Most olvasom, hogy a megjelenés után pár héttel, jön egy Single DLC. Csak kérdés, hogy mint a DS2 esetében, hogy csak konzolra?!
Azzal magukat szúrnák tökön
Magyarán, a Visceral Games szerint, ha a PC kiadásba került volna DirectX11 támogatás, nagyobb felbontású textúrák és egy rakás extra effekt, azzal tönkretették volna a számítógépes játékosok örömét, hiszen akkor már nem azt az élményt nyújtaná a program, amit elvárnánk tõle. Ráadásul - és szerinte ez a fontosabb - legalább egyik tábor sem mutogat a másikra, hogy azon sokkal szebb vagy jobb a játék, mint náluk. " -gamepod
Te készíted el a fegyvered. De lehet találni blueprinteket is,már kész fegyverekrõl, szóval ha annyira classic-ot akarsz már elsõre is tolni,akkor a craftolást hanyagolod és csak azokat használod
" A Dead Space 3 gyártásvezetõje, Steve Papoutsis ismét egy bejelentést tett a játékkal kapcsolatban. Elmondása szerint a Visceral Games máris elkezdett dolgozni egy történet alapú DLC csomag fejlesztésén, ami, idézem: - "Egy új, felkavaró történetszállal egészíti majd ki a játékot". Részletekbe nem bocsátkozott, azonban azt elmondta, hogy a DLC megjelenése az elkövetkezendõ hetekben várható.
- "A csapat jelenleg keményen dolgozik egy szigorúan titkos kiegészítõ történet létrehozásán, amire az elkövetkezendõ hetekben lehet számítani," - mondta Steve Papoutsis. "Egyelõre nem mondok többet, de gondoljatok valami nagyon felkavaró dologra és engedjétek szabadon a fantáziátokat," - tette hozzá.
A Visceral Games embere elmagyarázta az egyjátékos hadjárat végén feloldható négyféle játékmód részleteit is, melyeket már elõre a lemezre raktak és a történet végigjátszását követõen aktiválódnak majd. Ezek a következõk lesznek:
Game+ Mode = Az elejérõl kezdhetjük ismét a játékot, minden megszerzett felszereléssel és fejlesztésekkel.
Classic Mode = Csak egyedül játszható, az eredeti Dead Space játékban megszokott módon, klasszikus célzórendszerrel, a fegyvereket pedig nem tudjuk gyártással elõállítani, csakis tervrajzok segítségével.
Pure Survival Mode = Az elõzõ móddal ellentétben viszont itt minden a gyártásról (crafting) fog szólni. Az ellenfelek csak alapanyagokat dobnak, kizárólag az áll rendelkezésünkre, amit létrehozunk belõlük. A pályákon nem lehet életerõt, lõszert vagy alkatrészeket találni, így fontos az alapanyagokkal való gazdálkodás.
Hardcore Mode = Egyetlen életünk van, vagyis amint meghalunk, Game Over. " -gamepod
Az elõzõ részekben is volt azért ilyen, az elsõben például a Valor fedélzetén, vagy a laborban, a kettesben meg amikor Ellie ajtóhackelésére kellett várni... Nem csoda szerintem, ha most is lesz ilyen.
Ps3-on néztem a demóját, teljesen jó lesz ez grafikailag, azzal semmi gond. Kellõen részletes, helyenként kifejezetten szép effektekkel. Persze ha PC-re külön fejlesztik lehetett volna szebb, de mint tudjuk ez ma már nem így mûködik. Az viszont igaz hogy már a demó végén is van egy rész ahol ömleszti be a játék az ellenfeleket. Ha ezt túlzásba viszik, az valóban lehet rossz a játékmenetre nézve.
jöjjön már a játék nekem az számít:D
Az elsõ két rész grafja is jó volt nem fontos ide plusz ficsör, viszont amit elkezdet magyarázni a jóember az kissé hülyeség volt finoman szólva.
Teljesen felesleges ez a rizsa teljesen jó lesz a graf. Viszont marhaság azt elemezgetnie a tagnak, hogy azért nem lesz jobb graf pc-én mert akkor a többi platformon menne a rinya, érdekes ezt más játékoknál nem jelent problémát...
Nem értem mit rinyálnak egyesek a grafikával kapcsolatban. Számomra az elsõ rész grafikája is bõven megfelelõ lenne, hát még ha olyan lesz mint a másodiké, bõven elég. A grafikus beállítások ugyan olyanok lesznek, mint eddig, miért is változtatnának rajta...
Azért az eszemfaszom megáll egyesek hozzászólásain...
" Sok PC játékost felbosszantott a Visceral Games legutóbbi kijelentése a Dead Space 3 PC változatával kapcsolatban, miszerint csak egy szimpla konzolportot kapunk, nagy felbontású textúrák és DirectX11 támogatás nélkül. Steve Papoutsis, a Visceral Games ügyvezetõje egy Shack News oldalnak adott interjújában elmondta, hogy nem érti a játékosok felháborodását. Azért nem fog különbözni a PC verzió a többitõl, hogy pontosan ugyanazt a nagyszerû élményt élhessük át, mint a konzolosok.
- "Eléggé zavarba ejtõnek találom, hogy a kérdés egyáltalán felmerült," - mondta Steve Papoutsis. "Szó sincs arról, hogy kevésbé fontos lenne számunkra a PC verzió, éppen ellenkezõleg: nagyon is sok figyelmet kap. Viszont a PC egy teljesen más platform. Fejlesztõként pedig azt szeretnénk elérni, hogy játékaink, amennyire csak lehetséges, ugyanazt a nagyszerû játékélményt biztosítsák minden egyes platformon."
Steve Papoutsis elmondta azt is, hogy õk általában konzolos játékokat készítenek, ezért fontosnak tartják, hogy ne legyen eltérõ minõségû egyik platformon sem az adott játék. Így ráadásul a felhasználók sem panaszkodnak azért, mert az õ gépükön sokkal csúnyább vagy rosszabb a játék, mint a másikon. Mindenhol egységes minõséget kapnak, mind látvány, mind hangulat tekintetében.
Magyarán, a Visceral Games szerint, ha a PC kiadásba került volna DirectX11 támogatás, nagyobb felbontású textúrák és egy rakás extra effekt, azzal tönkretették volna a számítógépes játékosok örömét, hiszen akkor már nem azt az élményt nyújtaná a program, amit elvárnánk tõle. Ráadásul - és szerinte ez a fontosabb - legalább egyik tábor sem mutogat a másikra, hogy azon sokkal szebb vagy jobb a játék, mint náluk. " -gamepod
Na ennél hülyébb magyarázkodást is rég olvastam.
Szóval, akkor igazi HC. Hm.. Úgy azért már tényleg durva.
Nem mentésed lesz egy hanem életed :D Egyszer halsz és game over. Checkpointok azok használhatóak lesznek persze arra az esetre ha ki akarsz lépni egyet pihenni
Rákerestem gugliban és több játékmod is megnyilik majd:
" Dead Space 3 will include New Game Plus, Classic, Pure Survival and Hardcore modes for players to choose from, executive producer Steve Papoutsis revealed on the Dead Space developer blog.
Each mode is included on-disc and can be unlocked after beating the game once. New Game Plus will allow players to start a new file with previous upgrades and arsenal. Classic mode, which Papoutsis calls "for the DS1 veterans out there," is single-player only, uses classic aiming and requires players to build weapons from blueprints.
Pure Survival mode is for those who like survival horror and resource management. Only enemies will drop resources, and players won't be able to find extra ammo, health or weapon parts.
The game's final mode is for players seeking a serious challenge. Hardcore mode only grants players one life for the entire campaign "
Annyit még hozzátennék, hogy a new game+ alatt van egy classic dead space játékmód, de az csak akkor nyílik meg, ha egyszer végigtolja az ember a játékot. Talán úgy élvezetes is lesz/lenne.
Bocs de szerintem rosszul emlékszel a második részel kapcsolatban mert én már hónapokal a megjelenés elött megrendeltem és mindenhol biztos volt a pc-s megjelenés. Story dlc meg se az elsõ se a második részhez nem jött pc-re.
Imádtam az elsõ részt, a második részt már nem. A harmadik borzasztóan buta a játék. A 6-os pályáig jó, onnan eszméleten béna az egész. Ömlenek a szörnyek, szar, gyors akció az egész. Frusztráló. Érdemes várni, amíg az összes fegyver és ruha dlc kijön, mert ez így, ebben a formában eszméletlen szar. Ne adjatok ezért pénz, a grafika miatt nem éri meg. Ez az én véleményem, biztos lesz akinek tetszeni fog amúgy is a játék.
Általában max egyetértek veled de itt egyik résznél sem hiányoztak ezek a plusz ficsörök persze jobb lenne ha volna.
Az elsõ játék nem is volt tervezve PC-re, majd mégis kaptunk. A 2 szinte az utolsó percig úgy volt nem is lesz PC-re, de mégis lett. Igaz, Severed DLC-t nem, de egy suit DLC-t kaptunk. A 3 meg...
Nagyon elszomorít az, hogy ennyire le van szarva a pc-s társadalom.Szarnak bele mindenbe.Részben meg is érdemlik de nem ennyire,és most nem csak a dead space-ra gondolok hanem úgy általában mindenhol.
Az biztos,hogy ugyan az lesz a grafika mint a konzolos verziókban,számomra csak az a kérdés,hogy az az ugyan az a grafika skálázható lesz-e.Teszem azt a konzolos lesz a HIGH beállítás de mondjuk ezt pc-n lehet butítani vagy az ember bemegy az optionsba és csak brightnes-t meg felbontás állíthat.
A DX11 azért túlzás lenne egy 9 éves engine-tõl, de kérdés milyen lesz ez a ugyan olyan, mint konzolon" dolog. Remélem lesz AA meg grafikai tuning, mint eddig. És nem esik abba a hibába, mint az ME3. :(
Ez már alap, söt én a sokadik végigjátszásokat is többnyire avval a fegyóval toltam végig. A Dead Space-röl elsõre nekem valahogy mindig a plama cutter jut eszembe.
Szerintem a hardcore fanok úgyis csak a plasma cutternél maradnak, ha maradt még a játékban. A sok cucc meg... én az elõzõ játékkokban se próbáltam a felét se. Ezt már az ME3 arzenálja übereli. 4x vittem végig és a negyedét nem próbáltam a fegyvereknek.
Ebben pont hogy nem lehet mert én is szinte csak szaladok ,de ugye mindig le kell állni harcolni minden szar lénnyel.
Fegyvert meg ha nem jól csinálja az ember szophat rendesen. Én is most módosítottam mert ez a lézeres fos egy rakás szar volt. Az a nem semmi hogy fegyvert rengeteg lehet tákolni de fel se tudom dolgozni hány végigjátszás kéne hozzá hogy mind meglegyen mert ha azt nézem tulvagyok a felén és kemény 1 db shotgun jelent meg és még van vagy csak mondok valamit 20. Aki szeret ezekkel bibelödni annak jó lesz.Én nem nagyon engem nem érdekel ez a része.A ghost recon fegyveres menüjét se használtak kb soha!