De legalább ma kimondottan jól ment. Mondjuk a Fuso-val nem, de a Pensacola és a Mogami is kimondottan jó volt, tegnap meg tragikus.
Más. Az jó lesz ha majd bekerülnek a maradék hajók, és teljesek lesznek az ágak, de például az Amagai-t nem akarják kivágni? Vagy másik ágra tenni? Más hajó kéne a helyére. Nagato-Amagi-(tier9-es nincs) Yamato
Hát igen lehet, de legtöbbször rombolónál vettem észre hogy ellövik az irányítást. Csatahajónál meg nagyobb cirkálóknál ritkábban tapasztaltam.
Lehet hogy a moduloktól függ az AP sebzése. A hajócsavar nálam a motor, mivel így nevezte meg amikor be mondta hogy megsérült. Ilyenkor kormányozható még a hajó csak folyamatosan lassul. A kormánynál meg fordítva, hajtás van csak nem lehet írányítani. Nekem pont akkor ütötték, ki amikor maximális balos fordulóban voltam. :D Egy kört megtettem, mert pont azelőtt használtam el a javítást.
Egy ideje már tényleg több modul is sérül. Eleinte csak a főtüzérség illetve hajócsavar volt. A CBT óta láttam, igaz csak egyszer, hogy kiírta az AA sérült. De azt hogy ezután még lőtt volna-e, azt nem tudom. De a másodlagos ágyúk sérülését nem láttam még. Meg mintha a hajócsavar, kormány külön lenne? Mintha egyszer lett volna olyan is, nem lassultam le, csak nem tudtam semmerre se fordulni. De mérget nem vennék rá.
Szerintem az Ap gyújtása akkor kapcsol be, és akkor sebez ha sok mindenen hatol át, tehát több modulon, vagy ilyesmi. Vagy, csak random. Hol ezt gondolom valószínűbbnek, hol azt. Nehéz eldönteni.
A legénység elvileg lesz több...de hát amiket a WG ígér, ügyebár...izé.
A pályák közül egy van ami szerintem használhatatlan. Egy nagy félsziget van benne, és olyan kicsi, a kezdő körből tudják egymást lőni a csatahajók. Na gondolj bele, épp elindultam azzal a nyomorult Aurora-val és egyből felrobbantottak. Mondjuk amúgy se értem mit keres benne az Aurora...vén szar. Hülye egy hajó.
Ja, átütés, szórés értékek, interface hát igen, remélem megcsinálják ezeket. Így elég gagyi, és nem érteni hogy mi van.
Hát nem is olyan rossz a játék, mint amilyennek tűnt. Japánoknál a Kongoig és a Kumaig jutottam, amerikaiaknál a Sampson és a Chester van kifejlesztve. Ami pozitívum, hogy a processzor összes magját használja. Az is tetszik, hogy nem lassúak a hajók. Panaszkodtak páran, hogy alfában sokkal gyorsabbak voltak és vissza kéne állítani azt. Még véletlenül se, még talán így is gyorsak a hajók. Elég gyorsan lehet fejlődni. Jó sok xp-t és creditet kapunk premium nélkül is. Illetve olcsók a fejlesztések, nincs az mint a WoT-ban, hogy 80k xp-nyi szívás, mert először kell a fejlesztett futóművet, toronyot és aztán löveget, hogy használható legyen. Nem tudom csak a béta miatt van-e így de jót tesz a játszhatóságnak. A célzás se annyira rossz, egyszerűbbre számítottam. Nagy lőtávolságra hatalmas elétartások kellenek. Kicsit zavaró ez a furcsa zoom. És nagyon zavaró, hogy nyomva kell tartani az alt-ot, hogy kiírja ténylegesen mekkora távolságra lövök. Szóval egész türhető, bár egy NF-esnek jobban örültem volna. A grafika és a modellek jók, bár lehetne javítani a hajókon. Amitől viszont nagyon oda voltam, hogy tech treeben szereplő bármely hajót meglehet nézni a dokkban is. Igaz hogy szépia tónusban de még így is nagyon jó. Talán Dantes sopánkodott, hogy csak két fajta modul van. Nálam eddig a következőek sérültek meg: fő tüzérség, másodlagos tüzérség, hajócsavar, motor (gondolom egybe van a kazán és a turbina), torpedóvetők, ez azért több mint kettő. De minimum kéne még bele FCS is. De lehetne még és elektromos hálózat és a későbbi hajókon légtérfigyelő radar/AA FCS is.
A legénység elég szegényes. Az nagyon tetszik, hogy pontokat lehet osztogatni. De szerintem annyi fajta legénységi ember kéne amennyi fő terület most van a Commandernél. És mindegyiknek lehetne egy-egy fejlesztési fája. Természetesen egy emberen belül egymást kizáró képességekkel.
A pályák iszonyatosak. Értem, hogy nem feltétlen jók a teljesen nyílt vizes pályák, mert akkor csak a sebesség és a lőtávolság számítana (na meg hogy melyik csapat hogyan tud felderítést végezni), de azért ez a sok apró sziget nagyon irritáló.
A hajók torpedói tényleg mocskosul erősek, főleg kicsi és közép szinten.
A sebzésrendszer jelenleg elég rossz. A HE is érdekes. Az adatlap szerint 1/3-ad akkora a sebzése mint az AP-nek, miközben IRL sokkal több robbanó töltetet tartalmazott. Mindegy. Jól lehet vele modulokat kiütni és tüzeket okozni. Az AP meg szinte hasznavehetetlen szar, mivel a hajókon még mindig nincs páncélzat. Az már le van modellezve, ha a lövedék páncélozatlan részt talál el, akkor a gyújtás nem működik el és robbanás nélkül átmegy a hajón, ilyenkor szokott pár százat sebezni. Egyedül a citadellába lehet akkora sebzést bevinni, mint a névleges, de ennek az átütése meg nem tudom mitől függhet, ha egyszer nincs rajta páncélzat... A BB-k jelenleg addig jók amíg tudják tartani a távolságot a CA, CL-ektől, aztán jó eséllyel szétcsettegtetik őket. Mellesleg ha lesz páncélzat akkor se biztos, hogy sokkal jobb lesz a helyzet. Mert akkor nem az lesz hogy miért sebzett ilyen kevset, hanem az hogy miért nem ütötte át vagy miért pattant le. Pontosabban a csatahajóknak jó lesz, mert nem veszítenek mindentől HP-t. Amúgy a lövedékeknek van átütő ereje, szórása csak még nincs kidolgozva rá az interface ami mutatná is. Majd talán egyszer. Utoljára szerkesztette: davidbog, 2015.03.27. 20:14:52
hát igen,de ha végtelen torpedód van akkor majdnem mindegy ha a pálya végéből vaktában tolod el hátha belemászik egy bb :D meg se merem kérdezni tier 10es destroyernek mennyi a torpedó reload timeja :D
Az amcsi brutál. Azért kicsit se OP a tűzgyorsasága. A nagyobb tier-es torpedók messzebbre is mennek majd 20 km. de azért 20km betalálni torpedóval na az nem semmi.
A Des Moines, egyértelmű. Brutális. Oké, a torpedó sokat sebez, de egy perc alatt 10 sortűz, és pontosabb és könnyebb célozni mint torpedózni. Ha valamit a Des Moines célba vesz, annak annyi.
srácok,szerintetek amcsi tizes cirkáló a 6 seces töltéssel vagy a japó a torpedokkal lesz e jobb? Vannak érvek ellenérvek,nem nagyon tudok dönteni,időm meg csak egy tree húzásra van,de még igy is necces hogy hamarabb befigyel egy esetleges wipe :D nem tudom magas tierben mennyire op a torpedó,mert ott azért egy cirkáló nagyságú hajóval nehéz lehet pl egy yamato 5 km es körzetébe menni
szerintem simán elképzelhető hogy még a 15GB is el fogja érni, a tartalom bővülésével arányosan nő a méret is.
Space needed on hard drive for game installation: 19.5 GB. Parameter Minimum Requirements Recommended Operating System: Windows XP/Vista /7/8 - 64 bit Windows 7 64 bit Processor (CPU): Core2 Duo E6750 Core2 Quad Q8200 Active Memory (RAM): 4GB DDR2 4GB DDR2 Graphics Card (GPU): GeForce 9600GT (512 Mb) GeForce GTX 550 Ti 1024 Mb Audio Card: Compatible with DirectX 9.0c Compatible with DirectX 9.0c Free Space on Hard Drive: 30GB 30GB Internet Connection Speed: 1024 Kbps or higher (for voice chat) 1024 Kbps or higher (for voice chat)
Arról van valami infó, hogy mik az ajánlott rendszerkövetelmények?
Beruháznék 1 új laptopra ami elbírja ezt a játékot is. (de persze nem csak ez miatt) I5-ös prociban gondolkodok, 1,7-es órajel 8gb memória Nvidia GeForce GT 820M-840M
Szerintetek?
Azokat megtaláltam, de gyakorlatilag 2-3 ember volt rajta :(.
Van valami hunchat szerűség ahol a honfitársakkal egyberverődve lehetne bandázni?
12 az smafu. Szegény nyomorult Aurora-t úgy 18 km+ feltettről az első percben egyetlen sortűzzel. Jó meccs volt. Persze az a vicc, hogy az a legkisebb pálya, és sok hajó eleve a csatahajó lőtávolságon belül kezd
Nem is gondoltam volna, hogy 10-15 meccs után én leszek a tengerek elpusztíthatatlan igazságosztója. Csak arra számítottam, hogy már az első meccsemen is oneshotolnak és meglepett, hogy nem így lett. Utoljára szerkesztette: csoszi87, 2015.03.27. 09:12:24
Kapitány skillekre tapasztalatok? Gyorsított képzésről?
Köszönöm a válaszokat. Régóta ki voltam éhezve egy ilyen játékra. Egyelőre tetszik is a játék. (amcsi 1es hajó szerintem elég erős) És ezen a szinten még úgy látom célozni se tudnak, mert 1v1 ben nem 1szer 3as szintű hajót ütöttem le vele.
Ezt az oldalt érdemes megnézni (főleg a captain's academy videókat), sok mindent elmagyaráz a játékról (HE vs AP, "gyenge" pontok a hajókon stb.).
Ja és aki beta kulcsot szeretne és van egy kis ideje, twich-en rengeteg stream-en lehet nyerni, olyanon is ahol alig van néző és így elég jó az esély. Szerintem, aki nagyon akar és rászán egy kis időt (és egy pici szerencséje van) pár óra alatt szerezhet kulcsot.
Nem egészen olyan mint a wot. HE vel mindent lehet sebezni és nagy eséllyel okoz tüzet. Kimondottan gyenge célpontok ellen érdemes HE lőni. Például csatahajóval kis romboló ellen. Azonban csatahajóval Mindenre érdemes APt lőni. Cirkálóval én vegyesen használom, messzire HE közelre AP. Hordozóra HE érdemes lőni mert akkor kigyullad és nem szállnak fel a repülők.
Átlagsebzés nincs,se átütés nincs megadva, biztos van és van random % is, de nem tudni ezek mennyik. A youtube on egy magyar gyerek tett fel stream videókat, lapozz vissza, be voltak linkelve.
Értem. Akkor alapvető dolgokat kérdezek. AP és HE között ugyan az a különbség mint wotban? És hasonlóképpen kell-e használni? Gondolom a hajó teste jobban páncélozott és a puha részeket könnyebb sebezni HE-vel, mit pl a fedélzet, híd. (ekkor ezek gyulladhatnak is, és rongálódnak. Az AP-nak van-e átlag sebzése átütés esetén? (habár mondtad, hogy sok probléma van még) Van-e arról videó melyik hajót hogyan kellene használni? Mára befejeztem a hülye kérdéseket. Köszönöm előre is.
Az a gond, elmélet van csak, a gyakorlatban nem tudni biztosra hogy működik mi van benne mi van kész, és Állítólag sok minden lesz még átdolgozva például a sebzést illetően.a fejlesztők se mondanak túl sok részletet. Idővel talán többet tudunk majd.
Megnéztem én is a rombolót ma, Samson. Hát én is azt mondom, hogy nem nekem való. Előtte a cirkálókkal brutális adok-kapok csatákat toltam, most meg lényegében egyetlen sorozattól süllyedek... Ráadásul külön váltogatni kell az ágyú és a torpedó közt, az ágyú meg alig sebez. A szikla mögül előbukkanó cirkálót megsebezni nem tudtam és már kilőtt... Maradok a cirkáló-csatahajó vonalon...
Üdvözletem mindenkinek. Volna 1 olyan kérdésem, hogy esetleg létezik-e kezdőknek összegyűjtött Faq, mint a wot topicnál? Esetleg hajó típus leírások? Vagy lövedék mechanizusról szóló anyag. Habár ha hasonló mint wotban, akkor nem sok mindennek kell utánajárni. Láttam Dantes hsz-ét. Azon felül keresek még anyagot. Illetve a sidescrape manőver itt is működik? Utoljára szerkesztette: csoszi87, 2015.03.26. 21:36:58
Csatahajóval lőjj AP-t, max kicsi, igen gyengén páncélozottakra lőjj HE-t. Amúgy AP, a távolság nem igazán számít, kivéve ha épp immunity zone-ban van a célpont. Márha ez a funkcó egyáltalán benne van a játékban, itt arról van szó, bizonyos távolságból az AP lepattan. De hogy ez a funkció van-e a játékban? Cirkóval, közepes távolságból szoktam AP-t lőni bármire. Akár rombolókra is, ki lehet szedni őket egy sorozattal.
Az újratöltés ennyi. Lesz még több is, nagyobb csatahajókon, és ez a dolog még reális is. Ha gyorsan töltő hajó kell, akkor Cleavland. Tier 6-os, iszonyat OP, hat másodpercenként tölt újra. Meg, a tier X-es Des Moines. Szintén hat másodpercenként ad le egy sortüzet.
Rombolókkal, hát...nem egyszerű, manőverezni kell és füstöt nyomni, és jól időzíteni a torpedó találatokat, és gyakorlatilag spam-elni a torpedót, annyit és annyiszor lőni amennyit csak lehet. Igaz ez elég hülye és gáz taktika, de a torpedók sebzése brutális, és sok kilőtt torpedóból néhány talál, és dől az XP meg a credit. Mondjuk utálom akik ezt csináljak rombolóval :)
Hát kipróbáltam a játékot, vegyes sikerrel. Elég jól ment az elején, mihelyt elértem a 3-as szintet, megjelentek a napi küldik, mindjárt elvesztettem az összes csatát. Sikerült eljutnom a 3-as japán csatahajóig, 26-27 mp az újratöltés??? Ez durva. Mellesleg nem értem a sebzési rendszert, 5-6 km-ről már töltöm az AP-t és meglepődve tapasztaltam, hogy elég sokszor 113 és 135 sebzések mennek csak be, és mindegyik találat csak ennyi. Mind csatahajóval, mind cruiserrel? Erről tudna nekem valaki egy kis tájékoztatást adni, hogy milyen távolról mivel érdemes lőni? Rombolóval egyenesen béna vagyok, az nem nekem való. Egyelőre tetszik, csak rá kéne jönnöm pár dologra. Utoljára szerkesztette: malystryx3, 2015.03.26. 21:03:14
Hatból hat vereség. És persze nem talál, nem sebez. Érdekes, tegnap mindent megnyertem, talált, sebzett, robbant. Ma semmi. Nincs ebben semmi rendszer, csak random az egész.
Ha elite lesz a hajó van lehetőség "gyorsított képzésre" mint a wotban?
Azt hogy lehet megoldani, hogy egyszerre lőjön minden ágyú? Kerestem a gombkiosztásban de sehol nem találtam.
Jaj de utálom az olyan kicseszett idiótákat akik nem mozognak. Áll egy helyben a hajójával, nem AFK, mert néha vissza tolat egy sziget mögé, majd újra kijön, lő , vissza tolat...egy csatahajóval kempingezik! Mia?! De mi? Mi van a fejében az ilyennek? Nem gondolja azt hajó...úszik...víz! És hogy az ilyen egy helyben álló észlényeket miért nem kapja egy hordozó az összes bombájával a torpedójával? Olyan könnyű célpont lenne.. Álldogál hajóval. Bár hát láttam már előre rohanni és bázist foglalni hordozót is .
Elvileg lesz bővebb legénység, tisztek. De...ki tudja?
Igazából a modulokra gondoltam és a legénységre. Mert ugye a WoT-ba mindig is volt legénység és modul. Az hogy hogy működöt más kérdés. Jó van egy kapitány amit lehet fejleszteni és a többi? Ő rohangál az ágyúk és a parancsnoki híd között. A működési mibenlétét kellene a bétában fejleszteni de a legénység a modulok alaposabb integrálása a játékba alapnak kellene lennie mert később valszeg már nehezebb berakni és vagy elfogadtatni a néppel.
Olyanra gondoltam, hogy mondjuk a hajtómű ott van-e ahol elvileg lennie kell? Vagy csak úgy véletlenül ad be ilyen sérülést? Jó lenne ilyeneket is tesztelni, de hát ezeket nem lehet.
ha már feliratkoztál akkor anyi a teendőd hog vársz amíg küldik a kódott illetve ha találsz egy kódot és kinyitják a regisztrációt akkor ott megadod és az oldalon a feliratkozós szöveg helyett a letöltés jelenik meg
Nem arra akartam célozni hogy nem, általánosságba linkeltem :) hogy mint ennél a képnél leírják mi hol van kb játékban úgy kell elképzelni hogy azok a területek mind megvannak írva és ha esetleg ott találják el. akkor mire kell számítani mondanám hogy egy fának a gyökerét vagy a lombját.
Törzs től indulva errgó meghúzod a ravaszt és lősz. elérsz egy ágat ami mondjuk a ellenfél hajó osztálya, tovább ágazik milyen területen éri a golyó tovább ágazik, milyen lőszerel , tovább ágazik, stbstb
Tegnap én is feliratkoztam béta kulcsért, de nem igazán tudom hogy végül is hogy működik a behívás. Valaki ezt el tudná magyarázni?
Én is tudom hogy vannak adatok megadva, de sok minden nincs. Mint a szórás-pontosság, és hogy ez milyen elven működik. Nincs átütés. A sebzésnél megvan adva egy érték, de vajon van minimum-maximum szám is? Mennyi lehet a random szorzó, itt is 25 %? Stb, stb. Lehet később több minden kiderül, de most nem sok mindent lehet tudni.
Itt is vannak megadva adatok a hajókról, amit a wotban szintén kiírnak azt jobboldalt tudod megnézni . alapból össze van csukva mindegyik menü rész de megtudod nézni az ágyúk számát páncélozottságot stb. Most nem tudok pontos képet mutatni róla, mert meló helyről vagyok. Tény hogy minden egyes fegyvere meg egyébre nincs kiírva de szerintem azt majd később fogják betenni. Később szerintem magán a hajón is több mindent lehet majd fejleszteni.
Ja, hordozóra úgy szoktam HE, amíg nem lángol, aztán AP ha elég közel vagyok és jó szögben rá látok a testére. Ha nem, HE. Pensacola-val tegnap lazán szétkaptam egy hordozót, ezzel a módszerrel azt hiszem a Ranger-t, plusz a gépeinek a felét lekaszálta a Pensacola légvédelme. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2015.03.26. 13:16:46
Ezt el tudom képzelni, de azt nem értem miért nincsenek adatok megadva? A Wot-ban ott van, ennyi szűkülés, ennyi a pontosság. Még olyanok adatokat is meg lehet találni mennyi az álca érték mozgásban,vagy ha áll, stb. Itt miért nincs semmi? Meg, miért vették ki a training room lehetőséget? Nehogy random csatán kívül tesztelgetni lehessen?
Programozó révén azért átlátom nagyjából a helyzetet, miként írhatják. Persze ez csak merő találgatás nálam, de ezek olyan dolgok amiket nem is nagyon fognak ki írni, hogy lásd, mert mindig más érték lesz. Intervallumokat kell elképzelni. Pl: Tegyük fel, hogy minden osztálynak más a szórása. cruiser ,destró, bs ezen belül minden szintnek megvan adva egy szórási érték. Mondjuk a bsek-nél alapból 0-10 közötti a pontosság. Minden lövésnél kap egy random számot e között az érték között. Ehhez mondjuk még hozzá jönne az ágyúknak a random száma + a tier random száma így kapsz egy pontosságra egy számot. Ez mondjuk legyen a 18 minden számnak a maximumát össze adva százalékosan kilehetne számolni mennyire pontos. tegyük fel 20 a max pontszám, akkor a 18 pont az 90%os pontosság a hajónak. ezeket meglehet tolni még jó pár finomsággal is akár. pl egyszer már megsérül a tornyod akkor romoljon 10% kkal a pontossága stb.
Szóval ez egy eshetőség de mondani tudnék még vagy 10 variációt is mi lehet. Ha meg is osztanák azt hogy miként van azt ne mit a bétába fogják megtenni.
"Nekem személy szerint 150 csata után plusz a két hétvégi teszt után inkább amolyan vásári céllövölde a dolog. Nem mondom hogy rossz de ezek a szerkezetek sokkal összetettebb dolgok mint pl.: egy tank a WoT-ban több dolog van lemodellezve mint itt."
Kérdés Mire gondolsz. Béta időbeli Wot-ra vagy mostanira. Mert a mostanival nem hasonlítható össze. mert megannyi patch érkezett hozzá ami mindig újat adott hozzá. Például a tanknak az eltolása nekimegy és sérül. Mind később került be. Az elején még a roncsokat se lehetett tolni most meg lehet.
Megértem mindenkinek a problémáját a játékkal kapcsolatban de ne akarjatok egyből olyat amit másik játékban is kb 5 év alatt hoztak létre.
Egyetértek azzal is hogy lőszer kompenzálás kell a torpedóknál főleg. Mert mint írtam gránátoknál nem sok értelme van korlátozni mert még egy cruiser is elbír 1000 gránátot bőven és 20 perc alatt folyamatos lövéssel sem lőne ki annyit. bssel amit max lőttem az is 244 olt. esetleg belehetne tenni korlátozást arra hogy a lőszerelosztást te tudd szabályozni melyikből menyit tennél be Utoljára szerkesztette: kailee, 2015.03.26. 13:12:20
Hát elméletben: Az Ap akkor sebez ha átüt. Két lehetőség van: át megy az AP a hajón mivel gyengén páncélozott és nem robban fel. Vagy nem üti át. Ha mondjuk a hajó test közepére célzol, és megfelelő szögben és ívben, akkor az Ap behatol a hajó belsejébe, és mivel elég nagy ellenállásba ütközik(bele modulokba) felrobban. Na ez a elmélet, a gyakorlat...
Amúgy cirkálóval, ha látod csatahajó lő rád, forduld ki a lövést, meg igyekezz eléggé ,,ferdén" helyezkedni hozzáképest, így nehezebben talál el, és ha el is talál az AP-k rosszabb szögben csapódnak be. Fordított esetben a hajótest közepére kellene célozni.
Aztán ott van az immunity zone, ami elvileg...vagy van, vagy nincs. Én nem vennék rá mérget hogy létezik.
Csatahajóval tényleg így van, lövök: 11k sebzés. Második lövés 260. Mi változott? Ugyanarra, olyanolyan szög, ugyanolyan távolság. Vagy mégsem.
Aztán az is lehet, egyszerűen csak random az egész. Azért én csatahajóval csak AP-t lövök, és ha jó napom van, minium 50-60 ezer sebzés akad vele. Tegnap cirkálóval vegyesen HE és AP-vel 60 ezer feletti jött össze.
Nem tudtad hogy a destroyereken beépített torpedógyár van? Én még a lőszereket nem értem.Ha én lövök csatahajóval Ap-t semmit sem sebez,engem cruiserből 1 lövéssel kilő csatahajó.
Kitakami tudtommal fizetős, szóval alap hogy OP :). Ez a lényege, pay to win :). Utoljára szerkesztette: Marfy, 2015.03.26. 12:50:35
Ja, a végtelen torpedó nagyon vicces. Találkoztál már a Kitakami-val? Na az ám poén, amikor egyszerre nem is tudom fejből hány tucat torpedót indít., majd egy perc múlva újra és újra és újra...végtelenségig. Bezzeg a repülőgép az fogyóeszköz. Meg a vadászokon is elfogy a lőszer. Ez is beszarás, a legmagasabb szintű vadászokon nincs annyi lőszer, hogy leszedjenek hatnál több ellenséges gépet. Ami nem kicsit szívás, ha 12+ bombázó támad meg...na mindegy ez is más téma, és az rendben van hogy kifogy a lőszer, kifogy a bomba, és repülőgépek száma véges, de akkor a torpedó miért végtelen? Ha a torpedó lehet végtelen, a repülő is lehetne, persze hülyeség volna.
Mégegyszer, neked is mondom, én is feltételezem hogy van szórás, van valamilyen pontossági érték, de nem tudom. Mivel se számok adatok nincsenek, se semmilyen információ a rendszer működéséről, és kirpróbálni se lehet trainig room-ban. A random csata nem jó erre. Ugyanez áll a sebzésre , átütésre. Én is feltételezem hogy működik, de nem lehet tudni semmit, mivel ügye se adatok, se semmi. Vagy így van, vagy máshogy van,vagy ki tudja. Oké, tegyük fel, van valamilyen szórás, de hogy működhet? Hajónként tér el, vagy ágyútípustól függ? Vagy attól hogy csatahajó, cirkáló? Vagy távolság függvényében változik? És az ilyen adatokat, miért nem lehet beleírni a játékba, ahogy a Wot-nál?
Ezért kételkedem én, a szórásban, a sebzésben , mindenben , mert semmit nem mondanak el rendesen hogy is működik. A találgatást meg nem szeretem, a random csatákból meg nem lehet rendes következtetést levonni.
A kérdés csak annyi merre fog változni ...ha fog. Főleg annak tudatában hogy "régen" külön volt szedve a vízbetörés és a "sima" HP. Nos ez már nem így van. Nekem személy szerint 150 csata után plusz a két hétvégi teszt után inkább amolyan vásári céllövölde a dolog. Nem mondom hogy rossz de ezek a szerkezetek sokkal összetettebb dolgok mint pl.: egy tank a WoT-ban több dolog van lemodellezve mint itt. És hiányzik a lőszer mennyisége is. Van egy ladik méretű hajó és sz@rja ki magából a torpedókat. És a láthatóság is rémálom 20km van tőlem de úgy nézem mintha mellettem lenne, főleg célzok is. Nos remélem változni fog ahogy mondod.
Ja. Mert logikus. Igen, a logika a WG erőssége. Nem mondom, hogy tévedsz, de nem tudhatod. Sejteni lehet, de honnan tudod? A fejlesztők közé tartozol, tudod hogy írták meg a játékkódot? Nem. Csak találgathatsz, mivel semmilyen adat nincs megadva. Egyáltalán, a szórás mitől függ? Távolságtól? Ágyútípustól? Hajótípustól? Van egy random százalék? És ha igen mennyi? Ezt se tudhatod, mivel nincsen egy adat se. Tippelni lehet, meg találgatni, de nem tudhatod. Mégis mennyi mondjuk a Fuso esetében a szórás? És melyik a legpontosabb ágyú? Ezt se lehet megválaszolni.
Ha legalább ki lehetne próbálni a traning room-ban, mozgó célpontra, álló célpontra, 10 -15-20 km-ről, többször letesztelni, akkor lehetne valamit sejteni. De ez se lehet, és emellett semmilyen adat nincs megadva.
Tudom hogy van olyan felszerelés, ami elvileg pontosságot növel valahány százalékkal, de mihez képest növeli? Mi az a szám, amit növel? A WOt-ban ha már azt mondtad példának, ezek a számok ott vannak, leolvashatók.
Az hogy te a random csatában mit tapasztalsz, az egy dolog. De mondom: lehet hogy igazad van, én is arra gondoltam először, hogy van szórás, pontosság érték, és az alapján működik, vagy hogy ezt még be kell szorozni egy random százalékkal.
Egyébként se értem, azért kéne a pontosságban különbségnek lennie két hajó között, de én ilyet nem vettem észre. Például a Mogami és a Pensacola ugyanolyan pontosnak tűnik, de lehet nem így van, én érzékelem így, de mivel adatok nincsenek, le tesztelni nem lehet, így csak az van amit én érzek, ami vagy úgy van, vagy nem.
Egyetértek Geroge-al . Szórása mindig van a fegyvernek. Pontosságát lehet fejlesztéssel segíteni (bár eddig én még nem tapasztaltam vele javulást Nagatoval). Az hogy a célkereszttel oda célzol pontosan és hogy az ágyúk ara lőnek de éppen körbelövik 3 dologtól függ leginkább.
1. Az ellenfél mozgása, hiába célzol elé mögé stb ha épp akkor nyomja meg a változtatást, amikor te lősz már nem oda fog menni a lövedék. 2. A saját hajód mozgása is befolyásolja. Ha te is fordulsz belassítasz az is számít nem is keveset. Mondanám ha lőni akarsz a saját hajódnak fix sebességen kell lenni és fix irányba haladni, másképp még nagyobb lesz a szórás. 3. Maga az ágyútól függ. hogy mennyire pontos. + a fejlesztések hozzá.
A lagoláshoz: nálam is szokott időnként ilyen előfordulni főként akkor amikor 20 kmere lévő hajóra távcsőben nézem akkor ugrál de akkor is csak addig amíg a gép alkalmazkodik hozzá ez leginkább grafikai lag vs net mennyire tud a 2 ő alkalmazkodni a hirtelen ráközelítésre. Legalább is ez az én tapasztalatom.
"bár tudnám hogy mért van az hogy mennék 2-es hajóval és tier1-3-ban majdnem 100 ember várakozik és 3 perc-be kerül hogy összerakjon egy csatát sztem ez még lassab mint amit a wot szokott produkálni :("
HA a 100 ember ugyan azon osztályba van akkor nem fogja elindítani. gondolom mindegyik osztályból kell egy minimális létszám a válogatáshoz. ezért fordulhat elő hogy tovább kel várni. ha mindegyik osztályba vannak elegen akkor gyors a válogatás.
Általánosságban: Sokan szerintem elfelejtik hogy még zárt bétába vagyunk szóval még fog változni sokat. Sok hozzászólást olvasok amiben nem tetszésüket fejezik ki és más játékhoz viszonyítják. Mint zárt béta WOT-os elmondhatom hogy a az is alig mutatót valamit magából az elején és csak menet közbe jöttek be az újdonságok. Véleményem szerint a Warships még előrébb is van fejlesztésbe mint anno a többi volt.
Tesztelés a lényeg a hibák felfedezése és az új ötletek felmutatása, javító ötletek, Amiket fórumra kéne írni. Mert ha csak itt írjátok attól nem fog változni semmi. Ha majd nyílt béta lesz akkor lehetne jobban kritizálni a dolgot, mert az már közelebb fog állni a véglegeshez.
De el lehet dönteni elég egyszerűen. Minden ágyúnak van szórása. Hogy miért? Egyrészt mert így logikus, másrészt ha nem lenne, akkor minden esetben pontosan oda tudnál lőni ahová a célkereszt mutatja már pedig ez nem lehetséges, harmadrészt meg van egy felszerelés a nagyobb csatahajókra, ami megnöveli a lövések pontosságát (azt hiszem) 10%-kal.
Nem várom hogy mindig célba találjon. Arról van szó, mintha nem oda érkezne ahová céloztam. Mintha tegyük fel 15 km-re lévő célpontra célzok, és 15 km helyett, csak 14 és félre lő. Ez lehet tényleg lag, mint ahogy lentebbb írták.
De az is lehet, neked van igazad, és minden ágyúnak van egy szórása. Csak az a probléma, a WoT-ban ez tudott, ismert adat, minden ágyúnál ott van ,hogy mennyi a pontossága, ebből következtetni is lehet, hogy X távolságra mennyivel mehet körülbelül arrébb. Az egy dolog hogy WOt-ban van szórás, de itt? Nem tudhatod. Semmi ilyen adat nincs ,megadva. Vagy van szórás, vagy nincs.
Én egyébként pontosságban se vettem észre különbséget két hajó között, ez is elég érdekes. Szóval, vagy így van, vagy nem, mivel se pontosság, se szórás semmiféle ilyen adat nincs megadva, nem tudhatjuk.
És letesztelni se lehet, mivel a training room -o kivették. Nem lehet eldönteni hogy működik.
"Olyan mi a fenéért van, hogy egyszerűen nem lehet célba találni? Ugyanazt a hajót 20 km-ről telibe találom. 14 km-ről meg egyszer se. És mielőtt valaki azt gondolná, nem a sebességét becsülöm meg rosszul. Nem elé vagy mögé lövök, a gránátok a hajó oldala mellet, ahhoz nagyon közel csapódnak a vízbe. Mintha a távolságot becsülném meg rosszul, de hát nem. A cél kereszt ott van ahol lennie kell. Akkor mi ez ilyenkor?"
Bugyuta kérdés. Azt várod, hogy valahányszor becélzol egy hajót, akkor minden esetben telibe találd? Ugye hogy nem... ha éppen olyan a szórása az ágyúnak, akkor hiába van beállítva jól a célkereszt, körbelövöd a másikat. Mint wot-ban, hogy a célkörön belül, bárhová mehet a lövedék, de ezt tudnod kellene ennyi wotos meccs után :)
Lag. Tiszta lag az egész játék, szaggatva mozognak a hajók. Tegnap többször is elém "teleportáltak". Gyakorlatilag nem ott van a valóságban ahol látod, ezért hiába látod találatnak, nem adja meg.
Ha tetszik akkor gyúrj a Fuso ra . Hat torony, 12 ágyú. Hatásos. Azért én a cirkálókat jobb szeretem, délután tettem be képeket, kis pensacola több mint 60 ezer sebzéssel.
Ez a Kongo csatahajó egy állat, egy szerencsés sorozattal leszedtem egy cirkáló fél Hp-ját, és ki is gyulladt. Ugyanazon meccsen egy sorozat elvitt egy rombolót. Ezt szeretni fogom :)
Érdekes ez mikor hogy. Jó nekem tier 6-7-es hajóval megyek, van hogy 10 másodperc, van hogy két-három perc.
bár tudnám hogy mért van az hogy mennék 2-es hajóval és tier1-3-ban majdnem 100 ember várakozik és 3 perc-be kerül hogy összerakjon egy csatát sztem ez még lassab mint amit a wot szokott produkálni :(
Megválaszolták a ticketemet, legyek türelemmel és remélik be fogok kerülni.... Remélik.. Mintha nem rajtuk múlna.
A fogyóeszközök nem baj hogy nem fogynak el. Szar lenne ha csak egyszer lehetne tüzet oltani, bár amúgy meg van ami fogy, füstöt és a extra erős AA-t ,a csatahajók HP visszatöltését nem lehet végtelenszer elsütni.
"Úgy látom végtelen a lőszer, ami mondjuk nem hülyeség ekkora hp-k mellett... Nem látok külön fogyóeszközt, pl elsősegély, javító, távcső, ilyesmi. Legénység sincs. De nem is nagyon zavarnak ezek a dolgok... Szóval egyelőre bejön a játék így tier1-2-ben, sokkal rosszabbra számítottam, bár a +2 tier itt elég nagy probléma: a sokkal több hp és a sokkal több ágyú miatt durva hátrányba lehet kerülni, főleg majd magasabb szinteken..."
Engem pont ezek zavarnak hogy nincs, de nem vagyunk egyformák. Részemrol elmult az ujdonság varázsa de hátha jo lesz ez.
Sziasztok. Én tegnapelőtt jutottam be, mikor kiírták, hogy lehet jelentkezni, gyorsan feliratkoztam és pár óra múlva kaptam a mélt, hogy tölthetem lefelé és játszhatok...:)
Így is tettem. Mivel késő volt, 3 kört mentem, 2 japán, egy amcsi. Mindet nyertük, 4 hajót süllyesztettem el a legelső játékban. Tegnap már keményedett kissé, volt pár vereség, de nagyobb arányban még mindig győztünk, többször kilőttek, de azért izgalmas körök voltak.
A sok tankos játék után meg kell szokni, hogy a hajók nem igazán fordulnak meg helyben, nem állnak meg azonnal, az ágyúk is nagyon lassan fordulnak körbe és nem minden esetben lehet minden ágyúval lőni. Ettől még nagyon izgalmasak a harcok, egy pillanatig se lehet unatkozni ha feltűnik az ellenség! :) Nekem nem volt még problémám a lövésekkel, helyes távbecslés esetén mindig bemegy a találat, lassan rájöttem hogyan lehet kigyújtani a másikat, saját káromon arra is rájöttem, hogy nem érdemes legázolni az ellenfelet, mert akkor az én hajóm is elpusztul...
Úgy látom végtelen a lőszer, ami mondjuk nem hülyeség ekkora hp-k mellett... Nem látok külön fogyóeszközt, pl elsősegély, javító, távcső, ilyesmi. Legénység sincs. De nem is nagyon zavarnak ezek a dolgok... Szóval egyelőre bejön a játék így tier1-2-ben, sokkal rosszabbra számítottam, bár a +2 tier itt elég nagy probléma: a sokkal több hp és a sokkal több ágyú miatt durva hátrányba lehet kerülni, főleg majd magasabb szinteken...
Kellemetlen. A cleavland azért elég mozgékony, igyekezni kell elkerülni a sortüzeket. Amúgy: a sebzés továbbra is értelmezhetetlen káosz, most a random megszívatott téged, és az AP maxot sebzett.