most tényleg vissza kell térnem ehhez a bandához is? sigh.. következő offtopic repül sgről, hagyni fogunk teret azoknak akik normálisan akarják használni ezt a témát igen, a személyeskedés offtopic igen, a nagy feró videó offtopic igen, a tipikus magyarozás offtopic igen, minden amit erre válaszolni akarsz offtopic
Mert te mi vagy egy magyar menekült külföldön. Érdemes volt kimenned, hogy itt lógjál egész nap. Biztos komoly egzisztenciát építettél ki. Vagy csak kamuzod az egészet nálad nem lehet tudni.
És íme a harmadik muskétás, aki szerint a PC2 a kategória csúcsa! :D Ti meg a kategória királyai vagytok... A Zuzu, a kamus, meg a lipóti főbérlő... parádés szereposztás! :D Kicsit alreg gyanús, de aki hazudik annak ez bőven belefér... :))
Mondom hagyd ezeket a lelki serulteket, egyetlen betut nem erdemel egyik sem. Olyan melyen van mind a ketto hogy valami hihetetlen, tipikus magyar senkihazi. Ignore no problemo.
Neked elmentek otthonról. Szerintem szerezz egy barátnőt vagy barátot... Látom annyira rám kattantál, talán mégis csak utóbbira lenne szükséged, de nálam hiába is próbálkozol. Valami szöveget beújíthatnál mert ez már unalmas, hogy folyamatosan ezt ismételgeted és így már semmi szórakoztató nincs ebben. Azt gondoltam tovább bírod, de ahogy nézem lefagytál. Talán reseteld a rendszeredet. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.06. 21:44:18
Ennek a Solt-nak elment az esze. Ekkora kretént! Az a baj az ilyen emberekkel, hogy velük vitatkozni sem lehet. Nem bírják cérnával, és a végén már csak vagdalkozni tudnak. Szánalmas! Mielőtt pedig válaszolsz erre, csak szólok, hogy elöszőr te idiótáztál le! De most, hogy több hozzászólásodat is elolvashattam - aminek persze semmi köze már a PC2- höz - már látom, hogy nálad valami nem stimmel. Talán egy kicsit vissza kellene vonulnod a szimulátorozástól, és kipróbálhatnál valami nyugisabbat. Például versenyautó helyett mehetnél traktort tologatni a Farm Simulatorba. Hidd el jót tenne! :)
Akkor adja be amikor betesz a kiválasztott autóba. A menü csak monitoron megy... szólj, ha nem megy, segítek szívesen!
Ki akartam próbálni, de az Istennek sem akar elindulni Oculuson. Régebben úgy emlékszem, hogy megkérdezte a Steam, hogy milyen módban indítsam, de most semmi, csak elindul a monitoron.
Majd holnap újra megpróbálom, addig is tegyél pár kört az Audi 90 quattro IMSA GTO-val. ;-) Utoljára szerkesztette: ManoNegra, 2018.11.06. 20:53:51
Szerintem te vergődsz. Látom keresed a szövetségest. Hát ez a fórumtárs pont a te színvonalad. Érdemes volt élned. Komolyan azt hiszed, hogy az ilyen fórumozók mellet valakit érdekel egy állítólagos hazugság? Te még annál is lúzerebb vagy, mint elsőre gondoltam.
Jó érzés forgatni benne a tört... nem elég, hogy még a saját szavait sem tudja ertelmezni, de még pofátlanul hazudik is... az ilyet élvezet szembesíteni saját magával... egyszerűen gyönyörű ahogy kínjában vergődik és próbál szabadulni! :)))
És íme a fórum gyöngye. Kissé nárcisztikus, de legalább még gerinctelen is. A tipikus flémer, aki nem bírja elviselni ha valaki más véleményen van, tehát ignorálja állítólag azokat, akik meg merik a pofájába mondani, hogy mire tartják. Persze rendszeresen visszatér és a számára állítólag nem látható hozzászólásokról is van véleménye. Most komolyan! Még milyen alja emberek járnak ide? Az egysejtű az ilyenhez képest az evolúció csúcsa. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.06. 20:18:19
Ne szenvedjetek már ezzel a két sérültel, pont egy ruppot nem ér egyik véleménye sem. Ignore és kész, nem kell szenvedni képtelenek az értelmes párbeszédre, mantrázzák a baromságaikat. Hagyjátok legalább ezen a szemétdombon csináljanak amit akarnak... Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2018.11.06. 20:08:10
Na meg az óvodás AC fanboy. Nem kell ám rögtön idegrohamot kapni ha valaki esetleg nem olyat mond az AC/ACC-ról ami téged ilyen állapotba hoz. Ha tudom, hogy ennyire érzékenyen érint, akkor finobban fogalmaztam volna. Ne sírj, lehet hogy tévedek és sikeres lesz. Ember! Most komolyan. Veled valami nagyon nincs rendben. Ilyen idegrohamot még nem láttam azért mert valaki rosszat mer mondani a kis játékodról. Szerintem keress fel egy dilidokit mielőtt még agyvérzést kapsz. És még azt hittem én vagyok nagy fanboy.
Milyen kontextusról beszélsz te szerencsétlen!? :D A 2 db saját magad által megfogalmazott és egymás után illesztett mondatodat nem tudod értelmezni... hogy van bátorságod a kontextus szót felhozni? :D
Egyébként nem tudom feltűnt-e, de engem totálisan hidegen hagynak az ACC-l kapcsolatos lázálmaid... pont annyi vizet zavarsz vele, mint 1 db Milka tehén pukija a globális felmelegedést illetően! Ebből kifolyólag a másik topikban sem reagáltam rá, tehát itt sem fogok.
Ami a lényeg, hogy még mindig nem fogod fel a saját szavaidat, és nem érted meg, hogy mit jelentenek...
Nekem van egy olyan érzésem, hogy az ACC bukta lesz.
Ezután a mondat után azzal jössz, hogy te bizakodó voltál az ACC-t illetően! :DDDD Mi lenne, ha negatív lennél? Az, hogy utánabiggyeszted egy másik mondatban, hogy "anyagilag mindenképpen" még nem oldja fel az első kijelentést. Az, hogy ezt nem érted meg és még mindig próbálod maszatolni, még mindig csak egy állapot, szarni rá... viszont az, hogy utána még hazudozol és ezt próbálod azzal leplezni, hogy elkezdesz össze-vissza terelni, már nekem is sok.
ACC-ról is csak annyit mondtam, hogy szerintem anyagilag ez bukás lesz, amit fenn tartok.
ehhez képest a valóság ez,
Nekem van egy olyan érzésem, hogy az ACC bukta lesz. Üzletileg mindenképpen.
Magyarul NEM, nem csak annyit mondtál! Egy ilyen egyértelmű hazugságon mégis mit lehet még maszatolni? A vak hitet, butaságot, hülyeséget, ego-t, átlag alatti szövegértelmező képességet egy határig elviselem, sőt időnként a buta egoisták vergődése még kifejezetten szórakoztat is, viszont amikor valaki már ennyire egyértelmű hazugságot bevállal azért, hogy mossa magát... gusztustalan. Vállald be, hogy csak gerjeszteni akartad a feszültséget, vissza akartál szúrni... ez sokkal gerincesebb dolog lenne mint ez amit most előadsz.
Részemről kiszálltam ebből, van az a szint aminél mélyebbre már nehezemre esik leereszkedni.
Nem értek egyet, nekem megvan volt AC is, és az F1-es ferrari is olyan volt mint a sínautó. Persze van PC2-ben is olyan autó amivel én személy szerint nem vagyok teljesen elégedett, tehát vegyes a kép, autónként is változhat, hogy egyik másik játékban jobbnak tűnhet a másiknál.
De akkor sem szabad elfelejteni, hogy ezek nem objektív "értékelések" hanem teljesen személyes tapasztalások.
Az FFB az utolsó frissítéssel sokat javult, legalábbis Fanatec CSL Elite-n. Már bőven a jó kategória... nyilván nem egy iRacing, de sokkal jobb mint a Dirt Rally esetében.
Próbáltam már az Audit, de próbáld ki ugyanezt az AC-ban és megérted mire gondolok! :)
Természetesen minden játéknak van valami nyűgje, csak nem mindegy, hogy mi az a nyűg... amit leírtál azok után a PC2 jó választás, de például nekem a napszak vagy az eső nem különösebben húzó erő. Jobban érdekel, hogy a valóságban általam tapasztalt, látott viselkedést, élményt mennyire kapom vissza. Ebben a PC2 elmarad a többitől. Az rF2 vezetési élményben az élen jár, viszont mint program annyira fapad, hogy az már fáj... még annyit sem használom, mint a PC2-t, pedig egy zseniális program lehetne. Az iRacing adja a legjobb vezetési élményt, viszont annyi időm meg nincs játszani, hogy megérje folyamatosan tolni bele a lóvét. Számomra az AC a legjobb kompromisszum még annak ellenére is, hogy VR alatt azért vannak idegesítő dolgai.
A legjobb az lenne, ha az iRacing, rF2, AC, tudását, tartalmát vegyítenék a PC2 látványával és VR támogatásával és mindezt AC áron adnák! :)
Tök normális a srác, kívülről jól látszik hogy mindig csak ugyanazzal a pár troll-al van gondja. Múltkor is mit csináltatok, egy hivatalos oldalról akarta megvenni a játékot és még azért is letolvajoztátok, nektek soha nem fog ö tetszeni és akkor is bele fogtok kötni ha éppen semmit nem csinál.
Ha sapka van rajta azért, ha nincs akkor meg azért...
Meg se merem kérdezni, hogy sikerült-e végig olvasni az egészet vagy elégedett vagy azzal is, hogy kiemeltél a kontextusból egy-két mondatot és most azon rágódsz, mint vén kutya a velős csonton. Na, mindegy ha sikerült végig olvasnod akkor most gondolom, szánsz rá egy hetet mire értelmezni is tudod, bár ezek után nem hiszem, hogy helyesen, de ha mégis, akkor rájössz, hogy kimondottan bizakodó voltam, vagyok még az ACC-vel kapcsolatban. Ellentétben az elmeállapotoddal, mert szerintem az már visszafordíthatatlanul megroggyant. Amúgy meg ha követem a gondolat meneted, már ha lehet ezt annak nevezni, akkor is inkább egy félreérthető fogalmazás volt és nem valami furfangos ACC elleni merénylet. Tehát egészét tekintve se volt részemről negatív hangvételű írás, ami egyből cáfolja is a te paranoid törekvéseidet afelé, hogy egy ACC megsemmisítő akció lett volna, egy általad, nekem titulált gondolatmenet kapcsán. És a jövőben kérdezz meg előtte, mielőtt te magad akarod eldönteni, hogy én mit gondolok. Bár jobb lenne ha a korábban vázolt okokból kifolyólag, hanyagolnád a személyemet és mondjuk többet foglalkoznál a kedves családoddal, például.
Mostanában játszogattam az FFB beállításával. Eddig úgy használtam, hogy immerzívre állítva 80/40/40/40, a kormányon (asszem ugyanolyan kormányunk van) pedig olyan 30% erősségen sem volt rossz, most a kormányon feltoltam 100%-ra, a Gain, stb értékekből visszavéve és Customra állítva oltári jó lett.
Az amúgy elképzelhető, hogy vannak olyan autók, amik eléggé sterilnek hatnak, mint az alább emlegetett Acura, de ha van kedved, próbáld ki, csak az élmény kedvéért az Audi quattrót Laguna Seca-ban. (Ez a karrierben az egyik audis kihívás)
Engem egyébként pont az összkép az, ami megfogott. Imádtam az RF2-ben, hogy folyamatosan változott a pálya a felgumizódástól, itt pedig ez még kiegészül egy dinamikus időjárással és napszak változással. Hibái vannak természetesen, de melyik játéknak nincsenek? Utoljára szerkesztette: ManoNegra, 2018.11.06. 13:49:36
Ha üzletileg bukta lesz, akkor ez azt jelenti, hogy a játék bebukott. Nem a hozzád hasonló fanboyok döntik el, ha nekik tetszik akkor nem bukott meg. És kész! A PC2 is bebukott, főleg az első részhez képest, pedig minőségre sokkal jobb lett. De ezt nem játékosok, hanem a fejlesztő és a kiadó, no meg a piac dönti el, hogy mi a bukta. Most nagy a hallgatás egy ideje SMS részéről. Ki tudja, hogy folytatják-e? Szóval próbálj a fejedben zajló káosztól elvonatkoztatni és lásd be, hogy a játék bukik ha anyagilag bukik. Persze ha az neked kényelmesebb, hogy rejtett fikázást, meg a PC2 hívők összeesküvését látod egy mondatban, mert azt akarod látni, akkor csak így tovább. A korábbi; Na, bye! Meg azt akarta jelenteni, hogy részemről, VELED befejeztem. Csak mielőtt ebbe is belelátsz valami misztikus jelentést. És mivel biztosan nem vagyunk és nem leszünk barátok és nem fogunk együtt karácsonyozni se, így a jövőben az lenne legjobb ha mellőznéd a velem való kommunikációt. Vagy írd meg privátban amit akarsz, azt úgy se nagyon olvasgatom, de ha mégis válaszolok ott nem kell visszafogni magad a fórum szabályzat miatt, nekem nem fontos a közönség. Na, bye! Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.06. 13:50:45
Bemásolod és még mindig nem látod, hol a gond igaz? :) A másik topikban már céloztam rá, akkor szimplán eltűntél, erre most megint nem érted mi a probléma. Segítek,
Nekem van egy olyan érzésem, hogy az ACC bukta lesz. Üzletileg mindenképpen.
Próbáld meg ezt a két mondatod értelmezni... előbb az elsőt, aztán a másodikat, majd egyben a kettőt. Nem várok csodát, ha eddig nem értetted mi a gond, akkor egyhamar nemfog menni attól, hogy én mondom, de egy kis gyakorlással hátha... Esetleg azon gondolkozz el, hogy 1-2 hívőtől eltekintve miért maradsz rendre egyedül ezekben a vitákban. Annyit segítek, hogy nem azért mert mindenki más csúnya gonosz AC hívő...
A kereszteshadjárat az előzményeket (régi nóta) figyelembe véve a PC2 vallás felkent papjának szól, és javarészt az ő tevékenységéből adódik... a játéknak ehhez sokszor már semmi köze, csak eszköz! :)
Részemről csak leírtam a véleményem, mert eddig nem nagyon tudtam még játszani vele... tényleg nem rossz az összkép, de pont abban van a legnagyobb hiányossága, ami nekem a legfontosabb, ha játszom.
És csak hogy fokozzam, hogy nem fikázás hanem tények, valós tények alapján írtam, amit írtam. Mert igen is hiába EA, ez komoly érdektelenségnek tűnik. Az is szintén látszik, hogy a második build kábé a fele volt a kezdeti lelkesedésnek.
Tessék itt van amit írtam ACC fórumban. "Nekem van egy olyan érzésem, hogy az ACC bukta lesz. Üzletileg mindenképpen. Steamen elég jó a százalékos arány, de ezt kb. hétszáz ember hozta össze... Az AC-t több mint félmillió példányban értékesítették, Steamen, ez még az ötvenezret se érte el, holott még azt is lehet tudni, hogy folyamatosan drágábban lehet majd beszerezni. Nem beszélve róla, hogy a megjelenéshez képest nagyot esett a játék napi használóinak száma is, még a második build se érte el, a felét se, a kezdeti lelkesedésnek. Nem hiszem, hogy a Kunos és az AC rajongókon kívül nagy népszerűsége lenne egy ilyen játéknak, amiben lesz összvissz 10 pálya és az autók száma is kötött. És mivel azt is tudjuk, hogy mennyibe fog kerülni, mikor elkészül és addigra mindenki tudni fogja, hogy ez nem lesz moddolható, nem lesz végtelen a megjelenő autók és pályák száma se. Olvasgattam több helyen is, hogy már most hiányolják a moddolhatóságot és igazából még mindig úgy gondolják, hogy benne lesz majd az összes kedvenc pálya, pl. Nord, meg ilyenek. Nagyon sokan már most úgy tekintenek rá, hogy ez egy kész játék csak tartalom jön még hozzá. Elég nehezen értik meg, hogy igazából ez még csak nem is béta, hanem egy normál alfa állapot. Biztos vagyok abban, hogy grafikailag és fizikában is sokat fog még fejlődni. Az is könnyebbséget jelent, hogy csak egyféle szabály alapján kell kidolgozni az AI-t, akárcsak az F1-nél, tehát nincs az, hogy ahány autó annyiféle AI van, nincs multiclass rendszer se. Szóval ha ez kész lesz, senkinek se lesz rá panasza... nagyon, de a tartalom miatt ez elég hamar ki fog égni, noha egyértelmű, hogy a GT3 a legnépszerűbb a multiplatformon, csak hát nem lesz elég a pálya és ha nem jön még hozzá újabb tartalom, akkor hamar el fogják unni. Jövő februárig még sok idő van, de a Blancpain sorozat is véget ért már, szóval nem igazán csigáz fel sok embert az öldöklő versenyzés se. Az F1 játék is igencsak le szokott ülni a szezon vége után, pedig fényévekkel a Blancpain népszerűsége előtt jár az F1. Persze ez csak az én véleményem és remélem, hogy túl negatív vagyok ezzel kapcsolatban és majd rám cáfolnak a tények... jövő februárig és utána. :))) "
Semmiféle fikázás nem volt és nem mint valami nagy igazságot próbáltam eladni, mert azt is odaírtam, hogy ez a saját véleményem. Szóval milyen hazugságot akarsz rám erőltetni. Az nem az én hazugságom, hogy nem tudsz szöveget értelmezni és emiatt gondod van, és te mást értesz a leírtak alatt. Ez csak a te szegénységed. Azt meg szintén nem te döntöd el, hogy ki ad a véleményemre. Ad aki ad, én leírom. Most komolyan azt hiszed hogy számít, hogy te és a hozzád hasonlók akikről, semmit se tudok adnak e vagy sem a véleményemre? Na ez a te bajod. Kicsit túl pozicionálod a személyedet. Másrészről meg érdekes, hogy hazugsággal él ferdítgetéssel próbálsz meg hazugnak beállítani. Ebből is látszik, hogy számít a véleményem, mert mennyit görcsölsz azon, hogy hiteltelenné tegyél.
Azok meg amit összehordtál nem száraz tények, hanem csak az izlésedet tükröző vélemény, amit vagy figyelembe vesznek vagy nem. Na, bye! Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.06. 13:11:31
Nekem a vezetési élménnyel egyáltalán nincs bajom. Persze azzal sincs, ha másnak nem tetszik, de azt nem szeretem, ha valaki(k) keresztes hadjáratot folytatnak ellene minden létező felületen. Valahogy ezt nem veszi be a gyomrom.
Nekem egyébként nagyon tetszik az AC az Automobilista a VR előtti időkben pedig az Rf2 volt a kedvencem, de VR-ban (ez egy újfajta időszámítás kezdete ) ez tetszik legjobban. Ettől eltekintve engem nem fogsz látni más játékot fikázni, az biztos. :-) Utoljára szerkesztette: ManoNegra, 2018.11.06. 13:13:04
A Dirt Rally-t tudnám még példának hozni... azt például imádom, de az is olyan, hogy ha mondjuk az AC után játszom vele, akkor az aszfaltos szakaszoktól a hajam égnek áll, egyszerűen borzalmas benne a vezetési élmény. Maga a rali visz magával, nem az, hogy milyen élmény a vezetés...
Vezetési élmény alatt meg nem azt értem, hogy nekem mi tetszik, hanem azt, hogy az mennyire passzol azzal amit a valóságban tapasztaltam. Utoljára szerkesztette: Solt, 2018.11.06. 13:05:03
Nekem eleinte kifejezetten tetszett, sőt most is úgy vagyok vele, hogy biztos rendszeresen előveszem majd, mert összességében nagyon jó, főleg VR alatt. Viszont ez is olyan mint amikor rákattansz egy nőre aztán ahogy egyre jobban megismered úgy száll fel a rózsaszín köd. Szerintem barcalaci problémája is abban rejlik, hogy maga a vezetési élmény hagy maga után kívánni valót, főleg akkor ha kipróbálsz mást is.
Azért foglalkozom vele mert pénzt adtam érte... innentől kezdve pedig jogom van véleményt formálni róla. Az, hogy ez neked nem tetszik, mert nem egyezik a hiteddel, az legyen a te problémád. Tudom, hogy a lelkednek könnyebb ha a másik felet valamilyen kategóriába sorolod, de ettől még egyetlen játék felé sem vagyok elfogult, a véleményem kizárólag azon alapszik, hogy 1-1 játék alatt mit tapasztalok, az mit nyújt számomra. Mint ahogy írtam, viselkedésben, vezetési élményben nem mérhető a klasszikus szimulátorokhoz... már az sokat elárul az egészről, hogy a top 10-s idők között nem kevés olyan idő van, amit billentyűzettel mentek... üvölt az egészről, hogy "mindenkinek" készült.
Bármennyire feszülsz, ezek száraz tények maradnak és csak magadnak generálod a feszültséget azzal, ha mint "szimulátort" akarod a többi klasszikushoz mérni. Mint program jobb mint például az AC, de ettől még az autók nem nyújtják azt a vezetési élményt mint egy AC, rF2, iRacing, vagy akár az ACC. Ezt vagy eltudod fogadni, vagy görcsölsz tovább a PC2-s logóddal azon, hogy a választottad miért nem sorolható a klasszikusok közé. Ehhez nem kell szakértőnek, versenyzőnek vagy bármilyen titulussal megbélyegzett ufónak lenni, szimplán pártatlanul és lila köd nélkül kell tudni értékelni azt amiért az ember pénzt adott.
A többi habosításra inkább nem reagálnék mert azok már a vergődős műsor részei, a parttalan hajhúzásra meg most nincs időm. Csak annyit még, hogy ne hazudj, mert bármennyire is úgy gondolod, nem hülyékkel vitázol! Hazugság alatt pedig például a #18952-t értem, mert mindenki tudja, hogy mi volt az ominózus kijelentésed és, hogy az nem kizárólag az anyagi bukásról szólt. Persze, ha azon túl, hogy már szinte senki nem ad a véleményedre még a hazudozás miatti megvetés is célul van kitűzve, akkor nem szóltam és csak így tovább!
szeretni akartam nagyon , mert amúgy tényleg minden van benne mi szem szájnak ingere...és ahogy elmúlt az újdonság varázsa elkövettem egy nagy hibát és elővettem 2 másik játékot újra...és úgy már nem volt olyan szexi..sőt... jelenleg fel sincs telepítve ... de abszolút megértem h aki szereti az miért szeretheti... és toljátok ezerrel!!! Utoljára szerkesztette: barcalaci84, 2018.11.06. 12:47:12
Az erdeti tervek, ahogy az egész Project CARS - WMD indult anno. :)) És bizony tartották is magukat a tervekhez. Bár szerintem még jobb is lett a várakozásokhoz képest, főleg a PC2. És bizony nem azt a pár ezres szűk szimulátoros réteget célozták meg, mert valamiből meg is kell élni. Szóval nem hiszem, hogy SMS tehet róla, hogy ennek ellenére sokan mégis egy HC szimről álmodoztak. :)))
Nem tudom mi törhetett el benned a PC2-vel kapcsolatban, mert ahhoz képest, hogy állítod, nem jött be, régebben egész más volt a véleményed. Utoljára szerkesztette: ManoNegra, 2018.11.06. 12:18:44
Nem fikáztam egyik említett játékot se, mert nekem is megvannak és nem azért vettem meg, hogy fikázzam, az nem az én műfajom. ACC-ról is csak annyit mondtam, hogy szerintem anyagilag ez bukás lesz, amit fenn tartok. Ha erre nem kezdte volna el a valamelyik észlény, tudjuk ki, egyből a karszozást, akkor senki se mondott volna semmit a CARS-ról abban a topikban.
akkor csak az van hátra most már , h a többi játék topicjában nem kezditek el h a "PCars 2 a kategória csúcsa" ha csak simán fikázzátok az ACC-t vagy AC-t vagy IR-t vagy RF2-t akkor valószínűleg még melléd is áll valaki adott dologban
Arról nem beszélve, hogy SOHA, de SOHA nem volt a célja az SMS-nek egy HC szim készítése. Mindvégig azt mondták, az volt a cél, hogy egy GT/Forza Motorsport és egy GTR2/iRacing közötti átmenet legyen a vége a dolognak, és ezt tökéletesen hozták is. Persze ettől még lehet sokan szeretnének igazi HC fizikát érezni a pC2 alatt, nincs azzal baj, de hát azért az nagyon ritka, hogy csúcs grafika, bőséges tartalom, és csúcs fizika egy játék áráért az ember zsebében legyen. :) Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2018.11.06. 11:33:55
Nekem semmi bajom azzal, ha valaki jobban alszik attól, hogy a PC2 szerinte nem szim. Mondjuk, tőlem azzal játszotok, amivel akartok, csak azt nem tudom, hogy te és a hozzád hasonlók, miért a PC2-vel foglalkoztok állandóan, mikor ott vannak nektek az űber szimulátorok. Nem tudom miért fontos azt bizonygatni, hogy mennyivel rosszabb ez az AC-nál, iR-nél, rF2-nél, stb... Talán mert lemertem írni hogy mit gondolok az ACC-ról, ACC topikban? Egy karszos hogy jön ahhoz, hogy véleményt mondjon a szent Kunos művére. És rögtön jött az összes szoba Schumacher és elkezdte ócsárolni a PC2-t. :)))
Legalább akkora szimulátoros múlttal rendelkezem, mint bármelyikőtök, aki igazzzi szimmel[/] tolja, csak én nem vettem fel szemellenzőt hozzá és nem dőlök be ezeknek a dumáknak, hogy - Húúúúúú ez olyan mint az igazi vagy még jobb is. Egyik se olyan, mindegyik csak játék. És szerintem meg a PC2 jobb játék, mint a fent említettek. Persze van ez a szimulátor gyűjtőnév, ami lassan átalakult itt minősítési kifejezéssé, de ha ezt figyelmen kívül hagyom, akkor a PC2 is simán megfelel a szimulátor jelző kritériumainak. Én is végigtoltam az összes szimulátort, van amivel többet van amivel kevesebbet, de ismerem az összeset, sőt jelenleg is használok többet is. Azon persze lehet vitatkozni, hogy melyik jobb vagy rosszabb, persze csak egymáshoz képest, de szerintem itt ezekben a topikok nincs olyan ember, aki joggal áll ki és kijelentheti, hogy az ő véleménye a végső és megdönthetetlen nagy igazság, ugyanis ahhoz előbb le kellene tenni valamit az asztalra, amit itt és más topikokban se láttam még senkitől. Legfeljebb amolyan önjelölt Sennák jönnek itt időről-időre és próbálják megmondani a tutit. Szóval maradjunk annyiban, hogy a te véleményed is csak egy vélemény a sok közül, főleg ha csak ennyire felületes, és főleg ismerve hogy melyik oldal felé húzol, ami kétségtelenné is teszi, hogy elfogult vagy és mint ilyen nem igazán lehet bármilyen súlya az alábbi kijelentéseidnek. Mondjuk jobban odafigyelnék olyan valaki véleményére, aki indult már világversenyeken, urambocsá' még eredményei is vannak, csak hogy az ilyen személyek nem mondhatnak amit akarnak, mert súlya van a szavuknak és nem okozhatnak esetleges hátrányt vagy előnyt senkinek. De te közel se vagy ilyen, tehát azt mondhatsz amit akarsz, legfeljebb úgy lesz kezelve a mondandód, hogy mindenki tudja majd, hogy nincs mögötte igazi tartalom, csak egy újabb megmondó "szakértő" . Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.06. 11:22:41
A sok hajhúzás miatt most pár napja nyúzom a PC2-t... GT3-t próbálgatom, mert a népszerűsége miatt gondolom arra odafigyelnek. Amíg az ember nem kezdi el hasonlítani máshoz, addig nincs gond, de abban a pillanatban, hogy ugyanazt az autó + pálya párost kipróbálod AC alatt, egyből hiányérzeted lesz. Az FFB, az autó mozgása, viselkedése, főleg határon illetve tapadásvesztésnél... Maradjunk annyiban, hogy egy szép és jó autós játék nagyon jó háttérrel és körítéssel, bőséges tartalommal amin érezni, hogy nem a szűk szimulátoros réteg igényei lebegtek a fejlesztők szemei előtt.
Nos elnézést a késlekedésért, most értem haza melóból. Tehát a videón is látható kombó: Acura NSX GT3 / Hockenheim GP / Thundersorm Úgy emlékszem Silverstoneban is ez volt a Ginetta GT5-el
Nem mentem én nagyon rá ennek a kikísérletezgetésére, hogy mikor milyen autóval viselkedik számomra furán esőben a játék, pusztán csak az alapján mondom ezt ami éppen szembe jött. Ezért is írtam a meg nem értett "Túraautóról van szó, nem tudom, hogy számít e" kezdetű mondatomat mert pl. formulával nem próbáltam, viszont ha csúszik akkor mindkettőnek csúsznia kell, lehet némileg eltérő mértékben de akkor is. Az Acura esetében talán direkt volt próba a Live Track 3 által hozott újdonságok miatt, amúgy meg alapjáraton nem feltétlenül keresem az esős versenyeket. Mindegy, akár ha az Acura NSX GT3 / Hockenheim GP / Thundersorm egyveleggel nálatok másként viselkedik a játék mint nálam akkor a hiba biztosan az én készülékemben van, bár nem tudom mi lehet az mert megjelenést követően első körben ugyan a virágbolti verziót próbálgattam amire éppen ha nagyon akarnánk rá lehetne fogni, hogy ez volt a jelenség okozója, de később hiába vásároltam meg a játékot ebben az értelemben a kipróbált körülmények között nem sokat változott. Én magam is megfeledkeztem az egy évvel ez előtti felvetésemről, a készített összehasonlító videóról mígnem bele nem futottam az első esős versenybe és hát ekkor büffent fel újra a téma. Nem nagyon áll szándékomban telemetriai adatokkal bűvészkedni de ha konkrétan leírjátok, hogy mit szeretnétek látni, hogyan csináljam, amennyiben időm engedi megnézem. Ja a játék megvásárlása után a Dokumentumokban nem a virágbolti verzió frissült az eredetivel, hanem zsír új mappa jött szám,ára létre lévén a régit átneveztem, így minden za utolsó dologik 0-ról kellett beállítani, szóval szerintem ez sem lehet gond. Laccoo után szabadon, az F1 úgy csúszik ahogy kell, vagy ha nem is pont úgy de legalább hihetően, szóval érdekes módon nnál nincs ilyen problémám. Most már én is kíváncsi vagyok!
Persze az hogy egy autó 500 lóerős, az jól hangzik, mikor reklámban feltüntetik, de igazából az a maximális teljesítménye, amiből rögtön az is adódik, hogy csak akkor adja le az 500 lovat, amikor maxon megy. Szóval nem hiszem, hogy féktávon max teljesítményt nyújt az említett autó és kigyorsításkor se a max nyomatékot, teljesítményt használod. Ezért is jobb lenne egy telemetria HUD, amin folyamatosan látszanak az értékek. Pl. nyomaték, lóerő, sebesség, gumi hőmérséklet, stb... No meg hát azért én még mindig azt mondom, hogy a sebesség se elhanyagolható a történetben, no meg persze a száraz/vizes köridő is számít. A korábbi videóban az a trükkös, hogy tényleg úgy tűnik, mintha szárazon is és vizesen is ugyanott kezdenél fékezni, viszont szerintem a sebességhez képest túl korán fékezel szárazon. Nem akarom azt mondani, hogy ez valami szándékoltság, mert nem láttam a korábbi köreidet csak a féktávra van kihegyezve a videó. De a videóból ítélve, szárazon egy kicsit lassúnak tűnik a tempó. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.05. 07:53:20
Én ! Megint rosszul írtam a nevét, de mentségemre szóljon, hogy inkább használom, mint a nevét olvasgatom. Tehát helyesen: RACING SIM TOOLS . Van Discordon is csoport, ahol folyamatos segítséget lehet kapni a fejlesztőktől, akik mára már hárman vannak. Épp ma iratkozott fel az 511. RST tulaj Discordra.
Erre én is kíváncsi lennék, mert pont tegnap mentem le a meghívásos résznél a Porsche Carrera GT vel a Leipzig pályán, és a 4-ik kör után elkezdett esni, hát azt az autózást amit össze kellett hozni, hogy ne essek el vele igencsak figyelős volt, a 2-es fokozatot ki sem forgattam mert keresztbe akart állni. Jó volt az ai is 95 re állítva, abszolút tetszik most már az esős időben is a progi azért a 1103-as verzió azért már elég kiforrott. Mindenesetre várjuk a pálya autó és beállítás kombót!
Hehe! Ez vicces csak az a helyzet, hogy sokkal inkább egy autós élményt kapsz a használatával és elképesztő, hogy mennyire nem jó az alapbeállítás. Az alap beállítás arra jó, hogy pubi leül és nyomja neki. A SimRacingTools használatával meg kapsz egy versenyképesebb autót. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.04. 21:43:00
Erre most már én is kíváncsi lennék. Eddig csak olvastam tőled azt, hogy semmi csúszkálás sincs nálad a kocsiknak, amivel mész, de ezt nem hiszem el. Teljesen másképp viselkedik mindegyik autó esőben, mint száraz pályán. Írd meg légyszíves, hogy pontosan milyen beállításokkal, melyik pályán, milyen környezeti paraméterek mellett tapasztalod azt, hogy nincs semmiféle hatása a gumikra az esőnek, illetve nedvességnek a pályán. Egyszerűen nem hiszem el, hogy te úgy tudod vezetni a kocsit esőben, mint szárazon, ugyan azzal a vezetési stílussal, technikával, illetve ugyan azokkal a paraméterekkel (pl.: féktáv, kanyarszög, sebesség kanyarban, egyenesben, stb.). Ki fogom próbálni. :) Utoljára szerkesztette: Axtros, 2018.11.04. 21:40:46
Nem tudom milyen autó az, ha leírod, kipróbálnám. Én most egy GT4-es Ford Mustanggal megyek, és azt pl elég nehéz (legalábbis számomra) pályán tartani.
Ha úgy vesszük ez jó hír mert nálam SimRacinTool nélkül is atom stabil, mi lenne még a használata mellett. A trollkodáson túl azért van egy hihető határ ami alatt már csúszkálnia kellene a vasnak és ebben szerintem nem tartozik bele az. hogy egy 500LE-s autó, kikapcsolt segítségek mellett, viharos esőben padló féken és gázon be sem mozdul, meg sem bicsaklik. Lehet azt hiszed, hogy csak fikázni akarom a játékot pedig nem mert éppen most léptem ki belőle mert játszottam vele anélkül, hogy bárkinek bármit bizonyítani akarnék, de azért van az a határ ami átesik a hihetőség határán.
Azt hiszem nem ugyanazok a prioritások számunkra. Én mindig az autó egyensúlyát, stabilitását keresem. Ezért vettem meg a SimRacinTool nevű progit, hogy még jobban, egyszerűbben tudjam setupolni az autókat. A való életben is és a szimben is minden egyes megcsúszás, időveszteség. Versenyen, időmérőn helyeket lehet bukni egy-egy megcsúszás miatt. A csúszkálást, farolgatást inkább meghagyom arra, amikor élmény autózgatni van kedvem. Nem tudom, hogy különböző versenyágakban egy top autó mennyire stabil vagy esőben mennyit csúszkál. De én nem szeretem ha versenyen egy instabil vasat kell terelgetnem.
Nos megvolt a teszt és azt kell mondanom, hogy valóban javult a helyzet, az AI most már partner a versenyzésben, sőt, volt, hogy vissza is előzött, bevetődött a ki szemfüles, ez tetszett :) Ami viszont kevésbé, hogy az esős körülmények továbbra sem tűnnek nagyon esősnek, az autót ugyanúgy meg tudtam fékezni mint a videóban, padlófék-padlógáz nem probléma, talán kanyarokban jobban sodródik az autó mint száraz körülmények között de az sem annyira odafigyelős. Én sem szeretem amikor túl van tolva a tapadás hiánya vagy maga a motorerő aszfaltra gyakorolt hatása de ezt akkor is kevésnek érzem. Közben észrevettem, hogy az ABS, a TC és a ESC bekapcsolva maradt lévén Authentic-re van állítva, gondoltam miért szívassam magam ha nem muszáj de ezek kikapcsolása sem változtatott nagyból semmit a vezethetőségen pedig azt hittem, hogy ezt majd megoldja a dolgot. Egy izmosabb Ferrari-val segítségek nélkül még száraz körülmények között is szinte lehetetlen pályán maradni, nem tudom, viszont hogy egy 500 Le masinával az esőből vagyis Thunderstorm-ból miért nem lehet érezni gyakorlatilag semmit. Mindegy, úgy gondolom, hogy helyenként áldozhattak volna még a tapadás oltárán de e helyett inkább a játszhatóság oltárán áldoztak pedig amennyiben egy picivel merészebben kezelték volna lehet ez a hozzászólás sem íródott volna meg. Ettől még kedvelem a játékot nem is bánom a MOD-olhatóság hivatalos támogatását, abban előbb utóbb csak elvész az ember :) A karrier mód jelenléte pedig kifejezetten előnyös számomra mert én az a fajta versenyző (játékos) vagyok akinek fogni kell a kezét és megmondani, hogy mikor mivel kell versenyezni mert az előtt a helyzet előtt értetlenül állok amikor adva van egy csomó autó valamint és egy csomó pálya és csinálj amit akarsz. Nekem nincsenek kedvenc autóim virtuálisan, pályák még csak-csak. Én bőven ellennék akár 10 autóval is amiknek különbözik menettulajdonsága, viselkedése :) Lehet szentségtörés de én nem vágyom jobban mondjuk egy virtuális Ferrariba, Lamborghinibe, mint mondjuk egy McLaren-be vagy Paganiba vagy fordítva, számomra így játékban 12 egy tucat.
Hát ja! :(( Az ember azt gondolná, hogy egy 160 fős cég már nagynak számít, de lehet, hogy még egyszer ennyi ember kellene. :)) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.03. 17:56:55
Az AI kanyarvételével még mindig gondok vannak, tudják, dolgoznak rajta. Mellesleg még nem mindegyik modell AI-ja lett javítva. Azt is írták anno, fórumon, hogy nem tudják megcsinálni egy patchben az összes AI-hoz a javítást, mert nincs rá elég emberük. Ez van. Mindig hírdetnek felvételt különböző ágakban, de nincs elég emberük. https://www.slightlymadstudios.com/careers/
Le Mans Vintage-en hova állítsam az erősséget, hogy a hosszú egyenesben ne vegye el a gázt az AI? Mindenhol nyomja neki mint az állat, de ott egyszerűen elveszi a gázt, úgy megyek el mellette mintha állna :)
Én sem abban élem ki vagy keresem az esős élményt, hogy ilyen dolgokat keresek szándékosan. Soha nem jutott volna eszembe pl. féktávokat összehasonlítani ha érzésre az esős körülmények működnek és elhiszem, hogy azok vannak. Az már csak az okozat, hogy nem tudván hová tenni a dolgot elkezdtem kísérletezgetni aminek a lentebb is leírt eredmény lett a vége. Én nem az a fajta ember vagyok aki mondjuk fennakad azon, hogy pl. a valós körülmények között adott autóval, adott pályán másodpercekkel jobb vagy rosszabb időket lehet autózni mint egy játékban. Marhára nem érdekel amíg a játékélmény, a versenyzés élményére n nincs kihatással.
Nem tudom, nekem megvan a teljes játék, összes DLC és használok néhány modot is, de még ez utóbbiakban is teljesen jó az eső és az esős AI, de ez nem jelenti hogy tökéletes, de használható. Persze változtatni kell az AI erősségét géposztályonként, mert vagy túl erős vagy túl gyenge hozzám képest, de úgy szoktam beállítani, hogy köridőben kb. a középmezőnyben legyek. Így előttem és utánam is vannak, tehát már a rajt is izgalmasabb, amolyan túlélő show. Ha elkap a versenyszellem akkor nem azt figyelem, hogy szárazon és vízesen hol kezdek el fékezni, hanem azt hogy egyáltalán be tudjak kanyarodni és kigyorsítás is jól sikerüljön. Persze nem öt körös versenyeket csinálok, hanem minimum 30 kör vagy harminc perc. Előtte húsz perc quali és free practice, nem feltétlenül ebben a sorrendben. Így elég gyorsan összejött az a 683 óra játékidő, ahol éppen tartok. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.03. 14:24:38
Én is bíztam benne, hogy ennyi idő múlva már nem lesz aktuális de éppen ezért hozakodtam vele ismét elő mert továbbra is hasonló esős viselkedést tapasztalok, igaz más autóval más pályán de ez csak megerősítése a dolognak. Egyébként megnézem majd a videón látott párosítással is.
Ez már egy éves videó. Azóta volt több patch is. Sokat javítottak az AI-n is. Talán érdemes lenne újra megismételni a videóban látottakat. Mondhatni, hogy már nem aktuális.
Lehet, hogy a felgyorsított idő is okozhat anomáliákat viszont mint ahogy írtam karrier módban futottam a legutóbbi esős versenyemet ahol pedig előre definiált, rögzített időjárási körülmények vannak, így szerintem kizárható az időgyorsításos anomália. Nem mintha egyébként nagyon állítgatnám az idő szorzót. Egyébként ahogy éppen tegnap olvastam egy másik topikban nem csak én tapasztalok ilyet hanem más is A másik topikban azt írod, hogy "Sok a duma, most már jó lenne ezekről valami videó, mert hát én nem tapasztalok ilyeneket, se olyanokat, hogy jobban tapad esőben. Biztos én másik PC2-t használok." Nos én ezt már réges-rég megtettem miután nem tudtam hová tenni azt, hogy a videón is látható pálya / autó kombóval száraz körülmények között versenyezni kellett míg esős körülmények között utolsó helyről rajtolva a 2. vagy 3. körben már kört adtam az egész mezőnynek. Lehet, hogy működtek a vizes körülmények de azok csak az AI-ra hatottak rám nem. A videón jól látszik, hogy esőben később fékezek mint szárazon és gond nélkül elfordítom az autót, míg száraz körülmények között kb. vagy 60-70m-el hamarabb kezdem el taposni a féket és nem is óvatoskodom el mert hallani is lehet, hogy blokkolnak a kerekek mielőtt befordítom az autót.
Ebben igazad van, gondolom ezért is van most is meg, hogy kikapcsolhatod ezeket a részeket a játékban. Viszont aki használja és úgy teszteli a progit, az ne sírjon már, hogy a gyorsítások nem élethűek, mert maga a gyorsítás se az. Én bevallom eddig soha nem használtam, kivéve, ha egy olyan lobbyhoz csatlakoztam, ahol be voltak kapcsolva, de nem igazán tetszettek azok a szélsőségek, hogy kimentem száraz gumival, el kezdett esni, a gyorsítás miatt rögtön felvizesedett a pálya, kimentem esőgumiért és a felvezető kör közepén elállt az eső és a kör végén száraz volta pálya. Ebben sajnos nem látom az élvezeti faktort. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.03. 08:46:17
Valójában az idő gyorsítás nem is a szimulációs résznek készült, hanem inkább egyszerű látvány világnak. Az igaz, hogy a legtöbben (tisztelet a kivételnek) nem fognak valódi 24 órát eltölteni a programmal csak azért, hogy egy teljes napszakot kipróbálhassanak, és átvezethessenek. Én is csináltam már olyan online versenyt, ahol 24 perc volt 24 óra. Ez valóban nem reális, de látványos, és "vonzza a közönséget". :) Amúgy tényleg nincs sok értelme. Letiltani pedig szerintem nem kell, csak meg kell hagyni a választás szabadságát, aztán mindenki olyan versenyt, és olyan környezetet kreál magának, amilyet akar. Aki a realitásra hegyezi ki a versenyt, az legfeljebb nem használja az idő / időjárás gyorsítást.