" Sok PC játékost felbosszantott a Visceral Games legutóbbi kijelentése a Dead Space 3 PC változatával kapcsolatban, miszerint csak egy szimpla konzolportot kapunk, nagy felbontású textúrák és DirectX11 támogatás nélkül. Steve Papoutsis, a Visceral Games ügyvezetõje egy Shack News oldalnak adott interjújában elmondta, hogy nem érti a játékosok felháborodását. Azért nem fog különbözni a PC verzió a többitõl, hogy pontosan ugyanazt a nagyszerû élményt élhessük át, mint a konzolosok.
- "Eléggé zavarba ejtõnek találom, hogy a kérdés egyáltalán felmerült," - mondta Steve Papoutsis. "Szó sincs arról, hogy kevésbé fontos lenne számunkra a PC verzió, éppen ellenkezõleg: nagyon is sok figyelmet kap. Viszont a PC egy teljesen más platform. Fejlesztõként pedig azt szeretnénk elérni, hogy játékaink, amennyire csak lehetséges, ugyanazt a nagyszerû játékélményt biztosítsák minden egyes platformon."
Steve Papoutsis elmondta azt is, hogy õk általában konzolos játékokat készítenek, ezért fontosnak tartják, hogy ne legyen eltérõ minõségû egyik platformon sem az adott játék. Így ráadásul a felhasználók sem panaszkodnak azért, mert az õ gépükön sokkal csúnyább vagy rosszabb a játék, mint a másikon. Mindenhol egységes minõséget kapnak, mind látvány, mind hangulat tekintetében.
Magyarán, a Visceral Games szerint, ha a PC kiadásba került volna DirectX11 támogatás, nagyobb felbontású textúrák és egy rakás extra effekt, azzal tönkretették volna a számítógépes játékosok örömét, hiszen akkor már nem azt az élményt nyújtaná a program, amit elvárnánk tõle. Ráadásul - és szerinte ez a fontosabb - legalább egyik tábor sem mutogat a másikra, hogy azon sokkal szebb vagy jobb a játék, mint náluk. " -gamepod