A grafikai beállításokkal szenvedek, mint disznó a jégen... Akár hogy állítgatom a szélvédõ mindig szemcsés. Van valakinek esetleg valami tuti beállítása Nvida 4x kártyákhoz?
Ja, elsosorban a fizikat, a mukodest, a menuket, a hasznalatot kellene felturbozni, aztan johetne a grafika. De egyelore, a forumot olvasva, a grafikaval vannak nagyon elfoglalva, hogy a DX11-et helyrepofozzak.
De szerencsere, kozben a szimulatoros jelleget is piszklajak. Pl. az FFB-s exe valtoztatasai, ami valoban jo, erezheto, sot sokkal jobb;)
About CARS_FFB.exe By now many will have had chance to sample some initial force feedback changes found in the FFB exe. Some of you liked them, others not so much, but thank you for the feedback regardless of your view! The changes were coded up primarily on the G25 and G27 wheels, and whilst not in any way finished yet I think on the whole they are a step in the right direction. A number of changes were made, so that you know:
1. Removed fake curb vibration (yay, be gone - evil fakeness). 2. Wheel forces model based upon suspension movement. Drive one of the open wheel cars to see this. A nice side effect of the implementation is that the forces tend to pull the wheel left when you put left wheels off track and similar for right side. Some of you commented that not all the curbs are emitting vibration. As in real life, not all curbs would do and if our track modellers haven't added bumps to our curbs then the new FFB code won't create a fake force any more. 3. Centre spring scaled to speed. When the car is stationary, the wheel no longer magically returns to centre and instead muscles are required to rotate the wheel and drag the tyres around. 4. Front suspension and G force load affecting wheel weight. The wheel becomes heavier under high grip braking, lighter as front grip is lost and during acceleration. 5. Subtle wheel force when tyres move across obstacles (eg high curb). 6. Wheel jolt upon impact (go crashing up/down pit lane to feel it). 7. Wheel rotation force applied when yawing (oversteer).
Ha tenyleg szimulator lessz akkor szerintem senki nem fog bankodni a felhasznalok kozzul hogy nincs Shift 3 grafikaja :D sot, en annak orulnek ha a grafikan nem is valtoztatnanak tobbet mert igyis eleg gyengen fut a gepemen
jah, szóval mostantól lesz fixen hétfõn. azért. :) oké, hogy mûködni fog jövõre, csak kérdés, ha nem lesz annyi vevõ, mint a SHIFT-re és a kiadó sem öl beléjük pénzt, akkor mi lesz egy idõ után, tuti nem fogják tudni tartani a SHIFT3 vagy 4 grafikai szintjét, hába ugyanaz a team. de lehet mégis tévedek, ha ugyanaz a banda, és ugyanannyi személy melózik majd a cuccun, akkor attól kell a legkevésbé félnünk, hogy grafikailag "elavul". :D
Ezt a részesedéses rendszert nem igazán értem. Azt írja, hogy az összes eladások után (4 platform) 12,5-40% részesedést kapnak a támogatók. 250.000 eladott példánynál 12,5% 1.000.000 után 40% 1m eladott példány után 25m euro bevétellel számolnak. 25euro/játék reális ár, na de akkor mi lesz az ingyenes?
A Junior latja havonta, a Team Member hetente;) Mostantol hetfonkent lesz uj build.
Ahogy elneztem, jelenleg a Shift2 szintjenek (szolgaltatasok: grafika, efektek, animaciok stb.) az elerese az elsodleges cel, ami mukodni is fog, mert ugy nez ki, naluk maradt minden vagy eleve az ovek az egesz engine. Ha szerencsenk van, akkor az osszes auto es palya is naluk maradhatott, max csak at kell oket nevezgetni, amire nincs vagy nem lesz liszenszuk;)
mondjuk kíváncsi leszek ez a lendület grafika terén meddig tart ki, mert nyilvánvaló, hogy a SHIFT2-es cuccot hozták át ide is, és abból építkeznek tovább. Persze ha lesz pénz, idõ meg etc, és a motor bírja (gmotor2...), már pedig ezek szerint bármit meg lehet vele csinálni... akkor jó lehet idõvel is.
a kérdés az, hogy nem érte volna meg esetleg a gmotor3-ra építeni... ott nem kell esõt barkácsolni meg ilyenek, dehát õk tudják...
el sem telt egy hét az elõzõ build óta. most akkor hogyhogy én is látom team member-ként? Mondjuk én sem fogom mindig menézni, kéthetente vagy néha még ennyire gyakran sem rápillantok. majd ha már tényleg halad a cucc..
A Force EX mennyit fordul? 360-as vagy az is mar 900 fokos? Probaltad attenni masik kormenybeallitasra (G25/G27), ahhol lehet a kormanyszoget is allitani. Talan segit, ha ott feljebb lehet allitani.
Ha valoban csak az erzekenyseggel van a gond, akkor valszeg majd az autobeallitas segit, ha az attetelt is lehet allitani. Vagy a kontroller menube egy plusz allitas, amivel el lehet tolni a kormenyzast, de linearis marad (vagja a veget, ugy sem akarunk parkolni vele):))
Az az FFB "csillapitasa", minnel magasabb, annal "kemenyebb", "nehezebb" a kormanyzas, nem raz, nem rangat annyira jobbra-balra.
Nalam valamiert teljesen jo az FFB, ha leszamitom az esetleges tapadasokbol, leszorito erokbol adodo pluszokat, es azt hogy kozepen nem annyira hatarozott (ez lehet autobeallitas is), akkor nincs vele gond. Persze a cars_ffb.exe-vel inditva, mert ott sokkal jobb a felfuggesztesrol jovo "rangatas", ahogy latom, ugy is mozog a kormany.
Az FFB nalam erosre van allitva (105/100%), minden Deadzone 0, minden Sensitivity teljesen linearis 50%, a Steering Lock 720 (szeretek tobbet kormanyzoni:P), a Steering Damper es a Speed Sensitivity nulla.
A DevMenu-ben nem piszkaltam bele, ugy jo ahogy van.
Kimentettem, teszteltem a kontroller beallitasokat (XML), semmi extra nincs benne, ugyanaz mint a SHIFT vagy az rFactor.
Véletlenül nem steering ratio van itt?(ami mellesleg sokkal logikusabb a steering locknál) Mert a steering ratio azt adja meg, hogy hány fokot kell tekerned a kormányon ahhoz, hogy a kerék 1 fokot forduljon el. Tehát pl egy 16:1-esnél 16°-os kormányfordulat tartozik 1°-os kerékelforduláshoz. Más játékokból kiindulva nekem a kényelmes a 10:1, 16:1 közötti értékek, pálya és autófüggõ. A steering lock meg szerintem a kerék max elfordulását mutatja. Ugyebár rFactor nem tudja, hogy hány fokos a kormányod, így ott a steering ratioval nem is lehet játszani.
A teljesitmeny meg eleg jo lett az en gepemhez kepest, High texturan is van 30-40 FPS-em, probaltam 15 autoval is ugy kisebb de 20 ala ugyse fog menni szerintem foleg ha a grafikat leviszem mondjuk lowra majd Online versenyzeshez
Formula Force EX, probalgattam allitani a sebesseg erzekenysege, meg ilyesmiket , valemennyit tudtam is javitni de meg messze van a tokeletestol, de nem is baj mert szerintem ezekutan az iranyitassal , fizikaval es kulombozo dolgokkal fognak foglalkozni mert a grafika szinte tokeletes (legalabbis nekem 1 fokkal se kell jobb grafika:)), amugy a Steering Lockot ha csokkentettem meg erzekenyebb lett a kormany, az nem a kormanyzar? rFactorba ha novelem a kormanyzart akkor lessz erzekenyebb
Milyen kormany? Be van allitva rendesen, mindenhol? Nekem G25 van, es igazabol, szinte semmi bajom az FFB-vel, kormannyal, Alapbol felismeri es mukodik (persze be kell allitani a kormanyszoget es egyebeket a programban, de az alap).
Nem egészen értem, hogy miért olyan nagy próbléma 2011-ban a kormány kezelés egy szimulátornál?! A normális szim.eknél (Lfs, IRacing, RBR stb.) egybõl jó volt, nem ezzel kellett sz*rakodni. De, hogy még messzeb menjünk, már a GPL-ben is jól mûködtek a kormányok.
Nah kiprobaltam es eddig az iranyitassal van nalam a legnagyobb problema, pont ez van nalam is hogy alig tudom egyenesbe tartani mert allati erzekeny a kormanymozdulatokra, remelem ezt kitudjak majd javitani
Nah befizettem en is a 10 euros csomagra, csak most epp karbantartas van
Mondjuk a CARS-osok egy FB oldalt minimum indíthatnának, csak egyszerûbb a legtöbb embernek ott látni rögtön ha van valami... Meg hát marketing miatt sem ártana...
Én megnéztem autózgatni teljesen jó, fõleg most már gyerekek is ide ülnek néha, de valami iszonyat a kormány egyenesen nem lehet menni vele :))) Ha tudtok okosságot a patchez szóljatok ! :)))
igen shift 2 nekem is kimaradt, de azert mert sok ora baszakodas utan sem sikerult ffb t csalnom az elmeltileg tamogatott kormanyomba... Apropo ahhoz van mar valami mod vagy valami ami helyre teszi? thrustmaster ffb vel semmi ffb nem volt... semmi autocentering csak neha vmi kis razkodas eleg gatya volt, viszont ha van vmi javitas akkor adnek neki meg 1 sanszot.
Most mar en is kedvet kaptam a SHIFT2-hoz, mert lazan kihagytam:) De most, elnezegetve az auto es palya kinalatot, foleg a DLC cuccal egyutt, azert anyira rossz nem lehet:D Foleg ha lehet piszkalni egykicsit. Nem kell hog verszim legyen, arra van mas, de legalabb autozgatni:)
nekem ment egyenes az autó:) a Shift2 ben, de gondolom nem vártad meg a pachet!!! mert az javította a kormány lagot, ami azt eredményezte amit tapasztaltál. Már modokkal és patchekkel nagyon jó játék lett shift2
Shift-eket én akkor töröltem a francba, mikor egyenesen nem bírtam menni az autóval, mert hiába tartottam egyenesen a kormányt, az eleje jobbra-balra ringatózott, igaz enyhén, de nagyon zavaró volt. Állítani kellett kormány setupban deadzone és hasonló hülyeségeket, de akárhogy raktam, soha nem volt jó. Itt is hasonló a helyzet?
Nem értem miért nem tudják megcsinálni úgy, ahogy GTR-ben is vagy akár a GT5 ben is: elindítod a játékot, és tökéletesen fut egyenesen az autó mindenféle kormány setup nélkül.
Igen, a legfrissebbet, mas nem is elerheto;)
Egyelore nem tudom, hogy fogjak megoldani, hogy valaki hetente tolthet frissites es valaki csak havonta?! Mivel a forum fejleceben van a link, igy mindeninek elerheto. Bar lehet, hog piszkaltak valamit a forumon?!
De allitolag, nemsokara, hamarosan, valamikor, beindul a sajat rendszeruk is (iR szeruseg), ahhol online tartjak nyilvan az emberekek, a tartalmakat, a koridoket, es onnan lehet majd frissiteni is.
Valezg, elsodleges hogy beinditsak, mert ez a hetente letoltok 1Gb-ot es instalalgatom, nem valami modern modszer;)
oksa, akkor lehet így van. ez még jobb, mert akkor teljes erõvel nyomhatják ezt. más kérdés, hogy az az 5 millió dollárt hogy akarják elérni, megszerezni. ez egy rohadt nagy projekt, tõke nélkül nem lehet. bár nyilván lesz belõle bevételük bõven, mert a grafika és körítés eladja majd magát. (mondjuk a továbbiakban kíváncsi vagyok képes lesz-e ilyen színvonalú grafika továbbvitelére, fejlesztésére - mármint hogy már nem dolgoznak az EA-nek.)
Akkor mashogy irom:D Nem, a SHIFT nem SMS jatek volt, ok csak osszebarkacsoltak:) Azt hogy nem az SMS csinalja a SHIFT3-at (ha lesz egyaltalan), azt tobb helyrol is "megerositettek" (pletyka szinten:P), allitolag az EA marad egy masik csapatnal, ami igyis-ugyis nekik dolgozik egy masik projecten (pl. Back Box).
Honnan tudod, hogy más fogja csinálni? a Shift2 is SMS játék volt nem? Oké, hogy az EA belepofázott, de õk csinálták.
Igazából viszont innentõl kezdve a Simbinnek nagyon fel van adva a lecke. Amit õk hozhattak volna "újdonságként" GTR3-ban, az bizony itt mind meglesz/van. És ugye abból még mindig semmit nem láttunk...
Teljesen más csapat fogja csinálni Shift3-mat, hát én már nem reménykedek nagyon benne, de ez nem a fejlesztõkön mûlik, hanem a EA-n hogy õ most is bele szól e. Mert látható hogyha szabad kezet kapott volna az sms, akkor sokkal jobb játék lehetett volna a shift2. Nekem most az SMS nagyott nõtt a szememben.
Azt egyébként nem értem, hogy akkor jövõre a SHIFT 3-at kik csinálják? Megosztott erõforrások lesznek? Vagy már nem az SMS fogja fejleszteni?
amúgy tényleg mintha a rugó késne kicsit:)))Elõször fordul a kerék majd szemmel látható késéssel enged a rugó. Karambolnál mikor a levegõben van és a földre esik, ott is jóval utána ül bele az autó :))) És a gáz sem holtjáték, kicsit bajban van a hangokkal, hirtelen vált át elõtte meg olyan buzis mintha nem is adnék gázt :)
Az hogy mit irtak a listaba, mit szeretnenek, az egy dolog;) Ilyen es hasonlo kivansag listam nekem is volt sok, de soha sem lett belole semmi:DDD
Hát igen, de minek? 3 hétre? Tim azt mondta nem biztos hogy nyílt lesz. Hülyék lennének nem kihasználni a lehetõséget, mondjuk 10E-ért itt is. Aztán kapnál mondjuk 5-10E kedvezményt a játékra, õk is nyernének vele, a fejlesztés is, meg mi is...