Amúgy sztem ezzel a hozzáállással elkezdhetik újraforgatni a Keresztapát is. Pacino, tamponnal szájában lehetne Vito. John Woo rendezésében, azzal a buzi Pattinsonnal, meg még egy pár ifjú suhanccal. Értelme nem sok lenne, ill hogy kollégámat idézzem: "mert maga a történet eladható most is" szóval akk miért ne? XD
Minimum zseniálisnak kell lennie az újraforgatásnak, ha azt akarják, hogy siker legyen.
Merthogy az eredeti igen nagyon jól sikerült és még nem volt olyan régen.
Tökéletesen tisztában vagyok vele, hogy a gyártók szarnak a szinkronra. Biztos ezért van Magyarországon annyi igénytelenül leszinkronizált film. Ami Kaszát Attilát illeti, nos ezt talán kihagytam az elõbb, de ez csupán számomra fontos dolog, és a magam mércéjéhez viszonyítottam. Õ tökéletesen élvezhetõvé tette a karaktert. Oly annyira, hogy sztem ugyan ez a történet "engem" más szereplõvel, és annak más hangjával, már nem érdekel. Ahogy a moziba sem megyek be Heigl kisasszony miatt. :)
Nem csak úgy, de jobban eladható velük egy film, mint nélkülük. Persze kell még a jó marketing is. A stúdiók nem véletlenül fizetnek ki dollár milliókat mondjuk Katherine Heigl-nek, pedig biztos van olcsóbb és jobb színésznõ is, mint õ.
A gyártók szempontjából teljesen mindegy Mo.-on ki szinkronizálja. Feldolgozzák, mert maga a történet eladható most is, csak kell bele két felkapott sztár, akiért a fiúk és a lányok is bemennek a moziba. Michael Douglas vagy Kathleen Turnert ma már kevésbé eladhatóak, hiába sokkal jobb színészek és a korábbi filmjeik is jóval magasabb színvonalúak voltak.
Ó, de hát ennek a filmnek tényleg kell, hogy fel legyen dolgozva. Mert Butlernek majd biztos olyan jó lesz ez a szerep. Most láttam, kb egy hónapja (talán kettõ) DVD-n. És tényleg annyira, de annyira nem trendi máár. Mennyé' a francba Hollywood!!! Megjegyzem, hogy többek közt, Kaszás Attila szinkronja miatt a filmet reprodukálhatatlannak tartom. De ez persze, csak az én véleményem. :)
dzerinted úgy megy, hogy ha a forgatókönyvírónak van ütlete, akkor abból film lesz? vagy egy ilyen remake egy író ötlete?
a feldolgozások jó része stúdiófilm, és a forgatókönyvírók ezer meg egy remek ötlettel és megírt szkripttel állnak elõ (csekk az éves fekete listát). más kérdés, hogy a stúdió mire ad pénzt, mit készít el, mirõl gondolja, hogy a közönség több pénzt fog adni rá, mint amibe nekik került az elkészítés.
a remake-ek nem annyira ötlethiányra utalnak, hanem inkább kockázatkerülésre.
Annak ellenére, hogy láttam olyan filmeket, ahol mind az eredeti, mind a feldolozás tetszett, felteszem a kérdést: Miért, és minek? Nincs a forgatókönyvíróknak új ötletük?
Katherine Heigl = szar film.
Katherine Heigl, hát nem mondom jó csaj, de mint színésznõ egy borzalom!