Hát igen, ha wot-szerűen van kezelve itt is az átütésrendszer, akkor nem kéne a páncélnál kisebb átütéssel sebezni a célpontot. Másrészről meg, ha wot-szerűen van kezelve, akkor az már régen rossz, mert pl akkor simán lehet, hogy a Yamato nem lövi át fél méterről a St. Louist sem, ugyanúgy lehetséges Erie cirkálóval Fuso-t ölni... Kérdés, hogy itt mekkora random faktorral dolgoznak.
Pensacola-val, és AP-vel,m és beadta a max. sebzést. Távolság lehetett vagy 10 km, és bele az oldalába, a páncélövbe. Persze nehéz pontosan megmondani, mivel nincs visszajátszás. De ez nem igazán lehetséges a 203 mm-es ágyúkkal, ebből következően : nincs páncél.
Passzolok. Tier 6-nál nincs nagyobb hajóm, Yamatoval még nem találkoztam. Bocs a kérdésért, de mit értesz az alatt, hogy kis cirkálóval átlőni a Yamato oldalát? Ap vagy HE? Milyen távolságból lőttél (alacsonny vagy meredek röppálya)? Sebezted csak, vagy kilőtted valamelyik lövegtornyát, vagy a hajtóművét, hogy lángoljon a kéménye? Mert a Yamaton is csak a hajtómű és lőszertárolók (övpáncél), a központi vezérlőtorony alsó része illetve a lövegtornyok voltak brutál módon páncélozva. A többi részt mért ne lehetne kis cirkálóval is sebezni? Az meg, hogy sok viszonylag jelentéktelen sérüléssel is el lehet süllyeszteni egy Yamatot, a játék hülyesége, mert a felépítmény sebzéséért is HP-t von le, a HP meg ugye véges. Előbb-utóbb elfogy, még akkor is, ha az övpáncél sértelen. (Megjegyzem a játékegyensúly miatt jól is van ez így, bár lehetne rajta csiszolni még) Nem kötözködni akarok, tényleg, komolyan kíváncsi vagyok a véleményedre és a tapasztalatodra. Én ugyanis még elég keveset játszottam ezzel a játékkal.
Igen, szép, meg igen koszolódik a tank, meg sérül az ágyúcső, de ezzel együtt amikor legutóbb néztem nagyon hibás volt a War Thunder sebzésrendszere. És ahogy a hozzászólókat olvasom, azóta se lett jobb, de nem állítom hogy így van, mivel személyes tapasztalatom régi.
Ne az MM-et meg a játékmenetet (átütés, sebzés, stb) nézzük, az ugyanaz a fos... De a grafika, a tankok megjelenítése, a környezet már a zárt bétában sokkal szebb volt mint a wotban valaha. Most erőlködnek a HD modellekkel, de szerintem azok se érik el a WT szintjét. A fizika is alapból jobb, a tankok külsőleg piszkolódnak, sérül az ágyúcső, egyáltalán: lehet direkt ágyúcsövet lőni, miközben a wot még mindig nem számol a csővel... Lövedék súlya és íve számít, wotban egy random érték, messzire is ugyanúgy megy mint közelre... És még számos ilyen különbség. Erre számítok a hajós verziónál is: hatalmas, gyönyörű pályák (bár elismerem, itt is szép...), a hajók még ennél is jobban fognak kinézni (szépek itt is, de mondjuk a kék Clevelanden kívül minden hajó egyforma barnás színű kell legyen?), esetleg találatnál szétrepülnek majd egyes fedélzeti elemek, elnyílnak az ágyúcsövek, stb...
Ezt a pálya méret dolgot nehéz lenne megmondani. Valamelyik fejlesztő írta a fórumon, hogy a BigWorld fejlesztőivel közösen sikerült megoldani, hogy az engine képes legyen a hajókhoz igazított nagyobb pályák létrehozására. Persze lehet, hogy neked van igazad és ez csak azt jelenti, hogy mókoltak a mértékegységekkel és a méretarányokkal. Bárhogyan is oldották meg a dolgot valószínű, hogy tényleg az időhiány miatt tartották meg a BigWorld motort. Egyszerűen ezzel tudták tartani az ütemtervet. Bár így sem kapkodták el...
Hát én erre az utóbbira nem vennék mérget. Amikor utoljára néztem a War Thunder tankos részét, eléggé furcsa anomáliák voltak benne, igaz ez rég volt. De ahogy a fórumot olvasom, most se jobb, de ezt nem tudom személyesen megítélni.
Csak azért kérdeztem, mert nekem meg olyan érzésem van, hogy igenis számol a páncéllal. Persze nem olyan látványos és kiszámítható módon, mint a tankoknál a WoT-ban. Sőt, AP lőszerrel tüzelve volt, hogy úgy tűnt, hogy már találkoztam az "Immunity Zone" effektel is.
Szerintem meg itt a pályák semmivel nem nagyobbak mint a wotos pályák, csak a távolsági feliratokat km-ben adják meg, nem száz méterben. Ezt pl onnan gondolom, hogy mikor közelharcot vívunk szinte összeérő hajókkal, akkor is 3-4 km-t ír távolságra. És hát BigWorld motor. Meg wargaming... Nem vállalták be azt a blamát, hogy csatahajók lövik egymást 500 méterről, ezért azt írja a rendszer, hogy az 20 km...
Nem is értem miért ezt a grafikus motort használják, ha ennyire korlátolt, és ezt már a wot alatti évekből pontosan tudják. Itt volt a lehetőség, hogy új játék alá kijöjjenek egy új motorral, ami hatalmas tereket kezel, csodás fizikai modellezéssel párosulva. De nem, sietni kell pénzt szerezni gyorsan, mielőtt kijön a Gaijin féle hajós projekt, ami ugyanúgy elmossa őket mind megjelenítésben, mind fizikában, mint a tankos rész tette...
Én csak azt nem értem, ezek most olyan csomagok mint a WoT-ban voltak az előrendelői csomagok? Vagy most ez ettől függetlenül vehetünk előre prém hajót?
Három hajót egyetlen sorozattal lőttem ki,ilyen sem volt még. Ja tényleg,valami fura dolgot vettem észre az új pályán,a vízben néha kékes robbanások vannak. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.04.09. 15:37:42
Akinek kell kulcs, írjon hozzászólást ehhez a videóhoz, minél gyorsabban, állítólag 5 béta kulcsot sorsolnak majd ki a nézők, illetve kommentelők között, bár azt nem írják hogy mikor.
You will receive the item from this pre-order bundle after the Closed Beta.
Nos azt írja closed beta után kapod meg. De akkor se tudom kipróbálni vásárlás előtt. Akkor inkább sima piasztert. Mármint ha költeni akarnék rá. Valószínű drágább lesz később ez gondolom előrendelési akció.
Mondjuk engem személy szerint egyik hajó se mozgatott meg. Mondjuk ez ízlés kérdése, de engem a kis rombolók nem mozgatnak meg. Az Atlanta, az már érdekesebb lenne. Vagy a Warspite ami állítólag prém hajó lesz. no meg pláne egy Bismarck, ami állítólag szintén. De ez tényleg ízlés dolga, kinek mi tetsztik.
Na de ha jól értettem, a honlapon, tehát az van hogy aki most megveszi, megkapja, és ha éles lesz a játék újra megkapja ezeket a hajókat? Hát még persze jó hogy nem veszik el örökre.
És ez most mi? És aki megveszi, annak ez megmarad? vagy mi ez? Vagy ez ilyen előrendelői csomag, ha megveszed, majd megkapod ha élesre megy?
Igen ez eleg gaz, legalabb adnanak a preorder pack melle beta kulcsot. Igy varhatjak mikor koltok erre a szarra. Most vettem 30500 goldot. Fulladjon bele SerB. :P
Na lehet prémium hajókat venni. Nekem ezzel az a gondom csak nem lehet kipróbálni. A WT-ben lehet menni az összes prémium cuccal a gyakorlón, el tudod dönteni megéri e mit veszel.
Üdv! Új vagyok a fórumon. Jól értem, hogy a játék jelenlegi verziója még nem számol a páncélzattal? Ez konkrét infó, vagy csak tapasztalati vélemény?
Egyszerűbb lenne ha javítanának a felálláson, azért kicsit kellemetlen, amikor lerak egyedül vagy max egy másik hajóval a térkép egyik végébe, mindenki mást, a másik végébe. Bár ez szerintem akkor fordul elő jobban ha kevés a játékos., lehet amiatt pakol le így hibásan, mint ahogy az MM is ilyenkor szokott hülye összeállításokat összerakni
Az tuti, bár azért egy pár felállást berakhatnának mert néha tök szarul rakja le a hajókat. Mondjuk míg tölt szavazni lehetne aztán úgy indulna a csata. Nem hinném hogy nagy munka lenne berakni. Bár valószínű sok emberke szarna rá és tök másfele menne.
Egyebek iránt van a csata betöltő képernyőn egy fül ami nem aktív tactics néven. Vajon mi lesz benne ha aktív lesz? Mondjuk egy olyat mint az amerikai focis játékokban van. Rahedli taktikai felállás ki merre stb...., álmodik a nyomor ugye?
Nos 2x voltam a nyílt vízen, mindkétszer rombolóval és mind2x túl éltem. Nekem bejön. De tényleg kicsik a pályák.Szerintem a big world motor nem tud nagyobbat. Szerintem a célzással lehetne és látótávval kompenzálni a dolgot. A célzás kicsit túl egyszerű értem ez alatt a távolság hiányát. Nem kell "szinte" semmit csinálnod megemeled a távcsövet máris átlősz a lézeres célzás segítőddel a pályán. Itt azért nem 1-2 kmről beszélünk hanem 10-20km-ről És úgy látom mintha mellettem lenne azért kicsit sántít a dolog. Persze tudom árkád meg minden de egy kicsit lehetne más azért a valóságban nem volt ilyen egyszerű célozni ezekkel a gépekkel.
Akkor mondom másképp. Két dolog kéne hogy a nyílt térkép jó legyen. Legyen nagyobb. A kezdő körből ne lássanak már egymásra. A másik: Csapatmunka. Nem kell előre megbeszélt taktika de csapatmunka és hogy flottakénk mozogjanak az igen. Például ki védi meg a nyílt térképen a hordozót? Ha lenne csapatmunka akkor jó lenne, de így nem jó. Például a hordozóval van térkép ahol le lehet rázni a támadó hajókat.De ha csak nyílt víz van? Persze ha lenne csapattárs aki segít...szóval A nyílt térkép akkor működik ha minden hajó csapatként teszi ami a dolga. Csak épp ilyen nincs, ezért ez így szar lesz.
Ja igen, már akartam írni róla, de mindig elfelejtem. Romboló kapitánynak nem árt ha kivan fejlesztve ez a képesség. Mindjárt kellemesebben lehet füstölögni.
Sajnos még nem sikerült belefutnom a nyílt tengeri csata helyszínbe, így arról nem nyilatkoznék. Egyben biztos vagyok. ebben a játékban sem lesznek Csapatok, legfeljebb, ha majd lesz valami Flotta csata vagy mi is lesz a neve. Addig ugyanúgy random összesorsolt játékosok lesznek, akik a lehető leghajmeresztőbben irányítják majd a hajót, amit épp a fenekük alá kaptak.
A hajó típusokkal kapcsolatosan meg kinek mi jön be. Jó és élvezetes csatákat megyek (többnyire) szinte minden hajó típussal. Kedvelem (most már ) a rombolókat is. Jó taktikai érzék kell a kezelésükhöz és némi szerencse. A cirkálókat is szeretem, bár a Pensacola-val már közel sem olyan vicces játszani, mint az elődjével. A csatahajók is nagy kedvencek, bár sokat bosszankodom az egylövéses játékosok miatt (Aimbot). Igazi harcos az az osztály. Kiállsz a küzdőtérre és megy az adok kapok. Ha nem vagyok túl fáradt esténként, szívesen megyek hordozóval is. Sok figyelmet és előre tervezést igényel. Sajnos még mindig nem megy megfelelő színvonalon a manuális torpedózás, de majd idővel. Most ha azt mondom, hogy mióta megkaptam a hozzáférést a játékhoz, mással nem is játszottam. Ez azért nálam jelent valamit.
Semmi előre megbeszélt taktika nem kell hozzá. Ha DD-vel vagy mész előre amíg csak lehet aztán csinálod a füstöt. Minden csatábán nyomatják a füstöt a DD-k ha kell ha nem. Akkor ezen a pályán miért ne tennék?. Cirkálóval meg vagy követed a rombolót a füstbe vagy a BB-k előtt pár km-el kolbászolsz. 15+ km-ről még úgyis ki lehet manőverezni a BB-k lövedékeit, cirkálóknak megvan hozzá a fordulékonyságuk. Aztán attól függ, hogy hogyan alakul az ellenséges hajók tüze lehet manőverezni. BB-vel meg kimész a szélére, onnan is csak egy irányból tud torpedózni a CV. De mondjuk BB-vel nem szokás egyedül kolbászolni, beállsz a másik BB közelébe, nem kell ezt megbeszélni, egyszerűen csak követed. És nemrég még arról volt szó, hogy milyen szívás a CV, mert ha 2-3 hajó együtt marad akkor a légvédelmük leszedi a gépeket és nagyon nehéz torpedózni. Szóval nem értem hirtelen miért lett olyan nagy probléma a CV. :)
Ha nyílt vizen találkozok 2-3 cirkálóval? Attól függ milyen hajóval vagyok milyen pozicióba. Ha valami japán tier 6+ cirkálóval és van elég hely akkor tartom a saját maximális lőtávolságomat. A japán cirkálók gyorsabbak és nagyobb lőtávolságúak mint az amerikai gépek. Ha időben észre veszem őket simán lehet outrangelni bármelyiket. Jó móka az Aobaval a nyílt vizen rohamozó Clevelandet szívatni. Amerikaival szívás. Olyanom még nem nagyon van, de akkor tennék egy éles fordulót az üldözők felé és megpróbálnék legalább egyet magammal vinni. :D
De létszámhátrányban a sziget is lehet szívás. Ha nincs ami spotolja őket és ők a sziget felé rohannak max sebességel (vagy már eleve közvetlenül a sziget mellett vannak) én meg nem távolodok a szigettől, akkor a sziget végetértével úgy futok bele a túlerőbe, hogy esélyem se lesz túlélni.
A Yamatot eddig 2x láttam, egyszer legyőztem Fuso-val, 10ezres sorozatokat vertem bele, egyszer meg velem volt és óvatoskodott. Szerintem amíg nincs páncél a játékban, addig nem akkora király, mint majd lesz...
A csapatprobléma sajnos minden online játékban ugyanez, ezért is megy el előbb-utóbb mindtől a kedvem. Egyszerűen képtelenek felfogni sokan, hogy ha a csapat nyer, akkor ő is nyer. Ezért a legtöbb kis gyökér campel, vagy azt lesi kitől tudja lelopni gyorsan a killt. Játszottam már online 3 féle tankossal, 2 repülőssel, 2 robotossal, pár egyéb FPS-el, de még mindig úgy néz ki, hogy ez a hajós a legjobb közülük, mert az óriási hp és az óriási ágyúk megadják az esélyt, hogy sebezzen az ember normálisan, akkor is ha utána kilövik. A tűz nem annyira vészes, a tankosokban rommá ég a jármű, itt meg elalszik magától, már rá se nyomok a javítására, csak a lékre. A wotban az arty 1 lövésből kiszed bármekkora hp-ról, azt se látom honnan, itt legalább ha időben kiszúrom a repcsiket, még csatahajóval is van némi esély elkerülni a torpedóikat, kis hajókkal meg még könnyű is. Tier6 vs tier10 egy tankos játékban??? Halvány esélyem nem lenne sebezni, nemhogy kilőni! Itt meg simán leszedem akár a fél életét is a másiknak, ami nem kis sebzés. Emiatt még ha kilőnek is, akkor is sokkal nagyobb a sikerélmény, mert nem tehetetlen, esélytelen ágyútöltelékként kezdem a csatát (ahogy a wotban manapság 10ből 20x, de a war thunder se sokkal jobb...). Repülősben bemegyek és 1 perc alatt lelőnek, azt se látom honnan. itt életem első csatájában 3 killem volt tier1-ben! A profi rombolósok a kis fosukkal széttépnek egy csatahajót, de próbálj könnyűtankkal nehéztank ellen csinálni valamit... Nagy különbség, sokat dob a fílingen! Emiatt már nem játszok egyik tankos/repülős szarral sem. Nem jön be, hogy 12 csatából 12x zsinórban bukok (wot rekord...), valahogy nem ezért akarok leülni egy játék elé meló után...
Úgyhogy lehetne itt sírni sokmindenért (bár CBT, így még nem érdemes, igaz a war thunder is CBT volt, aztán az OBT nem sokat változtatott rajta, a wot meg már nem béta, mégis minden frissítéssel egyre szarabb...), mert vannak hülyeségek és igazságtalanságok és hibák, de nagyságrendekkel kevesebb még mindig a bosszúság, mint az élvezet, legalábbis számomra. Ki kell találni melyik hajótípus jön be igazán és azzal tolni. Ha rombolóznék, nyilván én is telesírnám a fórumot (Trucker tudhatja a Ground War Tanks fórumról, hogy NÉHA tudok sírni rendesen...:D), mert nulla élete, gyenge ágyúi és kis hatótávja van. De nem játszok rombolóval és máris nem zavar.:)
Oké, én elismerem hogy kell. Kell a változatosság is. De attól még szívás.
Elmondom nekem milyen csatám volt. Nekem mondjuk jó volt, de azért mondom hogy szívás, mert ha a másik csapatba kerülök, akkor kurva nagy szívás lett volna.
A nyomorult szerencsétlen Aurora-val voltam. Azért úsztam meg, mert senki nem figyelt rám. Egy hajó se. Láttak, lőhettek is volna, az Aurora olyan lassú, semmit nem manőverez ki, de nem foglalkoztak velem. A másik csapat hajói, ahányan voltak, annyi irányba. A csatahajók, be egyenes a pálya közepébe. Semedig se húzták. A hordozóink arattak. A mi csatahajónk szintén.
Én meg, mivel senki nem figyelt rám, elmentem oldalra, és jé. Ráakadtam az ellenfél egyik hordozójára. Utána a második hordozójukra is. Na nekik annyi lett. De ha ez másik pályán lett volna, nem sikerülhetett volna. Tehát igazából a dolog nekem bejött, de bele gondoltam, mi van ha én vagyok például hordozóval?
A többi pályán sokszor volt olyan, hogy jön utánam egy romboló, vagy cirkáló, hordozóval megkerülök valami szigetet, vagy jéghegyet, addig nem tud lőni, én viszont eloltom a tüzet, startolhatnak a repülőim...életmentő.
De azt elismerem: jó lehetne, ha olyan csapatjáték lenne, mint egy valós tengeri csatában minden egység azt teszi amire való, ott és akkor amikor kell. De ilyen nincs randomban. Nem számíthatok arra, hogy fedeznek, hogy elvonja rólam az ellenfél tüzét, hogy besegít torpedókkal. Így arra kell számítanom a csapat helyett, hogy felhasználom a pálya adottságait, szigeteit, és lehet reménykedni, hogy akad még pár játékos, aki tudja mit kell a hajójával csinálni.
Ez ugyan olyan dolog, mint a WoT-ban is vannak elvileg jó pályák, amik aztán szinte mindig használhatatlanok a csapat miatt. Már nem emlékszem annak a WoT-os városi pályának a nevére, de 10 esetből 9-szer, mindig úgy sikerült veszíteni, hogy egyszerűen nem gondoltak bele a játékosok olyan dolgokba, hogy van mondjuk egy utca, kereszteződés, akkor véljük két irányból vagy bekerítenek. Pedig amúgy a pálya jó, de mégis utáltam emiatt menni rajta. A wot-ban a végére már csak azokat a pályákat szerettem ahol max. 2 irányba lehet menni, mert talán azt a két utat megtalálják.
Ma az első köröm azon a pályán volt, én Fuso, szakasztárs Pensacola, velünk egy Yamato, szemben egy Gearing, egy Baltimore, meg még egyéb nyolcas dögök is. 3 kill, 98888 sebzéssel zártam (új rekord), nyertünk, 228ezer kredit, 3400 xp (szorzós volt). Szóval tetszik...:) Mondjuk mi értelmesen haladtunk, a Yamato mellett osontunk jobb oldalon, a Pensacola a csatahajók mögül osztotta a lövéseket, az össztüzet pedig a csatahajók kapták, mert ha ők elesnek, a többi már nem tétel... A Yamato egyébként elég óvatos volt, konkrétan a Fuso-m mögül lődözött, de ő lett a második a csapatban a végén, szintén 3 killel.
Ilyen pálya is kell a játékba szerintem, mert a sok kis szigetes pálya csak szenvedés pl a csatahajóval, annyi hely sincs helyenként, hogy elférjek keresztbe. Itt legalább az kell, amit tud egy csatahajó: nagy hatótáv és erő. Esetleg 1-2 szigetet be lehetne rakni, de tényleg csak 1-2 darabot, nem többet! És annyira nem könnyű ez a pálya, mert messziről elég komoly pára van rajta, nem tiszta a horizontig azért. Csak kár, hogy ennyire kicsi a játéktér, ez ezen a nyílt pályán nagyon kijön, még jobban mint a többin. Ekkora hajókkal, pláne ha bejön mindkét oldalon 3-4 csatahajó, jóval nagyobb térkép is elkelne. Van olyan pálya, nem tudom most a nevét hirtelen, ahol ahogy betölt, már mutatja a szemben levőket, tehát 20 km az ellenséges kezdőpont! Sovány egy kicsit...
A pályákat a csapatmunka tudná ellensúlyozni, ha rendesen együtt dolgozna a CSAPAT és nem mindenki azt csinálna amit akar, akkor sokkal hatékonyabban lehetne dolgozni, akár a nyílt mapon is. Védeni a csatahajót, távol tartani tőle a rombolót, a cirkálót, a repülőket, amíg újratölt, ennyi a győzelem titka. De ha egyedül hagyják a 30 sec töltéssel és nulla fordulékonysággal, akkor annyi. Persze az eddigi online játékokból kiindulva itt is maximum a szakasz jelenthet majd esélyt a győzelemre, mert az nem "csapat", amiket az MM összerak...
Elmondtam, miért nem. Ilyenekkel meg hagyjál ,hogy előre mennek a rombolók, füstfüggöny, majd utánnuk a cirkálók, és a csatahajók a pálya szélén. Ilyen nincs. Soha. Random emberek vannak, nincs taktika. Tízen, tíz felé mennek.
Egy sziget, igenis életet menthet. Újra leírom: ha egy sziget mellet mész el, akkor arról az oldalról se repülőgépek, se rombolók nem tudnak torpedóval támadni. Mivel ott egy sziget.
Ha csatahajóval a nyílt vizen vagy, és egyedül, két irányból két osztag támadó repülő elől nem lehet kitérni. És hagyjuk ,hogy de csapatban kell menni, meg majd a cirkálók légvédelme leszedi...-nincs ilyen. Nincs csapatmunka. Úgyse lesz. Nem lehet egy csapattársra se számítani.
Egy másik eset, cirkálóval egyedül szembe találkozol két-három másik cirkálóval. Nyílt vizen mit csinálsz? Esélytelen helyzet. Ellenben ha van a közelben valami sziget, jéghegy akármi le lehet őket rázni. Megkerülöd, és nem tudnak lőni. Sokszor menekültem így meg.
Meg nem mondom fejből mi a pálya neve, ott szoktam mindig azt csinálni, hogy előre megyek cirkálóval valamelyik pontot foglalni, de ha túl erő van, vagy csatahajók jönnek, vagy már lekéstem a foglalást, nagyon szépen be lehet fordulni két sziget között, igaz a szűk a hely, de a forduló után nem tudnak lőni.
És nem arról van szó, hogy a nyílt térképen a csatahajók kilőnek. Mondjuk két Cleavland úgy szed szét egy másik cirkálót, hogy az semmit se tud tenni. Nincs manőverezés, mert a Cleavland is gyors, jól manőverezhető, és nagyon nagy a tűzgyorsasága.
Vagy épp japán cirkálókkal szintén nagyon jó taktika, ha túl erő jön szembe, befordulni egy sziget mögé, de előtte torpedók ki. A sziget miatt ők nem tudnak lőni, viszont kis szerencsével a torpedókba belefutnak.
Ez mind nap mint nap látható, valós példa.
Mellesleg, azt is mondtam, hogy az se jó, ami most van, a túl zsufolt térképek. Egyrészt nagyobbnak kellene lenni, másrészt ne legyen túlzsúfolt, kell rá pár sziget, de nem sok. Például a jeges pálya, baromira túl zsufolt, ha a felét kivennék a sok jéghegynek sokkal jobb lenne.
Arról nem is szólva, hogy nyílt térképen milyen taktika szerint mész? Azt hagyjuk amit elmondtál. Ilyen nincs, úgyse lesz egy random csatában. Ha lenne klán mód, vagy valami, ott oké. Ott lenne helye. De ott ahol mindenki össze-vissza megy, semmi értelme. Ellenben a többi térképen lehet valamilyen taktika szerint menni, ahogy írtam is rá példákat. Több térképen is meg van, mondjuk hol és merre szeretnek felbukkanni a rombolók. Lehet erre számítani.
Vagy, hordozóval. Nagyon nem mindegy melyik térképen vagyok, asszerint szoktam irányt választani, hogy merre menjek vele, nehogy az ellenséges rombolók gyorsan megtaláljanak. Na? Ezt a nyílt térképen hogy? Persze elméletben majd a csapattársak úgy mozognak, meg megvédenek meg felderítenek, ja De gyakorlatban úgyse.
A nyílt térképen a csatahajók sincsenek ám egyáltalán jó helyzetben, egyrészt mivel sehova nem mehetnek a repülők ellen, ahogy ezt már leírtam. A másik, igen, idegesítő és zavaró amikor épp azért nem tudsz egy 18-20 km-re lévő hajóra lőni mert ott egy sziget. De akkor ő se tud rád lőni! És mi van ha mész csatahajóddal, és nyílt víz miatt mindenki tud lőni mindenkire, és egy perc alatt vagy öt hajótól kapsz sortüzet? Robbansz, süllyedsz.
Vagy egy másik példa. Jött egy Yamato, én ötös, vagy hatos szintű csatahajóban voltam. Ki manőverezni , azzal a lassú döggel a lövéseit, kicsit nehéz. Vissza lőni nem tudtam, mivel nagyobb a lő távja. Azt próbáltam, elfordulok, és a közeli sziget mögé húzok be. Nem sikerült, szét lőtt, de legalább volt esélyem, ha a szigetet elérem. Nyilt vizen, ilyen esetben esély sincs.
Persze egynek elfér ez a térkép is, tőlem maradhat, de az igazán az lenne a jó, ha a mostaniakat dolgoznák hogy nagyobbak és kevésbé zsúfoltak legyenek. Akkor minden hajóosztály megtalálhatja a számítását, és lehet különböző taktikát használni.
Pedig jobb mint a New Dawn vagy az a sarkkörös a sok apró szigettel/jégheggyel. Ez eleve ködös, kisebb a látótávolság, a rombolók tudnak menni előre, ráadásul ők tudják nyomatni a füstfüggönyt. Cirkálokkal ilyenkor lehet menni utánuk. Csatahajóval meg a pálya szélein kell előre menni amíg lehet majd tartani a távolságot. De szigetnél mit akarsz manőverezni a torpedók elől? Épphogy a szigetek miatt nem lehet rendesen kikerülni őket, mert akkor meg zátonyra futsz. Arról nem is beszélve, hogy a szigetek miatt sok hangya eszű beáll a sziget végébe, hogy onnan torpedózzon az épp arra járóra. Aztán képes perceket nézegetni úgy hogy nem mozdul meg.
Az meg hogy könnyebben outrangelnek a BB-k, hát még szép. Jelenleg csak ez az előnyük, meg a sok HP. Mellesleg manőverezéssel egész jól ki lehet kerülni amíg lőtávolba nem érsz. Márpedig cirkálóval odafogsz mert mert a Myogi és a Kongo kivételével mindegyik BB 6-7 csomóval lassabb mint egy átlag CL/CA.
Én eddig akár hányszor voltam rajta mindig akkora káosz volt, hogy 10 km-en belülről lőttük egymást. Egyedül a csatahajók lövöldöztek 10 km-nél nagyobb távolságból egy ideig. Ez megint az ostobák miatt játszhatatlan ha épp az. Utoljára szerkesztette: davidbog, 2015.04.08. 19:18:59
Akkor legyenek a pályán csak rombolók...megint azt játssza el a WG mint a Wot-nál, hogy megcsinál egy pályát, ami legfeljebb csak egy fajta egységnek kedvez, az összes több szív rajta, és még majd büszkék is rá, ez milyen jó ötlet volt
Kb. annyira mint WoT-ban, Steppes map-n. Szét szalad a csapat(?), mint egy fészekalja csirke. Már most tele van a játék lemmingekkel és aimbot userekkel. Kitérni? Ugyan. Folyamatos manőverezés mellett kiszednek két sorozattal csatahajóból 20 km-ről. Persze én nem tudom megcsinálni ezt a trükköt. Manuálisan ő sem tudná megcsinálni, csak leszedte az aimbot-t és most már azt gondolja, hogy milyen jól tud célozni. pedig nem.
Pedig destroyerrel igenis lehet játszani rajta, pl az előbb én is ott voltam (Minekaze-val) bementem középre, 7km-re a nagy hajóktól, ott még pont nem vesznek észre, és mehetnek a torpedók és csak tartani kell a távolságot. A vége 2 kill (Kongo és Omaha) + még 1-2 sebzés ide-oda. Cirkálóval nyilván nehezebb a dolog, mert észrevesznek könnyen és még lőni se nagyon tudsz olyan messziről, de rombolókkal, főleg japánokkal akiknek nem 4-5-6km a torpedó hatótávjuk simán lehet játszani rajta.
Még nem játszottam a játékkal mivel nem kerültem még be. DE ! Ez nem a valóság tudom de mikor egymással harcoltak a nyílt vízen ott sem voltak nagyon szigetek ahova bujkálni lehetett. Plusz lehet skillesedni az üres pályán. Kikerülni a lövéseket vagy akár csapatban mozogni és jobban rá érezni a teamworkre. :)
Akármit állítanak a láthatóságon akkor se jó. Ha egyedül maradsz nyílt vizen túlerővel szemben esélyed nincs. Ha van némi sziget, legalább le lehet őket rázni.
Gondolom, a láthatósággal akartak valamit kezdeni, de így biztosan nem lesz jó az üres tenger. Vagy kicsit lejjebb venni a láthatóság határát, vagy jóval nagyobb térképek kellenek.
Nos: voltam az új pályán. Nem tudom ki látta már, és kinek mi a véleménye. Szerintem: hülyeség. Nyitott pálya? Semmi sziget? Elvileg jól hangzik. De aztán, nagyon nem jól.
Ugyanis a kisebb hajók, kisebb lőtávval, itt kapásból halottak. Elindul a csata, már rájuk látnak, és vége.A többi pályán, hányszor lehet azért megmenekülni, mert sikerül befordulni egy sziget mögé, elkerülve, hogy szét lőjjenek. És nem csak arról van szó hogy egy nagy csatahajó kerget. ha túl erő jön ellened, el lehet menekülni a szigetek takarásába, de itt nincs hova menni.
De gondolhatnánk, a csatahajóknak akkor biztos jó. De nekik se, mert a csatahajóval se árt ha időnként van egy sziget, fedezéknek, arról nem is szólva, hogy ha sziget mellet haladok, akkor egy oldalról biztosan nem tud támadni se repülő, se romboló torpedókkal. A nyílt vizten 4 irányból tudnak szét torpedózni.
Nem ez így nem igazán kóser ötlet. Persze az se jó, ha túl zsúfolt a térkép. Kell valamennyi sziget , de nem sok.
Én úgy láttam nem. A Fusomat tolta meg egy Cleveland, de egyikünk se vesztett hp-t.
Kipróbáltuk, itt is működik a jól bevált wotos vonatozás, azaz a kis cirkáló meg tudja tolni a nagy csatahajót, ezáltal több mint 1 csomó sebességnövekedés érhető el! :)
Jellemzően akkor ragadnak bent az emberek, mikor (mint én is) későn veszik észre a szigetet, elkezdenek vadul kanyarodni, az orra el is kerüli a szigetet, de még "csúszik" oldalra a hajó valamennyire és az oldalával találja el a szigetet. Legalábbis én csak így ragadtam be eddig.
Amióta kikapcsolta a segédet azóta nem ragadtam be.
A múltkor én is ragadtam oda egy sziget oldalához Omahával, szerencsére ott volt haver és jött segíteni Kongoval... Kongo + full gáz úgy kipattintott a sziget mellől, hogy öröm volt nézni.
Érdekesek különben a szigetek, van amelyik mellet el lehet navigálni, de van amelyik mellet oda ragad a hajó, és se előre, se hátra. Meg lehet azzal magyarázni végülis, hogy mert ott sekélyebb a víz, de inkább csak valami bug lesz az.
Amúgy elég szegényes patch. De állítólag lesz dolgoznak valami nagy bejelentésen. Le merem fogadni a nagy bejelentés, nem ám mondjuk páncélzat lesz. Nem is ám új hajók(mondjuk sok érelme sincs az új hajóknak amíg a páncélzat szar) hanem...fütyülő sirályok, delfinek, vagy más egyéb fontos dolog.
New ships:Soviet light cruiser Murmansk (USS Milwaukee) used by Soviets from 1944 till 1949 and then returned to USA. Ship changes: Some Japanese destroyers get faster turning turrets and shorter reload times Fixed a bug that caused 1hko of destroyers most if the time if AP shell hit below the waterline Fixed glitches in the scope mode New maps: Return of "New Dawn" map An experimental "Ocean" map without any obstacles Map fixes: Superiority mode now adds 3 points per second instead of 4 Speed of capture depends on 2 ships only. Though capture points are distributed to all ships in area Interface: Credits after the battle are now shown without taking repairs and ammo in consideration Post-battle screen now correctly handles torpedo damage Post-battle screen now has a game logo Added limit to how many 'special' symbols you can enter when creating a chat channel Removed block of crew retraining for piasters button in case if player doesn't have enough credits Removed block of buy button when buying Soviet ships using piasters Now you can buy a ship without the crew Link "report a bug" now leads to player support center Now you can see the cost of removing your mods from the ship you're planning to sell Fixed incorrect displaying of prices when changing modifications Now you can see how many days of premium are left Added a link for premium shop Changed rates for map distribution Bug fixes: Fixed a bug that prevented client from saving its state after closing Decreased crash occurrences Fixed crash possibility when exp transferring Fixed crash possibility when clicking 'combat efficiency' (sorry if I'm wrong here, don't have English client) Fixed crash possibility when researching of ships takes long time (?) Fixed incorrect display of gun fire effects at maps "Big Race" and "North" Somewhat improved bot navigation Fixed incorrect behaviour of torpedo tubes when switching fire modes (out of range fix) Fixed flying camera at the end of battle Fixed bug when torpedo assist was still visible after ship destruction Fixed incorrect display of slots after getting a premium ship Fixed button of the previous ship in the Hatsuharu research tree Fixed daily duty button
Hát ja. Most mentem egy best of St. Louis kört: szétcsaptam egy Omahát, majd egy sorozattal egy Phoenixet (7700 hp-ról), aztán a rend kedvéért közelharcban rommá lőttem egy Kongo-t (lényegében folyamatosan tűz alatt volt, a találatjelző egybeszámolta a lövéseket, 80 lövésnél szakadt meg a sorozat, aztán még 9 lövés volt, hogy elsüllyedjen) majd még megaprítottam egy St. Louist, hajszálon múlt a negyedik kill. Mindezt TIER 3 cirkálóval! Ez a hajó olyan, mint a KV1 volt a wotban, amikor még nem volt így elbarmolva, mint manapság: örök hely a kikötőben, abszolút OP! :)
És ilyet nem tud efölött semmi, az Omaha-Phoenix nulla, a Cleveland nem rossz, bár egyetlen Fuso sorozat full hp-ról leszedett ma (mondjuk én nem emlékszem, hogy 20ezernél többet sebeztem volna egyszerre csatahajóval, azt is Kongoval, 35ezer egy sorozattal sose volt, ellenben 1000 alattiak simán...), állítólag a Pensacola ismét rossz... Pont ezért volt csalódás a cirkáló vonal, hiszen az első 3 hajó egy állat, azok után a következő pár hajó meg rossz vicc.
Érdekes azért, hogy miért van a nagyobb szintű cirkálónak kevesebb hp-ja. Az mondjuk lehetne magyarázat, hogy mert páncélozottabb. De hát mivel jelenleg ilyesmi nincs benne, és amíg meg nem csinálják, hát ez így nem túl jó. A New Orleans kaphatna például + pár ezer hp-t, és ha egyszer rendes páncélzat lesz, vissza vehetnék.
Hát igen, mert sok értelme van berakni prémium hajót, ha senki, vagy csak kevesen tudnak venni...
Hát ez az. A wipe után adtak valamennyi gold-ot, de az nem volt elég. A WoT-ban annak idején naponta adtak valamennyit, a CBT alatt. Legalább patch-enként ,lejátszott csaták alapján lehetne hogy mekkora összeget adjanak, hogy ki lehessen a prém. hajókat is próbálni.
Ez a nullázás dolog mikor szokott lenni? Open betanál vagy ha már rendesen kijött a játék?
Csak ha van rá gold-od( vagy piaster vagy mi itt a neve) , de gold-ot nem osztanak egyelőre, és máshogy szerezni se lehet. Legalábbis semmi ilyesmi lehetőségről nem tudok
Meghívót folyamatosan osztogatnak vagy most az szünetel?
Háááát nem sok semmi. Open ocean, na ez érdekes lesz. Itt a BB-kel jól lehet majd aprítani. Vagy nem. Úgy egyébként merre leledzik a teljes patch lista?
While we are working on an announcement, here are the main points of today's update:
New ship! Well, it is "just" a Premium but still... Say hello to the cruiser Murmansk! Looks familiar? It should - it is basically a late war Omaha class that was borrowed to the Soviet Navy! Especially recommend to have a look at the wonderful baby Catalina called Beriev 4. Balance changes - especially for certain IJN destroyers. Gun turrets will be back in business - still not as fast as the US Navy DDs though. Reworked map - the New Dawn. That is not all however: New map: Open ocean. Nowhere to run, nowhere to hide - let's try it out! Slower cap both in "Capture the flag" and in Domination. Turkish localisation was added to the game client.
Apart from this, a whole host of bugs was fixed - you will see the detailed list later today.
Az meg, hogy kinek melyik hajó típus felel, meg, majd mindenki eldönti szépen. Látok csatahajóval is komoly köröket menni, de látok cirkálóval is. A rombolókat meg nem szabad leírni. Már magam is mentem olyan csatát, ahol négy hajót süllyesztettem el. A repülőgép hordozó egy kissé más tészta. Nekem nem megy vele a csata, de mivel a végelszámolást mindig megnézem, sokszor voltam olyan csatában, mikor 5-600 pontot kaptam, miközben egyik, másik hordozó meg a játékban 1200 fölött kapott. Valamit mégiscsak tud az a hajó osztály.
Nos, megnéztem a Yamato c. filmet. Aki esetleg még nem tette volna meg, közeljövőben feltétlenül pótolja. Szép és megható tisztelgés egy csatahajó és a legénysége előtt. Tudomásul kell venni, hogy a japán kultúra eltér mind az európai, mind az amerikaitól és ilyen szemmel kell nézni a filmet. Nekem határozottan tetszett.
Egy biztos. Csatahajóval, légi fedezet nélkül sehová sem megyek ezentúl.
Cirkálóval lehet jobbakat menni, és gyorsan nagy sebzést osztanak ki. Csak az a gáz, a magas szinteken a cirkálók páncélja fájdalmasan hiányzik, mivel a kisebb szintű cirkálók szarrá lövik. A hatos Cleavland komolyabb sebzésre képes mint a 8 as New Orleans, mármint egymással szemben párharcban. Így a 8 9 es cirkálók nem túl jók: már kevésbé mozgékonyak, páncél nincs. De megéri szívni a Des Moines ért
Hát pedig én a csatahajóval élvezem igazán a játékot. Nagy sebzés, nagy hp, sokat elvisel, életerő visszatöltés, egy jobb sorozat kinyír egy rombolót vagy akár egy sérült cirkálót is. Nem az van mint a kicsikkel, hogy az első pofon szinte lenulláz... Várom is már az amcsi csatahajó vonalat, mert addig nem nagyon van választásom, a hordozó az vicc (hajós játékban nem fogok repülőkkel szórakozni...), a romboló nulla (annyira közel kell menni a torpedózáshoz, hogy onnan már simán kinyírnak...), a cirkáló meg elég szenvedős.
Látod te milyen szerencsés vagy. Átütő találatokkal számolva 2419 az átlagsebzése egy lövedéknek. Most mentem egy statisztikailag ugyanilyen csatát: 99k sebzés, csak AP, ugyanígy csak csatahajókba sebeztem, de nálam csak 1523 volt az átlagsebzése. :D
Ez nagyon szar, semmi értelme csatahajókkal menni, egy normálisabb CL/CA jelenleg nagyobb tűzerőt tud. Távolról 15+ km-ről lőni BB-vel nagyon lutri, lassú BB-t hais eltalálja az ember akkor is csak a lövedékek kb fele talál be. Gyors, manőverező hajóra meg felesleges ilyen távolról lőni. Közelről meg nem érdemes harcolni, mert a CL/CA hajók szétkapnak, mert nem sebez normálisan az AP vagy a szórás miatt nem talál minden lövés..
Remek könyv, többször elolvastam már én is. Yamato film is jó, a Csatahajó c filmmel össze sem hasonlítható... Bár nálam még mindig a Tengeralattjáró (Das Boot ) az etalon. Utoljára szerkesztette: PzPuma, 2015.04.06. 22:20:19