Az EMP csúzli piszok erõs (a fusion csúzli meg még ennél is durvább lesz). A battleship-et is max 4 találatból lekapja az égbõl, de van hogy 3 találatból leesik az a hatalmas gép. A kisebbek még ennyit sem bírnak ki.
Igazából már csak annyi van hátra ameddig húzni akarod a dolgot.
Ha már elfogtál és kikutattál élõ etherealt és meg lett építve egy bizonyos épület annak a ketyerének amit zsákmányoltál az overseer hajóról, akkor lényegében csak annyi kell, hogy legyen egy pszíkered kiképezve, húzz rá egy pszí páncélt és mehetsz be abba a helyiségbe amit a zsákmányolt cuccnak építettél. Ekkor lesz egy videó, kap egy halom képességet a manus akit beküldtél és lehet menni az utolsó küldetésre.
Nem is mondtam, hogy könnyû dolog, csak azt, hogy az a leggyorsabb módszer. Egy kör alatt kivitelezhetõ általában (ennyi idõ van mielõtt akcióba lépne az irányított egyén).
Akit lehet kábítani annál HP függetlenül ott lesz az a bizonyos kék köröcske, amennyiben éppen olyan katonán van a lépés sora, akinek van megfelelõ felszerelése. Aki körül nincs ilyen köröcske az kábíthatatlan a sokkoló által a Hp értékétõl függetlenül, így az egyetlen megoldás az idegen befolyás alá került emberek kimentésére az, ha gyorsan lelövik/elkábítják az irányítót.
Na jön az overseer(firestorm+EMP ágyú és három lövés után leesett? Kicsit wtf volt, nehezebbre számítottam). Innen sok van még? Kifejleszteni való már nincs. Az idegen bázis óta eléggé könnyû lett a játék.
Volt egy bombahatástalanítós küldetés is. Tök jól megvan csinálva. (Egy hídon volt, és két archangeles mesterlövésszel letaroltam mindenkit. :) 18 darab thinman RIP.
Volt egy leszállt szállítóhajó is, 19 idegennel a fedélzeten. Jó kis harc volt.
ha valamelyik ország kilépett valahogy vissza lehet késõbb szerezni?
Ja, félreolvastam. Felmászni szerintem nem tud, azt emlegetik, hogy egy vérttel tud majd mászkálni vagy repülni.
"Az egyetlen megoldás ha lelövöd azt aki átvette fölöttük az irányítást. "
Csak mire a fedezékben bujkáló ethereal-t sikerült lelõni, addig a többiek háta mögött átvett support leszedte két emberem. :) Az egyik az volt, aki mellé állva próbálta elkábítani. Arra már nem emlékszem, hogy hány hp-ja volt, de kiválasztani sem engedte, azt mondta, hogy nincs célpont a hatótávban.
Kibontod a csomagot, elinditod a setup.exe-t a DISC 1-rol, az szepen szoszol (ha nincs, akkor telepiti is a Steamet), aztan beloggolsz egy aktiv Steam Accal, regeled a keyt, es szepen vegigmegy a telepites 20 perc alatt DVD-rol. DISC 1-2 hasznalja foleg, a DISC 3-at csak fel percre rakatta be, aztan peccs es go.
Elviekben el tudnád kábítani õket, gyakorlatilag még nem próbáltam, sajnos a mind controlled idegeneket nem lehet elkábítani, sem lõni, így marad nekik a gránát, ha már értelmesebbet nem tudnak kezdeni magukkal :)
Az egyetlen megoldás ha lelövöd azt aki átvette fölöttük az irányítást.
Szerencsére ettõl nem pusztul meg az irányított egyén, nem úgy mint a sectoid-ok által egymás közt használt összekapcsolódásnál (ami ad 25% kritikus találati esélyt meg +1Hp-t az alanynak), ahol ha lelövi valaki a küldõt akkor automatán hal vele az is akit erõsített.
A cdgalaxisos verzió beregisztrálható steam-re, vagy kell a lemez a telepítéshez? Olcsóbb lenne itt megvenni, de nem szeretek a lemezekkel szórakozni.
Mind control alá vett embereimet el lehet kábítani? Régi ufo-ban többnyire így védekeztem ellenük, de itt nem engedte célpontnak kiválasztani õket.
90-95-ös aim érték az messze van ám a tökéletestõl, fõleg ha fedezéket is használ az ellenfél. Az aim értékbõl vond le a célpont defense értékét, ez lesz az alap találati esély százalékosan (normál szint felett a legtöbb ellenfél egész vaskos mennyiségû bonusz defense-el rendelkezik).
Magyarán azzal, hogy minden katonád 65-ös offense (aim) értékkel indul (ez az alapbeállítás) és legfeljebb a sniper juthat el 105-ös értékig ha már colonel (a többiek örülhetnek ha 90-et elérik, míg a heavy bõven ez alatt marad), azzal még vígan lesznek mellélövések. Fõleg hogy egyes fegyverek vagy katonák bizonyos távon belül/túl negatív módosítókat is kapnak. És akkor még ott van a magassági elõny illetve hátrány attól függõen honnan nézzük ami megint csak tovább csökkenti a találati esélyeket. A teljesen atombiztos érték a 150 lenne, csak ezt nem lehet elérni. Amúgy 95%-os találati esély mellett is sikerült már mellélõnöm, így ezen már nem húzom fel magam. Benne van a pakliban ahogy az is, mikor 20%-os találati esély mellett nyomatnak critical találatot az embereim.
Haha! :D Ezeken a meglepiken szoktam jókat röhögni! Nekem is ma volt egy hasonló, mikor a csapat araszolt egy lezuhant UFO felé és a csapat közepébe beteleportált 1 disc 2 csicskásával! Mivel mindenki overw.-ban volt szépen el lett kenve a szája, ráadásul punt 4 kockán belülre volt a 2 assaultomtól amik rögtön belepumpáltak szegénybe(jó az a skill)...aztán nagy tárazás követte a kört..:)
1-szer meg volt olyan, hogy bepánikolt a katona és elkezdett sikoltozva lövöldözni, minek következtében szétlõtte a medikem elöl a fedezékét, elõugrott egy alien, kapott egy fejest szegénykém, a másik idegen megszálta a pánikosom elméjét és az végül kivégezte cicavirágom...anyád, reload..:P :D
Próbáltam és így sikerült nagy nehezen...:) Az olyan jó volna ha legalább úgy mûködne a graf, mint xboxon és bele lehetne zoomolni a katonába és körbenézni, hogy mit is lát, mert pl. a vasúti kocsiknál, épületeknél, vagy egyébb nagyobb tárgyaknál álandóan forgatni kell a kamerát és az egeret is el kell mozdítani, hogy látható legyen rendese, hogy hol van ablak, ajtó...stb. De bízom benne, hogy hamarosan kijön valami jó kis javítás a játékhoz...
Egy jobb páncéllal, és tapasztalt emberekkel, én jobban örülök egy cyberdisc gránátnak, mint egy sorozatnak. Ha rám lõ, akkor kritel és 15 körüli sebzés egy embernek. Ezt kibírja ugyan a katonám, de sokáig "beteg" lesz. :) A gránát meg 3 emberre 3x5 sebzés, de a páncél sérül le, vagy az emberek is, de max 1-2 napra. :) Ez mondjuk most fordult elõ egy abduction-nál. Temetõs pálya és annyira nem volt fedezék, hogy egy helyre kellett bújnom 3 emberrel. Egyszerre jött két disc. Az egyiket leszedtem, a másik meg animáció nélkül, látótávolságon kívülrõl bevágott egy gránátot... De ennél jobb forgatókönyvre nem tudtam gondolni, a pálya szélén állva, úgyhogy futni sem volt hová. :)
Titan, ha egeret használsz, akkor javaslom, hogy ha már nehezen tudsz valahova a képen kattintani tedd középre az egeret és a WASD billentyûkkel mozgasd a kamerát. Valamint a forgatás is nagyon jól jön közben (Q, E). A kattintásba egyébként az adott szint is bezavarhat így a görgõt is érdemes használni.
Én most a 2. játékot kezdtem tegnap, felbátorodva, hogy hanyagolom a fõszálat és szépen kiképzem a katonákat szép lassan, de az lett az eredménye, hogy elvesztettem 1 országot és szinte mindenhol magas a pánik...pedig minden fellelhetõ küldit megcsináltam a fõszálon kívül.
Én úgy szoktam menni, hogy a sniper(ek) hátul figyelnek, középtávon a support(1vagy2) és ha viszek zöldfülût akkor Õ is, elõre meg a két támadó, egy picivel mögöttük a Heavy... Ha haladok, akkor mindig hátulról haladva megyek a kék vonalig azt overwach...így ha megriaszt valakit a legelöl levõ emberke, akkor nagyobb az esélye, hogy kikapják a többiek... A tapasztalatim alapján(bár amatõr vagyok) kerülöm a groupposodást, a behajított gránátok miatt...de szivesen néznék profi játékokat, ki hogyan csinálja...:D
Nálam olyan hibák szoktak lenni, hogy pl. ha az emberem meglát valakit és leszedik a többiek, akkor nem tûnik el a jobb alsó sarokban a "fej", meg a grafika miatt nem némely terepen elég nehéz odakattintani ahova szeretném, mert remeg a kép...
Hasonlóan csinálom én is. Assault, support, heavy szépen nyomul elõre. Ha valaki meglát egy csapatot, akkor a sniperek leszedik a nagy részüket, az 1-2 sérültet meg a többiek. Két max szintû sniper négyet lõ egy körben. Baj akkor van, ha scriptelve jön egyszerre 2-3 csapat. :) De akkor meg sniperek lõnek, a többiekkel felmérem a %-okat, ha nagyon gyengék, akkor visszább húzódok.
UFO harcok amúgy eléggé el vannak cseszve. A legtöbb bug, meg anomália azokon jön elõ. Embereim közé betermõ muton hordák, meg cyberdisc-ek. Zárt ajtón átlövõ mutonok, sorozatos missek.
az utóbbival nem értem mi bajod van, simán idegen, a jó isten se tudja milyen érzékei, tulajdonságai, reflexei stb. vannak...a 2m miss sajna nekem is volt, igaz nagyon ritkán
Jah azt a küldit már megcsináltam. Elhullot az egyik emberem de letojtam. Csak most másik küldi és misselek össze vissza. Legalább 2 m-re ne misselne, ez így nagyon unrealisztikus, hogy mit is mondjak, fõleg, hogy az ellenfél mutonja (ami kinézete alapján nem hiszem, hogy a célzás lenne az erõssége) 100m-rõl nem missel hanem criticaloz....
A classic szinten szerintem eleve marhaság a beállításokkal barmolni. Az minden nehézség nélkül végigvihetõ. Az összes csatla alatt 4 embert vesztettem, ebbõl 1 volt colonel. Szerintem inkább más taktikát érdemes próbálgatni.
Nekem pl. nagyon bejött, hogy elmozogtam a kék zónáig, majd mielõtt még választottam volna cselekvést a többivel is elmozogtam addig és csak a végén nyomtam be, hogy végül is ki mit csináljon. Nemegyszer volt, hogy elõrement egy emberem még a kék zónán belül és észrevett valakit, de 17-25% esély volt a találatra. Váltottam másik katonára azzal elmozogtam a megfelelõ helyre majd kilõttem és az elsõ katonát ezután mozgattam csak tovább jobb helyre.
Miért nem töltöd vissza inkább a pár körrel az elõtti állást és csinálod máshogy a dolgokat? Az még csak nem is minõsülne csalásnak. :) Nekem is volt már, hogy egy szûk félkörben álltam az embereimmel, és a kör középpontjában egy muton állt egy félfedezék mögött. Mindenki 80% fölött tudott rá lõni, és egy 90%os kábítást is toltam. Mindegyik misselt. :D Betöltöttem egy korábbi állást, máshogy álltam fel, és kész. De ilyenért átírni a játékmechanikát kicsit túlzás. :)
NAh akkor most már csak azt nem értem, hogy 90-95 körüli AIM értéket ír a játék a katonáimra, ezekkel durrantgatok folyamatosan mellé. Nem 105 a maximum? Vagy akármennyire átírhatom?
Tegnap gondoltam szépen megformázom az ini fájlt, fõleg a páncélok, soldierstatline meg a fegyverek tulajdonságait tartalmazó részt, hogy egyáltalán átlátható és olvasható legyen, hogy ki kicsoda és mit tud. Agyfrászt kaptam, amikor egerészni kellett, hogy összehasonlíthassam, melyiknél milyen értékek vannak, hogyan viszonyulnak egymáshoz. TAB-bal megtördeltem mindet szépen, hogy elérjen egy rendezett táblázatos formát, erre nem kajálta meg a fordítás után az exe fájlt :(
Ugyanott ahol minden mást (DefaultGameCore.ini). Van egy soldier statline, meg van a rookie statok leírása jóval lentebb. Ez utóbbi a lényeg. Meglévõ emberek statjait nem tudod macerálni csak leendõ, felvehetõ egyénekét, így a jelenlegi csapatodon ez nem fog segíteni. Az offense értéket kell növelni. De megteheted akár azt is, hogy a fejlõdés során kapható offense bonuszokat emeled meg (a legtöbbet a sniper kap, max 40 pontot, a legkevesebbet, meg a heavy).
De csak mert átírtad az ini adatait, attól még nem lesz aktív a változtatás, azt vagy a resource hacker programmal, netán a xcomnexus oldalról levadászott modpatcher programmal (ott le van írva miként kell használni). Utóbbi az egyszerûbb, kényelmesebb, elõbbi biztos nem fog problémát generálni de hosszadalmasabb.
Furcsa, de a legnagyobb állatságot azt pont javította ez, nevezetesen, hogy a sniper skillt leszámítva csak arra lõhetnek, amit az adott katona lát. Szerintem ez hatalmas dolog. Az elsõ részben elõrement egy ember és az összes többi hátolról meg elborította a célt amivel csak jólesett.
Nagyon apró random dolgokkal lehetett volna finomítani. Kis szórás a látótávban, ha már a willnél ez megvan, ahogy minden skillnél. Nem sok, csak egy kicsi, hogy lehessen értékelni az embert.
Shiwo: Azt nem tudom már, hogy az eredetiben miként volt pontosan a tényleges látótáv az egyes lényeknél, csak arra, hogy ha ott bárki észrevett egy idegent (illetve õk egy katonát) akkor azt bárki más az adott csapatból célozhatta, feltéve hogy volt LoS a célra.
A látótáv itt viszont egységes mindenre és mindenkire és ezt szerencsére a nehézség sem befolyásolja se felfelé se lefelé. Egyedül a battle scanner aminek a normál észlelési távolság 2/3-a jutott csupán.
TreDoR: Csak arra is figyelj, hogy legyen röpcsi ami megvédi a szatelliteket, mert impossible-ön egy védtelen (röpcsi nélküli) zónából úgy kapják ki a szondákat hogy öröm nézni. Én így 4-et veszítettem el eddig (javítás alatt állt a gép és nem tudott felszállni). A pánik persze azonnal ugrott mind az országban mind a kontinensen emiatt.
Nekem már klasszikon is ez volt a felállás. Ellõbb készültek el a holdak viszont, mint az uplink. Meg mázli volt, mert az egyik request egy mûhold volt Brazíliának. 200k-t fizetett egy 70k-s holdért, amit amúgy is oda lõttem volna fel. Abból a pénzbõl vettem másik hármat.
Bár lenne, de sajna nincs. Azt fogod csak észrevenni, hogy nagyon vacak a találati esélye. Ha netán van nála gránát akkor próbáld meg eldobni (ne dobd el csak azt nézd meg milyen messzire tudnád eldobni), mert annak a hatótávja 15, így ha azon belüli a célpont akkor az közeli. Én anno ezzel a módszerrel gyakoroltam be a távolság megállapítást. Minél közelebb van ehhez a határhoz a célpont annál kisebb lesz a levonás (hogy pontosan mennyi az rejtély, mert az ini-ben sincs benne csak az assault-ok távolra lövésének levonása), míg minél közelebb van hozzád annál nagyobb.
Igazi nagy gond olyan 6-os távolság és az alatt van (ez kb a kék mozgási zóna határa). Akkor masszívan mellé tud durrantani még 90%-os esély mellett is a manus. Ilyenkor jobb a pisztoly, fõleg ha gunslinger képességgel is rendelkezik a sniper.
Végigjátszáskor egyszer sem használtam õket (amúgy õk beépített cheat, nem buhera, szóval módosítások nélkül is bárkinek hozzáférhetõek).
Kipróbáltam õket ezt nem is tagadom, sõt ajánlottam a használatukat azoknak akik túl nehéznek találják a játékot, de az eddigi két teljes kijátszás egyikében sem kaptak nálam szerepet. Amikor elkezdtem a módosítgatást (3. és 4. játék próbálkozásom), hogy lássam minek mi a hatása, akkor próbáltam ki ezeket a mókusokat is (mind a négyet). Arra prímák voltak, hogy lássam mire is lehet képes egy assault egy 100-as offense értékkel (Zander papa), vagy mire alkalmasak az általam sosem használt pszí képességek (Sid bácsi). A sniper és a heavy manusnak nem láttam hasznát, mert elsõsorban support és assault katonákat szeretek használni.
A jelenlegi impossible játékom során sem használom õket (akkor az nem lenne impossible fokozat). A hero quartettbõl meg hó ha 1 bírná ezt a nehézséget (Zander), de õt meg könnyû "befolyásolni". A többiek még a csúcs felszerelésükben is legfeljebb 2 lövést bírnak ki egy thin man által eleresztve (köszönhetõen a brutális bonuszoknak) és eltalálni bizony ugyanúgy el fogják õket is mint a többi katonámat (akik sajna fogyatkoznak és az újoncozás egyre nehézkesebb pénzhiány és a rengeteg ellenfél miatt). Meg fogytán az alapanyag is hogy legyen elegendõ vértem (skeleton armor mert egész egyszerûen szenvedés anélkül a harc a gyors mocsadékok ellen, fõleg a +5-ös mozgás bonuszos outsider ami kiakaszt, túlságosan megszoktam azt az extra védelmet és megnövelt mozgást).
A Snipernél van valami kijelzés, hogy túl közel van az ellenfél? Sajna nem láttam ilyet, és azt tapasztaltam, hogy közvetlen közelrõl még egy elefántot sem talál el :(
Sajna ez mind igaz.
Az alien grenada dobótávja nagyobb mint az emberek frag gránátjáé (15 vs 18 a táv). :)
A nehézségeket megnézve sajnos már classic-on egy csomó lénynek adtak egy halom def bonuszt ami akkor is érvényesül, ha kinn áll a placcon. Ezek 10-tõl 20-ig terjednek, impossible fokozaton vannak ennél cifrább értékek is.
A legprofibb katonák meg sajna a béka feneke alatti aim értékûek még magas szinten is (na jó, a sniper akár 105-re is felkúszhat, de a többiek ennek a közelébe nem lesznek, így sok lesz a miss).
A hosszú hétvégén lehet, hogy kezdek egy újat és ott majd videózok. Most már én is táposabb kategórián vagyok, bár azért az ellen is felnõtt a feladathoz.
Áh most azért pofájába vágnék a fejlesztõknek. Kurvára idegesítõ ez a nonstop misselés a legprofibb katonáktól. Ráadásul oda akartam dobni egy gránátot - nem lehetett mert messze volt... az ellenfél persze csont nélkül odadobta hozzám. Grr a kurva nénikéjüket. A Paradox-os fejlesztõket szoktam rendszeresen szidni azok nem tudnak nehézségi szintet belõni (Majesty2 pl), ez meg csak azért nehéz mert jön felém a kurva tank azt mindenki sorban misseli....
Amit leírtam az a buzera nélküli játékra is igaz (a páncélokat nem maceráltam, alapból tudják mindazt amit leírtam).
Az általam pillanatnyilag használt módosítások miatt speciel pont nehezebb az impossible fokozat, mint ezek nélkül lenne. A second wave opciók bekapcsolásával a dolog nem könnyebb, hanem nehezebb lett sok téren és hasonlatos az eredeti UFO játékhoz (eltérõ karakterisztikák és nem egységes alapértékeke a katonáknál bizony az esetek többségében átlag alatti bakákat hoznak és az átlag felettiek sem kirívóak a maguk max 10 ponttal az alap fölé emelkedõ 1-2 értékükkel). Az már csak hab a tortán, hogy minden drágább a marathon opció miatt (ez megemelte minden gyártható és vásárolható cucc árát, duplázza a fejlesztési idõket és megemelte a fenntartási költségeket, plusz még a a fogyasztásokat is az energia terén). Az egyetlen könnyítés amit használok, hogy a kezdõ mérnök és tudós számot 10-re állítottam be, nem 5-rõl indulnak.
Harcban ami nálam számíthatna, hogy bárkinek adhatok shotgun-t vagy assault rifle-t. Annyiban számít is, hogy mikor már lett laser rifle akkor azt nyomtam 2 feladat során a heavy manusom kezébe a LMG helyett, mert jobban sebzett.
Hihetetlen, hogy nem keszult meg valami korrekt wiki a jatekhoz. A wikia-s szinte "nulla", az ign-s jo, ott mar lattam a flank kifejezest, de egy mondattal elinteztek ezt a "tiszta ralatasod van a targetre" mondattal (bar a kepen ott is sarga a feje az ufonak). Az ember rajon idovel mindenre persze, de egy jo kis manual/wiki a jatekban talalhato jelzesekrol, szinekrol, stb. jo lett volna/lenne. Mert a Steames manual/retail nyomtatott kezikonyv, a maga negy oldalaval egyedul a cdkey miatt erdekes...
Koszi a valaszokat mindenkinek.
classic, evidens,... csak azért mert én rendesen szopóágon vagyok, sajnos kevés esetben tudom ember veszteség nélkül megcsinálni :(
Harcászatban a flank szárny- vagy oldaltámadást jelent, estleg hátbatámadást kikerülés után. Itt is ez van. Ha mögé mész az ellennek, akkor kapsz bónuszt vagy õ veszti el a védekezésit. Asszem.
Összességében is azt vettem észre, hogy a játék során rohadt sok a MISSED. Kicsit fusztráló amikor jön az ellen és a 6 csapattagból 1 vagy 1 se találja el. Pedig ugye amik közelednek azok böhöm jószágok
Nah ennyi volt, faszért nem tudom elérni a 3. hónapot:
Egyébként tudtuk valami combat - strategy profi videókat, mert amiket én nézek a youtube -on, azok elég szánalom kategóriák, vagy fullra fejlesztett lézeres + skeleton body, a hülye is megcsinálja, vagy totál kezdõk. Én meg szeretek tanulni, ötleteket lesni :)
Azt jelenti, hogy az adott célpont flankelve van, tehát abból az irányból nincs fedezéke, mintha a semmi közepén állna. Tutinak nem tuti a találat attól. Sniper uccsó skill is ezeknél lõ ingyen.
Noha felfogható így is, valójában a sárga jelzés az nem tuti találati arányt jelez, hanem azt, hogy a célpont flank-elve van. Tehát még ha fedezékben is dekkol akkor sem fog annak védelmi hatása érvényesülni, így igen könnyû lesz eltalálni.
Tutira. :) Bár én a proximity gránátokat nem nagyon használtam, mert túl gyengék voltak és akik ellen igazán kellettek volna, azok kiröhögték õket (chrysalid) és akár kettõn is átgyalogoltak, míg egy overwatch sortûzbe egy automatára állított lézerpuskából már belepusztultak. Mindenesetre mint lehetõség elég jó alternatívaként lehetett velük számolni.
Nagyon sok potenciál rejlik a módosítgatások által a játékban, csak azt sajnálom, hogy sok elég kézenfekvõ megoldást hanyagoltak, mikor azok félelmetesen sokat tudtak volna dobni a játék taktikai részén. Például a heavy karakterek esetében én alapnak vagy alternatív tüzelési módként (fejlõdéskor elsõ szintre már választatnék, hogy rakétás vagy géppuskás vonalon mozogjon a harcos és aztán ebbõl lehetne tovább indulni) a fõ fegyverükhöz beraktam volna egy területre ható (kis területre) támadás amikor jól megsoroznak egy 2x2-es kis zónát azt aki ott van az alap sérülést szenved el. Így sokkal kevésbé lenne gázos a tény, hogy õk a játék legrosszabb lövészei.
Na egy nub kerdes. Tegnap (a valogatott miatt csak egy kuldetesre jutott idom keso este) volt egy olyan szituacio, amikor az egyik sectoid egy "clean up" misszio soran "sarga szinu" lett.
Ertem ezalatt, hogy amikor a kommandosaim lattak a dragasagot megbujni, akkor nem a szokasos "voros fej" jelent meg az ufo felett (neve/elete/stb), vagy a celpontok kozott (jobb alul), hanem sarga szinnel jelezte a buksijat. Panikolt a draga? Vagy serult volt? Ra robbantottam a benzinkutat a tarsaira korabban, lehet, hogy o is kapott belole? Vagy mit jelent ez a szin? A tobbi target tovabbra is a piros volt. (amire esetleg gondoltam meg, hogy a sniper celpontot jelzi igy, mert volt a csapatban egy teherauto tetejen figyeltem vele a terepet, es ott is asszem sargas a headshot jele, de a kovetkezo korben agyonlottem a sargat, es csak kesobb gondoltam rajta, mit is jelenthetett...)
Gondoltam bugra is, de remenykedek benne, hogy tudatos a jelzes.
Én sem mondanám feleslegesnek a páncélt de nem a védelme miatt hanem a potenciális bonuszok okán. Ott van például a skeleton armor ami bár nem túl erõs (gyengébb védelmû mint a carapace) de van mászókampója, ad 10 pontot a def-re és növeli a mozgékonyságot is 3 ponttal. Ennek tuningolt variánsa a ghost armor mindazon jóságokkal mint a skeleton, csak emellett még ott van neki a láthatatlanság és a még angyobb def bonusz és még nagyobb hp bonusz.
ugyanígy taktikai jelentõségû tud lenni a titan armor a tûz és méreg immunitással (nagyobb lángok közé be tud állni ezzel a páncéllal a manus és a közelharcosok nem férnek így hozzá, az meg már csak hab a tortán hogy az idegesítõ mérgezõs támadások eleve kudarcra vannak ítélve). Az archangel armor röpködõ képessége is számtalan elõnnyel bír (jobb helyezkedés elõnyei, közelharcosok támadásai elleni védelem).
Mindezek impossible fokozaton aztán sokszorosan érvényesülnek. Bár a titánig és fejlettebb vértekig még nem tudtam eljutni impossible fokozaton, de a skeleton armor összehasonlíthatatlanul hasznosabb mint amilyen a classic nehézségen volt.
Mondjuk, most, hogy már van egy jobb csapatom lehet be fogom próbálni a páncélt, és a 2 supportomnak is medikitet adok scope helyett, de eloszor lézer kéne a heavyjeimnek is.
Hátja az UFO-s kuldetések problémásabbak, de én úgy szoktam csinálni, hogyha nem tudom egybol kiloni oket, akkor vissza dash amerre jottem, ott hagyom oket a franca (a kovetkezo kortol persze overwatch), és megpróbálok a pálya szélén haladva a másik irányba menni.
Na azért ezt nem mondanám, hogy felesleges azzal a +4HP-val. Ekkora létszámbeli különbségnél nem nagyon tudod elkerülni, hogy rádlõjenek egy nyíltabb pályán.
Örülj, hogy nem kritelnek. Mert ugye a fedezék nélküli emberre a lövöldözõs idegenek 100%-ban kritelnek. Közelharcos ellen meg mindig fedezék nélkülinek számít az ember, hiszen ott áll mellette. :)
Páncél felesleges, ezen a fokozaton semmit nem véd (a fejlettebbek talán, de ott még nem tartok). Az a lényeg, hogy nem szabad hagyni, hogy akár 1x is rálojjenek az embereidre. Ezen a szinten a covereket nem arra kell használni, hogy nehezebben találják el az embereidet, hanem, hogy ne láthasd meg oket, ezért kell ablakok nélkuli falak mellett menni, pálya legszélén, busz/kamion mellett stb. Minél kisebb teruletet látsz a pályából egyszerre annál jobb, amikor csak lehet arra kell torekedni, hogy cso= alakú legyen a LoS, a kinézést felejtsd el, az embereidet mindig úgy rakd, hogy még véletlenul se tudjanak kinézni.
Nekem most fog kihullani a 7. és 8. ország. Akkor van vége ha a 8. vagy ha a 9. esik ki? Pedig pont mostanra tudtam lenyomni a pánikot, 2 országban narancssárga, oda pont most készulnek a sattelitek :(