Authentic-re. Az megegyezik azzal, hogy a ha valóságban nincs semmi assist, akkor a játékban se lesz. Ha meg van assist, akkor csak annyi van amennyi a valóságban is engedélyezve van.
Szeptemberben csináltam egy szimulátoros kérdőívet (már aki még emlékszik rá... :D ), végre volt időm az eredményeket elkészíteni. Az alábbi linken megtaláljátok.
Én a Fast and Furious játékra gondoltam, hogy tömegesen el lehetne adni, míg a PC mehetne erőteljesebb szimulátor irányba. :))) A F&F filmek azért mostanság a legnépszerűbbek, már ami a bevételt illeti. AAA címet lehet egy ilyen franchise-ra építeni. PC meg technikailag még mindig jóval a többiek előtt halad. Lényegében kész van csak finomítani kell. Egy ilyen alapra simán lehetne évente kiadni egy sorszámozott darabot, megspékelve valami kis plusszal, újdonsággal. A PC Pro meg bizonyítja, hogy a fő csapásvonal a VR. Szinte egyöntetü vélemény, akitől csak olvastam, hogy a PC legfőbb erénye a VR. Én még nem próbáltam. 4K-ban is csak most próbáltam ki az új TV-men egy GTX 970-nel. :)))
Nem tudom, szerintem ezek ki fognak futni... Értsd, nem nagyon lehet ezeken a szimeken, simcade cuccokon sokat dobni. Nyilván a fizika, FFB, grafika mindig lehet picit jobb, de milyen újítás generál majd olyan hatást, amely miatt tömegek mennek majd megint vásárolni?
Ez nem specifikusan PC probléma, hanem szimplán műfajbeli gond...
De mondjuk most így belegondolva, tudom is a választ. Szóval mivel már mindenben lesz időjárás, napszakváltás, stb, jönnek az extrák, lásd a Codi féle F1 széria is milyen jó lett, a karrier, a menedzselése az alkatrészeknek, stb. Vicc, de az a játék sokkal komolyabb és összetettebb tud lenni, mint bármelyik HC szim a piacon jelenleg... És bizony ezzel lehetne és kellene is megfogni az embereket, az F1 széria egyik legsikeresebb és leginkább tuningolni kívánt része a karriert takarja.
A Simbin jól látja, hogy mezei szimre igazából nincs rohadt nagy igény, de egy codi féle megközelítéssel sokat lehet nyerni.
Nyilván ezeket az alkatrészcseréket, stb, egyedi szabályokat nehéz feldolgozni úgy, hogy rengeteg féle kategória szerepeltetve van egy játékban, de azért meg lehetne vele próbálkozni... És persze azon játékok valszeg kifinomultabbak és pontosabbak lehetnek, amelyek csak egy szériát dolgoznak fel, de hát pl az ACC is tök primitív szerintem ilyen szinten, szinte semmi extrát nem mutat fel...
Én még lehet a free-to-play modellel is megpróbálkoznék a PC3 esetében... Konzolokra úgy sincs ilyen (szim) és egyébként is így akartál kiadni az első részt régen... csak aztán jól le lett szavazva... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2018.12.20. 10:32:47
Gondoltam, hogy tudod, csak azt hittem elkerülte a figyelmed az én korábbi hsz-em. :DDD Igazából ez lehetne pozitív is, mert a Halálos iramban mehetne a tömegek felé, a bevételek azért magukért beszélnek és tudjuk hogy nem az Aranypolgárral egy ligában indult, szóval a helyén kell kezelni. A PC3-4-5-6-ból meg szép lassan lehetne egy jó HC szimet faragni, ami stílusnak már eleve szűkebb a közönsége. Szóval még jó is kisülhet belőle
Tudom. Csak így fogalmaztam. Elég nagy filmbuzi, sorozatjunkie vagyok, szóval sajnos tudom milyen az a széria. Az első részét láttam talán, elég is volt egy életre... Tudom, hogy a későbbi részek egyes darabjai talán jobbak lettek, de mindig is utáltam a futószalagon gyártott dolgokat, azt meg kiváltképp amikor valamit kigyúrt arcokkal, jó kocsikkal, és csöcsökkel akarnak eladni...
Amúgy ezek a jogok sem tudom mit érnek majd... A Forza Horizon széria megeszi őket reggelire. Az sem tökéletes, sőt, elég nagy gondok vannak ott is, én már fun-ra sem veszem meg, de hiába csinálnak meg valamit jól (pl kidolgoznak valami jó ötletet, versenyszámot), a Playground Games csettint egyet és kétszer jobban megcsinálja a következő részre magának...
Szerintem full erővel a PC3-ason kellene dolgozniuk... Abba meg pont azon kihívásokat hiányolom, amelyekkel fel lehetne dobni a versenyek monotonitását... de erről már írtam...
Az amazon is dolgozik ugye a TGT-n, aztán az sem néz ki valami jól... nem mondom, hogy retek szar lesz, egy két képkocka a videókon bizalomgerjesztő, de többségében eléggé mobilos szintűnek látszik a dolog...
Amúgy sem értem, rengeteg autós, motoros cucc van manapság, minek még egy x+1-edik cím? Aztán majd megy a sírás...
Jövőre PC3? :D Biztos nem. Meglepődnék. Lehet nem is olyan rég kezdtek el csak rajta dolgozni. Mert ugye van egy Halálos iramban vagy milyen játékuk is, ami már elvileg régóta fejlesztés alatt lehet...
Amúgy is ki a tököm venné meg a PC3-at? Lenne pár százezres eladás max, de én sokkal többet nem várnék. Még lehet annyi sem lenne. Ha kivárnak, és jókor durrantanak oda vele, akkor ez egyértelműen next-gen cím lesz.
A next-gen konzolok fejlesztői verziói már kint vannak. Azaz simán lehet már PS VR2-re is készülni, és arra optimalizálni. Szóval milyen érdekes, hogy akkor jelentik be a PC3-at, amikor mennek a pletykák az új vasakról. Biztos arra készülnek, és arra is kell készülni, ha meg akarják előzni a Forza Motorsport-ot meg a GTS-t VR terén...
Csak magukkal basznának ki egy előző genes PC3-al, amivel lehet lekésnének a next-gen hullámról...
Jah és legyen végre játékosbarát is a játék, feladatokkal, időre, vagy valami teljesítendő cuccokkal, amelyeket csak tényleg bizonyos képességek, gyaksi árán tud megcsinálni az ember... Lásd FM, GT, LFS, GTR2... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2018.12.19. 12:22:47
Azt hiszem nem csak a sikertelenség, hanem a bevétel miatt is ejtették a PC2-t. Gyanítom jövőre már jön a PC3, ami nem más mint egy ?javított? PC2 lesz, kiegészítve néhány új ficsörrel és némileg több tartalommal. Az új konzolokra meg majd jön a PC4, ami majd egy javított, PC3 lesz. Az a különbség a CM üzletpolitikájától, hogy nem évente, hanem legalább két évente kell kijönni egy új résszel és ami kimarad vagy rossz, azt a következő részben kompenzálják. Ha 3-4 évente jelennének meg a részek, akkor is az utolsó egy évben raknák össze, mert a közbenső időket kitöltené az egyéb, más projekt. Ahogy most itt van a Fast an Furious meg a Project CARS Pro meg miegyéb, amiről nem is tudunk. :)) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.12.19. 12:14:29
A PC2 messze nem lett akkora siker, mint a PC1. Ebben benne van az, hogy az első rész olyan állapotban jött ki ahogy, benne van, hogy a GTS és a Forza is a PC2 környékén jött ki...
Szóval rosszkor adták ki, és megint bugosan. Gondolom most a konkurencia érkezése miatt adták ki úgy ahogy.
Szerintem harmad annyira nem fogyott úgy a PC2, mint a PC1. Naná, hogy korábban leáll a játék támogatása, ha az messze nem sikeres. A PC3 ennek szellemében az csoda, hogy elkészül. Szerintem kizárólag az új konzolok, a full-VR támogatás lehetősége miatt dobják ki az új részt, egy jó időzítéssel ha nem is lehet megismételni a PC1 sikerét, azért 1-1,5 misit el lehetne adni belőle.
Többet nem nagyon... Ebben közre játszik az is, hogy régen még alap volt GT-vel nyomni playstation gépeken, ma már a Fortnite az alap, meg a PUBG... Ez van, a szimek, félszimek perifériára szorultak. A jobb arcadeosabb cuccokkal még lehet sikereket elérni, lásd Forza Hoizon 3-4, de ezekkel sem lehet kasszát robbantani, a GTS és a Forza Motorsport sem megy úgy, mint szeretnék...
Részemről pár dolgot várnék csak el a PC3-tól: - full VR támogatás konzolokon (PS5, stb) - Jobb, jó AI - "nem szeretnék" még több tartalmat, már úgy értem nem szeretnék még több kategóriát, stb, inkább azok legyenek jók, amelyek már a PC2-ben is benne voltak... - pályákból persze sosem árt :D - lehessen az eseményekbe belepörgetni. (szabadedzés, időmérő), vicc, hogy mennyire visszafejlődtek ilyen téren is... - akár azt is megbocsátanám nekik, ha nem lenne tél, hó, meg évszakváltás, de próbáljanak meg akkor valami nagyon szép összképet kihozni a vasakból. - fizika lehetne persze jobb, de valljuk be, sosem tervezték ezt HC szimnek, nem is hinném, hogy ilyen téren sokat fognak, akarnak javulni... de nem is baj... - custom championship, de úgy, hogy mivel az AI gondolom nem lesz totál következetes, pláne, hogy totál custom lehet a bajnokság, tök jó lenne, hogy az AI értékét versenyhétvégénként beállíthatná az ember... Mondjuk a bajnokság készítésekor SIL 95%, SPA 99%, meg így tovább... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2018.12.19. 10:27:22
A PC1/PC2-nek az volt a hatranya amit az elonyenek gondoltak: az alpha/beta tesztelos, mindenki hasznalhatja, tamogatos rendszer. Amire megjelent, mindenkinek a konyoken jott ki, es ahogy szokas, a hibakat konyebben meglatja az ember. Raadasul a PC2, a PC1 nyereseg rendszer miatt, sokaknak ingyen volt. Persze, ehen nem haltak, de azert megis.
Valszeg a PC3 "hagyomanyos" megjelenes lesz, fix megjelenessel, polirozotty promokkal, amire egyszerre ravetodik majd mindenki.
Meglátjuk, hogy mi lesz. Nem kell sem előre inni a medve bőrére, sem pedig leírni a dolgot. Szerintem egy harmadik rész esetén csak tanultak a fejlesztők az első két rész negatívumaiból. Mondjuk az tényleg érdekes, hogy a PC2 életciklusa és DLC tartalma rövidebb/kevesebb volt, mint anno a PC1-é. De én már korábban gondoltam, hogy a PC2 fejlesztése leállt nagyjából az utolsó DLC kiadása után. Csak nem akartam hinni benne. A jövő kifürkészhetetlen! :) Utoljára szerkesztette: Axtros, 2018.12.19. 09:14:58
Le merem fogadni, hogy PS5-re, next-gen konzolra gyúrnak. Teljesen jól teszik. NEm sok minőségi autós játék lesz szvsz elérhető rá akkor, érdemes lehet nekiesni, sőt, ha véletlen maradna a visszafelé kompatibilitás, még akkor is megérheti a dolgot, hiszen csak az első olyan cím lehetne, ami kihasználja a PS5 hardverét, sőt, ha FULL VR támogatást kapna konzolon, akkor óriási siker is lehetne...
Benne van a kalapban, de a PC2-ből nem csináltak ekkora titkolózást, bejelentették simán és kész. De, ki tudja??
Tudni, nem tudtam, de reménykedtem, hogy a PC2-höz jön még valami. Na, most úgy látszik, két hónap után, tegnap felkerült egy új build, tesztelésre. Érdekesség, hogy az SMS teszteli és nem a WMD-vel tesztelik, legalábbis egyelőre. Na, majd meglátjuk. Lehet találgatni, hogy mi jöhet még idén. Patch? DLC? Vagy mindkettő?
Próbáltam én már defaultban is, néztem ma vagy fél tucat videót - mivel én hülye vagyok hozzá azokról lelestem a setupokat, ez a Jack Spade féle Balance List-ben lévő beállítás is megvan amit írsz. Nem az esővel van gond, mint írtam esőben időmérőn voltam 7-8 másodperccel gyorsabb (3 tizedet kapott a gép, szóval nagyjából az én szintemre lehet beállítva a tudása ebből arra következtetek) és utána szenvedek a szárazon, holott ott talán jobban kéne tapadjak. És nem értem miért... miközben a gépi ellenfelek meg hozzá vannak ragasztva a betonhoz. Próbálkozom még majd, de mára kiégtem rendesen.
Gondolom alapbeállítással játszol. A default setup általában jobban kedvez az esős időnek. Gondolom, mert népszerű az eső és nem akarják elvenni senki kedvét. :)) Kezdésként az FFB menüben vidd fel a Volumot 70-re és a Tone-t 50- re. A car setupban a Steer Ratio-t 14:1-re és a Castert 4.5-re. És nyugodtan próbálgathatod a különféle alap FFB beállításokat is, mert sokat tudnak hozzátenni a vezetési élményhez. A Volume, Tone érték autónként változó, tehát nem biztos, hogy ez a 70/50 más autóhoz is jó lesz. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.27. 19:34:48
Na jó, elég volt mára a kínlódásból. Fél három óta próbálkozok, de ezt teljesen esélytelennek látom. Olyan féktávokat vesz a gép, meg olyan sebességgel megy el mellettem kanyarokban amit én elképzelni sem tudok nemhogy megcsinálni. Amivel nem is volna bajom ha közben rám is figyelne, de gyakorlatilag egyetlen olyan próbálkozás volt ahol nem az első de legkésőbb második körben túr/lök/taszít le a pályáról. Elvette a kedvem rendesen az egésztől. :(
Thrustmaster T150-el... nem egy csúcs szerkezet, de árához képest érzésem szerint egész jó. Mondjuk soha nem próbáltam még semmi ennél komolyabbat.
Fokozatosan veszem vissza ahogy egyre inkább elkeseredek, most 47/50-en van. Ez most kábé az a szint ahol érzésem szerint meg tudnám verni, de ha a legkisebb hibát is vétem azonnal piruettezek és a végén vagyok a mezőnynek. Rohadtul nem értem mit csinálok rosszul, néztem egy csomó videót, setupot. Mindenki betonstabilan tartja pályán az autót, a gép sem forgatja ki, én meg már azon vagyok, hogy felveszem a búgócsiga nevet. :(
Hát nem tudom, próbálj meg esetleg visszább venni a az AI erősségéből, agressziójából, úgy is folyton piszkálni kell mert mint ahogy itt már mások is leírták sajnos géposztályonként változik. Lehet egyik szériában versenyképes vagy a másikban pedig már nem a harmadikban pedig kört versz a mezőnyre + erre rájön a száraz esős változó ahol megint csak változnak az erőviszonyok sajnos :(
Úgy tűnik a stratégia létrehozásakor ha a 'Change Tyres' opciót recommendeden hagyom akkor nem csinálnak semmit, úgy gondolják jó az még a parasztnak. Átállítottam 'All'-ra és végre úgy tűnik nekiállnak dolgozni... pedig már arra készültem, hogy elbocsátom az egész brigádot és mehetnek a munkanélküli segélyért. De a versennyel továbbra is szenvedek... bár fejlődök. Volt már, hogy négy probléma nélküli kört is tudtam menni, de úgy jön rám a gép mint a fúria és csak nem túl sportszerű eszközökkel tudom visszaverni. Mondjuk ő sem szívbajos ezért nincs bűntudatom, ha kicsit is útban vagyok úgy belém száll, hogy kezdhetem előröl az egészet. Nagyon frusztráló (Tudom ez nem az a vonal, de néha annyira jól jönne ide is egy F1 szerű idő visszatekerés). Utoljára szerkesztette: WinT, 2018.11.27. 17:17:45
Ezeket a dolgokat ecsetelem én is itt sok hozzászóláson keresztül. Az elmentett stratégiákat viszont ellenőrizd le mert én is jártam hasonlóképpen éppen Brands Hatch-ben végül leellenőrizve a stratégiát kiderült, hogy ahol azt gondoltam, hogy megváltoztattam ott mégiscsak Slick maradt beállítva. a #19060 -ban írok erről az utolsó előtti bekezdésben, később a #19079-ben reagáltam saját korábbi hozzászólásomra. Attól persze az még igaz, hogy több másodperces előnnyel az élről kiállva teljesen indokolatlanul nem engedtek ki időben a bokszból, így több másodpercet bukva csak a második helyre tudtam visszajönni.
Hát ezt most kajak kipróbáltam, de nem igazán jött be. Már teljesen idegállapotba kerültem... nem elég, hogy a gép vezette autók úgy mennek el mellettem a kanyarokban, hogy elszégyellem magam, de nem tudok megtenni két kört (kört... kanyart se) anélkül, hogy kicsúsznák. És ha meg is tudnék a boxutcában aztán teljesen gallyra is vágnak mindent végérvényesen. Utoljára szerkesztette: WinT, 2018.11.27. 16:08:14
Találkoztam olyan szériával (talán pont ez) ahol esős gumit kellett feltennem száraz időben is, mert az működött.
Meg az miért van, hogy az esős időmérőn teljesen simán tudtam 1:24,7-es időt menni Brands Hatch-en, tök stabil volt az autó. A verseny meg szárazon kezdődik de 1:31 alá nem tudok bemenni és össze-vissza pörgök mintha fel lenne olajozva a pálya. Karrier mód Radical SR8-RX... egyszerűen nem értem ezt az autót.
Ezt a szájbaszexuált boxkiállást hogyan kellene normálisan beállítani? Csináltam mindenféle variációra stratégiát (Tyre+Fuel, Tyre+Repair, Repair+Fuel, Tyre, Fuel, Repair, Tyre+Fuel+Repair), de verseny közben hiába választom ki melyiket hajtsák végre juszt sem azt csinálják a boxban. Éppen most is, időmérő, kopott a gumi, benzin is fogy... kiválasztom a megfelelő stratégiát (Tyre+Fuel), jelzem, hogy kimennék. Erre mikor beérek a nyomorultak gumit cserélnek meg elkezdik szerelni az autót. Utána verseny, szárazon indul, 6. körben elkezd esni. Jelzem a srácoknak, hogy esős gumiért megyek. Kiállok, erre állnak ott mint a balfaszok három másodpercig és továbbengednek a fent lévő slickeken. Következő körben megint kimegyek, ugyanúgy nem csinálnak semmit. Most ez ilyen rakás trágya vagy én csinálok nagyon rosszul valamit? Utoljára szerkesztette: WinT, 2018.11.27. 14:46:51
Kipróbáltam, valóban túlságosan tapad esőben, a tócsákra viszont feszt felúszok. Mondjuk nem állítgattam a hasmagasságon. Emlékeim szerint egyébként ez is egy jó kis járgány, szerettem vezetni. Én megtanultam együttélni a játék hibáival.
Csak segíteni akartam, ha esetleg valamiféle javító szándékod lenne, akkor ott a link amin esélyesebb, hogy valamit kezdenek a problémáddal, amit itt a fórumban már nem előszőr hoztál fel és emiatt semmi se történt még ez ügyben. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.25. 19:52:12
Jól esik leírni valahol a tapasztalatomat és a véleményemet és mivel ez egy fórum szerintem nyugodt szível megtehetem még amennyiben az nem is feltétlenül pozitív.
Mondjuk a CMF1-nek is kellett vagy tíz év, hogy eljusson a mai állapotába és ez még mindig csak egy felturbózott arcade game. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.25. 12:06:44
Valójában gőzöm sincs, de SMS-nél sose lehet tudni. Lehet, hogy azért nagy a csend mert valami más köti le most őket, mint anno, mikor megcsinálták a Test Drive: Ferrari Racing Legends-et, miközben már nagyban ment a PC1 fejlesztése. De az is lehet, hogy kirukkolnak valamivel karácsonyra. Vagy hamarosan bejelentik a PC3-at.
szedd le a legelső verziót warezba, abban jobb a helyzet vizes tapadás ügyében ... de amugy nem is értem min lepődsz meg még mindig egy év után :) ez ilyen, ennyit tud, jobb nem lesz .
Igazából megfogadtam, hogy elengedem a témát, de így nagyon nehéz. Legutóbbi hozzászólásom óta nem is nagyon játszottam, nem csak a PC-al hanem úgy általánosságban semmivel. Ma úgy alakult, hogy kicsit ráérősebb vagyok, gondoltam folytatom a karriert a soron következő Porsche Cayman GT4 / Red Bull Ring National kombinációban. Meg is lepett, hogy milyen kis virgonc a Porsche, legalábbis ahhoz képest mint amire számítottam, rendesen odafigyelős volt, időben el kellett venni a gázt és megfékezni az autót és többször meg is forogtam annak ellenére is, hogy a TC és ABS be volt kapcsolva és az előző nehézségi szinten folytatva az AI csak úgy ment el mellettem. Persze default setup mellett de akkor is. Mindez száraz körülmények között történt és túlságosan szembeötlő volt a különbség. Kíváncsi voltam, hogy miként fest ez az egész szakadó esőben. Nos nem is tudom mi a helyén való kifejezés, csalódtam, vagy nem kellett csalódnom, Thunderstorm és megjött a hiányolt tapadás, sőt a valamiért (feltehetően az új széria vagy csak az új verseny az alapértelmezett autenthic beállítás miatt bekapcsoló) TC és ABS segédletek kikapcsolása után is egyértelműen érezhető módon stabilabb lett az autónak a tapadása, vezethetősége, kb mintha az éppen ellenkezője történt volna, vizes pályáról váltottam volna szárazra. Természetesen nem kell csak úgy elhinni a leírtakat, akit érdekel az próbálja ki akit nem pedig csak engedje el :) Ezen felül úgy gondolom a továbbiakban érdemben csak azokkal lehet társalogni erről akik kis is próbálják a dolgot, de persze nem muszáj erről beszélgetni, tekinthetünk erre mint egy újabb észrevételre mint ahogyan valójában az is.
Válaszd a "Quick Play" menüben a "Browse Online" ablakot. Ott tudsz válogatni a szerver kínálatból. Megkezdett versenyhez nem lehet csatlakozni és ha a qualiból már csak pár perc van vissza akkor se, mert nem lenne elég idő a felvezető és a mért körre. De saját magad is készíthetsz online lobbyt.
Sziasztok!Láma kérdésem az lenne hogy hogyan tudok online versenyeken résztvenni? Nyertem pár offline versenyt meg indultam online kihívásokon de ilyet hogy online verseny nem találtam a menüben.Esetleg itt ti is rendeztek versenyeket? Köszönöm.