Mondom, a szürke hátteresek a "garázs/menü" képek. Az SMS legalább ekkora részletességet akar pályán is, de még sok víz lefolyik a Dunán, mire lesz valódi ingame felvétel valszeg.
Ez nekem új. Nem hallottam még errõl a részecske alapú dologról (utána olvasok) De ha ez így van ahhoz nem kellenek új vga-k amik azokat jelenítik meg?
vagy kurvajó grafika normál fizikával,vagy normál átlagos grafika,realisztikus fizikával. a kettõ együtt eddig még egy játéknál se mûködött,ennél se fog.
Ha nem is hal be a projekt, a profit tuti nem lesz annyi, amennyit õk elképzelnek maguknak. Mert aki "befektet", az már nem veszi meg a játékot, mert megkapja ingyen. Elsõre ráadásul csak PC-re jönne ki, ami újabban nem az a platform, ahonnan a legnagyobb bevétel származik.
A gépigényt pedig nem éri még találgatni szerintem, bár nyilván lesz neki éhsége.
Kár, hogy nem lesz belöle semmi. :( Kisértetiesen hasonlít egy behalt projectre, aminek nem jut eszembe a neve, de ott is gyönyörû elõzetes képek voltak és az utolsó szegcsnek is lett volna fizikája...
Nagyon tetszik, az ötlet is jó. Csak nehogy a FighterOps sorsára jusson ez is. Ott is van iylen, hogy ha fizetsz akkor hozzájuthatsz oylan infókhoz, képekhez, videókhoz amihez más nem. Csak ott az a baj, hogy már hosszú-hosszú évek óta ez megy. Szerintem a FOPS lehúzás, semmi más.
Hát reméljük a legjobbakat. Csak ha jön pár ember, akik nagyobb pénzt fektetnek bele, és azt mondják legyen árkád, akkor kénytelenek lesznek azt csinálni.
Érdekes próbálkozás lesz. A megjelent képek eddig gyönyörûek, és a két autó is pont az ízlésemnek megfelelõ. Kíváncsi vagyok, hogy végül szimulátor lesz-e, vagy árkádosabbra veszik. mindenesetre ki fogom próbálni.
Jónak tûnik... :D
A C.A.R.S. a Slightly Mad Studios brit fejlesztõcsapatának (GTR2, NFS: Shift, Shift2: Unleashed) új játéka, amely nem csak a kínált tartalommal és annak minõségével egyedülálló a PC-s szimulátorok között, de a fejlesztési módjával is: ezúttal bárki beleszólhat a fejlesztésbe, aki egy csekély összeget befektet a programba.
Ezúttal a Slightly Mad keze nincs megkötve egy gazdag kiadó miatt, egy hardcore szimulátor építésébe kezdtek, melynek fejlesztésébe a közösséget is bevonják. A jelenlegi tervek szerint több kategória is szerepelni fog a végleges változatban, ám a tartalom nagy részérõl a közösség dönt, így korai bármit is említeni (GT és open wheel sorozatok egyaránt várhatóak), s természetesen a licenszelés is szükséges.
Az itt látható képek közül a két utolsó egy korai build-bõl való, már a garázsban/menüben ilyen részletesség várható, hála a DirectX11-nek és a legújabb technológiáknak.
Pontosan hogy is néz ki a \"befektetés\"?
Mindenki, aki pénzzel járul a projekt létrejöttéhez, kap egy jelszót a fejlesztés oldalára (WMDportal.com), ahol ha minden igaz várni fogja egy fórum a véleményének kifejtésére, szavazásokra, illetve egy letöltési oldal, ahonnan a legfrissebb build-et szerezheti be, s próbálhatja ki. Aki fizet, az nem csak a szavával dönthet a tartalomról, irányításról, stb.-rõl, de a profitból is részesedik.
A gyakorlatban több \"részvénycsomag\" is lesz. - 5$ és 10$ magánszemélyek számára - 250$ kisebb csoportoknak - 1000$ kisebb cégeknek - 100,000+$ a nagy cégeknek
A két éves fejlesztés 5 millió $, amelybõl ha 25 milliós nyereséget sikerül kicsikarniuk, minden 10$-t fizetett 35$-t kap vissza. Az SMS a profit 30%-át kéri csak magának. A nyereség a konzolokra átportolást követõen akár tovább is nõhet, de elsõsorban PC-re készül a játék.
World of Mass Development-re (WMD) lett keresztelve a fent említett módszer.
Az biztos, hogy forradalmi a dolog, a kérdés, mennyire fog mûködni a gyakorlatban, elég lesz-e a közösség közremûködése a játék fejlesztéséhez.