Elkezdtem klasszikus nehézségi szinten játszani, az elsõ küldetésen az idegenek 3 fõs csoportokban voltak, de az utána zajló akciókban már mindig csak 2 fõs csoportokban. Ez normális vagy valami hiba? Csak mert nekem jobban tetszik a 3 fõs ellenséges csoportos megoldás.
Azt a modot minden játékindításkor futtatni szükséges, mellyel a a katonák besorolását lehet elõre meghatározni? Van olyan mod, mellyel a pszi képességeket tudom befolyásolni?
Nem tudom miért problémáztok ennyit. Akinek nem tetszik a "zászló", az fog egy free paint programot, és 5perc alatt átszínezi a MOD-ban llévõ textúrát arra, amire akarja.
Sajnos kell, mert Texmod-ot használ. Ez a program egy textúrát változtat meg a játékban, ebben az esetben valamelyik másik zászlót. Így mindig ezzel kell indítani a játékot, hogy a változás megmaradjon, mert ha nem így csinálod akkor visszaáll minden alapállapotba.
Ez nem permanens változás, ahogyan a különbözõ fegyver és páncél átszínezések.
Köszönöm a választ, nekem megfelel a magyar címer is a hivatalos magyar zászló helyett, sõt még az árpádsávos lobogó is jó lenne. Ha a mod segítségével berakom az új zászlót, az bekerül a mentésbe és nem kell már a modot használni a játékprogram futtatásához?
Ki beszélt itt a címerrõl rajtad kívül? Teljesen elbeszélünk egymás mellett.
Rahar kérdezte, hogy van-e olyan mod ami betesz a játékba magyar zászlót, én mondtam, hogy igen, de nem a hivatalosat. Engem baromira nem izgat a címer, mert a köztudatban használatos zászlónkban sincs benne.
Látom nem érted,hogy nem a zászlóról beszéltem,hanem a címerünkrõl. Abban egyetértek veled,hogy a zászlót illet volna oda tenni,de a címerünk is a miénk. Én csak azt nem értem,hogy miért kell egybõl arra célozgatni,hogy valaki radikális antiszemita rasszista csak azért, mert ezt a címert választotta? De inkább erre ne is válaszolj,mert ennek a vitának nem itt van a helye és nem vagyok kíváncsi a félre értelmezett wikipédiás magyarázkodásaidra. Még mindig ki állok az álláspontom mellet,ha nem tetszik a címerünk,akkor ne használd.
Miért fontos oda pont a zászlót tenni?Magyarország hivatalos címerével mi bajod van? Ha már szóba hoztad az árpád sávot,akkor jóhiszemûen feltételezem,hogy az iskoládban még nem tanították meg neked,hogy milyen szimbólumok is vannak Magyarország címerében.
Ilyen alapon akár az Árpádsávos is ott lehetett volna.
Magyarország hivatalos zászlaja ez, nem bármi egyéb:
Nekem az a problémám, hogy csak az októberi patch-es változat van meg, nem tudom használni a modokat. A patch-eket eddig még nem tudtam megszerezni. Lehetséges, hogy megkérek valakit, hogy csináljon már nekem egy alapmentést magyar zászlós katonákkal, akiknek elõre meg lenne határozva, hogy mely osztályba tartoznak. Csak azt nem tudom, hogy a nagyobb verziószámú patch-csel készült játékállás elindítható-e régebbin?
Néztem modokat a játékhoz, de sajnos csak novemberi patch-csel mûködik. Ha tudnák szerezni egy novemberi-decemberi patch-es alapmentést,akkor azt tudnám mûködtetni októberi patch-es játékváltozattal? Egyébként van magyar zászló a játékban, illetve van erre valamilyen mód?
Ha nem haladsz a fõtörténetben akkor szerintem bármeddig lehet vele játszani, mindig lesz lelõni való ufó. A végén az a baj, hogy az idegeneknek már esélyük sincs leszállni sem, mert folyamatosan le fogod lõni õket Fusion Lance-es vagy EMP-s Firestorm-okkal, ezért monotonná fog válni az állandó ufó elfoglalás.
Viszont addig is lehet képezni pszionistákat, megcsinálni minden fejlesztést, minden katonát maximális szintre vinni, stb.
Na steamen megvettem a slingshot DLC-t és újra fogom kezdeni (ismét) a játékot. Köszönöm a sok segítséget. Ha elakadok majd jövök és kérdezek. isteni ez a játék. remélem jó hosszú, vagy valahogy ki tudom tolni a "kampányt"
A Slingshot egy content DLC, nemrég jelent meg. Az a baj, hogy eléggé az elején kezdi el adni a küldiket, ha már régóta benne vagy akkor esélyes, hogy csak egy új játéknál fogsz vele találkozni. Eléggé idióta megoldás.
nekem vonatos pálya sem volt még. lehet hogy elõbb kellenek ezek az elfogós dolgok. nekem eredeti a game, és a dobozban volt egy dlc kód, azt beregeltem. így lehet festeni a páncélt. ez az a dlc? vagy több is van?
Igen:) de megoldódott, nem lõttem le minden ellenfelet... -.-' De ilyen idiótaságot? Le kell lõni mindenkit hogy aztán magától kinyíljon az ajtó? ökörség. Ám a grafikai bugok még mindig vannak, hiába van fent a legújabb driver, de nem játszhatatlan.
Üdv. A legvégén vagyok a csataható küldetésen, de az ûrhajó végébe nem tudok bejutni. Egyszerûen nem értem ott van egy ajtó amit ki kéne nyitni de odaérek semmi, és itt nekem apró grafikai bugok is elõjönnek, erre gyanakodtam elõször, mert mikor az egeret irányítom oda, eltûnnek a textúrák.
erre a részre gondolok 42 percnél (nekem az ûrhajó azon része teljesen fekete) http://www.youtube.com/watch?v=IsrhQrzuAtw&list=HL1355853148&feature=mh_lolz
A vonatos pálya után adta, a csatahajón kellett valami stabilizátorokat felrobbantani/deaktiválni, így el tudtuk foglalni.
Nekem is megvan ez a DLC jó sok pályát letoltam, de olyan még nem volt hogy csatahajón kellett valamiket szétlõni. csak idegeneket kellett irtani mindenhol.
Van mód valahogy arra hogy kitoljam a játékmenetet? Majd megpróbálom ezt az outsidert elfogni, és meglátjuk mi lesz. Köszi a válaszokat.
Igen, az az Outsider aki energiából van, az idegen bázisig õ a fõnök minden UFO-n, utána Sectoid Commander majd Ethereal lesz.
Én 2 végigjátszásomban is meg tudtam tartani minden országot, ha az idegen bázisig kihúzod veszteség nélkül akkor utána már sokkal könnyebb lesz.
Ez a Slingsot dlc meg kicsit lol. A harmadik pályán, amikor az UFO csatahajón kell mindenféle részeket megsemmisíteni akkor a küldetés végén megkapja az ember a Fusion Lance és a Guided Missile fejlesztésének a lehetõségét, ami normál esetben csak a játék vége felé kapná meg, amikor már lehetõsége van lelõni csatahajót.
Fusion Lance-es vadászaim lesznek, pedig még az idegen bázis sincsen kész :)
Nálam már az elején vagy 4-5 országban olyan magas a pánik hogy se kapacitás se idõ se mérnök nincs elég ennyi mûholdra. Az outsider az az a lény ami ilyen energiából áll össze? Vagy hogy néz az ki?
Meg lehet úgy csinálni hogy minden ország megmaradjon? Mire lesz elég mûhely a mérnökök miatt, meg mûholdkapcsolat, meg legyártok pár mûholdat addigra valahol tuti kitör a pánik és nincs elég idõm.
Ahol nagyon magas a pánik oda mûholdat lövök fel, az elején még nem szórom el. Ha már nem tudok fellõni akkor sokszor a Tanács is ad oda küldetést ami lokálisan és az adott földrészen is csökkenti a pánikot. Az elrablásoknál meg azt választom ki, hogy éppen hol a legmagasabb, nem mérlegelek, hogy mennyire könnyû.
Az idegen bázis mikor jön? nekem még nem adja és már a harmadik hónapnál járok. Ezt a kifaggatást nem csináltam, de majd elkezdem megint. Van valami esemény amikor az idegen bázis küldi jön? vagy hogy megy ez?
Nem tudom hogy csinálod hogy minden ország megvan. ha egyikre lövöm a mûholdakat a másik veszik el. nem tudok olyan gyorsan mérnököket és mûholdkapcsolatot építeni. Európát buktam, de a többi eddig megvan. Légyszíves részletesen írd már le hogy szerzed meg az összes országot. építési sorrend, kutatás, gíártás. nagyon megköszönném.
Ha kilépett egy ország a tanácsból akkor az többé nem jön vissza. Ha egy egész kontinenst buktál akkor az baj, valamit nagyon rosszul csináltál. Én most Classic-on megyek és minden ország megvan, csak 1 helyen van 2-es pánikszint, a többi alap. 5 mûhold van csak fellõve.
A fejlesztésekhez csak minden idegenbõl 1 darab kell, azonban ha elfogod õket és nem megölöd akkor a fegyverük is a zsákmányod lesz. Érdemes pl a Muton-októl meg az Elite Muton-októl elvenni a plazmakarabélyokat és nehézplazmákat, így nem neked kell legyártani drága pénzért.
Mi történik ha elveszitek egy régiot mondjuk Afrika kilép a tanácsbol a nagy pánikszint miatt ? Nem tudok mindenhova egyszerre mûholdat kûldeni ' Vissza tudom majd foglalni ? Tegnap kezdtem a játékot ' A foglyokbol mennyi kell csak eggyet egy fajtábol vagy tõbbet is érdemes elfogni ?
ó, na igen, a mini átvezetõkért is satuba kéne fogni valakinek a golyóit... az alienek szétfutása nem gáz, komikus lenne a hiánya - gyakorlatilag agyaggalamb lövészetté változtatná a játékot
#3591: eddig ha jól emlékszem egy patch jött ki, amiben javítottak pár lényegtelen apróságot... és kivették quicksave-et bázison szóval ne várj hatalmas csodákra, modok részben javították, de azt is csak patchelt játékhoz lehet használni ha nem akarsz hexa-ban varázsolni.
Azt is igazán berakhatnák, hogy lenne egy gyors gomb arra, hogy a katonáról minden felszerelést le lehessen venni. Eléggé fárasztó minden küldetés elõtt bogarászni, hogy éppen melyik vannak olyan cuccok ami másnak kell ha rotálni akarom õket.
Akkor még nem is beszéltünk arról a minivideóról amit minden alien pack felfedezésekor lejátszik a játék és ami miatt a büdös alienek kétszer léphetnek egy körben.
Valaki "nyugtasson meg", hogy a videókban látható kamera rángatást ki lehet kapcsolni a játékban és tisztán felsõ nézetbõl is lehet játszani? Vagyis anélkül, hogy akció közben ne rohangáljon a kamera össze-vissza. Ki lehet kapcsolni?
nem térnek soha vissza ha kilépnek. igazából annyira ne aggódj miatta - egyszer ha megcsinálod alien bázist, -2 pánik mindenhova, másodszor ha 6-7 országot elvesztesz, akkor sincs még szar a palacsintában, csak a kontinens bónuszokat bukod... pl európát nyugodtan beküldheted a darálóba.
Egy balance/overhaul mod, én személy szerint a Warspace Extension-t preferálom.
Ha 2 Satellite Uplinket és 2 Nexust négyzet alakban raksz le akkor a szomszédbónuszok miatt pont annyi mûholdat tudsz majd fellõni amivel az egész Föld lefedhetõ. Én úgy játszottam, hogy nem kifejezetten kontinensre koncentráltam hanem oda lõttem mûholdat ahol éppen magas volt a pánikszint, így volt idõ menedzselni. Ha végeztél az idegen bázissal akkor már sokkal könnyebb lesz.
bakker, olvasom hogy plazmafegyver, az mondom oké valahol biztos van, a gammára a sújt értettem, de hogy õánikkeltés??? há ilyen a STALKER-be incs, atán rájöttem hogy ez az xcom topik :D FAIL
Igen ezt tettem. Nem laborokat építek hanem mûhelyeket, hogy több mérnök legyen. A kezdõ bázist afrikába tettem hogy 30%-al több bevétel jöjjön. Egyébként ha valaki kilép az xcom-ból az már nem is tér vissza ugye? Bér még nem tudom hogy oldom meg hogy olyan sok mûholdam legyen hogy mindenhova jusson. Elõször próbálok lefedni egy kontinenst (USA pl), majd át egy másikra. Hátha így jobban megy. Ettõl eltekintve (én nem játszottam az elsõ xcom-al) az egyik legjobb gamma amit valaha játszottam. Istentelenul hangulatos az egész komplexitás amit beletettek.
Én ezt akkor sem értem. Nincs elég mérnök a mûholdakhoz, már 3 ország kilépett az xcom-ból és majdnem mindenhol piros a pánikszint. Ilyenkor mi a teendõ? Ha csak mûhelyt meg energiát építenék akkor se lenne elég mérnök.
Ahhoz, hogy tudj használni zsákmányolt fegyvert elõször ki kell kutatnod.
Amúgy érdemes ezt az oldalt átböngészni, sok hasznos információ és tipp van a játékrõl.
De. Jogos, megvan. A másik kérdés hogy zsákmányoltam plazma karabélyt, de nem jelenik meg sehol. Ha zsákmányoltam akkor elérhetõnek kéne lenni és odaadni valami katonéának nem?
Nagyon nehéz a gamma, nagyon romlik a pánikhangulat sok helyen. Egyszerûen nincs elég pénz meg mérnök mûholdakat építeni.
Kikutattam és legyártottam 7db páncélt. A barakkban a katonáknál mégse jelenik meg csak az alap testpáncél. Miért?
Késõbb a rakétavetõt lecserélheted Blaster Launcherre, de ehhez le kell lõni és ki kell fosztani a legnagyobb ufót, a battle ship-et. Ez csak akkor jelenik meg, ha futni hagysz egy felderítõt - ez akár a játék második hónapjában is lehet. Az más kérdés, hogy a kezdõ vadászgépekkel esélytelen lelõni. A Danger Zone ability növeli a robbanás hatósugarát, a Mayhem meg a sebzést.
A heavyk jó tulajdonsága a suppression, és hogy mindig ott az a rakéta, ha igazán szarul állnának a dolgok.
én upk-kban piszkálgattam át a nemet, az mûködött az elején kapott 12 katonára is, szóval feltételezem nemzetiség is ilyen. a mod sajnos csak patchel megy, ami szvsz több dolgot ront el, mint javít, pl kiveszi quicksave lehetõségét bázison, ami... szimplán retardált lépés, na. na szeretsz szöszmötölni és bytecode-ot olvasni, kis szenvedéssel át lehet ültetni a dolgokat patcheletlen játékra is - én kamerának egy részét összehoztam, de hosszú és fájdalmas mûvelet.
heavy-k fosok, mindig is azok voltak, mindig is azok lesznek. van hozzájuk táposabb rakéta... a játék legkeményebb hajójáról, amit mire lelõsz, már szinte vége a játéknak. mayhem (talán ez neve?) képzettség is növeli rakéták sebzését, ami édes, de ha megölöd az ellenfelet, akkor ugye bukod a cuccát - szóval inkább megsebesítés meg fedezékelpusztítás a cél, ami szép és jó elviekben, gyakorlatban meg egy teljes kör kell rakétához, shotis assaultok kurvára szarnak a fedezékre, és egy kör alatt bármit megölnek. szóval igen, hanyagold õket nyugodtan.
A nehézfegyveres egységnek késõbb lesz hatékonyabb rakétakilövõje és/vagy pusztítóbb rakétája? Mert ha nem, akkor nem tartom valami jó egységnek a késõbbiek során, bár az elején igencsak hasznos tudott lenni.
Te már próbáltad eme modot? Ha igen, akkor csak a késõbbiek során felbérelhetõ új katonák adatait lehet módosítani vagy a játék elején meglévõ 10 személyét is?
Nem akarok lehetetlen szinten játszani, régen az eredeti Xcom második részével próbáltam, de azt a legnehezebb szinten én nem bírtam. A sectoidnak megfelelõ aquatoid átdobta a fél pályát egy gránáttal, mely egy négyzet területet robbantott fel, mely négyzet szélénél állt fedezékben az egyik emberem. Természetesen azonnal meghalt. Majd ezek után kimentem egy felszíni támadáshoz. Az elsõ fordulóban az idegenek szétlõtték a csapatszállító jármûvem hátsó részét, a katonák közül azonnal meghalt 12 személy. Amilyen könnyû volt az eredeti elsõ rész, annyira kemény volt a második. A bázist hogyan építetted fel? Hová mit helyeztél?
Nekem a két mesterlövész, két támogató, egy rohamosztagos és egy rakétás elég jól mûködött Classicon. A mesterlövészek bármi erõsek lesznek a végére, ugyanakkor nem vagyok benne biztos, hogy Impossible szinten is mûködne ez a felállás.
Ki milyen karakterosztályba tartozó és hány katonát alkalmaz? A fórumot visszaolvasva többen panaszkodtak a nehézfegyveres osztályra, én is osztom a véleményüket. Persze lehet, hogy nagyon magas szinten már használható. Erõsen gondolkodok a 2 mesterlövész, 2 rohamosztagos és 2 támogató felálláson, bár lehet, hogy még hatékonyabb a 3 mesterlövész felállás, csak azt nem tudom, hogy akkor a másik 3 karakter mely osztályba tartozzon, 2 rohamosztagos 1 támogató vagy fordítva, vagy a másik három mind csak támogató vagy csak rohamosztagos legyen?
Olyan infó kellene, hogy én megrendeltem a dobozos verziót, elvileg holnap érkezik. Ezek a DLC-k gondolom steam-esek. Mûködnek majd a nem steames dobozos verzióval is ezek a DLC-k?
Elõre is köszönöm a válaszokat.
Az 1993-as játékban tudtam belepiszkálni a mentett állásba és változtatni dolgokon, itt is meg lehet csinálni? Alapvetõen a katonák nemzetiségét szeretném megváltoztatni, nemcsak az újakét, hanem a meglévõkét is. Ezt hogyan tudnám kivitelezni?
ehez uj játékot kell kezdeni, vagy régit betölteni, vagy ha már végigvittem tudom "folytatni" ezt a 3 küldtést, vagy hogyan zajlik ez?
Jött XCOM: Enemy Unknown - Slingshot DLC a neve ...
Üdv. Feltehetõleg milyen hosszú a végigjátszási ideje? Most ejtettem foglyul az Éteri faj elsõ példányát, innen mennyi lehet még hátra? Nem túl fontos fajokat érdemes kábítani és élve elvinni? Gondolom csak a fõ küldetésekkel kapcsolatos fajokat lehet vallatni. (Éteri, szektoid parancsnok, mutonokat nem.) Vannak bizonyos tárgyak amik nem kutathatók, nyugodtan el lehet adni? Semmire nem használhatóak fel? Gyártásra sem? Eleriumot csak zsákmányolni lehet? Abból mindig nagy hiány van.
Remélem azért van még belõle hátra, nem túl hosszú lenne így, és a fejlesztés sem, elõször lézer fegyverek aztán plazma, amivel azóta is könnyen szedem az ellent. Elfogóból is csak a 2. generációnál tartok.
Megvenni nem érdemes. Egyébként se vegyél meg semmit, amihez nincs gyári magyarítás.
Total commanderrel látom az exe-t, de a magyarítás tallózásánál csak a könyvtárat mutatja, a benne lévõ file-okat nem. gy nem tudom kiválaszatni azexe-t. Ti hogy telepítettétek a magyarítást?