Hehe, nekem a lányom kiharcolta, hogy csak nõi szakasz legyen, ezért kellett elsõnek belenyúlni az inibe :) A Snipercsajok mind lila-sárga ruciban, mert azt választotta. A support zöld, az assault sárga, a kezdõ meg mind hófehér.
Le tudnád írni, hogy hogy lehet a leggyorsabban befejezni a játékot? Most építem a hyperwave decodert, utána még miket kell kikutatni/megépíteni/legyártani? Kurva abduction kuldik, lassan megint reszelnek nekem...
Ez igaz is, nyilván az a képzettsége fog a legjobban fejlõdni, amit sûrûbben használ, és amilyen környezetben használja.De járulékos haszna a gondolkodási sémákra szerintem van. Az ufó szerintem egynek jó kategória a sakk, kártyapárosító játékok, tilitolik, legó meg egyebek mellé. A 18+ besorolás meg egy dolog, szerintem, ennyi erõvel a grimm meséket is 18+ karikával kellene ellátni, merthogy mindegyik horror...
OFFtopik: Egy magyar család kiköltözik az USA-ba, a kisgyereket beadják az oviba. Az elsõ szülõi értekezleten az óvónõ mondja az anyukának: - Vigyék el pszichológushoz a gyereket, megmagyarázhatatlan kegyetlenség, agresszivitás látszik rajta. - Miért, mibõl látszódik? - Égõ csigát rajzolt. - mondja az óvónõ. - Égõ csigát? De hát ez igen egyszerû. A magyar gyerekek a csigát így hívogatják ki a házukból: Csiga-biga gyere ki, ég a házad ideki.. Talán volt más is? ...- Hát, mindenféle sérült madarat rajzol, például a múltkor egy vak példányt. - így az óvónõ. - Hm, hogyan? Ja, igen. Ön nem hallotta azt a kedves magyar mondókát, hogy csip, csip, csóka, vak varjúcska? - Na, jó. De a csonka tehén mégiscsak durva. - Csonka tehén? Hm... Ja, igen. Egy nagyon helyes kis dalocskánk van: Boci, boci tarka, se füle, se farka.. - ...és mondja, kedves anyuka! Semmi vidám, kedves dalocskát nem énekelnek a magyar gyerekek? - Dehogynem. Ott van például a Süss fel nap, fényes nap, ...kertek alatt a ludaink... Basszus!
Meg sem merem mondani, hogy a másik nagy kedvenc nálunk, (ami viszont gyors egérkezelést is igényel, ezért nekem kell vele mindig játszanom), az a Plants vs. Zombies. De a kezdeti stratégiát, illetve hogy milyen növényeket ültessünk, azt mindig a gyerek határozza meg, és amíg lassan jönnek, addig bele-bele szól, mit hova kell ültetni.
Nem igazán értek egyet. A logikai képesség minden esetben mûködik. Ha tudsz ok-okazati, meg hatás-ellenhatásban gondolkodni és nem csak cselekszel gondolkodás nélkül az az élet minden területén hasznos tud lenni.
Nem maga a játék az oktató jellegû, hanem amit tanít az a fontos (türelem, megfontoltság, ok-okozati viszont, hatás-ellenhatás viszony, ergó, amit teszek annak következményei vannak... Megéri-e nekem az ellenhatást magamon viselni a hatás kedvéért?) Ha ezt megtanulja a gyerek már tanult valami hasznosat az élethez!
Nekem 7 és 5 éves lányaim a hátamnál állva nézik hogy játszok, az egyik karaktert úgyis kellett megcsinálni ahogy a nagyobbik kinéz. Na csatában a nagy állandóan figyelmeztet hogy neki nehogy baja essen :D, mondom nyugi nézd meg milyen jól be vagyunk védekezve semmi baj nem lehet, köv kör: az elefántember (a gyerekek így hívják, nekem meg nem ugrik be mi a neve, de plazma fegyvere van) támad, az overwatch hatástalan, a csóka meg dob egy zöld almát pont az embereim közepébe. Erre persze jött a hurrogás hogy na jól megcsináltam, megsérültem biztos, én meg mondom hogy áh csak egy karcolás, látod senki nem halt meg, játszunk tovább. (persze vártam hogy elmenjenek és majd töltök, de nem, itt álltak még vagy fél órán át és tovább kellett játsszak, végül vissza se töltöttem, köv küldiben már zöldfülûek mentek mert mindenki kórházba került)
Azt persze csak sugva jegyzi meg a forumot olvaso (hiszen mindenki ugy neveli a gyereket, ahogy jonal latja - en speciel le nem ultettem volna 10 evesen a kolykot az ufo ele, de ez csak en vagyok), hogy szep-szep, de a jatek megiscsak 18+ besorolasu :)
Én olyan nehezen tudok elképzelni egy DLc-t ehhez a játékhoz. Hova jön bele a játékba? Teljesen új játék a nulláról, és már lesznek más dolgok? Teljesen új játék, és tök más a fõtörténet? Vagy a fõtörténet végi játékállás után folytatódik? Rossz megoldás lenne,hogy annyiszor kell végigjátszani a játékot, ahány DLC lesz, hogy kapj pár plusz küldetést.
Hat - szigoruan sajat vagyalom(!) -, de ha a Firaxis folytatni akarja a "reboot/remake/re.." jelleget a dolognak, akkor lesz egy nagy kieg/dlc amiben bejonnek a TftD viz alatti vilaga, es igy mondjuk egy uj jatek eseteben menne a buli uj ufokkal, uj helyszinekkel, stb, es igy egy jatek+dlc-vel lenyegeben ket klasszikust melegitenek fel. Mert ha ha mar ufo, akkor az 2. reszt is erdemes lenne hasonlo szinten elovenni ujra, mint ez a mostani feldolgozas.
Egyébként patch turkászok újabban sok infót fellelnek a DLC-kkel kapcsolatban (új Skyrim DLC-rõl is sokat kiderítettek már) és most az új XCOM patch-bõl is szedtek össze érdekes dolgokat.
Most az achi-k alapján próbálnak találgatni emberek, az achi-k rajzolt képébõl, amin van egy vonat, egy gát és egy szelep (valve). Emellett számos alkalommal hivatkoznak egy bizonyos új szövetségesre.
Ebbõl én biztosra veszem, hogy elsõ DLC-ben megkapjuk a sectoid-ok egy csoportját szövetségesnek. Ki tudja, akár egy új sztorit is kreálnak e mellé.
Nekem nem csak érdekes, de egyenesen sokkal érdekesebb, mint egyedül... szinte látom, ahogy épülnek a szinapsziskapcsoaltok a fejében, ahogy gondolkodik, mi lenne a jobb megoldás- az ajtó jobb oldalára beállni fél takarásba, de még overwatch, vagy átmenni a másikra full coverba, de nincs overwatch.
És elkezd variációkat sorolni, hogy mi történhet, ha kijön ez vagy az a monster az ajtón...
Nekem alapból be volt kapcsolva, sok fejfájástól menti meg az embert az, hogy az, hogy a legutóbbi 3 kör elején el van mentve. :)
Tabolós dolog tényleg zavaró kicsit, bár inkább az, hogy nem egy slotra kerülnek az azonos skillek, pl overwatch, de szerintem ezért is kell le okézni, mert különben mindig félrenyomna az ember. :D De fejlõdik a kézügyességünk legalább. tab-tab-tab-4-enter, tab-tab-3-enter, tab-tab-1-tab-enter. Ki tudja gyorsabban. :D
Biztosan a több bõr lenyúzásán dolgoznak, amitõl nekem feláll a szõr a hátamon. És ez még jobban a valós érték elmaszatolásának a törekvése, hogy vegyedcsak, fizessél, aztán majd kapsz valamit, ami vagy mûködik, vagy nem.
Milyen lenne már, ha venni akarnék egy sakkot (hála égnek van néhány, úgyhogy ha ha bejön ez az üzletpolitika ebbe a szegmensbe is, engem már nem fog érinteni), amihez jár 16 gyalog, a többit meg DLC formában kell beszerezni?
Na én ilyen esetekre kapcsoltam be az autosave-t. Sok kukázott játékórától ment meg ha be van kapcsolva (3x ment egy csata alatt különbözõ slot-okra, ráadásul minden misszió elkezdése elõtt külön is!)
Persze, ha segítesz neki nyilván úgy már menni fog.
Ezek, amiket felsoroltál engem abszolút nem zavarnak egyébként. Ha valamit félrekattintasz (ne haragudj nem bántásból), akkor az bizony user error és semmi más.
Az XCOM igazából folyamatos figyelmet igényel és ebbe bizony szerintem az irányítás is bele tartozik.
Tegnap szóba került mi mindennel lehetne feldobni a játékot, milyen dolgok hiányoznak belõle. Erõsen az az érzésem hogy itt DLC-kbõl lesznek a hiányolt dolgok megoldva (pontosabban feloldva). Néhány érdekesség azok közül ami megváltoztatva került bele a játékba: - Benne van a játékban a proximity ability ami hozzáköthetõ gránáthoz így az nem robban fel míg valaki a közelébe nem ér. Szintén tartalmaz a játék például flashbang gránátot is amit egyenlõre nem lehet aktiválni. - A sokkolót eredetileg nem tárgynak, hanem limitált töltetszámú pisztolynak dolgozták ki (mindent beraktak, viselési/elõvételi/kezelési módot, hosszútávú lövési animációt és még pár apróságot) viszont a kiadott játékban csak mint backpack item szerepel (speciel ezt könnyû visszacsinálni ha valaki akarja, nem kell hozzá nagyon beletúrni a dolgokba). - Lehetõség lenne a páncélba is beépíteni a páncél módosítókat (integrált tárgyként) ahelyett, hogy a hátizsákban hordanák az emberek (ez is ki van dolgozva csak deaktiválták). - Van külön méreg ellen védõ item is, de ez sem aktív. - Van olyan, jelenleg nem aktív ability (karaktereknek perk formájában) is ami area supression-t csinál (persze ez is lemaradt a kiadott játékból), de ez hozzáköthetõ lenne fegyverekhez is.
Szóval van bõven potenciál a játékban csak egyenlõre nem hozzáférhetõ és szerintem ezekért majd plusz pénzeket szeretnének lenyúlni a játékosoktól.
Szívembõl szóltál kolléga :) Ez a tabozás hihetetlen visszalépés, kb 1990 laser squad-ba. A játékidõm 90%-a arra megy el hogy járatom körbe a legénységet és keresem melyiknél van a sokkoló :) Mivel emiatt csomó idõt baszok el próbálom máshol behozni, pl nagyon gyorsan nyomok overwatch-ot, ez azzal jár hogy mindenféle hülyeségre nyomok rá, az egyik kedvencem a gránát volt, amit valahogy sikerült magam elé letegyek, smivel mindig csoportosan járok elég mókás volt, az más kérdés hogy sajna ritkán mentek így nagyon visszakellett töltes, pár órát elbasztam megint. Játék téren sokra tartom a mostani 10-éves korosztályt, valszeg végig játszák csak nem úgy ahogy illik :)
Barmikor kivalaszthatod az emberedet egy bal klikkel, ha az adott korben van meg "akciopontja". Ha mar nem lehet vele akciozni semmit sem, es be is raktad overwatchba, akkor nem lehet, ertelem szeruen.
Igen, mert sajnos tologatja a funcókat, mert pl. hol van hunker down, hol nincs. Tehát nem hagy ki elõre üres slotokat.
Az ember váltás tényleg lehetne hotkeyes. Az viszont kibaszottul ideegsítõ, hogy mindig feladja a more infót, és baromi lassú az, hogy lépesz és 6 embernek overwatch, a grafikai animáció túl sok idõt vesz el...
Naja, de saját körödben is mûxik amit mondtam, fõleg assultoknál, ha van close combatos reflexlövésük. Majd visszakapcsolsz a sima fegyójukra, mikor már fexik a muti.
Ezt nem is vitatom! Ezért kell leülni mellé, és segíteni neki.. . aztán lassan lehet hagyni egyedül játszani, ahogy belejön. Logikai játéknak szerintem tökéletes, ha fel tudja venni a ritmust, szerintem ér annyit, mint egy puzzle, vagy tilitoli logikai játék. Easy fokozaton elkezdve hagyszóljon.
A 10 évest nem zavarja annyira az a rengeteg hiba (õ még elfogadja, hogy ez így van, tetszik neki, újdonság és kész), amibõl egy idõsebb, több játékot látott gamer pillanatok alatt tudna sorolni 50-et, megoldási ötlettel együtt. Engem pl. az is halálra idegesít, hogy a programozóknak szólok melóban, hogy milyen optimalizálások kellenek az általuk készített szoftver kezelõfelületébe, hogy kompakt módon lehessen kezelni, és ne kelljen már annyi kattingatás néhány funkcióhoz, amit fele annyival is meg lehetne oldani, stb. :) És 10 perc alatt megcsinálja, meg a funkcióhoz optimalizálja a kezelõfelületet.
Itt meg nem lehet egy gombnyomással kijelölni a figurákat, hogy kinek akarok gaméban utasítást adni, hanem mindig pörgetni kell õket körbe-körbe, az overwatch mindig más gombon van, pedig ez a tulajdonság minden katonának van, az újratöltést is rárakja a tûzgombra a tök üres fegyvernél, holott ha nem mûködne, akkor át lehetne állni simán pisztolyra, itt meg egy figyelmetlenség miatt bukod az egészet, mert beidegzõdött, hogy 1-es gomb lõ. A katonák felszerelése, személyre szabása, átnevezése is fölöslegesen sok nyomkodásra van szétbontva, küldetésnél meg ennél is korlátoltabban mûködik, ha valamit variálni akarsz a legénységen, mert nem jut eszedbe, kinél lehet a 4-ik sokkoló, stb... Elismerem, hogy én itt erõsen magamból indulok ki, inkább igyekszem saját magamhoz igazítani a körülményeket. Talán ezért is nem nekem való ez a játék hosszú távon. Bár lehet a gyerek is pihenõt tart, mert ma reggel a diabló 3-at emlegette már megint, ami engem szintén az õrületbe tud kergetni, de õ élvezi.
A kör közben lõtte le. Minden lövéssel közelebb jött a berseker és mivel a scatter lézeres auto-overwatch ürge mellett rohat el, az kétszer is rálõtt. Tehát a saját köröben durrantották le reflexbõl vagy emiatt vagy a pánik miatt.
Nem a termeket veszed meg. Hanem tamogatod a fejlesztest, amiert CSEREBE megkapod az elkeszult jatekot. Ha lehet tamogatni kutyamenhelyeket, egyhazakat, sport egyesuleteket, partokat, es felsorolni es nehez mennyi mindent, akkor miert ne lehetne jatekfejlesztest? Elozo esetekben a tamogatasoddal sem a kutyakat veszed meg, vagy a templomot, vagy a focipalyat, esetleg a minisztereket, hanem segitesz valaminek a mukodeseben, fenntartasaban, esetekent a megszuleteseben. A jatek csak jelen esetben csak gratisz.
A visszatöltést el is felejtheted, mert adott szituációra elõre leosztotta az esélyeket a program (ez állítólag egy jellemzõ fogás a Firaxis programjaiban). Hacsak valamit nem változtatsz a felálláson jelentõsen (nem azt hogy arrébb mész egy lépést, mert az a sokkolónál semmit nem számít, hanem mondjuk lebontasz még a célpontból pár HP-t ha lehet, értelemszerûen ez esetedben nem mûködik már) akkor mindig ugyanazt az eredményt fogod kapni a visszatöltésekkor harc közben.
1 HP-s ellenfélnél meg úgysem számít, hogy fejlesztett vagy sem a sokkolód. A maximális esély ugyanannyi marad az meg hagy bizony lehetõséget a hibázásra is (igen, akár 95%-os esély mellett is van hibázási lehetõség) és erre még rájön a beépített random faktor ami minden százalékos esélyt módosít 5%-al is akár (nehezebb fokozatokon max 10-el).
Nekem a Kickstartal kapcsolatban mindig eszembe jut egy régi kabaré-szlogen: "Hány éves vagy királylány?"
Egyébként nem szabad megvenni olyannak, akiket zavar a rengeteg hiba, amirõl PONTOSAN TUDJA, hogy meg lehetett volna azok nélkül is csinálni a játékot. Azoknak sem ajánlom feltétlenül, akik az eredetivel sokat játszottak, és szerették. Óhatatlanul hasonlítgatni fogják ahhoz, és csalódás lesz a sok visszalépés, és a konzol miatti korlátozások. Nekem pl. az a véleményem, hogy az eredeti még mindig jobb.
De 10 éves kor alatti gyereknek szülinapi ajándéknak tökéletesen bevált.
Az mennyire reális, hogy a bázison, a fejlesztett sokkolóval nem tudtam az 1 hp-ra gyengített nagyfejût lesokkolni? Kíváncsiságból 5-ször lett visszatöltve, fail minden alkalommal úgy, hogy más pozíciókból próbáltam mindet.
Hat, megesik velem, surun :) Rutinbol epitem a bazis elemeit, oszinten szolva annyit neztem mindegyiknel, hogy mit es mennyit ad (+power, +engi, +research, stb), es mennyibe kerul. A tobbi infot nem, igy ezt a bonuszt is csak akkor vettem eszre vmelyik este, amikor mergesen leb*sztam egymas melle harom eromuvet, mert sirtak a bazison a nepek, hogy nincs eleg energia. Tanulni sose keso :)
Ez most komolyan kérdés??? Minden épületnél írja, hogy milyen adjacency bónusza van, méghozzá kiemeli, szóval ezt nem észrevenni hihetetlen teljesítmény?! :DDD
Nem tudom volt e már. Azt vettem észre hogy az egymás mellé épìtett satelitt álomások erõsítik egymást. Megjelenik egy +jel rajtuk és több sat hely lesz felövésre. Felfelé is mûködik.
A special edition-t vettem meg. A doboz borítóján írják, hogy letölthetõ tartalmak között ott van a soundtrack. Ezt honnan lehet letölteni? Kerestem, de nem találtam a hivatalos oldalon. Valakinek sikerült ezt letöltenie és SP-je van?
Én emlékszem még a DOs-os idõkre, amikor semmiképp sem akartam váltani win 95-re. A 3.1-et indítottuk el néha, ha muszáj volt. :) De onnantól, hogy windows van a gépen kb mindegy, hogy melyik. :D Szóval akkor legyen a legfrissebb. Bár win 8-ra én sem fogok váltani egy darabig, de a hetes az egyik legjobban összerakott windows, persze alá kell rakni egy középkategóriás hardvert legalább, vagy egy három évesnél nem öregebb laptopot. Még valami gányolt vista is volt a gépemen, és szó nélkül kibírt egy teljes gép belsõ cserét, amit azért az xp nehezebben tolerált volna.
Amúgy igaz, hogy pont nem az xcom az, amirõl elhiszem, hogy nem elég neki az xp. :)
van sima laptopvinyós win7-em is a notimban és az is ugrik, mint a fene
Igaz. Van benne valami. Na de sajna a fejlesztõknek nem tudjuk mondani hogy régebbi OS-re is fejlesszenek. Így rákényszerülünk a váltásra. :)De Ma már mindennaposak az SSD-k ott meg 7 alatt jön ki igazán a különbség. Ha másért ezért is éri meg váltani.
világos, de ha ebbõl a játékból indulunk ki, ami valljuk be, nem egy mai generáció számára készült, még ha eléggé el is van "konzolosítva", akkor könnyen belátható, hogy a célközönség 99% a gépét nem játékért tartja, és mint ilyen XP alatt van egész nap...
Az igaz. Film,net,irodai munka oda felesleges. Viszont Játékhoz már kell a 7. Nálam amúgy sokkal stabilabb mint az XP. Nagyon jó lett. A 8-at még nem próbáltam, de azt én sem értem miért kell ilyen hamar dobolni ki az OP rendszereket.
Jah és pár perc alatt fent van full telepítve az ultimate is belõle, ha pendrive-ról telepíted ssd-re. Van akinek lassabban boot-ol a gépe, mint ahogy ez feltelepül. Ez ám a modern teknó! :D
Nyilván, bár inkább ez a tendencia még csak most indult be...viszont valljuk be, a mindennapi munkához, zene, videó ésatöbbihez, nagyon nincs szükség a váltásra...és külön szórakoztató, hogy már a 8 jön.
Az lehet hogy el fut de a mai,mostani játékok már nem nagyon. Nem akarok senkit sem megbántani,de ne csodálkozzatok ha több mint 10 éves OS-re nem fejlesztenek. Ideje lenne váltani már.
Kör végén átváltasz náluk alap pisztolyra és így ha nekiállnak reflexezni, csak azzal lõnek, mert nekem pl. még pánikban sem váltottak sosem fegyót, hanem azzal kezdték, ami elõl volt náluk. Így csak gyengítik az ellent és nem hentelik le.
En csak normalon mertem nekivagni elsore, de azt nem emlitettetek, hogy a nehezebb kuldetesek attol nehezebbek, hogy az embereim a sajat fejuket sem talalnak el, ha ongyilkossagra vetemednenek.
Bocsika az offért, de erre írnom kell. Az elsõ igazán megbízható windows az XP volt. Az újratelepítés élményei leginkább a win95,win98-ból fakadnak.Persze ki mennyi idõs. :D De már a win98se-nel is ki lehetett húzni pár hónapot reinstall nélkül egy kis szerencsével. Nekem XP-m van évek óta és soha nem kellett még újraraknom. Persze eredeti és mindig online frissül. Amúgy ez a játék az elsõ és számomra egyetlen ok, hogy váltsak XP-rõl mondjuk win7-re. Hogy mit meg nem tesz az ember némi múló élvezetekért.. :D
Ebben semmi difi nincs. Az UFO-ért is elõbb fizettél és aztán játszol. A nagy difi az, hogy elõre fel lehet mérni, hogy megéri -e belevágni bármibe. Ennyi pénzbõl nehéz lesz nem megcsinálni...
A legnagyobb az hogy elõre kell fizetni egy még nem létezõ termékért, ez után majd jön a sírás rívás hogy mégse olyan lett amilyet az ember szeretett volna mivel több 10.000 embernek nehéz egyszerre megfelelni, nagyon várom hogy pl a doublefine és a obsidian nagy volumenû projectjei miként is vizsgáznak, persze aki nem fektetett bele lét az csak jól járhat mert vagy megveszi a játékot vagy nem
teljes mértékben egyetértek a gaming már rég nem az ami volt, futószalagon jönnek a jól bejáratott aaa címek, új 5letek meg ipk száma 0, most annyi javulás van hogy az indie cuccok minõségi száma megugrott, meg itt a kickstarter amit egy nagyon jó kezdeményezésnek tartok pedig tisztában vagyok a hátulütõivel is
Annak, aki nem ismeri az eredetit biztosan teszik. Igazából, ha nem akarom ahhoz hasonlítani, akkor a korunkat jellemzõ bug és balansz hibák ellenére tényleg kimagasló játék. Csak valahol szánalmas, hogy ma az a jó játék, ami elõvesz egy 20 éves ötletet. Itt tart ma a játékipar. Tessék megnézni, hogy a Kicstarteren kik kalapoztak össze iszonyat pénzeket. Azok, akik a '90-es években tettek le valami nagyon komolyat az asztalra. Úgy látszik azért van még igény az akkori színvonalra, hangulatra és kreativitásra.
nekem eddig 10 órám van benne de sztem max a felénél lehetek (ennyi idõ alatt tftdben már a vége fele voltam bár azt a játékot már nagyon vágtam), néhol atomgáz az irányítás fõleg nagy hajókon, de a sok miss és hogy folyamatosan hullanak az embereim meg az építkezési és fejlesztési lehetõségek végett azért van egy régi ufo hangulata én örülök hogy ez ilyen lett mert a régi rész kedvelõinek ott van 100 féle remake, meg jön még pár úgyhogy jó ez így szvsz
Tényleg más, mint a régi UFO, az RPG elemektõl és fél storyline vonaltol mentes mondjuk úgy, hogy féldinamikus hadjárattal bíró jéték volt. Ez az új egészen más, sokkal storylineosabb - ettõ kevésbé monton - viszont némileg zártabb. Nehéz szinten, ha meghal pár embered, akkor szinte buktad is a játékot...
de bírom mikor jönnek a szokásos konzolos dumával, ha pc only lett volna valszeg akkor is ilyen lesz mert nem rétegjátéknak lett szánva, lassan fel kéne fogni hogy a fizetõgamer társadalom olyan amilyen amirõl nem igazán a konzolok tehetnek, arra is kiv lennék hogy az itteni legnagyobb rinyagépek hány %a fizetett a játékért sztem egész jó lett persze sok dolog nekem se tetszik, van benne kihívás és kellõen hosszú is
Valószínû úgy is történt. Nagyon szarok a pályák, már abból a szempontból, hogy nem generáltak, hanem van x darab, azt' néha terror van rajta, néha abduction, stb. Az ufók ennél is kevésbé változatosak.
Ez a játék igazolta az összes elõzetes félelmemet, hogy milyen lesz. Konzolos, butított, scriptelt szar. A fílinget hozza jól, de minden szempontból kevésbé tartós, mint az eredeti.
Ezt nem fogom többtucatszor végigjátszani, meg elõvenni évek múlva.
Milyen operációs rendszered van? Mert Xp-n ez elõfordul ugyanis nem arra lett megírva a játék. Ha Win7-ed van akkor esetleg próbálj meg egy újratelepítést.
Nem valószínû, de az is elõfordulhat hogy egy codec pack zavar be, így jobb azokat eltávolítani.
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy felraktam a játékot, indítom, zene van de a képernyõ elsötétedik. VGA drivert frissítettem. Mi lehet a gond? elõre is köszi!
Én már úgy kezdem az abductiont, hogy beállok és várok 1-2 kört. Muton hegyek jönnek bele a tûzvonalba.