Én is variálok azzal, de simán kacsázik minden felé, shift2 ócskaság az egész :)))))
Persze a kormányzárral is variálok.
Ez érdekes, nekem meg most tûnik jobbnak, most a kis kormánymozdulatokra nem bóklászik az eleje jobbra balra. Már majdnem tudom vezetni a kart-ot is :)
Most megint szar a kormányzás, elõzõben jobb volt, de szerintem itt valami a felfüggesztéssel van és a gumival ....
Szerintem holt mindegy, úgy sem mi mezei felhasználók döntjük el, írjuk a fizikát, kiugró hibákról be lehet számolni, és számonkérni, meg lehet álmodozni a fórumon és kunyizni a tartalomért, de...
szerintem jó ahogy most nyomják, tényleg naprakész látja az ember, hogy mit csinálnak. és itt tényleg látom, hogy dolgoznak, nem úgy az ISI-nél. :D
A fizika meg még nyílván a megjelenés után is elég sokat fog szvsz változni, most optimalizálni kell, vezethetõre varázsolni mindent, belõni a rendszert, feltupirozni mindent, egy jó fizika alapjait lefektetni (esõre meg minden másra is gondolva).
Amugy ha mar szimet fejlesztenek, legalabbis azt reklamozzak, talan szerencsesebb lett volna kicsit, ha mas uton probalkozni.
Esetleg komolyabb, hihetobb, korrektebb lenne, ha adtak volna csak 1 autot, valami gyengebbet, egyszerubbet, naturalisabbat (pl. Formula Ford, Skip Barber vagy valami hasonlo kategoria), ahoz 1 palyat, ahol jol lehet tesztelni (pl. Summit Point, Laguna Seca, Barber stb.), es termeszetesen azonnal korrekt online verseny lehetoseget.
Mert jelenleg, folyamatosan kapjuk a kulonfele modolasi felkesz-eredmenyeket, de igazabol a korrekt felhasznalasa, tesztelese valahogy elvesz.
Es ha mar... Es amikor kesz/jobb/szebb az engine, jol "leteszteltuk, kifejlesztettuk", utana megjelenhet ezzel az engine-nel egy "hivatalos", agyon-liszenszelt, bolti, dobozos jatek is (termeszetesen, nagy reklamkoritessel, filmekkel, szep autokkal, palyakkal, szuperszim igeretekkel), persze legalabb 40 Euroert:DDDDDDDDDD
Kicsit olyan ez a cucc, mint ha Bell-ek a meglevo engineuk melle, "szerzodtettek" volna nehany "korabbi" moddert, akik korabban a GTR/iR cuccokat piszkaltak, adtak nekik olcson/ingyen magasabb "manager" jogokat a CARS-hoz, es azok barkacsolgatnak ezt-azt hozza, Bell-ek meg piszkaljak tovabb az engine-t;D
Az a baj, hogy nem emlékszem mennyi volt a 78-asban. Most 50 körül ingadozik, 40 alá sosem megy. Az atom lodolása rosszabb mint volt, viszont az irányítása teljesen megváltozott. Már nem lehet fékkel úgy "kormányozni" mint elõtte, de szerintem most reálisabb bár sosem vezettem ilyen gépet. Kicsit még gyenge, gázra nem forog meg sosem, sõt inkább alulkormányzott lesz. Érdekes de nincs viszonyítási alapom.
Kib...szott automata kuplungot miért nem lehet kikapcsolni, hát azt nem igaz olyan nehéz megcsinálni ??? :)))))
Kint van a build 81 :)
Szóval Junior minden hónap elsõ pénteki napján kiadott legfrissebb buildet kapja, Team Member pedig minden héten pénteken töltheti le a legfrissebb buildet. Ez a hivatalos, nem is változtattak rajta csak bekavart az a hétfõi akció ami csak egy extra volt :) Sokan nem értették a hivatalos fórumon se.
Nem igazán látom át ezt a build kiadási ütemtervet. Úgy indult, hogy pénteken lesz a fordulónap, aztán átrakták hétfõre, most viszont úgy tûnik, hogy az csak ideiglenes volt mert a "build schedule"-ben nem javították a pénteket hétfõre. A lényeg, hogy eddig minden pénteken és hétfõn is kaptunk újat, csak így tovább :) Csak a seniorok nehogy lázadjanak :)
Ma lesz build 81 minden Team Member-nek is, nme kell várni hétfõig
Build 81 (28/10/11, Team Member+) DX11 HDRControl updated to matched optimised bloom threshold and downsampling shader. The "Texture Filtering" option (set via "Help & Options / Video") was being ignored by DX11 renderer. Now Fixed. Fixes for WDF lighting menu, to allow extra entries to load/save Added various HUD tacho variations (Nuke 3, and Kart) More exhaust smoke for the Kart Fixed Kart Ai volume and increased the rev limit to 18000RPM Fixed ambient shadow width and tweaked gearstick movement (Nuke 3) Changed default livery for LEONUS F68 CROMWELL V8 New Racer V8 RS and L4-RS exports Upped LOD distance for CALIPER (Nuke 3) Completed reverse AIW for Connecticut Hill Reverse, and Connecticut Hill Short Reverse Temporary AIW for Bologne Reverse. Basic path and 32 start spots. Added track groups to save on build sizes and also organised both tracklists in alphabetical order Changed loading screen music
Build 80 (26/10/11, Manager+) New tracks in, Bologna Reverse (prealpha), Connecticut Hill Reverse (prealpha), Connecticut Hill Short Reverse (prealpha), Glencairn Reverse (alpha), Glencairn East Reverse (alpha), and Glencairn West Reverse (alpha) New export of Asano X4 (beta) New export of Bologna (prealpha), and Connecticut Hill (prealpha) Removed slip audio effects at low speed Fix for shadow mapping 'black edge' around car bug Added grip points to debug physics screens Some bug-fixes and performance improvements for RenderContext setting in DX11 Fix to enable loading of WDF files on the F1 debug menu from the 'lighting edits' directory within my_documents/cars/ Formula B: multi-part chassis collision for more accurate shape Improved carbon shader Improved Fresnel paint Fixed names of the Leonus cars to match the forum
Build 79 (25/10/11, Senior Manager) Improve the lift off over steer Option to turn off cockpit mirrors in options Fixed issue of 'reset' button still being active during the steering/pedals calibration process Fixed right front suspension geometry for LEONUS F68 CROMWELL V8 Telemetry screen layout change Added engine mesh for the RACER V8-RS New Aussie Hill export
Vezetesielmenyre olyan mint eddig, de segit a dolgon, hogy lehet allitani a kormanyszoget es van setup (csak meg bena).
A tobbi valtozas ez:
Build 78 (24/10/11, Team Member+) Toned down heat haze Added a few more options to visuals menu Added gamepad filtering option Added cloudy weather selection to race menu Fix for DX9 windscreen corruption bug Fix for groundcover crash Updated Glencairn track Updated Racer car Improved lighting settings for most tracks Fixes to car setup menu (still lots of bugs) Change audio balance to bring out more wind noise Version number added to UI Various UI fixes and improvements Updated kart Fixed direction of driver head lean in corners Enabled fuel consumption and tyre wear Added free camera (Ctrl-F then the mouse and WASD, SHIFT keys)
Tudom tudod, de akkor nem értem. Nem gmotor2-re épül? ha igen, akkor azért lehetne vele gondolom mit kezdeni. Jah, hogy a Shift-nél butítottak? oké, de az alap alap, mindenen lehetne szvsz fejlesztgetni. Lásd nem egy szim esetében milyen idõtállóak a régi alapok...
Szvsz. ez nem olyan egyszerû. Kuka lenne az egész idáig elkészítzett cucc, pedig ez erõsen az elõzményekre (Shift2) épül. Azt tudom elképzelni, hogy a lehetõségekhez képest a Shift alapjait próbálják szimulátorrá hegeszteni...
Hát izé. szóval, oké, hogy más motor és etc, de Kunos arra lenne jó, hogy ebbõl kihozhatná a maxot, ami csak lehetséges. És az már egy nagyon jó dolog lenne. Mert oké, hogy SMS, de azért így õk, mint team, nem tettek le még igazi, komoly szimulációt. (Az megint más kérdés, hogy "egy-két" tag dolgozot ezen-azon..)
Érkeznek a válaszok a felvetésedre, és mondhatni nagyon korrekt... Én most eléggé bizakodó vagyok abban, hogy ez a játék elérheti a célját, és lesz olyan jó mint az nkp vagy rfactor...(hadd ne soroljam fel az "alapszimeket") Ne felejtsük el még a kezdetek kezdetén vagyunk elsõ hónap a 14-bõl.
Egyetértek, ez majdnem olyan mintha linuxot akarnánk windows-al összegyúrni. Minden mindennel összefügg nem lehet csak úgy cserélgetni rutinokat eljárásokat két különbözõ enginbõl mint alkatrészeket az autóban.
Ezekkel az a foproblema, hogy altalaban a fizikai resz erosen ossze van drotozva a grafikaival, "lehetetlen" szetvalasztani:/ Foleg a nKP-nal, annyira regi az alap engine (10 eves). Ez csak ugy mukodhetne, hogy osszeallnanak, es nullarol kezdenenek egy teljesen uj engine-t.
Komolyan fel kellene vetni CARS hivatalos fórumán, hogy valahogy együttmûködhetnének Kunossal a fizika terén. Ha jobban tudnék angolul írnák egy hsz-t az tuti.
Igen, volt valami akcio azzal kapcsolatban. Az is tetszett benne, hogy elvileg Alonso, Massa es Fisichella mente az alap koroket a palyakon, azokhoz hasonlitotta a telemetriat is, es a legjobb az egeszben, hogy azok olyan korok voltak, amelyeket a mai napig nem tudtam elerni;) Nem mintha annyira eroltettem volna a dolgot, de nem voltak meg az idok, ez a lenyeg, nem ugy mint mashol, ahol a legtobben, nehany kor alatt masodperceket nyomnak az igazira;)
Viszont az simán megérte a pénzét, legjobb F1 szimulátor -szerintem .
De FVA ban aki jól ment az elvileg tesztelhetett igazi Ferrarit vagy mi.
én akkor vettem az FVA-t mikor megjelent, 1autó 1pálya aztán késõbb lehetett volna tovább fizetni azt hiszem még 2 pályát, ...letettem róla. Jó az nem tagadom de baromi unalmas körözni egedül egyetlen pályán. :)
A fizikaval nincs gond, azert irtam, hogy nKP alap:) De valoban feldobhatna Kunos valamivel, legalabb AI (bar az nala sose volt) vagy online. Meg olcsoert, beletolhatna a nKP palyait is;D
Vagy ha almodik a nyomor, akkor lehetne az FVA a Ferrari hivatalos szimulatora, es szep sorban, jovore, johetne hozza minden F1-es palya egyenkent:DDDD
de az az egy auto es palya nagyon jol mukodik iranyitas is tokeletes nalam es a fizika is , meg azt megcsinalhatnak hogy masok ellen is lehetne versenyezni
Az FVA-t 15 EUR-ert mar 3 palyaval kapod;) De jon hozza egy Ferrari 458 Challenge, meg meg egy F1-szeru akarmi (150° Italia). Persze, plusz penzert;)
De teny, hogy ar-tartalom aranyban, ehhez kepest valoban keves. De az FVA megis csak nKP fizika, meg Ferrari premium, azert annyi amennyi:) De mivel nem kotelezo megvenni, igy nincs vele semmi baj;P
Ahogy nézem az embereket a fórumon, 99% hc sim játékos komoly controllerekkel leobodnar cuccokkal club sport pedál..stb és a legtöbbnek igen erõs PC ül otthon, a hozzászólásaikból is kivehetõ, hogy semmi közük az arcade játékokhoz. Szinte kizárt, hogy arcade felé tartson az irány. Ennek is van hátránya, mert lehet, hogy nem lesz olyan népszerû konzolon.
Tájékozódtam megnéztem a csomagokat , és a hozzájuk tartozó tartalmat is. Mégis viszont sántít nekem a dolog valahol. Elsõ meglátásom az ,hogy ha azok a figurák akik fizetnek és beleszólnak a játék fejlesztésébe azok akát elég rossz irányba is elvihetik a dolgot(gondolok it arra pl:arcade fos lesz). Ebben a befektetõs dologban meg nem nagyon bízok valamiért. Bár tény, hogy jól hangzik.
jo ez igy, aki nem akarja nem kotelezo kifizetni... bar csak igy fejlesztenenek minden jatekot , rFactor 2-ert meg tobben kifizetnek a 10 eurot ha tesztelhetnek:)
Tájékozódj elõbb azért. A pénzedért kapsz részesedést a profitból, kapsz hetente új build-et, kapsz lehetõséget, hogy beleszólj, mi legyen a játékban, hol kell javítani. Inkább az a vicc, hogyha mindezt nem használod ki. Eddig könyörögtek az emberek, hogy kicsit jobban részei lehessenek egy játék fejlesztésének, most ez adott, mégsem elég... -,-'
Ha a játék sikeres lesz, vissza kapod a befizetett pénzt kamatostul. Amúgy már most sokkal jobb mint pl a Ferrari Virtual Academy ami 15 euro volt és 1 autó 1 pálya. Valamint minden hónapban kapsz új pályákat autókat, frissítéseket javításokat. Szerintem annyira nem rossz vicc :)
Hogy én fizessek azért ,hogy teszteljem a játékukat? Ez vicc...
Sziasztok, olvastam valahol, hogy pc-én, és konzolon is lehet majd versenyezni, tudtok valamit errõl ? Nekem nagyon tetszik eddig, simán megérte a 10 ojrot.
most is irja (legalabbis nalam) : VERSION: 73 legfelul
Átrakták valahová máshová a build letöltés linkjét a fórum fõoldaláról , mert nekem most csak a fizetõs cucc van ott ?
ha sok a fékerõ elöl, elviekben akkor is instabillá válhat a kocsi hátulja, mivel fékezésnél, elõrebukik az autó, és a hátsó kerekekrõl lekerül a súly.
Bár ettõl még nem az általad leírt módon kellene viselkednie :)
Kanyarban a féket rúgd be kicsit, igazából elég, ha csak hozzáérsz. Mondjuk ez nekem kicsit furcsa. Mindenesetre ha nem akar befordulni elég egy pici fék és már irányba is áll. Szinte már olyan mintha csak a hátsó kerekeket fékezném, pedig a fékeloszlás eléggé elöl van a setup szerint. Amúgy minden kanyarban ezt játszom, jó kis fíling csak nem tudom mennyire valóságos :)
Örülök hogy pörög a topik! Ügyesek a fejlesztõk, így fenntartják a lelkesedést!! :-)
Meg hát azért elvárnám, hogy kettesben padlóra rúgva kanyarban kicsit rakja a seggét :)))
egy Ariel Atomot a jó isten nem fog le ! Viccelsz ? :DDDDDD
Az Ariel-lel vannak meg gondok, pl. 1-esben, allohelyzetben az egy dolog, hogy elhuzza az alapjarat, de hogy meg padlofekkel is tovahalad, az azert meg kicsit eros;P
Ccak befizettem a különbözetet a magasabb cuccra, ennyi évet vártam egy Ariel Atomra, nehogy már várjak még két hetet :))))
Sokat javult a cucc, így hogy a kormányszöget lejjebb lehet venni teljesen jó. Atom kicsit nyugis, lehetne virgoncabb is, de gondolom majd belövik jóra.( Replayben a lodolás kicsit rossz ... :)))) azt érezni, hogy nem van szimuláció ami dolgozik, ffb pl, teljesen jó !!!
Junior a hónap elsõ hétfõi napján kiadott build-et töltheti. ....Jól sejtettem a 78-as buildet kaptuk ma meg.
A BSR-rol vannak a kepek, ott 76-ot irtak, de akkor az valszeg az a 1-3 napos frissitesbol van. A forumon meg nem irtak build-szamot, de emlitettek valami meglepetest (ha osszejon).
A beigert, leirt funkciok, mukodes alapjan, egy az egyben egy Shift2 lesz, de szimesebben megcsinalva. Talan annyi elonye lesz meg, ha valoban hallgatnak az emberekre es belenyulnak a cucba melyebben, hogy az ilyen (elmodsodas) es hasonlo dolgokat, efekteket lehet majd ki-bekapcsolgatni, allitgatni. Majd kiderul...