azt is be szoktam vállalni hogy egy sorozatot tutira benyelek, de tolom rá a javítást, és addigra már negyeden van ő is, az is sima menet szokott lenni. Komolyan élmény a sok randomos lose sorozat után, mindig felüdülés ennyit nyerni! :D
hát alapvetően csatahajóval nem kéne rombolóra vadászni. lehet,de nem úgy hogy a füst felé tolod full gázon. inkább távolodj tőle manőverezz a torpik ellen,és HE legyen betöltve... sajnos spot nélkül kevés az esély egy jó rombi playerrel szemben
Király ez a párbaj a kis genya mikiegér hajók ellen csatahajóval :D Szépen foglalás közben bevár a ködfüggönyben ameddig én is odaérek, megkínál vagy 12 torpedóval, oszt már megy is a következő csatájára, hogy egy pillanatra sem láttam konkrétan.... :p
Azért egy apróságot ne felejtsünk el. És ezt BB mainként mondom. Talán tavaly volt, hogy reworköt kapott a spottolás. A többi osztály látótávolságát is kb felzárkóztatták a csatahajókhoz. Pont az előbb néztem egy 70k csatás DD main statját és alig 1k-val volt több a spot dmg mint az enyém. A nagyobb látótáv miatt évekig lespottolták a csatahajók a többi osztályt. A másodlagos sebzésért járó eco budd is elsősorban őket fogja érinteni. Amikor megláttam ezt a hirt, nekem is az volt az első reakcióm, hogy megint a BB-k lesznek szopatva, de gyanitom hogy ez inkább csak egy balansz mögé rejtett eco nerf. Ahogy a signal/camo vs booster is az volt.
Amúgy hogy mennyire követhetetlen ez a pénz/xp osztás, mentem egy 0 sebzéses kb 40k spot dmg-es kört subbal és négyen végeztek mögöttem. Ráadásul az 1222 base xp-t se értettem, máskor ha elviszek egy hajót, akkor is simán bedob utolsónak 1000 base alatt. Lassan tényleg hajlok arra, hogy a csata végi eco elosztás is random.
no akkor,most hogy jönnek a subok,meg majd a support cvk,ismét hozzányúlnak a játék gazdasági részéhez. spot damage ért járó gazdasági (azaz credit)jutalmat megtolják(annyit kapsz érte mint amit fő fegyókkal sebzésért kapnál),ami subnak cvnek és jobb concins ddknek faja.
a potential damage ért járó jutalmat lejjebb veszik a BBnél,szal ismét rúgnak egyet a BBkbe
spotted és defended ribonért járó jutalmat lejjebb veszik(defendedet nem értem,az azért elég fontos hogy védd a bázist és nem a sebzésre menj,hiába lősz ki 9 hajót ha a 10. befoglalja a bázist....ezt pont hogy meg kéne tolni jutalomban hogy legyen vonzerő visszafordulni és megvédeni a bázist)
másodlagos sebzésért járó gazdaségi jutalmat feljebb húzzák a fő fegyverzet sebzés jutalommal egyenrangúak lesznek
módosítnak az xp és credit jutalmakon szintenként. itt is bullshitelnek,a ddknek elvileg kicsit több lesz , a BBknek kevesebb
tldr jól megszopatják a játékosokat megint,főleg a BBket,és összességében bárhogy is magyarázzák,szarabbul fogsz keresni mint eddig :D mint az economy reworknél is,ha nem raksz legalább kék szorzót a hajókra :D
Az se mindegy hogy milyen dd dobja. Az angoloknak pl nagyon nagyot sebez a vizibombája.
Aha, köszi a választ. Látom, még kell egy kicsit gyakorolnom. :) De egyébként nagyon poén a sub és annyira avatatlan kezekben nem is erös. Mondjuk avatott kezekben minden hajótípus rohadt erös tud lenni. Én mondjuk csak DD-t és sub-ot játszom, a többi nekem túl lassú.
amikor dobál hordót és közel van akkor a hordó szinessé válik,minél pirosabb annál veszélyesebb lesz a robbanás rád. a játékban a fél kilóméter meg nem ugyanaz mint a való életben,az a játékban igen közelnek számít :D amúgy az ilyet gyakorló küldiben lehet pl tesztelni,beraksz egy subot ellenségnek,ne mozogjon ne lőjön aztán te dobálod a hordókat és figyeled a sebzést. vagy ha van klántárs,haver akkor lehet tesztelni különféle mélységekben is