Azt fejlesztik mint wowp-ban. Szerintem ebben sem lesz 3000-nél több játékos. Alig várom a kitalált hajókat. Ha már hajó lesz benne csillagromboló? Jó lenne orosz T10-nek.
Ez egész jó, körökre osztott csatával, viszont az ágyúzásnál van távolságbecslés és a manőverezésnek is van értelme. Nem túl bonyolult ez se, de egész szórakoztató, tegnap éjjel elbabráltam vele 3-4 órát mire sikerült megtörni a Japán hadiflottát :) Bár a hajók konfigolhatóak, sajnos sok variáció nincsen, a főbb kategóriákon belül (fregatt/romboló/BB/CV) nincsenek altípusok - szóval lehetne jobb is :)
Kiss László ír még jó könyveket, de ő inkább az első világháborús vasakat preferálja.
A kezelőfelülete kicsit másmilyen mint a wotnak. Én már azt nagyon megszoktam, és amikor jött a wowp valahogy furcsa volt számomra. Ezért nem tartom túl jó ötletnek a különbséget, de ha az kell megszokom. A repülőket meg természetesen bele kell rakni (Korábbi hozzászólásomban a wowp-ra értettem a "repülőket", elnézést, én fogalmaztam rosszul!)
Engem a kezelő felelet nem zavar, na és ha olyan mint a WoWP? Régen a WOt is így nézett ki.
A hangár a kikerült képeken pofás. A repülők, hát a tengeri hadviseléstől nem lehet elválasztani a repülőket. Sajnos. Mert nekem hiányoznak hogy folyton kibombázzanak, de ez van. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2014.08.27. 19:48:44
Én nem aggódnék az olasz ág miatt. Ha a WoT-ot vesszük alapul lesz ott X-es hajó... Kitalálnak egyet, hogy meglegyen a Tier X. (Lásd WoT-ban a T28 és T28 Prot.) Francia, Orosz ág viszont biztosan lesz viszonylag gyorsan. Főleg az orosz. A kínai után az orosz piac a legnagyobb. Történelmi hitelességet a WG-től meg ne várjunk. De én ezt is el tudom nézni a kiegyensúlyozottság érdekében.
Ami engem nagyon zavar, hogy a menü, hangár, tech tree eléggé hajaz a WoWP-ra. Nagyon erőltetik a repülőket, de az egy zsákutca. Inkább hasonlítson a WoT kezelőfelületére, mert a végén emlékeztetni fogja a "népet" a fertelmes repülős élményekre.
És még egy kérdésem lenne. Nem értek a programozáshoz, de 3 év alatt csak 2 nemzetet és magát a játékot tudták megcsinálni? Mit fejlesztenek ezek a játékon ennyi ideig?
Sajnos. Nem értem, miért nem népszerű téma ez, szemben a tankokkal. Jó, nem vagyunk éppen hajós nemzet, de épp nagy harckocsizók se.
Aha, hát persze előkerülhet esetleg olaszoknál franciáknál valami tervrajt, amit betehetnek X-be. De szerintem az olasz ágért se törik magukat. A francia még esetleg. USA-Japán, Orosz-német-Angol. A többieknél hát kétséges.
Magyar nyelven a hajókról szóló irodalom is elég szegényes. Bár vannak jó könyvek.
Ha a Bismarck, North Carolina, KGV tier 8 lesz, ami elég valószínű, akkor a Littorio is tier 8, ahogy a francia Richelieu is tier 8. Tier 9-re az olaszoknak az UP-41 lenne jó, franciáknak az Alsace. Tudomásom szerint tier 10-re egyiknek sincs semmi. A franciáknak lenne löveg hozzá, nem rég került elő 17,7"-esről részletes dokumentum, de hajó nem nagyon. Olaszoknak se hajó se löveg.
Ja, meg a másik: az milyen már, hogy magyarként semmit nem lehet tudni, például az OMM hajóterveiről, mégis csak az egyik utódállam vagyunk. Bezzeg német! Tigris tankról ezer könyv van magyar nyelven, magyar író könyve és külföldi szerzőké lefordítva. Pedig ehhez mi közünk van? A flottához mégis csak több.
Egyetértek. Lehetne de...lássuk be a mi (magyarok) szép szemünkért nem fognak ezzel foglalkozni. Most nézd meg a kínaiakat. Nem éppen a harckocsijaikról voltak híresek a WoT időszakában. Mégis bekerültek. Naná, sok a kínai játékos, akik fizetnek. Épp ezért nem hiszek a magyar ágban, legfeljebb az osztrákokat meg a magyarokat érdekli. Két pici piac, nagyon kevés fizető játékossal. Azért ez egy kicsit szomorú dolog. Minket mindenből kihagynak. Se tankok, se repülők, se hajók.
De hátha egyszer, legfeljebb prém. hajóként bekerülnek német oldalra a távoli jövőben. De persze olyan játékról van szó, aminek még mindig nincs nyílt teszt fázisa sem. Mire egyáltalán oda eljut, hogy jászható, hát nem tudom, addigra megvénülünk.
Az olaszok mit kapnának magas szintre? Littorio? Annál kellenének nagyobbak is, gondolom itt már valami csak tervrajzon létező hajók jöhetnének számításba. Az hogy hordozó nincs, egy nemzetnél, hát nem kell minden ág, minden nemzethez feltétlenül.
Na, de mire a WoT-ban is lecserélik ezeket a tankokat...ezzel a sebességgel, hát..na addig is megvénülünk mégegyszer, nem kapkodják el a dolgot. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2014.08.27. 16:44:03
A WoT alapján lehetne. A hajóknál amúgyis rengeteg az olyan adat ami nincs rendesen dokumentálva vagy muszáj lesz egyszerűsíteni egyetlen számértékbe. A Vk45.02B lecserélése folyamatban van, pontosan azért mert irreális, már a mostani buff előtt volt erről szó. Most csak megpróbálták népszerűbbé tenni. A T28, T28 proto TD-ket is le akarták cserélni, meg remélem a T110E4 is kodobják majd. A kínaiaknál és a japánoknál nem csak a mostani ágak lesznek. Mindkettőnél lesz elvileg minden, csak változtattak a prioritásokon és jóval később jönnek a tervezettnél.
Az oroszoknak volt annyi tervük az 1. és a 2. vh-ban/után is, hogy ne kelljen átírkálni az adatokat. Például a Project 24-ből biztosan volt legalább 13 verzió. Azt veszik elő, amelyik a legjobban megfelel majd nekik.
A németekhez be lehetne suvasztani őket, csak minek. A németeknek a tervekkel együtt annyi hajójuk volt mint a fene. Szerintem az se lenne rossz ha egy két OMM hajó német premium hajó lenne. Úgy legalább nem kéne rájuk olyan sokat várni és még látni is lehetne őket mert creditet farmolni vagy legénységet fejleszteni mindig kell. Mert amúgy csak nekünk meg az osztrákoknak lennének népszerűek. De az OMM hajókról csak álmokat dédelgethetünk. Egy benfentes szerint évekre vannak attól hogy bekerüljenek a játékba, ha egyáltalán bekerülnek.
Az olaszoknak talán kijönne egy komplett ship tree. De a CV-kkel probléma van. A tier 10 BB-vel szintén. És szerintem a cirkáloknál se állnak túl jól tier 9-10-ben.
Elvileg egy német szerző írt róluk de csak német nyelven, most meg nem mondom fejből, de kerestem egy bkönyvtárban volt meg az adott könyv az egész országban valahol pesten. Így ezt leellenőrizni nem tudom, és bár beszélek németül valamennyire, de annyira nem,hogy hajázási szakirodalmat fordítsak.
Hát igen. A többiben igazad van de. Én a Wot-ot veszem alapul, ez a probléma ott se zavarta a fejlesztőket. Nincsenek hordozók, tehát csak egy ág lenne? A WOt-ban a Kínaiak meg a Japánok nem kaptak se TD ágat, se arty ágat. Sőt a japánoknak nehéz tankjuk sincs. A felsőbb tier -béli tankok meg azok is innen -onnan összekapart, összeszedett, átvariált tankok sok esetben. Igaz, túl régiek a tervek, nem veszik fel a versenyt: de ez mit zavarta eddig is a fejlesztőket? Némelyik tankot, főleg a csak papíron létező tankokat úgy variálták át hogy, mégis csak beleférjenek. Toldják ki a páncélt, és adjanak nagyobb hajtőműveket, A legutóbbi patch-ban csak úgy 200 mm-esre emelték a VK45 frontját. Ha akarják minden tervez úgy írnak át, hogy az megfeleljen. Ezeket a dolgokat simán átírhatják, hogy megfeleljenek.
A fegyverzet meg hát: Az Iowa-kon ügye 9X 406/50 itt meg a terven: 8X 420/45. Hátha az ágyú ilyen formában nem lenne elég, erre is tehetnek egy kis buff-ot. Mint ahogy a WOt tank ágyúit is némelyiket átvariálták, meg olyanokat tettek adott tankra ami nem is volt rajta soha, stb.
Szóval, ja alapvetően én is azt gondolom amit mondták, csak éppen hogy a tankokhoz való hozzáállásukból kiindulva, ha akarnák belenyúlnak a tervekbe, átírnak értékeket, itt egy kis buff, ott egy kis buff, és teljesen jók lennének. A baj inkább az, hogy nem azért nem teszik meg, mert nem lehet, az OMM hajóira nincs akkora piac, hogy megtegyék! Ha annyi potenciális vásárló lenne nálunk mint a kínaiaknál lefogadom, az ág már kész is lenne!
Amúgy majd csak figyeld meg, például mondjuk majd az orosz hajó ágnál, lesznek olyan tervátírások, hogy a hajók egyensúlya meglegyen. De hát az orosz piac nagy. Ez a különbség.
Szerintem az OMM flottáját kis tierbe a Német tech-tree-be be lehetne rakni. Az olaszoknak volt egyáltalán annyi hajójuk (a tervekkel együtt), hogy egy külön tech-tree-be lehessen rakni?
A tervek valósak. Egy hozzáértő ismerősöm szerint van is róluk lektorált irodalom, de sajnos nem tudta megmondani a szerzőt.
Önálló tech tree-be ez nem elég. Se minőségileg se mennyiségileg. Ezek a tervek 1. vh-sak, nem tudnák felvenni a versenyt a későbbi hajókkal. Nem valami gyorsak és túl gyengén páncélozottak. Például fedélzeti páncélnak a 20+20 az semmi, de a bulkheadnak a 20+10 se sok. Cirkálóból még rosszabb a helyzet, hordozó meg aztán főleg. A legkisebb flotta ami még bekerülhet önálló nemzetként az az olasz. De a hordozók ott is elég neccesek. Utoljára szerkesztette: davidbog, 2014.08.26. 17:54:38
Érdeklődnék, mennyi esélye van annak, hogy idén lesz nyílt Béta? Már lassan 2 éve várom, hogy kész legyen...
Az OMM hajóiról konkrét terv szerintem nincsen. Valahol azt olvastam, hogy terveznek ide is egy Európai ágat, ott úgy hiszem benne lesznek. Nem készült több száz hadi hajó, így ami elkészült arra szükség van! De én el tudnám fogadni a német ágban is! Öröm lenne ha az SMS Szent István visszaköszönne benne. Bár nagyon sok reményt fűzök a játékhoz. Az biztos, hogy nem lesz annyira könnyű mint a tankos "bratyó". Abban viszont reménykedem, hogy lesz elég játékos és előbb-utóbb elindítanak majd egy CW-t is. Hihetetlen élmény lehetne. És remélem az is lesz! :)
Kiprobaltak milyen lenne a repulossel egyutt. Azt mondtak a hajok allo bena celpontok. Nem vicces a hajok szemszogebol.
Hát ilyen minőségben azt is nehéz volt kivenni, hogy egyáltalán hajó, nem hogy hány torony van rajta. Kár nem számoltam meg, hány gépet indít. Az a baj, azt se lehet rendesen kivenni belőle.
Valóban a Takao volt, az 5 toronyról és a block típusú hídról még ilyen minőségben is felismerhető. Én nem is néztem végig, a minőség miatt nem bírtam. Ezen a hajón IRL elvileg 3 repülőgép volt, szóval annyit indíthatna maximum. Ez a torpedózás érdekes lesz. Gondolom fix méretű bulge-al rendelkeznek majd a hajók, szóval nem lehet majd tetszés szerint növelni a tórpedók elleni védelmet.
én lementettem a 17 perceset, de tényleg élvezhetetlen. Hajók szépek, jó a kameraállás. Azért én a repülőssel egybeolvasztanám. Ha azonos a motor. Az interface-t nézve hasonló megrajzolásuak.
A videókat, és a linkeket is törölték. Hm. Hát gondoltam, hogy egyik se hivatalosan kikerült videó, de elég gyorsan töröltették. Vajon egyáltalán, a játék jelenlegi szakaszából voltak? Fene tudja. Mindenesetre letöltöttem amíg lehetett, mind kettő megvan, bár alig látszik valami, olyan rossz minőségű, de legalább már látszott mozgásban a játék!
Megnéztem közben, azt írták egy oldalon ez a Takao japán cirkáló. Hát én nem ismerek fel semmit, olyan gyenge a felvétel, csak azt látom hogy valami hajó forma. De ha a Takao, akkor lehetséges, az több repülőgépet is vitt magával.
+ még egy, ezt le kell tölteni. Ez jobb, végre egy kis igazi harc, ágyúkkal.
http://ftr.wot-news.com/2014/08/19/more-wows-gameplay/ Gameplay videó!!!! Elég szar minőségű, de mozog a játák, harc, torpedók. Amit egyedül nem értek, és nekem nem tetszik, hogy mennyi felderítő gépet tud indítani a hajó? Sose fogynak el?!
Nem-e? A német ág nagy része csak papíron létező tankokból áll.
Erről tudtok valamit? Hallottatok már erről? Tervek a Monarchia hadihajóira. Valóságosak lehetnek ezek, eredeti tervek, vagy, csak kamu, fantázia rajzok? Érdekes dolog mindenesetre, (találtam egy letölthető PDF cikket is,...de...nem tudok linkelni, nem engedi az sg.hu) eléggé kételkedem, mivel csak neten találkoztam a dolgokkal. És ami a neten van ügye...nem megbízható.
Mindenesetre akár valós tervek, akár fantázia: nos a Wot-ba is bekerült a tornyos T28 proto, meg más effélék, ezek a hajók is bekerülhetnek ennyi erővel. Mégha fantázia is. A lenti videóban látható a japán és az USA tech tree is. Hát, ügye az OMM flottája kevés egy önálló ághoz, de ezekkel a tervekkel? Bár szerintem így is kevés, mert a legnagyobb terv sincs akkora mint a Yamato...de mindegy. Játszunk el a gondolattal:
Teljesen monoton a játékmenet az első 5 percben látsz mindent a játékból. Az ágyúzás abszolút nem fun, jobklikk oda ahova lőni akarsz azt kész, utána jön randomisten és megmondja hova csapódik be a skuló.
Kihívás szinte 0 benne, taktikázni nem lehet de nem is kell benne. Én kb 1 óra alatt összegrindeltem egy carriert, na az még unalmasabb mint a lövöldözés. Ezután letöröltem, nagyon egyszerű játék és várhatóan nem is lesz bonyolultabb a jövőben sem.
És a piszkok nem választottak be. Gondoltam hogy nem fognak, de vicc. Az volt a feltétel: Wot és Wowps alfa tesztelő, + más játékotoknál tesztelő. Olyanokat beválasztottak, aki se a WoT-ban se a Wowps-ban nem volt benne a kezdetektől,nem tesztelt más játékokat sem...engem nem, bár tankos és repülős részben kezdetektől ott voltam, és pár más játékban is. Na mindegy, nem morgok már emiatt többet, de felhúztak. Nem az hogy nem választanak be, hanem hogy szerintem nem is vették ezeket figyelembe, csak úgy véletlenszerűen ment szerintem az egész.
Nem tudnak ezek egy nyamvadt gameplayt kiadni már? legalább az E3-on. egy félperces is elég lenne. csak hogy milyen is . az se baj ha a kameraállások, kezelés lopott
Ilyen valósághû megoldást inkább a WT hajós részétõl várj.
Igen, részben ez (is) az én problémám, hogy ez így nem lesz jelen a játékban: "hey fired projectiles weighing from 1,900 to 2,700 pounds (850 to 1,200 kg) at a maximum speed of 2,690 feet per second (820 m/s) with a range of up to 24 miles (39 km). At maximum range the projectile spent almost 1½ minutes in flight."
Közel sem... illetve talán a "wot-arty" egy végtelenül lebutított NF célzás.
A régi NF-ben a hajó terelgetése mellett neked kellett a lövegek emelkedését is belõni a távolság függvényében, az irányt meg a relatív mozgás figyelembe vételével. Azért valljuk be ez egy "kissé" bonyolultabb, mint az "artymódi".
Jah, hogy közelrõl lövöldözik egymást a hajók, mint pl a Pirates!-ben? Az artillery mód pedig az lett volna, hogy kilométerekrõl kezdik el egymást lövöldözni... és ezt vették ki. Azért ez csalódás.
- egyes cruisereknek,bb-nek lesz indítható felderítõ repülõje. - ezeket a gépeket AI irányítja de megadhatunk neki waypontokat amit követ - 2013as verzióban volt direct fire mód és artillery mód(mint a wot arty nézete). Az arty mód ki lett véve,csak direct fire mód van. ez a tankoshoz hasonlóan kell elépzelni. - több camera mód van,pl torpedókövetõ vagy felderítõ repülõ nézet. - az ágyúknak tradícionális zoom/célkereszt célzása van,a torpedóknál más a helyzet. Torpedó sortûznél megadhatjuk mennyire húzódjanak szét a torpedók kilövés után(azaz közeli célpontnál érdemes szûk "formációt" megadni nekik hogy minél több találjon,míg távolra ha jobban szétszóródnak nagyobb esély van találatra,fõleg ha több hajó is van a célterületen) - a hajóknak két fõ paramétere lesz: életerõ és úszóképesség. ha bármelyik elfogy süllyedünk. a hajó egyes részei értelem szerûen több pontot vesznek le az egyik paraméterbõl mint a másikból(azaz lõszerrekesznél több hit pont fogy,torpedótalálatnál több úszóképesség pont) - a hajókat részletesen kidolgozottnak tartja a teszter,történelemhûen modellezve - a hajókasztok ismertek,romboló cruiser battleship carrier - a carrier waypontokkal irányítható repülõszázadokkal rendelkezik,ez egy külön térképen van megoldva. - 4 repülõtípus: felderítõ ,elfogóvadász,zuhanóbombázó,torpedóvetõ - tengeralattjáró és kamikaze gépek nincsenek - az igazi hajóütközetek lassú haladásához képest némileg fel vannak gyorsítva az események hogy a játékidõ ne több kilóméteres hajókázással és az ellenség keresésével teljen el. Ami csatákban részt vett a teszter volt hogy a start után 1 percel már tûzharcba keveredtek a gyors rombolók
ennyi röviden
Valamennyire biztos lesz , kérdés az átmenetet mennyire lesz részletes. De nem ez volt a lényege a hsz-nek.
Elég zsenge kifogás hogy mmo meg egyéb blabla . A 2008as Pirates of the Burning Sea-ben meg tudták csinálni a legénységet a fedélzetre akkor 6 évvel késõbb ennek lazán kéne mennie. Ráadásul ott 24vs24 ment és látható volt a sérülés a hajókon is. A kor besorolás az mondjuk más kérdés meg az is hogy ezt itt ki bambulászná Szerintem nem sokan. Mert míg egy vitorlásnál jól néz ki ahogy rohangásznak a fedélzeten meg árbocokon/kötélzeten addig itt...hát tényleg csak az ugrálás maradna süllyedés esetén. :D
Látom oda nem ment át az irónia. Remélem a többiek azért értették. Egyébként sztem az átlag usernek semmilyen pluszt nem adna a vizbe ugráló legénység. Elég ha abból indulok ki, hogy WoWp-ben lelõsz valakit és 90% hogy azonnal ki is lép a garázsba, még azt se várja meg hogy a gép lezuhanjon.
Ugralo emberek = 16 vagy 18 as rating = kevesebb penz. Mi nem ertheto ezen? Mar a Wowp ben is azert mert benne van a repuloben a pilota, aki meg se hal, mert amint kilovik azonnal eltunik, 12+ os lett.
Miután az egyik WoT-os patch-ben eldicsekedett a WG, hogy az egyik pályára 2 új madarat is beraktak, sztem simán áldoznának erõforrást a vizbe ugráló legénységre is. Én azon röhögtem, mikor azt nyilatkozta valamelyik nagyokos arra hogy "...a War Thunderben ezt már megoldották" hogy több "hülye" ötletet is felvetnek majd, amit aztán konkurencia meg meg is valósit. Õk meg csak programozzák a madarakat a pályákra.
De minek ?? Ki a szart érdekel hogy ugrálnak a vízbe vagy sem ?