Gondoltam rá, hogy játszani kéne ezzel a játékkal, de az ingame videók elszomorítottak. Csak video kill van? Semmit nem tudok befolyásolni a harcban. Dead Islandben magam tudok célozni az ütéssel, bottal (mondjuk itt meg a script fejre ugrás nem jön be).
Nem esik le 10fps alá. 1280-ban tolom FXAA High,16xAF stb, mivel dx10-es és nem tud dx11-et a kártyám a tesselation-t alapba be se tudom kapcsolni. Nem nagyon megy még 40fps alá sem. Régi rossz megszokás miatt folyamatosan fut a fraps a háttérben, így real-time látom , hogy mekkora az fps az adott pillanatban.
Ja elfut, csak néha (de inkább sokszor) leesik az fps 10 alá.
Grafika hozza a mostani színvonalat, de azt mondani, hogy crysis 2 nem szebb az elég meredek. Technikailag közelébe sincs, de azt elismerem, hogy mûvészibb a megvalósítása.
Érdekes módon engem nem fogott meg a játék, pedig papíron mintha nekem csinálták volna. Ha rambo-ként rohángál az ember, akkor arra vannak élvezhetõbb játékok, ha meg lopakodik akkor így fest a játék: lopakodás, q lenyom -> videóbejátszás, ahogy megölöd -> lopakodás -> hack minigame-> hack minigame -> lopakodás -> q -> videóbejátszás. Ami számomra igencsak repetitív volt (+ehez hozzájön, hogy a környezet a játék stílusából adódóan nem túl változatos), pedig annakidején a Thief sorozat nagy kedvenc volt. Ahogy nézegettem fórumokat 10-bõl 1-2 ember érzett hozzám hasonlóan. Nálam marad 6,5/10 :P
Ati 4850 kártyán játszottam Core Duo E5200-al. Mai szemmel nézve ez eléggé low end konfig. Mégis futott rajta normálisan. Ettõl függetlenül nem kell hasra esni a grafikájától valóban, de szerintem illett a játék hangulatához. Ha hibát kellene kiemelni, biztos nem a grafika jutna eszembe elõször....
....némá, fogalmazásgátlót tettek a kávémba............
...a gépigényéhez képest ez legalábis siralmasan gyenge, a „ szinszûrõket” ahogy te nevezed meg legalábis a szokásos agyatlan módon használták............a tökömön jön ki a sok bloom,és mindenhez nyomatják.........
Egy tisztességesebb monitoron kifejezetten szép a játék, jelen nagyon sokat nyom a latba a képernyõ mérete és a felbontás, a kis képek nem adják vissza.
A játék egyetlen nagy hiányossága, hogy túlzottan olyan, mint az elsõ. Az elsõ rész nagyjából hét évvel mutatott túl a korán. Valami ilyesmit vártam ettõl is. Remek kis játék, elmerül benne a játékos, de nem fogja összevakarni a testrészeit a padlóról az elsõ negyven perc után.
Én ugyan így jártam. Plazmán eszméletlenül jól néz ki (x360as verzió), persze mint minden más is. Soha nem gondoltam, hogy plazmán ilyen jók a játékok, amíg nem nyertem egy ilyen tv-ét. De ugyan így jártam a Dead Islandal is, elõször nem értettem miért adtak neki olyan rossz grafikai értékeléseket, utána barátomnál megnéztem lcd-én és iszonyatos a különbség. Szerintem se 3 csillagos a játék grafja.
Ez a grafika kérdés tényleg érdekes. Én x360-on toltam végig, és teljesen lenyûgözõnek tartottam a grafikát. Viszont most ahogy nézem ezeket a screenshotokat, tényleg nem tûnik olyan nagy eresztésnek. Lehet, hogy plazmán nézve, mozgás közben máshogy jön át, mint így állóképeken? Minden esetre az xbox-os benyomások alapján biztos, több mint 3 csillagot adtam volna. Most elõvettem a "régi" Mass Effect-et, nahát annak a grafikája inkább nevezhetõ gyengének.
ME2 nekem jobban bejön. Grafika? Nem tudnám megmondani, hogy jelenleg mi a csúcs. A Crysis 2 biztosan nem. 580 GTX-szel minden 60 fps felett megy, így azt sem tudom, mi az, ami szaggat mostanában. Jó ez ahogy van.
A fejlövés hegyek nekem is mennek, fõleg rejtõzésbõl tompis, páncélátütõs, lézeres pisztollyal. Ha nem láttak meg közvetlenül, általában elég volt egy kicsit bújkálni a következõ fejlövésig... De a lõszer tényleg kevés, én az elején majdnem letöröltem az egészet, mikor a fõnök a kezembe adta a géppuskát, és a negyedik ellenfél után pislogtam, hogy már csak 7 lõszerem van hozzá, mit csináljak.
Egy hétvége kevés ehhez a játékhoz KP27: te mirõl beszélsz? játszottál ezzel a játékkal 5 percnél többet? Nem vették észre h lelõsz vkit az orruk elõtt, írj már vmi hihetõbbet, azt is észreveszik ha a hátuk mögül lõsz le vkit... Az Al meg szimplán úgy van megcsinálva h tudjál lopakodni, nem néznek, se le se föl, stb. Lõszer meg pláne nincs "dögivel" combat riflébe, smgbe, sokáig kell gyûjteni, de az is elfogy 1 küldetés alatt... Grafika, akkor játsszál vmi olyannal ami megfelel, talán lesz benne 6 óra játékidõ... míg ez 30. Fejlõvés hegyek, aha... max az elején, aztán már nem nagyon halnak meg 1tõl, és azonnal riadót fújnak, ellenben a stunt gun még a legerõsebb ellenfelet is ledönti 1 lövéssel.
Persze, meg a sok hadizsákmányról :) Azért ha nekem olyan robotkarjaim lennének, biztos elég erõs lennék ahhoz, hogy rábeszéljem a fõnökömet, hogy tegyen a repcsimbe egy fegyverszekrényt... vagy cipeljem a plusz holmimat :)
így van, de ez egyben a mai játékokra nézve kritika. gyakorlatilag szinte egy az egyben átvették az elsõ rész játék elemeit és ez bõven elég volt hogy az elsõ rész után tíz évvel az átlag fölé emelje ezt a játékot.
Az elso reszhez kepest jelentosen gyengebb. A jelenlegi jatekok altalanos szinvonalahoz kepest visszon magasan vezet.
Valószínûleg nem voltál katona :-) Egy smg, egy oldalfegyver, pár gránát és a hozzá való lõszerek, épp elég súlyt képviselnek, és akkor még nem beszéltem a védõfelszerelésrõl.
Ez nem igaz, de jelen esetben tényleg csak 3 pont a grafika. Többet én sem adtam volna rá. Viszont jó látni, hogy hozzászólók mindegyike dobozos játékkal rendelkezik.
ja hát persze megint elfelejtettem hogy a legtöbb embernek a jó grafika egyenlõ fotoreál :) ha van valamin egy kis színszûrõ, az mindjárt rossz :)
Nem tudom a cikkíró miért ilyen baromságokat. Nagyon könnyen lehet ölni a játékban. Csak rá kell tenni a hangtompítót meg a lézercélzót a fegyverekre és mehetnek a fejlövés hegyek. Sima kispisztoly meg Combat Rifle elég mindenre. A typhoon aug-ról nem is beszélve.
Lõszer is van dögivel meg gránátok is. Én elsõre egyáltalán nem törekedtem arra hogy életben hagyjak sok mindent, így is megengedhetõ volt hogy 2 fegyverrel vigyem végig a játékot, közben még volt másik három amit bármikor használhattam volna. Nyílpuska, sniper, nehézfegyverek.
Hátizsákunk szûkös igen, amit lehet bõvíteni, a kezdeti méretének a duplájára kb. Úgyhogy cuccot is vihetünk, méghozzá rengeteget.
Az AI tényleg buta. Sokszor azt nem vették észre az ellenfelek, hogy hangtompítóval egyesével lelövök mindenkit, vagy hogy az orra elõtt ölök le valakit közelharcban.
A grafika nem kiemelkedõ, de amúgy nem rossz. Persze nem tartozik az élmezõnybe, de cserébe viszonylag gyengébb gépeken is élvezhetõ sebességgel fut a játék.
A grafikára a 3 pontot én is nagyon keveslem, több az azért! Nagyon hangulatos, szívesen mászkáltam volna még benne egy kicsit. Ami nekem inkább hiányzott, az a normális hátizsák/tárolóhely. Nem esik jól, mikor tunningolt puskákat kell eldobni, mert találtam egy másik fajtát... Lehetett volna egy fegyverszekrény mondjuk a VTOL-ban, és leszállás után még lehetne a pályák kezdetén holmit berakni/kivenni anélkül, hogy a régi holmi elveszne.
Nekem a Vampire: Bloodlines ugrott be errõl a játékról menet közben: a nyomasztó hangulat, a mászkálás az utcákon, a sok küldetés, a szintlépés... és mivel azt is imádtam, ez is kurvára bejött:)
Egyébként meg ja és pontosan. A grafika nálam is csak kb. harmadlagos tényezõ volt, a hangulata és a sztorija kiváló a játéknak.
Crysis 1-2 ami szebb, Metro, Witcher, azonos színvonal.
Ja, és mellesleg a fentebb felsorolt játékokhoz képest SOKKAL jobban van optimalizálva (leszámítva talán a C2-t).
De végül is nekem mindegy, mert nem a grafikája miatt játszottam a játékkal, hanem a remek történet, az eszméletlen hangulat és a nagyon jól kidolgozott világa miatt jött be.
Én például most idecitálnám a Dead Island-et. Na ott a környezet, az ami nagyon ki van dolgozva, egyszerûen minden a helyén van, szimmetriának nyomát se látni, mindenhol van valami környezeti tárgy. Félreértés ne essék, tudom, hogy más a kettõ dizájn, és imádtam a Deus Ex-et, nekem nagyon tetszett, semmi bajom a grafikájával, bõven jó az, de manapság (és ez az én szerény véleményem csak) úgy kellene egy játék környezetének kinéznie, mint a fent említett zombis-henteldében. További szép napot!
Crysis 1-2, Witcher 2, Metro 2033, stb
3 pont szerintem valós a grafra. Jensen szinkronhangja nekem se igazán tetszik mert nagyon érzödik az erölködés, hogy ilyen rekedtesen beszéljen de ezektöl függettlenül a játék 10/9 nálam.
pares, gombabá: inkább ti hol voltatok az utóbbi 3-4 évben, szépnek szép a játék, de ez már nem az 5 pontos kategória. Bár nem is 3, ahogy a cikkíró mondja, inkább egy 4-es.
így van, és a grafika nem csak technikailag jó (magas polygonszám, nagy felbontású textúrák, nagyon jó világítási rendszer, kis és nagy terek kiváló kezelése), hanem dizánjban, hangulatban is
bár én nem játszottam még a játékkal, csak onlive-on szoktam nézni ahogy játszanak
A Kedves Cikkíró valószínûleg csukott szemmel játszotta végig a játékot, ami önmagában igen szép teljesítménynek számítana, ha ez nem vonta volna magával azt, hogy leminõsíti az egyébként gyönyörû grafikát. Nincsenek észrevehetõen ismétlõdõ tereptárgyak, nem üt el semmi a környezetbõl, nincsenek üres, kitöltetlen terek sem. Semmi gond nincs a grafikával. Valószínûleg jobban járt volna a kedves cikkíró, ha néha-néha ki is nyitja a szemét. 3 pontot adni a grafikára... szégyen és szánalmas.
Nem hittem volna azt sem, hogy valakinek a hangokkal is gondjai akadnak. A zene szerintem nagyon jó volt az egész játék során, és Jensen szinkronja is nagyon illett a karakteréhez.
A nehézség az, amivel valamelyest egyet tudok érteni, bár a buta AI sem olyan gyakori, mint azt a kedves szakértõ beállítani kívánja.
Az irányíthatósággal pedig egyáltalán semmi probléma nincs. A fedezékrendszer 98%-os pontossággal mûködik, nagyon jól meg van oldva. A menürendszert pedig csak meg kell szokni, semmi baj sincs vele, ha az ember tudja, mi mire szolgál. Valószínûleg a kedves elemzõnk nem töltött elég idõt a játékkal ahhoz, hogy a keze ügyébe álljon minden.
4 pontot adni az egészre meg egész egyszerûen abszurdum. Ez a játék azon kevesek egyike, ami kérdés nélkül megérdemli az 5 pontot.
Kb. ilyen szép grafikát még nem láttam mint ebben a játékban... erre 3 pontot adni elég nevetséges...
Remek játék. Most estem neki másodjára full lopakodva. Csak 1 óriási hibája van: az ellenfelek két szobányira is meghallják hogy hangtompítós fegyverrel lövöldözök. A sniperkedésnek sincs sok értelme mert ha fejbedurrantok valakit hangtompítós sniperrel akkor is a mérföldekkel odébb lévõ ellenfelek már kezdenek rohanni a hulla felé hogy mégis mi történt. A kivégzésnél ugyan ez a helyzet. De azt egyáltalán nem érdekli az ellenfeleket hogy ha egy mögöttük 2 méterre álló társuknak behúzok egy hatalmasat, eltöröm a karját és a végén egy hatalmasat koppan a padlón. Ez így sajna vissza vesz a játékból, mert egy lopakodásra kihegyezett játéknál ez fatális hiba :/