Legénység, prémium fiók, prémium hajók. a USS Atlanta, ami már is tetszik, és a Kitakami , amit utálok, buzi torpedó spammelő hajó, de biztos sokan tetszik majd. Modernizácó, ezekkel lehet módosítani a hajó tulajdonságait, ilyesmi.
Ami lényeges, lesz platoon lehetőség. Hát aki majd ezentúl unja az egyedüli hajózást, és magyar...nos, lehet együtt menni ezentúl , szakaszban. ha a szerver működik és nem basznak el valamit megint.
Én egyszer nem fel, itthon se voltam, meg a Wot-tok nem frissítettem két vagy három patch óta. De hogy mennyire nincs szerencsém: végre egy csata warship-nen, rá is érek, épp jól alakul, nyerhetünk is...és...bang...egy-két percre el ment a net.
Lehet, de akkor minek mondják direkt azt ,hogy azért karácsony délután/éjjel van teszt, hogy több ember legyen? Ennek nincs értelme. Jó, a Wot-nál is ez van, annyira logikátlan értelmetlen dolgokat nyilatkoznak és tesznek. Keleti munkatempó.
Ruszkiknál is most van karácsony? Vmelyik classic ünnep az tudom hogy napokkal később van mint nálunk, normáliséknál :)
Mondjuk ahogy elnézem, ha NAGYON akarnák hogy az emberek tesztelgessenek, megnyitnák publikra mint a múltkor. Sztem egyszerűen nincs még értelme tesztelni...
Újból megvillantották zsenialitásukat a WG-nél. A szerveren alig van ember így is, és akkor az a zseniális ötlet, csak délután élnek a szerverek. Karácsonykor. Aha, mert karácsony délután aztán ráérnek az emberek...nekem például mindegyik nap kimarad így. Nem tudom, lesz-e összesen 50 ember délutánonként...és teszik mindezt azért, hogy többen legyenek a szerveren. Most komolyan, szerintük, majd karácsony délután lesznek sokan? Logika...
Töltsd le újra a klienst. valamit írtak is a fórumon , elküldöm privátba
Hát a mai nap alapján , nagyon tragikus ez a játék. 100 játékos sincs bent. Sőt, a 70-et alig éri el. Na el lehet képzeni: 1 vs 1, csaták lehetőleg több tier különbséggel. Nem tudom hova lettek a játékosok, és (oké hétköznap is van, meg holnap karácsony, sokan nem érnek rá játszani) miért nem hívnak be több embert? Egyszerűen úgy nem működik egy teszt ,hogy senki nem tesztel.
Van amiben szerintem jobb, mint a WoT más dolgokban, hát inkább meg nem. Alapvetően mégis csak ugyanaz kiadó felelős érte, az alapkoncepció tehát ugyanaz . Nekem amúgy jobban tetszik, de engem jobban érdekelnek a hajók a tankoknál, és pláne a repülőknél. A lehúzásra, és a bizakodó hozzászólásokra sem kell amúgy hitelt adni. Saját véleményre kell hagyatkozni. A lehúzós vélemények között: -van ami nem igaz -van ami igaz -van ami abból ered, hogy alfa, és emiatt kár lehúzni -van ami abból, hogy ez egy árkád játék, elhiszem akinek ez nem tetszik, de ezt el kell fogadni, hogy nem lesz semmi szimulátor szerű dolog benne
Távol álljon tőlem, hogy a WT tankos részét szidjam. Pláne, hogy nem is tudom mióta el se indítottam, de a hozzászólások alapján, az a játék, minden csak nem biztató, sőt rohadt elkeserítő ha csak fele valós annak a sok panasznak amit írnak róla. De őszintén: nekem mindegy.
Pont az a baj, hogy még mindíg a repülős játék alapán gondolkodsz, amikor már ott van a WT:GF és megmutatják hogy mit képesek összehozni más kategóriában. De persze ezt egyszerűbb azt mondani hogy ahol bénáznak az még csak béta.... igaz, mi köze a bétaságnak ahhoz hogy náluk is ott a russian bias, hogy a modulsebzési rendszer a mai napig nem működik, hogy kezdetektől fogva bénáznak a BR rendszerükkel, hogy a balance minden patchnél afeje tetejére áll stb stb. Ja, a pénzéhességülről meg ne is beszéljünk, a CBnél is hogy húzigatták le az embereket, most meg az amcsi tankoknál is próbálkoztak elég tré módon (ha jól láttam fél szemmel hogy ott is pénzt kértek a kipróbálásért).
De nem is kell a WT:GFről semmit se mondanod, megtették helyetted mások a saját topikjában. És ahogy ladista nagyon jól írta, a WoT is takarózhat azzal hogy béta.... nem az a mérvadó hogy milyen cimkét ragaszt a fejlesztő a játékára, hanem az, hogy szedi e már érte úgy a pénzt mintha éles lenne. És a WTGF meg a WOT is már úgy üzemel....
Szerintem teljesen rendben van az, hogy észlelték a problémát és javították. Ha hagyják a francba, akkor meg az a baj. Nem emlékszem pontosan, de a wot mikor lett "teljes" játék? Még az 1.X-es verziót sem érte el.
Hát igen, ha mondjuk azt nézzük, hogy a wot már évek óta nem béta és milyen szinten nyüzsögnek a hibák, illetve legutóbb a nagy patch után 2 mikropatch is kellett rögtön, ez azért elég botrányos... A WT legalább tudja fogni a hibákat a bétára és emiatt nem is igen érdemes lázadni, hiszen azért béta, hogy hibás legyen...
Én nagyon várom ezt a hajós játékot, mert kíváncsi vagyok milyen lehet csatahajókkal játszani, de nem jutottam be a tesztre. Ha csak egy "tengeri wot", az nagy csalódás lesz. Márpedig ahogy olvasgatom itt a topikot, sokan lehúzzák, többen, mint ahányan lelkesednek. Bár ez kvázi "pre-alfa", így még bármi lehet. De a wot-ot látva sajnos nincs ok fényes jövőben bízni. Gondolom az "arany vásárlás" rögtön az egyik első hibátlanul működő funkció lesz itt is...
Nem istenítek egy játékgyártót sem, de azért azt el kell fogadni hogy a repülős játékuk jó, és hogy a jóval nagyobb WG sehol nincs hozzájuk képest, a tankosról egyelőre azért nem akarok semmit sem mondani, mert még 1 éves sincs a nyílt kiadása, de biztató ez is.
Szerintem még náluk is nagyobb. A hajós játékukra meg gondolni se érdemes. Még egy harckocsi sebzésmodelljét se képesek megcsinálni rendesen, nem hogy egy sokkal bonyolultabb hajóét.
A NF-et majd megkérdezem. Legutóbb olyat mondtak, hogy délelőtt alig vannak de este felé azért van bőven szoba. Morfondíroztam azon, hogy belekezdek ott is, de inkább nem. Túl sok lett ott is a reward hajó, a normál kifejleszthető hajókat szinte senki nem használja, mert elég ócskák már. Meg azt már tényleg szinte csak a fanatikusok tolják. Olyanok akik régen a leggyengébb BB4-essel a Vanguarddal alázták a BB5-ösöket. Az már nem olyan vicces ha én vagyok a food. :D Utoljára szerkesztette: davidbog, 2014.12.20. 08:33:15
Azért a javukra legyen írva, hogy 20 perccel a szerver indulása után, kiírták hírbe hogy elcsesztük, és dolgoznak a javításon. És nem a SerB féle stílusban, hogy szopjunk le egy lovat ha nem tetszik. Mondjuk ez a WoT-hoz képest, némi haladás.
Miért te azt hitted hogy, egy normális hajós játékot fognak csinálni, nem egy WOT féle szart? Te is tudod milyen a WG, semmit se várj tőlük, tekintve mit "csináltak" a WOT-ban levő hibákkal is.... Az egyetlen fejlesztő cég aki egy ilyen jellegű játékot tudna csinálni (jelenleg) az egyes egyedül a Gaijin.
Na. Volt a hétvégi dolog, külön szeveren, lehetett tesztelni. Én ezen felül,benne vagyok a zárt alfa tesztben is, az megint külön szerver. Mondták, a kettő külön van, nem befolyásolja az egyiken elért eredmény a másikat.
Erre belépek: az eredményeim, kifejlesztett dolgoknak annyi, elvesztek, csak a hétvégi külön szerveres dolgok maradtak meg.
És azt, megoldani, hogy elbasszák a két külön szerveren tárolt adatokat, és összekeverjék, ez tarott nekik egy teljes hétig! Ennyibe került megcsinálni.
És nem az a baj, hogy egy rakás hajót kezdhetek újra. Az egy dolog. De mit lehet a WG-től várni? Ha még ennyit is elcsesznek? Hogy várhatjuk el, hogy komoly hibákat kijavítsanak? Nem tudom világos-e. Egyszerűen semmi jóra nem lehet tőlük számítani, benne van a pakliban, hogy elrontják. Tartok tőle, hogy a végén, jól elcseszik ezt a játékot is. Addig ügyeskednek.
Sokkal nagyobb előre tartás kell, és jóval nagyobb a szórás. Lehet találni 15 km fölött is, de te is mozogsz, a célpont is, és a baromi lassan forgó lövegtoronnyal, szinte le kell mászni a monitorról néha, annyit kell elé célozni. Persze attól függ mire célzol. És nagy a szórás, sokszor látom, hogy a teljes sortűz szinte a célpontnál csapódik be, de mégis kicsit mellette. 15km felett mondjuk 100 méter az nem sok, de lehet pont elég ahhoz, hogy az összes gránát mellé menjen.
A másik, hogy AP gránát használatakor, pár km-ről (mondjuk 5-6) is igen pontosan kell találni, vagy kárba megy az egész, és nem sebez igazán sokat.
Az is igaz a gyors tüzelő, meg pláne alacsonyabb szintű hajóknál annyira nem fontos. De a fél percig, vagy tovább töltő csatahajónál, lehetőleg majdnem minden lövés találjon és sebezzen sokat, mert egyrészt drága a lőszer, másrészt elpocsékolt sortűz, fél perc malmozás, és közben szarrá lőnek.
Mégis, sztem az egy egészséges egyensúly a totál árkád "ráviszem a kurzort azt lövök" meg a hardcore "lemérem a tank méretét, és ismerve az ágyúm pontos paramétereit meg a szélsebességet és a helyi páratartalmat, beállítom a csöemelkedés szögét" közt.
Nekem kimonottan tetszett, mert kell hozzá egy kis gyakorlat és ad vmi sikerélményt ha elsőre-másodikra megvan a távolság.
Nem utottam el odáig azért kérdem, 15 km-en mitől nehezebb célozni mint 8-on? Nagyobb előretartás miatt meg hogy esetleg randomisten miatt jobban szórnak a skulók?
Van valami infód az NF játékosszámáról? Azt látom hogy a 3Ds NF bedöglött, az EUt is bezárták, US szerverből maradt kettő de ott is már csak úgy van, hogy a 2 évnél régebbi accountokat már nem tudják visszahozni... gondolkodtam a visszatérésen, de új accot kellemne kezdeni plusz ha megint 10 percet kell várni egy csatára akkor bele se kezdek....
Ez nem csak arcade lövöldébe nem passzol, hanem sehova se. Pont ezért semmi értelme nincs a WT-ben se az optika vonalkázásának, a pálya rácsozata alapján szinte ránézésrel meg lehet mondani, hogy mekkora a távolság. Jól el rontották. Ezt is.
Csak annyi kéne, hogy a lövegcsövek szögállásait a játékos adja meg. Aztán a becsapódások után lehet korrigálni. MInt a NF-ben. Bár ilyen 3D-s kameranézetben kicsit körülményes lenne.
Hát, én abból indulok ki a WoT-ban nem ritka egyáltalán, hogy a játékos azt se tudja mennyit üt át melyik lőszer, mennyit sebez, hoba érdemes célozni, mennyi a páncélvasagás, pedig pedig ezek az adatok kiszúrják a szemüket.
Persze, én is írtam nekik. És elvileg egyet értenék, csak, na. Be kell látni vannak bizonyos korlátok. Egy részük a fejlesztők hibája, más részével viszont nem lehet mit tenni, mert a játékosállomány, olyan amilyen.
Azzal is egyetértek, ez nincs kész arra, hogy végleges legyen.
De, na, időjárás, legénység, más fajta csaták: ezek befognak kerülni, legalábbis azt ígérték.
Viszont, szerintem, a legfontosabb, a sebzés modell, átütés, páncél értékek normális beállítása. Ez az egész esszenciája, legalábbis én ezt gondolom.
Ha mindezek elkészülnek, akkor jó lesz ez. Ez feltételes mód persze..ha...egyszer...megcsinálják...ezt mind ígérték...de hát, a WG és az ígéretek? Most erre megint mit lehet mondani?
Nos megmondom őszintén nekem a WT-es távolság mérés bejött és meg lehet tanulni. Ugye adva van egy mini térkép amin vannak négyzetek, csak annyi kell hogy tud mekkora a térkép pl. kurszk 5x5km és 10x10 re van osztva ergo egy rács 500x500méter ez alapján be lehet lőni a célpontot. Persze ez nem passzol egy arcade lövöldébe.
Ettől függetlenül leírtam amit gondoltam a játékról. Elvégre azért kérték ki az én véleményemet is. Ha senki nem írja le, csak hümmögés van, hogy jó lesz ez a játék így, ahogy van, akkor jön majd a csalódás, mert így nem lesz jó ez a játék. Sokkal hamarabb rá fognak unni a játékosok mint a warplanes-re. Valami ötlet kellene. Ha most valami komoly éttermi menüről volna szó, akkor mondanám, hogy így semmi esetre se tálalják. Nem készült el sem a főétel, sem a köret. A díszítésen is alakítani kellene, de a legnagyobb baj szerintem a fűszerezéssel van. Egyenlőre a són, kívül semmi más fűszert nem használnak, pedig annyi, de annyiféle módon lehetne ezt fűszerezni.
Szerintem : távolságnál, szigeteknél, időjárásnál sokkal fontosabb lenne -egyensúly a hajóosztályok között -sebzés-páncél-átütés beállítása - a hajók részegységeinek részletesebb kidolgázása. (lőszerraktár, modulok , hajócsavar, lövegtorony beragadása, bár nagyjából benne van, de részletesebb és jobb kell ennél)
Milyen távolság becslésre gondolsz? 15 km felett így se egyszerű találni.
Igen. A WoT-os játékosok többségnek az is nehéz, a WASD gombokkal mozgunk, bal klikkel lövünk. Ez túl bonyolult.
Most a hétvégén, a hajók fele állt egyhelyben. Hajóval, állni egy helyben? Hát erre mit mondjak? Tökéletes célpont így: torpedóknak, bombáknak, nem tudja kimanőverezni a lövéseket, és ő sem tud rendesen lőni....de azért egy helyben állnak, nyílt vizen. Hát basszus...
Ne mááár nehéz feladat A-ból B-be elmenni... akkor csinálják meg hogy kikapcsolható az a mód, mint Wot-ba, ha nem képes felfogni megérteni dolgokat.De azért nem menjünk már le cserepes növény szintjére mert MMO.
Én rendes, távolságbecslésen alapuló célzást szeretnék, de olyan úgyse lesz :(
Talán a gaijinos olyan lesz, de sztem addigra én már vén trotyi leszek mire azok kijönnek vele. Ha kijönnek egyáltalán, mert úgy tűnik a tankos játékukkal se kaszálnak úgy hogy nagyon növekedhessenek. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2014.12.16. 12:21:19
A sebzés-páncél-átütés még átdolgozás alatt van. Nincs kész.
De ilyen, hogy egy hajóra vigyázni? Jó ötlet elméletben. Gyakorlatban: nem. Ezzel a játékos állománnyal? Ez bonyolult. A-ból B-pontba elmenni is bonyolult a legtöbb embernek. Nem szabad túl nehéz dolgokat ki találni, mert az emberek nem értik. Ez minden ilyen MMO-nak az átka. Az egyszerűbb észjárású játékosok vannak többségben, ők adják a fizető képes piac nagyobb részét...és ez van. Amúgy tetszik a gondolat...de...
egyébként lesznek más játék módok is, nem csak bázis foglalás, tervezik, (felmerült olyan dolog, hogy konvoj kíséret, például) de attól tartok, ezek nem lesznek jók, mert túl nehezek lesznek az átlag játékosnak.
Chat-et a WoT-ban is ki lehet kapcsolni, remélem itt is beteszik.
Időjárás lesz több féle, legalábbis ezt is tervezik.
Sajna elég rossz az ángélus tudásom, úgyhogy csak pár szót írtam nekik. De alapvetően elvoltam vele nagy dolgot nem vártam. Igazából tetszett is valahol. Nos az hogy hajókkal csinálnak ilyen játékot sokkal összetettebb mint egy tankos vagy repülős. Azért kíváncsi is leszek a gaijin féle hajóscsatákra.
Változatosabb, kevésbé egysíkú csaták. Lőszerek, torpedók sebzése. Láthatósági rendszer. Felejtsék el a három pontot foglaljunk el a tengeren dolgot. Tegyenek bele inkább "Vigyázz a zászlós hajóra!" játékot. Magyarán ha kilőnek egy kitüntetett jelzésű hajót, vesztett a csapat. Cél, hogy ne engedd az ellenfelet tüzelési távolságba. Legyen benne időjárás, ne csak ez a nyúlós tenger, mert bealszom rajta. Sokkal kevesebb sziget, sokkal több támogató romboló. Csapat játékra meg találjanak ki valami mindenki számára érthető és könnyen kezelhető irányító, kommunikációs eszközt. A chat ablakot felejtsék el. Az maximum anyázásra való, de arra nem, hogy egy siemkázó játékosnak elmagyarázzuk, mi lenne a dolga. Nagyjából ennyi. ja igen. Arra a kérdésre, hogy kész-e már a játék.... nem dehogy hatalmas átdolgozásokra van szükség.
Thank you for participating in the World of Warships Test Weekend.
We would like to know your opinion on our product now that you've had a chance to play it. Help us in developing the game by taking this short survey and tell us what you liked most and what we have to improve.
Alfa... ami featuret tuti el tudok képzelni hogy lesz benne legénység. Mert az az igazi grindgenerátor, kihúzni a legényeket. Elképzelhetetlennek tartom hogy ez ne kerüljön majd bele.
Hát kiprobáltam a hétvégén.... egyszeru mint a faék. Viszont elvoltam vele. Valahol tetszett is a Battleship-ek brutálisak. T5-ig vittem mindent amit lehetett. Viszont ami zavar legénység az nincs, vagy mi? Egy ilyen hadihajon nem kevés ember szolgált. A sebzés ténzleg fura még igazábol ha találtam akkor sebeztem is, nem volt lepattano vagy hogy átmegy rajta mondjuk ha tornyot lottem. Grafika tetszett. Kicsit olyan érzésem volt vele mint anno 2010-ben a WoT-al.
Köszi nektek, de tegnap éjjel jutott eszembe, hogy kérhettem volna ilyet, epic hülye vagyok az ilyen dolgokhoz (is)..
Köszönöm, közbe rájöttem, hogy az SH4-el elvoltam, az 5 ami gondot okozott. Ott megváltoztatták a célzórendszert. De én se akarom most feltelepíteni, ezt a hajóst várom, sajnos a tesztelésről lemaradtam, így csak read onlyba vagyok itt.
Igen, akkor valószínűleg tényleg ez lehetett a problémáim forrása. Fene se gondolta volna, hogy defaultból be volt kapcsolva egy ilyen full realistic opció és már a tutorialban is ennyire éreztette a hatását. :)
"Dud Torpedoes: Frequently, captains had problems with torpedoes that were duds for various reasons, especially early in the war. They would prematurely detonate, run circles, pass beneath the target by running too deep or impact the target and never detonate!" ;)
Toweliee: Igen értek hozzá vagyis régen eléggé ment, jó biztos nem ultra profi szinten, de ment:) Nagyon szívesen segítenék, ha fent lenne az SH vagy lenne rá időm. Mondjuk egy ideje tervezem feltenni, de nem tudom mikor valósul ez meg. Ennyi idő után és így fejből már nem teljesen emlékszem mindenre. Ahhoz, h beugorjanak a dolgok látnom kéne a TDC-t:D Ha felteszem, írok majd privit.
Mindenesetre, ha ezt beírod googliba: silent hunter 3 manual targeting (vagy 4, attól függ melyikkel játszol, mert mint mondtam az USA tengeralattjárókon kicsit mások a dolgok), találsz leírva és videó formájában is oktató dolgokat. Igaz a legtöbb angol. Amúgy nem olyan bonyolult, mint elsőre kinéz, de azért a megtanulására kell szánni egy kis időt. Ajánlom ezt az oldalt is. Ez legalább magyar, bár nagyon alap.
Egy kezdőnek szemmel az AOB-t nehéz megállapítani (ha nem adod meg közel pontosan+a sebesség sem pontos, akkor csúnyán mellé mehet a torpi, főleg ha a célhajó észreveszi és felgyorsít). Egyébként az AOB-ot könnyen meg lehet mérni a Protractor nevű eszköz segítségével a mapon, csak gyorsan kell dolgozni, mert hamar elavul a mért adat. Az ellen sebességének megállapításánál meg nem mindegy mennyi ideig mérsz, de léteznek erre is segítő módszerek. Van pl. olyan elvetemült, aki képlettel számol sebességet bizonyos lemért és megadott adatokkal:D
4-hez is van egyébként segédlet a fentebbi magyar oldalon, csak van még egy nagy bug a játékban (mintha nem lenne elég a mágneses szenzor nem működése, am ez azért olyan fontos, mert a hajó gerincvonala alatti robbantással sokkal nagyobb kárt lehet okozni, mint egy közvetlen találattal): az ellen sebességének lemérése nem működik. Hiába méred az eltelt időt a stopperrel nem viszi be az adatot a TDC-be és ezt ha jól emlékszem úgy szint nem tudták kijavítani vagy lehet csak ezt? Ú de rég volt bakker:) Bocs kicsit elkalandozgattam és túl hosszúra sikerült a post, de visszajöttek az emlékek:D
Szerk.: Bocsi, csak 3-hoz és 5-höz van célzás segédlet a magyar oldalon, 4-hez csak angolul. Ha rákeresel am azon ne lepődj meg, h több fajta célzási módot is találhatsz, de az alapok kb. ugyanazok. Utoljára szerkesztette: popey8, 2014.12.14. 23:18:39
Ja, és repülőgép hordozókra mindig AP-vel lövök, bármilyen távolságból bármilyen szögből. Azok egyből gyulladnak, és max-okat sebezek beléjük. De hát egy hordozó nem igazán volt páncélozott, viszont a sok repülő, üzemanyag, bomba benne...
A legutóbbi patch-ben kerültek be valami páncél értékek. Barbetta, kazamata, meg hasonló szövegekkel. De szerintem ha van is páncél a hajókon, nincs beállítva rendesen, hogy melyik hajó, melyik részén mekkora értéke legyen, csak valami fals értékel vannak jelenleg. Legalábbis, erre gondolok a tapasztalatok alapján.
Lőszerátütés semmilyen nincs, legalábbis semmilyen érték nincs megadva.
Az AP-nek alapból nagyobb sebzése van. AP-vel egy komplett sortűz 10k felett van , HE-vel úgy a harmada.
Én azt gondolom, jelenleg a szög és a távolság ami igazán számít AP esetében. 305-ös ágyúkkal meglehetősen közelről lőttem egy St. Louis-ra, de eléggé extrém szögben, és alig sebeztem. A fene tudja miért. Bár ara is gondoltam, hogy a hajón áthatoltak az AP gránátok, de robbantak és kijött a túl oldalán...de szerintem még ezt se rakták bele.
De az 100% hogy a páncél nincs rendesen beállítva. (legalábbis remélem,hogy ez nem végeleges) de valami van, mert azt is figyeltem, nem mindegy hogy fedélzetbe, vagy hajó oldalába csapódnak be a lövések. Akkor kell hogy legyen valami eltérés a páncélzatban.
A másik, az se mindegy hol, láttam, hogy az AP közvetlenül oldalról az orr résznél találta el a hajót, és alig sebzett. Amikor úgy középtájra( ahol úgy tippre gépház, stb lehet) tűz, óriási sebzés.
De szerintem ez sincs rendesen még kidolgozva és beállítva.
Engem is zavar a páncélzat kérdése, és hát ott második teszt: Ott az AP alig sebzett, a HE sokkal nagyobbat. Viszont ott eléggé érdekes szögből lőttem, és a fedélzetet. Lehet, hogy a hajók oldalán nincs páncélzat, de a fedélzetre és a lövegtornyokra már beállítottak valamilyen értéket?
Hát nem tudom. Egy benfentes azt írta hogy nincsen páncél a hajókon, ezért nem is nagyon kell következtetéseket levonni abból, hogy milyen távolságból folytak a csaták és hogy mennyit bírnak a hajók.
Mondjuk ha tényleg nincs páncélzat a hajókon (mondjuk azt nem mondta a forrásom, hogy korábban volt-e páncél csak azt hogy most nincs) akkor a HE-nek nem kellett volna mindig többet sebeznie mint az AP-nek?
Ja, és mellé lehetséges robbanás, meg tűz is találatkor. Van aki már látott egyből felrobbanó hajót, a felrobbanó lőszer miatt. Én még nem, nem tudom igaz-e.
Hát nem tudom ilyen számokra gondoltál-e.
Na és mi a következtetés a számokból?
Amúgy ha valami konkrét dolgot kellene tesztelni, ha lesz szerver, letesztelem, csak szólj.
Múlt héten teszteltem: (training szoba, mozdulatlan bot ellen)
Első példa példa Fuso-val egy Kongo ellen, 13,8 km-es távolságból két lövés: HE: 394 és 1298 sebzés AP: 3900 és 3900
Példa kettő:
10 km-es távolságból:
Igen meredek szögből, a hajó fedélzetét érte a lövés: HE:1820 AP: 908 illetve 267.
Példa három : ugyanaz a hajó, Ugyan ez a távolság, viszont derékszögből a hajó oldalába: AP: 3900-3600 sebzés
Mind három esetben az első lövegtoronnyal lőttem csak, tehát teljes sortűz és teli találat esetén, ezt fel lehet szorozni a tornyok számával. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2014.12.14. 22:15:26
Ha még él a szerver nézze meg valaki, hogy hogyan sebeznek a különböző lőszerek. Mert állítólag nincsen páncélzat a hajókon. Lehetőleg csatahajónál. Utoljára szerkesztette: davidbog, 2014.12.14. 22:06:43
Te értesz az SH-hoz? Egy elvetemült pillanatodban Skype-on segíthetnél a célzásban.
Nem elúszott alatta, hanem konkrétan nekiütközött a hajótestnek, kicsit megtántorodott, ekkor veszített a magasságából annyit hogy úgy már el tudott úszni a hajó alatt. De mondom, elég sűrűn beadta. Volt, hogy elsőre nem robbant 2.ra már igen, volt, hogy 5x egymás után eljátszotta velem a játék. Addig meg szétúszott minden irányba az az 5 kereskedelmi hajó amit le kellett volna vadásznom. Szóval kezdhettem is elölről. (Legalábbis úgy emlékszem, hogy 5 hajó volt akik amig nem kezdtél akciózni nem vettek észre.) Extrába nem nyomtam semmi amit külön nem írt a játék. Egyébként mikor kijött a játék utána 1 évvel volt ez, talán cd-n kaptam, szóval valszeg peccselve sem volt. Úgy voltam vele, hogy biztos valamit rosszul csinálok, aztán meg az 1. missionben ki is kötöttem a dán partokon utána meg léptem vissza inkább Might and Magic 6-al játszani. :P