írtatok páran (nem válaszoltam senkinek, sorry), ígérem kitalálom napokon belül, hogy hogyan legyen a megosztósdi addig is ha gondoljátok, töltsétek le a klienst: kliens
Na ha már béta kulcsom nem is de kliensem legalább van örök hála
semmi elõtudásom nincs a játékkal kapcsolatban, úgyhogy sorry ha nem írok semmi újdonságot, abszolút fogalmatlanul nyomkodom
így hirtelen: - perpill van egy csúnya kékhalálos bug a játékban, -dx9 kapcsolóval indítva megoldódik (ezt majd leírom pontosan azoknak, akiknek adom az accot) - mindkét frakció választható (valami piros meg valami kék ikonosak), 3-3 faj van bennük - én a piros ikonos frakcióba kreáltam karit, itt volt ilyen robot-szerû faj, a Mechari, egy fél robot fél szörny akármi, a Draken, és egy humanoid, a Cassian - hirtelen nem találtam arra utaló jelet, hogy lennének race ability-k - nem minden class érthetõ el minden race-nél, mindenesetre összesen 4 közül lehet most választani: warrior (baszottnagy lapát karddal kezd :D), esper (ez ilyen illúzionista, egy 3 ágú bumeráng-szerû fegyverrel kezd), stalker (2 dagger, rouge-type), spellslinger (piszolyos - varázslós, fegyver nélkül kezd [én ezt indítok]) - további 2 classnak látok placeholdert - kinézet nagyon gazdagon állítható, csúszkás rendszer - 4 player path van, fogalmam nincs, mik ezek: soldier, settler, scientist, explorer
na stream off, a játék gecijó :) valakinek sikerült letölteni? mert akkor adnék is accot
Nekem jövõhéten hétfõ-péntek között lenne jó valamikor, úgyhogy ha lehet akkor én valamikor akkor szeretném kölcsön kérni az accot, már amennyiben van erre lehetõség.
van, munkaidõben ráérsz? mert most egyelõre mindenki este / hétvégén tudja tolni, aztán perpill munkaidõben áll az acc 1 helyben sonic: lent lesz mostanság? mert akkor privátban adom is
uh, rettentõ sokan lettetek :( próbáljuk ki ezt a gugli formot, hátha segít rendezni a káoszt
házigarazdálkodjak? könnyebb lenne úgy a banner segítségével szervezni ezt a bigyót ha elfogadjátok, toljatok plz pár hszt, hogy igen itt van egyébként a gugli form eredménye, ez alapján próbálok majd beosztást csinálni
+1
(Szerintem még nem fogják megadni, 500+ hozzászólás kell a témában, ha jól tudom)
most nálatok a labda, én szerintem nem túl sokat fogom tolni, annyi lesz a jelentkezõ de persze, ha játszok, streamelem (bár picit szaggat tõle, de nem vészes)
ami rohadt irritáló, és azt hiszem, a streamen nem látszott: (gondolom védelembõl) az egész játék teli van vízjelezve az account neveddel, eszméletlen idegesítõ :D de ha jól láttam, a streamen elmosódik
Hja, ígértem rövidke beszámolót. Próbálom "idõrendi" sorban összeszedni a dolgokat.
Letöltés, patchelés, ilyesmik: teljesen jó, nem volt vele semmi probléma. Beállítások: Rengeteg minden állítható, van pl. külön addon fül a beállításokban, ahol (ha jól láttam) a készítõk által létrehozott addonok (inkább mondanám moduloknak) már ki-be kapcsolhatóak, gondolom ide jönnek majd a userek által csináltak is. Pici bug volt a key bindingeknél, de egyébként frankó, lehet külön accounthoz definiálni beállítást, meg karakterekhez is. Karakter generálás: Teljesen korrekt, csúszkás rendszer, sokféle kinézet, 6 igen-igen eltérõ kinézetû faj (van 2 hasonló humanoid, a többi teljesen egyedi). Kasztok közül 4 érhetõ el (lentebb ezekrõl írtam), hármat kipróbáltam, faszás, eltérõ játékstílus. Grafika: szépek a tájak, a kék frakció (nemtom a nevét sorry) gyönyörû havas tájon kezd, a piros pedig egy teljesen eltérõ, mindenféle energia kapus - tengerpartos - sziklás helyszínen. Nem sokáig jutottam, de szép volt nagyon minden. Karakterek kinézete rendben, picit a "mesésebb" fajta, nekem bejött. A kardok különösen szépek. Spell effektek szintén. Hangok: Itt éreztem pici hiányosságot, egyrészt halk, másrészt nagyon kevés volt a zene (kb. semennyi). Szerintem itt még van mit dolgozni. Harcrendszer: Nálam csillagos 5-ös. Van benne dodge rendszer, a legtöbb ellenséges spell "skillshot", tehát látod egy rövidke ideig, hogy mely területre nyomják el, és ki tudod kerülni. Ugyanígy a karakterek spelljei is skillshotosak, ha tabbal kijelölsz egy ellenséget, akkor automatikusan azokra irányítja, egyébként meg mi is célozhatunk. A legtöbb spell eltolása közben lehet mozogni, jó kis pörgõs, fluid a harc. Egyszerre (legalábbis az elején) csak egy ellenféllel küzdünk, és elég is, mert erõsek. Próbáltam összeszedni egy 4-5 fõs csoportot, le is csaptak hamar, pedig csak aoe spelljeim voltak. Quest rendszer: AWESOME! Van a normális quest rendszer (menj oda, aktiválj tárgyakat, ölj szörnyeket, a szokásos). Annyi, hogy legtöbbször le lehet adni a questeket "rádión", nem kell vissza szaladgálni. Ami viszont nagyon-nagyon-nagyon epic cucc, az a másodlagos quest rendszer. Választani kell a karakter kreálásnál 4 irány közül: soldier, scientist, explorer, és settler. Ettõl függõen kapunk úgynevezett path questeket, amik nagyon faszásak. Soldierrel ilyen hullámokban támadós questek vannak (talán a riftben voltak ilyesmik a riftek), explorerrel meg kell másznunk hegyeket, érdekes barlangokat kell felfedeznünk, etc. (ala gw2 poi-k, csak itt sokkal királyabb), scientisttel gyûjtögetni kell, settlert nem próbáltam. Lényeg, hogy nagyon megdobják a questelést hangulatilag, nagy piros pont érte. Kapjuk egyrészt random arcba ezeket a questeket (elérsz egy helyre, és szól a játék, hogy a közeli hegy tetejére ugyan tegyél már le egy ilyen radart), másrészt van hosszabb távú feladat (fedezd fel az adott terület X százalékát). Fejlõdés, karakter dolgok: Nagyjából standard, spelleket automatikusan kapod szintlépésnél, gear progression a szokásos (light - medium - heavy armor, kb. szokásosnak mondható fegyverek). Fejlõdés mértéke a szokásos, az elején könnyû meglépni pár szintet. Performance: Streameléssel együtt szaggat picit, egyébként teljesen rendben van, más játékosoktól, effektektõl nem szaggat be. Persze nagy tömeggel még nem találkoztam. Story: Valami fõ story van, de átpörgettem, nem tudom, mennyire mély. Tippre nem annyira hangsúlyos. Balance: Amennyire meg tudtam ítélni, mindegyik kasztnak megvannak az erõsségei, egyikkel sem éreztem nehezebbnek az elsõ perceket. Lehetett haladni, nem ártott kikerülgetni az ellenség spelljeit, de azon kívül nem találkoztam a szokásos gyermekbetegségekkel (ranged kasztok erõsek, melee-k gyengék, nehezek).
Eddig jutottam, igazából pár szintet léptem, majd még igyekszem haladni tovább, illetve majd akinek tudok adni accot, az megtapasztalja a többi dolgot :)
Nem lattam a streamet, azert kertem ujabbakat :) A kovetkezot megprobalom elcsipni - ha lesz. Kivancsi vagyok mi ez, egyedul a housing videot lattam par hete, az tetszett es otletes volt.
mai napra már ki van adva az acc délutánig, utána nyomom egy picit, majd estére #105 kapja, aztán ha még páran kitöltitek a gugli doksit, akkor csinálok valami normális beosztás-szerût egyelõre nyilván a hétköznap nappalosok járnak jól, perpill ti hárman vagytok hétfõtõl péntekig egy 8 órás idõszakra :)
Én is kitöltöttem :)
Én még nem kaptam meghívót, pedig szívesen kipróbálnám a játékot, nekem ez a stílus tetszik.
No, hát köszönöm, hogy kipróbálhattam. Eddig is bejött a game videok meg review-k alapján, de most már biztos, hogy instant pre-order, amint lehetséges :)
Toonokat nyugodtan töröld, ill. töröljétek, én majd csak akkor szeretnék visszanézni (ha addigra nem lesz cbt accountom), amikor a medic meg az engineer bekerül a játékba.
PRO
Megjelenítés: - bár ez szubjektív, de nekem a világ rettentõen bejön, kicsit borderlands, kicsit team fortress 2, kicsit star wars - a részletekkel nincs gond, minden nagyon szépen, igényesen rajzolt és modellezett, spell effektek is nagyon mutatósak, esper skilljei nagyon el vannak találva - egyszóval unikumnak számít a mostani nagyon steril, nagyon "valósághû" mmo-k között
Animációk: - végre, végre, VÉGRE! normális combat fluidity, ha "ellövök" egy skill-t, akkor az el van lõve, nincs fél seces delay, nem kell még egyszer megnyomni, nem rángatózva üt, rúg, lõ a karakter - mozgások szintén rendben, külön öröm, hogy ugrás után leérkezésnél "meginog" a karakter, nem mint egy darab szar úgy esik le (ezek apró dolgok, de az összképen nagyon tudnak rontani és javítani is), futás eleinte furcsán hathat (erõs irányváltásnál rajzfilmesen csúszkál a karakter), de ez valószínûleg a rajzfilmes stílus miatt direkt így lett csinálva, harcban abszolút nem zavaró, nem métereket csúszkálunk, szóval nincs vele gond
Karakter generálás: - Johnny mindent leírt, a Mecharik és a Drakenek nagyon durván jól néznek ki :D
Fejlõdés: - core questek-ben nincs változás, öld meg, hozd el, vidd el, keresd meg, pozitívum, hogy nem kell "leadni" a questet és interaktívak a feladatok --> sokszor beszél hozzád a questgiver, hogy mit, merre, meddig, miért, remélem ez végig így marad (nem csak az elsõ pár questnél) - path-ok: nem volt idõm nagyon elmélyülni ezekben (sem), de amit láttam, az nagyon impozáns eddig, settler-el eleinte különbözõ buff stationoket építhetünk kijelölt pontokon elszórva a mapon, (speed buff, regen buff, res station stb.) természetesen ezeket minden odatévedõ player használhatja, házak és egyéb camp-ek, station-ök majd jönnek idõvel gondolom. Scientist kap egy probe droidot, amivel lehet scannelni a különbözõ organizmusokat a bolygón, és ilyen jedi holocron szerû kockákat keresve folyamatosan kapjuk az infokat a bolygó múltjáról, mindezt egy kellemes robothang tolmácsolásában, ami alapból jizz in my pants :) - skillek: szintlépésnél automatikusan kapjuk a class skilleket, plusz a path skilleket (a szerint, hogy milyen utat választottunk az elején értelemszerûen), 9 slot van a képességeknek, használhatunk seteket, amiket ízlés szerint variálhatunk majd a késõbbiekben. Nem tudom, hogy elegendõ / kevés lesz e a 9 skill slot, de a harc az elejétõl kezdve rendkívül élvezetes azzal a néhány skillel is (plusz dodge ugye), amik közül jópár chainskill szerû. Esper alap támadó skillje pl. 3 részbõl áll, elsõre ha ellövöd a skillt cast-time után sebez, és egyúttal betölti a második és harmadik részét a skillnek, ami instant ellõhetõ (egymás után), de nem kötelezõ szekvenciálisan az elsõ után, közben lehet kombózni a többi spellel / skillel, nem tudom, hogy ezeknek van e hatása / szerepe, feltételezem igen. Ez így leírva elég hülyén hangzik, de ettõl jobban nem tudom elmagyarázni :) Lényeg, hogy a skillek nagy része nem faék egyszerûségû instant skill/spell.
CON
- hangok, zene halk volt, gondolom ez a cbt "sajátossága" még - addiktív - semmi hír még a pre-orderrõl - nade, hogy tényleg írjak valami negatívumot a fentebb említett enyhe csúszkálást mondanán, ezen kívül más nem nagyon jut eszembe.
Ez a 3-4 óra meggyõzõ volt, az meg hogy mennyire lesz idõtálló a játék, kiderül a release után.
annyival kiegészítem, hogy szerintem nem csak 9 slot van a skilleknek, lehet kipakolni további barokat is, illetve persze gyorsbillentyûk is vannak a további barokhoz
Nálam is instant preorder lesz, egyedüli problémám a raid grpok nagysága, ha tényleg 40 fõs raideket akarnak ahoz találni magad mellé még 39et necces lesz.
Nem hittem volna, hogy ez miatt a játék miatt kell majd új videokártyát vennem. R4870 nem nagyon bírja úgy, ahogy én szeretném. :D
reggel beléptem, feltoltam mindent maxra, és perfektül futott (atim van nekem is, picivel jobb annál, és stabil 60 fps volt - CTRL + R megmondja) nem lehet, hogy driver para, vagy ilyesmi?
Hát én hiába nyomogatom toggle frameratet, nem mondja. :D 2 hete volt driver frissítve kb. View distance fele, fog minimumon, texture medium, shadow low, fxaa 0, cluster min/low, trilinear filtering. És így is akad i5 2300 proci meg 6gb ram mellett.
:\ ja, akkor vga illetve ez még korai béta, simán el tudom képzelni, hogy javul a helyzet akár napokon / heteken belül, meglátjuk béta fórumot kéne átnézni ezügyben, #84-ben adtam hozzáférést
Na én csak a negatívokat írom le :p - ui: sajnos itt is az van mint mostanában minden mmonál, azaz akad. Megnyomod a gombot, és nagyon lassan tölti be a dolgokat. Fõleg a bag, meg a map volt idegesítõ (persze lehet csak a szar vga miatt ilyen). - víz borzalmasan néz ki - már lennt említett csúszás (release elõtt valószínûleg ki lesz javítva) - nem annyira játékosbarát az elején (ebben wowtól át lehetne venni, hogy az egyes ui elemek csak akkor elérhetõek, ha már ténylegesen tudja is használni az ember) - memory leak: fél óra után szinte már játszhatatlan volt nálam, ha sokat rohangáltam - nem értem hogy a healer class miért nem kap heal spellt az elején, ha már gyengébben üt, mint a többi - scientist nem nekem lett kitalálva.
Ezeket leszámítva nagyon jó a játék, nagyon gyorsan eltelt ez a nap. :D
Ja igen. A statok se voltak igazán tiszták, hogy mit/hogyan, meg hogy mire is kellene nekem gyúrnom.
- ui szerintem nálad vga lesz, nálam pöccre reagált mindenre - nda skill list szerint mindhárom healing képes class (gslinger, esper, medic) lvl6-on kapja az elsõ healing skillt, mondjuk én sem értem, hogy kezdésnél miért nem, bár level 6-ra viszonylag könnyedén, és hamar el lehet jutni - statokkal is egyetértek, bár nekem az esper combat mechanicja sem teljesen tiszta
Na srácok vettem a fáradtságot, és úgy döntöttem neki állok egy klán "megszervezésének", lehet még kicsit korai ilyenkor ilyesmivel foglalkozni, de mivel jelenleg nincs olyan game ami lekötne próbálom olyan dologba fektetni az idõt ami a jövõben még hasznos lehet. Úgyhogy, ha valaki úgy gondolja hogy érdekli vagy csak szeretne a WildStar-ról beszélgetni akkor ITTkörbenézhet.
én meg közben megkaptam a totyikot, elkezdem rendbeszedni, meg akkor acc osztást fixálni apropó te még nem is voltál, mikor érsz rá?
Jövõhéten hétfõ-csütörtök bármelyik este/éjszaka jó nekem. Most csak azért nem volt jó mert szabadságon vagyok munkahelyrõl aztán szüleimnél vagyok vidéken és itt egy hét is kevés lenne mire letudnám tölteni a klienst. :(
Sziasztok! Nagyon várom a játékot, nálálam is biztos preorder lesz. j0nNyKa köszi a streameket, eddig mindegyiket megnéztem :D ha mód van rá kipróbálnám a bétát is valamikor.
Köszi a béta tesztet. Kipróbáltam minden kasztot, nagyon jól van megcsinálva. Összességében nem csalódtam a játékban, esper, spellslinger, stalker nagyon bejövõs, harc nagyon dinamikus, élvezetes volt.
Király az új design! Igen jól néz ki! Valamint köszi, hogy a klánom linkjét is kiraktad. Jó látni, hogy egyre többen érdeklõdnek a játék iránt. ^^ Linkek közé szerintem még bedobhatnád a magyar fansite-ot is. WildStar Online Hungary
Jonnyka egy apróság, a fejléc színt nem tudod azonosra állítani? Az alap kék eléggé elüt.
valaki rájött már hogy lehet házat építeni alap ot van de kb ennyi
dede, meg is fogom tenni, bár az én logomat pont el fogja rontani, de sebaj :))
Remélem, hogy a Mordesh lesz a 4. Exile faj. ITT van még egy kép elég magasaknak tûnik, ha a 4. Dominion faj a Chua lesz megnézném egymás mellett a kettõt.
Chua-t lehet látni a Dominion kezdõn a bétában, ilyen kis gremlin szerû izé :D. Ez a Mordesh iszonyat jól néz ki.