Volt a netkarhoz ugyanolyan rendszer mint iRacinghez. Én voltam az egyik aki csinálta.
Nekem elveszett a jelszavam netkar-hoz, írtam a fickónak de visszaírt, hogy ez az email cím nem szerepel nála a listában :(((
nekemis nagyon tetszik a netKar , csak a demot probaltam de jo volt, ha lenne egy ilyen iRacing fele rendszer hozza vagy ligak mint rFactorba biztosan megvennem, csak ugy halotttam hogy 1 magyar liga sincs netkarral sajnos:(
Ne legyen igazam, de ezt a C.A.R.S. engine-t is alapokról kéne újra írni, mert lehet maszírozni még a kormányzáson meg FFB-n, de ez attól még nem lesz szim... :(
A netKar-ert nagyon kar, mert amugy nagyon profi. Fizikara, kezelhetosegre, gumira toppon van. Meg grafikara sem lenne annyira gazos, legalabbis a gyari palyakon, de azert erosen latszik, erezheto, hogy sajnos nem mai darab az engine. Az alapoktol kellene ujrairni, ezt meg is mondta Kunos. De sajnos se toke, se tamogato, se olyan nepszeruseg, amivel lehetne kezdeni valamit.
En nem lazadok ennyire az iRacing ellen, pedig fizettem erte boseggel es meg nem is hasznalom (online):) De azz a reszet, hogy nem lehet offline (szerver eleres nelkul) haznalni, azt mar a kezdetektol fogva gusztustalannak tartom.
Mert lehet, hogy mostanaban, akciosan, atlagban, a havi szervereleres "csak" 1200-1600 Ft, amiert a het minden napjan, napi 24 oraban biztositanak szervezett futamokat, es akore epitett komplett rendszert (ami szerintem tokeletes, annak aki valoban kihasznalja a rendszert), de valoban gazos, aki megvasarolt mar jonehany cuccot, de eppen nem versenyezne, nincs ideje, lehetosege vagy csak eppen nem erdekli, es ott all a gepen, hasznalhatatlan, elerhetetlen a cucc:/
Az iRacing egy undorító politikával rendelkezõ cég. Ha most levinnék az árakat 90%-al akkor sem vennék tõlük soha többé semmit, bármennyire is jó szimet csináltak.
Havidíj még ok, de akkor ne kelljen megvenni a cuccokat külön-külön! Vagy egyik vagy másik. :)Ami meg még jobban idegesített, hogy amit megvettem azt sem tudom otthon használni, offline egyedül körözgetve, mert az biztos fájna nekik ! Úgyhogy emiatt én egy fillért sem fizetek többet oda, akármilyen szuper dolgot is csinálnak:)))
Kéne nekik írni, hogy valahogy cooperáljanak Kunossoal.
Kunos fizika+CARS graf+amit igértek a közösségi szinten a legjobb szimet adná nekünk. Szerintem Kunos beszállna, netKar pro hiába a legjobb (szerintem) ha egy db programozó nem tudja úgy felfutattni mint ahogy azt egy nagyobb banda megteheti.
az IR legfõbb hiányossága egy 90 %-os árengedmény :))))
Persze Alex. Vágom én. A hozzászólásomban kissé viccesen fogalmaztam. De tényleg legyen jó. Legyen jó az rf2 is. Az csak jó nekünk. Az ir legfõbb hiányossága a jó gumifizika ami elvileg hamarosan megjelenhet. ki tudja. De majd dumcsizunk ezekrõl a dolgokról. Ezek a képek istenien néznek ki csak az a baj velük, h nincs olyan konfig jelenleg senki szobájában ami ezeket normálisan életre kelti. Amugy miért nem jössz ligába Alex.? Hétfõn is kb. 40 fõs mezõny lesz Spában.
Az attol fugg, melyik szinvonalat szeretne elerni:) A CARS grafikaban elegge beerositett, az eddigiek alapjan ez es a hangulat lesz az elsodleges a fizika es a kezelhetoseg mellett (real/sim kezelhetoseget szeretnenek).
Igazabol teljesen mas vilag, nem lehet osszehasonlitani, szerencsere nem is kell. A lenyeg, hogy most van egy csapat, aki egy mar jo mukodo, latvanyos, engine-re akar epiteni, a kozosseg bevonasaval, valami szemesebb dolgot.
Bar igazabol, a CARS amitol olyan amilyen (kinezetre), az a sok-sok shader, ami nem nagy szam alapbol, igy az rF2 sem nehez, hogy igy vagy jobban nezzen ki, es annak az alapjait mar reg elkezdtek, es valoban a verszim vonalon.
Én drukkolok ennek a gammának. De kicsit utána nézegetve a dolgoknak stb. Sztem ez akkor fogja az iRacing színvonalát elérni, mikor az én seggem nyulat lõ.
amúgy G27-nél mit kellene piszkálni, hogy a beállított max kormányszögnél izomból lefogja a kormányt az FFB ? A DFGT-nél atomerõsen bekeményedett a határon ennél meg elég hurkalé :)))
a teljesség az ami bejön, motorcsavargatás, üzemanyag spórolás, új gumikon kínlódás, fantasztikus idõjárás , stb .... elég élvezetes egy 100 -os verseny ! Mondjuk szarrá ver az AI ezen a csökkent tapadáson, szerintem õk madzagon mennek, de ez ugye minket nem érdekel, ha jó a verseny, nem bánom én azt sem ha 20. vagyok :DDDD
Toltam azzal is, eleg hasznalhato. De az az "egy" auto meg az unalomig ismert palyak, mar nem az igazi;) Akkor mar inkabb Shift2, rengeteg autoval es palyaval;)
Maradok az F1 2011-nél, ha már lazább játék .... :) Van ahoz is tapadás csökkentõ mod elég jó, nekem tetszik :P
Sfist-ben én még a setup részt sem találom :DDDd
Ja, es emelett erdemes meg allitgatni ezt-azt;) A driverben erosebbre venni az ffb-t (110-120%) es adni neki alapbol damper-t (20-40%), hogy ne hintazzon annyira kozepen a kormany;) A jatekban, autonkent (!) a garazsban mindegyiknek maxra allitani a kormanyzarat (steering lock) es a castert. Talan meg a camber es a toe emelese is segit, de az elso oldaso merevites biztos.
Igy sem lesz az igazi, de nem annyira szar es talan mar hasznalhato(bb).
Mentem nehany versenyt, eleg jo lenne, de inkabb mar az a bosszanto, hogy kilokdosnek a palyarol:D
Ok azert elsosorban szim programozok/keszitok (GTR es tarsaik), ez az NFS cucc kiadas csak jo lehetoseg volt szamukra a penz es az engine fejlesztesre. Ha ugy nezzuk, most van egy kesz, latvanyos, funkciokban gazdag, multiplatform engine0juk, amit lecsupaszitottak, es azt honapokon keresztul tudjak adagolni nekunk, minden egyes funkciojat egyenkent kiadva, atvizsgalva, optimalizalva, ujragondolva stb.
Az utobbi nehany napban, mentem jonehany versenyt a Shift2-vel, ami alapbol eleg szar, de a patch, a nem hivatalos szimes javitas, az ffb felhuzasa es az autok allitgatasa sokat segitett rajta, szinte mar teljesen elvezheto:) Erezni, hogy alapbol nem lenne annyira rossz, csak hat a "mindenkinek/mindenhova" stilus miatt, erosen butitva van, foleg az autokezeles.
A CARS egy az egyben ugyan az az erzes, mukodes. A komolyabb valtozas csak az ffb-s exe hasznalhataval jon elo. Akkor lesz latvanyosan jobb, ha helyre rakjak a tapadasokat, leszoritoeroket, lhete majd setup-olni es komolyabban kormanyt allitgatni. Ez talan meg (az igeretek alapjan) 2-3 build.
Amig nem lehet az autokat setupolni, addig sajnos nincs mas megoldas;) Nalam talan, fixen a 650 fok jott be, de szinte csak a '77-es Lotus-szal mentem eddig.
Hát ém ezt nem értem :)))) Addig állítgassam ingame a kormányszöget míg egyszer csak jó lesz ? 68-as f1-et mire lõtted be, nálam az az autó a legélvezhetetlenebb ?
eleinte nem akartam mert nfs programozóktól nem vártam. hogy valóban szimet csinálnak, de nagyon kellemesen csalódtam.
CTRL-P-vel lehet kapcsolgatni a postprocess effekteket, van beloluk vagy 30;) Fekete-feher, alul- vagy tulszaturalt, keretes, pixeles, blurozott, elesitett stb. Van kozte ami eleg jo. CTRL-SHIFT-P-vel lehet kikapcsolni.
Én akkor szenvedtem vele, amikor a linearitást lehúztam 0-ra, hogy driftnél 900fokot tudjak használni, mert akkor minden autóhoz át kellett állítani driverben, de ezt megszüntettem, amint leesett, hogy miért van így. Elég hasznos, ha így kezeli a program, és nem kormányzárat kell állítgatni, mint rF-ben meg simbin-es cuccokban. Fõleg akkor rossz, amikor be van lõve a kormány 900°-ra, és az autónak mondjuk a max steeringlockja 24, lehet kilépni, és állítani a driverben.
nem, mivel nem fordul 900 fokot a kormánya a formula bmw-nek. Ha 5 centit tekerem jobbra a kormányt, akkor a játékban is 5 centit fordul a kormány. De hiába tekerem 2x körbe, ha az autóban amit vezetek, nem fordul annyit a kormány.
Ha viszont olyan autóra váltok aminek 720-at forog a kormánya, akkor énis 720 fokot tudom tekerni a kormányt. Miközben driverben 900-on van...
Ha jólemlékszem, ha tovább tekerem, ott megfogja a kormányt a játék, erõvel lehet tovább forgatni, de hiába mert nem történik semmi...
Kicsit trukkos a dolog, mert ugy van megcsinalva, hogy a kormanyzas mindig linearis (ha ugy van beallitva - 50% -, ugy is erdemes), es a jatekban a teljes kormanyszoghoz (elfordulasahoz) ossza el az autonak a kerek elfordulasat (steering lock), ami most fix, nem lehet allitani. Majd ha lehet allitani a setupban, akkor maradhat mindenhol fix a kormanybeallitas, a setup-ot kell majd piszkalni.
Ugyanez van a Shift2-ben is, alapbol szar, kontrollerhez vannak belove a kerekszogek, de ott lehet setup-olni, ugy jobb lesz.
Akkor van gaz, amikor a kormany elfordulasa kissebb mint ami az autoke, ugy eleg erzekeny lesz. Marad az erzekenyseg vagy a linearitas allitas, de ugy meg szar. Majd azt is a setup oldja meg.
Ilyen linearis kormanyzast nem lehet meg a C.A.R.S-ban beallitani? lehet ez megoldana az en problemamat is, jonak hangzik;)
Ahogy mondod. Így amikor a formula autóban a kormány már nem fordul tovább, mert csak 200°-ot fordul az egyik irányba, akkor a kormányt is hiába tekerjük, mert nem történik semmi. De lehet LFS ott megfogja a kormányt, már nem emlékszem. iRacing-nél egy konstans ffb erõ lesz, és látod a képernyõn, hogy a kormány már nem fordul tovább.
Lineáris azt jelenti, hogy a kormány elfordulása 1:1-ben megegyezik az autóban lévõ kormánnyal, tehát azt mondjátok, hogy a forma autóval 900fokos lineáris kormányszöget használtok. Ebben az esetben nem tudok mit hozzáfûzni.
lfs-ben nekem 900 fokra van rakva, a linearitást kell csak beállítani, meg hogy hány fokos a kormányod, és nem kell állítgatni driverben semmit, mindenhol annyit fordul a kormány, amennyit az autoban fordul. Nézz szét linearitást keresve, lehet megoldja :)
a 76-osban lesz car setup menu, kart autó és kart pálya is, valamint a nuke3, 75-ösrõl nem írnak, lehet, remélem az kimarad, és a 76-ost kapjuk hétfõn.
az jo, akkor jol gondoltam hogy mostmar a fizikan , teljesitmenyen es ilyesmin dolgoznak nem a grafikan:)
lehet hogy ez megoldast hoz az olyanoknak aki G25-27el jatszik de aki olyan kormannyal aminek nem lehet kormanyszoget allitani szivas van:D legalabbis nekem meg nem sikerult valami jol beallitni a Formula Force EX-em de ugy nagyjabol mar korbe tudok menni a palyan, annyit tudtam javitani a sebesseg erzekenyseg beallitassal
Én kezdek rájönni az irányításra, a lényeg, hogy win driverben 900fokra kell rakni minden esetben, és a játékban kell minden autónál más más kormányszöget állítani pl formula autónál 360-450fok az audi túraautó 540-720. Jó lenne tudni, hogy az egyes autóknak mennyi ez a szög pontosan. Pl a leonus 68 450fokkal is vezethetetlen. A formula B-vel én 360fok kormányszöggel megyek és 360foknál az ffb szépen "ütközteti" a kormányt mint végállást ugyanúgy mint amikor a driverben állítom be. Más játékoknál eddig nem így volt ezért furcsa ez kicsit, de van benne logika. race07 lfs rfactor gtr iracing... játékoknál mindig a driverben állítottam be épp az aktuális autóhoz használandó kormányszöget, és úgy volt jó. Ez a cars pedig a driverbõl kapott kormány adatokat 900foknak veszi, és abból számolja vissza a játékban beállított értéket. Legalábbis én így gondolom.
Megvettem én is ezt a "valamit" pár napja. Nekem egy kört nem sikerült még menni. Szaggat, irányíthatatlan. Minden baja van nálam. Állítgattam már mindent de nem müxik rendesen. Pedig nincs gyenge konfigom. Mindegy, egyszer csak jo lesz.
Lehet velem van a baj, de nekem mindehogy gáz a kormányzás... mindent 900 fokra állítva is alig kell 5 fokot tekernem a gyors kanyarokban ráadásul a felfüggesztés olyan késéssel támaszt be FFB-n, hogy az valami csuda :( Mintha valaki mellettem állna és rángatná a kormányt kanyar közben :DDDD
Ja de, tenyleg:D De hogy nem utcai, az azert biztos;) Bar alapbol valoban annak latszik, de furcsan neznel ki vele az utcan;D
nah ki tudtam próbálni, connecticut hill célegyenes utáni emelkedõn a nappal szembe el lehet váltani hatodikig, utána a hosszú egyenesben a sikánig lehet nyomni neki a "kers"-t (vagy mi ez itt), szépen kipörög a motor majdnem max fordulatig 300 fölött van a vége :)
Az valami boost, lehet, hogy kers nemtom. G25 váltóján a 4 feket gomb közül a jobb oldali aktiválja. Átprogramozni nem lehet mert a controller beállításoknál nem szerepel. Hogy mi a hatása, azt kipróbálni így nem lehet, mert valamelyik jobb kezemmel sebességet is kellene váltani közben :)