Semmi előre megbeszélt taktika nem kell hozzá. Ha DD-vel vagy mész előre amíg csak lehet aztán csinálod a füstöt. Minden csatábán nyomatják a füstöt a DD-k ha kell ha nem. Akkor ezen a pályán miért ne tennék?. Cirkálóval meg vagy követed a rombolót a füstbe vagy a BB-k előtt pár km-el kolbászolsz. 15+ km-ről még úgyis ki lehet manőverezni a BB-k lövedékeit, cirkálóknak megvan hozzá a fordulékonyságuk. Aztán attól függ, hogy hogyan alakul az ellenséges hajók tüze lehet manőverezni.
BB-vel meg kimész a szélére, onnan is csak egy irányból tud torpedózni a CV. De mondjuk BB-vel nem szokás egyedül kolbászolni, beállsz a másik BB közelébe, nem kell ezt megbeszélni, egyszerűen csak követed. És nemrég még arról volt szó, hogy milyen szívás a CV, mert ha 2-3 hajó együtt marad akkor a légvédelmük leszedi a gépeket és nagyon nehéz torpedózni. Szóval nem értem hirtelen miért lett olyan nagy probléma a CV. :)
Ha nyílt vizen találkozok 2-3 cirkálóval? Attól függ milyen hajóval vagyok milyen pozicióba. Ha valami japán tier 6+ cirkálóval és van elég hely akkor tartom a saját maximális lőtávolságomat. A japán cirkálók gyorsabbak és nagyobb lőtávolságúak mint az amerikai gépek. Ha időben észre veszem őket simán lehet outrangelni bármelyiket. Jó móka az Aobaval a nyílt vizen rohamozó Clevelandet szívatni.
Amerikaival szívás. Olyanom még nem nagyon van, de akkor tennék egy éles fordulót az üldözők felé és megpróbálnék legalább egyet magammal vinni. :D
De létszámhátrányban a sziget is lehet szívás. Ha nincs ami spotolja őket és ők a sziget felé rohannak max sebességel (vagy már eleve közvetlenül a sziget mellett vannak) én meg nem távolodok a szigettől, akkor a sziget végetértével úgy futok bele a túlerőbe, hogy esélyem se lesz túlélni.